rmg Postat Iulie 6, 2015 Autor Share Postat Iulie 6, 2015 Marius, seria sasiului te ajuta sa-ti dai seama ce tip de VFR ai ( JH2RC46 ). Tu ai modelul RC46 care nu este VTEC. Distributia este pe lant, asa cum spunea colegul S3RJ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Marius, seria sasiului te ajuta sa-ti dai seama ce tip de VFR ai ( JH2RC46 ). Tu ai modelul RC46 care nu este VTEC. Distributia este pe lant, asa cum spunea colegul S3RJ. Gresesti. Si la VFR-ul meu, care e fabricat in 2008, seria incepe exact la fel JH2RC46. Intr-adevar modelul este RC46, dar este VTEC. Din 2002 incepand s-a fabricat modelul VTEC care are inficativ tot RC46. Al zecelea caracter din seria sasiului reprezinta anul de fabricatie, iar din seria de mai sus reiese 2002 an de fabricatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Iulie 6, 2015 Autor Share Postat Iulie 6, 2015 Dap, asa e. Am crezut ca au serii diferite. Modelul anterior avea parca RC45 cod si am presupus ca au schimbat codul din 2002 cand a aparut VTEC-ul. Oricum cel mai simplu e forma motoretei. VTEC-ul are tobele sub sha, farurile pe verticala. Si cel mai probabil pe undeva pe motor ar trebui sa scrie VTEC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Prima editie de vtecuri 5gen nu au distributia pe pinioane ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 (editat) Dap, asa e. Am crezut ca au serii diferite. Modelul anterior avea parca RC45 cod si am presupus ca au schimbat codul din 2002 cand a aparut VTEC-ul. Oricum cel mai simplu e forma motoretei. VTEC-ul are tobele sub sha, farurile pe verticala. Si cel mai probabil pe undeva pe motor ar trebui sa scrie VTEC. RC45 e Honda RVT (model american VTR SP) » Post actualizat in 06 Jul 2015 13:41 Prima editie de vtecuri 5gen nu au distributia pe pinioane ? 5gen e cu distributia pe pinioane si nu este v-tec v-tec-ul a aparut in 2002 si de acolo distributia este pe lant. Editat Iulie 6, 2015 de Z3US Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Prima editie de vtecuri 5gen nu au distributia pe pinioane ? 5th gen e VFR 800 FI fabricat intre 1998 si 2001. 6th gen e VFR 800 VTEC fabricat intre 2002 si 2009 (sau 2010). Generatia a 5-a e ultima cu distributie pe pinioane. Nu exista VTEC cu distributie pe pinioane. Si generatia a 5-a si a 6-a sunt RC46. Nu stiu exact de ce a ales Honda sa nu schimbe indicativul modelelor avand in vedere ca sunt diferente mari intre ele. RC45 e Honda RVT (model american VTD SP) » Post actualizat in 06 Jul 2015 13:41 5gen e cu distributia pe pinioane su nu este v-tec v-tec-ul a aparut in 2002 si de acolo distributia este pe lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi Tudor Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 Buna seara tuturor, Am gasit ceva interesant care mi-a placut. http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/73524-hid-projector-headlights/ S-a mai riscat cineva pana acum? Pe langa asta am vrut sa vad de curios, cat ar fi niste blocuri optice fata si nu am gasit nimic... Asta sa stiu, in cazul in care dau gres, sa pregatesc $$ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 8, 2015 Share Postat Iulie 8, 2015 Buna seara tuturor, Am gasit ceva interesant care mi-a placut. http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/73524-hid-projector-headlights/ S-a mai riscat cineva pana acum? Pe langa asta am vrut sa vad de curios, cat ar fi niste blocuri optice fata si nu am gasit nimic... Asta sa stiu, in cazul in care dau gres, sa pregatesc $$ Normal ca da, se gasesc "nebuni" care fac modificari si pe la noi. Spre exemplu Ciprinakos si-a facut asta la a lui, nu a mai intrat pe aici de multisor, din cate stiu omul e marinar, probabil acum e plecat ... da-i un mesaj si vezi poate raspunde, cum ti-o fi norocul ... http://www.pro-bike.ro/forums/garage/vehicle/143-honda-vfr-800-vtec-abs/?tab=mods&mod_id=81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amarasesti Postat Iulie 8, 2015 Share Postat Iulie 8, 2015 astazi inlocuiesc conducta frana spate si ii schimb si lichidul de frana pe spate. stie cineva ce cantitate de lichid de frana intra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Iulie 8, 2015 Share Postat Iulie 8, 2015 astazi inlocuiesc conducta frana spate si ii schimb si lichidul de frana pe spate. stie cineva ce cantitate de lichid de frana intra? vreo 200 ml? vezi si tu pe borcan... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amarasesti Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 salutare. unde se afla vasul pt lichidul de frana spate la vfr750 din 92? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 In codita pe dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 Salut, maine urmeaza sa cumpar un vfr din 98, e destul de ok la o prima vedere. Daca puteti sa ma ajutati cu un sfat,la ce sa fiu atent (nu in general, ma refer strict la belelele la care e predispus modelul) si daca imi puteti spune care e treaba cu vrfness ca nu am priceput ) ms frumos » Post actualizat in 28 Jun 2015 13:01 Salut, maine urmeaza sa cumpar un vfr din 98, e destul de ok la o prima vedere. Daca puteti sa ma ajutati cu un sfat,la ce sa fiu atent (nu in general, ma refer strict la belelele la care e predispus modelul) si daca imi puteti spune care e treaba cu vrfness ca nu am priceput ) ms frumos Te uiti la furca,sa vezi daca a fost lovit.Eu l am luat lovit si nu mi am dat seama.Sa nu scape ulei semeringurile alea... Vfr nes ul inlocuieste o parte din instalatia electrica ,(partea de incarcare) care se pare ca e singura buba a vfr urilor.Eu tocmai mi am comandat de aici http://www.wiremybike.com/create_account.php 100 dolari cu transportul.A incercat un prieten sa mi faca o copie ,dar sau carbonizat cablurile,si am mai dat si 1,5 mil pe cablaj » Post actualizat in 14 Jul 2015 17:26 Schimb parbreez Givi (a costat 150 e) pt Honda vfr 800 (model 98-2001)cu unul normal + diferenta de 50 e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dudu1307 Postat Iulie 14, 2015 Share Postat Iulie 14, 2015 (editat) vreau sa ascult muzica pe motor cum? Editat Iulie 14, 2015 de dudu1307 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 vreau sa ascult muzica pe motor cum? Iti pui o toba aftermarket. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ccuculas Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Ori muzica în casti ori sistem outdoor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Te uiti la furca,sa vezi daca a fost lovit.Eu l am luat lovit si nu mi am dat seama.Sa nu scape ulei semeringurile alea... Vfr nes ul inlocuieste o parte din instalatia electrica ,(partea de incarcare) care se pare ca e singura buba a vfr urilor.Eu tocmai mi am comandat de aici http://www.wiremybike.com/create_account.php 100 dolari cu transportul.A incercat un prieten sa mi faca o copie ,dar sau carbonizat cablurile,si am mai dat si 1,5 mil pe cablaj » Post actualizat in 14 Jul 2015 17:26 IMG_20150712_124337.jpgP1030670.JPG Schimb parbreez Givi (a costat 150 e) pt Honda vfr 800 (model 98-2001)cu unul normal + diferenta de 50 e. ce nu iti place la parbrizul ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viscol84 Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Cumpar manere pasager pt vfr 800 din 98 si daca are vineva un manual de reparatii... Se pare ca mi am gasit "sufletul pereche" cu mobra asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Iulie 15, 2015 Autor Share Postat Iulie 15, 2015 Eu ascult muzica la niste casti foarte mici si plate. Calitativ sunt proaste insa nu ies in afara si nu-mi apasa pe urechi. Castile normale aparent sunt in regula atunci cand tragi casca peste ele insa dupa 30min nu le mai suporti pt ca-ti apasa pe urechi. @viscol84: pun aici link cu manualul. Il las cateva zile sus pe Drive, pt cine vrea sa-l ia. Este manualul pt VFR 98-01: https://drive.google.com/file/d/0B1KuMaEh_DBhejc3VzdUX0d2OEE/view?usp=sharing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viscol84 Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamadi Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 5th gen e VFR 800 FI fabricat intre 1998 si 2001. 6th gen e VFR 800 VTEC fabricat intre 2002 si 2009 (sau 2010). Generatia a 5-a e ultima cu distributie pe pinioane. Nu exista VTEC cu distributie pe pinioane. Si generatia a 5-a si a 6-a sunt RC46. Nu stiu exact de ce a ales Honda sa nu schimbe indicativul modelelor avand in vedere ca sunt diferente mari intre ele. » Post actualizat in 16 Jul 2015 17:11 adevar graiesti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costivfr Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 ...poate doreste cineva...http://olx.ro/oferta/honda-vfr-750-ID4blry.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 ce nu iti place la parbrizul ala? mi am luat casca aerodinamica si pot sta cu ea peste parbrez,deci nu mai trebuie sa ma ascund dupa el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 18, 2015 Share Postat Iulie 18, 2015 Normal ca da, se gasesc "nebuni" care fac modificari si pe la noi. Spre exemplu Ciprinakos si-a facut asta la a lui, nu a mai intrat pe aici de multisor, din cate stiu omul e marinar, probabil acum e plecat ... da-i un mesaj si vezi poate raspunde, cum ti-o fi norocul ... http://www.pro-bike.ro/forums/garage/vehicle/143-honda-vfr-800-vtec-abs/?tab=mods&mod_id=81 Este mariner, frate. Acu-i in Jamaica, la Kingston. Urmatorul net l-o mai pupa poate peste o luna... daca nu, cand s-o intoarce acasa, la sf de sept, cand sezonu-i gata; da nu-i bai ca nebunu merge pe mobra si iarna ... asa belita cum inca este (fara far si carene zgariate de la ultima tavaleala). Poze cu oachese HID ar trebui sa se gaseasca in unul din link-urili din semnatura. Mai in gluma mai in serios, jamaicana astora suna a engleza tiganeasca » Post actualizat in 18 Jul 2015 19:58 OOOhooaahaa ... sunt inca printre fruntasi aici http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?s=288c0a30332a1ecb7ec2e6bbbd17fc07&app=garage&do=stats desi n-am mai bagat nimic p'acolo de ceva vreme... Multumesc curiosilor » Post actualizat in 18 Jul 2015 20:05 OOOhooaahaa ... sunt inca printre fruntasi aici http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?s=288c0a30332a1ecb7ec2e6bbbd17fc07&app=garage&do=stats desi n-am mai bagat nimic p'acolo de ceva vreme... Multumesc curiosilor » Post actualizat in 18 Jul 2015 20:20 Eu am folosit in primul VTEC Castrol Power 1 si Motorex nu mai stiu de care din momentul in care nu am mai gasit Castrol pe stoc. Mi s-au parut amandoua ok. La al doilea am folosit Motul 7100 si 300V initial, dar nu mi s-au parut "compatibile" cu motorul de VTEC. Am pus ultimele doua schimburi AMSOIL 10w-40 si mi se pare ca e foarte ok, doar ca importatorul de asemenea ulei aduce doar la comanda ulei de moto si trebuie sa comanzi o cantitate mai mare decat un schimb. Din motivul asta acum caut alt ulei, ulei care sa fie pe stoc cam tot timpul pe undeva si sa nu fie Motul. Am primit pana acum din doua parti recomandari pt Rockoil si cred ca asta o sa ramana. Legat de incalzirea motocicletei, si 800 VTEC se incalzeste foarte tare in oras. Peste 30 de grade Celsius ventilatorul sta incontinuu pornit, iar temperatura motorului intre 100 si 105. Bineinteles ca si cadrul e fierbinte. Schimba paleta ventilatorului cu una de VTR (VTR-ul are directia palelor opusa celui de VFR). Ventilatorul la VTEC, trage aer din lateral iar asta-i exact opus circulatiei naturale a aerului cand bicla e in miscare. La viteza mica, curentii de aer (ventilatorului si cel generat de miscare) se anuleaza in radiatorul stanga - dreapta nu are ventilator ... in mod normal. Eu insa i-am bagat unul mai mare de PC (arata si ceva mai waterproof) pe dreapta legat in paralel cu cel stock (pornesc/functioneaza simultan). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cips1277 Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 Salutare. ieri am constatat ca m-a lasat statorul, Honda vfr 800 din 2005 cu ABS. Are cineva un stator de v-tech 2002-2007 de vanzare? A mai trecut cineva prin asta (in afara de mine acum doi ani dar nu comentez)? Ce ma sfatuiti sa fac? Am vazut ca e diferenta mare intre cele vima,electrex si cele oem. De electrosport ma feresc. ce parere aveti , merita un oem nou sau merge si un aftermarket? Ciprian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.