Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

 

In asteptarea ghidonului comandat am inaltato 2 cm si pe fata si i am pus si voltmetru .Acum cand o sui pe cricul central nu mai are nici un balans intre roti.

Ce zice ti ?

post-46672-0-16747800-1532451217_thumb.jpg

post-46672-0-79117100-1532451233_thumb.jpg

post-46672-0-36183400-1532451250_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine, cand pun cricul central, ambele roti ating solul. Daca vreau sa suspend roata, pun o scandura sub cric de cel putin 2cm :) Pt alte job-uri folosesc stand pe fata sau spate, dupa cum am nevoie.

Daca ghidonu-ti va fi prea lat si vei avea nevoie, ruteaza cablul de acceleratie prin spatele ghidonului - ti-as recomanda sa gresezi si cablul (se gasesc pt asta niste spray-uri mici).

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si discurile mele sunt foarte bune.

Sa punem sinter (nu stiu ce este asta), ceramic (nici asta nu stiu ce este) sau normale?

EBC? Brembo? Nissin?

etc.

Ce recomandati pentru fata?

Dar pentru spate?

Multumesc!

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am mers cu EBC, Nissin, Goldfren, Carbone Lorraine pe diversele mele motorete. Nu am fost fidel unui brand anume...

Nici eu nu stiu care e diferenta intre sinter si ceramic. Nuj de ce, acum as incerca Brembo :) Dar de care?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sinter au o compozitie metalica mai dura, franeaza mai bine, ajung in temperatura optima mai repede, dar sunt mai agresive cu discurile. Ceramice sunt organice si cam opusul celor sinter ca performanta, si se consuma mai rapid. Exista si o combinatie intre cele doua. In general scrie in manualul motoretei ce fel de placute trebuie folosite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe forumurile straine (de exemplu pe https://www.vfrdiscussion.com/ sau vfrworld.com/) se vorbeste bine despre EBC. Pe platformele romanesti sunt laudate Carbone Lorraine. Pentru franari agresive se recomanda sinter. Pentru franare normala si utlizarea motorului in regim `strada`, se poate merge pe ceramic/organic. Diferenta mica de pret intre cele doua se va intoarce impotriva utilizarii pe termen lung. Adica cele ceramice sunt putin mai ieftine, protejeaza discul, dar se consuma mai repede.

Editat de dodooo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa mi pun indicator de viteze si am comadat unul simplu insa trebuie adaptata o placa metalica in spatele levierului de schimbare a vitezelor pe care vin lipiti 2 magneti si este complicata treaba,asa ca am abandonat proiectul.

Acum am gasit unul electronic pe care si la montat si Ciprianakos insa el are v tek .

Si a pus cineva modelul asta de indicator la modelul meu de mobra 800 fi ?

https://www.aliexpress.com/store/product/Motorcycle-LCD-Electronics-1-6-Level-Gear-Indicator-Moto-6-Speed-Digital-Gear-Meter-For-Honda/2853060_32856771061.html?spm=2114.12010615.8148356.1.ab9644a3iddBXp


» Post actualizat in 26 Jul 2018 08:57

Eu am discurile destul de ok, sunt intr-o stare f buna.

Asa ca as pune niste placute care sa muste efectiv din discuri :)

Metal Hart cum sa vrei sa ti se toceasca discurile in loc de placute ????Cum ?

sti ca un disc costa 260 e ????

Adica in loc de 80 e cat sunt 2 seturi de placute tu vrei sa platesti 520 e?

Editat de zis_ungureanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ungurene, da' ai scris, fratioare. Tu chiar vrei sa o mariti...

 

https://www.olx.ro/oferta/vand-honda-vfr-800-IDblQ1S.html#bb5e305a88

 

 

Cat despre discuri, la cum arata, mai tin bine de tot cateva zeci de mii de km. Ori eu care fac putin peste 6.000 pe an, or sa ma tina mult si bine. Asa ca prefer sa incerc niste frane mai sanatoase decat sa protejez discurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca va imbatati cu apa rece ca nu ajungeti pe strada sa utilizati 100%din ce pot placutele sa dea :)

 

se cheama psihoze :D , le dezvoltam toti in timp fara sa ne dam seama , pana intalegem ca raul binelui e mai binele si ne linistim :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu o extensie de MRA dar trebuie sa astepti sa ma intorc acasa in 2-3 luni .... daca ai rabdare :)

 

Primesc cu placere. Daca se si potriveste, dau si bere la schimb :)

De grabit nu ma grabesc, eu achizitiile le fac iarna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Buna seara!

Va deranjez cu o rugaminte. Am un vecin care tocmai si-a luat un VFR 800 din Italia,

n-a apucat sa mearga nici 500 km si deja ii face ceva probleme. Zice ca l-a prins o ploaie torentiala

si dupa asta se comporta ciudat la ture mici, nu se accelereaza calumea si ii consuma 9% plus fum negru la c.u.r.

I-am sugerat sa scoata toata benzina si sa puna alta dar fara rezultat, e din 2003 are bujii iridium noi pe care ar vrea

sa le schimbe cu unele normale. Da aveti si voi un tatic al VFR-ului cum era si unul al Vstromului :D ziceti-ne si noua

care e ala poate rezolvam buba asta.

 

Multumesc frumos!

 

Sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc! Hai ca am fost plecat si abia aseara am vazut motocicleta.

E din 2003, a facut in 4-5 ani maxim 500 km, e intr-o stare impecabila la anii aia,

vine din Italia, nu porneste si nici nu merge ok la relanti, sigur e in trei cilindri plus ca

are tobele afumate rau si frig de nu poti sta langa ele, nu am mers cu ea.

 

Treaba e ca a functionat perfect nitel pana l-a prins o ploaie, dar cred ca e doar o coincidenta.

 

Nmai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata ca nuca-n perete

Pai in poza nu erau pe VFR.Mie imi par misto.

 

Uite exemplu: mobreta lu Belbadea

Bre, ai cerut copirait sa pui poza aia? :D

 

Interesanta ideea cu inaltarea prin ghidon.

Sunt curios cum se schimba caracteristicile mobrei, poate ne zice posesorul ei daca este multumit de schimbare.

Eu am ghidon normal pus cu adaptor, e poza pusa de thunderbyte. Da, ramane o caruta de loc de ridicat mobra din furca numai ca eu nu am facut asta ca nu am nevoie. Furcile sunt in pozitia originala si nici nu am de gand sa le mut mai sus sau mai jos. Am mers pe forestiere si n-am avut problema pe care o descrii tu, adica n-am luat nici un bolovan cu tobele. Si au fost forestiere, nu gluma, zeci de km. Pe ultimul mi-am pierdut scarita dreapta..

 

 

Vreau sa mi pun indicator de viteze

La ce pwla calului foloseste, mereu m-am intrebat. Pe bune, tu cand conduci nu stii in ce viteza esti?

Cel mai usor, mai ales pt 3-4-5-6 e sa memorezi pozitia acului vitezometrului fata de cel al turometrului. Acele sunt paralele in treapta a 5-a la VFR in a 6-a deja acul vitezometrului e un pic mai sus, un pic mai jos e 4 si tot asa. Dar chiar si asa, te-ai gandit vreodata bine de tot daca are vreo relevanta in mers sa stii in ce treapta esti?

 

Multumesc! Hai ca am fost plecat si abia aseara am vazut motocicleta.

E din 2003, a facut in 4-5 ani maxim 500 km, e intr-o stare impecabila la anii aia,

vine din Italia, nu porneste si nici nu merge ok la relanti, sigur e in trei cilindri plus ca

are tobele afumate rau si frig de nu poti sta langa ele, nu am mers cu ea.

 

Treaba e ca a functionat perfect nitel pana l-a prins o ploaie, dar cred ca e doar o coincidenta.

 

Nmai bine!

Aia are alte belele, pe toti ne-au prins N ploi. Eu uneori o uit in ploaie in curte si ploua cu ziele pe ea si porneste "la sfert".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...