Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Esti al doilea pe lista. Primul este robertd care urmeaza sa vada/masoare daca i se potrivesc la 750-ul lui - distanta intre centru gaurilor este de 40mm. Astept raspuns maine sau poimaine si daca va fi negativ atunci ai noroc. Cum spun americanii "...keep them (fingers) crossed!"

Cheers!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

gabitzu spune ca nu se potrivesc din ceea ce a citit el pe net. Poti insa sa verifici direct pe mobra dar tind sa-l cred pe om :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu merg de cativa ani cu Motorex Top Speed si sunt foarte multumit. Ti-l recomand cu placere...

 

Azi am pus noul ulei si din pacate acum imi patineaza ambreiajul. Precizez ca inainte am avut semi-sintetic iar cel nou e full sint.

 

Acum ma gandesc daca nu cumva uleiul sintetic nu a scos la suprafata uzura reala a ambreiajului sau pur si simplu motorul a fost obijnuit cu ulei mineral/semisintetic.

 

Astept ceva pareri ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am pus noul ulei si din pacate acum imi patineaza ambreiajul. Precizez ca inainte am avut semi-sintetic iar cel nou e full sint.

 

Acum ma gandesc daca nu cumva uleiul sintetic nu a scos la suprafata uzura reala a ambreiajului sau pur si simplu motorul a fost obijnuit cu ulei mineral/semisintetic.

 

Astept ceva pareri ...

In mod normal e doar din ulei, stiu pe cineva care a acut aceeasi problema la un cb 500 cu 7100 acum cativa ani si de atunci nu stiu sa fi schimbat vre-un ambreiaj, ci doar uleiul, una peste alta nu strica sa verifici, daca o faci tu nu te costa decat garnitura care e vre-o 35-40 de lei daca o duci la cineva te costa garnitura + maopera 80-100 de lei, conteaza mult unde mergi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am fost sa verfic cum incarca releul de R1 la colegul stely_yoo urmand ca peste 2 sapt sa ajung sa-l montez pe motocicleta mea si sa o aduc acasa, sper ca peste 2 sapt sa fie timpul bun ca azi am vazut ca prin nordul tarii au blocat drumurile din cauza zapezii.

Relul incarca undeva pe la 14.-14.1 la relanti si ajunge la 14.45 la 5000 de ture fara becuri aprinse.

Cu faza lunga mai scade dar in nicio ituatie nu a scazut sub 13.8-14(daca-mi aduc bune aminte pt ca eram in culmea fericirii mai ales ca releul era sh).

Eu zic ca la parametrii astia isi face incarcarea destul de bine si sper sa nu mai am probleme cu el.

Doresc la montare sa-i pun si o placuta sau doua de aluminiu pe spate.

Va multumesc tuturor pt sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mod normal e doar din ulei, stiu pe cineva care a acut aceeasi problema la un cb 500 cu 7100 acum cativa ani si de atunci nu stiu sa fi schimbat vre-un ambreiaj, ci doar uleiul, una peste alta nu strica sa verifici, daca o faci tu nu te costa decat garnitura care e vre-o 35-40 de lei daca o duci la cineva te costa garnitura + maopera 80-100 de lei, conteaza mult unde mergi.

 

Merci .. cred ca asa o sa fac, cel putin cu ocazia asta verific si starea ambreiajului si sa schimb ce e nevoie ... De verificat verific eu ca imi place sa mesteresc si pana acum eu m-am descurcat mai bine la service decat multi mecanici :)

 

O intrebare putin stupida dar e posibil sa patineze din cauza frigului de afara in conditiile in care motorul era cald ? Ieri erau -2 grade cand m-am plimbat cu el iar motorul era undeva in jurul a 80 grade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Vfristi,

 

Am o cunostinta ce doreste achizitia unui VFR (dupa 2002)fara tepe si ingrijit, are cineva de vanzare asa ceva sau ceva cunostinte despre vreunul uitat de propietar?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci .. cred ca asa o sa fac, cel putin cu ocazia asta verific si starea ambreiajului si sa schimb ce e nevoie ... De verificat verific eu ca imi place sa mesteresc si pana acum eu m-am descurcat mai bine la service decat multi mecanici :)

 

O intrebare putin stupida dar e posibil sa patineze din cauza frigului de afara in conditiile in care motorul era cald ? Ieri erau -2 grade cand m-am plimbat cu el iar motorul era undeva in jurul a 80 grade.

Nu are nici o treaba frigul de afara cu caldura din motor, ca sa zic asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt doritori am urmatoarele la mezat (mai jos poze):

 

- set pompe frana si ambreiaj cu tot cu manere rabatabile si ajusabile in lungime - 250 ron;

attachicon.gifIMG_20130321_111906.jpg

- set oglinzi aftermarket (precizez ca-s putin mai scurte decat cele originale) - 30 ron;

attachicon.gifIMG_20130321_111954.jpg

- lampa semnalizare orange stanga pt VFR gen 6 '02-'09 - 15 ron.

attachicon.gifIMG_20130321_112050.jpg

Mai am si un set de mansoane orig dar alea le dau mocca cu unul dintre cele enumerate mai sus.

attachicon.gifIMG_20130321_112021.jpg

 

Am uitat sa precizez ca toate provin de la VFR-ul meu model din 2003.

Oglinzile s-au dat. Raman restu'.

 

Urmeaz-a-mi schimba si eu uleiul. Momentan am un motul 7100 cred (?) cu care n-am avut probl fie iarna fie vara. Acu as vrea un 300 si vazui ca au 10w40 si 15w50. Pt cunoscatori: care s-ar reta mai bine atat vara cat si iarna? Merci.

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am pus recent 300V si singura diferenta dintre cele doua este ca 300V este dublu rafinat si spun producatorii ca ar lasa o pelicula fina pe piese, scazand frecarea "fier pe fier" la pornire (asta pentru cateva ore probabil). In rest nu stiu ce diferente ar fi...

 

Ca si vascozitate, eu cred ca este ok sa mergem pe ce recomanda Honda, respectiv 10w40. Am avut tot 10w40 in motocicleta si am plecat cu ea si la -5 grade in noiembrie. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am pus noul ulei si din pacate acum imi patineaza ambreiajul. Precizez ca inainte am avut semi-sintetic iar cel nou e full sint.

 

Acum ma gandesc daca nu cumva uleiul sintetic nu a scos la suprafata uzura reala a ambreiajului sau pur si simplu motorul a fost obijnuit cu ulei mineral/semisintetic.

 

Astept ceva pareri ...

 

 

Motorex Top Speed 10W40

Top Speed este un ulei sintetic, nu este full sintetic. Iar cum motorul tau este de generatie mai recenta ar trebuii sa se impace mai bine cu un ulei sintetic/full sintetic, decat cu cel semi-sintetic folosit inainte de tine. Verifica starea ambreajului, decat sa te lase cand iti este lumea mai draga...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Ionut: Tu ce ulei ai in vfr ? 7100 ?

Da, asta am avut anul trecut in el si asta a primit si anul asta.

 

Oglinzile s-au dat. Raman restu'.

 

Urmeaz-a-mi schimba si eu uleiul. Momentan am un motul 7100 cred (?) cu care n-am avut probl fie iarna fie vara. Acu as vrea un 300 si vazui ca au 10w40 si 15w50. Pt cunoscatori: care s-ar reta mai bine atat vara cat si iarna? Merci.

Mergi lejer pe 7100 in continuare, vfr-ul nu e motor de 300v(nu urca in zeci de mii de ture) si nici nu cred ca te dai cu el tot timpul "racing racheta R".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Top Speed este un ulei sintetic, nu este full sintetic. Iar cum motorul tau este de generatie mai recenta ar trebuii sa se impace mai bine cu un ulei sintetic/full sintetic, decat cu cel semi-sintetic folosit inainte de tine. Verifica starea ambreajului, decat sa te lase cand iti este lumea mai draga...

Nu are nici o treaba cat de nou e motorul cu tipul de ulei, s-ar putea sa foloseasca chiar kit-ul de ambreiaj de pe 750 ... am mai auzit cazuri in care un anumit ulei nu se impaca cu o anumita marca de placi de ambreiaj, persoane care mergeau cu x ulei fara probleme dar dupa ce au schimbat kit-ul de ambreiaj a inceput sa patineze ...

 

Am si eu o curiozitate.

Pt o pozitie mai ridicata a ghidonului cam ce solutii ar fi si cam la ce costuri?

O pozitie mai ridicata cred ca ar fi mult mai ok prin oras.

 

Ori kit de semighidoane reglabile pe inaltime care costau ceva banuti ori gauri in jug prinderi de ghidon si pus ghidon normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ori kit de semighidoane reglabile pe inaltime care costau ceva banuti ori gauri in jug prinderi de ghidon si pus ghidon normal.

Cautand pe net am vazut kit-ul de la lsl de montare a unui ghidon normal dar mi se pare destul de scump.

 

Ce spui tu sa gauresc,jugul, este acela dintre semighidoane de care este prin si contactul?

Prinderea ghidonului cum se face daca dau gaurile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergi lejer pe 7100 in continuare, vfr-ul nu e motor de 300v(nu urca in zeci de mii de ture) si nici nu cred ca te dai cu el tot timpul "racing racheta R".

 

Merci fain,

 

Nu merg racheta si rar depasesc doar 7k (doar sa aud motorul cantand :hug: ). Am sa continui cu 7100 din moment ce mi-a mers bine si la cald si la rece.

 

Este fain sa ridici si tragi spre inapoi ghidonul - pozitia se schimba mult in bine/confortabil. Va trebui schimbat si parbrizul pt o buna protectie la vant ceea ce va duce si la un usor consum marit. Am castigat in confort dar nu mai cobor sub 5 l/100 km cum era inainte. :nono:

Cheers. :peace:

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...