Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

 

Apropo de treaba cu benzina, cand mi-am schimbat rezervorul a trebuit sa mut caneaua de pe un rezervor pe altul si atunci am constatat ca robinetul defapt are 2 tevi in interiorul rezervorului, una care tine rezerva si una care da totul din rezervor, in mod normal ai doar 2 trepte dar, daca rupi cilindrul de pe spatele rozetei deblochezi a treia treapta in care iti tine rezerva si asa practic ai 3 trepte ON-OFF-RES. Eu am facut asta si merge brici, mai ales ca la mine e o problema undeva si nu am reusit sa fac martorul de rezerva functional.

Asta am observat si eu ca acolo exista 3 pozitii scrise pe robinet, ON-OFF si RES.. dar nu se poate ajunge la pozitia RES pt ca nu permite mustiucul ala de care invarti.. nu m-am gandit sa-l rup. Ma gandeam ca e scris doar de forma RES, nu ca ar si face ceva din moment ce draci aia nu se roteste acolo.

Interesant, bine de stiut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

 

Asta am observat si eu ca acolo exista 3 pozitii scrise pe robinet, ON-OFF si RES.. dar nu se poate ajunge la pozitia RES pt ca nu permite mustiucul ala de care invarti.. nu m-am gandit sa-l rup. Ma gandeam ca e scris doar de forma RES, nu ca ar si face ceva din moment ce draci aia nu se roteste acolo.

Interesant, bine de stiut.

La tine NU era bine pus cel mai probabil mușticul , desfă-l si pune l bine si vei avea cele 3 pozitii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum, ala e sub rezervor, nu prea ai access la el in mod normal ca la alte motociclete, nu-mi bat capul cu el. Pana sa dau rezervorul jos sa-mi repar termistorul nici nu stiam ca exista acel robinet.

Bine ca exista, la Ducati scoti furtunasele si-ti curge benzina in cap.. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine merge pe toate cele 3 pozitii, daca nu cumva a umblat cineva inaintea mea.

91 il are altfel, cel putin din fabrica, are butonul pus pe carena stanga sus, in fata si e actionat cu sufe ... noi vorbim de caneaua de sub rezervor de la RC36II (94-96)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm...cred ca da, pentru inceput ar trebui sa-l desfac sa ma uit la el. Hmmm...daca se duce bobinajul, mai porneste la ciocanit? Adica simptomul asta nu este in principiu de la carbuni? In fine...pana nu-l desfac, nu pot sa dau decat cu presupusul... :)

Am electromotor de CBR F3, daca nu-l rezolvi pe al tau, putem sa le comparam sa vedem daca se potriveste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor. hai sa imi fac intrarea si eu aici.

am un rc 36 din 93 la care tot surubaresc de un an si ceva incoace. modificari aduse: furca fata gsxf-99 cu tot cu rota si etrieri. carena fata cu un pic de facelift :D , renuntat la toba finala, aripa fata de zx9r, bobine de inductie individuale pe fiecare bujie, xenon. urmeaza telescop spate de zx9, un amortizor ghidon, ceva scarite fata ca pe dreapta am o bucata de teava :D toate consumabilele noi inclusiv ambreajul si e gata de drum deindata ce iese soarele.

daca stiti careva un amortizor de ghidon sunt interesat. in rest numa de bine

post-16635-0-68913400-1365229275_thumb.jpg

post-16635-0-53643500-1365229297_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor. hai sa imi fac intrarea si eu aici.

am un rc 36 din 93 la care tot surubaresc de un an si ceva incoace. modificari aduse: furca fata gsxf-99 cu tot cu rota si etrieri. carena fata cu un pic de facelift :D , renuntat la toba finala, aripa fata de zx9r, bobine de inductie individuale pe fiecare bujie, xenon. urmeaza telescop spate de zx9, un amortizor ghidon, ceva scarite fata ca pe dreapta am o bucata de teava :D toate consumabilele noi inclusiv ambreajul si e gata de drum deindata ce iese soarele.

daca stiti careva un amortizor de ghidon sunt interesat. in rest numa de bine

Mare treaba nu ai facut cu furca aia ... decat ca ai pus-o pe roti, presupun ca ai avut probleme, altfel nu vad evolutia, nici aia de GSXF nu e cine stie ce, nici ca franare nici ca suspensie in sine ... in rest pare ok din descriere, doar ca mi se pare un pic chicioasa. Bodinele individuale de la ce motor sunt?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a avut probleme proprietarul anterior iar la ora aia nu am gasit furca decat la preturi astronomice, furca de gsx-f potriveste la fix iar ciclistica ramane neschimbata, nu sant probleme la capitolul frane. bobinele sunt de zx9 si ele. referitor la aspect fiecaruia i se pare frumoasa cum o are :))

 

 

post-16635-0-59213900-1365229968_thumb.jpg

post-16635-0-28885800-1365229975_thumb.jpg

post-16635-0-58525700-1365229984_thumb.jpg

post-16635-0-19358300-1365230001_thumb.jpg

post-16635-0-00515700-1365230008_thumb.jpg

post-16635-0-24867300-1365230015_thumb.jpg

post-16635-0-28264500-1365230022_thumb.jpg

post-16635-0-13637200-1365230034_thumb.jpg

post-16635-0-59925100-1365230043_thumb.jpg

post-16635-0-75688900-1365230061_thumb.jpg

post-16635-0-80349800-1365230076_thumb.jpg

post-16635-0-15147700-1365230091_thumb.jpg

post-16635-0-31404300-1365230111_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam ce consum ti-a iesit Alin?

Pana-n 6%. Media a fost de 120 in afara localitatii si 80 in localitati. Au fost si varfuri de 170-180 km/h.

Am facut 350 km cu 18 litri. Plinul la plecare si dupa 350 km am facut iar plinul si 18 litri au intrat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, vin si eu cu o problema :

Pacient : RC36 1st.

Problema : Nu invarte. Porneste decat impinsa. Baterie noua, totul bine si frumos in mers.

Sa fie electromotorul?

 

Multumesc anticipat.

Sau releul. Cand pui contactul auzi click sub sea (sau unde-i localizat releul)? Daca da atunci ar putea fi electromotorul si atunci incepi cu verif periilor/carbunilor.

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau releul. Cand pui contactul auzi click sub sea (sau unde-i localizat releul)? Daca da atunci ar putea fi electromotorul si atunci incepi cu verif periilor/carbunilor.

Multumesc pentru raspuns. Da se aude. Releul a fost inlocuit toamna trecuta. Unde ar fi localizat electromotorul? Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca design-ul nu s-a schimbat de-a lungul anilor atunci ar trebui sa se afle in fata motorului.Dar cel mai bine te-ar sfatui un posesor de 750 care se pricepe - de ex user-ul "ThunderByte" - cand or intra pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E in spate, spre baterie adica. Are un cablu, ce vine de la releu, plusul +, dezveleste guma aia de cauciuc ce acopera surubul, si da-i curent cu un alt cablu de la plusul bateriei (da-i curent pe surub). Asa vezi daca ii de bai el, sau releul.

 

asta e

Editat de almostcyborg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspuns. Da se aude. Releul a fost inlocuit toamna trecuta. Unde ar fi localizat electromotorul? Mersi.

In prima faza incearca sa faci contact mecanic cu o surubelnita ceva intre cele 2 suruburi de la releu unde vine firul de la + de la baterie sa fii sigur ca releul intradevar cupleaza si curentul trece mai departe. Daca faci asa si totusi nu se intampla nimic poti sa verifici urmatoarele 2 lucuri si anume cele 2 fire care se duc pe electromotor, unul de masa care vine de la baterie de la - si cel de + care vine din releu. Electromotorul e in fata sub galeriile cilindrilor. Daca si astea sunt ok si esti sigur ca iti ajunge curent acolo, poti masura cu un aparat de masura sau in lipsa poti lua un bec de 12v si il legi, un fir pe surubul de pe electromotor si unul il pui pe motor, ar trebui sa se aprinda cand dai la demaror si releul face click. Daca iti ajunge curent inseamna ca problema e din electromotor, de obicei sunt carbunii care nu costa cine stie ce, in jur de 100 de lei. Cu un pic de indemnare o cheie de 10 si una de 8(parca) ii poti schimba singur acasa. Sau cumperi electromotorul de la Vladf, el are la dezmembrat un RC36 I.

 

Apropo de electromotor nu stiu daca cel de cbr/hornet se potriveste la vfr 800 dar cel de vfr 750 s-ar putea sa se potriveasca la 800 primele modele.

 

 

E in spate, spre baterie adica. Are un cablu, ce vine de la releu, plusul +, dezveleste guma aia de cauciuc ce acopera surubul, si da-i curent cu un alt cablu de la plusul bateriei (da-i curent pe surub). Asa vezi daca ii de bai el, sau releul.

 

asta e

Intradevar ala e dar nu e in spate, e in fata, intre galerii si filtrul de ulei, 200% sigur.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...