ciprinakos Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 Daca design-ul nu s-a schimbat de-a lungul anilor atunci ar trebui sa se afle in fata motorului.Dar cel mai bine te-ar sfatui un posesor de 750 care se pricepe - de ex user-ul "ThunderByte" - cand or intra pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 (editat) E in spate, spre baterie adica. Are un cablu, ce vine de la releu, plusul +, dezveleste guma aia de cauciuc ce acopera surubul, si da-i curent cu un alt cablu de la plusul bateriei (da-i curent pe surub). Asa vezi daca ii de bai el, sau releul. asta e Editat Aprilie 6, 2013 de almostcyborg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 (editat) Multumesc pentru raspuns. Da se aude. Releul a fost inlocuit toamna trecuta. Unde ar fi localizat electromotorul? Mersi. In prima faza incearca sa faci contact mecanic cu o surubelnita ceva intre cele 2 suruburi de la releu unde vine firul de la + de la baterie sa fii sigur ca releul intradevar cupleaza si curentul trece mai departe. Daca faci asa si totusi nu se intampla nimic poti sa verifici urmatoarele 2 lucuri si anume cele 2 fire care se duc pe electromotor, unul de masa care vine de la baterie de la - si cel de + care vine din releu. Electromotorul e in fata sub galeriile cilindrilor. Daca si astea sunt ok si esti sigur ca iti ajunge curent acolo, poti masura cu un aparat de masura sau in lipsa poti lua un bec de 12v si il legi, un fir pe surubul de pe electromotor si unul il pui pe motor, ar trebui sa se aprinda cand dai la demaror si releul face click. Daca iti ajunge curent inseamna ca problema e din electromotor, de obicei sunt carbunii care nu costa cine stie ce, in jur de 100 de lei. Cu un pic de indemnare o cheie de 10 si una de 8(parca) ii poti schimba singur acasa. Sau cumperi electromotorul de la Vladf, el are la dezmembrat un RC36 I. Apropo de electromotor nu stiu daca cel de cbr/hornet se potriveste la vfr 800 dar cel de vfr 750 s-ar putea sa se potriveasca la 800 primele modele. E in spate, spre baterie adica. Are un cablu, ce vine de la releu, plusul +, dezveleste guma aia de cauciuc ce acopera surubul, si da-i curent cu un alt cablu de la plusul bateriei (da-i curent pe surub). Asa vezi daca ii de bai el, sau releul. asta e Intradevar ala e dar nu e in spate, e in fata, intre galerii si filtrul de ulei, 200% sigur. Editat Aprilie 6, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ronee Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 In prima faza incearca sa faci contact mecanic cu o surubelnita ceva intre cele 2 suruburi de la releu unde vine firul de la + de la baterie sa fii sigur ca releul intradevar cupleaza si curentul trece mai departe. Daca faci asa si totusi nu se intampla nimic poti sa verifici urmatoarele 2 lucuri si anume cele 2 fire care se duc pe electromotor, unul de masa care vine de la baterie de la - si cel de + care vine din releu. Electromotorul e in fata sub galeriile cilindrilor. Daca si astea sunt ok si esti sigur ca iti ajunge curent acolo, poti masura cu un aparat de masura sau in lipsa poti lua un bec de 12v si il legi, un fir pe surubul de pe electromotor si unul il pui pe motor, ar trebui sa se aprinda cand dai la demaror si releul face click. Daca iti ajunge curent inseamna ca problema e din electromotor, de obicei sunt carbunii care nu costa cine stie ce, in jur de 100 de lei. Cu un pic de indemnare o cheie de 10 si una de 8(parca) ii poti schimba singur acasa. Sau cumperi electromotorul de la Vladf, el are la dezmembrat un RC36 I. Apropo de electromotor nu stiu daca cel de cbr/hornet se potriveste la vfr 800 dar cel de vfr 750 s-ar putea sa se potriveasca la 800 primele modele. Intradevar ala e dar nu e in spate, e in fata, intre galerii si filtrul de ulei, 200% sigur. Multumesc mult, Thunderbyte. O sa incerc si revin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabiavva Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 buna ''fetelor''!(adik honditelor vfr) care mai doreste ,care mai pofteste......plimbarica pana la oltenita de ieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Vand Honda VFR750F din 1994. Nu stiu daca o veni cineva din Romania sa-mi ia motocicleta din Cehia, dar cine stie, nebuni sunt peste tot. Pretul: 2200eur la pachet cu tot ce are pe ea: suporti givi, parbriz touring, furtune frana metalice, priza 12V, topcase+genti laterale. Are trusa de chei originala. 2 chei de contact. Stiu ca sunt slabe sansele, dar daca stiti pe careva care vrea un VFR in stare super buna.. aici e. O vand din motive personale - imi trebe o alta masina si nici nu prea am folosit-o anul trecut, anul asta nici o sansa. Familia e o prioritate. http://www.motoinzerce.cz/motorky/honda/708281-vfr-750-f.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Pana-n 6%. Media a fost de 120 in afara localitatii si 80 in localitati. Au fost si varfuri de 170-180 km/h. Am facut 350 km cu 18 litri. Plinul la plecare si dupa 350 km am facut iar plinul si 18 litri au intrat. aceaiasi viteza am avut si eu sambata pe Rucar Bran. consumul insa a fost unul normal adica mi sa aprins becul la 220 km si am mai mers fix 30 km . aceaiasi viteza am avut si eu sambata pe Rucar Bran. consumul insa a fost unul normal adica mi sa aprins becul la 220 km si am mai mers fix 30 km .P1050489.JPG Consumul este "normal" in ghilimele caci asa imi consuma si daca asi fi fost singur-cu bagaj sau fara- Asta este singurul lucru ce ma dispera la mobra asta Stie cineva ce sa i fac? Cand ma gandesc ca visez sa plec la Cap Nord in vara asta ma apuca groaza. Se simte la buzunar o diferenta de 4 l/100 fata de ale voastre... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hayabusa_sd Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 (editat) Daca e interesat careva de mobra lul Belbody pot aranja ieftin cu transportul Editat Aprilie 7, 2013 de hayabusa_sd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 aceaiasi viteza am avut si eu sambata pe Rucar Bran. consumul insa a fost unul normal adica mi sa aprins becul la 220 km si am mai mers fix 30 km .P1050489.JPG Consumul este "normal" in ghilimele caci asa imi consuma si daca asi fi fost singur-cu bagaj sau fara- Asta este singurul lucru ce ma dispera la mobra asta Stie cineva ce sa i fac? Cand ma gandesc ca visez sa plec la Cap Nord in vara asta ma apuca groaza. Se simte la buzunar o diferenta de 4 l/100 fata de ale voastre... Cum ai filtru de aer? Relatiul cum este reglat? Bujiile sunt in regula? Parbrizul de care este, ma gandesc ca unul mai touring nu mai este atat de aerodinamic si sa mai creasca consumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Cum ai filtru de aer? Relatiul cum este reglat? Bujiile sunt in regula? Parbrizul de care este, ma gandesc ca unul mai touring nu mai este atat de aerodinamic si sa mai creasca consumul. relanti ul la m pus sa stea la 1000 filtrul de aer este K<N bujiile sunt iridium schimbate recent parbriz ul este MRA touring dar sta inchisa aripioara aia deoarece imi provoaca zgomot la casca daca o deschid-alta hiba ce speram sa nu o intalnesc la shubert c3- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Ai ceva modificari la motor? Daca-ti consuma atat de mult ar putea fi injectoarele care in loc sa faca spray dau jet sau curg. O alta chestie, legata sau nu de problema amintita mainainte, ar fi cu senzorii de O2. Daca li se pare ca nu-i buna treaba cu gazele de esapament pot face ECU sa dea mai mult sau mai putin combustibil - in cazul tau se pare ca mai mult. Practic ti-as recomanda sa mergi undeva unde sunt oameni priceputi si sa-ti faca o diagnosticare - practic sa-ti citeasca AFR-ul gazelor de esapament. O alta cauza data de manual ar fi regulatorul de presiune a combustibilului zdrelit sau ceva in neregula cu furtunele (probabil se refera la retur?!). Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonidos Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 salutare vfr-isti:) o nelamurire am si eu am un vfr rc24 din 89 750cc de curand sa dus dracu bateria... am avut o baterie de 14-A si mi se parea ca e cam mare pt el incarcarea era cam anemica.. acum sa dus si am incercat cu o alta baterie de putere mai mica de 10-A si incarca exact cat trebuie adica 13,9-14v cu cea veche incarca 12,9..13v si cu timpu trebuia sa o mai pun si la incarcat.. intrebarea e.. merge si cu una mai mica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 (editat) @leonidos - de ce sa-i pui o baterie mai mica? Eu zic ca-i ok asa! Iti incarca 13,9-14v cu consumatori cu tot? Referitor la consum, eu chiar sunt curios cam cat imi papa la drum lung, dar imi ia cam 8% mixt... :| Sunt curios oare...ce diferenta exista intre VFR-urile din 98 cu cele din 99-00? Am inteles ca ar fi umblat japonezii la injectie? Sa existe ceva probleme la cele din 98 cu injectia? Editat Aprilie 7, 2013 de stely_yoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 consumul meu e asta - link nu mi se pare mult pentru un motor de 800 cm3 din 1998... la vara, cand o sa fie mai cald, o sa-ti consume mai putin cu cel putin 1l/100km oricum daca te duci in nord... acum uitandu-ma peste consum, am observat ca dupa ce am pus MetaBond si am facut ceva km, nu a mai sarit consumul de 8% hmmm... cred ca o sa mai pun niste picaturi ca tot trebuie sa schimb uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 (editat) Stati asa parca nu sunt sigur dar varianta de VFR 98-01 au fost facute parca si carburatie si injectie, am dreptate sau ma insel ? daca sunt si carburatie pe langa bujii,filtru si toate cele ar trebuii reglat/sincronizat si carburatoarele ..... partea cu parbrizul MRA cu deflector este probata de un prieten pe un Vtec, face un zgomot insuportabil cu el ridicat si casca tot un Shubert S1....deci nu casca este problema dar acel deflector da daca este ridicat !! Editat Aprilie 7, 2013 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 (editat) salutare vfr-isti:) o nelamurire am si eu am un vfr rc24 din 89 750cc de curand sa dus dracu bateria... am avut o baterie de 14-A si mi se parea ca e cam mare pt el incarcarea era cam anemica.. acum sa dus si am incercat cu o alta baterie de putere mai mica de 10-A si incarca exact cat trebuie adica 13,9-14v cu cea veche incarca 12,9..13v si cu timpu trebuia sa o mai pun si la incarcat.. intrebarea e.. merge si cu una mai mica? Merge si o baterie mai mica dar o sa ti-o omoare mai repede ... daca cu bateria ei nu iti incarca deajuns nu inseamna ca e bateria prea mare(doar cu aia a venit din fabrica) inseamna ca incarcarea are ceva ... din nou ... MUFE, SIGURANTA PRINCIPALA 30A, verifica astea apoi vezi daca iti incarca ok, ar fi de preferat sa masori la iesirea din releu, daca e diferenta mare intre cat iese din releu si cat ajunge in baterie inseamna ca totusi ai un contact imperfect pe undeva(si in timp o sa iti pape releul treaba asta daca e lasata asa) Editat Aprilie 7, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Stati asa parca nu sunt sigur dar varianta de VFR 98-01 au fost facute parca si carburatie si injectie, am dreptate sau ma insel ? daca sunt si carburatie pe langa bujii,filtru si toate cele ar trebuii reglat/sincronizat si carburatoarele ..... partea cu parbrizul MRA cu deflector este probata de un prieten pe un Vtec, face un zgomot insuportabil cu el ridicat si casca tot un Shubert S1....deci nu casca este problema dar acel deflector da daca este ridicat !! doar injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 consumul meu e asta - link nu mi se pare mult pentru un motor de 800 cm3 din 1998... la vara, cand o sa fie mai cald, o sa-ti consume mai putin cu cel putin 1l/100km oricum daca te duci in nord... acum uitandu-ma peste consum, am observat ca dupa ce am pus MetaBond si am facut ceva km, nu a mai sarit consumul de 8% hmmm... cred ca o sa mai pun niste picaturi ca tot trebuie sa schimb uleiul. Gomez...ma bucur sa te revad. hai ca mai vad si eu la altcineva un consum ,de peste 7/100,apropiat de al meu... Metabond e un fel de Duralube?cat se pune?de unde ai luat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Gomez...ma bucur sa te revad. hai ca mai vad si eu la altcineva un consum ,de peste 7/100,apropiat de al meu... Metabond e un fel de Duralube?cat se pune?de unde ai luat? nu stiu ce face duralube. eu am luat de la un fost coleg de munca al Darikai de asta am pus : LINK acum cica ar mai fi aparut unul eco sau nush cum. de ala am bagat in masina. prima data se pune o sticluta de 250. dupa aia mult mai putin. cred ca vreo 50 ml. cauta unu care vinde, ca iti explica el ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 De ce sa bagati chestii dinastea in motoare? Pe alte forumuri am vazut ca se plangeau ca infunda canale de ungere si fac depuneri urate prin motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 eu am auzit numai de bine de metabond ... nu stiu alti aditivi de ulei, ca nu am folosit. asta mi-a fost recomandat de cineva de incredere. a, si dupa aia am vazut ca foloseste si " Balamuc " la mobrele de cursa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 am 2 seturi de placute fata honda vfr 800 daca ii trebuiesc cuiva le dau cu placere la 100 lei. posta e undeva la 10 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Stie cineva daca se potrivesc la VTEC tevile amortizoarelor fata de la modelele anterioare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Salutare! Stiti pe cineva ce are de vanzare un VFR de vanzare din anii 98-01? Eventual si la ce pret, poze + alte detalii. Am un prieten ce ar dori sa cumpere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 relanti ul la m pus sa stea la 1000 filtrul de aer este K<N bujiile sunt iridium schimbate recent parbriz ul este MRA touring dar sta inchisa aripioara aia deoarece imi provoaca zgomot la casca daca o deschid-alta hiba ce speram sa nu o intalnesc la shubert c3- E fac undeva la 250 km cu un plin (doar in oras, din ce am observat pana acum), dar nu am menajat-o deloc (ma abtin mai greu sa nu o turez scurt). In afara nu am fost inca cu ea (nu sa fac vreo 300-400 km macar) sa vad cat consuma. Pana acum am facut cel mai mult 260-270 km in oras cu 18 L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.