smok3 Postat Septembrie 22, 2013 Share Postat Septembrie 22, 2013 BINE MA HAI CA ITI DAM UN LIKE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baricza Postat Septembrie 22, 2013 Share Postat Septembrie 22, 2013 http://www.motomagia.ro/motoraliul-anual-national-m-a-n-2013-intrunire-moto-in-fagaras/ la noi de de nu s-a promovat intrunirea MAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Septembrie 22, 2013 Share Postat Septembrie 22, 2013 (editat) cu ce ar mai fi compatibil cel de vfr 800 vtec model 2003. am unul stramb pe fata stanga. merci Honda cbr 600 f4i .singurul lucru care trebuie sa-l faci este sa adaugi cate o saiba la suruburile etrierilor.la mine a fost nevoie( Honda vfr 800 vtec din 2008). La anul tau nu cred ca este nevoie. Incearca. Editat Septembrie 22, 2013 de laura_tazy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_gherman_agh Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 (editat) intrebare: cand pun frana spate la o viteza relativ mica se simte o trepidatie mica la voi la fel ? vfr 800 vtec 2002 una din cauze poate fi lipsa aerisirii pe TOATE circuitele...vezi manualul.... o alta cauza - unul din rulmentii din butucul spate, dar asta e mai putin probabil, il auzeai si il simteai si la curbe,nu doar la franare recomandare: aerieseste tot...stiu ca e un chin, dar...are rezultate... si daca placutele sunt noi, ai putintica rabdare sa se deformeze dupa disc Editat Septembrie 23, 2013 de alex_gherman_agh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baricza Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 una din cauze poate fi lipsa aerisirii pe TOATE circuitele...vezi manualul.... o alta cauza - unul din rulmentii din butucul spate, dar asta e mai putin probabil, il auzeai si il simteai si la curbe,nu doar la franare recomandare: aerieseste tot...stiu ca e un chin, dar...are rezultate... si daca placutele sunt noi, ai putintica rabdare sa se deformeze dupa disc MULTUMESC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 unde gasim genti din astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
w33bb0 Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 Ptiu! Nu se potrivesc pe VTEC, fire-ar sa fie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 unde gasim genti din astea? de Corbin sunt facute si sunt foarte scumpe. http://www.corbin.com/honda/2002_vfr800bags.shtml Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 mda... http://www.corbin.com/honda/vfr800bag.shtml #HVFR98-BAG Sorry, these saddlebags have been discontinued. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 la aprox. 1700$ oricum nu cred ca si le cumpara cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baricza Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 cine imi imprumuta sau vinde o cheie sa intind lantul la vfr ul meu din 2003 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 cine imi imprumuta sau vinde o cheie sa intind lantul la vfr ul meu din 2003 ? Iti pot pot imprumuta eu, doar sa-mi spui cand In alta ordine de idei, poza zilei de 22 septembrie 2013 pe www.bikepics.com este http://www.bikepics.com/pictures/2599476/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baricza Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Iti pot pot imprumuta eu, doar sa-mi spui cand In alta ordine de idei, poza zilei de 22 septembrie 2013 pe www.bikepics.com este http://www.bikepics.com/pictures/2599476/ multumesc o sa te anunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 le caut cand ajung la birou si iti trimit asta e mailul pe care l-am trimis la ei dupa ce mi-au trimis instiintarea cu suma mica : Buna ziua, Am primit instiintarea de la dumneavoastra. Am sunat la Call Center, in speranta ca putem vorbi, pentru a va semnala niste inadvertente din instiintare, dar am vorbit cu domnul Mihai Pascaru, care a facut o sesizare cu numarul 10166 / 16.10.2012. Anul de fabricatie este 1998 nu 1993 cum este trecut in instiintare. De asemenea numarul de km este undeva la 65000. Aveti poza cu bordul si numarul de km de la constatare. Astfel : Conform cu prevederile Ordinului nr 14/2011 emis de CSA capitolul 5, articol 59, alin. 1, avem un parcurs mediu de 7500 km pentru motocicluri si coeficientul de uzura conform Anexa 3, tabel 1, stare media, vechime mai mare de 10 ani -> 75% capitolul 5, articol 59, alin. 2, avem formula de calcul : Coeficient de uzura(U%) = Coeficient de uzura (75%) - 0.5 x (65000 (km constatati) - 7500 x 14(ani))/1000. din formula de calcul rezulta un coeficient de uzura 75%-20% = 55% capitolul 5 articol 59 alin. 2 mai specifica si faptul ca nu se pot depasi coeficientii din tabelul 1 anexa 3 corespunzarori starilori de intretinere buna sau satisfacatoare, astfel, se considera coeficientul de uzura de 63%, deoarece 55% depaseste starea de intretinere buna. Scazand din valoarea de nou din instiintarea trimisa de dumneavoastra A = 53.857,00 LEI coeficientul de uzura de 63% rezulta : Valoarea vehiculului la data daunei = 19.927,09 LEI Valoarea despagubirii daca auto nu se repara = 14.945,31 LEI Cu stima, Cauta si descarca ordinul de mai sus si fa si tu calculele in cazul tau. Multumesc. Foarte util sfat. Ma voi documenta, in caz ca apar probleme similare cu ale tale. Deocamdata inca astept verdictul Asigurarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 una din cauze poate fi lipsa aerisirii pe TOATE circuitele...vezi manualul.... o alta cauza - unul din rulmentii din butucul spate, dar asta e mai putin probabil, il auzeai si il simteai si la curbe,nu doar la franare recomandare: aerieseste tot...stiu ca e un chin, dar...are rezultate... si daca placutele sunt noi, ai putintica rabdare sa se deformeze dupa disc Colegul vostru Stefanbh a patit ceva asemanator dar la el a a parut trepidatia cand frana de la viteze mari, dar dupa o aerisre a sistemului de franare( fata, spate, comun) problema a disparut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
w33bb0 Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Stimati colegi, care-i presiunea pe care imi recomandati s-o am in anvelope pentru o ieseala usoara, de weekend, fara cine-stie-ce viraje sau hard-riding, fara pasager, la schimbarea de temperaturi d-afara? Schimb gumele si as vrea niste pareri bazate pe know-how-ul unora mai experimentati decat mine. Motocicleta in cauza e un VTEC din 2003. Cu multumiri anticipate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 2,5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Stimati colegi, care-i presiunea pe care imi recomandati s-o am in anvelope pentru o ieseala usoara, de weekend, fara cine-stie-ce viraje sau hard-riding, fara pasager, la schimbarea de temperaturi d-afara? Schimb gumele si as vrea niste pareri bazate pe know-how-ul unora mai experimentati decat mine. Motocicleta in cauza e un VTEC din 2003. Cu multumiri anticipate! 2,5 Pe aparatoarea de lant e un sticker pe care scrie 2.5 fata si 2.9 spate, indiferent daca esti singur sau ai pasager sau pasager si bagaje. Discutia legata de presiunea in anvelope este la fel ca cea despre uleiuri, lunga si fara vreun raspuns universal valabil. Eu personal merg cu valorile de mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Intr-adevar, asa scrie pe apărătoare (2, 5 fata si 2, 9 spate ) insa la mine cu 2, 9 pe spate tzopaia prea tare si fugea spatele foarte usor.Acum merg cu 2, 5 pe spate di este mult mai bine.Probabil ca depinde si de anvelope . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Colegul vostru Stefanbh a patit ceva asemanator dar la el a a parut trepidatia cand frana de la viteze mari, dar dupa o aerisre a sistemului de franare( fata, spate, comun) problema a disparut. LA Viteza MICĂ imi trepida, la franare pe spate . La viteza mare erau discurile :-) Pe aparatoarea de lant e un sticker pe care scrie 2.5 fata si 2.9 spate, indiferent daca esti singur sau ai pasager sau pasager si bagaje. Discutia legata de presiunea in anvelope este la fel ca cea despre uleiuri, lunga si fara vreun raspuns universal valabil. Eu personal merg cu valorile de mai sus. La fel le tin si eu , in plus bag in loc de aer Azot (nu isi modifica volumul in functie de temperatua), astfel am presiune constanta indiferent daca merg pe pista sau strada ori e vara sau iarnă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
w33bb0 Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 Multumesc! Am vazut valorile de pe sticker, da' experienta pe drum de multe ori nu corespunde cu ce zice producatorul. Pe masina bag atat cat stiu eu ca face bine, nu cat spune producatorul (de obicei ceva mai putin decat scrie pe sticker). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Florea Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 (editat) va salut...de cand am luat motoreta , un vfr 750 din 90 , m-as fi asteptat ca avand 6 viteze sa aibe totusi raportul final macar egal daca nu mai lung ca la fosta motoreta ntv650...pt stilul meu de mers as dori niste rapoarte un pic mai lungi ,mai ales ca motorul chiar are de unde. dupa ceva documentare , cum foi pinion spate de 42 n-am gasit sa se potriveasca ( are 43T standard ) , caut pinion de 17T . se mai potriveste si de la cbr 900rr /954 sau 1100xx . cele de 18T care le-am gasit nu par sa se potriveasca la inelul interior ,fiind modele vechi ( anii 80') pinionul de atatc fatza standard vfr750 are 16 dinti la toate modelele din 90-97 si 2002-prezent. modelele 98-2001 aparent au 17 dinti pe fatza. deci, daca cineva are un pinion atatc de 17 dinti pt lant tip530 ramas de la o innoire kit lantz de la modelele vfr 800 98-2001 , cel putin de-un experiment sa vad daca merita , dati un semn la 0740598467 sau mihai_nightrideer_86 ym . nu lasati mesaj aci ca intru cam rar Editat Septembrie 29, 2013 de Mihai Florea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 Motoarele cu plaja de turatie relativ mare nu au rapoartele lungi ci scurte, rapoarte lungi ai sa gasesti la motoare cu mult cuplu si putina turatie, gen shadow. Nu vad pentru ce ti-ar trebui treapta a 6-a mai lunga, poti sa mergi cu a 6-a lejer cu 80 pana la viteza maxima . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
graurcristi Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 (editat) vreau sau mai bine zis trebuie sa schimb cauciucurile pe vtec. am o alta optiune inafara de pilot road 3? merci. Editat Septembrie 29, 2013 de graurcristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_gherman_agh Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 Pirelli Angel mi-au placut mie mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.