Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

eu i-am dat gauri cu ceva ascutit in silencer (vreo 10) si se aude demential...adik mai bine decat cu un leo vince...si faza e ca la decelerari da un fel de rateuri,ca masinile din WRC..

si-a pus cineva 190/55/17 pe vfr 99?

unde anume ai gaurit tobele? in ce parte? cu ce ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Imi vand motoreta...in caz ca o doreste cineva...Sau schimb cu modelul de dupa 2002+diferenta din partea mea

Impecabila tehnic,mici zgarieturi,2450 eur,detalii la 0721292903

Mesaj completat

Imi vand motoreta...in caz ca o doreste cineva...Sau schimb cu modelul de dupa 2002+diferenta din partea mea

Impecabila tehnic,mici zgarieturi,2450 eur,detalii la 0721292903

Acum are toba Arrow din titanium,am si coada+saua originala..se pot pune fara probleme

post-32139-1269187262_thumb.jpg

post-32139-1269187290_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello,

 

Nu stiti careva pe unde gasesc vreo 2-3 suruburi de carena

pentru un VFR din 98-99?

Chiar si set complet daca aveti careva.

 

Sa vina odata primavara aia, ca nu mai pot!

 

Drumuri uscate si bafta multa!

 

Paul :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze de offtopic; daca are de cand careva sa treaca la enduro-touring ,Transalpul meu va sta la dispozitie (chit de lant D.I.D gold nou, 46 cacao km ,crashbar si suporti coburi H&B,inmatriculat,an '99) Vreau sa-l schimb cu un vfr 800 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello,

 

Nu stiti careva pe unde gasesc vreo 2-3 suruburi de carena

pentru un VFR din 98-99?

Chiar si set complet daca aveti careva.

 

Sa vina odata primavara aia, ca nu mai pot!

 

Drumuri uscate si bafta multa!

 

Paul :rose:

 

 

Pe Ebay.com gasesti setul de suruburi,in ce culoare vrei tu..ieftine..dar stai vreo 10 zile sa-ti vina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello,

 

Nu stiti careva pe unde gasesc vreo 2-3 suruburi de carena

pentru un VFR din 98-99?

Chiar si set complet daca aveti careva.

 

Sa vina odata primavara aia, ca nu mai pot!

 

Drumuri uscate si bafta multa!

 

Paul :cheers:

 

salut

gasesti prin mai orice magazin moto cu pretentii (sunt standard), problema e ca sunt relativ scumpe pentru niste suruburi nenorocite dar "ata ete".

vis a vis de ulei voi ce folositi mai nou? ultimul sezon eu am avut motul semisintetic si nu as mai baga acelasi lucru - nu mi-a placut deloc mai ales ambreiajul cum s-a miscat. as incerca de data asta castrol full sintetic... pareri pro contra. merci

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am trecut de la motul 7100, care era ok, dar am eu probleme la mansarda si nu am mai vrut motul,

la Castrol full sintetic, nu mai stiu de care, nu mi-a placut deloc,

acum am ajuns la asta :

 

post-23298-1269544692_thumb.jpg

 

am vreo 2000 km, si sunt foarte multumit de el.

daca nu ma insel e si destul de ieftin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru posesorii fe VTEC : unde ati facut jocul de supape (shim valves, sau "pastilele" mai pe romaneste)

 

La mine a inceput sa "bata" si mi se pare cam devreme (la 22.000km)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru posesorii fe VTEC : unde ati facut jocul de supape (shim valves, sau "pastilele" mai pe romaneste)

 

La mine a inceput sa "bata" si mi se pare cam devreme (la 22.000km)

 

salutare, nu stiu unde o sa-ti faci jocu, ce pot sa-ti spun e ca ultima oara la "honda " s-au oferit sa-mi spele " carburatoarele" la vtec 2003 pt ca nu intra socu' dimineata.

:)

bafta, o sa ai nevoie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru posesorii fe VTEC : unde ati facut jocul de supape (shim valves, sau "pastilele" mai pe romaneste)

 

La mine a inceput sa "bata" si mi se pare cam devreme (la 22.000km)

Eu am facut operatiunea la Reprezentanta Honda din Debretin, profesionisti baietii, trebuie sa lasi motorul acolo 3 zile :1 zi desfacutul,1zi fac comanda la pastile,1zi le monteaza si verifica motorul.Cost aproximativ 500ron. Nu stiu ce iti bate tie ,eu am facut jocul la 60000km si baietii mi au spus ca supapele au o uzura minimala si ca nici una nu a trebuit schimbata. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

norocu tau ca stai langa o tara cu mai multa apa calda

Mesaj completat

Salut

 

De unde cumpar, ieftin, nu neaparat original un semnal de VFR VTEC 2002-2003

Mesaj completat

Salut

 

De unde cumpar, ieftin, nu neaparat original un semnal de VFR VTEC 2002-2003 ..fata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare.. De cateva zile sunt si eu "propretar" de VFR-ica model 1994.. Am reusit sa rasfoiesc topicul si ma declar mandru de alegerea facuta....

 

Intrebari:

1. De unde as putea cumpara un capac monopost?

2. Are poate careva un cauciuc fata 120/70 vr17 inca functional? Al meu e nitel mai mare si schimba oarecum ciclistica ( asta o stiu de la fostul proprietar)..

 

Va multumesc ...

 

O sa revin si cu poze..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

De unde cumpar, ieftin, nu neaparat original un semnal de VFR VTEC 2002-2003 ..fata

 

ebay sau reprezentanta. Nu stiu ce alte sanse ai.

 

 

Salutare.. De cateva zile sunt si eu "propretar" de VFR-ica model 1994.. Am reusit sa rasfoiesc topicul si ma declar mandru de alegerea facuta....

 

Intrebari:

1. De unde as putea cumpara un capac monopost?

2. Are poate careva un cauciuc fata 120/70 vr17 inca functional? Al meu e nitel mai mare si schimba oarecum ciclistica ( asta o stiu de la fostul proprietar)..

 

Va multumesc ...

 

O sa revin si cu poze..

 

Felicitari.

1. ca si mai sus, cred ca ebay e raspunsul. pe la noi nu am vazut decat pt modelele de 800 (98-01 si 02-09).

2. mai bine iti cumperi un cauciuc nou.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam 5.5-6 la mers normal extraurban cu pasager. Fara pasager poate scoti si un 5% la mers economic.

Eu am rc24 si consuma mai putin decat rc36, recordul a fost de 4.3% mers foarte incet pe la 80km/h.

La mers normal, cam cu 120-130 am un consum de 5-5.5% .

In oras nu prea merg si cand merg nu stau sa-i fac consumul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Am ajuns si la VFR... dupa ce am trecut pe la TDM-isti si Hornet-i.

Spuneti-mi si voi cum sta pasagerul pe motorul asta la drumuri de 3-400km.? Prin traficul din Bucuresti cum va descurcati cu el? Este cineva din Bucuresti care e dispus sa ma lase sa ma urc pe mobra lui sa imi dau seama daca imi vine?

Vreau un motor pentru mers zilnic prin oras si de doua sau trei ori pe an drumuri de aprox. 400km (cine stie, poate si mai lungi) cu pasager si ceva bagaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns si la VFR... dupa ce am trecut pe la TDM-isti si Hornet-i.

Spuneti-mi si voi cum sta pasagerul pe motorul asta la drumuri de 3-400km.? Prin traficul din Bucuresti cum va descurcati cu el? Este cineva din Bucuresti care e dispus sa ma lase sa ma urc pe mobra lui sa imi dau seama daca imi vine?

Vreau un motor pentru mers zilnic prin oras si de doua sau trei ori pe an drumuri de aprox. 400km (cine stie, poate si mai lungi) cu pasager si ceva bagaj.

E motorul ideal pt drumuri lungi cu pasager si bagaje,dar relativ ingust si centru de greutate f jos..ce-l face ideal si pt mersul zilnic in oras

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E motorul ideal pt drumuri lungi cu pasager si bagaje,dar relativ ingust si centru de greutate f jos..ce-l face ideal si pt mersul zilnic in oras

Ideal pt mersul in ora? .......ia un scuter!!!!, VFR u e manevrabil dar e foarte greu la manevrele pe loc(240kg).. părerea mea. Iar dacă vrei sa iesi din oras cu el atunci unul minim de 250cc, la 4 ie?iri pe an cate ai spus nu are rost să bagi banii într un motor. Eventual un motor naked e mult mai manevrabil ?i u?or ... un Fz6 sau Hornet,Suzuky Sv650,Bandit 600,CB500 etc ai prins ideea ,

Editat de stefanbh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am achizitionat ieri un VFR model 98, am facut asa scurt cu el 150 de km si deocamdata sunt incantat de el, sper sa nu imi schimb parerea pana il cunosc cat de cat. As avea si eu cateva intrebari

- cam ce tip de ulei puneti in ele si de care?

- vreau sa-mi pun gume noi, care zice-ti ca se preteaza cel mai bine la greutatea si categoria lui avand in vedere ca vreau sa fac ceva drumuri lungi cu el dar mers destul de sportiv, adica nu am dorinta de a-l menaja...

- ceva sfaturi mai speciale de intretinere, ponturi, are ceva mai dificil de intretinut sau e ok, ca si o moto normala?

Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa te strecori intre coloane de masini din scurt fac cu VFR-ul 3 miscari in locul unde cu un enduro (sau SM) ar fi suficienta o singura miscare.

Deci NU, nici o sportiva / touring nu e buna de oras.

Singurul motor intradevar bun de oras e supermoto.

 

Pentru ce s-a cerut ... 2-3 iesiri pe an ... mai bine te chinui in iesirile alea cu un supermoto/enduro decat sa te chinui zilnic cu VFR-ul in oras.

 

 

E motorul ideal pt drumuri lungi cu pasager si bagaje,dar relativ ingust si centru de greutate f jos..ce-l face ideal si pt mersul zilnic in oras
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da-i naibii ca aia nu se impaca niciodata!:love:)))))) De aceea ziceam ca pentru cineva care mergem mai mult in oras, mai bine investeste in ceva "de oras".

 

of of of...e un motor ce acopera intreaga gama de necesitati...din ce exemple ati dat mai sus..ar trebui 3 motoare diferite pt a impaca si oaia si lupul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

2800 km facuti de joi pana duminica cu VFR-ul. Ruta : Buc.Sofia.Salonic.Igoumenitsa.Patra.Athena.Katerini.Sofia.Buc.

Motocicleta este excelenta pentru asa ceva si nu numai. O folosesc foarte mult si in oras si este super ok.

Minusuri - consum mare si eu personal mai simt nevoia unor caluti. Inca 30cp si ar fi fost ideal.

Motocicleta este perfect echilibrata din aproape toate punctele de vedere.

Daca nu mi-ar placea atat de mult Ducati probabil ca o pastram foarte mult timp de acum incolo dar presimt ca acesta va fi primul si ultimul ei an in proprietatea mea. Posibil sa o dau in viitorul apropiat.

 

Atasat si cateva poze.

 

Va salut,

post-20029-1271085086_thumb.jpg

post-20029-1271085116_thumb.jpg

post-20029-1271085127_thumb.jpg

post-20029-1271085144_thumb.jpg

post-20029-1271085177_thumb.jpg

post-20029-1271085188_thumb.jpg

post-20029-1271085198_thumb.jpg

post-20029-1271085206_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...