dominte_lucian Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 eu i-am dat gauri cu ceva ascutit in silencer (vreo 10) si se aude demential...adik mai bine decat cu un leo vince...si faza e ca la decelerari da un fel de rateuri,ca masinile din WRC.. si-a pus cineva 190/55/17 pe vfr 99? unde anume ai gaurit tobele? in ce parte? cu ce ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Imi vand motoreta...in caz ca o doreste cineva...Sau schimb cu modelul de dupa 2002+diferenta din partea mea Impecabila tehnic,mici zgarieturi,2450 eur,detalii la 0721292903 Mesaj completat Imi vand motoreta...in caz ca o doreste cineva...Sau schimb cu modelul de dupa 2002+diferenta din partea mea Impecabila tehnic,mici zgarieturi,2450 eur,detalii la 0721292903 Acum are toba Arrow din titanium,am si coada+saua originala..se pot pune fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Optimus Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Hello, Nu stiti careva pe unde gasesc vreo 2-3 suruburi de carena pentru un VFR din 98-99? Chiar si set complet daca aveti careva. Sa vina odata primavara aia, ca nu mai pot! Drumuri uscate si bafta multa! Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacul Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Scuze de offtopic; daca are de cand careva sa treaca la enduro-touring ,Transalpul meu va sta la dispozitie (chit de lant D.I.D gold nou, 46 cacao km ,crashbar si suporti coburi H&B,inmatriculat,an '99) Vreau sa-l schimb cu un vfr 800 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Hello, Nu stiti careva pe unde gasesc vreo 2-3 suruburi de carena pentru un VFR din 98-99? Chiar si set complet daca aveti careva. Sa vina odata primavara aia, ca nu mai pot! Drumuri uscate si bafta multa! Paul Pe Ebay.com gasesti setul de suruburi,in ce culoare vrei tu..ieftine..dar stai vreo 10 zile sa-ti vina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosu23 Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Hello, Nu stiti careva pe unde gasesc vreo 2-3 suruburi de carena pentru un VFR din 98-99? Chiar si set complet daca aveti careva. Sa vina odata primavara aia, ca nu mai pot! Drumuri uscate si bafta multa! Paul salut gasesti prin mai orice magazin moto cu pretentii (sunt standard), problema e ca sunt relativ scumpe pentru niste suruburi nenorocite dar "ata ete". vis a vis de ulei voi ce folositi mai nou? ultimul sezon eu am avut motul semisintetic si nu as mai baga acelasi lucru - nu mi-a placut deloc mai ales ambreiajul cum s-a miscat. as incerca de data asta castrol full sintetic... pareri pro contra. merci numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 am trecut de la motul 7100, care era ok, dar am eu probleme la mansarda si nu am mai vrut motul, la Castrol full sintetic, nu mai stiu de care, nu mi-a placut deloc, acum am ajuns la asta : am vreo 2000 km, si sunt foarte multumit de el. daca nu ma insel e si destul de ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 Off-topic Ati vazut sau stiti ceva, careva dintre voi despre Honda VF1000F (Interceptor), cum ar fi comparativ cu VF750-urile sau VFR750? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Pentru posesorii fe VTEC : unde ati facut jocul de supape (shim valves, sau "pastilele" mai pe romaneste) La mine a inceput sa "bata" si mi se pare cam devreme (la 22.000km) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Pentru posesorii fe VTEC : unde ati facut jocul de supape (shim valves, sau "pastilele" mai pe romaneste) La mine a inceput sa "bata" si mi se pare cam devreme (la 22.000km) salutare, nu stiu unde o sa-ti faci jocu, ce pot sa-ti spun e ca ultima oara la "honda " s-au oferit sa-mi spele " carburatoarele" la vtec 2003 pt ca nu intra socu' dimineata. bafta, o sa ai nevoie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Pentru posesorii fe VTEC : unde ati facut jocul de supape (shim valves, sau "pastilele" mai pe romaneste) La mine a inceput sa "bata" si mi se pare cam devreme (la 22.000km) Eu am facut operatiunea la Reprezentanta Honda din Debretin, profesionisti baietii, trebuie sa lasi motorul acolo 3 zile :1 zi desfacutul,1zi fac comanda la pastile,1zi le monteaza si verifica motorul.Cost aproximativ 500ron. Nu stiu ce iti bate tie ,eu am facut jocul la 60000km si baietii mi au spus ca supapele au o uzura minimala si ca nici una nu a trebuit schimbata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sudsemnatu Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 norocu tau ca stai langa o tara cu mai multa apa calda Mesaj completat Salut De unde cumpar, ieftin, nu neaparat original un semnal de VFR VTEC 2002-2003 Mesaj completat Salut De unde cumpar, ieftin, nu neaparat original un semnal de VFR VTEC 2002-2003 ..fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atomis Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Salutare.. De cateva zile sunt si eu "propretar" de VFR-ica model 1994.. Am reusit sa rasfoiesc topicul si ma declar mandru de alegerea facuta.... Intrebari: 1. De unde as putea cumpara un capac monopost? 2. Are poate careva un cauciuc fata 120/70 vr17 inca functional? Al meu e nitel mai mare si schimba oarecum ciclistica ( asta o stiu de la fostul proprietar).. Va multumesc ... O sa revin si cu poze.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Salut De unde cumpar, ieftin, nu neaparat original un semnal de VFR VTEC 2002-2003 ..fata ebay sau reprezentanta. Nu stiu ce alte sanse ai. Salutare.. De cateva zile sunt si eu "propretar" de VFR-ica model 1994.. Am reusit sa rasfoiesc topicul si ma declar mandru de alegerea facuta.... Intrebari: 1. De unde as putea cumpara un capac monopost? 2. Are poate careva un cauciuc fata 120/70 vr17 inca functional? Al meu e nitel mai mare si schimba oarecum ciclistica ( asta o stiu de la fostul proprietar).. Va multumesc ... O sa revin si cu poze.. Felicitari. 1. ca si mai sus, cred ca ebay e raspunsul. pe la noi nu am vazut decat pt modelele de 800 (98-01 si 02-09). 2. mai bine iti cumperi un cauciuc nou. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Am trecut si eu..de aseara..pe v-tech.. Si nu-mi plac 2 chestii la el fata de modelul anterior.. Motorul e mult mai galagios si da vibratii in turele de mijloc.Asa fac toate? in rest...imi place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Cam ce consum au vfr-urile 93-97 urban Âşi extra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Cam 5.5-6 la mers normal extraurban cu pasager. Fara pasager poate scoti si un 5% la mers economic. Eu am rc24 si consuma mai putin decat rc36, recordul a fost de 4.3% mers foarte incet pe la 80km/h. La mers normal, cam cu 120-130 am un consum de 5-5.5% . In oras nu prea merg si cand merg nu stau sa-i fac consumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 Am ajuns si la VFR... dupa ce am trecut pe la TDM-isti si Hornet-i. Spuneti-mi si voi cum sta pasagerul pe motorul asta la drumuri de 3-400km.? Prin traficul din Bucuresti cum va descurcati cu el? Este cineva din Bucuresti care e dispus sa ma lase sa ma urc pe mobra lui sa imi dau seama daca imi vine? Vreau un motor pentru mers zilnic prin oras si de doua sau trei ori pe an drumuri de aprox. 400km (cine stie, poate si mai lungi) cu pasager si ceva bagaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Am ajuns si la VFR... dupa ce am trecut pe la TDM-isti si Hornet-i.Spuneti-mi si voi cum sta pasagerul pe motorul asta la drumuri de 3-400km.? Prin traficul din Bucuresti cum va descurcati cu el? Este cineva din Bucuresti care e dispus sa ma lase sa ma urc pe mobra lui sa imi dau seama daca imi vine? Vreau un motor pentru mers zilnic prin oras si de doua sau trei ori pe an drumuri de aprox. 400km (cine stie, poate si mai lungi) cu pasager si ceva bagaj. E motorul ideal pt drumuri lungi cu pasager si bagaje,dar relativ ingust si centru de greutate f jos..ce-l face ideal si pt mersul zilnic in oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 (editat) E motorul ideal pt drumuri lungi cu pasager si bagaje,dar relativ ingust si centru de greutate f jos..ce-l face ideal si pt mersul zilnic in oras Ideal pt mersul in ora? .......ia un scuter!!!!, VFR u e manevrabil dar e foarte greu la manevrele pe loc(240kg).. părerea mea. Iar dacă vrei sa iesi din oras cu el atunci unul minim de 250cc, la 4 ie?iri pe an cate ai spus nu are rost să bagi banii într un motor. Eventual un motor naked e mult mai manevrabil ?i u?or ... un Fz6 sau Hornet,Suzuky Sv650,Bandit 600,CB500 etc ai prins ideea , Editat Aprilie 11, 2010 de stefanbh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
papillion Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Salut, am achizitionat ieri un VFR model 98, am facut asa scurt cu el 150 de km si deocamdata sunt incantat de el, sper sa nu imi schimb parerea pana il cunosc cat de cat. As avea si eu cateva intrebari - cam ce tip de ulei puneti in ele si de care? - vreau sa-mi pun gume noi, care zice-ti ca se preteaza cel mai bine la greutatea si categoria lui avand in vedere ca vreau sa fac ceva drumuri lungi cu el dar mers destul de sportiv, adica nu am dorinta de a-l menaja... - ceva sfaturi mai speciale de intretinere, ponturi, are ceva mai dificil de intretinut sau e ok, ca si o moto normala? Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Ca sa te strecori intre coloane de masini din scurt fac cu VFR-ul 3 miscari in locul unde cu un enduro (sau SM) ar fi suficienta o singura miscare. Deci NU, nici o sportiva / touring nu e buna de oras. Singurul motor intradevar bun de oras e supermoto. Pentru ce s-a cerut ... 2-3 iesiri pe an ... mai bine te chinui in iesirile alea cu un supermoto/enduro decat sa te chinui zilnic cu VFR-ul in oras. E motorul ideal pt drumuri lungi cu pasager si bagaje,dar relativ ingust si centru de greutate f jos..ce-l face ideal si pt mersul zilnic in oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 of of of...e un motor ce acopera intreaga gama de necesitati...din ce exemple ati dat mai sus..ar trebui 3 motoare diferite pt a impaca si oaia si lupul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Da-i naibii ca aia nu se impaca niciodata!)))))) De aceea ziceam ca pentru cineva care mergem mai mult in oras, mai bine investeste in ceva "de oras". of of of...e un motor ce acopera intreaga gama de necesitati...din ce exemple ati dat mai sus..ar trebui 3 motoare diferite pt a impaca si oaia si lupul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floreaandrei Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Salut, 2800 km facuti de joi pana duminica cu VFR-ul. Ruta : Buc.Sofia.Salonic.Igoumenitsa.Patra.Athena.Katerini.Sofia.Buc. Motocicleta este excelenta pentru asa ceva si nu numai. O folosesc foarte mult si in oras si este super ok. Minusuri - consum mare si eu personal mai simt nevoia unor caluti. Inca 30cp si ar fi fost ideal. Motocicleta este perfect echilibrata din aproape toate punctele de vedere. Daca nu mi-ar placea atat de mult Ducati probabil ca o pastram foarte mult timp de acum incolo dar presimt ca acesta va fi primul si ultimul ei an in proprietatea mea. Posibil sa o dau in viitorul apropiat. Atasat si cateva poze. Va salut, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.