paulynos Postat Martie 27, 2018 Share Postat Martie 27, 2018 Sa-ti iei miar sportiv ca incepator e ca si cum ai invata sa mergi pe bicicleta la un concurs de downhill. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leopold Postat Martie 27, 2018 Share Postat Martie 27, 2018 Deci faza a a fost asa [...] Astea sunt detalii. Tine minte, sau nu te vad, sau vor sa te omoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Martie 27, 2018 Share Postat Martie 27, 2018 Asa e, vor sa te omoare. Personal am bagat in inchisoare 3 persoane doar anul trecut, una dintre ele era o femeie gravida, sub acuzatia de tentativa de omor pt ca nu mi-au acordat prioritate. Ce naiba au cu noi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Martie 27, 2018 Share Postat Martie 27, 2018 Si eu as fii putut sa o bag la mititica pe cumatra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Martie 27, 2018 Share Postat Martie 27, 2018 Nu-mi dau seama daca glumesti sau nu. Hai sa-ti zic cum vad eu problema. Observ destui motociclisti, multi dintre ei incepatori care se plang de treaba asta, ca "soferii ne vaneaza" si "vor sa ne omoare" si altele din zona asta. Eu iti zic ca nu este adevarat. In momentul in care o sa reusesti sa vezi care intersectii sunt problematice, desenate prost, sau care semafoare nu sunt vizibile cand bate soarele in ele ca sunt vechi si s-a matuit geamul si multi ciupesc rosul din cauza asta, care semne de cedeaza trecerea sunt de multe ori pozitionate prost si ignorate sau pe tataita cu SuperNova care inteapa DNul de pe ulita pe care locuieste si te vede pe tine la 3-4 sute de metri si nu poate sa conceapa ca tu in 1.2 secunde esti in dreptul lui pt ca are si nepotu-su moped si alea abia se taraie si crede ca are timp sa se bage. Si multe alte situatii care vin doar odata cu km adunati. Adica pe scurt: sa inveti sa citesti traficul, sa te adaptezi la el si sa arati curtoazie in trafic, chiar daca esti pe prioritate, vei observa ca poti traversa orasul de la un capat la altul fara sa vrea nimeni sa te omoare, fara situatii limita si complet relaxat, de multe ori chiar mai repede decat o faceai inainte cand erai vanat in trafic pe acelasi traseu Eu asta am invatat pe pielea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Martie 27, 2018 Share Postat Martie 27, 2018 Multumesc pentru sfaturi... de citit traficul spun ca ma desurc cat de cat. Am B de 5 ani...stiu ca e diferit fata de motor dar e ceva decat de loc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 27, 2018 Share Postat Martie 27, 2018 (editat) Sa-ti iei miar sportiv ca incepator e ca si cum ai invata sa mergi pe bicicleta la un concurs de downhill. Replică epică, de pus în semnătura sau in motivaționale . Editat Martie 27, 2018 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leopold Postat Martie 27, 2018 Share Postat Martie 27, 2018 Hai sa-ti zic cum vad eu problema. Observ destui motociclisti, multi dintre ei incepatori care se plang de treaba asta, ca "soferii ne vaneaza" si "vor sa ne omoare" si altele din zona asta. Eu iti zic ca nu este adevarat. Permite-mi sa nu fiu de acord. Eu vad multi motociclisti care merg ca si cum restul participantilor la trafic n-ar putea gresi, fi neatenti, etc. Pe premiza ca "daca ma omoara, lasa ca ia si el 2 ani cu suspendare". Ai, bineinteles, dreptate cu cititul traficului. Insa pana esti SIGUR ca-l citesti cum trebuie, e mai sanatos sa fii paranoic. Nu uit cum mi se uita o tanti in ochi, de pe-o strada laterala si mi-a iesit fix in fata. Fara nici un semn evident ca vrea sa ma ucida. Doar ca mi se aprinsesera ceva becuri dinainte, luasem mana din gaz, n-a fost nici o problema sa incetinesc si evit. Evident, glumesc cu vrea sa te omoare. Insa e mult mai sanatos sa pleci de la ipoteza ca soferii fie nu te vad, fie vor sa-ti vina de hac. In nici un caz sa nu plece ca incepator cu ideea c-o sa-l evite, sa-i faca loc, etc. Daca se intampla, e un bonus fericit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Martie 27, 2018 Share Postat Martie 27, 2018 Nu vrea domne nimeni sa ucida pe nimeni sau sa-ti vina de hac, este pur si simplu neatentie, oboseala, reflexe incetinite, cu totii gresim. De aia se numeste accident. Si eu eram incrancenat la inceput dar cu timpul am devenit mai tolerant si mai relaxat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kinkey Postat Martie 27, 2018 Share Postat Martie 27, 2018 Ai zis un cuvant foarte foarte bun acolo, paulynos. "Tolerant'. Exact asta am observat si eu. Cand nu mai 'imi iau prioritatea tot timpu' parca e mai safe. Vorba aia, prioritate ai cand ti se ofera. Ochii in 4 Si sunt de acord ca nu vor sa te omoare by default. Toti suntem oameni si toti mai gresim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emmanuel Postat Martie 27, 2018 Share Postat Martie 27, 2018 Atentie sporita, si bucura-te de motocicleta. Daca te enervezi din 100 in 100 de metri, unde mai e placerea si bucuria de a merge cu motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 27, 2018 Share Postat Martie 27, 2018 Nu-mi dau seama daca glumesti sau nu. Hai sa-ti zic cum vad eu problema. Observ destui motociclisti, multi dintre ei incepatori care se plang de treaba asta, ca "soferii ne vaneaza" si "vor sa ne omoare" si altele din zona asta. Eu iti zic ca nu este adevarat. In momentul in care o sa reusesti sa vezi care intersectii sunt problematice, desenate prost, sau care semafoare nu sunt vizibile cand bate soarele in ele ca sunt vechi si s-a matuit geamul si multi ciupesc rosul din cauza asta, care semne de cedeaza trecerea sunt de multe ori pozitionate prost si ignorate sau pe tataita cu SuperNova care inteapa DNul de pe ulita pe care locuieste si te vede pe tine la 3-4 sute de metri si nu poate sa conceapa ca tu in 1.2 secunde esti in dreptul lui pt ca are si nepotu-su moped si alea abia se taraie si crede ca are timp sa se bage. Si multe alte situatii care vin doar odata cu km adunati. Adica pe scurt: sa inveti sa citesti traficul, sa te adaptezi la el si sa arati curtoazie in trafic, chiar daca esti pe prioritate, vei observa ca poti traversa orasul de la un capat la altul fara sa vrea nimeni sa te omoare, fara situatii limita si complet relaxat, de multe ori chiar mai repede decat o faceai inainte cand erai vanat in trafic pe acelasi traseu Eu asta am invatat pe pielea mea. Am fost prin B cu motorul si al naibii sa fiu daca a incercat vreunul sa se suie pe mine! Poate o fi fost zilele alea ceva in aer. Daca intelegi traficul, cam poti "citi" ce sofer urmeaza sa faca o prostie. Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Morningstarr Postat Iunie 13, 2018 Share Postat Iunie 13, 2018 Dupa aprox. 1500 km vin cu un feedback scurt al unui incepator pe R6, mers preponderent in oras. Prima data am sa enumar problemele de care m-am lovit. - frica de a ma lasa in viraje - plecatul de pe loc era un chin pentru mine, mi se parea ca niciodata nu plec cum trebuie, ori aproape sa moara motoru ori plecat in forta. - point fixation ( momentu acela cand privire iti e blocata pe un obiect anume, tinzi sa te indrepti catre el) - franarea - downshift Cum vad lucruile dupa acesti km? Avantaje: - docila in turatii mici 3000- 7000 rpm, asta daca nu tragi ca ghiolbanu de acceleratie, cam la 6000-7000 schimb de obicei treapta, - arata bine...si cam atat. Dezavantaje: - greu de controlat la viteze mici - cursa ghidonului foarte mica - iti frigi ouale rau, daca nu mergi cu o viteza constanta de 30+ motorul se incinge repejor, plec de la semafor cum pleaca colegii cu cruiserele ( am ras la duma asta facuta de un coleg ) - dureri de maini - instabila la denivelarile facute de tiruri pe sosea - la o frana mai serioasa pasagerul pica ca din pod pe tine, punand o presiune mare pe mainile tale si implicit pe roata din fata - fata de un cruiser centru de greutate e mai ridicat, crescand sansele sa te dezechilibrezi. Pe scurt te chinui si tu si motoru. Privind in ansamblul inca traiesc, si asta datorita conducerii preventive si a norocului bineinteles. Tine de fiecare daca vrea sa-si ia un SS pentru inceput, poate doar am avut noroc pana acum, insa deja m-am bagat in hora si acum trebuie sa joc, neavand acum alta alternativa de a cumpara altceva. Overall, se poate incepe si pe un R6 dar cu o atentie sporita Numa' bine!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Iunie 13, 2018 Share Postat Iunie 13, 2018 da bre, da fara miar, cate mai tufi c-un plin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Iunie 13, 2018 Share Postat Iunie 13, 2018 Morningstarr nu inteleg de ce incepatorii merg numai in oras si isi cumpara rachete de gen R6 sau R1 ...bine am inteles ca numai d'ástea se cauta pe OLX , e o fobie sau cum ? si acuma sa revenim , ce inseamna conducere preventiva cu R6 in oras ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator petre81. Postat Iunie 13, 2018 Share Postat Iunie 13, 2018 - docila in turatii mici 3000- 7000 rpm, asta daca nu tragi ca ghiolbanu de acceleratie, cam la 6000-7000 schimb de obicei treapta, Schimbi la 6-7000mii... deci habar n-ai sa mergi, sau asa te-a invatat careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Morningstarr Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 @angus_young, conducerea preventiva pentru mine inseamna sa mergi dracului linistit, sa ai timp sa observi intentiile celorlalti participanti la trafic. @petre.81, ce inseamna pentru tine habar n-ai sa mergi? si spune-mi ce e gresit sa schimb la 7000 atata timp cat nu am nevoie de cuplu sau putere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator petre81. Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 @petre.81, ce inseamna pentru tine habar n-ai sa mergi? si spune-mi ce e gresit sa schimb la 7000 atata timp cat nu am nevoie de cuplu sau putere? Pai sunt doua bube, zici ca schimbi la 7000 dar mergi preponderent in oras. Asta inseamna ca mergi tare prin oras desi esti incepator ori te tarasti cu a 2-a sau a 3-a prin oras ca sa mergi incet dar cu motorul turat aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Morningstarr Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 Aici ai dreptate, mai mult de a 3-a nu am cum sa merg, undeva la 4000 de ture intr-a 3a am aproape 50 km/h, totusi tin sa cred ca nu e chiar asa deranjant spre deosebire daca ai schimba la 11.000-12.000 rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 Aici ai dreptate, mai mult de a 3-a nu am cum sa merg, undeva la 4000 de ture intr-a 3a am aproape 50 km/h, totusi tin sa cred ca nu e chiar asa deranjant spre deosebire daca ai schimba la 11.000-12.000 rpm. Suna dubios ce zici, pentru un R6... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Morningstarr Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 :crack: de ce nu crede nimeni pe astia care au vitezane ca se poate merge si frumos? am sa revin cu dovada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 ca miara la 60 la ora se balbaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 Bre, ce treaba aveti la ce rpm schimba omul ? Cu rasnita mea, in oras, tot asa schimb la 5-7k rpm (din 11.500) in functie de cat vreau sa accelerez. Treptele 1-3 in 95% din cazuri, uneori 4 cand am liber pe podul Basarab. Nu mi se pare civilizat sa mergi cu motorul turat in oras (pt ca decibeli). In plus, ma deranjeaza si pe mine zgomotul fiindca in oras nu merg cu dopuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Morningstarr Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 @ ovi_ice, pe acelasi principiu merg si eu, eu zic ca 6-7k rpm e de bun simt, pe langa 15k redline-ul la R6. In alta ordine de idei, am deviat putin, am spus parerea personala in privinta incepatorilor pe motociclete mari, important e sa citeasca cine trebuie. PS: sunt deschis la sfaturile voastre si le astept cu drag ( fie rautacioase sau nu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leopold Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 (editat) PS: sunt deschis la sfaturile voastre si le astept cu drag ( fie rautacioase sau nu) Ne zici si noua (dupa mia si jumatate de km) de ce ti-ai luat SS, si daca ai mai lua - in situatia ta, de incepator? LE. Intreb (fara rautate) pentru beneficiul altor incepatori, nu pentru mine Editat Iunie 14, 2018 de leopold Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.