Sari la conținut

Incepatorii si motocicletele puternice


Silenti
 Share

Postări Recomandate

dat fiind pozitia pe care o confera aceasta categorie de motoare, o recomand cu placere tinerelor motocicliste, care sunt dornice de senzatii extraordinare, avand si un camarad in spate, de preferabil, gol :bounce:

 

de ce am spus doar celor tinere, incepatoare?pt ca e bine sa incepi cu ceva frumos in domeniu :hug: daca iti place din prima, cu siguranta te vei indragosti :D

 

ontopic: care vrea, ca incepator, sa isi ia ss da sa nu intre in oameni nevinovati ca nu-s in stare sa isi controleze motorul in domeniul echilibru, franare, viteza si altele :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Io zic sa definiti intai termenul de incepator.

Am vazut in posturile din topicul asta oameni cu 12 000 km care se recunosc incepatori, cunosc si oameni care dupa 10 000 se considera experti.

Daca vorbim strict de un incepator in adevaratul sens al cuvantului, eu unul nu consider indicata o motocicleta foarte puternica ( nici super sport, nici sport-touring, nici touring, nici eunduro, inniciuncaz cross, nici chopper si nici atv) asa cum nu consider normal ca un om care si-a luat permisul de 2 zile sa-si ia lamborghini sau mai stiu eu ce.

Nu-i vorba, sunt oameni mai echilibrati care isi cunosc limitele si se stapanesc dar chiar si aia, in cazul in care fac o manevra aiurea pe dreapta sau dau intr-o groapa si baga mina-n gaz, sunt supusi durerii...

 

M-am tot gandit si eu la subiectul asta, mai ales ca m-au mai intrebat diversi cunoscuti. Concluzia e ca, avind in vedere ca nu vreau sa-mi incarc constiinta, recomand sa NU se suie un incepator pe multi cai din prima.

 

PS: nici eu nu ma consider f'un expert, n-am decit 7 ani si cam 25 000km pe motor, sunt oameni cu mult mai multa experienta care spun ca nu e bine si eu am incredere in experienta lor, chiar daca eu am 38 ani si ei 25, varsta nu conteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa mine un incepator trece la mediu dupa un minim de 20-30.000km facuti in 2-3 sezoane. De ce zic 2-3 sezoane ? Pt ca este nevoie de un anumit timp in care sa sedimentezi cunostintele dobandite: mai vezi un accident grav si te mai temperezi, mai stai la masa cu unul mai batran/forjat, mai stai pe net si te informezi, mai vezi la vulcanizare si la service un pic de mecanica, mai ramai blocat si inveti sa o pornesti singur impinsa...

 

Sunt oameni care au facut 20.000km in primul an , jumatate in oras si restul pe A2, la mare, + 100km de burnout, astia ce or fi ?

Personal cunosc cativa care in 2 sezoane nu au fost la nici un drum mai lung si virajat, dar au ceva km pe 2 roti.

 

Consider ca primii 10.000km ar trebui parcursi singur, ca sa nu fii tentat de anturajul mai experimentat sa faci prostii, cum se intampla de regula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e urmatoarea...eu cred ca cei care au supersportive si sunt incepatori, la inceput ei vor fi atenti si precauti.. dar dupa ce invata si se obisnuiesc pe ea, atunci are sa o patzeasca.. pentru ca o supersportiva nu iarta cum iarta o motocicleta mai blanda si mai slabutza.Aici cred ca e diferenta, nu la faptul ca nu poate fi condusa.. poate fi condusa si o hayabusa .. intrebarea e .??. cat timp poate fi condusa fara a avea un incident.??

Asfalt uscat la toata lumea.. :)

Editat de gixxxer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine isi ia supersport doar sa se dea prin oras, din semafor in semafor, si-l ia doar pentru impresia artistica la pietoane. . Eu am si SS si cruiser. Daca nu aveam bani decat pentru una, nu imi luam supersport (Care l-am luat oricum la 2 ani dupa Warrior). Oricum, intaii mi-am luat Warrior, pentru oras, evident, si pentru plimbari off-city. Si GSXR 750 mi-am luat sa ma dau 98% pe circuit. .si asta am si facut. .din 6000 si ceva de km, mai putin de 20% sunt facuti pe strazi si sosele). Dupa ce ma dau pe Amckart cu SS, mai dau o tura prin centru, si duc motorul la garaj (Senzatiile de pe circuit in 1 ora, adica vreo 60 km, nu vor fi inlocuite nici in 500 km prin oras, non-stop in aceiasi zi) . Cand vad cu cata energie ambaleaza pustanii astia (pentru mine) la semafor, si mai dau o forja de 100 metri (multi ratand schimbarea vitezei la timp) ma gandesc cu tristetze ce monument urias ar trebui sa ridicam in Romania, frustrarilor adolescentine. . .Daca pustanii astia, erau italieni si nu romani, dupa trei luni de frecat menta din terasa in terasa, cu multe semafoare intre, ar fi ajuns pe Amckart. .asta daca i-ar fi interesat vreodata sa foloseasca macar la 39% din capacitatile rachetei, pe care au tocat mii de euro din banii parintilor, sau ai lor. Mai sunt si unii care se dau de 10 ani pe moto plafonandu-se, fara sa fi atins vreun circuit vreodata, si altii care in doar 2-3 ani au ajuns la un skill incredibil pe moto, mergand pe circuite, si castigand cupe la motociclism viteza. Si nu incepeti iar ca e vorba de bani. .E vorba si de asta, dar in primul rand sa stii de ce ti-ai luat motor SS. .Sa inveti sa il stapanesti, acolo pentru ce a fost el facut, adica pe circuit, sau sa folosesti doar 30% din potentialul lui, mergand 90% in linie dreapta prin oras. De aceea am dubii mari daca are rost sa mai militez pentru construirea unui circuit in Romania. Sunt prea multi girlie boys pe aici, pe SS-uri prin oras, cu interes zero in racing. . si atunci ce perspective avem? Ce rost are sa facem eforturi costisitoare pentru o majoritate de bikeri care isi iau supersport doar in speranta ca o sa fooota si ei ceva mai mult? Pierdere de timp. . .

Editat de AK_Raptor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandesc cu tristetze ce monument urias ar trebui sa ridicam in Romania, frustrarilor adolescentine. . .Daca pustanii astia, erau italieni si nu romani, dupa trei luni de frecat menta din terasa in terasa, cu multe semafoare intre, ar fi ajuns pe Amckart

Da de unde, eu stau si pe forumuri din afara si e plin si acolo de indivizi care-si iau SS pentru plimbarea pana la terasa in bermude si papuci. Si problema asta nu e limitata la SS, ba nici la motociclete. Cate din masinile 4x4 sunt folosite pentru mers la cumparaturi? Dar alde porsche pentru mers la discoteca? Majoritatea cumparatorilor isi iau motor/masina dupa cum arata si ce impresie face. Problema acelor cumparatori este ca ar fi mult mai fericiti cu alte masinarii mai potrivite pentru ce vor ei sa faca cu ele. Dar n-au cultura auto/moto sa fac alegerea corecta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raptore, observ ca o tot dai inainte cu italieni si spanioli. Pai tu compari vanzarile de 2-300.000 de motorete noi/an de la ei cu cele cateva sute/mii de la noi. Si normal ca la ei sunt mai multi care se dau pe circuite. In primul rand au pe ce sa se dea, in al doilea rand sunt multi mai multi motociclisti si oricum proportia motociclist adevarat/motociclist de fitze este undeva egala intre noi si ei.

 

Poate proportia asta e mai mult in favoarea lor pentru ca sunt mai maturi decat noi, in sensul ca sunt mai putini care iau bani de la parinti pt mofturi decat romanii.

 

Cand o sa fie 4-5 circuite serioase in tara asta si zeci de mii de motociclisti pe sportive abia atunci o sa poti face comparatia asta, in orice caz nu acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum vreo 10 ani erau o gramada de forjatori cu SS pe autostrazile din Italia. Am fost anul trecut acolo si nu mai vezi nici unul pe autostrada. I-au vanat la greu politistii si acuma ori se duc obligatoriu pe circuit, ori se dau pe drumuri judetene. Si in Germania abia vezi unu cu sportiva pe autobahn. .probabil in drum spre casa sau spre circuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AK nu sunt de acord cu tine. Eu sunt incepator,momentan ma tarai cu 600cc prin oras si prea putin pe afara,la maxim 10km departare,pt ca nu am timpul si experienta necesare. De ce mi-am luat CBR F3? Pt ca imi place cum arata si imi place forta pe care o dezvolta. Nu am luat-o pt pipitze,sunt insurat si imi iubesc sotia,insa cand cineva imi admira motorul imi creste inima. E ceva atat de rau in asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AK nu sunt de acord cu tine. Eu sunt incepator,momentan ma tarai cu 600cc prin oras si prea putin pe afara,la maxim 10km departare,pt ca nu am timpul si experienta necesare. De ce mi-am luat CBR F3? Pt ca imi place cum arata si imi place forta pe care o dezvolta. Nu am luat-o pt pipitze,sunt insurat si imi iubesc sotia,insa cand cineva imi admira motorul imi creste inima. E ceva atat de rau in asta?

 

Nu, deloc, daca asta a fost placerea ta, no comment. Dar cred ca ai ales motorul gresit. Ai ales ceva ce te satisface dpdv estetic (ca majoritatea), dar nu ai ales motorul asta ca sa il storci ca pe o lamaiie pe un circuit.

 

 

--- Mesaj completat în 08 Sep 2007 01:42 -------------

AK nu sunt de acord cu tine. Eu sunt incepator,momentan ma tarai cu 600cc prin oras si prea putin pe afara,la maxim 10km departare,pt ca nu am timpul si experienta necesare. De ce mi-am luat CBR F3? Pt ca imi place cum arata si imi place forta pe care o dezvolta. Nu am luat-o pt pipitze,sunt insurat si imi iubesc sotia,insa cand cineva imi admira motorul imi creste inima. E ceva atat de rau in asta?

 

Astia care iti admira motoru sunt pe toate drumurile (pentru ca astia e multi, si noi putini, si oricum ma doare la basca de asta, lately) . Eu personal m-am plictisit de admiratia asta. De aia nici nu prea vin pe la Arc. Doar cand nu am alt loc pe unde sa-mi omor timpul . miercurea. dar total ocazional si cu o mare plictiseala in glanda, de parca m-as duce la servici la Stat. sa facem un efort si sa nu mai traim in Harry Potter's world. Ne-am luat motor misto sa ne dam cu el nu? Hai sa nu mai idolatrizam fierul asta de cacao si sa scoatem din el, banii multi care i-am cheltuit pe el. .Da-i mai bre in gura (da safely, pe unde trebuie, la ora care trebuie, pe strada care trebuie). Ca oricum la vanzare, nu-ti ei mai mult din 60% din ce ai cheltuit pe el. Fokdat!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt mine nu e asa usor de ajuns pe un circuit,sunt din Braila.

 

Referitor la idolatrizat motorul,nu o fac. Zilele astea m-a invitat un amic pe ploaie la un drum extern. L-am refuzat politicos si a inceput cu psihologii: "doar asa iti poti invinge temerile,motocicleta e bla bla bla". Asa ca i-am taiat-o si eu "ma mai da-l in (cuvant urat) de motor,e o gramada de fiare si alte alea care te misco de colo colo". Instant s-a instalat tacerea. Deci,imi place f. mult F3-ul meu,dar nu am deocamdata experienta necesara sa II DAU. Am mers cu 150 cel mai mult,si rar se intampla sa ajung la 8000 de ture.

Editat de cicisxn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai a mai aparut (din pacate) un topic cu accident la Balotesti, si iarasi este vorba de un R6 condusa de un incepator (3 luni) si cu pasager si cu turometru blocat la 14k ture. Parerea mea e sa nu mai va faceti curaj singur ca voi o sa mergeti incet si cu mare atentie si nu veti trece de 7000 ture, CA NU E ASA!!! E o prostie sa spui ca iti iei SS pentru cum arata, ti-o iei ca sa mergi tare ca de aia e facuta. Asa ca nu mai luati cele ateva exemple a celor care au inceput pe SS si inca mai sunt printre noi ci luati toate aceste accidente la rand ca sunt mai relevante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai a mai aparut (din pacate) un topic cu accident la Balotesti, si iarasi este vorba de un R6 condusa de un incepator (3 luni) si cu pasager si cu turometru blocat la 14k ture. Parerea mea e sa nu mai va faceti curaj singur ca voi o sa mergeti incet si cu mare atentie si nu veti trece de 7000 ture, CA NU E ASA!!! E o prostie sa spui ca iti iei SS pentru cum arata, ti-o iei ca sa mergi tare ca de aia e facuta. Asa ca nu mai luati cele ateva exemple a celor care au inceput pe SS si inca mai sunt printre noi ci luati toate aceste accidente la rand ca sunt mai relevante.

 

 

nick, , ,ia vezi nu te hazarda, ca abia asteapta hienele astea sa dea un rip la postul despre accidentul tau fatal!! Nu le da ocazia asta, ca oricum pe ei nu ii freaca la grija sa scrie 3 litere, ci sa arate ca sunt solidari. .:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine isi ia supersport doar sa se dea prin oras, din semafor in semafor, si-l ia doar pentru impresia artistica la pietoane. . Eu am si SS si cruiser. Daca nu aveam bani decat pentru una, nu imi luam supersport (Care l-am luat oricum la 2 ani dupa Warrior). Oricum, intaii mi-am luat Warrior, pentru oras, evident, si pentru plimbari off-city. Si GSXR 750 mi-am luat sa ma dau 98% pe circuit. .si asta am si facut. .din 6000 si ceva de km, mai putin de 20% sunt facuti pe strazi si sosele). Dupa ce ma dau pe Amckart cu SS, mai dau o tura prin centru, si duc motorul la garaj (Senzatiile de pe circuit in 1 ora, adica vreo 60 km, nu vor fi inlocuite nici in 500 km prin oras, non-stop in aceiasi zi) . Cand vad cu cata energie ambaleaza pustanii astia (pentru mine) la semafor, si mai dau o forja de 100 metri (multi ratand schimbarea vitezei la timp) ma gandesc cu tristetze ce monument urias ar trebui sa ridicam in Romania, frustrarilor adolescentine. . .Daca pustanii astia, erau italieni si nu romani, dupa trei luni de frecat menta din terasa in terasa, cu multe semafoare intre, ar fi ajuns pe Amckart. .asta daca i-ar fi interesat vreodata sa foloseasca macar la 39% din capacitatile rachetei, pe care au tocat mii de euro din banii parintilor, sau ai lor. Mai sunt si unii care se dau de 10 ani pe moto plafonandu-se, fara sa fi atins vreun circuit vreodata, si altii care in doar 2-3 ani au ajuns la un skill incredibil pe moto, mergand pe circuite, si castigand cupe la motociclism viteza. Si nu incepeti iar ca e vorba de bani. .E vorba si de asta, dar in primul rand sa stii de ce ti-ai luat motor SS. .Sa inveti sa il stapanesti, acolo pentru ce a fost el facut, adica pe circuit, sau sa folosesti doar 30% din potentialul lui, mergand 90% in linie dreapta prin oras. De aceea am dubii mari daca are rost sa mai militez pentru construirea unui circuit in Romania. Sunt prea multi girlie boys pe aici, pe SS-uri prin oras, cu interes zero in racing. . si atunci ce perspective avem? Ce rost are sa facem eforturi costisitoare pentru o majoritate de bikeri care isi iau supersport doar in speranta ca o sa fooota si ei ceva mai mult? Pierdere de timp. . .

 

AK, as vrea sa te intreb ce fel de telefon mobil ai?nu cumva unul pe care il folosesti la "doar 30% din potentialul lui"? dar casa in care stai are doar suprafata de care ai avea nevoie sau ai dat bani "aiurea" si pe spatiu in plus? ...eu cred ca intotdeauna cumperi lucruri ce iti transmit valori care iti plac, e ceva in firea umana.daca nu ar fi asa industria auto/moto/etc ar fi la pamant...asa ca nu cred ca ai dreptate.aaa, ca exista idioti care merg cu 300km/h pe DN1 pt ca motoarele/conservele lor pot,ca asculta muzica cu volumul la maxim pt ca scula lor audio poate, etc, e altceva.dar faptul ca unora le plac pur si simplu SS-urile,chiar daca nu au timp decat sa le calareasca cate 3-4 weekenduri pe an pana la balea sau vama,nu inseamna ca sunt "bermudari" si nici ca vor sa impresioneze niscai pipitze (desi admit ca sunt si multi asa). eu sunt incepator si am ales SS (asa zis,ca e cea mai cuminte optiune,adica zx4r). si iti pot spune de ce: am pornit de la premisa (si nu m-am inselat) ca e ca la masini-cand ii dai gaz,zboara, cand franezi nu te opresti dupa un km. cand conduceam o dacie acum ceva ani, imi era mereu groaza sa depasesc tiruri,stiind ca abia isi misca fundul. cand am trecut pe o conserva de tipul celei pe care o folosesti la 30% din potential, cum ai spune tu,lucrurile s-au schimbat, si, desi are 150 cp si poate ceva peste 240 (iar eu, ingratul, merg cu doar 60-70 prin oras) ma simt mult mai in siguranta. admit ca lucrurile sunt mai complicate calare,dar cred ca SS-urile nu sunt facute doar pt circuite (de astea sunt de serie,nu?).asa ca daca o sa ma vezi vreodata calarind spre o terasa (si o sa-ti par la fel de caraghios full echipat in oras asa cum par si cei in slapi) sa stii ca nu mai sunt de multisor pustan, nu toc banii parintilor si nu mai am de mult frustari (cel putin nu din alea adolescentine), ci pur si simplu drumul ala calare, chiar si 5-6 km prin oras, mi se pare o mare evadare din cotidian, imi provoaca o mare placere si, sa nu incep sa filozofez, ma face sa ma simt liber. imi place sa stau aplecat (chiar daca uneori ma dor incheieturile a doua zi), imi place sa o simt nervoasa sub mine, imi place la nebunie cum "ridica tonul" cand ii dau gaz. si...imi place cum arata,nu mi-e jena sa recunosc asta...

p.s. recunosc insa ca mi-ai dat de gandit la ideea de a o incerca si pe circuit:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un lucru care nu-l inteleg multi, si imi pare super rau pentru ei mai tarziu cand vor realiza pe pielea lor. La motocicleta nu e una cu masina. iti trebuie experienta, pentru a putea conduce un ss, Cum?? simplu....luand-o treptat incepand cu un scooter, pe urma q 125cc, 400 600...

Niciodata un motociclist care a Inceput pe un SS, nu o sa poata sa tina pasul cu unu care a schimbat cateva motoare pana la un SS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un lucru care nu-l inteleg multi, si imi pare super rau pentru ei mai tarziu cand vor realiza pe pielea lor. La motocicleta nu e una cu masina. iti trebuie experienta, pentru a putea conduce un ss, Cum?? simplu....luand-o treptat incepand cu un scooter, pe urma q 125cc, 400 600...

Niciodata un motociclist care a Inceput pe un SS, nu o sa poata sa tina pasul cu unu care a schimbat cateva motoare pana la un SS.

Nu neaparat.Daca faci o scoala ca lumea,daca examenul este ceva mai mult decat 8-uri,daca s-ar aplica legea corect in privinta celor 25Kw, daca s-ar da un test de teorie cu minim 40 intrebari (dintre care o treime sa fie cel putin safety) nu am mai vorbi despre astea. Eu am inceput pe un 600. Se termina sezonul acum si nu ma tenteaza SS. Chiar ma gandesc serios la un cruiser. Am de gand sa vad si altceva in afara de negru asfalt cand sunt pe motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motocicletele supersport sunt cele mai performante: frane foarte bune, puterea motorului mare, ciclistica fantastica, etc., dar toate acestea sunt vax daca pilotul nu stie sa le controleze si sa profite de ele.

 

:)

Performante? Pt circuit si autostrada poate man, pentru strada, oras,drumuri din Romania... mai gandeste-te. Inainte sa dai cu presupusu ai mers vreodata cu vreun enduro monocilindru prin oras sa vezi ce ciclistica are?

Motocicletele supersport NU sunt pentru incepatori.

Editat de paulcannibal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Un subiect cu adevarat interesant .

Yo am stat de vb cu multi rideri italieni , ca na am lucrat acolo ceva vreme si toti mi-au zis ca poti sa iti cumperi din prima si SS doar ca tre sa fii atent si temperat :)

Apoi am mers cu un prieten de-al meu , pe un CBR 600 RR si am ramas placut impresionat de cum se comporta motorul in curbe , fara voblaje aiurea sau chestii din astea ... si tipul era cu 7 ani de exper in spate si s-a vazut asta .

Cat despre faza ca un SS nu e facut pt strada , sa fim seriosi ...ce e mai placut decat sa mergi cu un SS pe un drum virajat , am mers (ca pasager) si cel putin am vazut ce senzatii poti sa traiesti .

Yo acus fac scoala si in iarna o sa-mi iau un 600RR , imi place cum merge , cum arata ....ce sa mai zic sunt indragostit:)) ...si sincer n-as putea merge pe strada cu un motor care nu-mi place cum arata indiferent de cat de bun e sau cata experienta am yo , ce sa fac asta sunt.

Multa bafta le doresc toti incepatorilor si sa fie ei insisi , nu mergeti pe motor pt altii ci pt voi :lol: .Sa auzim numai de bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor! e primul post care il fac aici ,si printre putinele pe acest forum... in general doar citesc, evit sa imi dau cu parerea deoarece nu prea am ce impartasii! mi-am luat un r6 ,l-am tinut ceva vreme in garaj fiindca nu aveam permis si il mai scoateam o data la ceva timp la o tura mica, imi facea foarte multa placere doar sa il pornesc. toate bune si frumoase ,am invatat 3 saptamani pt permis ,impins de "ambitia" din garaj! am luat permisul ,si am inceput sa ma plimb usurel... am facut vreo 1000km prin oras, si pot spune ca e ok. sunt f multumit de mobra, ce este adevarat e ca am ajuns doar de 3 ori cu ea peste 10k ture si asta pe o distanta foarte scurta! evit prietenii care intreaba "cat bagat ,cu cat ai mers cel mai mult!". Precizez ca nu am atins decat de vreo 3 4 ori 130 km, in rest 60, 70 cand e liber! referitor la turometru cam la 5k ,6k schimb viteza. cred ca se poate ,in ciuda sfaturilor si posturilor negative referitor la SS pt incepator ,mai ales legat de R6. Motocicleta e foarte puternica si periculoasa daca iti pui mintea cu ea ,ADEVARAT! Pe mine nu ma incanta viteza ,ci sunetul. Am tinut neaparat sa am evacurea sport ,toba sport! Pot sa spun doar ca daca esti un temperat , esti cu capul pe umeri cat de cat, poti incepe si pe 600. Putini sunt asa si as fi IPOCRIT sa zic ca sunt eu nu stiu cum, este doar parerea mea! Repet este doar o parere sper sa nu fiu luat in nume de rau! La cat mai multi km si asfalt uscat. Mai precizez ca am 22 de ani si cred ca am trecut de perioada cand trebuie sa impresionezi pipitzele ,sau sa arati persoanelor din jurul tau cat de bun si smecher esti tu! Singurul lucru care ma infioara este consumul ,nu apuc sa fac ceva km ca iar se aprinde becul de la rezervor. Sa auzim numai de bine! :finger:

Editat de Luc1f3r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei care isi iau SS doar sa se dea prin oras au aceiasi mentalitate ca cei care si-au luat Lambo ca sa se dea din semafor in semafor, pe Magheru, evident. . .Aaa, cu ceva puseuri de forja, da doar seara, fara trafic. . tot prin centru, ,si poate pe dn, si :autostrazile Ro: :finger: Ca doar stiu toti astia, ca nu exista circuit in Ro,

 

Cei care isi iau SS pentru ca le place lookul dovedesc ca designerii, marketingul firmelor de produs moto, dealerii care isi pun postere cu Rossi in magazin, isi fac treaba. , ,si isi merita salariul. Pai asta e ideea. .MotoGP va excita imaginatia ca puteti fi si voi calareti de SS, si sa visati erotic da inutil ca ati putea si voi sa fiti (in alta viata piloti de gepeu) producatorii de moto, fac designuri dementiale (Yama mai ales) si baga 10 cai in plus de la an la an, ca sa va vanda din ce in ce mai mult o moto care sa va satisfaca imaginatia, dar nu si realitatea curselor pe circuite, ci doar o forja pe bulevarde, condimentata de cateva izolate wheelie, ,prin centru.sau spre mare sau Brasov. .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei care isi iau SS doar sa se dea prin oras au aceiasi mentalitate ca cei care si-au luat Lambo ca sa se dea din semafor in semafor, pe Magheru, evident. . .Aaa, cu ceva puseuri de forja, da doar seara, fara trafic. . tot prin centru, ,si poate pe dn, si :autostrazile Ro: :finger: Ca doar stiu toti astia, ca nu exista circuit in Ro,

 

Cei care isi iau SS pentru ca le place lookul dovedesc ca designerii, marketingul firmelor de produs moto, dealerii care isi pun postere cu Rossi in magazin, isi fac treaba. , ,si isi merita salariul. Pai asta e ideea. .MotoGP va excita imaginatia ca puteti fi si voi calareti de SS, si sa visati erotic da inutil ca ati putea si voi sa fiti (in alta viata piloti de gepeu) producatorii de moto, fac designuri dementiale (Yama mai ales) si baga 10 cai in plus de la an la an, ca sa va vanda din ce in ce mai mult o moto care sa va satisfaca imaginatia, dar nu si realitatea curselor pe circuite, ci doar o forja pe bulevarde, condimentata de cateva izolate wheelie, ,prin centru.sau spre mare sau Brasov. .

 

Apropourile tale nu prea isi au locul ... eu unu o sa ma dau pe circuit ,deocamdata nu am experienta necesara! si daca iti cumperi SS ,iti cumperi ca asa vrea "muschiu'" tau si te doare-n "muschi'" de ce zice X, Y si Z! Asa facem toti. Si cand ai un SS de vreo 3 ,4 ani te dai cocos desi tu faci 5000km pe an si altul ca incepator ii face in 3 luni ,ca deee incepatorul ar dormii si pe el! Oricum mijtocareala asta nu e buna si nu e locul ei aici ,daca te plictisesti fa-ti un thread al tau si sa postezi acolo mijtocareli ,aici sa vii cu sfaturi sa ajuti pe unii si pe altii schimbandu-le mentalitatea mai mult sau mai putin ,impartasindu-le din experientza ta! No offense dar e plin forumul de dastia ca tine, Rossi te vezi... Nu se vad toti piloti de MotoGP ,nici nu ma uit la MotoGP. Ma visam in clasa a 2a ,a 3a spiderman sau batman sau mai stiu eu ce ,dar vremurile alea au apus de mult! Asa ca D-le AKRaptor ar fi bine sa incetezi cu mijtocareala ta, ca nu e buna de nimic si nu impresionezi pe nimeni, iar ca sa te duci pe circuit iti trebuiesc bani de gume, un casco si altele! Cei care nu isi permit ,nu se duc ca nu pot! Nu se stie ce ne rezerva viitorul... Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropourile tale nu prea isi au locul ... eu unu o sa ma dau pe circuit ,deocamdata nu am experienta necesara! si daca iti cumperi SS ,iti cumperi ca asa vrea "muschiu'" tau si te doare-n "muschi'" de ce zice X, Y si Z! Asa facem toti. Si cand ai un SS de vreo 3 ,4 ani te dai cocos desi tu faci 5000km pe an si altul ca incepator ii face in 3 luni ,ca deee incepatorul ar dormii si pe el! Oricum mijtocareala asta nu e buna si nu e locul ei aici ,daca te plictisesti fa-ti un thread al tau si sa postezi acolo mijtocareli ,aici sa vii cu sfaturi sa ajuti pe unii si pe altii schimbandu-le mentalitatea mai mult sau mai putin ,impartasindu-le din experientza ta! No offense dar e plin forumul de dastia ca tine, Rossi te vezi... Nu se vad toti piloti de MotoGP ,nici nu ma uit la MotoGP. Ma visam in clasa a 2a ,a 3a spiderman sau batman sau mai stiu eu ce ,dar vremurile alea au apus de mult! Asa ca D-le AKRaptor ar fi bine sa incetezi cu mijtocareala ta, ca nu e buna de nimic si nu impresionezi pe nimeni, iar ca sa te duci pe circuit iti trebuiesc bani de gume, un casco si altele! Cei care nu isi permit ,nu se duc ca nu pot! Nu se stie ce ne rezerva viitorul... Asfalt uscat!

 

Probabil ca nu stii ce inseamna "mistocareala" daca ce ai citat consideri ca atare. Acum cativa ani erau multi rideri de SS forjand pe autostrazile din EU (desi au destule circuite pe acolo, noi, nici unul) Acum nu mai vezi aproape deloc riderii astia forjand pe autostrazi. . .A avut grija politia de acolo sa ii vaneze sistematic si sa-i arda la buzunar grav, si sa-i trimita pe circuite. Si chiar sunt curios cand o sa fie gata primul circuit din Romania, cate luni de zile o sa treaca pana sa se mute racerii de bulevard pe circuit. Atunci or sa spuna chestii de genul: Moaaa, pai nu e la Herastrau circuitul, eu nu fac 60 km afara din Buc. ca sa ma dau" . Sau "Nu am bani sa schimb gumele odata la 2-3 trackdays" Sau "Eu nu dau nene 20 Euro sa ma dau o ora pe circuit". Sau "Aia ma obliga sa am combinezon, cizme si carene racing (sa nu lasi ulei pe pista daca te raspandesti)".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am luat sport pentru ca mi-a placut senzatia, m-a plimbat cineva cu un XX de cateva ori si mi-a infundat bine microbul si gata, asta a fost!

 

Puteau sa duca astia campanii de marketing si sa umple showroom-urile de motoare sport, pana acu 3 ani nu stiam ca exista - nu ma interesa!

 

Deci lumea isi aceste motoare si pentru pura placere personala, la fel ca un Lamborghini!Nu e logic,dar e placut! :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...