rechinulalb Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Numai ca un SS si al sau raspuns la acceleratie "gadila" inconstienta mult mai mult decat o poate face un motor mai docil asta-i singura diferenta. E mult mai periculos cand poti ajunge de la 50 km/h la 100 km/h invartind 90 grade acceleratia comparativ cu alt motor la care invarti, schimbi o treapta, iar invarti... Asta protejeaza incepatorii... faptul ca trebuie sa faci mai multe pentru a atinge o viteza periculoasa si ai timp sa te razgandesti. Insa na, toata lumea e grabita in ziua de azi, de ce sa mesteci in schimbatorul ala cand poti avea 0 - 100 intr-o singura invartire de manson? Nu trebuie nimeni descurajat, in clipa in care ai toate datele pentru a lua o decizie si ai si 18 ani impliniti. go go go. asta ca trebuie sa fi vreun mare guru in ale motociclismului ca sa atingi visul unui supersport mi se pare un pic trasa de par. si mai amuzant mi se pare ca in general cei care spun asta sunt oameni care NU merg pe un supersport. nu motocicletele omoara, inconstienta omoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 (editat) Nu exista asa ceva. Mitul incepatorului talentat e unul foarte gresit si periculos. Alimentezi fanteziile de Rossi nedescoperit incepatorilor care cauta tot felul de motive pentru a justifica alegerea unui SS ca prima motocicleta. Si bineinteles ca toti se considera caz special, talent nemaiintalnit, mesia motociclismului la prima incarnare. Da,pana la urma cred ca aveti dreptate, eu ma refeream la oameni care deja nu mai sunt chiar foarte tineri, peste 25 poate chiar peste 30 de ani, cu mare experienta in a citi traficul si cu sute de mii de km de mers cu masini. Si totusi, exista mitul celui care nici macar nu a cazut inca in 3-4 ani de mers cu un 600, am eu un astfel de cunoscut. DAR POATE ESTE CHIAR EXCEPTIA CARE SA INTAREASCA REGULA! E bine sa o luati treptat, eu am ascultat de prietenii mei si mi-am luat intai un motor naked cu 70 de cai, desi de prima data cand mi-am pus in minte sa ma apuc de motociclism am visat numai la motociclete de peste 150 de cai. Asa ca nu e mare lucru sa ai rabdare macar un an si sa-ti iei intai ceva mai mic inainte de a-ti atinge visul unui motor foarte puternic. Si acum balesc la alte motociclete mai puternice,mai noi,desi stiu ca niciodata nu o sa ajung sa merg nici macar la 80% din cat ar putea sa mearga motocicleta mea actuala. Deci sunt multe variabile de luat in seama. Varsta,experienta in trafic,temperament, orgoliu, cerc de prieteni si cu ce gen de motoare se dau ei, spirit de conservare, si asa mai departe. Niciodata nu vom putea face o regula general valabila. Poate doar daca s-ar respecta limitarea la 35cai in primul an si politia ar fi mai exigenta la treaba asta. Editat Iunie 3, 2009 de Niko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat Iunie 4, 2009 Autor Share Postat Iunie 4, 2009 Iar doritorii de SS, au deja toate informatiile necesare sa traga o concluzie. Pe topicul asta exista destule pareri pro si contra, cine are ceva intre urechi isi va da seama cine bate campii si cine nu. [...] selectia naturala a existat si va exista intotdeauna. Din pacate chiar n-au toate informatiile la indemana. Pe aici se dau doua mituri + trei vorbe din batrani pe post de argumente impotriva inceperii pe SS. Inclusiv topicul asta facut de mine mi se pare extrem de slab acum dupa niste zeci de mii de km pe strada si ceva circuit pe SS. Daca as fi incepator si n-as avea habar cu ce se mananca SS nu cred ca m-as lamuri cum sta treaba de fapt. Sper sa reusesc sa scriu unul mai bun in viitorul apropiat. Despre selectia naturala nu vreu sa aud. E complet deplasat sa consideri corect, meritat, etc ca un om sa moara pentru ca n-a fost informat, atent, suficient de matur sau altceva de genul. Si totusi, exista mitul celui care nici macar nu a cazut inca in 3-4 ani de mers cu un 600, am eu un astfel de cunoscut.DAR POATE ESTE CHIAR EXCEPTIA CARE SA INTAREASCA REGULA! Eh, asta nu inteleg nici incepatorii. Ei cred ca noi sustinem existenta unei reguli: ti-ai luat SS, ai murit. Si cum exista destule exemple care au supravietuit regula trebuie sa fie gresita si e ok sa-ti iei SS. Dar nu e vorba de nicio regula, e vorba de sanse. Ai mai multe sanse sa incepi bine "cariera" de motociclist pe un altfel de motor decat SS. La fel cum ai mai multe sanse de a-ti pastra integritatea corporala purtand casca. Nu e o regula ca fara casca mori sigur si cu casca scapi sigur. Dar ai mai multe sanse, iar intr-un sport periculos oricum (si pe 2 roti fara motor se moare) e de preferat sa-ti acorzi toate sansele posibile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 Despre selectia naturala nu vreu sa aud. E complet deplasat sa consideri corect, meritat, etc ca un om sa moara pentru ca n-a fost informat, atent, suficient de matur sau altceva de genul. Selecția naturală e cea mai eficientă cale de progres a unei rase și nu e decentă și miloasă, ci mortală și eficientă: doar unii supraviețuiesc. Nu e obligatorie în motociclism, există și metode delicate ca pentru fete, dar nu poți să o excluzi pentru că nu ține de tine, de mine sau de cineva anume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat Iunie 5, 2009 Autor Share Postat Iunie 5, 2009 Deja vorbesti discutii. Respectivii nu sunt indivizi inapti ai speciei, poate unii dintre ei sunt apti fizic/intelectual si mai productivi decat tine. Sau cumva scopul speciei noastre e motorul si mersul pe el este selectia intre indivizii buni si cei inutili? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Inapt e cel ce nu supraviețuiește indiferent de motiv. Nu sunt un pilot grozav, dar sunt în viață față de zecile de începători care stau acum la 2 metri sub margarete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Numai ca un SS si al sau raspuns la acceleratie "gadila" inconstienta mult mai mult decat o poate face un motor mai docilasta-i singura diferenta. E mult mai periculos cand poti ajunge de la 50 km/h la 100 km/h invartind 90 grade acceleratia comparativ cu alt motor la care invarti, schimbi o treapta, iar invarti... Asta protejeaza incepatorii... faptul ca trebuie sa faci mai multe pentru a atinge o viteza periculoasa si ai timp sa te razgandesti. Insa na, toata lumea e grabita in ziua de azi, de ce sa mesteci in schimbatorul ala cand poti avea 0 - 100 intr-o singura invartire de manson? Nu trebuie nimeni descurajat, in clipa in care ai toate datele pentru a lua o decizie si ai si 18 ani impliniti. go go go. Orice naked de 100 cai iti ajunge de la 0 la 100 doar invartind acceleratia, fara nici o schimbare de viteza. Treapta 1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Era o comparatie intre 2 moduri de utilizare, nu am spus nicaieri ca 0-100 intr-o treapta ar fi apanajul SS. Poate peste 100 ani si un monocilindru de serie o sa poata asta, dar ideea ramane ca pe un incepator il ajuta mai mult un motor docil. P.S. B-kingul este un naked, asta nu il face potrivit pentru incepatori. La fel si boss-hoss e un cruiser, nu e un SS, dar da cu tine de pamant mult mai rapid decat orice SS. Orice naked de 100 cai iti ajunge de la 0 la 100 doar invartind acceleratia, fara nici o schimbare de viteza. Treapta 1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legally_blonde Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Salutare tuturor.In acest topic vreau sa vorbesc despre incepatorii vesnic doritori de SuperSport. Desi tin sa ma adresez in special incepatorilor fara experienta de categoria B, tin sa cred ca topicul se poate aplica tuturor categoriilor de incepatori. Sa incep cu inceputul: Cine sunt eu, si ce calitate am sa dau sfaturi? ........................... ................................ Am citi cu mare atentie cele scrise si vreau sa iti zic un singur lucru: MULTUMESC. de fiecare data cand ma urc pe motor , cuvintele tale imi vin in minte si ma ajuta f tare. Poate o sa sa te mai deranjez cu intrebari cand nu o sa stiu ce si cum trebuie facuta o manevra sau altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deadcow Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 ok.d'al capo.toata lumea zice ca daca iti iei un 600cc ss esti ca si mort.ca e o forma scumpa de sinucidere.intre doua beri seara iti mai si arunca un R.I.P. in zeflemea si doi trandafiri ofiliti.asa ca m-am hotarat sa-mi fac blog.jurnalul asta ia sfarsit atunci cand imi rup capu si ma mut la rubrica de accidente sau cand ma plictisesc.macar sa vada si incepatorii ce si cum. dupa cum stiu cei care au mai citit pe aici mi-am luat o kawa zx6r 636. adica cea mai periculoasa din clasa 600.nu de alta dar nici macar nu e in clasa aia ca are cu 37cc mai mult decat r6 si restul terminatoarelor de incepatori. din ce intelesesem de pe forum motocicletele astea omoara indiscriminat.te urci pe ele , dai contact , bagi in viteza intai si ele pleaca singure spre stalp si te lasa cu capatana acolo si cu corpul in magazinul de pe colt.va imaginati ce a fost in mintea mea cand remorca a lasat motorul in poligon la ilioara.mi-am pus geaca de piele , casca si manusile.m-am asezat pe ea.am bagat cheia si am pornit-o.cand am bagat in viteza intai si am lasat din ambreiaj (fara sa accelerez) am vazut diferenta fata de ce condusesem in poligon pana atunci.geseuri si alte mobre.trage instant.dar foarte cuminte.dupa 300 de metri m-am mai linistit si parca nu mai eram asa timorat de ea.am dat a doua iar mai tarziu a treia ba chiar in final a patra (subturata). la a doua se ridica pe o roata daca accelerezi si dai drumul ambreiajului.am invatat asta de la un instructor.mi-a zis ca e "grava rau".am mers cu ea cu 10km la ora , cu 20 , cu 30 si maximul cu 70 chiar la final.ce-i drept accelereaza fantastic.are un moment curios , dar nu am stat cu capu in display sa vad cate ture avea cand devine teribil de naravasa.gata sa te dea jos de pe ea.ca o explozie asa.o auzi si la ureche dar o simti in tot corpul pentru ca instinctiv te lasi pe rezervor.cred ca asta-i ultimul lucru pe care-l vad o gramada de incepatori inainte sa-si rupa picioarele.trebe sa o mai conduc zilele astea ca sa-mi dau seama exact unde se intampla declicul asta ciudat de o face pe "pisoiu" isterica. nu am putut sa fac jaloane deloc desi nu am problema asta cu nici o moto condusa.trebuie sa te lasi pe ea ca sa o faci sa vireze iar eu nu aveam crash padurile montate decat pe partea dreapta asa ca nu m-am riscat.mainile dor un pic dupa 20 de minute.pozitia e de zile mari.nu stiu cum sunt altele dar pe 636 se sta foarte bine.cel putin eu ma simt foarte sigur la 174 si 63kg.e lina in acceleratie iar franele sunt cum nu am mai vazut iar eu am condus o gramada de masini. o sa continuu cu detaliile zilele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amitzu Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 Nici o mobra nu pleaca singura, pentru ca tu esti pe ea si o controlezi. Ai dreptate ...te urci cu teama (doar ti-au zis altii ca e dracu' gol!), pleci usor, esti finut cu comenzile ...si ea toarce ca un pisoi sub tine ..ii simti puterea ...ii dai a 2-a si crezi ca o poti controla. In schimb nu te amagi singur, turele prin poligon nu se compara cu mersul prin trafic ...acolo o sa vezi cat de rau e "pisoiul" ...cand o sa-l bruschezi, pentru ca o vei face automat cand vei fi surprins de o situatie neprevazuta in trafic, niciodata nu esti pregatit 100% pentru chestiile care te iau prin surprindere. Sper ca ai inteles fix ce am vrut sa spun ...pentru ca, sincer, chiar sunt de parere ca fiecare sa-si ia fix ce motor ii place ...doar sa fi realist si ca sti ca, oricat de bine o poti controla uneori ...o sa te surprinda grav cateodata. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Misfit 1-5 Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 (editat) pe r6 ai o pozitie mai comoda. kawasaki au cele mai race pozitii posibile, am observat asta si la zx6r 1998. fa un drum lung 200 + Km, ai sa vezi ca pozitia o sa te rupa. nu acum la inceput ai sa-ti rupi mufa, desi este posibil sa o faci si acum, ci in urmatorii ani daca tii moto blana. Acum esti precaut, timorat... asa e la inceput, dupa care, ai impresia ca stii ceva si ti-o iei in clanta. asfalt uscat, dar mai presus... incidente zero. p.s.: amitzu a zis foarte bine, ai sa fii uimit cand te va brusca. Editat Iulie 16, 2009 de Moto Junkie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 e buna treaba .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogat Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 pe r6 ai o pozitie mai comoda. kawasaki au cele mai race pozitii posibile, am observat asta si la zx6r 1998. fa un drum lung 200 + Km, ai sa vezi ca pozitia o sa te rupa.nu acum la inceput ai sa-ti rupi mufa, desi este posibil sa o faci si acum, ci in urmatorii ani daca tii moto blana. Acum esti precaut, timorat... asa e la inceput, dupa care, ai impresia ca stii ceva si ti-o iei in clanta. asfalt uscat, dar mai presus... incidente zero. p.s.: amitzu a zis foarte bine, ai sa fii uimit cand te va brusca. Am facut 200 + cu a mea din 99 care din cate stiu este ca cea din 98 si crede-ma in afara de fund care te doare si daca stai in fotoliu nu m-a durut nimic si mie se pare o pozitie super comoda....apropo mai comoda decat pe k1.Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 Cum era aia cu se ridica intr-o roata intra-a 2-a daca treagi de gazi si lasi ambreiaj and chestii and stuff? Mi-a placut partea aia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzza Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 Cum era aia cu se ridica intr-o roata intra-a 2-a daca treagi de gazi si lasi ambreiaj and chestii and stuff?Mi-a placut partea aia! Ai rabdare,o sa-ti spuna asta in pagina a doua a jurnalului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 Cum era aia cu se ridica intr-o roata intra-a 2-a daca treagi de gazi si lasi ambreiaj and chestii and stuff?Mi-a placut partea aia! Si niprul face asta Sfatul meu: ai zis ca i-ai dat a 3-a si a 4-a dar viteza maxima a fost 70km. O sa omori motorul mergand subturat, mai ales ca ungerea nu mai este asta buna. Este motor sport, sub 5000ture il tii daca vrei sa opresti. Cel putin asa mi-am tratat eu toate motoarele sport pe care le-am avut (inclusiv pe cele care le am). Intr-adevar, la clasa 600cc, 636 e un motor reusit, ca si R6 de altfel (restul sunt glume). M-am dat si cu k6 si cu 600rr: jucarii pe langa r6 si 636. Bafta cu noul motor si ai grija de el si de tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat Iulie 17, 2009 Autor Share Postat Iulie 17, 2009 toata lumea zice ca daca iti iei un 600cc ss esti ca si mort Nu, n-ai inteles tu. Lumea zice ca daca iti iei supersport ai sanse mult mai mari s-o comiti. Nu ca esti ca si mort. Sa-ti fac o paralela pe intelesul tau: daca sari pe geam de la etajul 3 nu e neaparat ca mori. Poti chiar sa scapi fara nicio accidentare. Dar sansele fiind nasoale nu e recomandabil. PS: tu esti proaspat incepator si dadeai sfaturi la altii pe aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Si eu am mers subturat cu a mea motocicleta pentru o perioada de doua luni. Este mai bine asa decat sa te surprinda. Mersul subturat este intr-adevar daunator la motocicleta, insa nu vei merge tot timpul asa. Doar in oras. Si mie imi spunea fostul proprietar sa o turez ca se duce draq... si nu s-a dus. Sfatul meu simplu: nu-ti depasi limitele ever, si fa numai ce esti OBLIGAT sa faci. Mai multe "chestii" care pe mine m-au ajutat, gasesti aici. Daca nu ai experienta anterioara de trafic (categ B ), evita iesirile in full-trafic pana nu-ti cunosti cat de cat motocicleta. Ar fi pacat sa sa-ti franeze unu' in fata in timp ce tu te uiti la bord sa pui semnalul. Take care! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 (editat) Si eu am mers subturat cu a mea motocicleta pentru o perioada de doua luni. Este mai bine asa decat sa te surprinda.Mersul subturat este intr-adevar daunator la motocicleta, insa nu vei merge tot timpul asa. Doar in oras. Take care! Depinde si de motor: la zx6r ii dau I, II si raaaar III in oras. Dar la CBR, nu prea vede a IIa! Schimb a 2-a dupa 80-90kmph. Saptamana viitoare vad viitorul motor... BMW R1200GS Editat Iulie 17, 2009 de Baiazid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 Si niprul face asta Sfatul meu: ai zis ca i-ai dat a 3-a si a 4-a dar viteza maxima a fost 70km. O sa omori motorul mergand subturat, mai ales ca ungerea nu mai este asta buna. Este motor sport, sub 5000ture il tii daca vrei sa opresti. Cel putin asa mi-am tratat eu toate motoarele sport pe care le-am avut (inclusiv pe cele care le am). Intr-adevar, la clasa 600cc, 636 e un motor reusit, ca si R6 de altfel (restul sunt glume). M-am dat si cu k6 si cu 600rr: jucarii pe langa r6 si 636. Bafta cu noul motor si ai grija de el si de tine si din nou primim niste sfaturi de la vasile' mecanicu care stie ca "toate-s varza frate in afara de cavasachi si er sase"! nu conteaza ca un suzuki de 600cc are 125cp si 69Nm cuplu, nuuu... cavasachiu' cu 636cc (mai multi frate, laser!!!) are 107cp si 58Nm cuplu, dar nuah, asta nu se pune!!! ca deh, ala e motor motor, nu suzuki. sa nu mai zic de suspensie. din fabrica, gsxr-ul are cea mai buna suspensie sport! da nuah, nici asta nu-i bomba frate, ca e de jucarie. sau la testele de enduranta unde suzuki castiga in veselie... dar ma rog, or fi rezultate de jucarie! m-ai calcat pe coada cu postul asta asa ca da-mi voie sa-ti spun ca esti prost si sa te intorci la manele, mici si bere ca habar nu ai ce spui... te-ai udat la pasarica cand ai auzit sunetul mai "crud" al unui kawasaki si ai tras concluzia, in stil mestero-romanesc, ca restul sunt jucarii. in afara de r6, ca ala e rau frate, are ceafa lata! noapte buna si joc de glezna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deadcow Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 bai terminati cu prostiile astea.am facut topicu asta ca sa scriu despre cum percepe un incepator un ss. adica sa dau o opinie argumentata si logica pe baza careia alti incepatori sa poata decide in legatura cu tipul de motocicleta pe care o vor achizitiona.n-are sens sa facem circ aici.nici macar nu vreau sa postati.ca de "rip" , "mi-e mila de mama ta" si alte ineptii d'astea sunt plin pana in gat. n-am mai postat ca m-am dus sa ma dreg in vama si-s mahmur ca un zilier la sidex. n-are nici un sens sa vb despre cp si nm si kw si altele.cand oi trage liniute pe bulevard cu suzukiuri discutam si de asta.acu problema e ca nu pot sa fac motocicleta sa se strecoare printre 2 jaloane puse la un mentru departare )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 (editat) Si niprul face asta Sfatul meu: ai zis ca i-ai dat a 3-a si a 4-a dar viteza maxima a fost 70km. O sa omori motorul mergand subturat, mai ales ca ungerea nu mai este asta buna. Este motor sport, sub 5000ture il tii daca vrei sa opresti. Cel putin asa mi-am tratat eu toate motoarele sport pe care le-am avut (inclusiv pe cele care le am). Intr-adevar, la clasa 600cc, 636 e un motor reusit, ca si R6 de altfel (restul sunt glume). M-am dat si cu k6 si cu 600rr: jucarii pe langa r6 si 636. Bafta cu noul motor si ai grija de el si de tine Povesti de mecanici de dacii, tractoare sau mobre care stiu "dupa ureche" cat are presiune uleiu in rampa si i-i verifica onctozitatea cu degetul, sau stiu dupa sunet pe loc cum trage motoru La un 600ss poate la 2000-2500 ture ai ungere mai slaba......dar daca te gandesti ca la relanti are aprox 3 bari presiunea masurata la capatul rampei......oricum damage-ul adevarat apare doar la ture mari la ORICE motor, din cauza fortelor si a temperaturii care creste proportional cu turatia... Legat de 636-le lui, in trepta 4-a daca a avut 70 atunci era sigur la macar 4500ture, pt ca in treapta a 4-a prinde maxim 210kmph (13500 rpm) Nu cred ca poti sa zici ca un motor de 125 sau 131 de cai e muuuult mai tare decat unul de 120 sau de 117 sau defapt, ca un motor cu 110cai la roata e mult mai tare ca unul cu 100.... Cat despre poligon fata de trafic......este ca la fotbal antrenamentul fatza de finala Editat Iulie 19, 2009 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Weeman Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 (editat) si din nou primim niste sfaturi de la vasile' mecanicu care stie ca "toate-s varza frate in afara de cavasachi si er sase"! nu conteaza ca un suzuki de 600cc are 125cp si 69Nm cuplu, nuuu... cavasachiu' cu 636cc (mai multi frate, laser!!!) are 107cp si 58Nm cuplu, dar nuah, asta nu se pune!!! ca deh, ala e motor motor, nu suzuki. sa nu mai zic de suspensie. din fabrica, gsxr-ul are cea mai buna suspensie sport! da nuah, nici asta nu-i bomba frate, ca e de jucarie. sau la testele de enduranta unde suzuki castiga in veselie... dar ma rog, or fi rezultate de jucarie! m-ai calcat pe coada cu postul asta asa ca da-mi voie sa-ti spun ca esti prost si sa te intorci la manele, mici si bere ca habar nu ai ce spui... te-ai udat la pasarica cand ai auzit sunetul mai "crud" al unui kawasaki si ai tras concluzia, in stil mestero-romanesc, ca restul sunt jucarii. in afara de r6, ca ala e rau frate, are ceafa lata! noapte buna si joc de glezna... Suzuki GX-R 600: Power: 98.00 HP (71.5 kW)) @ 11800 RPM maximum 16.000 RPM Torque: 63.00 Nm (6.4 kgf-m or 46.5 ft.lbs) @ 9500 RPM Dry weight: 163.0 kg (359.4 pounds) Kawasaki ZX-6R Ninja: Power: 111.00 HP (81.0 kW)) @ 12500 RPM maximum 16.000 RPM Torque: 66.00 Nm (6.7 kgf-m or 48.7 ft.lbs) @ 10000 RPM Dry weight: 172.0 kg (379.2 pounds) Honda CBR 600 RR : Power: 117.00 HP (87.2 kW)) @ 13000 RPM maximum 16.000 RPM Torque: 66.00 Nm (6.7 kgf-m or 48.7 ft.lbs) @ 11000 RPM Dry weight: 168.0 kg (370.4 pounds) Power: 120.00 HP (87.6 kW)) @ 13000 RPM Maximum 18.000 RPM Torque: 68.00 Nm (6.9 kgf-m or 50.2 ft.lbs) @ 11500 RPM Dry weight: 167.5 kg (369.3 pounds) iar kawa 636 are 125hp asta poate intr-un final realizezi ca vorbesti prostii. daca vorbim de fiabilitate, da, kawa e cea mai slaba. In turatii , cea mai nervoasa este r6, apoi kawa 636, cbr rr iar apoi gsx (pe asta cine o fabrica scuze, nu ma puteam abtine) Asa ca stai in continuare in joc de glezna , fa mute posturi pe la fun ca pe aici vad ca nu spui nimic interesant. Aruncati cu pietre, m-am pus la zid Editat Iulie 19, 2009 de Weeman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 (editat) http://en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_Ninja_ZX-6R All specifications are manufacturer claimed is curios care kawasaki 636 are 125cp... nu de alta dar wikipedia zice ca cel mai puternic kawasaki de 636cc facut vreodata are 113,8cp! asa ca lasa! In turatii , cea mai nervoasa este r6, apoi kawa 636, cbr rr iar apoi gsx (pe asta cine o fabrica smile.gif scuze, nu ma puteam abtine) pe ce te bazezi cand spui asta? nu dai si noua niste link-uri sau grafice de dynorun? Editat Iulie 19, 2009 de aoleks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.