BogdanFUG Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 @BogdanFUG - e ingrijorator in cate situatii neplacute te-ai bagat intr-un timp atat de scurt. Nu te culca pe o ureche ca ai scapat din ele, e suficient una singura sa nu-ti iasa. De asemenea as reconsidera anturajul daca te alearga pe curbe ca incepator. intamplarile neplacute se intampla oricum chiar daca nu eram eu in fata poate era unul din prietenii mei si cine stie ce s-e intampla ,ei fiind mai "vechi" pe moto poate nu erau atenti la tot ce misca asa cum fac eu , iar anturajul meu de "dat pe curbe" este foarte ok aia a fost singura data cand adi (baiatul cu R6) a plecat de langa mine in rest a stat numai in spatele meu si acolo a fost 100% greseala mea ,nu trebuia sa ating frana spate mi-am invatat lectia nu se mai repeta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLI Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 @guy.til mai e si Bacau si Tg Secuiesc @zircon eu merg pe strada cu supersport pentru ca nu am bani sa intretin 2 motociclete. Faptul ca am trecut pe ss e ca am ajuns pe un circuit mare (nu de karturi) si stiu ca am sa ma dau destul de des. Este doar un COMPROMIS, simt pe pielea penibilul ss-ului pe strada. D-aia scriu aici.... sa stea departe de ss cei care n-au nici o treaba cu circuitul, pentru ca nu merita! (Stiu de spre ce zici cu pp... eu am Supercorsa) ss am zis ca se aude super - nu tare Eu incercam sa nu compar circuitul cu strada, vroiam sa spun ca daca nu te duci pe circuit nu merita sa-ti iei supersport. Chiar nu vreau sa epatez. Sunt parerile mele. Inca le sustin, pana vine cineva cu argumente solide. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BogdanFUG Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 sal Bogdan! la fel ca tine si eu sunt incepator dar pe un zx-6 r din 2005 iar in cele 2 luni am reusit sa adun 6000 km din care aproximativ 500 pe hungaroring si indraznesc sa-ti dau un sfat: fa un sacrificiu (financiar desigur) si du-te pe un circuit roaga un prieten sa aiba rabdare 5,6 tururi de pista pana inveti circuitul si fa acolo cati mai multi km fiindca pe autostrada la 280 pe ora nu aduni experienta. Iar pe strada e bine sa mergi cu altii asa reusesti sa inveti ceva de la ei, dar conditie esentiala e ca ei sa aiba rabdare si sa mearga in ritmul tau sa te observe si sa-ti dea sfaturi utile. sunt total de acord cu tine ,dar nu-mi spune ca dupa ce ti-ai achizitionat un agregat nou nu ai mers pe autostrada "sa vezi cat baga",asta am vrut si eu sa vad in rest prietenii mei sunt langa mine si chiar ma ajuta cu sfaturi de cele mai multe ori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Misfit 1-5 Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 @ZLI de acord, m-am dat si eu pe circuit, deocamdata pe amckart, inca sper sa ajung la anul la Serres. iti cam dai seama cat de putine stii cand te dai prima oara. mi-a placut mult. si nu m-am dat pe a mea, ci pe un gsxr care e super sport in tot sensul. a mea este un sport touring lejer pe langa suzuki. din pacate la iesirea dintr-o curba cineva a intrat in mine, vrand sa ma devanseze a gresit trasa si... s-a proptit in mine. nu s-a intamplat nimic grav, motoru` a fost putin avariat eu intindere la mana si o rana la cot cum m-am frecat de geaca. am realizat mai degraba importanta echipamentului. eu imi asum mereu responsabilitatea pentru ceea ce incalec si am incalecat ceva motorete din care zx-10 2006, gsxr 1100, K8 1000, K3 750, honda hornet, R1, R6, suzuki bandit, kawa zx4. sincer sa fiu cand m-am suit pe r1 (2003) m-am simtit cel mai bine. nu am avut ocazia sa ma dau bine cu ea prin oras sa vad cum e, dar cu siguranta nu mi-ar displace. singura problema este ca nu-mi iau motocicleta pentru oras pentru ca este aglomerat si nu apuci nici sa dai a treia ca trebuie sa opresti, mobra se incinge(mai ales miarul). nu prea apuci sa amortesti dar daca esti incaltat cu cizmele deabia de le ridici in scarite. nu ma simt prost pentru ca stiu ca motoreta de sub mine poate multe, eu sunt cel limitat daca nu incerc sa invat. problema cu ss este ca atunci cand incepi pe SS inveti greu sa te dai. hai asfalt uscat ca urasc posturile lungi cu esenta mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rook Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 sunt total de acord cu tine ,dar nu-mi spune ca dupa ce ti-ai achizitionat un agregat nou nu ai mers pe autostrada "sa vezi cat baga",asta am vrut si eu sa vad in rest prietenii mei sunt langa mine si chiar ma ajuta cu sfaturi de cele mai multe ori ooo da! stai linistit am tras si eu de acceleratie ca maimuta si ma bucur ca am supravietuit dar experienta nu o aduni in linie dreapta ci pe un drum virajat iar cel mai mult m-a ajutat hungaro si daca as putea m-as da numai pe circuit dar din pacate noi nu dispunem de asa ceva, poate din 2012 la noi la mures. te salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BogdanFUG Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 Uitati-va ca in general cei care sustin ca nu e nici o problema ca incepator pe vitezane sunt cei care au inceput direct pe ele.De ce? Pentru ca nu au de unde sa stie cum evoluezi fara supersport in primii ani. Eu sunt TOTAL impotriva supersporturilor pe strada. Sunt cea mai mare prostie, si nu recomand nimanui sa mearga pe strada, indiferent daca e incepator sau nu. Au numai dezavantaje in afara de faptul ca arata al naibi de bine Aaaa! Scoti 1:13 pe Amckart sau 1:28 la Serres? Ok! Deja e altceva... stii despre ce e vorba... Nimeni nu taie padurea cu bisturiu, si nimeni nu face operatii reusite pe creier cu drujba. Sa nu va imaginati ca totul se rezuma la bagat mana in gaz. Aia e praf in ochi. Maaaa. nu-mi mai scapa mana in gaz! Maaaa! Deja sunt master! Ce tare sunt! Asta de 600 nu prea trage... Trebuie neaparat de 1000... ZLI se pare ca timpul tau de pe amcart nu mai e de actualitate ieri a scos un flacau parca 1:04 sau ceva foarte apropiat iar de timpul pe care il spui tu de 1:13 se scoate pe amcart cu motocicleta de circuit echipata cu slicuri si toate cele asa ca iar nu e relevant ce-mi spui tu aici ,daca vreau sa ma dau cu SS ma dau cu el de strada nu sa-l folosesc doar pe circuit ca de aia l-am luat iar despre amcart eu nu-l consider un circuit pentru moto ,atata timp cat nu schimbi mai mult de a 2-a si nu ai decat 2 locuri max 3 unde sa poti sa depasesti ,din punctul meu de vedere amcart este un circuit unde sa te dai cu cartul iar moto este asa ca sa vezi cum sta treaba dar in nici un caz sa inveti ceva,deci nu-l mai lua ca referinta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat Iunie 2, 2009 Autor Share Postat Iunie 2, 2009 Mda, alt incepator care "stie". Cea mai grea si periculoasa boala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danieI Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 @ silenti merge si 1:17 Ideea e ca dupa ce scoti un timp rezonabil pe orice circuit iti dai seama cam cum stau treburile. Si exact aia care stiu cum stau trebuirle, se dau cu scuteru' prin oras... sau cu SM... sau cu altceva comod. AHA! Aia capabili nu se dau cu ss in trafic, si aia incapabili pe R6 minim. Eu as da lege: Scoti recordul circuitului+20%, ai voie cu mobra tare pe strada.... Nu? Ne mai vedem, mai incerci.... (asta pentru a-i proteja pe oameni de ei insisi) In primul rand nu te-as vota nici ca primar, dar pei ca deputat sa propui legi, ramai tu cu circuitul tau, capabilule, si lasa-ma pe mine sa manevrez cum stiu r6-le in trafic. Trebuie neaparat sa scoti timpi cat mai mici pe un circuit ca sa respecti limitele de viteza in trafic? esti hilar amice. Numai sfaturi si sfaturi aud pe forumul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Ce-mi plac topicurile astea! - Imi cer scuze ca mi-am luat o motocicleta sport cu care ma dau de 3 ani fara nici o problema pe strada fara sa merg pe circuit (care circuit? ), fara sa fiu capabil sa ma dau in "galeata" cu 1:04; dar a fost fun si este in continuare, felul in care folosesc eu motocicleta sport nu e treab nimanui,daca mie imi face placere sa ma duc sa-mi iau un pachet de tigari pe ea insemna ca-si face treaba;am avut si un naked inainte dar desi era o motoreta cinstita nu as sta nici o clipa sa ma gandesc cu care as alege sa raman. - Circuitul nu te pregateste pentru ce te asteapta pe strada, e foarte bine si frumos sa ai bani si timp sa te duci si sa te dai pe circuitele lumii dar chiar si asa cand vei lua o curba pe strada cu asfalt murdar si denivelat poate vei ajunge pe contrasens pentru ca tu te dai la fel de tare cum te-ai obisnuit pe circuitele tale unde ai aderenta perfecta; -Sunt foarte multi care fac si un sport-touring moderat pe SS, le face placere si indura pozitia inconfortabila pentru senzatiile date de motor, nici astora nu ar trebui sa le mai vindem SS-uri? Dar ce ne facem ca sunt si sport-touring-uri care au aproape acelasi atuu-ri ca un SS dar sunt si confortabile, nici pe astea nu avem voie? - Toti cei care au bani de Ferarri si Murcielago sunt niste tampiti,nu? Si le mai dau si pe la terase prin oras?PENIBIL! , hai fratilor ca ati luat-o razna, sa nu uitam de ce ne dam pe aceste unelte numite motociclete sport sau masini sport, si anume unii doar de PLACERE!Iar daca placerea unora este miar pe strada atata timp cat nu omoara pe nimeni si ramane in viata mi se pare normal sa-l lasi sa-si faca damblaua! Daca cu 5000Euro pot sa am niste senzatii comparabile cu unu care a dat 200.000Euro pe o masina lasa-ma sa ma dau si eu si sa-mi faca placere,ca poate nu o sa am niciodata bani de o masina d-aia! Cat de pregatiti suntem pentru a calarii aceste bestii era de fapt discutia pe acest topic,nu sa vina unu sa ne zica ce bine ar fi sa nu ne mai vanda deloc SS daca mergem cu el pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Niko, tu nu ai inceput pe supersport, nu imi spune ca CB750 e SS ca o mananc cu sare Si cred ca bine ai facut ca nu te-au urcat pe ZXR din prima, acum mai putin de 3 ani inca mai aveai de invatat sa mergi cu CB-ul, pe coborarea de la Timis spre Brasov puneai niste frane in curbe de era sa dau peste tine de vreo 2 ori cu 500-le. Acum iti permiti sa mergi cu ZXR-ul, pe vremea aia ai fi intrat cu el in copaci, asa ca nu spune ca se poate incepe pe SS ca nici nu stii cum e aia si nici nu cred ca ti-ar fi fost prea bine daca ai fi facut-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Sunt de acord cu tine,vezi ca scrie mai sus ca am avut un naked inainte. Tu daca esti meserias s-ar putea sa ma faci pe curbe si acum cu CB500-le. Si asta in seamna ca eu nu pot sa ma simt bine sa ma plimb cu ZX9? Bineinteles ca nu recomand sa se inceapa cu SS, pentru ca nu toti sunt la fel de talentati, sunt unii carora o sa li se para greu si o sa greseasca si vor regreta ca de ce nu au ascultat sa-si ia altceva, sunt altii talentati care vor incepe direct pe SS si se vor simti foarte bine si nu vor intelege niciodata de ce lumea nu recomanda SS din prima,asta e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat Iunie 3, 2009 Autor Share Postat Iunie 3, 2009 (editat) sunt altii talentati care vor incepe direct pe SS si se vor simti foarte bine si nu vor intelege niciodata de ce lumea nu recomanda SS din prima Nu exista asa ceva. Mitul incepatorului talentat e unul foarte gresit si periculos. Alimentezi fanteziile de Rossi nedescoperit incepatorilor care cauta tot felul de motive pentru a justifica alegerea unui SS ca prima motocicleta. Si bineinteles ca toti se considera caz special, talent nemaiintalnit, mesia motociclismului la prima incarnare. Editat Iunie 3, 2009 de Silenti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Si asta in seamna ca eu nu pot sa ma simt bine sa ma plimb cu ZX9? Tu poți să te plimbi cu ZX9 pentru că ai deja experiență, dar un începător pe ZX9 nu e ceva de încurajat sub nici o formă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 (editat) Nu exista asa ceva. Mitul incepatorului talentat e unul foarte gresit si periculos. Alimentezi fanteziile de Rossi nedescoperit incepatorilor care cauta tot felul de motive pentru a justifica alegerea unui SS ca prima motocicleta. Si bineinteles ca toti se considera caz special, talent nemaiintalnit, mesia motociclismului la prima incarnare. Nu toti, doar cei carora omenirea nu le va duce lipsa. Pe forumul asta se tot plimba un mit: toti incepatorii vor pe SS. FALS. Doar cativa incepatori, multi pot sa se abtina de la a-si rupe gatul. Iar doritorii de SS, au deja toate informatiile necesare sa traga o concluzie. Pe topicul asta exista destule pareri pro si contra, cine are ceva intre urechi isi va da seama cine bate campii si cine nu. Daca nu e capabil de nici macar atat, atunci omenirea nu pierde nimic, mucosul care crede ca SS e ok pentru incepatori nu va ajunge niciodata un doctor stralucit, un inginer genial sau un profesor excelent. Si atunci de ce sa te straduiesti sa-i salvezi pielea impotriva vointei lui? Sa-i scutesti de suferinta parintii la fel de inconstienti care i-au luat SS cadou la 18 ani? Cred ca s-a discutat suficient pe tema asta, selectia naturala a existat si va exista intotdeauna. Vorba aia, un nebun arunca o piatra in fantana, zece întelepti n-o scot intr-o saptamana. Cine sare dupa piatra in fantana... selectie naturala. Dar nici sa stai toata ziua la marginea fantanii incercand sa scoti piatra pentru a proteja retarzii de tentatii nu e ok. Editat Iunie 3, 2009 de Adam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BogdanFUG Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 (editat) Mda, alt incepator care "stie". Cea mai grea si periculoasa boala. sa inteleg ca te referi la mine ?! nu am spus niciodata ca stiu, am spus ca sunt dispus sa invat si am incercat si pe amcart dar se pare ca nu prea pot sa invat ceva doar sa ma obisnuiesc cu motoreta ,eu nu ma consider bolnav si chiar consider ca merg bine pe motoreta ,a se citi stiu sa merg nu ca stiu sa ma dau si pe circuit ,am tot incercat sa inteleg conceptul asta de "motociclist vechi" care da sfaturi incepatorilor ,se pare ca e mai greu decat la masini ,aici sunt muuuult mai stiutori .Spui ca nu exista oameni talentati ?!care se pot descurca pe un ss din prima eu te contrazic si spun ca exista acesti oameni cum exista si aceia care nu pot merge nici pe bicicleta ,cum exista si aceia care-si cumpara M3 ca prima masina si mor sau fac accidente f grave ,asta ce inseamna ca trebuia sa conduca cativa ani o dacie si sa aiba cateva ore pe un circuit si abea dupa sa-si cumpere masina tare?! eu cred ca aberati putin, totul consta in capacitatea soferului de a constientiza ce are sub el si ca in mana dreapta are viata lui ,inconstientii mor cu orice ar conduce ,pot da exemple de scuteristi eu consider incheiata discutia mea pe acest topic Editat Iunie 3, 2009 de BogdanFUG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 chiar nu cred ca iti trebuie vreun mare skill ca sa mergi pe un ss, pentru ca una peste alta e o motocicleta ca toate celelalte... daca ai putina minte (si mergi regulamentar, macar cat de cat) nu cred sa ai vreo problema cu un ss, alta decat ai avea cu un alt tip de moto. sunt si fete care merg bine merci pe ss. e adevarat ca ele au altfel de hormoni decat un tanar de 19-20 de ani.... asta ca trebuie sa fi vreun mare guru in ale motociclismului ca sa atingi visul unui supersport mi se pare un pic trasa de par. si mai amuzant mi se pare ca in general cei care spun asta sunt oameni care NU merg pe un supersport. nu motocicletele omoara, inconstienta omoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Numai ca un SS si al sau raspuns la acceleratie "gadila" inconstienta mult mai mult decat o poate face un motor mai docil asta-i singura diferenta. E mult mai periculos cand poti ajunge de la 50 km/h la 100 km/h invartind 90 grade acceleratia comparativ cu alt motor la care invarti, schimbi o treapta, iar invarti... Asta protejeaza incepatorii... faptul ca trebuie sa faci mai multe pentru a atinge o viteza periculoasa si ai timp sa te razgandesti. Insa na, toata lumea e grabita in ziua de azi, de ce sa mesteci in schimbatorul ala cand poti avea 0 - 100 intr-o singura invartire de manson? Nu trebuie nimeni descurajat, in clipa in care ai toate datele pentru a lua o decizie si ai si 18 ani impliniti. go go go. asta ca trebuie sa fi vreun mare guru in ale motociclismului ca sa atingi visul unui supersport mi se pare un pic trasa de par. si mai amuzant mi se pare ca in general cei care spun asta sunt oameni care NU merg pe un supersport. nu motocicletele omoara, inconstienta omoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 (editat) Nu exista asa ceva. Mitul incepatorului talentat e unul foarte gresit si periculos. Alimentezi fanteziile de Rossi nedescoperit incepatorilor care cauta tot felul de motive pentru a justifica alegerea unui SS ca prima motocicleta. Si bineinteles ca toti se considera caz special, talent nemaiintalnit, mesia motociclismului la prima incarnare. Da,pana la urma cred ca aveti dreptate, eu ma refeream la oameni care deja nu mai sunt chiar foarte tineri, peste 25 poate chiar peste 30 de ani, cu mare experienta in a citi traficul si cu sute de mii de km de mers cu masini. Si totusi, exista mitul celui care nici macar nu a cazut inca in 3-4 ani de mers cu un 600, am eu un astfel de cunoscut. DAR POATE ESTE CHIAR EXCEPTIA CARE SA INTAREASCA REGULA! E bine sa o luati treptat, eu am ascultat de prietenii mei si mi-am luat intai un motor naked cu 70 de cai, desi de prima data cand mi-am pus in minte sa ma apuc de motociclism am visat numai la motociclete de peste 150 de cai. Asa ca nu e mare lucru sa ai rabdare macar un an si sa-ti iei intai ceva mai mic inainte de a-ti atinge visul unui motor foarte puternic. Si acum balesc la alte motociclete mai puternice,mai noi,desi stiu ca niciodata nu o sa ajung sa merg nici macar la 80% din cat ar putea sa mearga motocicleta mea actuala. Deci sunt multe variabile de luat in seama. Varsta,experienta in trafic,temperament, orgoliu, cerc de prieteni si cu ce gen de motoare se dau ei, spirit de conservare, si asa mai departe. Niciodata nu vom putea face o regula general valabila. Poate doar daca s-ar respecta limitarea la 35cai in primul an si politia ar fi mai exigenta la treaba asta. Editat Iunie 3, 2009 de Niko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat Iunie 4, 2009 Autor Share Postat Iunie 4, 2009 Iar doritorii de SS, au deja toate informatiile necesare sa traga o concluzie. Pe topicul asta exista destule pareri pro si contra, cine are ceva intre urechi isi va da seama cine bate campii si cine nu. [...] selectia naturala a existat si va exista intotdeauna. Din pacate chiar n-au toate informatiile la indemana. Pe aici se dau doua mituri + trei vorbe din batrani pe post de argumente impotriva inceperii pe SS. Inclusiv topicul asta facut de mine mi se pare extrem de slab acum dupa niste zeci de mii de km pe strada si ceva circuit pe SS. Daca as fi incepator si n-as avea habar cu ce se mananca SS nu cred ca m-as lamuri cum sta treaba de fapt. Sper sa reusesc sa scriu unul mai bun in viitorul apropiat. Despre selectia naturala nu vreu sa aud. E complet deplasat sa consideri corect, meritat, etc ca un om sa moara pentru ca n-a fost informat, atent, suficient de matur sau altceva de genul. Si totusi, exista mitul celui care nici macar nu a cazut inca in 3-4 ani de mers cu un 600, am eu un astfel de cunoscut.DAR POATE ESTE CHIAR EXCEPTIA CARE SA INTAREASCA REGULA! Eh, asta nu inteleg nici incepatorii. Ei cred ca noi sustinem existenta unei reguli: ti-ai luat SS, ai murit. Si cum exista destule exemple care au supravietuit regula trebuie sa fie gresita si e ok sa-ti iei SS. Dar nu e vorba de nicio regula, e vorba de sanse. Ai mai multe sanse sa incepi bine "cariera" de motociclist pe un altfel de motor decat SS. La fel cum ai mai multe sanse de a-ti pastra integritatea corporala purtand casca. Nu e o regula ca fara casca mori sigur si cu casca scapi sigur. Dar ai mai multe sanse, iar intr-un sport periculos oricum (si pe 2 roti fara motor se moare) e de preferat sa-ti acorzi toate sansele posibile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 Despre selectia naturala nu vreu sa aud. E complet deplasat sa consideri corect, meritat, etc ca un om sa moara pentru ca n-a fost informat, atent, suficient de matur sau altceva de genul. Selecția naturală e cea mai eficientă cale de progres a unei rase și nu e decentă și miloasă, ci mortală și eficientă: doar unii supraviețuiesc. Nu e obligatorie în motociclism, există și metode delicate ca pentru fete, dar nu poți să o excluzi pentru că nu ține de tine, de mine sau de cineva anume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat Iunie 5, 2009 Autor Share Postat Iunie 5, 2009 Deja vorbesti discutii. Respectivii nu sunt indivizi inapti ai speciei, poate unii dintre ei sunt apti fizic/intelectual si mai productivi decat tine. Sau cumva scopul speciei noastre e motorul si mersul pe el este selectia intre indivizii buni si cei inutili? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Inapt e cel ce nu supraviețuiește indiferent de motiv. Nu sunt un pilot grozav, dar sunt în viață față de zecile de începători care stau acum la 2 metri sub margarete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Numai ca un SS si al sau raspuns la acceleratie "gadila" inconstienta mult mai mult decat o poate face un motor mai docilasta-i singura diferenta. E mult mai periculos cand poti ajunge de la 50 km/h la 100 km/h invartind 90 grade acceleratia comparativ cu alt motor la care invarti, schimbi o treapta, iar invarti... Asta protejeaza incepatorii... faptul ca trebuie sa faci mai multe pentru a atinge o viteza periculoasa si ai timp sa te razgandesti. Insa na, toata lumea e grabita in ziua de azi, de ce sa mesteci in schimbatorul ala cand poti avea 0 - 100 intr-o singura invartire de manson? Nu trebuie nimeni descurajat, in clipa in care ai toate datele pentru a lua o decizie si ai si 18 ani impliniti. go go go. Orice naked de 100 cai iti ajunge de la 0 la 100 doar invartind acceleratia, fara nici o schimbare de viteza. Treapta 1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Era o comparatie intre 2 moduri de utilizare, nu am spus nicaieri ca 0-100 intr-o treapta ar fi apanajul SS. Poate peste 100 ani si un monocilindru de serie o sa poata asta, dar ideea ramane ca pe un incepator il ajuta mai mult un motor docil. P.S. B-kingul este un naked, asta nu il face potrivit pentru incepatori. La fel si boss-hoss e un cruiser, nu e un SS, dar da cu tine de pamant mult mai rapid decat orice SS. Orice naked de 100 cai iti ajunge de la 0 la 100 doar invartind acceleratia, fara nici o schimbare de viteza. Treapta 1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legally_blonde Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Salutare tuturor.In acest topic vreau sa vorbesc despre incepatorii vesnic doritori de SuperSport. Desi tin sa ma adresez in special incepatorilor fara experienta de categoria B, tin sa cred ca topicul se poate aplica tuturor categoriilor de incepatori. Sa incep cu inceputul: Cine sunt eu, si ce calitate am sa dau sfaturi? ........................... ................................ Am citi cu mare atentie cele scrise si vreau sa iti zic un singur lucru: MULTUMESC. de fiecare data cand ma urc pe motor , cuvintele tale imi vin in minte si ma ajuta f tare. Poate o sa sa te mai deranjez cu intrebari cand nu o sa stiu ce si cum trebuie facuta o manevra sau altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.