ovi_ice Postat Ianuarie 11, 2018 Share Postat Ianuarie 11, 2018 Daca am 1.60 si vreo 59-60 kg si vreau un motor pentru mers prin oras si prin afara foarte putin, cam ce motor (ptr A1) mi ar fi recomandat, Aprilia Rs125 sau Yamaha Yzf125? Nu vad ce legatura ar avea cu titlul topicului, dar dintre cele doua eu as alege Yamaha pt fiabilitate. Ma rog, eu as cauta ceva de minim 250cc, macar vreo 2 ani pana ce iei A-ul nu te plictisesti de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner® Postat Ianuarie 11, 2018 Share Postat Ianuarie 11, 2018 Sad story. De ceva timp sunt "fericitul" detinator si bineinteles incepator pe R6. Casca bine ochii la urmatoarele... Vrei sa fii smecher sa ai 100+ CP sub tine? Nu stii cum sa iti faci parintii sa iti duca dorul? Am raspunsul. Ia-ti R6... Sunt un tanar care inca din copilarie am fost pasionat de motociclete, insa norocul nu a facut sa pot conduce alte motociclete inainte sa imi cumpar R6. Motocicleta a fost cumparata pentru "design". Nu fii idiot ca mine, nu crede ca: aaa ce sula mea eu is cumpatat, nu se poate intampla nimic... aaa doar 100+ CP? numai atat... cred ca nici nu se simt... Astazi am avut prima tranta, la plecarea de pe loc, motorul inca era rece, si a trebuit sa trag "putin" mai tare de gaz, bineinteles ca m-am dus invartindu-ma la propriu, nefiind pe deplin invatat cu ambreiajul. Cu toate ca ieri am facut 270 de km de la Timisoara catre localitatea de provenienta, bineinteles, dureri crunte de incheieturi, spatele nu mai zic, plus putintica febra intre craci. Tu incepatorule care citesti asta, probabil o sa fii ca mine, o sa iti iei motocicleta de 600, de ce sa dai banii pe ceva mai domol? daca nu trage cum te astepti si te plictisesti de ea? nooo luam de 600... Multa lume intreaga la minte scria pe forum ca nu prea e bine sa-ti iei o motocicleta de 600 din prima... Eu unul nu am ascultat, si acum mi-am luat o tranta serioasa... ce pot sa mai zic... Nu conteaza cat de cumpatat te crezi, e de ajuns DOAR o mica scapare si te-ai dus... ori pe sula ori cu motorul pe jos. Eu am invatat asta.. am 2 solutii de aici inainte, ori o limitez, ori o vand. Nu stiu pe cata lume am convins insa daca un singur incepator a inteles mesajul si si-a schimbat orientarea mesajul meu si-a atins scopul. Asfalt uscat va doresc! Gandes-te bine inainte sa-ti cumperi prima motocicleta... am ajuns la concluzia ca 40 de cai pe motor sunt arhisuficienti pentru inceput. Respectul meu ! Prima motocicleta, pe care o am si acum, este Hornet 600, an 2001, carburatie, 4 cilindrii in linie, aprox. 100 cp. Desi pare mult ptr inceput, ptr mine a fost ok, am stiut sa o iau domol si ea pe mine. A dat cu mine de pamant la 2 saptamani dupa ce m-am urcat pe ea, dar nu din vina ei, ci din vina mea cretina ( aveam 5km/h si m-a speriat un caine - va rog sa radeti cat puteti voi ). Nu-i nimic. Ne-am ridicat si am mers mai departe, n-am avut nimic, nici eu, nici motorul. Poate conteaza si faptul ca a mea nu e vitezana. Nu recomand Hornetul de 600 incepatorilor totusi, uitandu-ma acum in spate ! Sa ne auzim cu bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Ianuarie 11, 2018 Share Postat Ianuarie 11, 2018 Nu recomand Hornetul de 600 incepatorilor totusi, uitandu-ma acum in spate ! Din punctul meu de vedere, totul se rezuma la pilot. Cunosc oameni care au inceput sportul asta direct pe 1000cc si n-au avut nici pe naiba, la fel cum stiu oameni care au rupt in doua atat mobra cat si pe ei, cu toate ca sub fund era un banal 125cc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Ianuarie 12, 2018 Share Postat Ianuarie 12, 2018 Nu-i adevarat! N-a fost gard, a fost poarta si n-a fost pom ci stalp de iluminat, da` am trecut pe langa el. Iar poarta am inlocuit-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Ianuarie 12, 2018 Share Postat Ianuarie 12, 2018 Pentru cine recomanda aiureli: Categoria A1-Motociclete cu cilindree maximă de 125 cm3, cu puterea maximă de 11 Kw. şi cu raport putere/greutate de cel mult 0,1 Kw/kg. Asa ca terminati cu 600cc, 1000cc, cai, nebunii. Cliseele standard-Aprilia nu ar fi asa fiabila. fata de yamaha. Ia ce iti place, raportat la buget. Ia cu cineva care stie, sau cu mecanic langa tine, daca e vorba de SH. Atentie la buget, sa nu neglijezi echipamentul-o casca ok, manusi, geaca. Macar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Ianuarie 12, 2018 Share Postat Ianuarie 12, 2018 Christian, clar. De aia am si spus-cliseele. IN cazul lui, e important sa ii placa. Si sa fie in stare tehnica buna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
do_it Postat Ianuarie 18, 2018 Share Postat Ianuarie 18, 2018 Bravo @Silenti ai mare dreptate in descrierea de la inceputul topicului. Mai grav mi se pare ca acei inconstienti care fac astfel de greseli, citeodata "iau cu ei" si alti participant in traffic nevinovati... Ca sa se vada mai bine ce vreau sa spun imaginati-va ptr o secunda ca merge-ti si da brutal peste voi in astfel de inconstient... sunt ex multe pe youtube din care se poate vedea ca uneori victima ramane cu sechele grave, paralizii sau mai grav se lasa cu mortaciuni... daca TU ai fi victima (si poti fi oricind ptr ca nu decizi tu sau eu...) ce ai avea de spus? Asa e si la masini: pustan primeste de la tata sau mama prima masina (de regula un BMW) si vezi imediat stiri la TV... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Februarie 27, 2018 Share Postat Februarie 27, 2018 cariera mea moto a inceput intr o zi din plictiseala dupa ce am reparat moto cu o ciubla de yamaha cross de 125 baraita vreo 50 de km ....evident fara permis .......vreo 2 ani mai tarziu echipament complet permis si o ninja de 600.....eram (cuvant urat) pe mine cand o blaneam (nu mi am luat motor sa merg incet )...dar am avut bun simt ...si ea a avut bun simt ...nu ne am tavalit .....dupa vreo 3 ani eram prin oras si parca nu mai tragea ????? ce cacao are ??? parca nu mai impinge ....benzina proasta ???? si imi cad ochii pe turometru ....14 mii in a cincea ...m am albit instantaneu ..asta inseamna peste 200...nu mai eram (cuvant urat) la poponeata din cauza vitezei ....am divortat dupa o sapamana ....am scapat ...de ciuda urmatorii trei ani m am dat cu malagutti spidermax gt500....nici macar un incident in trafic ...aveam timp si tot primul eram la semnafor .....acu s cuminte parai deja de un sezon cu o aprilia pegaso ....de 50 de cai ...sunt sus stau comod ma doare in cot de gropi si cel mai important .....vad si peisajul ....pe timpuri peisajul se rezuma la o banda gri cu o dunga alba pe mijloc ...... daca as putea sa dau rewind cu siguranta nu as lua ninja ca prima motocicleta ...ACUM mi as dori SI o ninja daca as locui langa un circuit ....acolo e locul ei langa celelalte surate din gama vitezanelor (am fost si merita dupa 70 de km eram frant dar fericit ca un putzoi care a deschis cadourile de craciun ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Februarie 27, 2018 Share Postat Februarie 27, 2018 ACUM mi as dori SI o ninja daca as locui langa un circuit .... https://www.google.ro/maps/dir/Bra%C8%99ov/Skat+Kart+Circuit,+Strada+Papp+Mih%C3%A1ly,+T%C3%A2rgu+Secuiesc/@45.8058566,25.5973486,10z/data=!3m1!4b1!4m14!4m13!1m5!1m1!1s0x40b35b862aa214f1:0x6cf5f2ef54391e0f!2m2!1d25.6011977!2d45.6579755!1m5!1m1!1s0x40b4eb100cef99cb:0x96c36abb334bee5e!2m2!1d26.1511412!2d45.9896456!3e0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Martie 26, 2018 Share Postat Martie 26, 2018 Salutarela toti! Am citit numai cateva din posturile voastre si sunt foarte interesante....sunt de parere ca orice mobra ai avea la inceput trebuie sa fii cumpatat cu ea.... eu sunt incepator...am un hornet de 600.. da prima mobra e de 600...am permis din septembrie...am facut botezul cu o proasta care mi.a taiat calea... Istoria sta cam asa....am invatat sa merg cu motocicleta pe un minsk 125 al tatalui meu care zace undeva in gradina nefunctional de ceva timp dar vreau sa il reinviu....apoi am.avut niste mârtoage din astea de 50 cu viteze...neavand permis si nu mi.a placut pozitia de scuter....dsr tot mereu reparand la ele am zis ca gata iau una serioasa...si am luat...hornet...de ce? Pentru ca mi.am luat motor sa ma plimb...nu sa alerg.... Am prieten incepator cu r6 din 2002 si merge cumpatat....ne.am facut un mic grup al nostru...aici in zona mea si suntem majoritatea incepatori si scuteristi...ne dam unul dupa altul si nu intrecem limita... Parerea mea este ca e dupa felul fiecaruia...stiu oameni care merg nebuneste cu ele...daca stii ca esti nebun iti iei ceva potolit pentru inceput...eu aam considerat ca imi stiu limita si nu o depasesc...si am luat hornet.... si mai e o treaba...nu mi-am permis sa iau acum o motoreta de 3 400cm pt incepatori apoi sa iau alta peste doi ani...ie greu dă strans banii vere...astept si eu sfaturi si voi urmarii topicul cu interes! Aveti grija la ceilalti...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 27, 2018 Share Postat Martie 27, 2018 Nu-i adevarat! N-a fost gard, a fost poarta si n-a fost pom ci stalp de iluminat, da` am trecut pe langa el. Iar poarta am inlocuit-o Da, și la mine la fel, se apropiau copacii de mine pe Petru Vodă, iar eu nu voiam să dau drumul vacii. Învățătura de minte: mai usurel pe curbe, că strada nu e circuit. Recunosc, a fost vina mea. Tu măcar nu ai văzut pietrișul din curbă, iar poarta babei a opus rezistență. Dar nu mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leopold Postat Martie 27, 2018 Share Postat Martie 27, 2018 Salutarela toti! Am citit numai cateva din posturile voastre si sunt foarte interesante....sunt de parere ca orice mobra ai avea la inceput trebuie sa fii cumpatat cu ea.... eu sunt incepator...am un hornet de 600.. da prima mobra e de 600...am permis din septembrie...am facut botezul cu o proasta care mi.a taiat calea... Am prieten incepator cu r6 din 2002 si merge cumpatat....ne.am facut un mic grup al nostru...aici in zona mea si suntem majoritatea incepatori si scuteristi...ne dam unul dupa altul si nu intrecem limita... Parerea mea este ca e dupa felul fiecaruia...stiu oameni care merg nebuneste cu ele...daca stii ca esti nebun iti iei ceva potolit pentru inceput...eu aam considerat ca imi stiu limita si nu o depasesc...si am luat hornet.... Doua corectii si cateva sfaturi: 1. Cauza primara pentru care ai busit-o nu e ca ti-a taiat calea, aia e cauza secundara. Cauza primara e ca n-ai fost prudent. Tine minte, exista doar doua tipuri de soferi: aia care nu te vad si aia care vor sa te omoare. 2. Nu e deloc o idee buna sa mergeti in gasca de incepatori. Invatati prostii unul de la altul. Sau separat, sau cu cineva experimentat care are rabdare sa mearga cu voi si sa va invete. Ai mare grija cu Hornetul. E foarte adevarat ca daca nu-l tragi de urechi e calm. Pe de alta parte, daca mergi cu el cum e proiectat sa mearga, e naravas rau. Gandeste-te ca bate suta in doua secunde si ceva, de pe loc. Sigur, o sa spui ca nu mergi in forta. La un moment dat o sa mergi, pentru ca altfel nu poti lua curbele cum trebuie. In momentul ala trebuie sa poti controla mobra si in ture. Si buba e ca daca nu te invata careva in conditii controlate, singur nu prea ai sanse sa inveti. Nu mai vorbesc de r6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Martie 27, 2018 Share Postat Martie 27, 2018 Deci faza a a fost asa... eu stau undeva in afara bucurestiului.. mergeam in localitate pe DN...da prost DN cel mai prost...are numai doua benzi...aveam 40 la ora... aici nu e trafic..fata imi venea din fata si a vrut sa faca stanga..s-a oprit cu botul virat spre mine si automat eu m.am speriat si am oprit...a dat drumul la ambreiaj doar mi.a luat ghidonul din mana si m.a trantit...apoi s-a oprit intr.un logan care astepta pe strada unde voia ea sa intre..daca nu era loganul intra aia in ditamai santul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Martie 27, 2018 Share Postat Martie 27, 2018 Sa-ti iei miar sportiv ca incepator e ca si cum ai invata sa mergi pe bicicleta la un concurs de downhill. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leopold Postat Martie 27, 2018 Share Postat Martie 27, 2018 Deci faza a a fost asa [...] Astea sunt detalii. Tine minte, sau nu te vad, sau vor sa te omoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Martie 27, 2018 Share Postat Martie 27, 2018 Asa e, vor sa te omoare. Personal am bagat in inchisoare 3 persoane doar anul trecut, una dintre ele era o femeie gravida, sub acuzatia de tentativa de omor pt ca nu mi-au acordat prioritate. Ce naiba au cu noi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Martie 27, 2018 Share Postat Martie 27, 2018 Si eu as fii putut sa o bag la mititica pe cumatra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Martie 27, 2018 Share Postat Martie 27, 2018 Nu-mi dau seama daca glumesti sau nu. Hai sa-ti zic cum vad eu problema. Observ destui motociclisti, multi dintre ei incepatori care se plang de treaba asta, ca "soferii ne vaneaza" si "vor sa ne omoare" si altele din zona asta. Eu iti zic ca nu este adevarat. In momentul in care o sa reusesti sa vezi care intersectii sunt problematice, desenate prost, sau care semafoare nu sunt vizibile cand bate soarele in ele ca sunt vechi si s-a matuit geamul si multi ciupesc rosul din cauza asta, care semne de cedeaza trecerea sunt de multe ori pozitionate prost si ignorate sau pe tataita cu SuperNova care inteapa DNul de pe ulita pe care locuieste si te vede pe tine la 3-4 sute de metri si nu poate sa conceapa ca tu in 1.2 secunde esti in dreptul lui pt ca are si nepotu-su moped si alea abia se taraie si crede ca are timp sa se bage. Si multe alte situatii care vin doar odata cu km adunati. Adica pe scurt: sa inveti sa citesti traficul, sa te adaptezi la el si sa arati curtoazie in trafic, chiar daca esti pe prioritate, vei observa ca poti traversa orasul de la un capat la altul fara sa vrea nimeni sa te omoare, fara situatii limita si complet relaxat, de multe ori chiar mai repede decat o faceai inainte cand erai vanat in trafic pe acelasi traseu Eu asta am invatat pe pielea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Martie 27, 2018 Share Postat Martie 27, 2018 Multumesc pentru sfaturi... de citit traficul spun ca ma desurc cat de cat. Am B de 5 ani...stiu ca e diferit fata de motor dar e ceva decat de loc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 27, 2018 Share Postat Martie 27, 2018 (editat) Sa-ti iei miar sportiv ca incepator e ca si cum ai invata sa mergi pe bicicleta la un concurs de downhill. Replică epică, de pus în semnătura sau in motivaționale . Editat Martie 27, 2018 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leopold Postat Martie 27, 2018 Share Postat Martie 27, 2018 Hai sa-ti zic cum vad eu problema. Observ destui motociclisti, multi dintre ei incepatori care se plang de treaba asta, ca "soferii ne vaneaza" si "vor sa ne omoare" si altele din zona asta. Eu iti zic ca nu este adevarat. Permite-mi sa nu fiu de acord. Eu vad multi motociclisti care merg ca si cum restul participantilor la trafic n-ar putea gresi, fi neatenti, etc. Pe premiza ca "daca ma omoara, lasa ca ia si el 2 ani cu suspendare". Ai, bineinteles, dreptate cu cititul traficului. Insa pana esti SIGUR ca-l citesti cum trebuie, e mai sanatos sa fii paranoic. Nu uit cum mi se uita o tanti in ochi, de pe-o strada laterala si mi-a iesit fix in fata. Fara nici un semn evident ca vrea sa ma ucida. Doar ca mi se aprinsesera ceva becuri dinainte, luasem mana din gaz, n-a fost nici o problema sa incetinesc si evit. Evident, glumesc cu vrea sa te omoare. Insa e mult mai sanatos sa pleci de la ipoteza ca soferii fie nu te vad, fie vor sa-ti vina de hac. In nici un caz sa nu plece ca incepator cu ideea c-o sa-l evite, sa-i faca loc, etc. Daca se intampla, e un bonus fericit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Martie 27, 2018 Share Postat Martie 27, 2018 Nu vrea domne nimeni sa ucida pe nimeni sau sa-ti vina de hac, este pur si simplu neatentie, oboseala, reflexe incetinite, cu totii gresim. De aia se numeste accident. Si eu eram incrancenat la inceput dar cu timpul am devenit mai tolerant si mai relaxat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kinkey Postat Martie 27, 2018 Share Postat Martie 27, 2018 Ai zis un cuvant foarte foarte bun acolo, paulynos. "Tolerant'. Exact asta am observat si eu. Cand nu mai 'imi iau prioritatea tot timpu' parca e mai safe. Vorba aia, prioritate ai cand ti se ofera. Ochii in 4 Si sunt de acord ca nu vor sa te omoare by default. Toti suntem oameni si toti mai gresim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emmanuel Postat Martie 27, 2018 Share Postat Martie 27, 2018 Atentie sporita, si bucura-te de motocicleta. Daca te enervezi din 100 in 100 de metri, unde mai e placerea si bucuria de a merge cu motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 27, 2018 Share Postat Martie 27, 2018 Nu-mi dau seama daca glumesti sau nu. Hai sa-ti zic cum vad eu problema. Observ destui motociclisti, multi dintre ei incepatori care se plang de treaba asta, ca "soferii ne vaneaza" si "vor sa ne omoare" si altele din zona asta. Eu iti zic ca nu este adevarat. In momentul in care o sa reusesti sa vezi care intersectii sunt problematice, desenate prost, sau care semafoare nu sunt vizibile cand bate soarele in ele ca sunt vechi si s-a matuit geamul si multi ciupesc rosul din cauza asta, care semne de cedeaza trecerea sunt de multe ori pozitionate prost si ignorate sau pe tataita cu SuperNova care inteapa DNul de pe ulita pe care locuieste si te vede pe tine la 3-4 sute de metri si nu poate sa conceapa ca tu in 1.2 secunde esti in dreptul lui pt ca are si nepotu-su moped si alea abia se taraie si crede ca are timp sa se bage. Si multe alte situatii care vin doar odata cu km adunati. Adica pe scurt: sa inveti sa citesti traficul, sa te adaptezi la el si sa arati curtoazie in trafic, chiar daca esti pe prioritate, vei observa ca poti traversa orasul de la un capat la altul fara sa vrea nimeni sa te omoare, fara situatii limita si complet relaxat, de multe ori chiar mai repede decat o faceai inainte cand erai vanat in trafic pe acelasi traseu Eu asta am invatat pe pielea mea. Am fost prin B cu motorul si al naibii sa fiu daca a incercat vreunul sa se suie pe mine! Poate o fi fost zilele alea ceva in aer. Daca intelegi traficul, cam poti "citi" ce sofer urmeaza sa faca o prostie. Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.