®azvan Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 (editat) Citisem si eu ultimele 5 pagini sa vad care mai e firul actiunii... trecem peste ) On topic (daca la aste se refera titlul topicului)... Eu intotdeauna am gandit asa: "Daca pe pamant motocicletele ar avea de la 150 cai in sus... eu as ramane pieton?" Si raspunsul a fost nu. Ce voi aprecia intotdeauna la o motocicleta este manevrabilitatea ei (aici intra greutatea, ciclistica, frane, motor, intr--un cuvant performante) si forma, respectiv culoarea (acestea din urma trebuie sa-mi placa mie si nu "celor multe sau celor multi"). Apoi ar mai fi scopul... la ce-mi trebuie (unde trebuie sa fiu foarte sincer fata de mine insumi). Cazul meu a fost... sa vizitez mari si tari (bine, poate doar tarile, ca nu stie sa inoate saraca)... si am luat sport touring Sunt de acord si cu legislatia in vigoare... caci la 18 ani eu eram mult mai teribilist decat eu la 24, implicit eu la 27, cand dealtfel chiar am luat A-ul. Si daca toti acesti factori coincid iar eu is ok cu ei... respectiv ii respect... chestia cu "incepatorii si motoarele puternice" cade, caci voi fi precaut, voi conduce preventiv... Daca doar vreau sa impresionez fete, chestia cu "incepatorii si motoarele puternice" iar va pica, caci nu voi tine cont de parerile nimanui si oricum imi voi lua o carenata puternica, caci credeti-ma... mitul cu "10 isi rup gatul dupa tine pana la primul semafor daca ai carene"... chiar functioneaza. L-am testat cateva zile cu un R1 care desi era putred pe interior, avea carenele polisate si vopsite comparativ cu motorul meu din 2009 care a vazut numai revizii si cauciucuri, si dupa care nu se intoarce niciuna So... asfalt curat si Doamne' ajuta! Editat Martie 9, 2015 de navix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShadowAdy Postat Martie 29, 2015 Share Postat Martie 29, 2015 Salutare, Am citit cateva subiecte aici pe forum si sunt foarte interesante. Sa ma prezint: am 27 de ani, am "A"-ul de la 19 ani dar din pacate nu am avut pana acum motocicleta. Am cumparat masina, apoi tot altele si motorul l-am tot amanat. Anul acesta nu il mai aman, ca voi ajunge sa regret ma incolo, imi doresc prea mult un motor. Mie mi s-a pus pata pe Yamaha R6 sau R1. Sunt destul de copt acum ca sa imi fie frica sa iau R1, dar un R6 cred ca ar fi ok. Am foarte multi kilometri in Cluj-Napoca si prin tara si strainatate, dar la volan. Deci nu se pune problema de lipsa de experienta in trafic. Doar de lipsa de experienta pe motor. M-a lasat un prieten intr-o parcare dintr-un centru comercial sa ii conduc GSX-F-ul si sincer ma simt ciudat pe motor pentru ca trebuie sa ma concentrez la ambreiaj, schimbator, frane. Exact ca in momentele de inceput pe masina ) Alta optiune pentru mine ar fi Z750. Nu imi place la fel de mult ca R6, dar toata lumea zice ca o naked e mult mai usor de condus prin oras decat o SS. Si eu prin oras o sa o folosesc cel mai des. Am de ales intre o motocicleta mai putin utila, dar care imi place enorm si intre una mai putin frumoasa pentru mine dar mai utila. De costum si casca nu se pune problema, o sa imi iau de calitate. Ceva sfaturi? Pentru R6 sau Z750? Sau orice altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Ce buget ai? E destul de simplu cu ele...daca nu faci pe desteptul nu se intampla nimic, vitezanele in general au frane mai bune decat nakedurile, sunt mai usoare si mai dragute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShadowAdy Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 2500 EUR pentru motor si pana in 4-500 pentru costum si casca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 D-aia naked-urile sunt de oras, pentru ca pentru asta sunt facute! Tu inclini intre o motoreta sport care e destinata circuitelor de viteza, care are o pozitiei incomoda, trepte lungi, turatii multe si o motoreta cu un cuplu bun, pozitie si sa comoda. Deci unde e alegerea logica? Daca iti place R6-le si il iei fara sa tii cont ca il vei folosi in cu totul at scop decat a fost el construit foarte bine, dar nu mai veni sa intrebi evidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakk Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Daca nai mai condus nimic pana acum trebuie sa fi atent sa nu te las furat de motor ca o patesti . niciodata nu zice ca leai invatat pe toate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Salutare, Am citit cateva subiecte aici pe forum si sunt foarte interesante. Sa ma prezint: am 27 de ani, am "A"-ul de la 19 ani dar din pacate nu am avut pana acum motocicleta. Am cumparat masina, apoi tot altele si motorul l-am tot amanat. Anul acesta nu il mai aman, ca voi ajunge sa regret ma incolo, imi doresc prea mult un motor. Mie mi s-a pus pata pe Yamaha R6 sau R1. Sunt destul de copt acum ca sa imi fie frica sa iau R1, dar un R6 cred ca ar fi ok. Am foarte multi kilometri in Cluj-Napoca si prin tara si strainatate, dar la volan. Deci nu se pune problema de lipsa de experienta in trafic. Doar de lipsa de experienta pe motor. M-a lasat un prieten intr-o parcare dintr-un centru comercial sa ii conduc GSX-F-ul si sincer ma simt ciudat pe motor pentru ca trebuie sa ma concentrez la ambreiaj, schimbator, frane. Exact ca in momentele de inceput pe masina ) Alta optiune pentru mine ar fi Z750. Nu imi place la fel de mult ca R6, dar toata lumea zice ca o naked e mult mai usor de condus prin oras decat o SS. Si eu prin oras o sa o folosesc cel mai des. Am de ales intre o motocicleta mai putin utila, dar care imi place enorm si intre una mai putin frumoasa pentru mine dar mai utila. De costum si casca nu se pune problema, o sa imi iau de calitate. Ceva sfaturi? Pentru R6 sau Z750? Sau orice altceva? desi iubesc yamaha, iti recomand Z-ul... Are o pozitie mai putin incomoda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Croitor Mugur Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 sunt incepator...am un kawasaki zx6r din 2001...problema este ca atunci cand motorul este rece si pornesc motocicleta..daca este in viteza 1 om scot foarte greupe neutral...abia dupa ce se incalzeste pot sa spun ca pot sa o scot....care ar fi cauza...?////???? iar alta este ca am luat o groapa ...moto era in viteza...si mia sarit din viteza sau sa intamplat ceva..ca si cum am scoso pe neutral...are cineva habar ce sa intamplat?/???? » Post actualizat in 05 Apr 2015 13:32 sunt incepator...am un kawasaki zx6r din 2001...problema este ca atunci cand motorul este rece si pornesc motocicleta..daca este in viteza 1 om scot foarte greupe neutral...abia dupa ce se incalzeste pot sa spun ca pot sa o scot....care ar fi cauza...?////???? iar alta este ca am luat o groapa ...moto era in viteza...si mia sarit din viteza sau sa intamplat ceva..ca si cum am scoso pe neutral...are cineva habar ce sa intamplat?/???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 Ideal ar fi sa o pornesti in neutru, nu in viteza 1. De asemenea, o smecherie: cel mai usor intra in neutru din viteza 2, daca apesi usor cu talpa in jos, cu simt, e mai scurta cursa. Saritul din viteza e cauzat de altceva, nu de lovit de gropi. Poate totusi nu intrase de tot in viteza (nu ai facut miscarea completa si a ramas cumva intre). Incearca in primele 3 trepte de viteza sa accelerezi puternic, acolo unde iti permite locul, si vezi daca se mai repeta. Daca da, e cam nasol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danymal Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 Super post !!! Ca si incepator citind aceste randuri imi dau seama ca am foarte mult de invatat. Stiu ca e gresit sa compari mobra cu masina dar cred ca un novice ramane novice si la ghidon si la volan. Totul e sa constientizezi ca esti incepator !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin.Mihai09 Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 Salutare tuturor. Ma poate lamuri si pe mine cineva care e treaba cu motoarele cu doua iesiri ale tobei din motor? Am auzit ca nu sunt asa de bune ca si cele cu o singura iesire, e adevara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 Salutare tuturor. Ma poate lamuri si pe mine cineva care e treaba cu motoarele cu doua iesiri ale tobei din motor? Am auzit ca nu sunt asa de bune ca si cele cu o singura iesire, e adevara? Foarte interesanta teorie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin.Mihai09 Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 Sunt noua in acest sport, si as vrea sa imi cumpar o motocicleta, si am vazut ca cele de la ktm de 400 si 450 sunt si cu 2 iesiri, si mi-au spus unele persoane ca nu sunt asa bune. Voiam doar sa ma informez. Scuzati daca am deranjat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 (editat) Voiam doar sa ma informez. Foarte bine faci. Din punct de vedere a ce se intimpla inauntru si cum e construit si in ce scop e construit un motor, o evacuare dubla pe un monocilindru poate insemna ca motorul are 4 supape (2 de admisie, 2 de evacuare) dar asta nu e regula, e posibil ca in urmarirea performantei sau a eficientei energetice a motorului evacuarea gazelor pe doua gauri sa faca cine stie ce magii in schimbul de gaze din cilindru (inginerii stiu ce si cum, astea ies din calcule destul de sofisticate) functie de ce se vrea de la acel motor - putere instantanee (in fine, cuplu) sau regim constant economic sau elasticitate in livrarea puterii (cuplului) sau ture mai multe. Pe scurt, chestii care dau acel "caracter" al motorului atit de apreciat de jurnalistii moto. Pe de alta parte, e o lege nescrisa a mecanicii zice ca "mai multe piese" inseamna de regula "mai mult" si in ceea ce inseamna intretinere si posibilitate de cedare a acelor repere "in plus", pina la urma motorul lui tataia Benz era facut din citeva ferotenii acolo si mergea ... insa scotea o pereche de ponei dintr-o cilindree care in zilele noastre livreaza de zeci de ori mai multi cai de-aia mari, adevarati. "Gura lumii" zice multe, nu e obligatoriu sa aiba si dreptate. Insa ca regula generala, un motor "rau" e in mod obisnuit mai "stricacios" decit unul "calm", performanta are pretul ei. In bani si uzura. Editat Februarie 17, 2016 de FLEX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Santon Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 Poveste de succes zic si eu 1. Primul motor pe care l-am avut a fost un CBR 600 f2 din 1993. Prima data cand m-am urcat pe el si am pornit motorul m-am speriat. Mi s-a parut prea puternic pentru mine dar m-am inteles binisor cu domnul. Am cazut de 3 cu el, 2 usoare la viteza mica si una mai tare din cauza unei pete de nisip intr-o curba de m-am oprit sub o masina parcata. Am scapat fara probleme ca aveam combinezon de piele. 2. Al 2lea motor dupa vre-o 2 ani a fost un CBR 600 F4i Sport cu, care am facut vre-o 2-3 trackday-uri pe amckart si un transfagarasan. In rest mai mult in Bucuresti. Cu el am cazut o singura data cand o masina a intors in fata mea fara sa se asigure. Norocul a fost ca anticipasem bizonul si mergeam incet cu degetele pe frana dar tot m-a trantit binisor. 3. Al 3lea motor dupa alti vre-o 2 ani a fost un CBR 929RR cu , care n-am avut evenimente. 4. Prezent dupa o pauza de 4 ani CBR 954RR fara evenimente si sper sa ramana asa. Concluzia din experienta mea personala este ca un prim motor de 100cp este poate putin prea puternic (chiar daca nu mai avea el chiar toti caii fiind din 93....). Cred ca mi-era mai bine pe un 80 cai. Eu vorbesc ca iubitor de sportive in perspectiva in care pe vremea cand am luat eu primul motor nu era limita de cilindree ca incepator. Ps: Cuvintele cheie de succes din toata povestea asta pana la urma raman: "combinezon piele" Recomand orice incepator pe sportive sa mearga echipat full chiar si in zilele de vara cu 35 grade. In seara cand am picat cu F2-ul mi-a trecut prin cap sa ies doar in tricou si in hol la iesire din casa m-am razgandit. Si ce bine mi-a prins.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robizir Postat Septembrie 10, 2016 Share Postat Septembrie 10, 2016 va salut. cei care ati avut yamaha fzr 600 si o alta motocicleta din aceeasi clasa, referitor la pozitia in timpul mersului, la care motocicleta este mai comoda ? argumentati, va rog. va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertDragomirescu Postat Februarie 15, 2017 Share Postat Februarie 15, 2017 (editat) Ar mai fi ceva de menţionat despre SS versus altele: - wheelie - la SS poţi să îl faci involuntar dacă pleci mai tare. A se vedea accidentul din Galaţi. La CB-ul meu se poate face doar intenţionat sau în prima săptămână de mers - frâna de motor: din câte am auzit la SS poţi rupe aderenţa roţii din spate dacă tai gazul la turaţie mare. Ca alte motociclete nu prea se întâmplă asta, mai ales la capacitate mică - iarăşi o dau pe-a mea exemplu: nu am fost niciodată măcar aproape de ruperea aderenţei în frână de motor. - stoppie: teoretic se poate face cu orice. Practic se face uşor cu un SS, greu cu un chopper şi dificil cu un naked cu un singur disc pe faţă. De aceea consider un chopper sau un naked mai sigur pe şosea din acest punct de vedere. Cred că cele de mai sus sunt chestii unde se spune că "iartă" la motocicletele de începători. In primu' rand, ca nou venit pe acest forum, salut useritele si userii. Ca proaspat posesor de SS tin sa corectez oarecum doua aspecte. Jucaria mea face wheelie si rupe aderenta daca nu esti atent. La primu' contact cu el am testat exact astea doua lucruri, sa stiu la ce ma astept. Plecat de pe loc usor, apoi bagat mana in acceleratie. Tomberonu' rulant s-a crezut brusc avion, a ridicat roata vreo 10 cm, ca mai mult nu l-am lasat. Eram constient ca poa' sa se ridice, altfel imi dadeam cu Kawasaku-n cap. Si era pacat de Kawasak'. Aderenta spate: treapta 2, vreo 50 la ora. Tras ambreiaj, lasat acceleratia complet, eliberat ambreiaj. A dansat putin de poponeata. E drept ca era cam frig si anvelopele sunt undeva intre praf si muci, asteapta Michelinurile noi pe sifonier. Motoru' nu iarta. Nici macar mopedu' First Bike, ala de 8 cai. Daca esti la stadiu' la care rade cu lacrimi de tine bicicleta, abia ai luat permis cat. A,iti iei o motocicleta de 100+ cai si bagi manuta-n gaz pt ca asa place pitipoancelor dupa care balesti tu ca un pinguin oligofren in cele mai crunte calduri inseamna ca te-ai abonat sa faci multa mizerie pe jos in foarte scurt timp. Iar asta inseamna ca ai IQ de cactus si, sincer, ti-o meriti. De fapt daca nu te tii bine pe o bicicleta n-ai ce cauta in traficul urban nici pe scooter de 49,7cc. Am avut unu-n cartier care-a crapat pe skateboard, a crezut ca e mai tare ca autobuzul. Si a fost 1 - 0 pt autobuz, dar ceva-mi spune ca n-a mai apucat sa tina scorul. Ce te face sa crezi ca daca ala a crapat cu o chestie care cu greu prinde 25 km/h si asta la vale tu, ca incepator, cu un motor de 100+ cai n-o sa-ti borasti cantitatea neglijabila de creier pe asfalt ori prin copaci? Sfatul meu pt incepatori? Daca faci parte din categoria "manele + seminte + repetentu' scolii + "discernamant = ce-i ala mancatzas?" nu-ti lua motor. Ia-ti un Logan, pune-i cruciulite pe parbriz si Dumnezeu sa te ierte. Daca vrei motor pt altceva decat "smekerie", agatat si "liniute" ia-ti ceva sa-ti placa si, foarte important, sa-l poti tine. Nu-ti lua ditai caloriferu' de 400 kg cand tu ai 60 kg ud si cu televizor CRT in brate iar cand pleci iarna d-acasa bagi nisip in buzunare ca bate vantu'. Nu da banii pe janghine, mai asteapta, mai strange bani, mai plangi la mami etc. Nu te zgarci cand e vorba de echipament! Nu te lua dupa neavenitii care nu stiu sa scrie corect "motocicleta" insa-s mari cunoscatori ca au vazut ei pe net, apeleaza la cineva cu experienta. Nu-ti lua "miar" ca n-ai ce face cu el. 300 s-ar putea s-apuci sa-i dai de 2-3 ori, insa ai toate sansele sa te bucuri multa vreme daca-i dai doar 60. Asfalt uscat si fara incidente neplacute tuturor! Editat Februarie 15, 2017 de RobertDragomirescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChrisRR Postat Februarie 16, 2017 Share Postat Februarie 16, 2017 Pace tie fiule! Frumoasa slujba, chiar daca caile Domului iti spun sa nu versi frustrare. Te incadrezi 100% in fratii catolici care tin predici de discernamant. Nu-i rau. Fereasca Satan sa-ti dea un miar pe mana, ca ajungi in iad. Fereste-te de ele, fa-ti cruce de cate ori le vezi si ramai cat mai in spate. In primu' rand, ca nou venit pe acest forum, salut useritele si userii.Ca proaspat posesor de SS tin sa corectez oarecum doua aspecte. Jucaria mea face wheelie si rupe aderenta daca nu esti atent.La primu' contact cu el am testat exact astea doua lucruri, sa stiu la ce ma astept.Plecat de pe loc usor, apoi bagat mana in acceleratie. Tomberonu' rulant s-a crezut brusc avion, a ridicat roata vreo 10 cm, ca mai mult nu l-am lasat. Eram constient ca poa' sa se ridice, altfel imi dadeam cu Kawasaku-n cap. Si era pacat de Kawasak'.Aderenta spate: treapta 2, vreo 50 la ora. Tras ambreiaj, lasat acceleratia complet, eliberat ambreiaj. A dansat putin de poponeata. E drept ca era cam frig si anvelopele sunt undeva intre praf si muci, asteapta Michelinurile noi pe sifonier. Motoru' nu iarta. Nici macar mopedu' First Bike, ala de 8 cai. Daca esti la stadiu' la care rade cu lacrimi de tine bicicleta, abia ai luat permis cat. A,iti iei o motocicleta de 100+ cai si bagi manuta-n gaz pt ca asa place pitipoancelor dupa care balesti tu ca un pinguin oligofren in cele mai crunte calduri inseamna ca te-ai abonat sa faci multa mizerie pe jos in foarte scurt timp. Iar asta inseamna ca ai IQ de cactus si, sincer, ti-o meriti. De fapt daca nu te tii bine pe o bicicleta n-ai ce cauta in traficul urban nici pe scooter de 49,7cc. Am avut unu-n cartier care-a crapat pe skateboard, a crezut ca e mai tare ca autobuzul. Si a fost 1 - 0 pt autobuz, dar ceva-mi spune ca n-a mai apucat sa tina scorul. Ce te face sa crezi ca daca ala a crapat cu o chestie care cu greu prinde 25 km/h si asta la vale tu, ca incepator, cu un motor de 100+ cai n-o sa-ti borasti cantitatea neglijabila de creier pe asfalt ori prin copaci?Sfatul meu pt incepatori? Daca faci parte din categoria "manele + seminte + repetentu' scolii + "discernamant = ce-i ala mancatzas?" nu-ti lua motor. Ia-ti un Logan, pune-i cruciulite pe parbriz si Dumnezeu sa te ierte. Daca vrei motor pt altceva decat "smekerie", agatat si "liniute" ia-ti ceva sa-ti placa si, foarte important, sa-l poti tine. Nu-ti lua ditai caloriferu' de 400 kg cand tu ai 60 kg ud si cu televizor CRT in brate iar cand pleci iarna d-acasa bagi nisip in buzunare ca bate vantu'. Nu da banii pe janghine, mai asteapta, mai strange bani, mai plangi la mami etc. Nu te zgarci cand e vorba de echipament! Nu te lua dupa neavenitii care nu stiu sa scrie corect "motocicleta" insa-s mari cunoscatori ca au vazut ei pe net, apeleaza la cineva cu experienta. Nu-ti lua "miar" ca n-ai ce face cu el. 300 s-ar putea s-apuci sa-i dai de 2-3 ori, insa ai toate sansele sa te bucuri multa vreme daca-i dai doar 60.Asfalt uscat si fara incidente neplacute tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Februarie 16, 2017 Share Postat Februarie 16, 2017 In primu' rand, ca nou venit pe acest forum, salut useritele si userii. Ca proaspat posesor de SS tin sa corectez oarecum doua aspecte. Jucaria mea face wheelie si rupe aderenta daca nu esti atent. La primu' contact cu el am testat exact astea doua lucruri, sa stiu la ce ma astept. Plecat de pe loc usor, apoi bagat mana in acceleratie. Tomberonu' rulant s-a crezut brusc avion, a ridicat roata vreo 10 cm, ca mai mult nu l-am lasat. Eram constient ca poa' sa se ridice, altfel imi dadeam cu Kawasaku-n cap. Si era pacat de Kawasak'. Aderenta spate: treapta 2, vreo 50 la ora. Tras ambreiaj, lasat acceleratia complet, eliberat ambreiaj. A dansat putin de poponeata. E drept ca era cam frig si anvelopele sunt undeva intre praf si muci, asteapta Michelinurile noi pe sifonier. Motoru' nu iarta. Nici macar mopedu' First Bike, ala de 8 cai. Daca esti la stadiu' la care rade cu lacrimi de tine bicicleta, abia ai luat permis cat. A,iti iei o motocicleta de 100+ cai si bagi manuta-n gaz pt ca asa place pitipoancelor dupa care balesti tu ca un pinguin oligofren in cele mai crunte calduri inseamna ca te-ai abonat sa faci multa mizerie pe jos in foarte scurt timp. Iar asta inseamna ca ai IQ de cactus si, sincer, ti-o meriti. De fapt daca nu te tii bine pe o bicicleta n-ai ce cauta in traficul urban nici pe scooter de 49,7cc. Am avut unu-n cartier care-a crapat pe skateboard, a crezut ca e mai tare ca autobuzul. Si a fost 1 - 0 pt autobuz, dar ceva-mi spune ca n-a mai apucat sa tina scorul. Ce te face sa crezi ca daca ala a crapat cu o chestie care cu greu prinde 25 km/h si asta la vale tu, ca incepator, cu un motor de 100+ cai n-o sa-ti borasti cantitatea neglijabila de creier pe asfalt ori prin copaci? Sfatul meu pt incepatori? Daca faci parte din categoria "manele + seminte + repetentu' scolii + "discernamant = ce-i ala mancatzas?" nu-ti lua motor. Ia-ti un Logan, pune-i cruciulite pe parbriz si Dumnezeu sa te ierte. Daca vrei motor pt altceva decat "smekerie", agatat si "liniute" ia-ti ceva sa-ti placa si, foarte important, sa-l poti tine. Nu-ti lua ditai caloriferu' de 400 kg cand tu ai 60 kg ud si cu televizor CRT in brate iar cand pleci iarna d-acasa bagi nisip in buzunare ca bate vantu'. Nu da banii pe janghine, mai asteapta, mai strange bani, mai plangi la mami etc. Nu te zgarci cand e vorba de echipament! Nu te lua dupa neavenitii care nu stiu sa scrie corect "motocicleta" insa-s mari cunoscatori ca au vazut ei pe net, apeleaza la cineva cu experienta. Nu-ti lua "miar" ca n-ai ce face cu el. 300 s-ar putea s-apuci sa-i dai de 2-3 ori, insa ai toate sansele sa te bucuri multa vreme daca-i dai doar 60. Asfalt uscat si fara incidente neplacute tuturor! frumoasa compunerea. as mai adauga eu un pic de tot. SS-urile nu prea isi au rostul decat daca ti-l iei cu buna stiinta ca vei trage de motor mult mai tare decat este safe. risc asumat. viata fiecaruia, treaba fiecaruia. nu stam sa judecam. ok, si un naked de 90 de cai plus este capabil sa dea in radar cu de 4 ori viteza legala... dar parca totusi lipsa carenelor te mai tempereaza. adica vantul. ideal ar fi sa incepi usor usor daca-ti permiti sa treci prin vreo 3 motoare pana ajungi la ceva tare. basca ca dupa SS o sa vrei un touring sau un rise enduro cele mai cerebrale alegeri din lumea moto. echipamentul. este exrem de bun si de indicat insa nu garanteza nimic! am cazut in maieu, vesta, tenesi si blugi si nu am patit nimic... viteza micuta... 50 aprox. am ajuns in straturile de trandafiri... am cazut full echipat cu tot ce-si poate imagina cineva pe mine si mi-am rupt o coasta si fisurat aia de langa.... am sarit o bordura. tot max 50, poate mai putin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Februarie 16, 2017 Share Postat Februarie 16, 2017 (editat) Aderenta spate: treapta 2, vreo 50 la ora. Tras ambreiaj, lasat acceleratia complet, eliberat ambreiaj. A dansat putin de poponeata. E drept ca era cam frig si anvelopele sunt undeva intre praf si muci, asteapta Michelinurile noi pe sifonier. eu am pierdut aderenta spate de la frana de motor cu a mea, un naked de 50cai, cu cauciucuri 99,9% noi, puse de o saptamana; eram undeva pe la Babele Piatra Arsa, pe asfaltul ala nou si impecabil; nu mai stiu detalii despre viteza si treapta in care eram, cert e ca a dansat frumos; ar fi de mentionat totusi ca eram in curba la momentul respectiv pe de alta parte, mergeam decent, era prima mea iesire pe serpentine, eram departe de a pune genunchiul pe jos Editat Februarie 16, 2017 de XaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertDragomirescu Postat Februarie 17, 2017 Share Postat Februarie 17, 2017 SS-urile nu prea isi au rostul decat daca ti-l iei cu buna stiinta ca vei trage de motor mult mai tare decat este safe. risc asumat. viata fiecaruia, treaba fiecaruia. nu stam sa judecam. Mie-mi plac doar carenatele si enduro alea mari. Mi-as fi luat un enduro, doar ca am un mic deficit de inaltime, am 1,70. Asa ca am sarit pe primu' SS care a corespuns cerintelor. Ca stau "in cap" pe el nu e panica, ma dau pe 2 roti de la 3 ani, de la 12 ani merg doar pe cursiere si ZXR-u' mi se pare suficient de comod. De "rupt fashul" nu e cazu', sunt genu' de om linistit care prefera s-ajunga mai tarziu decat deloc. Plus ca la viteze mici mai poti admira un peisaj, un poponeata, un decolteu... Chestii d-astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petrescu Mircea Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 Nu-ti lua ditai caloriferu' de 400 kg cand tu ai 60 kg ud si cu televizor CRT in brate iar cand pleci iarna d-acasa bagi nisip in buzunare ca bate vantu'.! Ce treaba are greutatea motorului cu kg motociclistului ??? Sa inteleg ca trebuie sa ai 150kg daca vrei un Harley ? Si ca sa iti iei ascutitoare din asta ca a ta trebuie sa ai <60 ?? La ce cuvinte si ce expresii ai folosit in mica ta povestire , cred ca tu faci parte din categoria manele + seminte + plimbare de 3 km pana la prima cafenea si gata , esti mare motociclist cu 2.000 km pe an . "Nu da banii pe janghine , mai asteapta ....mai plangi la mami" Fiecare isi cumpara ce isi permite si merge cu orice pentru a-si indeplini visul de a merge pe 2 roti . Sa intelegem ca tu inca mai esti la stadiul de plans la mami ?? Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertDragomirescu Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 Judecand dupa ce ai inteles as putea spune (si nu cred ca m-ar contrazice careva!) ca ai 5 ani. Dar viata m-a invatat sa nu judec oamenii dupa prima impresie, asa ca... mai ai odata.Nu tre' sa ai 150 kg ca sa-ti iei un Harley, dar tre' sa-l poti tine. Degeaba ai Harley daca te lipesti de asfalt imediat ce-i ridici cricu'. Si daca motoru' e prea inalt pt tine placerea se transforma in chin. Fiecare isi cumpara ce isi permite? Poate da, poate nu. Dar daca-ti cumperi o epava cu 1000 euro care necesita inca 1500 euro pt a fi rulabila unde e indeplinirea visului de-a merge pe 2 roti? Topicul se adreseaza incepatorilor, care-n mare parte au 18 - 22 anisori. Cati pustani de 18 ani cu salariu bun cunosti? Majoritatea-s clasa a 12-a la 18 ani, deci inca "plang" la mami.in final tin sa te dezamagesc: nu ascult manele ci heavy metal, nu rod seminte si nu frecventez cafenele. Si-n 8 zile, de cand am scos motoru', am parcurs deja 400 km. Pam pam. Am ajuns sa traduc limba romana pe forumuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petrescu Mircea Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 Extraordinar !!! 400km in 8 zile ? Cred ca este un record absolut . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertDragomirescu Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 Oare? Sa-nteleg ca tu ai facut zilnic cate 3 km pan' la cafenea, unde ai ascultat ceva manele si ai consumat niste samanta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.