Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

The sport is war, total war

When the end is a slaughter

 

muahahaha :bounce: have fun.

 

eu cred ca pozitia se poate rezolva cu un ghidon aftermarket. aceeasi senzatie am avut-o cind m-am urcat pe-un Hornet. dar si ghidonul stock de Bandit mi se pare ingramadit in comparatie cu cel pe care-l am acum.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

The sport is war, total war

When the end is a slaughter

 

muahahaha :bounce: have fun.

 

eu cred ca pozitia se poate rezolva cu un ghidon aftermarket. aceeasi senzatie am avut-o cind m-am urcat pe-un Hornet. dar si ghidonul stock de Bandit mi se pare ingramadit in comparatie cu cel pe care-l am acum.

 

Si eu am ghidon enduro montat pe bandit. tocmai pentru a fi mai confortabil pentru mine. insa, si cu un astfel de ghidon, CB1000 este destul de ingramadit. oricum, asta e parerea mea. eu m-am obisnuit sa stau intr-un fel pe motocicleta, si cu greu imi mai pot schimba pozitia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de fapt, daca ma gindesc putine motoare mi se par comode cu ghidonul stock, pina la urma urmei trebuie sa te gindesti ca e imposibil sa faci motor pe care sa se simmti comod indiferent ca ai 1,60 sau 1,90.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de fapt, daca ma gindesc putine motoare mi se par comode cu ghidonul stock, pina la urma urmei trebuie sa te gindesti ca e imposibil sa faci motor pe care sa se simmti comod indiferent ca ai 1,60 sau 1,90.

-Eu as prefera un ghidon mai lat, in afara orasului ma simt de parca as pilota o jucarie..

-Chiar saptamana trecuta am mers cu o honda hornet din 2007 si parca e mai inghesuita..este singurul naked cu care am mers, inafara de bandit..la restul categoriilor de motoare nu simt senzatia de inghesuit.

ps. si nu, nu sunt prea inalt, am 1.76 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ghidonul schimba senzatia pe motor complet. unul din avantaje la al meu e ca stai cu miinile mai intinse si in curbe e parca mai natural. poate pt. inaltimea mea ar trebui sa fie o idee mai inalt si cu gripurile mai apropiate de sa dar ma descurc cu el asa. cind m-am intilnit cu baietii la intrunirea de la Prejmer din 2008 ma intreba cineva (sorry, nu mai stiu cine era) cum de pot sa merg cu ghidonul stock si eu nu pricepeam ce zice :crack: acum nu m-as mai intoarce la ala.

 

toate nakedurile pe care le-am testat (Hornet, SV650, FZ6) mi s-au parut facute pt. oameni f scunzi. pe CBR F3 mi s-a parut foarte incomod, stateam mult prea in miini si din cauza asta mi-era foarte greu sa controlez acceleratia, frina fata si ambreiajul. de asta ma buseste risul cind vad diversi poseri de 1,65 in pozitia aia penibila pe motoare sport, mai ales stiind ce naspa e. da' ce sa faci, arta cere sacrificii, macar e colorata si plina de abtibilduri si trag cotofenele la ele :)

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ghidonul schimba senzatia pe motor complet. unul din avantaje la al meu e ca stai cu miinile mai intinse si in curbe e parca mai natural. poate pt. inaltimea mea ar trebui sa fie o idee mai inalt si cu gripurile mai apropiate de sa dar ma descurc cu el asa. cind m-am intilnit cu baietii la intrunirea de la Prejmer din 2008 ma intreba cineva (sorry, nu mai stiu cine era) cum de pot sa merg cu ghidonul stock si eu nu pricepeam ce zice :crack: acum nu m-as mai intoarce la ala.

 

toate nakedurile pe care le-am testat (Hornet, SV650, FZ6) mi s-au parut facute pt. oameni f scunzi. pe CBR F3 mi s-a parut foarte incomod, stateam mult prea in miini si din cauza asta mi-era foarte greu sa controlez acceleratia, frina fata si ambreiajul. de asta ma buseste risul cind vad diversi poseri de 1,65 in pozitia aia penibila pe motoare sport, mai ales stiind ce naspa e. da' ce sa faci, arta cere sacrificii, macar e colorata si plina de abtibilduri si trag cotofenele la ele :)

-Eu nu m-am simtit asa naspa pe SS, doar ca imi simt spatele ciudat si stiu ca nu as putea sa fac atatia km cat as vrea eu, intr-o zi, fara sa ma doara spatele..

-Nakedul pe care mi-l doresc si probabil ca nu-l voi avea niciodata, este B-king..iar ca motor de duminica, un diavel :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam mult de info. Si eu m-am gandit sa securizez gentile laterale in asa fel incat sa nu cada pe toba de esapament. deja stiu si cum o s-o fac. Mi-ar fi de folos poze cu adaptarea semnalelor. acum stau si ma gandesc cum sa le fac sistemul de prindere ca sa ajunga semnalele in spatele gentilor in asa fel incat sa fie vizibile.

 

poze cu semnalele inainte si dupa:

post-11611-0-17647900-1338840192_thumb.jpg

post-11611-0-69031700-1338840171_thumb.jpg

post-11611-0-47152600-1338840144_thumb.jpg

post-11611-0-01902900-1338840123_thumb.jpg

post-11611-0-98508400-1338840099_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poze cu semnalele inainte si dupa:

post-11611-0-17647900-1338840192_thumb.jpg

post-11611-0-69031700-1338840171_thumb.jpg

post-11611-0-47152600-1338840144_thumb.jpg

post-11611-0-01902900-1338840123_thumb.jpg

post-11611-0-98508400-1338840099_thumb.jpg

+Mersi de poze. diferenta e ca tu inca mai ai aparatoare de noroi/suport de numar si de semnale. Eu am renuntat la aia pentru una custom facuta de mine cu cele doua manute stangi pe care le posed salbatic de fiecare data cand am o cheie in mana :))))) am postat acum cateva zile o poza cu suportul de numar. In momentul de fata eu nu pot face adaptarea asa cum ai facut-o tu. trebuie cumva sa gasesc o solutie, sa fac un suport/prelungitor in forma aprozimativa de "Z" cu unghiuri la 90 de grade ca sa-mi iasa pana in spatele gentilor. O sa-i dau de cap pana plec. Oricum, mersi mult. Cheers!

 

cifra rotunda

 

felicitari, dude!!! la cat mai multi km. sa vedem poze si la 50, 60, 70, 80, 90 si poate chiar 100.000 km. eu mai am foarte putin si ating 60.000. drumuri bune, asfalt uscat si distractie placuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

heh, discutia despre ghidoane... sa vedeti la choppere ce tevatura e, stock, apehanger, dragbar, z-bar-, t bar, m bar etc...

Pe Bandit m-am simtit bine pana acum cu ghidonul stock, si pe bandit in sine...imi place ca e o mobra pe care care stai relativ intins, nu una adunat, la 1.80 ai mei.

 

A pus careva pana acum m-bar (ala gen cafe-racer) pe Bandit? sau semighidoane? ma batea un gand la un momentdat.

 

Tocmai ce-am trecut si eu de 53.000 km

 

Cosmine, iti spun in we cum sa faci cu semnalele.

Chiar, mai vine careva la intrunirea de la mare?

 

eu vin si cu noul meu pasager :grinbandit:

 

 

582401_372043996189075_100001504347355_1027199_1114822844_n.jpg

318150_372043892855752_100001504347355_1027198_1429905756_n.jpg

11794_372043812855760_100001504347355_1027195_1144142809_n.jpg

547151_372039989522809_100001504347355_1027182_1602254735_n.jpg

547151_372039996189475_57243233_n.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dati-mi va rog si mie o solutie, nu mai pot sa aduc relantiul sus, adica sta sub 1k si moare, am dat de reglajul de jos la maxim dar degeaba, am verificat daca trage aer fals pe la filtru dar se pare ca nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut o problema asemanatoare la Katana, surubul de reglare relanti nu ajungea la parghia de reglaj si deci invartirea ei nu producea nici un efect. nu inteleg daca prin acel reglaj se intampla ceva sau pur si simplu invarti si nimic? daca o tii din acceleratie, sta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut o problema asemanatoare la Katana, surubul de reglare relanti nu ajungea la parghia de reglaj si deci invartirea ei nu producea nici un efect. nu inteleg daca prin acel reglaj se intampla ceva sau pur si simplu invarti si nimic? daca o tii din acceleratie, sta?

 

Da, daca o tin accelerata sta.

 

Surubul are efect normal...Am observat ca are efect visibil doar cand filtru este nou, cand deja se murdareste efectul scade drastic.

Cred ca nu mai culiseaza pe parghia aia metalica ori s-a rupt arcul.Revin :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

surubul ala nu face altceva decit sa impinga clapetele de acceleratie, adica e fix ca si cum ai tine gazul tras.

daca spui ca pe masura ce se murdareste filtrul nu mai are efect, poate's infundate carburile sau e umblat la suruburile pilot deampulea, de exemplu la modul ca-s strinse toate prea tare si nu mai ajunge amestec destul.

 

ca idee, eu am putut sa aduc ralantiul la ~2500 rot/min din surub, e nevoie sa cresti turatia pina acolo cind sincronizezi carburile. daca la tine nu merge peste 1000 si nu e o cauza mecanica legata de surubul ala (adica surubul chiar impinge la maxim) e posibil sa fie dereglate rau carburile.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorocker, chiar ai de gind sa mergi cu el pe motor? nu de alta, da' am mai vazut, statea dracu' foarte mindru pe rezervor.

 

da man, dar deocamdata nu pe rezervor, ca e prea mic si nebunatic si nu prea sta cuminte... deocamdata pe undeva prin spate, cand s-o maturiza, trece pe rezervor :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macke, eu nu-s de-acord cu testul cu bujiile.

motorul poate sa mearga bogat la o turatie si sarac la alta daca e zapacit rau. ca sa fie cit de cit relevant ar trebui sa mergi o durata suficient de mare la o turatie constanta, sa tai aprinderea fara sa iesi din acea turatie si sa verifici bujiile.

 

@MotoRocker, vezi numai sa nu-l imbolnavesti, poate nu le face bine curentul.

ma distreaza cind trec pe linga o masina in care e un ciine cu capu' scos pe geam si latra motorul :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata l-am operat, tigania aia de surub relantiu i s-a dus filetul si logic nu mai culisa pe accelaratie,oricum nu stiu cum de s-au gandit astia mici japonezi sa il puna chiar acolo, te arzi,si il indoi asa cum s-a intamplat la mine.

 

Multumesc de sfaturi

 

Si da, Calin ai avut dreptate ca impinge pe accelaratie, eu credeam ca deschide ceva la aer.

 

CalinD spune-mi te rog si mie la piloate cate ture ai dat spre mai bogat de iti consuma mai putin rogu-te.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu daca are legatura consumul cu piloatele, cred ca am mers mai pensionareste decit de obicei.

acum le am date la 2,5 ture in afara de cilindrul 3 care e pe la 3,5. pina nu l-am dat la 3,5 pe ala n-a mers rotund, chiar si cu sinconizare. am incercat si sa dau toate carburile la 2,5 dupa care am sincronizat dar tot cu varianta asta a fost cea mai ok. am scos si jiclorul de ralanti si l-am curatat cu o sirma de cupru si spray de lant, ceea ca a rezultat intr-o diferenta clara dar tot n-a fost complet ok pina n-am deschis surubul de la cilindrul ala mai mult.

asa cum am luat-o din Germania erau reglate tot inegal. procedura din cite stiu eu e cam asa: invirti pina gasesti turatia minima si maxima si le dai la mijlocul dintre pozitiile respective. si se face individual pe fiecare cilindru.

evident, toata treaba se face cu motorul incalzit, suruburile setate initial la standard (1,75 ture, daca nu ma-nsel) si ralantiul la 1100-1300 (parca asa zice manualul), carburile curatate, bujii in stare buna etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ghidonul schimba senzatia pe motor complet. unul din avantaje la al meu e ca stai cu miinile mai intinse si in curbe e parca mai natural. poate pt. inaltimea mea ar trebui sa fie o idee mai inalt si cu gripurile mai apropiate de sa dar ma descurc cu el asa. cind m-am intilnit cu baietii la intrunirea de la Prejmer din 2008 ma intreba cineva (sorry, nu mai stiu cine era) cum de pot sa merg cu ghidonul stock si eu nu pricepeam ce zice :crack: acum nu m-as mai intoarce la ala.

 

toate nakedurile pe care le-am testat (Hornet, SV650, FZ6) mi s-au parut facute pt. oameni f scunzi. pe CBR F3 mi s-a parut foarte incomod, stateam mult prea in miini si din cauza asta mi-era foarte greu sa controlez acceleratia, frina fata si ambreiajul. de asta ma buseste risul cind vad diversi poseri de 1,65 in pozitia aia penibila pe motoare sport, mai ales stiind ce naspa e. da' ce sa faci, arta cere sacrificii, macar e colorata si plina de abtibilduri si trag cotofenele la ele :)

Cam ce presupune o astfel de modificare, ma refer la complexitatea ( :unsure: ) lucrarii, nu la consturi, presupun k mai mult dekt un ghidon (eventual SH) n-are ce sa coste. Nu mai intreb dak merita ca vad k parerile sunt impartite, trebuie sa vad ca sa cred :D.

 

2. http://www.bandithelmets.com/ voi stiati de astea??? acum le au si la Louis (nu sunt foarte scumpe, dar or fi bune??)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum vreo 3 luni am fost pe punctul sa-mi iau un bandit de 1200, am si postat pe aici intreband despre model :)

totul parea ok pana la o privire mai atenta, cand ne-am dat seama ca avea cadrul rupt :disappointed: . nu fisurat...rupt de-a binelea.

 

la vremea respectiva tipul care l-a adus din italia s-a scuzat ca nu a vazut, ca nu i s-a mai intamplat niciodata etc. si-a dat cuvantul ca motocicleta va fi returnata in italia si dezmembrata.

 

in caz ca poate vrea cineva sa-si ia bandit 1200s :bounce: : http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--suzuki-bandit%20teapaa!!!-din-2001-454260.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam ce presupune o astfel de modificare, ma refer la complexitatea ( :unsure: ) lucrarii, nu la consturi, presupun k mai mult dekt un ghidon (eventual SH) n-are ce sa coste. Nu mai intreb dak merita ca vad k parerile sunt impartite, trebuie sa vad ca sa cred :D.

prima data scoti mansonul sting. la unii merge prin simpla tragere, cica ar ajuta si incalzire, eu il scoteam cu o spita de bicicleta indoita la 90 de grade pe care o bagam intre manson si teava si o invirteam de jur-imprejur tragind simultan mansonul, care o sa iasa cite oleaca. am vazut ca unii folosesc fixativ de par ca sa-l tina-n loc cind il pun inapoi, pe ideea ca se despreinde usor daca trebuie sa-l scoti iar dar nici nu se invirte pe teava (anul trecut cind era f cald afara incepuse sa se miste f usor).

apoi ai de desfacut suruburile care tin comenzile, manetele de frina si de ambreiaj. dupa aia desfaci cele 4 inbusuri de la clemele care tin ghidonul pe jug. si a zburat.

cel nou vine fara gaurile care fixeaza blocurile de comenzi, ti le faci tu singur cu bormasina functie de pozitia pe care o vrei.

era cineva pe forum care aducea niste ghidoane foarte ieftine, 80 de RON sau ceva gen.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...