Africanu Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 sau o mica instalatie de racire de la cutiile frigorifice de voiaj sau niste cuburi de gheata portabile releele de incarcare se ard din cauza contactelor proaste la mufa de trifazic, nu din cauza temperaturii punct Ei, dar stii si tu, uneori nestiinta lor se bazeaza pe un fundament solid. Sper, fara sa ma apropii prea mult de cineva personal, ca,in decursul timpului vor invata pe propria lor piele, a recunoaste o greseala e mai serios decat a gasi scuze dubioase, doar ca sa nu-si piarda fata. Sa nu uitam, istoria lumii e plina de greseli de care s-au tinut mortis decenii intregi..... Dece sa nu fie si cu ventilatorul ala tot asa? )))) Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 cu ventilator, fara ventilator...cert e ca efectul Placebo exista, the SECRET da rezultate, energia cosmosului lucreaza , noi suntme mintre trup si spirit...blabla bla imi vine sa mor ca nu reusesc sa scot nenorocitu ala de tub din pahar (furca) si ... de abia astept sa vina Mosu' mai devreme sa ma benoclez ca mata'n calendar la ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 da' ce are ambreiaju' ala, ma? ca tot nu vrei sa spui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 ma signalizeaza, are un sunet /bataie. si da stiu ca toate au dar eu vreau ca si mihut sa scap de el si am mers pe varianta ebay La mine mobra tre sa fie snur, ca in zicala aia:" when i say jump, you say how high!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 imi vine sa mor ca nu reusesc sa scot nenorocitu ala de tub din pahar (furca) daca nu vrei sa-ti faci cheie speciala ai 2 variante: iei o coada de matura, o bagi in tub, o proptesti in podea si pui pe careva s-apese tare de "pahar" cat te joci cu imbusu pe surub; iei o bormasina +spiral de 10 sau 12 mm si decapitezi cu grija surubul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 nu e vb despre acel surub, e alta bubaol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redplanet Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 (editat) Iata o parte din lista mea de "greseli din nestiinta": https://picasaweb.go...d/RepairedMoto Consider inchis subiectul "ventilator pe relau de incarcare" si deschid subiectul "cooler suplimentar pe radiator".....poate ne vom intelege altfel CUMPAR PLACI DE BAZA ARSE!!!!!!! PS: doar complete cu cooler Editat Octombrie 18, 2012 de redplanet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 Pai daca stiai mai din vreme, puneai la toate coolere. Si...te-ai gandit sa pui un cooler la fiecare esapament, la iesire, ptr o evacuare mai rapida a gazelor ? Merita un gand intr-un moment de liniste, ce zici? Si n-o lua prea in serios, daca le-ai gadilat pe toate care au stat la tine in atelier, respect. Si tocmai din acest motiv,ptr ca te pricepi, remarca ta pare nelalocul ei. Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 Ar trebui sa le scrii si la cei de la BMW si KTM care pe 800 gs si pe 990 adv, respectiv au scos releele la vedere in locuri bine ventilate. Trebuia doar perfectioneze/elimine mufa! Nenumarati utilizatori de diverse motociclete schimba relee arse fara a avea probleme cu mufele. Si coolerul meu se invarte nestingherit pe ger, ploaie si canicula si sunt convins ca sunt cei 3 wati cel mai bine "investiti". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 Asa nu se mai poate!!! Trebuie sa cerem adminului sa faca o sectiune dedicata releelor de incarcare cu culere dedicate io o sa iau masuri si o sa pun un ventilator de Dacia 1300, sa nu am probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 Anumite chestii se tot repeta! 1.Neamtul NU SE COMPLICA pentru ca are bani de service calificat sau daca are garaj personal si e hobbyst ARE BANI de manometre cat de cat profesionale. 2.Neamtul nu va pune cooler de calc pe releu din motivul 1. Si pentru ca e incult, nu stie ca releul e usor subdimensionat, mai ales daca pui halogene mai mari sau xenoane + manere incalzite + alti consumatori "after market".Va schimba pur si simplu mai des releul, pentru el 100 euroi nu sunt o drama. Apropo, coolerul meu de pe releu merge perfect de 3 ani, il verific sa bage turatia normala si sa nu sune cand pun ulei in rezervorul de sub carena spate pentru ungatorul meu de lant (patent personal Galen de care ar rade probabil cu gura pana la urechi neamtul, ca nici asta nu-i "de marca"). 3.Cu scule si mijloace foarte diferite se pot obtine rezultate absolut similare. Eu de exemplu nici macar nu folosesc manometre improvizate, tai succesiv aprinderile de pe cei doi cilindri si am grija ca turatia sa ramana constanta. 4. Ai bani si-ti permiti sa-ti intretina mobra un specialist titrat, ok, RESPECT! dar respecta-l chiar mai mult si pe cel care-si tine singur de ani de zile mobra pe linia de plutire si chiar mai mult de atat in garajul propriu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 (editat) La mine a facut fostul proprietar o chestie foarte tare pentru o mai buna racire si care cred eu ca ajuta. Nu a avut nevoie de cooler de comp. sau chesti de genul acesta ci doar de un...bomfaier . Gaura a fost apoi acoperita cu plasa de sarma. Se poate vedea in poza de mai jos. Editat Octombrie 19, 2012 de Phoenix_Harley Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathu Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 (editat) 2.Neamtul nu va pune cooler de calc pe releu din motivul 1. Si pentru ca e incult, nu stie ca releul e usor subdimensionat, mai ales daca pui halogene mai mari sau xenoane + manere incalzite + alti consumatori "after market". Intreb si eu ca sa ma aflu in treaba, din cate inteleg releul pe langa rolul de redresare disipa energia generata de stator, care nu este utilizata de consumatorii de pe motoreta. De aici ar rezulta ca releul se va incalzi mai tare daca ai consumatori mai mici/mai putini, energia generata de stator fiind constanta (sau cel putin, nu e influentata de consumatori). Pana la urma cum e? Consumatorii "in plus" fata de cei standard, evident considerand cazul in care se incadreaza in energia data de stator, conduc la cresterea sau la scaderea temperaturii de functionare a releului? Cf cu ce am zis mai sus, logic ar fi sa scada temeratura, pentru ca ramane mai putina energie de disipat direct de releu. Editat Octombrie 19, 2012 de deathu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 Ba se incalzeste si asa si asa, pentru ca au doua functiuni si doua blocuri functionale: 1. Releul regulator. Releeele astea regulatoare (la japoneze) lucreaza pe un pricipiu foarte simplu: pun la masa bobinele alternatorului in mod controlat, ca sa se pastreze o tensiune aproximativ constanta Deci daca nu ai consumatori se vor incalzi tiristoarele care fac treaba asta 2. Puntea redresoare. Aici ce exact invers, cu cat ai consum mai mare cu atat se incalzesc diodele mai mult Daca ar fi dupa mine, eu as separa constructiv cele doua blocuri La urma urmei nu e mare scofala, cu cateva piese ti-ai facut singur un releu regulator si cu 6 diode de putere iti faci puntea de redresare Cu aceasta ocazie imi cer scuze tuturor celor care s-au simtit lezati de afirmatiile mele Apreciez sincer pe cei care isi intretin singuri utilajul din dotare (o fac si eu), dar nu sunt de acord cu unele metode, atat Deci nu am nimic cu omul care o face, ci cu metoda aplicata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 Ba se incalzeste si asa si asa, pentru ca au doua functiuni si doua blocuri functionale: 1. Releul regulator. Releeele astea regulatoare (la japoneze) lucreaza pe un pricipiu foarte simplu: pun la masa bobinele alternatorului in mod controlat, ca sa se pastreze o tensiune aproximativ constanta Deci daca nu ai consumatori se vor incalzi tiristoarele care fac treaba asta 2. Puntea redresoare. Aici ce exact invers, cu cat ai consum mai mare cu atat se incalzesc diodele mai mult Daca ar fi dupa mine, eu as separa constructiv cele doua blocuri La urma urmei nu e mare scofala, cu cateva piese ti-ai facut singur un releu regulator si cu 6 diode de putere iti faci puntea de redresare Cu aceasta ocazie imi cer scuze tuturor celor care s-au simtit lezati de afirmatiile mele Apreciez sincer pe cei care isi intretin singuri utilajul din dotare (o fac si eu), dar nu sunt de acord cu unele metode, atat Deci nu am nimic cu omul care o face, ci cu metoda aplicata este o schema simpla de releu regulator se gaseste pe net (parca de un grec este pusa), singura modificare facuta aici in tara a fost puntea de diode(de dacie cu radiator) merge ceas , asa ca daca aveti careva chef de bricolat puteti sa va faceti releu dupa schema. ps puteti sa folositi si releu cu mosfeturi (nu ma intru in detalii ce insemna ), SHINDENGEN FH012AA MOSFET REGULATOR/RECTIFIER KIT iarna e lunga , alegerea e a fiecaruia , doar sa nu uitati ca , cu cat mariti suprafata radiatorului (si aici ma refer la un radiator pus pe spatele releului original )cu atata racirea e mai buna si releul implicit o sa tina mai mult (pe verificate nu din povesti ) no spor tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1 O 9 Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 Se pare ca se apropie ceasul sa intru si eu in randul lumii "Africane". Cum din pacate finantele nu sunt nici pe departe cum imi doresc, va trebui sa ma rezum la bugetul de austeritate si sa aduc o mobra de afara - sau sa iau una neinmatricuata de aici, cel mai probabil un RD04, pentru ca nerabdarea e mare si sansa strangerii de fonduri e mica! Din aceste considerente as aprecia foarte mult daca mi-ati putea spune cam care sunt costurile totale ale unei inmatriculari (identificare RAR - asigurare - altele de trebuinta daca mai sunt) si eventual "africani" de incredere cu care as putea discuta in prealabil. Multumiri anticipate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Vrei Africana, vorbesti cu Cristi. Vrei sa stii cat costa, vorbesti cu raoulserban, ca doar ce si-a inmatriculat-o. Vrei africani de incredere, te adresezi deja unde trebuie sau, cealalta varianta www.xrv.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Se pare ca se apropie ceasul sa intru si eu in randul lumii "Africane". Cum din pacate finantele nu sunt nici pe departe cum imi doresc, va trebui sa ma rezum la bugetul de austeritate si sa aduc o mobra de afara - sau sa iau una neinmatricuata de aici, cel mai probabil un RD04, pentru ca nerabdarea e mare si sansa strangerii de fonduri e mica! Din aceste considerente as aprecia foarte mult daca mi-ati putea spune cam care sunt costurile totale ale unei inmatriculari (identificare RAR - asigurare - altele de trebuinta daca mai sunt) si eventual "africani" de incredere cu care as putea discuta in prealabil. Multumiri anticipate ! in sfarsit carne proaspata rd04 sau rd07 ? asta e intrebarea. acum ca mi-am bagat nasul si in 07 ...din punctul meu de vedere diferente nu sunt, desi subiectiv fiind 07 ce-l am, il simt mai "bland/flexibil"(asa ..o chestie nu ma pot exprima altfel) nu atat de robust ca 04. se compenseaza plusurile si minusurile reciproc. cand am vreme am sa fac pe xrv un topic cu comparatii si sper sa adun feedback de la toti si sa includ si 03-ul cel mai mare castig al 07/a este tps-ul de la carburator. ai consum mai scazut(zice lumea cu pana 1% fata de 04) dar eu cu 04(intradevar cu alta foaie pe spate,44dinti) am scos consum de 07/a cu pasager si bagaje deci...zic ca este chestie de optimizare Apeleaza cu incredere la Cristi, eu sunt la a doua mobra de la el si facand abstractie ca suntem prieteni..nu am auzit sa zica vreunul ca nu are mobre faine plus ca le face o verificare/mentenanta amanuntita, atat in Germania cat si inainte de a fi scoase la vanzare. Daca nu ma-nsel are un 04 aproape la fel de aratos ca raposatul meu 04 , e anunt pe xrv Daca vrei sa o iei din tara..tot la cristi sa apelezi..le cam stie pe toate(tre sa fac un calcul sa vad cat peste 50% din afrikane is plecate de la el din ograda) asa cum ti-am spus si in PM.. un lucru SH nu e un lucru nou, umpic de mentenanta tot trebuie...acuma depinde de piticii fiecaruia eu o verific toata...speranta mea de a face turul Europei nu s-o dus cu toate ca sortii imi zic ca o sa stau pe acasa O chestie de care se plang si strainii e ca la rd03 si 04 accesoriile sunt cam putine...insa exista ebay...si Hevyduties de la cluj pentru crashbar/suporti/cutii. restul...gen rezervoare de 40L, huse de rezervor nu vei gasi. Evacuari dragute la evacuarimoto-romania. Motorul e acelasi, mebranele de la carburator se gasesc la librane, carenajul se lipeste...deci...parerea mea e ca RD04 nu e asa oaie neagra pe cat crede lumea (si eu credeam la fel ) si acu zilele recente ma uitam pe adv si mi s-o parut interesant ca afrikanele care or vazut lumea si au peste 200.000km sunt rd04 . Nu fac reclama, ci doar ma gandesc cu jind la raposata mea mobra ce am sacrificat-o ca sa platesc scolarizarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marele blond Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Salut.Am un RD04(o incantare)care a avut crashbar-uri albe;acum nu le mai are ca am noi de la HD.Am cazut pe dreapta si cel vechi s-a indoit.Eu nu m-am mai muncit sa-l indrept,dar banuiesc ca se poate.In concluzie,daca are cineva nevoie de ele sa dea un semn.O toamna lunga! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel07 Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Salut ce african era duminica pe ruta Moreni Tirgoviste ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 (editat) Rugaminte la toti Afrikanii(posesori de Africa Twin) ! Va rog sa oferiti feedbackul vostru in acest topic http://www.xrv.ro/forum/viewtopic.php?f=6&t=275 Pe scurt, impresia care v-a oferit-o una din cele 4 Afrikane si eventual alte smecherii ascunse nestiute de muritorul de rand Multumesc Editat Octombrie 23, 2012 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 AFRICA TWIN AFRICANA FIR-AR MAMA EI DE TASTĂ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Africani is aia de pe continentul Africa. Afrikani is aia Ne-Africani, adica nu au de-a face cu continentul, deci e altceva cu ei, cel mai probabil legat de Africa Twin. Capisci, teoria mea? nu uitati de feedbackul vostru, impresii...toate's bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 aaaa înteleg... Andri... ca sa-ti explic! Se scrie Africa Twin dar se citește Afrika Tuin sau Gemenii Afrikani ori 2xAfrika eventulal Afrika^2. Si acum dedicatie speciala pentru toti fratemeleu -> http://www.youtube.com/watch?v=y7wPbPx4u0g Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 (editat) Eu lu'frate-tu i-as dedica asta: Poate aflam si noi ceva detalii despre tentativa lui de a-si baga frumusetea de africana in frigiderul omului...la rece! Era prea cald afara sau...? Editat Octombrie 24, 2012 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.