Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

sau o mica instalatie de racire de la cutiile frigorifice de voiaj

sau niste cuburi de gheata portabile

releele de incarcare se ard din cauza contactelor proaste la mufa de trifazic, nu din cauza temperaturii

punct

 

Ei, dar stii si tu, uneori nestiinta lor se bazeaza pe un fundament solid.

Sper, fara sa ma apropii prea mult de cineva personal, ca,in decursul timpului vor invata pe propria lor piele, a recunoaste o greseala e mai serios decat a gasi scuze dubioase, doar ca sa nu-si piarda fata.

Sa nu uitam, istoria lumii e plina de greseli de care s-au tinut mortis decenii intregi..... Dece sa nu fie si cu ventilatorul ala tot asa? ;)))))

 

 

Africanu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cu ventilator, fara ventilator...cert e ca efectul Placebo exista, the SECRET da rezultate, energia cosmosului lucreaza , noi suntme mintre trup si spirit...blabla bla

imi vine sa mor ca nu reusesc sa scot nenorocitu ala de tub din pahar (furca)

si ... de abia astept sa vina Mosu' mai devreme sa ma benoclez ca mata'n calendar la ambreiaj :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma signalizeaza, are un sunet /bataie. si da stiu ca toate au dar eu vreau ca si mihut sa scap de el si am mers pe varianta ebay

La mine mobra tre sa fie snur, ca in zicala aia:" when i say jump, you say how high!" :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi vine sa mor ca nu reusesc sa scot nenorocitu ala de tub din pahar (furca)

daca nu vrei sa-ti faci cheie speciala ai 2 variante:

iei o coada de matura, o bagi in tub, o proptesti in podea si pui pe careva s-apese tare de "pahar" cat te joci cu imbusu pe surub;

iei o bormasina +spiral de 10 sau 12 mm si decapitezi cu grija surubul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata o parte din lista mea de "greseli din nestiinta":

 

https://picasaweb.go...d/RepairedMoto

 

Consider inchis subiectul "ventilator pe relau de incarcare" si deschid subiectul "cooler suplimentar pe radiator".....poate ne vom intelege altfel :hug:

 

CUMPAR PLACI DE BAZA ARSE!!!!!!!

PS: doar complete cu cooler

Editat de redplanet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca stiai mai din vreme, puneai la toate coolere.

Si...te-ai gandit sa pui un cooler la fiecare esapament, la iesire, ptr o evacuare mai rapida a gazelor ?

Merita un gand intr-un moment de liniste, ce zici?

Si n-o lua prea in serios, daca le-ai gadilat pe toate care au stat la tine in atelier, respect.

Si tocmai din acest motiv,ptr ca te pricepi, remarca ta pare nelalocul ei.

Africanu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui sa le scrii si la cei de la BMW si KTM care pe 800 gs si pe 990 adv, respectiv au scos releele la vedere in locuri bine ventilate. Trebuia doar perfectioneze/elimine mufa! Nenumarati utilizatori de diverse motociclete schimba relee arse fara a avea probleme cu mufele.

Si coolerul meu se invarte nestingherit pe ger, ploaie si canicula si sunt convins ca sunt cei 3 wati cel mai bine "investiti".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa nu se mai poate!!!

Trebuie sa cerem adminului sa faca o sectiune dedicata releelor de incarcare cu culere dedicate :funny:

io o sa iau masuri si o sa pun un ventilator de Dacia 1300, sa nu am probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anumite chestii se tot repeta!

1.Neamtul NU SE COMPLICA pentru ca are bani de service calificat sau daca are garaj personal si e hobbyst ARE BANI de manometre cat de cat profesionale.

2.Neamtul nu va pune cooler de calc pe releu din motivul 1. Si pentru ca e incult, nu stie ca releul e usor subdimensionat, mai ales daca pui halogene mai mari sau xenoane + manere incalzite + alti consumatori "after market".Va schimba pur si simplu mai des releul, pentru el 100 euroi nu sunt o drama. Apropo, coolerul meu de pe releu merge perfect de 3 ani, il verific sa bage turatia normala si sa nu sune cand pun ulei in rezervorul de sub carena spate pentru ungatorul meu de lant (patent personal Galen de care ar rade probabil cu gura pana la urechi neamtul, ca nici asta nu-i "de marca").

3.Cu scule si mijloace foarte diferite se pot obtine rezultate absolut similare. Eu de exemplu nici macar nu folosesc manometre improvizate, tai succesiv aprinderile de pe cei doi cilindri si am grija ca turatia sa ramana constanta.

4. Ai bani si-ti permiti sa-ti intretina mobra un specialist titrat, ok, RESPECT! dar respecta-l chiar mai mult si pe cel care-si tine singur de ani de zile mobra pe linia de plutire si chiar mai mult de atat in garajul propriu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine a facut fostul proprietar o chestie foarte tare pentru o mai buna racire si care cred eu ca ajuta. Nu a avut nevoie de cooler de comp. sau chesti de genul acesta ci doar de un...bomfaier :D . Gaura a fost apoi acoperita cu plasa de sarma.

Se poate vedea in poza de mai jos.

post-2987-0-75488200-1350630601_thumb.jpg

Editat de Phoenix_Harley
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2.Neamtul nu va pune cooler de calc pe releu din motivul 1. Si pentru ca e incult, nu stie ca releul e usor subdimensionat, mai ales daca pui halogene mai mari sau xenoane + manere incalzite + alti consumatori "after market".

 

Intreb si eu ca sa ma aflu in treaba, din cate inteleg releul pe langa rolul de redresare disipa energia generata de stator, care nu este utilizata de consumatorii de pe motoreta. De aici ar rezulta ca releul se va incalzi mai tare daca ai consumatori mai mici/mai putini, energia generata de stator fiind constanta (sau cel putin, nu e influentata de consumatori).

 

Pana la urma cum e? Consumatorii "in plus" fata de cei standard, evident considerand cazul in care se incadreaza in energia data de stator, conduc la cresterea sau la scaderea temperaturii de functionare a releului? Cf cu ce am zis mai sus, logic ar fi sa scada temeratura, pentru ca ramane mai putina energie de disipat direct de releu.

Editat de deathu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba se incalzeste si asa si asa, pentru ca au doua functiuni si doua blocuri functionale:

1. Releul regulator. Releeele astea regulatoare (la japoneze) lucreaza pe un pricipiu foarte simplu: pun la masa bobinele alternatorului in mod controlat, ca sa se pastreze o tensiune aproximativ constanta

Deci daca nu ai consumatori se vor incalzi tiristoarele care fac treaba asta

2. Puntea redresoare. Aici ce exact invers, cu cat ai consum mai mare cu atat se incalzesc diodele mai mult

Daca ar fi dupa mine, eu as separa constructiv cele doua blocuri

La urma urmei nu e mare scofala, cu cateva piese ti-ai facut singur un releu regulator si cu 6 diode de putere iti faci puntea de redresare

 

Cu aceasta ocazie imi cer scuze tuturor celor care s-au simtit lezati de afirmatiile mele

Apreciez sincer pe cei care isi intretin singuri utilajul din dotare (o fac si eu), dar nu sunt de acord cu unele metode, atat

Deci nu am nimic cu omul care o face, ci cu metoda aplicata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba se incalzeste si asa si asa, pentru ca au doua functiuni si doua blocuri functionale:

1. Releul regulator. Releeele astea regulatoare (la japoneze) lucreaza pe un pricipiu foarte simplu: pun la masa bobinele alternatorului in mod controlat, ca sa se pastreze o tensiune aproximativ constanta

Deci daca nu ai consumatori se vor incalzi tiristoarele care fac treaba asta

2. Puntea redresoare. Aici ce exact invers, cu cat ai consum mai mare cu atat se incalzesc diodele mai mult

Daca ar fi dupa mine, eu as separa constructiv cele doua blocuri

La urma urmei nu e mare scofala, cu cateva piese ti-ai facut singur un releu regulator si cu 6 diode de putere iti faci puntea de redresare

 

Cu aceasta ocazie imi cer scuze tuturor celor care s-au simtit lezati de afirmatiile mele

Apreciez sincer pe cei care isi intretin singuri utilajul din dotare (o fac si eu), dar nu sunt de acord cu unele metode, atat

Deci nu am nimic cu omul care o face, ci cu metoda aplicata

 

este o schema simpla de releu regulator se gaseste pe net (parca de un grec este pusa), singura modificare facuta aici in tara a fost puntea de diode(de dacie cu radiator) merge ceas , asa ca daca aveti careva chef de bricolat puteti sa va faceti releu dupa schema.

 

ps puteti sa folositi si releu cu mosfeturi (nu ma intru in detalii ce insemna ), SHINDENGEN FH012AA MOSFET REGULATOR/RECTIFIER KIT

 

iarna e lunga , alegerea e a fiecaruia , doar sa nu uitati ca , cu cat mariti suprafata radiatorului (si aici ma refer la un radiator pus pe spatele releului original )cu atata racirea e mai buna si releul implicit o sa tina mai mult (pe verificate nu din povesti )

 

no spor tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca se apropie ceasul sa intru si eu in randul lumii "Africane". Cum din pacate finantele nu sunt nici pe departe cum imi doresc, va trebui sa ma rezum la bugetul de austeritate si sa aduc o mobra de afara - sau sa iau una neinmatricuata de aici, cel mai probabil un RD04, pentru ca nerabdarea e mare si sansa strangerii de fonduri e mica!

 

Din aceste considerente as aprecia foarte mult daca mi-ati putea spune cam care sunt costurile totale ale unei inmatriculari (identificare RAR - asigurare - altele de trebuinta daca mai sunt) si eventual "africani" de incredere cu care as putea discuta in prealabil.

 

Multumiri anticipate !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca se apropie ceasul sa intru si eu in randul lumii "Africane". Cum din pacate finantele nu sunt nici pe departe cum imi doresc, va trebui sa ma rezum la bugetul de austeritate si sa aduc o mobra de afara - sau sa iau una neinmatricuata de aici, cel mai probabil un RD04, pentru ca nerabdarea e mare si sansa strangerii de fonduri e mica!

 

Din aceste considerente as aprecia foarte mult daca mi-ati putea spune cam care sunt costurile totale ale unei inmatriculari (identificare RAR - asigurare - altele de trebuinta daca mai sunt) si eventual "africani" de incredere cu care as putea discuta in prealabil.

 

Multumiri anticipate !

in sfarsit carne proaspata :)

rd04 sau rd07 ? asta e intrebarea.

acum ca mi-am bagat nasul si in 07 ...din punctul meu de vedere diferente nu sunt, desi subiectiv fiind 07 ce-l am, il simt mai "bland/flexibil"(asa ..o chestie nu ma pot exprima altfel) nu atat de robust ca 04. se compenseaza plusurile si minusurile reciproc. cand am vreme am sa fac pe xrv un topic cu comparatii si sper sa adun feedback de la toti si sa includ si 03-ul

cel mai mare castig al 07/a este tps-ul de la carburator. ai consum mai scazut(zice lumea cu pana 1% fata de 04) dar eu cu 04(intradevar cu alta foaie pe spate,44dinti) am scos consum de 07/a cu pasager si bagaje deci...zic ca este chestie de optimizare

Apeleaza cu incredere la Cristi, eu sunt la a doua mobra de la el si facand abstractie ca suntem prieteni..nu am auzit sa zica vreunul ca nu are mobre faine plus ca le face o verificare/mentenanta amanuntita, atat in Germania cat si inainte de a fi scoase la vanzare. Daca nu ma-nsel are un 04 aproape la fel de aratos ca raposatul meu 04 , e anunt pe xrv

Daca vrei sa o iei din tara..tot la cristi sa apelezi..le cam stie pe toate(tre sa fac un calcul sa vad cat peste 50% din afrikane is plecate de la el din ograda)

asa cum ti-am spus si in PM.. un lucru SH nu e un lucru nou, umpic de mentenanta tot trebuie...acuma depinde de piticii fiecaruia :) eu o verific toata...speranta mea de a face turul Europei nu s-o dus cu toate ca sortii imi zic ca o sa stau pe acasa

O chestie de care se plang si strainii e ca la rd03 si 04 accesoriile sunt cam putine...insa exista ebay...si Hevyduties de la cluj pentru crashbar/suporti/cutii. restul...gen rezervoare de 40L, huse de rezervor nu vei gasi. Evacuari dragute la evacuarimoto-romania. Motorul e acelasi, mebranele de la carburator se gasesc la librane, carenajul se lipeste...deci...parerea mea e ca RD04 nu e asa oaie neagra pe cat crede lumea (si eu credeam la fel :) ) si acu zilele recente ma uitam pe adv si mi s-o parut interesant ca afrikanele care or vazut lumea si au peste 200.000km sunt rd04 . Nu fac reclama, ci doar ma gandesc cu jind la raposata mea mobra ce am sacrificat-o ca sa platesc scolarizarea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Am un RD04(o incantare)care a avut crashbar-uri albe;acum nu le mai are ca am noi de la HD.Am cazut pe dreapta si cel vechi s-a indoit.Eu nu m-am mai muncit sa-l indrept,dar banuiesc ca se poate.In concluzie,daca are cineva nevoie de ele sa dea un semn.O toamna lunga!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rugaminte la toti Afrikanii(posesori de Africa Twin) !

Va rog sa oferiti feedbackul vostru in acest topic

http://www.xrv.ro/forum/viewtopic.php?f=6&t=275

Pe scurt, impresia care v-a oferit-o una din cele 4 Afrikane si eventual alte smecherii ascunse nestiute de muritorul de rand

Multumesc

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Africani is aia de pe continentul Africa.

Afrikani is aia Ne-Africani, adica nu au de-a face cu continentul, deci e altceva cu ei, cel mai probabil legat de Africa Twin. Capisci, teoria mea?

nu uitati de feedbackul vostru, impresii...toate's bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaaa înteleg... Andri... ca sa-ti explic! Se scrie Africa Twin dar se citește Afrika Tuin sau Gemenii Afrikani ori 2xAfrika eventulal Afrika^2.

 

Si acum dedicatie speciala pentru toti fratemeleu ->

 

http://www.youtube.com/watch?v=y7wPbPx4u0g

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...