xel Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 sunt in dificultate...africa mea e putin obosita de alergatura primita de un italian cu sangele fierbinte...si iata ca usor usor de cand a ajuns la mine a inceput sa se vaite...suspensia fata spate discuri frana fata spate motorul papa ulei mult ...de ceva timp am intrebat prietenii de un rd04 fara acte dar fara succes...am nevoie de pareri-variante...suspensii de touring ce alte modele s-ar potrivi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Decembrie 20, 2008 Share Postat Decembrie 20, 2008 RD04 fara acte vei gasi mai greu. Cele mai ieftine suspensii (arcuri) pentru touring sunt Wilbers. referitor la consumul de ulei, iti sugerez sa cumperi un set de pistoane cu segmenti si un set de garnituri. Motorul o sa devina ca nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Decembrie 20, 2008 Share Postat Decembrie 20, 2008 nu prea sunt deacord cu facutul motorului...el si-a facut in timp niste cote de uzura, toate rotitzele-tijele merg pe un canal, pe traseul lor... desfaci motoru, e greu sa le pui inapoi pe toate. cat costa un set de pistoane si segmenti la AT? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Decembrie 20, 2008 Share Postat Decembrie 20, 2008 Cate motoare ai desfacut si ai reparat? E mai bine sa cumperi un motor de ocazie si sa-l pui in cadru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A.TW. Postat Decembrie 20, 2008 Share Postat Decembrie 20, 2008 daca nu sunt bel....ti cilindrii, cel mai bine un set de pistoane si segmenti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xel Postat Decembrie 20, 2008 Share Postat Decembrie 20, 2008 RD04 fara acte vei gasi mai greu. Cele mai ieftine suspensii (arcuri) pentru touring sunt Wilbers.referitor la consumul de ulei, iti sugerez sa cumperi un set de pistoane cu segmenti si un set de garnituri. Motorul o sa devina ca nou. daca poti spunemi de la cine pot cumpara suspensie completa spate si arcuri mai tari pt fata si un pret...cu motorul ma descurc ..il fac nu asta ma nelinisteste acum vreau doar sa vad cati bani tre sa cheltui pe suspensii si discuri frana...ele sunt cele care ma tin in loc...in motor am sa ma uit pana in primavara si daca va fi cazul ii voi scimba cota si-l voi honui apoi voi face comanda de set...atunci voi vedea si daca va fi nevoie sa-i scimb matzaraia de fire care cred ca e cam scoapta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Decembrie 20, 2008 Share Postat Decembrie 20, 2008 Urmarind discutia, imi pare rau ca nu s-a continuat productia de Afrika Twin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Decembrie 21, 2008 Share Postat Decembrie 21, 2008 Tuturor ne pare rau Pentru ca a fost ridicata intrebarea referitoare la pistoane si segmenti. Un set de pistoane cu segmenti, bolturi si sigurante de bolt costa in jur de 400 eur. Pistoanele se gasesc pe trei dimensiuni. Standard, +0.25 si +0.5. Daca uzura cilindrilor e mai mare atunci e mai nasol... un cilindru costa aprox 700 eur Toate cele de mai sus fiind piese de origine Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Decembrie 21, 2008 Share Postat Decembrie 21, 2008 Tuturor ne pare rau Pentru ca a fost ridicata intrebarea referitoare la pistoane si segmenti. Un set de pistoane cu segmenti, bolturi si sigurante de bolt costa in jur de 400 eur. Pistoanele se gasesc pe trei dimensiuni. Standard, +0.25 si +0.5. Daca uzura cilindrilor e mai mare atunci e mai nasol... un cilindru costa aprox 700 eur Toate cele de mai sus fiind piese de origine Honda. cota 1? cota 2? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vampirica Postat Decembrie 22, 2008 Share Postat Decembrie 22, 2008 (editat) SAlutare Africani!! Sunt un noob dar vreau Africa Twin! NEAPARAT!!!!!???CREDETI CA MA PRIPESC??? Niste sfaturi de la veterani calareti de Africa ar fi nemaipomenite. Si va rog sa fiti cat se poate de obiectivi. Eu mi-am luat Africana RD04 ca prim motor in Septembrie, de atunci am aproape 3000 de km cu el. desi sunt mare si ma cred puternic, uneori imi este foarte greu cu ea. Merge bine pe drum, o bagi prin toate gropile, urci orice bordura insa tonajul te rupe, cel mai greu imi e sa o urc pe cricul central. De asemenea, avind in vedere greutatea, mi-e frica sa o inclin prea mult la curbe. Dupa ce mi-a cazut un Dominator pe picior am avut buba 3 luni. La asta, daca nu ai crashbar-uri corespunzatoare si echipament pe masura, poate sa fie mai funny, ca are cu peste 100kg mai mult. Imi pare rau ca nu l-am ascultat pe Axa si pe ceilalti care mi-au spus sa nu imi iau Africa, mai bine un Transalp de inceput, sau un 650 Dakar, la cat sunt de mare. Nu conteaza cat impingi la sala si ce conditie fizica ai, motorul asta te cam rupe. Bafta si Asfalt Uscat! Vampi Editat Decembrie 22, 2008 de Vampirica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Decembrie 22, 2008 Share Postat Decembrie 22, 2008 cel mai greu imi e sa o urc pe cricul central. E mai mult chestie de tehnica decat de forta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Decembrie 23, 2008 Share Postat Decembrie 23, 2008 SAlutare Africani!! Sunt un noob dar vreau Africa Twin! NEAPARAT!!!!!???CREDETI CA MA PRIPESC??? Niste sfaturi de la veterani calareti de Africa ar fi nemaipomenite. Si va rog sa fiti cat se poate de obiectivi. Nu sunt veteran de AT, am abia 5000KM cu ea din vara asta. Dar am avut timp de 2 ani jumate un Transalp din 98 si ma felicit pt ca trecerea mi s a parut foarte usoara.....nu cred ca as fi reusit sa ma descurc bine pe AT de la inceput avand in vedere inaltime si greutatea lui... Transalpul l am culcat de vreo 3 ori si numai la manevre asa ca m am invatat ce sa nu fac si daca se intampla cum sa abordez problema.... Chiar daca esti inalt si greu fara aluzii mai bine incepi cu un Transalp, F650, Supertenere vreo un an asa si apoi iei AT sau ceva mai mare... Numai bine si sarbatori fericite la toti ATistii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 Supertenere vreo un an asa si apoi iei AT sau ceva mai mare... Tin sa te informez ca Super Tenere e mai grea si mai puternica decat Africa Twin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 (editat) Sorry, Super Tenere e cu 12kg mai usoara decit AT (196kg la gol), dar e adevarat ca are 10CP in plus. Daca faci plinurile (30L benzina + 4,5L ulei) ajungi la o greutate destul de mare... Pentru mine avantajul e ca este mult mai ieftina, piesele sint si ele ieftine, se pot face usor de tot multe adaptari (amortizoare, furci, frine) si cel mai important....se poate pune orice motor de TDM sau TRX (de 850), care iti aduce in jur de 80CP. Ca fiabilitate, vorbind strict de cazul meu (am schimbat motorul acum 1 luna), pot spune ca la 105.000km motorul original de ST arata ca nou, si ca pina acum nu a avut nici o problema (asta in conditiile in care nu prea a fost menajat, din pacate pentru el). Editat Decembrie 24, 2008 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad302 Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 Ca e africa, ca e tenere va doresc la toti enduro-adventure(-istii) Sarbatori fericite!! La multi ani !! iar in anul 2009 sanatate, fericire, iubire si binenteles " traditionalul" asfalt uscat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A.TW. Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 Nu va suparati sinu va contrati mai copii ca vita-i scurta si Africana este si ramane AFRICANA iar Super tenere ramane tot Super Tenere. Fiecare are calitati si minusuri dar incercati sa fiti mai flexibili unii cu altii. Drept care la toti oamenii de pe acest forum le fac o urare din suflet: nenea va ureaza un CRACIUN FERICIT si un AN NOU cu LA MULTI ANI ! 2009 sa va aduca numai bucurii si ASFALT USCAT> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Decembrie 26, 2008 Share Postat Decembrie 26, 2008 am vazut At-uri care au aripa sus... eu zic ca le sta bine.... voi ce spuneti? PS sunt mertan, ca pe celalat user nu ma mai lasa sa postez... m-au ajuns blestemele sau ochii soacrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Ianuarie 1, 2009 Share Postat Ianuarie 1, 2009 (editat) La multi ani 2009 !!! Asfalt uscat tuturor si la cat mai multi km facuti fara incidente in 2009 !!! Bafta maxima ! Editat Ianuarie 1, 2009 de sherky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat Ianuarie 1, 2009 Share Postat Ianuarie 1, 2009 am vazut At-uri care au aripa sus... eu zic ca le sta bine.... voi ce spuneti? PS sunt mertan, ca pe celalat user nu ma mai lasa sa postez... m-au ajuns blestemele sau ochii soacrei. Frumusica mea "lacusta"... La multi ani tuturor! Aventuri placute in 2009 si anii care urmeaza. Mircea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Ianuarie 2, 2009 Share Postat Ianuarie 2, 2009 Frumusica mea "lacusta"... La multi ani tuturor! Aventuri placute in 2009 si anii care urmeaza. Mircea mai pune si tu 2-3 poze de aproape sa o admiram mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Ianuarie 3, 2009 Share Postat Ianuarie 3, 2009 (editat) mertzan check this out: hondafan cu avtaru si semnatura pline de beemere Editat Ianuarie 3, 2009 de OLY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vampirica Postat Ianuarie 5, 2009 Share Postat Ianuarie 5, 2009 Salutare, Ce crash-bar-uri imi puteti recomanda pentru africana? Am auzit ca cele de la Hebco&Becker nu sunt atit de bune, ar mai ramane cele de la SW Motech sau Riky Ross. Voi ce spuneti? Multumesc si Asfalt Uscat! Vampi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat Ianuarie 6, 2009 Share Postat Ianuarie 6, 2009 mai pune si tu 2-3 poze de aproape sa o admiram mai bine iaca... stie si pe zapada, dar doar la munte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 6, 2009 Share Postat Ianuarie 6, 2009 (editat) Salutare, Ce crash-bar-uri imi puteti recomanda pentru africana? Am auzit ca cele de la Hebco&Becker nu sunt atit de bune, ar mai ramane cele de la SW Motech sau Riky Ross. Voi ce spuneti? Multumesc si Asfalt Uscat! Vampi Oridecare. Ce au alea de la H&B? Mai sunt si de la Five Stars, Touratech, AQ. Eu zic sa mergi pe cele mai ieftine, ca tot niste bucati de tzeava sunt si fac aceeasi treaba. Doar forma e diferita si poate mici diferente la sistemul de prindere. Editat Ianuarie 6, 2009 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Ianuarie 6, 2009 Share Postat Ianuarie 6, 2009 Am un regulator de tensiune RD07 (sh). Il dau la schimb cu unul de RD04. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.