steph Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 Dar altfel e o mobra buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 (editat) iar incepeti??? macar nu se rupe cadru la juma!!! e naspa sa iti rupi mainile din cauza altuia care nu e in stare sa faca o buca de fier cum trebuie. Editat Ianuarie 12, 2014 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 Si daca zgomoteste,nitel care-i treaba?Atata timp cat merge e ok.Miarul meu e silentios,deocamdata.Doar zgomotul se schimba la ambreiere-debraiere.Chestie care se intampla la toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 e naspa sa iti rupi mainile din cauza altuia Corect... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 Corect... nu vorbeam de prostie aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 nu vorbeam de prostie aici. Prostie gasesti in orice domeniu. Punct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Si daca zgomoteste,nitel care-i treaba?Atata timp cat merge e ok.Miarul meu e silentios,deocamdata.Doar zgomotul se schimba la ambreiere-debraiere.Chestie care se intampla la toate. "CHESTIA" omniprezenta si doar deranjanta am rezolvat-o..."clutch chudder" is gone....maine fac o tura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 (editat) iar incepeti??? macar nu se rupe cadru la juma!!! e naspa sa iti rupi mainile din cauza altuia care nu e in stare sa faca o buca de fier cum trebuie. Usor cu panica ca nu arde. Ultima oara cand am verificat am stat departe de discutiile astea puerile cu a mea e mai mare asa ca ... nu am ce sa incep IAR. Nu faceam misto. In liga din care face parte noul dl1000 chiar pare sa fie o mobra faina. Editat Ianuarie 14, 2014 de steph Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Nu exista motocicleta fara cusur. Totul este sa aibe mai multe puncte bune decat puncte proaste....sau cel putin asa sa ai impresia ) Noul Vstrom 1000, ca si noul Vstrom 650, reprezinta clar un progres. Abia astept sa am ocazia sa o incalec si pe cea de 1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 "CHESTIA" omniprezenta si doar deranjanta am rezolvat-o..."clutch chudder" is gone....maine fac o tura Neaparat review.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 i-am gasit . multumesc Unde ai gasit simeringul 39x65x7? La Badi si la Alfa nu au Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 la alfa daca nu au iti aduc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Unde ai gasit simeringul 39x65x7? La Badi si la Alfa nu au pune de 38x65x8 si gata pe asta il gasesti la alfa "CHESTIA" omniprezenta si doar deranjanta am rezolvat-o..."clutch chudder" is gone....maine fac o tura unde l-ai bucsat ca ma intereseaza si pe mine cu arcurile o rezolv mai usor ca pot face "capetele" alea la orice strungar, dar cu bucsatul inca nu am cautat pe cineva cu care sa rezolv treaba asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Salut, Poate va intereseaza - mai demult am cautat de nebun. manusi incalzite cu goretex. cred ca se poate adapta si o alimentare la bricheta daca acumulatorii lasa de dorit. /index.php?/topic/706337-vand-manusi-cu-incalzire/ stima, paul Merci de pont, tocmai mi-am luat si eu o pereche, si sunt multumit. Am putut sa merg la 0 grade fara sa-mi intepeneasca mainile, si fara sa mai trebuiasca sa le tin 5 minute in apa calda cand am ajuns acasa Fiecare manusa are 2 acumulatori de 3.7V/2600mAh (9.62Wh). Incarcatorul scoate 4.1V la 1A (incarca ambele manusi simultan). Daca esti suficient de masochist sa mergi mai mult de cateva ore la temperaturi din astea, se poate adapta (sau face) un alimentator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 mi-am servisat etrierii pe fata si ma gandeam sa schimb si suruburile banjo. stiti unde as putea cumpara 2 suruburi dinastea ? ma gandeam sa iau din titan ca am vazut unele in germania ...dar is in germania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 mi-am servisat etrierii pe fata si ma gandeam sa schimb si suruburile banjo. stiti unde as putea cumpara 2 suruburi dinastea ? ma gandeam sa iau din titan ca am vazut unele in germania ...dar is in germania La ce bun?Daca etanseaza si sunt ok... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Am gasit o comparatie interesanta referitor la acceleratie/putere intre dl650 si dl1000. Multi isi puneau intrebarea intre diferenta dintre cele doua (pe langa greutate). Fara nicio surpriza DL1000 e mai potent. Ce parere aveti? Merita sacrificiul facut in gerutate si consum de catre DL1000 in detrimentul puterii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 . Ce parere aveti? Merita sacrificiul facut in gerutate si consum de catre DL1000 in detrimentul puterii? Depinde de ce vrei de la motocicleta... Eu nu am nevoie de viteza sau acceleratie "de vitezana" dar un consum scazut ma avantajeaza foarte mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Am tot vazut in comentariile voastre despre Vstrom ca ar fi k6,k7 9 ketc.dupa ce criteriu se ia si k-ul asta ce inseamna.A mea este 2010.Intrebam asa din curiozitate poate ma ajuta la ceva in viitor. Am un tovaras cauta o scarita dreapta de pilot pt un vstrom 2009. sh k noua cred k e scumpa.Daca are cineva sa ne spuna. Ms domnilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 (editat) K-ul se refera la anul de fabricatie: 2001-2009 -> k1-k9 Al tau fiind 2010 o sa aibe codul L0 2011 este L1 samd Editat Ianuarie 15, 2014 de big_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 K-ul se refera la anul de fabricatie: 2001-2009 -> k1-k9 Al tau fiind 2010 o sa aibe codul L0 2011 este L1 samd Da asa are.L 0. Am inteles.Ms.Ast rasp pt scarita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Depinde de ce vrei de la motocicleta... Eu nu am nevoie de viteza sau acceleratie "de vitezana" dar un consum scazut ma avantajeaza foarte mult. Baga pe 650 vreo 220-240kg si mai vorbim.Veti vedea ca si consumul creste.La miarul meu consumul e aproape la fel,fie solo fie in duo plus calabalac la greu...Ca sa nu mai vorbesc de faptul ca nu tre sa mesteci des in cutie,acceleratie in caz de necaz,etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Baga pe 650 vreo 220-240kg si mai vorbim.Veti vedea ca si consumul creste.La miarul meu consumul e aproape la fel,fie solo fie in duo plus calabalac la greu...Ca sa nu mai vorbesc de faptul ca nu tre sa mesteci des in cutie,acceleratie in caz de necaz,etc. La faza cu greutate/consum nu stiu ce sa zic. Eu 90 kg plus prietena 50 + 70kg bagaj am scos 4.7 @ 120km/h. La faza cu macinatul cutiei, e normal ca la 650 se schimbi mai des in depasiri sau in urcari virajate, gen Transalpina/Transfagarasan. Una peste alta,personal, ma incanta puterea dl-ului de 1000 insa inca nu m-am convins daca merita consumul si greutatea. Cat iti papa? L-ai bagat pana acum pe off-road (light)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Baga pe 650 vreo 220-240kg si mai vorbim.Veti vedea ca si consumul creste.La miarul meu consumul e aproape la fel,fie solo fie in duo plus calabalac la greu...Ca sa nu mai vorbesc de faptul ca nu tre sa mesteci des in cutie,acceleratie in caz de necaz,etc nu creste consumul nici dupa ce o incarci (daca o tii peste 140km/h o sa iti sara de consumul ala). legat de intrebarea initiala - asa cum zicea si big_boy - depinde de ce vrei de la motocicleta: Pt mine: daca mergi folosesti mult in oras + daca ai de gand offroad - probabil o sa apreciezi 650 daca folosesti predominant afara din oras - ture - probabil 1000 o sa ti se potriveasca mai bine stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.