Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

eu am avut ceva mult mai grav de atat si a tinut pana acasa (vreo mie de km) fara probleme. Dat roata jos si dus la baiatu care se ocupa de indreptat jenti la cald. A facut-o mai buna decat era noua. Acu geanta ta si daca o troluiesti ea tot stramba va fi si va batea radial. Categoric nu ciocan la aluminiu, aia numa la tabla exista metode barbare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut ceva mult mai grav de atat si a tinut pana acasa (vreo mie de km) fara probleme. Dat roata jos si dus la baiatu care se ocupa de indreptat jenti la cald. A facut-o mai buna decat era noua. Acu geanta ta si daca o troluiesti ea tot stramba va fi si va batea radial. Categoric nu ciocan la aluminiu, aia numa la tabla exista metode barbare.

 

Sper sa gasesc in Tg-Mures pe cineva care face asa ceva. Vechiul proprietar a incercat cu ciocanul pt ca sunt ceva urme pe janta de lovire, dar cred ca si-a dat seama ca nu merge asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai modelul 2007 sa vandut din 2006 septembrie,asa e la toti anii.

Aha. Banuiam eu. Mersi.

Motorul a pornit din prima cu pompa second model 2005. dupa 280km, nicio problema.

Urmeaza revizia completa si weekend-uri lungi prin tara ;)

Va multumesc tuturor celor care m-ati ajutat cu un sfat prin posturile anterioare ;) dau o bere daca ne-om intalni la un moment dat.

Asfalt uscat tuturor ! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa gasesc in Tg-Mures pe cineva care face asa ceva. Vechiul proprietar a incercat cu ciocanul pt ca sunt ceva urme pe janta de lovire, dar cred ca si-a dat seama ca nu merge asa.

Sa nu te puna, sti tu cine ,sa o indrepti tu.Mergi la specialist,imposibil sa nu fie prin tg m.acum este orice in toata RO.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Poate ma ajuta cei mai tehnici dintre voi cu o informatie legata de temperatura uleiului din motor.

Recent mi-am pus un indicator in locul vechiului buson de ulei si imi arata in mers in jur de 60 de grade, apoi dupa o vreme si pe caldura mare afara (30+) si/sau pe portiuni de offroad (dealuri, paduri) urca spre 80 de grade.

E normal? Care e intervalul la care poate ajunge temperatura uleiului in aceste conditii, fara a nu ma panica?

 

 

 

 

 

 

post-22512-0-09925800-1469435773_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

circula o vorba printre vstromisti :)

Cica daca nu ai probleme la stroama, iti faci singur. Eu de exemplu am schimbat toti rulmentii de la tripod inlsuiv camasile acelea pe care se invart acele din rulmenti, plus unul din suruburi care sta in apa mai tot timpu. Nu a fost ieftina deloc distractia. Vreo 1200 de lei. Urmeaza sa re echilibrez corpurile carburatoare sau cum sor numi in romana, si cu ocazia asta schimb filtrul acela alb din pompa d efrana si garnitura dintre pomba si rezervor. Tot mai exista bataie laterala la bascula, adica se aude ca nui la locu ei cand ii strici un picior din lataral, dar se aude doar din stanga, caci din dreapta pare inchegata : ) dar temerea mea e confirmata, nu mai e asa mare bataia. Stiu ca o sa spuneti ca nu trebuie schimbati acei rulmenti ca doar bagi vaselina in ei, chiar daca au o garnitura de cauciuc. Acum dupa aceasta operatie, adica stiu cum se misca tripodu in toate directile si nu numai in directile proiectate, zic ca e o operatie de intretinere ce trebuie facuta. As fi schimbat si rulmentii din cadru unde sta sprijinita bascula, dar daca ii schimb si oricum se duc la 5 mii de km cum se zice pe aici, nu prea se merita financiar. La cei 67 de mii de km carei are stroama mea deja, mai are doar 2 rulemnti neschimbati la partile mobile :)

 

iar altii isi cumpara termometru la ulei sa isi bata capu si cu ala :)

 

Cineva imi spunea, cum nu ai schimbat inca ambreaju? Da ce la stroama se schimba ambreaju : )?

Deci, cam carei media kilometrilor pe la care unii din voi ati mai schimbat ambreajul sau stiti ca aveti cunoscuti/clineti la care ati schimbat ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Poate ma ajuta cei mai tehnici dintre voi cu o informatie legata de temperatura uleiului din motor.

Recent mi-am pus un indicator in locul vechiului buson de ulei si imi arata in mers in jur de 60 de grade, apoi dupa o vreme si pe caldura mare afara (30+) si/sau pe portiuni de offroad (dealuri, paduri) urca spre 80 de grade.

E normal? Care e intervalul la care poate ajunge temperatura uleiului in aceste conditii, fara a nu ma panica?

 

 

Unii, spun k uleiul ar avea cu 10 -20 grade mai putin decat apa,k temperatura.Acum nu stiu % /% este adevarat,dar are temp ridicata bine.

» Post actualizat in 25 Jul 2016 11:19

Ba fix la rece se face si cu ciocanul. dar trebuie sa fie facut de cineva care stie (Sirius). ;)

Pai da,un meserias,asta spuneam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Poate ma ajuta cei mai tehnici dintre voi cu o informatie legata de temperatura uleiului din motor.

Recent mi-am pus un indicator in locul vechiului buson de ulei si imi arata in mers in jur de 60 de grade, apoi dupa o vreme si pe caldura mare afara (30+) si/sau pe portiuni de offroad (dealuri, paduri) urca spre 80 de grade.

E normal? Care e intervalul la care poate ajunge temperatura uleiului in aceste conditii, fara a nu ma panica?

Eu mai am o Honda Dominator, cu racire doar pe aer si i-am pus ceas de asta.

Temp. uleiului vara e pe la 90 de grade la mers in afara din oras cu viteza de 90 - 100km/h,

In oras (Timisoara) ajunge vara la 120 daca merg mai mult timp (>30min)

Pe off cu urcari lungi la viteza mica, ajunge chiar si la 130.

 

Asa ca la 80 de grade nu tre sa-ti faci nici o grija :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu te puna, sti tu cine ,sa o indrepti tu.Mergi la specialist,imposibil sa nu fie prin tg m.acum este orice in toata RO.

 

Doar un individ am gasit deocamdata in Tg-Mures ce face asa ceva...incalzeste si foloseste o presa mica din ce zicea. Dupa operatiune ar trebui sa arate ca noua, dar nus tiu daca va bate..

» Post actualizat in 25 Jul 2016 19:31

Salutare,

 

Mi-am luat saptamana trecuta un DL650A K8 la 24k km si trebuie sa-l "incalt".

 

As alege intre Metzeler Tourance si Haidenau K60 Scout. Pareri, openii, recomandari? Din ce stiu K60 sunt mai capabile pe offroad, dar se duc mai repede pe asfalt.

 

Pe langa asta, mai e valabila oferta de pe anvelopemoto.eu pentru posesori de stroame: "www.anvelopemoto.eu faciliteaza tuturor membrilor vstromania.ro o reducere de 10 % la achizitionarea de produse de pe situl lor."

 

Multumesc,

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat saptamana trecuta un DL650A K8 la 24k km si trebuie sa-l "incalt".

 

As alege intre Metzeler Tourance si Haidenau K60 Scout. Pareri, openii, recomandari? Din ce stiu K60 sunt mai capabile pe offroad, dar se duc mai repede pe asfalt.

Bravo!

Depinde de ce faci - strada 95% cu ceva offroad usor? Daca da, Tourance Next, Anakee 2 saaau m-as uita si la Pirelli Scorpion Trail 2 (cel putin pentru motorete mai grele sunt foarte ok).

Daca te bagi mai mult de atat pe offroad (mai ales ud) - neaparat guma mai spre offroad - gen K60 scout dar nu vei avea aceeasi siguranta pe asfalt (mai ales ud).

 

Sa il/o folosesti cu aceeasi placere ca si pe vechiul/vechea.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Heidenau K 60 Scout si au aprox. 9000 km.

Mi s-a parut ca se comporta foarte bine pe ploaie, am mers pe ploaie torentiala (autostrada) cu 140 km/h si nu am simtit niciun moment de nesiguranta.

In schimb, roata spate mi se blocheaza foarte repede la franare in comparatie cu altele testate pana acum.

De asemenea, sunt putin zgomotoase peste 110 km/h si simt o vibratie in ghidon intre 20-30 km/h din cauza crampoanelor.

Pe off-road se comporta foarte bine, in orice conditii: noroi, pietre etc

O sa pun si niste poze cu starea actuala dupa cei 9000 km, mie imi par aproape ca noi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am pus Mitas E-07 si sunt uimit pana acum. Nu am facut testul pe ud pe curbe (a pluoat doar odata si am mers prin oras), in rest minunat: de la blaneala pe Transalpina pana la urcat pante de 45 de grade pe forestiere. Chiar sunt niste cauciucuri belea. Nu am crezut ca te poti inclina atat cu ele fara sa ai probleme. Pe la 160 se simte ca are motocicleta un oarecare dans lateral dar eu ating viteza aia foarte rar (acum a fost pentru testare).

Daca si pe ploaie stau bine pe asfalta atunci pot zice ca sunt foarte multumit. Pe forestiere fac super treaba si pe uscat sunt belea.Le recomand celor care mai folosesc si partea de "Adventure" din modelul asta.

La 50-60 vajaie pe asfalt dar nu ma deranjeaza. Ghidonul sta drept de la 110 pana la 40 fara nici un voblaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar inclin sa cred k anakee 2 nu se dezminte.Am fost pe bran si am dat cu scarita de 3-4 ori fara sa simt vreo alunecare.

Mareste viteza. S-ar putea sa dai cu curu. :))))))))))) Incearca un Next sau un Trail II si mai vorbim. :*

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E07 pe dimensiunea de 150 nu are banda pe mijloc?

 

Cred ca v-am vazut Duminica la Popasul regelui pe la 6 seara, voi erati?

Nu are banda continua. Are in schimb un fel de intaritura exact pe mijloc pana la mijlocul inaltimii crampoanelor.

 

La popasul regelui noi eram. Eu cu 10 de rosu si cu un prieten cu KTM SA.

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, acum 2 saptamani am primit Crash bar-ul si engine guard-ul comandate din PL de la firma Heed si sunt foarte multumit.
Asa cum am promis , postez vreo 2-3 poze(nu foarte reusite ca atunci eram concentrat sa nu uit vreun surub sa pun la loc :) ).
Acum am ajuns la partea cu cauciucurile ca dupa ultima plimbare de 950 km am terminat gumele .
Inceput din Bistrita continuat Cluj-Capusu Mare-Belis-Albac-Abrud -Zlatna-Geoagiu Bai-Cugir
si in ziua a 2-a Cugir-Pianu-Sebesel-Obarsia Lotrului-Brezoi-Sibiu-Medias-Sighisoara-Tg. Mure-Bistrita.
A fost super fain si sper sa ma mai duc odata anul asta pe Transalpina si s-o fac in intregime.
In legatura cu gumele daca stiti vreo promotie un pont etc. este bine primit. Oscilez intre Anakee2, Ankee 3 si Metzeler Tourance Next.

 

P.S cu toata rusinea nu stiu cum sa postez pozele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ori le uploadezi pe un site de genul imgur, photobucket, postimage, etc si pui linkul aici, oooooori, aici pe forum, dai scroll down pana la casuta de reply, click pe "more reply options" ca sa te duca la editorul full, care e ceva mai avansat decat casuta de quick reply, si sub casuta de text o sa-ti apara optiunea de "attach files". De-acolo te descurci tu :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

circula o vorba printre vstromisti :)

 

Cica daca nu ai probleme la stroama, iti faci singur. Eu de exemplu am schimbat toti rulmentii de la tripod inlsuiv camasile acelea pe care se invart acele din rulmenti, plus unul din suruburi care sta in apa mai tot timpu. Nu a fost ieftina deloc distractia. Vreo 1200 de lei. Urmeaza sa re echilibrez corpurile carburatoare sau cum sor numi in romana, si cu ocazia asta schimb filtrul acela alb din pompa d efrana si garnitura dintre pomba si rezervor. Tot mai exista bataie laterala la bascula, adica se aude ca nui la locu ei cand ii strici un picior din lataral, dar se aude doar din stanga, caci din dreapta pare inchegata : ) dar temerea mea e confirmata, nu mai e asa mare bataia. Stiu ca o sa spuneti ca nu trebuie schimbati acei rulmenti ca doar bagi vaselina in ei, chiar daca au o garnitura de cauciuc. Acum dupa aceasta operatie, adica stiu cum se misca tripodu in toate directile si nu numai in directile proiectate, zic ca e o operatie de intretinere ce trebuie facuta. As fi schimbat si rulmentii din cadru unde sta sprijinita bascula, dar daca ii schimb si oricum se duc la 5 mii de km cum se zice pe aici, nu prea se merita financiar. La cei 67 de mii de km carei are stroama mea deja, mai are doar 2 rulemnti neschimbati la partile mobile :)

 

iar altii isi cumpara termometru la ulei sa isi bata capu si cu ala :)

 

Cineva imi spunea, cum nu ai schimbat inca ambreaju? Da ce la stroama se schimba ambreaju : )?

Deci, cam carei media kilometrilor pe la care unii din voi ati mai schimbat ambreajul sau stiti ca aveti cunoscuti/clineti la care ati schimbat ?

 

Eu am un strom 650 din 2011 cu 17.000 km si cred ca trebuie sa vad ce e cu ambreajul s-ar putea sa aibe joc oala de la ambraj ca se aude ceva bataie dar inca nu e ascutita ca sunet deci mai tine un pic ....

Editat de Dogaru Cristian Doru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vinde motor negru mat full, NU se mai poate pune nimic, pentru ca are:

- crashbar original,

- priza,

- parbriz inalt,

- handguard,

- cric central,

- semnalizari si oglinzi custom,

- set cutii aluminiu Konvoi,

- proiectoare,

- furtune frana metal,

- inaltatoare ghidon,

- cruise control,

- manere incalzite Oxford cu patru pozitii.

- cutie suplimentara de depozitare, facuta special pe locul gol

- 2 chei

- suport GPS

- trusa scule originala

- carenele sunt toate originale, cu seriile aferente, au fost vopsite de fostul proprietar din Italia.

- accept orice test. Motorul arata si merge impecabil.

 

In primavara s-a schimbat kitul de lant, placutele de frana, uleiul in furca.

Se vinde impreuna cu un cablu de ambreiaj nou-nout (tinut de rezerva in carene), placute de frana care mai merg un sezon,.

Consum 4%.

Tinut in garaj, foarte ingrijit, fara cazaturi. Nu l-am bagat pe off-road.

Gume Michellin Anakee 2 peste 50%.

ITP facut de 2 luni.


» Post actualizat in 29 Jul 2016 16:50

Scuze, nu am reusit sa pun pozele dar se pot vedrea pe bikeshop.ro. Pretul e 3700 euro. Vi se pare mult?

Nu am ce face, trebuie sa il vand pt ca toti tovarasii si-au tras motoare peste 1200 cc si deja mi-e greu sa ma tin dupa ei!

Editat de klocky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Ori le uploadezi pe un site de genul imgur, photobucket, postimage, etc si pui linkul aici, oooooori, aici pe forum, dai scroll down pana la casuta de reply, click pe "more reply options" ca sa te duca la editorul full, care e ceva mai avansat decat casuta de quick reply, si sub casuta de text o sa-ti apara optiunea de "attach files". De-acolo te descurci tu :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...