borsulica Postat Septembrie 8, 2017 Share Postat Septembrie 8, 2017 Eu stau acasa weekendul asta. Poate data viitoare! » Post actualizat in 08 Sep 2017 21:55 Veniti la intalnire la Herculane? Cine pleaca din Bucale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sică37 Postat Septembrie 9, 2017 Share Postat Septembrie 9, 2017 (editat) Salutare tuturor membrilor v-stromisti de pe acest forum ! De o luna, sunt posesorul unui minunat bidiviu, Dl 1000, din 2005 si sunt extrem de incantat de ce poate oferi calutul! Am avut o Yamaha fz6n, era potrivita pentru mersul prin oras, dar mi-am dorit mai mult de la o motocicleta si nu am mai stat pe ganduri, am facut schimbarea ! Am gasit, printr-o intamplare fericita, un Dl 1000, impecabil, parca e nou, cu 24000 km, la o aruncatura de bat de unde locuiesc si nu am mai stat pe ganduri si am achizitionat utilajul ! Este altceva, alt stil de pilotaj, sunt incantat ca pot rula si pe un drum neasfaltat fara proleme, cat despre confort..., este ca un fotoliu pe roti ! Incantat sa fiu printre voi, sunt din Brasov, iar daca aveti drumuri prin zona, poate bem o cafea si povestim un pic despre calutii nostri ! Va salut ! » Post actualizat in 09 Sep 2017 08:53 Calutul meu:) Editat Septembrie 9, 2017 de SicĂŁ37 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Septembrie 9, 2017 Share Postat Septembrie 9, 2017 Arata bine! Si cutii de bani multi Sa ne vedem cu bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Septembrie 9, 2017 Share Postat Septembrie 9, 2017 Bine ai venit. Hai la intrunirea de toamna. Vezi pe VStromania.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 9, 2017 Share Postat Septembrie 9, 2017 stapanire buna boss,km.....relativi....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sică37 Postat Septembrie 9, 2017 Share Postat Septembrie 9, 2017 stapanire buna boss,km.....relativi....... Am acte ce dovedesc km » Post actualizat in 09 Sep 2017 18:47 Multumesc de primire, iar in legatura cu intalnirea de la Herculane, nu cred ca pot ajunge, multumesc de invitatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Septembrie 11, 2017 Share Postat Septembrie 11, 2017 Vând protecții pentru cadru Pret: 60 lei / set Contact: Marius tel: 0754 040 932 website: Pagina de vanzare si contact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan.marinescu Postat Septembrie 11, 2017 Share Postat Septembrie 11, 2017 Salut, Pun aici post-ul meu de pe vstromania, ma gandesc ca poate are mai multa vizibilitate. Cu scuzele de rigoare daca a mai fost discutata problema; am incercat un search pe forum, dar mi-e foarte greu sa parcurg toate cele 800 de pagini din thread ================================================================================================ Pe la sfarsitul lui iulie an am devenit fericitul posesor al unui V-Strom 1000 XT 2017, nou-noutz. Si, desigur, ne-am plimbat putin, am ajuns pe la 3200km. Recent (pe la 3100 si un pic de km), dupa o tura Bucuresti-Sighisoara si retur care a mers perfect, m-am plimbat cu ea nitel prin oras, si *cred* ca aud un zgomot care nu era acolo initial (accent puternic pe *cred*, este foarte posibil ca zgomotul cu pricina sa existe doar in capul meu). Se aude doar in viteza I (foarte rar II), la viteze mici (sub 20km/h), cand accelerez incet si cand mai folosesc si ambreiajul, de exemplu cand merg printre masini la stop (dar si cand pornesc calm de pe loc). Nu il aud la ralanti. Zgomotul e greu de descris, se aude ca si cum a intrat undeva o pietricica (mica) si face galagie in mers, dar nu se aude constant, apare doar din cand in cand, si nu e puternic. Ca localizare, mi se pare ca se aude de undeva din partea din fata. Am fost cu ea la Motorteam, nu prea au avut mult timp sa se uite cum trebuie la ea, mi-au spus ca se aude lantul (e drept ca era cam uscat) si l-au uns, dar zgomotul persista. Am verificat nivelul de ulei (care e OK si a fost schimbat la prima rezivie la 1000km) si m-am uitat sub ea sa vad daca are vreo scurgere, dar nu am gasit nimic. In rest, motorul se comporta excelent si nu am sesizat nicio schimbare la handling. Skill-urile mele in materie de mecanica moto se opresc aici, din pacate, asa ca nu mai stiu la ce sa ma uit.Intrebare mea: a mai experimentat cineva simptome similare? Daca nu, o sa postulez ca singurul zgomot nou e in capul meu si o s-o calaresc in continuare pana la loc comanda Multumesc,BogdanPS. Pana acum am mers doar pe sosea cu ea, nimic offroad. ================================================================================================ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 12, 2017 Share Postat Septembrie 12, 2017 Hmmmm....de ce am eu impresia ca m-am mai lovit de problema asta? Incerc sa imi aduc aminte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LycanC Postat Septembrie 12, 2017 Share Postat Septembrie 12, 2017 (editat) Hmmmm....de ce am eu impresia ca m-am mai lovit de problema asta? Incerc sa imi aduc aminte. Poate e prea strans lantul... Editat Septembrie 12, 2017 de LycanC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzi22 Postat Septembrie 12, 2017 Share Postat Septembrie 12, 2017 A mai trecut cineva de la Michelin Anakee 2 la Pirelli Scorpion Trail 2 ? Daca da, cum vi s-a parut trecerea ? Eu am avut impresia ca e prima oara cand ma urc pe o motocicleta. Motocicleta parea sa aiba vointa proprie...cum incercam sa iau o curba se inclina instant (si violent) spre deosebire de Anakee 2, unde trebuia sa muncesc un pic ca sa iau curbele. Pe noile cauciucuri am "chicken strips" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanSC Postat Septembrie 12, 2017 Share Postat Septembrie 12, 2017 (editat) Salut, Pun aici post-ul meu de pe vstromania, ma gandesc ca poate are mai multa vizibilitate. Cu scuzele de rigoare daca a mai fost discutata problema; am incercat un search pe forum, dar mi-e foarte greu sa parcurg toate cele 800 de pagini din thread ================================================================================================ Pe la sfarsitul lui iulie an am devenit fericitul posesor al unui V-Strom 1000 XT 2017, nou-noutz. Si, desigur, ne-am plimbat putin, am ajuns pe la 3200km. Recent (pe la 3100 si un pic de km), dupa o tura Bucuresti-Sighisoara si retur care a mers perfect, m-am plimbat cu ea nitel prin oras, si *cred* ca aud un zgomot care nu era acolo initial (accent puternic pe *cred*, este foarte posibil ca zgomotul cu pricina sa existe doar in capul meu). Se aude doar in viteza I (foarte rar II), la viteze mici (sub 20km/h), cand accelerez incet si cand mai folosesc si ambreiajul, de exemplu cand merg printre masini la stop (dar si cand pornesc calm de pe loc). Nu il aud la ralanti. Zgomotul e greu de descris, se aude ca si cum a intrat undeva o pietricica (mica) si face galagie in mers, dar nu se aude constant, apare doar din cand in cand, si nu e puternic. Ca localizare, mi se pare ca se aude de undeva din partea din fata. Am fost cu ea la Motorteam, nu prea au avut mult timp sa se uite cum trebuie la ea, mi-au spus ca se aude lantul (e drept ca era cam uscat) si l-au uns, dar zgomotul persista. Am verificat nivelul de ulei (care e OK si a fost schimbat la prima rezivie la 1000km) si m-am uitat sub ea sa vad daca are vreo scurgere, dar nu am gasit nimic. In rest, motorul se comporta excelent si nu am sesizat nicio schimbare la handling. Skill-urile mele in materie de mecanica moto se opresc aici, din pacate, asa ca nu mai stiu la ce sa ma uit. Intrebare mea: a mai experimentat cineva simptome similare? Daca nu, o sa postulez ca singurul zgomot nou e in capul meu si o s-o calaresc in continuare pana la loc comanda Multumesc, Bogdan PS. Pana acum am mers doar pe sosea cu ea, nimic offroad. ================================================================================================ Nu am modelul tau (de curiozitate, cum ti se pare?), dar am o intrebare: in aia 3200 de km de cate ori ai curatat si gresat lantul acela cu simt de raspundere? Te intreb deoarece am patit ceva similar: La o intoarcere dupa o tura mai lunga am inceput sa aud un tacanit usor cand plecam de pe loc intr-a I-a si a II-a pana pe la 20-30 de km/h. Am intrebat mecanicul, el a zis ca nu aude nimic (o fi tacanitul din capul meu), pe cricul central nu se auzea indiferent de treapta de viteza si la un moment dat mi s-a parut ca a disparut. Am mai mers vreo 1000 de km in care nu am curatat lantul dupa care a reaparut din ce in ce mai puternic (in 60 de km a trecut de la de-abia se auzea la se auzea intr-a 4-a la 70-80 la ora). Concluzie: kit lant nou, explicatia: intretinere necorespunzatoare (si avea ceva mai mult de 3200 de km acel lant) . Editat Septembrie 12, 2017 de StefanSC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan.marinescu Postat Septembrie 12, 2017 Share Postat Septembrie 12, 2017 Nu am modelul tau (de curiozitate, cum ti se pare?), dar am o intrebare: in aia 3200 de km de cate ori ai curatat si gresat lantul acela cu simt de raspundere? Te intreb deoarece am patit ceva similar: La o intoarcere dupa o tura mai lunga am inceput sa aud un tacanit usor cand plecam de pe loc intr-a I-a si a II-a pana pe la 20-30 de km/h. Am intrebat mecanicul, el a zis ca nu aude nimic (o fi tacanitul din capul meu), pe cricul central nu se auzea indiferent de viteza si la un moment dat mi s-a parut ca a disparut. Am mai mers vreo 1000 de km in care nu am curatat lantul dupa care a reaparut din ce in ce mai puternic (in 60 de km a trecut de la de-abia se auzea la se auzea intr-a 4-a la 70-80 la ora). Concluzie: kit lant nou, explicatia: intretinere necorespunzatoare (si avea ceva mai mult de 3200 de km acel lant) . Multumesc pentru informatii. Doar de doua ori am curatat si uns lantul cum trebuie in timpul asta (plus ieri, cand am fost cu ea la service). Se pare ca toata lumea cu care am vorbit desre problema asta indica o problema la lant, cel mai probabil de acolo este. Invatatura de minte pentru mine sa fiu mai atent cu intretinerea, nu am realizat ca trebuie uns atat de des. Am luat oricum un sistem automat de uns lantul pe care sper sa-l pot monta in curand, dar dincolo de asta o sa fiu mult mai atent cu el de acum incolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanSC Postat Septembrie 12, 2017 Share Postat Septembrie 12, 2017 De curiozitate, ce zice manualul despre intretinerea lantului? (de exemplu, eu am fost sfatuit ca la fiecare 500 de km sa fac mentenanta pe lant) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorv Postat Septembrie 12, 2017 Share Postat Septembrie 12, 2017 nu sunt foarte experimentat in tehnicalitati moto dar descrierea imi aminteste de o problema ce am avut-o eu pe virago 535 (care e in service in momentul asta), acelasi sunet, la fel aparut si accentuat dupa ce vreme si s-a dovedit ca ar fi intinzatorul de la lantul de transmisie. repet, nu ma pricep, dar m-am identificat perfect cu felul in care ai descris tu problema la moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan.marinescu Postat Septembrie 12, 2017 Share Postat Septembrie 12, 2017 (editat) > De curiozitate, ce zice manualul despre intretinerea lantului? Mie mi-au spus 300-400km de la Motorteam. In manual scrie "clean and lubricate every 1000 km". Editat Septembrie 12, 2017 de bogdan.marinescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 12, 2017 Share Postat Septembrie 12, 2017 Asa fac eu,dupa o tura de 2-3- 400 km ,dupa ce vin dau cu spray de lant pt urmatoarea cursa.daca nu pot evita un drum de tara si merg cativa km este posibil sa il si spal . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan.marinescu Postat Septembrie 12, 2017 Share Postat Septembrie 12, 2017 Multumesc tuturor pentru sfaturi! Deci lant, posibil (si) intinzator de lant. Macar acum am ce sa le spun celor de la service. Astazi Vivi primeste un cric central si o sa-mi fie mai usor sa-l ung intr-o tura mai lunga, pana acum era dificil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorv Postat Septembrie 12, 2017 Share Postat Septembrie 12, 2017 Multumesc tuturor pentru sfaturi! Deci lant, posibil (si) intinzator de lant. Macar acum am ce sa le spun celor de la service. Astazi Vivi primeste un cric central si o sa-mi fie mai usor sa-l ung intr-o tura mai lunga, pana acum era dificil. rectificare: la mine era vorba de lantul de distributie si intinzatorul acestuia sper ca ajuta. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan.marinescu Postat Septembrie 12, 2017 Share Postat Septembrie 12, 2017 Mersi, am trecut-o si p-asta pe lista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 12, 2017 Share Postat Septembrie 12, 2017 De ce ii complicati viata omului???? Daca dupa spalat si reglat tot face, nu e ala.....si la 3200 daca face asa urat lantul, chiar si murdar, undeva e o problema. Mie imi e teama sa nu fie vreo un rulment defect prin motor. Ca m-am lovit dde problema asta. Lantul se unge la 500km (vreme buna, pe ploaie si mai des) si se spala la fiecare 1000km. » Post actualizat in 12 Sep 2017 13:57 A mai trecut cineva de la Michelin Anakee 2 la Pirelli Scorpion Trail 2 ? Daca da, cum vi s-a parut trecerea ? Eu am avut impresia ca e prima oara cand ma urc pe o motocicleta. Motocicleta parea sa aiba vointa proprie...cum incercam sa iau o curba se inclina instant (si violent) spre deosebire de Anakee 2, unde trebuia sa muncesc un pic ca sa iau curbele. Pe noile cauciucuri am "chicken strips" Sa compari anakee cu Trail 2 e ca si cum ai compara caca cu ciocolata. Alte caracteristici, alta calitate, alta tinuta de drum. Abia acum o sa ai ocazia sa vezi ce poate mobra aia. Chiar si pe off sunt mai bune decat anakee chiar daca desenul e total diferit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan.marinescu Postat Septembrie 12, 2017 Share Postat Septembrie 12, 2017 (editat) Rulment defect in motor ?! Pai abia asta imi complica viata :| Ma gandeam ca lantul a ramas cu un defect minor chiar si dupa spalare/gresare (nu s-a reglat nimic la el), dar macar nu se mai agraveaza acum ... EDIT: cum pot sa ma prind daca e o problema la motor? Editat Septembrie 12, 2017 de bogdan.marinescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorv Postat Septembrie 12, 2017 Share Postat Septembrie 12, 2017 (editat) Rulment defect in motor ?! Pai abia asta imi complica viata :| Ma gandeam ca lantul a ramas cu un defect minor chiar si dupa spalare/gresare (nu s-a reglat nimic la el), dar macar nu se mai agraveaza acum ... EDIT: cum pot sa ma prind daca e o problema la motor? Nici eu nu puteam sa imi dau seama exact de unde vine sunetul si 'mesterul' la care am dus mobra am vazut ca a pus o surubelnita pe blocul motor si a dus urechea la ea si asa si-a dat seama. vrajitorie am zis ). imi imaginez ca e ca in medicina: trebuie sa stii ce sa auzi, sa stii ce sunete apar in plus si la ce nivel al blocului motor - eu habar nu am. de asemenea informatiile astea cred ca trebuie puse cap la cap cu felul in care se comporta la drum, daca sunetul dispare cand tragi ambreiajul etc Editat Septembrie 12, 2017 de tudorv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailboat Postat Septembrie 12, 2017 Share Postat Septembrie 12, 2017 Bogdane,nu mă bag în seamă am, n-am treabă, dar, fără supărare, nu înțeleg cum se poate apuca cineva de motociclit fără să înțeleagă diferența între transmisie și distribuție (ia o jumătate de oră de youtube ca să înțelegi cum funcționează în mare un motor cu tot cu transmisie și distribuție). Nu știu care e problema la motorul tău, dar un lanț se inspectează pentru a stabili când se unge, respectiv curăță. Adică atunci când lucește (e vorba de partea care încadrează dinții pinionului) se unge cu spray, iar când e aproape năclăit se curăță. Perioada de ungere diferă de la lanț la lanț și în funcție de condițiile meteo și de lubrifiant. Ultimele două lanțuri pe care le-am folosit au fost DID auriu si nu au ținut unse mai mult de 350 km în cele mai bune condiții. Am văzut lanțuri, mai slab cotate, care în același condiții au ținut peste 500 km. Pe ploaie nu are rost să îl ungi, pentru că nu ține decât câțiva zeci de km (e logic de ce). Oricum, un lanț care nu e defect din fabrică nu se poate strica în câteva mii de km chiar fără niciun fel de întreținere. Deci ideea e să îl întreții făcînd regulat o inspecție vizuală, despre care cred că scrie în manualul motorului. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan.marinescu Postat Septembrie 12, 2017 Share Postat Septembrie 12, 2017 Bun, sa reformulez atunci: unde pot sa ma duc ca sa aflu daca e o problema la motor ? (sunt din Bucuresti). » Post actualizat in 12 Sep 2017 14:34Bogdane,nu mă bag în seamă am, n-am treabă, dar, fără supărare, nu înțeleg cum se poate apuca cineva de motociclit fără să înțeleagă diferența între transmisie și distribuție (ia o jumătate de oră de youtube ca să înțelegi cum funcționează în mare un motor cu tot cu transmisie și distribuție). Nu e chiar asa tragica problema, inteleg (in mare) diferenta intre transmisie si distributie, doar ca citisem reply-ul in viteza si nu am fost atent. Mea culpa. Multumesc pentru sfaturile legate de lant. De asemenea: iar când e aproape năclăit se poponeataăță Forum-ul asta e chiar amuzant uneori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.