Grigore1 Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 Eu tot nu am inzeles de ce topcase ar fi cauza si de fapt cum s-a intimplat. A iesit husa si a agatat oglinda si asa a rupt? Sau a cazut tot motorul ? Sau sobolanul a ros intii oglinda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan.marinescu Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 Nici mie nu mi-e foarte clar de ce husa cu topcase ar fi cauza. Am si eu una cu topcase, sau mai bine zis am avut. A protejat bine motorul, dar furtuna a rupt conexiunea dintre cureaua de prindere de jos si husa (noaptea ca hotii). De dimineata am gasit-o pe Vivi aproape goala pusca. Acum am o husa cu o marime mai mica; nu acopera chiar tot motorul, dar ar trebui sa reactioneze mai putin violent la vant, cel putin in teorie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 Dar barci cu vele ati vazut vreodata? Cu cat e suprafata care opune rezistenta mai mare, cu atat vantul are mai mult "spor" sa impinga agregatul. Husa functioneaza ca o vela, iar daca e pus si topcase-ul, vantul are mai mult spor. Am constatat faza asta cand am mers ultima data singur pe mobra, la viteze mai marisoare, vant puternic din lateral, mai mult de 140 nu am putut, ca fugea spatele grav. Fara topcase merge bine chiar si pe vant puternic. Sau combinatii, incarcata full nu zice nis pas. Normal, la 450 de kile, nu e asa usor de mutat de pe o banda pe alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan.marinescu Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 Nu e chiar acelasi lucru. Vela este o suprafata libera si se orienteaza in general astfel incat sa aiba contact cu vantul pe o suprafata cat mai mare. Husa inconjoara motorul. Ca sa se miste trebuie ca aerul sa aiba pe unde sa intre intre ea si motor. Nu am testat, dar banuiesc ca o husa care e infasurata strans in jurul motorului (astfel incat aerul sa nu aiba multe puncte de acces) nu e prea impresionata de vant. De asta nu am inteles de ce e atat de important faptul ca husa are loc pentru topcase. Poate apar spatii suplimentare pe unde sa poata intra aerul din cauza suprafetei suplimentare, dar tot nu inteleg prea bine de ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 de aia folosesc eu un banal cearsaf, de la kaufland, 30 de lei sau cat e, de ala de 90 pe 200. E perfect contra matzelor si porumbeilor si a prafului si a te miri ce mizarii aruncate de pe la balcoane, cand ploua se uda usor ca doar sta mobra sub balcoane dar se usuca repede. Cu husele alea impermeabile am impresia ca tot timpu ramane umezeala inuntru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 (editat) Bogdane, câte explicații SF... Jură-te că de fiecare dată când parchezi motorul te orientezi să aibă vântul din față sau din spate. Aia cu umflatul e vrajă. Tu ai văzut vreodată remorcă de TIR luată de vânt? Pe unde intră aerul, dacă ușile sunt închise? De ce există huse cu spațiu pentru topcase? Că poate unii nu iau în casă cutia, o lasă pe motor. Și o husă normală nu merge. Think about it! Cooldeep, cu husa ai dreptate, ce stă sub nailon musai prinde umezeală. Editat Octombrie 25, 2017 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 26, 2017 Share Postat Octombrie 26, 2017 Fix aia cu umflatul e problema. Daca pui si topcase se face un fel de balon care sa umfla ca dracu pe dedesubt ca inca nu am vazut husa cu fermoar care se inchide complet. daca nu ai topcase sta mai lipita de mobra si nu se produce efectul ala de vele. Datii doua elastice din alea de bagaje de jur imprejur si nu se mai intampla nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
massive818 Postat Noiembrie 3, 2017 Share Postat Noiembrie 3, 2017 (editat) Off topic. Pentru cei care mesteresc la mobre am gasit un site interensant cu tot felul de date si scheme. Chestii utile, cred eu. https://motorcycleinfo.calsci.com/VStrom3.html Editat Noiembrie 3, 2017 de massive818 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Noiembrie 3, 2017 Share Postat Noiembrie 3, 2017 Salut. Am urmatoare problema: De azi au inceput farurile sa palpaie la tot felul de turatii ca si cum ar scadea tensiunea. De asemenea, priza USB nu mai incarca si palpaie si led-ul ei. Alte probleme inca nu are (porneste imediat, merge ok, etc) Partea mai trista e ca tocmai m-am pornit spre Romania, din Belgia. Pana acum, am incercat sa gasesc un voltmetru in supermarketuri / benzinarii, fara noroc. Care ar putea fi problema? Ar trebui sa ma ingrijorez pana ajung acasa? In seara asta iau trenul pana in Innsbruck, dar de-acolo o sa mai am cam 1500 - 1800 de km (in functie de traseu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Noiembrie 3, 2017 Share Postat Noiembrie 3, 2017 o fi releul de incarcare? o fi statorul ? ce an/model e ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Noiembrie 4, 2017 Share Postat Noiembrie 4, 2017 Este vstrom 650 cu abs din 2009 » Post actualizat in 04 Nov 2017 07:47 Ar ajuta cu ceva sa dezactivez un far si un bec de pozitie? (Sa limitez consumatorii) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 4, 2017 Share Postat Noiembrie 4, 2017 Vezi mufa aia mare din carena stanga. Desfa-o si dai cu ceva spray. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Noiembrie 4, 2017 Share Postat Noiembrie 4, 2017 Singurul spray disponibil e unul de curatat lantul. Pot sa il folosesc si pt mufa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat Noiembrie 4, 2017 Share Postat Noiembrie 4, 2017 desfa bornele la baterie si incearca sa cureti papucul dedesupt in locul unde face contact pe baterie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Noiembrie 4, 2017 Share Postat Noiembrie 4, 2017 Bune ambele variante,stiu ambele cazuri.nu prea e bun k se usuca instantaneu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 4, 2017 Share Postat Noiembrie 4, 2017 mai bine dai cu apa. si cand ai dai cu wd40 sau sprai de contacte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Noiembrie 4, 2017 Share Postat Noiembrie 4, 2017 Fix aia cu umflatul e problema. Daca pui si topcase se face un fel de balon care sa umfla ca dracu pe dedesubt ca inca nu am vazut husa cu fermoar care se inchide complet. daca nu ai topcase sta mai lipita de mobra si nu se produce efectul ala de vele. Datii doua elastice din alea de bagaje de jur imprejur si nu se mai intampla nimic. Este si cu fermoar ,gasita pe la fostul magazin PLUS , mai bine luam doua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Noiembrie 5, 2017 Share Postat Noiembrie 5, 2017 (editat) Seara buna, DL650 din dotare (AK8, 34k km) a inceput sa scoata un vajait/suierat ciudat. Acum 700 km am verificat jocul la supape, totul ok...si IN si EX sunt in parametrii. Am pus capacele la cilindrii la loc, am strans frumos tot cu dinamometrica. Am dat o tura de 100 km, totul ok. Am mai iesit dupa la o tura de aprox. 200 km si dupa 180 km am facut o pauza de 15-20 min. Cand am repornit mobra a inceput si sunetul respectiv. In cei 20 km pana acasa ba a sunat ba nu a sunat, dar sunetul apare doar la peste 70-80 km/h. Cel mai tare se aude intre partea din fata la rezervor si ghidon (m-am aplecat in fata sa aud de unde vine). Nu e zgomot de vibratii sau alte chestii gen suruburi desfacute si e intermiment, suna din cand in cand si tind sa cred ca e de la ceva chestii in miscare/rotatie. Pe loc nu suna nimic nici daca o turez. Doar in mers si din ce am observat la peste 80 km/h cum am mai zis. Am iesit si ieri si azi si iar a sunat cam primii 8 km de cand am pornit dupa care pauza - nu a mai sunat deloc. A reinceput sa sune aleator cam dupa 40 km. A mai patit cineva asa ceva? Aveti idee ce sa verific? Am zis de verificat jocul la supape doar ca idee, nu cred sa aiba legatura cu suieratul, dar asta e singura chestie la care am mesterit in ultima vreme. Multumesc, Mihai Editat Noiembrie 5, 2017 de mihai.ch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionx1987 Postat Noiembrie 12, 2017 Share Postat Noiembrie 12, 2017 Are careva idee de unde pot cumpara suport scarita pasager dreapta ? Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Noiembrie 12, 2017 Share Postat Noiembrie 12, 2017 Incearca aici https://www.olx.ro/oferta/dezmembrez-suzuki-v-strom-650-cu-abs-ID7mZoI.html#a8e4afc3a0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Noiembrie 14, 2017 Share Postat Noiembrie 14, 2017 Seara buna, DL650 din dotare (AK8, 34k km) a inceput sa scoata un vajait/suierat ciudat. Acum 700 km am verificat jocul la supape, totul ok...si IN si EX sunt in parametrii. Am pus capacele la cilindrii la loc, am strans frumos tot cu dinamometrica. Am dat o tura de 100 km, totul ok. Am mai iesit dupa la o tura de aprox. 200 km si dupa 180 km am facut o pauza de 15-20 min. Cand am repornit mobra a inceput si sunetul respectiv. In cei 20 km pana acasa ba a sunat ba nu a sunat, dar sunetul apare doar la peste 70-80 km/h. Cel mai tare se aude intre partea din fata la rezervor si ghidon (m-am aplecat in fata sa aud de unde vine). Nu e zgomot de vibratii sau alte chestii gen suruburi desfacute si e intermiment, suna din cand in cand si tind sa cred ca e de la ceva chestii in miscare/rotatie. Pe loc nu suna nimic nici daca o turez. Doar in mers si din ce am observat la peste 80 km/h cum am mai zis. Am iesit si ieri si azi si iar a sunat cam primii 8 km de cand am pornit dupa care pauza - nu a mai sunat deloc. A reinceput sa sune aleator cam dupa 40 km. A mai patit cineva asa ceva? Aveti idee ce sa verific? Am zis de verificat jocul la supape doar ca idee, nu cred sa aiba legatura cu suieratul, dar asta e singura chestie la care am mesterit in ultima vreme. Multumesc, Mihai Nimeni nimic? Sau doar mobra mea are sunete ciudate? Poate sa sune ceva de la transmisie avand in vedere ca suna doar in mers si nu pe loc cand accelerez si al 6-7k turatii? La rece, cu motorul oprit, bagata in viteza si tras ambreajul, de abia pot sa o misc de pe loc. Adica trebuie sa ma intrebuintez bine sa o misc de pe loc. Ce am mai observat dupa ce am auzit sunetul prima data e ca lantul era foarte largit...aveam 5-6 cm de manevra. Ok, l-am intins si acum am 2-3 cm in majoritatea locurilor, dar intr-un loc anume e intins aproape de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Noiembrie 14, 2017 Share Postat Noiembrie 14, 2017 La rece parca si la mine se misca greu. Probabil o fi de la ulei care e mai vascos cand e rece. Dar daca lantul e intins pe bucati trebuie schimbat ca o sa inceapa sa tacane. S-ar putea sa fie de la lant zgomotul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Noiembrie 14, 2017 Share Postat Noiembrie 14, 2017 La rece parca si la mine se misca greu. Probabil o fi de la ulei care e mai vascos cand e rece. Dar daca lantul e intins pe bucati trebuie schimbat ca o sa inceapa sa tacane. S-ar putea sa fie de la lant zgomotul. La rece cred ca e din cauza uleiului mai vascos avand in vedere ca am 10w50. Legat de lant...da, trebuie sa il schimb, dar nu cred ca sunetul e de la lant. Adica daca ar fi de la lant banuiesc ca ar suna tot timpul la aceeasi viteza si nu doar cand si cand. Plus ca sunetul se aude cel mai tare intre partea din fata la rezervor si ghidon...sa zic asa pe acolo vine sunetul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzi22 Postat Noiembrie 14, 2017 Share Postat Noiembrie 14, 2017 Salutare, Am reusit sa cad pentru prima oara de cand am motor intr-o parcare subterana (beton lucios + apa + curba) si ca urmare a cazaturii s-a spart handguardul si s-a julit contragreutatea pe stanga (+ o carena zgariata, varful la aripa fata julit si engine guard-ul destul de polizat). Asa ca .... are cineva de vanzare niste handguarduri OEM si contragreutati de ghidon fara zgarieturi sau urme de buna purtare ? Mersi anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Noiembrie 14, 2017 Share Postat Noiembrie 14, 2017 Salutari - ma bate un vant de schimbare, poate stiti pe cineva doritor de-o Stroama gata echipata de drumuri lungi si in pus deja invata cu traseul, pe ici-colo. Multam de share: /index.php?/topic/750236-de-vanzare-suzuki-v-strom-dl650-2010-45000-de-km/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.