Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Ambele corpuri de admisie să introducă același volum de aer în cilindri. Să explice colegii mai bine, dacă vor.

La mine cyl. 2 băga aer ca la balamuc, bujiile erau albe. Albe datorită filtrului de benzină aproape înfundat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegul vorbește de 650, dar oricum nu are nicio legătură cu problema ta. Dă-te puțin pe www.vibefree.com și o să înțelegi. 

Eu am rectificat oala (clutch basket) la omul respectiv și rezultatul a fost foarte bun. După mai bine de 40k km coafura rezistă.

 

Scuze, www.vibefreev.com, am mâncat un v. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am remarcat si eu la 650 o vibratie mai pronuntata pe la 5500 rpm si cam acolo imi suna mie ca trebuie sa schimb treapta de viteza. 3 intrebari am:

1) e ok daca schimb acolo viteza?

2) despre acea vibratie este vorba?

3) daca da la 2, in ce consta sincronizarea si unde o pot face in Bucuresti?

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, Macsy a spus:

Eu zic că îi clar topicul ăsta. 

În altă ordine de idei, folosiți GPS tracker? Dacă da, de care?

Mulțumesc. 

Am avut un tracker cumparat de pe aliexpress, I-track se numea parca. A tinut vreo 2 luni pana s-a stricat. Tind sa cred ca mi-a luat si bateria cu el ca prea s-au intamplat deodata.

 

In lumina experientei neplacute, m-am ambitionat si-am luat o alarma cu tracker  - vinde un baiat si pe aici - facuta in Israel, cica. Scumputa, dar merita. Dupa vreo 3 saptamani cu alarma armata - motorul a pornit instant. Nu e chiar perfecta, uneori raspunde mai greu la dezarmare daca e activata - insa are niste chestii interesante: daca e miscata sau inclinata motocicleta, suna o perioada alarma, apoi tace - insa continua sa trimita sms-uri la greu cu pozitia  si nu se opreste pana ce n-o dezarmezi - super chestie in caz ca chiar ti-o fura poti vedea in timp real traseul pe care il are. Plus consumul extrem de redus....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce aș face eu dacă aș fi hoț. Aș ecrana o dubă, plus sistem de bruiaj semnal. Prima chestie, aș scoate bornele de la baterie și eventual cu un aparat de detecție semnal aș căuta diferitele gadgeturi care emit semnal. Apoi o "pătură" peste care să inhibe și mai mult semnalul. În 3 inși ridici cam orice mobră repede într-o dubă. Probabil niște lanțuri prinse bine de niște ancore sănătoase înfipte în pământ să mai întârzie lucrarea... 

Daaaar, stați liniștiți, dacă mă gândesc să fur și o cireașă din pom mă apucă tremuratul de frică... 😛

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 31.07.2019 at 13:59, bozoro said:

Noi folosim GPS-urile furnizate de www.furat.ro  Tine bateria circa 3 saptamani fara sa pornesti mobra. Mai mult nu. Poate ceva mai putin daca e prin parcare pe sub pamant ca se zbuciuma mult sa gaseasca semnal. Eftine si eficiente. Si mici. :)

Arata misto, pacat ca pe astea noi ai din ce in ce mai putine locuri in care sa le dosesti... :(

Editat de xtx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 4 ianuarie 2019 la 11:32, bozoro a spus:

Da de ce tineti voi cu tot dinadinsul sa ajungeti cu ambele piciore jos si cu tota talpa? Pe mobra se merge cu picioarele pe scarite nu pe jos. Iar de oprit e suficient un picior jos. Avem destule exemple in grup de baieti nu tocmai inalti care nu au nici cea mai mica problema in a merge cu ea asa cum e. Ba daca stau bine sa ma gandesc unii ar mai inalta-o nitel! :))))

N-ai patit sa opresti, dai sa pui piciorul jos si sa gasesti singura "pata" de nisip/pietris/ulei ulei?

Si sa iti alunece talpa de sprijin vreo 5-10-15cm pana regaseste aderenta?

Daca esti "scurt" ai pus-o jos la faza aia, ca se inclina prea mult si nu mai poti s-o tii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, frigider a spus:

N-ai patit sa opresti, dai sa pui piciorul jos si sa gasesti singura "pata" de nisip/pietris/ulei ulei?

Si sa iti alunece talpa de sprijin vreo 5-10-15cm pana regaseste aderenta?

Daca esti "scurt" ai pus-o jos la faza aia, ca se inclina prea mult si nu mai poti s-o tii.

Aia e. ghinion, dar pentru o posibilitate, destul de redusa de altfel daca esti atent, sa renunti la confort nu stiu daca merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, vis-a-vis a spus:

Nu merg linkurile cu traseul...

Poate la tine sau poate de pe telefon (care e o chestie cunoscuta: google nu poate reproduce pe telefon un traseu facut pe calculator cu google maps).

Incearca de pe un calculator si o sa vezi ca merge.

LE: am mai refacut putin traseele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut domnilor, incerc norocul si aici, pana apare un anunt pe gandurile mele pe site-uri de vanzare.

Doresc sa cumpar un v-strom dupa 2012 cu abs, fara prea multe accesorii.

Daca sta cineva pe ganduri sa isi schimbe motocicleta, poate sa imi dea un mesaj, poate cadem pe ganduri.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 31.07.2019 la 11:10, Macsy a spus:

Eu zic că îi clar topicul ăsta. 

În altă ordine de idei, folosiți GPS tracker? Dacă da, de care?

Mulțumesc. 

Saptamana asta am luat legatura cu Florin de la furat.ro si am achizitionat un gps tracker microAVL. Un pic mai mare decat o bricheta, are gps, gprs, gsm, atentionare la miscare, se poate regla sensibilitatea, atentionare la iesire din perimetru, se poate regla aria,  la interogare cu sms poti vedea in timp real, pe telefon, pozitia pe google maps sau pe harta de pe furat.ro, traseul strabatut in 3, 24, 48 de ore. Usor de montat, doua fire doua paie, nu am mai folosit si optiunea de a opri motorul din telefon, mai erau ceva fire de legat, acolo doar cineva de profesie se baga, cred ca daca se doreste furat, nu ti-l porneste nimeni si il ridica pe sus. Pret 500 de lei in care intra un an de monitorizare din partea furat.ro in primul an, plus 24 curier.

In concluzie, multumit !

Thanks Fabio 🤟

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 47 minute, Sică37 a spus:

Saptamana asta am luat legatura cu Florin de la furat.ro si am achizitionat un gps tracker microAVL. Un pic mai mare decat o bricheta, are gps, gprs, gsm, atentionare la miscare, se poate regla sensibilitatea, atentionare la iesire din perimetru, se poate regla aria,  la interogare cu sms poti vedea in timp real, pe telefon, pozitia pe google maps sau pe harta de pe furat.ro, traseul strabatut in 3, 24, 48 de ore. Usor de montat, doua fire doua paie, nu am mai folosit si optiunea de a opri motorul din telefon, mai erau ceva fire de legat, acolo doar cineva de profesie se baga, cred ca daca se doreste furat, nu ti-l porneste nimeni si il ridica pe sus. Pret 500 de lei in care intra un an de monitorizare din partea furat.ro in primul an, plus 24 curier.

In concluzie, multumit !

Thanks Fabio 🤟

Dupa ce il montezi, cu mobra oprita ca si cum ar fi parcata,  pune si tu un ampermetru un serie pe alimentarea dispozitivului si vezi cat curent haleste. Sa iti faci o idee cam in cat timp iti roade bateria. Eventual poti pune direct pe baterie sa vezi cu toti consumatorii ce curent se absoarbe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...