bozoro Postat Martie 16, 2020 Share Postat Martie 16, 2020 Sunt importante si sculele. Daca imbusurile nu sunt perfect sunt sanse foarte mari sa se strice surubul indiferent de cat de bun e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 16, 2020 Share Postat Martie 16, 2020 A pățit un prieten cu un stator de Z750. Cheie torx vai mama ei, a bulit șurubul, i l-am desfăcut cu pistolul cu impact. Dacă nu ai scule de calitate, mai bine mergi la cineva care să-ți rezolve problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motorist@ Postat Martie 18, 2020 Share Postat Martie 18, 2020 La 04.02.2020 la 10:45, Motorist@ a spus: Ontopic: Am avut toate cele 3 versiuni de VStrom aparute pana in prezent. La ultima se vede o oarecare imbunatatire a motorului, insa franele sunt aproape neschimbate ca acum 15-16 ani cand a aparut primul model (mie unul nu imi plac, sunt greu dozabile, ai impresia ca nu tin de 2 ori la fel in aceleasi situatii de trafic). Am avut VStrom 2004,2016 si 2019XT. Offtopic: Doreste careva parbriz Givi Airflow pentru VStrom 2019? (a fost cumparat pentru un Vstrom 650XT 2019, dar banuiesc ca e bun pentru modelele 2017-2020). Eu zic ca e cel mai bun parbriz pentru VStrom (am avut modelul asta pe mai multe motociclete, eu fiind si foarte inalt). Am si parbriz original pentru VStrom 650 2016 (se potriveste pentru 2012-2016) il dau din cauza ca a fost cumparat Givi Airflow si nu mai am ce sa fac cu cel stock. P.M. Daca il vrea careva, poate ne intelegem Daca e vreun doritor am un parbriz stock Suzuki Vstrom 2012-2016 si un parbriz Givi Airflow pentru ultimele modele aparute 650 2017-2020 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Martie 18, 2020 Share Postat Martie 18, 2020 Am reusit in sfarsit sa masor bateria, arata 12,4 dar scade la 8 cand porneste motoru. Deci trebuie schimbata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joby_toss Postat Martie 18, 2020 Share Postat Martie 18, 2020 In sfarsit am dat de ele, mama lor de manere! Sa vad cum m-oi descurca cu instalarea, ca au un fir extrem de scurt...li s-o fi terminat bobina in fabrica tocmai la ale mele. Fie le prelungesc, fie caut o priza de-aia de accesorii pe undeva pe langa radiator. Am luat si un tub de acceleratie universal, ca sa nu-l mai modific pe al meu...Va mai sacai cu intrebari daca nu ma descurc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Martie 18, 2020 Share Postat Martie 18, 2020 (editat) 1 oră în urmă, joby_toss a spus: In sfarsit am dat de ele, mama lor de manere! Sa vad cum m-oi descurca cu instalarea, ca au un fir extrem de scurt...li s-o fi terminat bobina in fabrica tocmai la ale mele. Fie le prelungesc, fie caut o priza de-aia de accesorii pe undeva pe langa radiator. Am luat si un tub de acceleratie universal, ca sa nu-l mai modific pe al meu...Va mai sacai cu intrebari daca nu ma descurc. Pret final? Am mers duminica la 5 grade C pe bord si parca m-ar tenta Editat Martie 18, 2020 de Marius Mihasan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joby_toss Postat Martie 18, 2020 Share Postat Martie 18, 2020 (editat) 60€ la oferta! Nu-s chiar Apollo, dar par OK. In descriere scrie ca au fir de 80 cm... ale mele au 80 cm doar daca le masor fiecare bucatica de fir si fac suma... https://www.louis.eu/artikel/koso-heated-grips-for-22-mm-handlebars-with-switch-integrated-in-the-grip/10059528?list=7c97287fccf67a9a19bd60c2a6e3727f&filter_article_number=10059528 Editat Martie 18, 2020 de joby_toss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Martie 18, 2020 Share Postat Martie 18, 2020 OK, multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 18, 2020 Share Postat Martie 18, 2020 Kettenmax e foarte util, îl folosesc de 4 ani. Pentru scos manșoanele, încearcă aer comprimat, merge mult mai ușor. La fel și la montaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Martie 18, 2020 Share Postat Martie 18, 2020 Da, toti au in fata blocului aer comprimat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 18, 2020 Share Postat Martie 18, 2020 Te oprește cineva să mergi la cineva care are așa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 18, 2020 Share Postat Martie 18, 2020 (editat) Mai simplu e cu o șurubelniță băgată între ghidon și manșon, măcar vreo 2-3 centimetri și pulverizat acolo niște spray de curățat lanțul, frânele, spirt... Apoi rotit manșonul că să se ude toata suprafața. Chiar și la montaj, în timp se evaporă. Pe vremuri foloseam fixativ pentru păr. Cât e umed e ca un lubrifiant, când se usucă se lipește. Editat Martie 18, 2020 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 18, 2020 Share Postat Martie 18, 2020 Am încercat și așa, dar poate n-am avut destulă răbdare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trasan Postat Martie 19, 2020 Share Postat Martie 19, 2020 cum se procedeaza cu aer comprimat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Martie 19, 2020 Share Postat Martie 19, 2020 (editat) Acum 15 ore, bocosb a spus: Am reusit in sfarsit sa masor bateria, arata 12,4 dar scade la 8 cand porneste motoru. Deci trebuie schimbata Absolut! Dupa care, repeti operatiunile de verificare. Pot fi cauze multiple. Editat Martie 19, 2020 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 19, 2020 Share Postat Martie 19, 2020 Acum 3 ore, trasan a spus: cum se procedeaza cu aer comprimat? Bagi vârful pistolului între manșon și suportul de plastic. Presiunea mare face să se formeze o pătură de aer între aceste suprafețe, ușurând scoaterea manșonului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlynG Postat Martie 19, 2020 Share Postat Martie 19, 2020 salutare , stie cineva dimensiunea radiatorului si distantele intre gaurile de prindere , ma bate gandul sa mi creez o protectie de radiator dar nu am motorul langa mine , tabla de 3mm neagra , bagata in cnc si play , mai ma intereseaza daca cineva si a facut vre-o protectie de far handmade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan224 Postat Martie 19, 2020 Share Postat Martie 19, 2020 Salut. Ptr Dl 650 pana in 2012 am o protectie secon hand de vanzare. Am cumparat-o acum vre-o 3 ani si nu am montat-o. O vand cu cat am luat-o 250 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlynG Postat Martie 19, 2020 Share Postat Martie 19, 2020 salve , da mi o poza , alin staicu hrmc pe facebook Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 19, 2020 Share Postat Martie 19, 2020 (editat) Am vreo șansă să scot bascula fără să demontez eșapamentul? Cheia de la sezor e de 22 sau 23? Editat Martie 19, 2020 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Martie 19, 2020 Share Postat Martie 19, 2020 Nu merge. eu cand am schimbat lantul, am pus lant intreg si am scos axul de la bascula, apoi am tinut bascula rasucita si intr-o parte ca sa pot scoate/pune lantul si stiu ca m-am chinuit destul de mult, dar imi era mai usor asa decat sa desfac si esapamentul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 19, 2020 Share Postat Martie 19, 2020 Eram sigur. Am dat cu wd40 pe îmbinări, las până mâine și încerc prima dată să scot senzorul. O să fie distractiv. Noroc că am scule pentru demontat. În afară de cheia pentru senzor. Apelez la tata. . LE: am găsit la tata de 22 și 24. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan224 Postat Martie 19, 2020 Share Postat Martie 19, 2020 1 hour ago, AlynG said: salve , da mi o poza , alin staicu hrmc pe facebook E vorba de protectia de far , nu am fost explicit. Poze,cand o sa ajung la garaj(cu siguranta nu in viitorul apropiat). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad_pyn Postat Martie 20, 2020 Share Postat Martie 20, 2020 (editat) Salut. Ce presiune folositi in anvelopele Metzeler Tourance Next la prima generatie de v-strom 1000. Multam Editat Martie 20, 2020 de vlad_pyn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Martie 20, 2020 Share Postat Martie 20, 2020 Pe 650 pe bascula si in manual sta scris 2.25 pe fata si 2.5 spate gol, 2.8 pasager. Nubcred sa fie diferit pt 1000. Manual gasesti cu google pe forumul din uk. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.