Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

La 04.02.2020 la 10:45, Motorist@ a spus:

Ontopic:  Am avut toate cele 3 versiuni de VStrom aparute pana in prezent. La ultima se vede o oarecare imbunatatire a motorului, insa franele sunt aproape neschimbate ca acum 15-16 ani cand a aparut primul model (mie unul nu imi plac, sunt greu dozabile, ai impresia ca nu tin de 2 ori la fel in aceleasi situatii de trafic). Am avut VStrom 2004,2016 si 2019XT.

 

Offtopic:

Doreste careva parbriz Givi Airflow pentru VStrom 2019? (a fost cumparat pentru un Vstrom 650XT 2019, dar banuiesc ca e bun pentru modelele 2017-2020).

Eu zic ca e cel mai bun parbriz pentru VStrom (am avut modelul asta pe mai multe motociclete, eu fiind si foarte inalt).

 

Am si parbriz original pentru VStrom 650 2016 (se potriveste pentru 2012-2016) il dau din cauza ca a fost cumparat Givi Airflow si nu mai am ce sa fac cu cel stock.

 

P.M. Daca il vrea careva, poate ne intelegem

 

 

 

 

 

 

Daca e vreun doritor am un parbriz stock Suzuki Vstrom 2012-2016 si un parbriz Givi Airflow pentru ultimele modele aparute 650 2017-2020

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit am dat de ele, mama lor de manere!

Sa vad cum m-oi descurca cu instalarea, ca au un fir extrem de scurt...li s-o fi terminat bobina in fabrica tocmai la ale mele. Fie le prelungesc, fie caut o priza de-aia de accesorii pe undeva pe langa radiator. Am luat si un tub de acceleratie universal, ca sa nu-l mai modific pe al meu...Va mai sacai cu intrebari daca nu ma descurc. :) 

20200318_143827x.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, joby_toss a spus:

In sfarsit am dat de ele, mama lor de manere!

Sa vad cum m-oi descurca cu instalarea, ca au un fir extrem de scurt...li s-o fi terminat bobina in fabrica tocmai la ale mele. Fie le prelungesc, fie caut o priza de-aia de accesorii pe undeva pe langa radiator. Am luat si un tub de acceleratie universal, ca sa nu-l mai modific pe al meu...Va mai sacai cu intrebari daca nu ma descurc. :) 

20200318_143827x.jpg

Pret final? Am mers duminica la 5 grade C pe bord si parca m-ar tenta

Editat de Marius Mihasan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

60€ la oferta! :) 

Nu-s chiar Apollo, dar par OK. In descriere scrie ca au fir de 80 cm... ale mele au 80 cm doar daca le masor fiecare bucatica de fir si fac suma...

https://www.louis.eu/artikel/koso-heated-grips-for-22-mm-handlebars-with-switch-integrated-in-the-grip/10059528?list=7c97287fccf67a9a19bd60c2a6e3727f&filter_article_number=10059528

Editat de joby_toss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai simplu e cu o șurubelniță băgată între ghidon și manșon, măcar vreo 2-3 centimetri și pulverizat acolo niște spray de curățat lanțul, frânele, spirt... Apoi rotit manșonul că să se ude toata suprafața. Chiar și la montaj, în timp se evaporă. Pe vremuri foloseam fixativ pentru păr. Cât e umed e ca un lubrifiant, când se usucă se lipește.

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, bocosb a spus:

Am reusit in sfarsit sa masor bateria, arata 12,4 dar scade la 8 cand porneste motoru. Deci trebuie schimbata

 

Absolut! Dupa care, repeti operatiunile de verificare. Pot fi cauze multiple.

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, trasan a spus:

cum se procedeaza cu aer comprimat?

Bagi vârful pistolului între manșon și suportul de plastic. Presiunea mare face să se formeze o pătură de aer între aceste suprafețe, ușurând scoaterea manșonului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare , stie cineva dimensiunea radiatorului si distantele intre gaurile de prindere , ma bate gandul sa mi creez o protectie de radiator dar nu am motorul langa mine , tabla de 3mm neagra , bagata in cnc si play , mai ma intereseaza daca cineva si a facut vre-o protectie de far handmade 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merge. eu cand am schimbat lantul, am pus lant intreg si am scos axul de la bascula, apoi am tinut bascula rasucita si intr-o parte ca sa pot scoate/pune lantul si stiu ca m-am chinuit destul de mult, dar imi era mai usor asa decat sa desfac si esapamentul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eram sigur. Am dat cu wd40 pe îmbinări, las până mâine și încerc prima dată să scot senzorul.

O să fie distractiv. Noroc că am scule pentru demontat. În afară de cheia pentru senzor. 😁 Apelez la tata.

.

LE: am găsit la tata de 22 și 24.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...