igi Postat Februarie 10, 2021 Share Postat Februarie 10, 2021 1 oră în urmă, Lucian_M a spus: Aceeași cantitate a venit și la mine. Pus 50/50 și aia a fost, ce aveam să fac? Acum îi bag Repsol, preț bun, calitatea- dreq știe, oricum îmi permit să-l schimb anual. Sa mai iei un litru si sa bagi cat trebuie! Dar na, tipic romaneste, las` ca merge si asa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 10, 2021 Share Postat Februarie 10, 2021 Acum 51 minute, vrajitoru a spus: Daca il dai jos o sa vezi ca nu mai arata aaa de bine. Mai bine cauti un scut de alu care e mic si intra sub ala de plastic. Pe vremuri Touratech facea unul si era minunat. Scutul ala face mult la aspect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Erhard Postat Februarie 10, 2021 Share Postat Februarie 10, 2021 2 minutes ago, vis-a-vis said: De unde ? Vreau si eu. Un link se poate? 1 hour ago, Lucian_M said: Aceeași cantitate a venit și la mine. Pus 50/50 și aia a fost, ce aveam să fac? Acum îi bag Repsol, preț bun, calitatea- dreq știe, oricum îmi permit să-l schimb anual. Inteleg ca ai si tu arcuri Hyperpro. Ce diferenta ai observat fata de cele originale ? Cum spuneam ma gandesc sa-mi iau si eu dar nu stiu la ce sa ma raportez. Merita ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 10, 2021 Share Postat Februarie 10, 2021 Acum 3 minute, Erhard a spus: De unde ? Vreau si eu. Un link se poate? Eu am mai găsit unul rătăcit prin Germania, dar trebuie să dau relocare la radiatorul de ulei, pentru ca se lovește de el... Slabe șanse să mai găsești, poate vreun e-bay, ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Erhard Postat Februarie 10, 2021 Share Postat Februarie 10, 2021 (editat) 9 minutes ago, vis-a-vis said: Eu am mai găsit unul rătăcit prin Germania, dar trebuie să dau relocare la radiatorul de ulei, pentru ca se lovește de el... Slabe șanse să mai găsești, poate vreun e-bay, ceva. Dar cum sa caut ? Poti da un model, producator ? Editat Februarie 10, 2021 de Erhard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 10, 2021 Share Postat Februarie 10, 2021 Păi zise vrăjitoru, Touratech skid plate V-Strom (650), motorschutz... (dacă-l găsești p-ăla cu kit de relocare, facem schimb, ți-l dau p-al meu fără La 09.02.2021 la 16:13, yglos a spus: Nu-mi vine sa cred cat de bine este echipat de fabrica al meu DL 250...:) DL 650 este cu adevarat cheala taticu, toate rahaturile astea mici care nu sunt puse de fabrica, iti umfla pretul cu peste 500 de euro. Daca mai adaugi restul lucrurilor necesare ca sa o folosesti la touring, deja ajungi la 10k euro si nu mai poti spune ca este mobra saracului.... Inclin sa mai pastrez actuala mobra decat sa ma aventurez ca sa fac upgrade la 650. Ia încearcă să cobori mătăluță din stratosferă. Bicicleta aia a ta e concepție recentă și la ce roți are, n-o pot încadra la ieșiri off-road. Mai are și 200 de kile și putere ioc. Chiar dacă pentru tine faptul c-ai ajuns la cabana Petrimanu reprezintă o mare realizare, vezi că sunt v-stromiști p-aici care cu 650 sau 1000 te mănâncă la micul dejun. Am înțeles că ai făcut cea mai mare afacere din lume, dar compari mere cu pere. Chiar dacă m-am trezit posesorul unui v-strom 650 pe care am dat 2700€ și pe care n-aveam de gând să-l scot pe arătură, după doi ani pot spune că se descurcă onorabil și e aproape chel, am doar crash bar pe el, nici vorbă de avioane extra off-road fără de care nu poți merge de la Trei Brazi la Poiana Secuilor. Să fim serioși, contează cine stă pe agregat și cauciucurile, restul sunt mofturi extra scumpe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Erhard Postat Februarie 10, 2021 Share Postat Februarie 10, 2021 6 minutes ago, vis-a-vis said: Păi zise vrăjitoru, Touratech skid plate V-Strom (650), motorschutz... (dacă-l găsești p-ăla cu kit de relocare, facem schimb, ți-l dau p-al meu fără On 2/9/2021 at 4:13 PM, yglos said: Ok, caut poate am noroc sa gasesc. Imi place ideea cu scutul metalic ascuns in spatele ornamentului de plastic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 10, 2021 Share Postat Februarie 10, 2021 Vezi că e mai mult de ornament Touratechu ăsta, e prins de motor și foarte aproape. Adică e mai mult fiță. Dar mie mi-e suficient, ca să nu mai las filtrul de ulei pe Grohotiș Scuturile alea clasice mai mănâncă din garda la sol și așa infimă, plus că arată ca un plug de zăpadă... mai bine fără decât cu mizeria aia după tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaif2000 Postat Februarie 10, 2021 Share Postat Februarie 10, 2021 Acum 1 oră, vrajitoru a spus: Daca il dai jos o sa vezi ca nu mai arata aaa de bine. Mai bine cauti un scut de alu care e mic si intra sub ala de plastic. Pe vremuri Touratech facea unul si era minunat. Scutul ala face mult la aspect. L-am dat jos acum si ai dreptate arata ca curu...maine o sa il montez pe ala de la grec. Vedem cum o sa fie dupa. Am montat asta seara prinderile pt side case si protectia radiator. M-am chinuit la protectia aia de mi-a venit rau. Maine sper sa mai avansez. Oricum pana vine iar vremea buna mai dureaza cateva zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 10, 2021 Share Postat Februarie 10, 2021 (editat) Acum 41 minute, Erhard a spus: De unde ? Vreau si eu. Un link se poate? Inteleg ca ai si tu arcuri Hyperpro. Ce diferenta ai observat fata de cele originale ? Cum spuneam ma gandesc sa-mi iau si eu dar nu stiu la ce sa ma raportez. Merita ? Am avut. Am pus înapoi arcurile stock, mi s-au părut mai potrivite pentru stilul meu de condus și în special pentru drumuri nașpa. Am ceva km și așa consider că e mai bine pentru mine. Precizare: în cazul meu, mai ales cu pasager, pe șosea bună, dive-ul era redus mult, puteam conduce destul de agil, direcția foarte precisă. Cu denivelările nu m-am împăcat, așa că am revenit la stock. Ți le dau cu 450, transport inclus. Acum 59 minute, igi a spus: Sa mai iei un litru si sa bagi cat trebuie! Dar na, tipic romaneste, las` ca merge si asa.... Nu-i cazul. De ceva vreme am stocuri de ulei la garaj, să pot servi lumea când are nevoie rapid. Din ce rămâne, fac mix și completez la a mea, nu sughite deloc. Când am pus arcurile Hyperpro, eram cu un prieten și nema ulei completare, m-am descurcat cu ce am avut. Ne-am mirat amândoi de cantitatea mică de ulei furnizat și, vorba lui Florin, doar nu e ulei extraterestru, merge aproape orice 10w. Fiecare cu ce ulei îi convine. Editat Februarie 10, 2021 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Februarie 11, 2021 Share Postat Februarie 11, 2021 Incercati sa nu mai bagati 10W in furcile de 650, mai ales mineral ! Uleiul acesta nu prea are nici o treaba cu SS8 de care scrie in manual. Am tot spus si pe aici si pe FB. Bagati 15W si daca e cumva prea lenesa, desi ma indoiesc, atunci la urmatorul schimb faceti un mix cu 1/3 10W. La categoria "pana" avem destui de putini rideri pe aici care sa mearga singuri si fara bagje. Ai 100 de kile pe cantar si mergi cu bagaje sau pasager? nici nu are rost sa incerci 10w. Cea mai mare tampenie care au putut sa o scrie in manual a fost treaba asta cu SS8, puteau sa dea si ei un rating de ulei, un cSt, dar na, asa sunt inginerii sau mai bine zis aia de pe la vanzari La 650 urile pana prin 2012 era clar 524 ml ulei per jamba. De asemenea dupa ce vin cumparate arcurile de la hyperpro, in cutie exista si un mic manual, o hartie, unde spune exact ce cantiate si ce fel de ulei se baga sau ce coloana de aer trebuie sa ramana. La dl1000 le meu L6 am primit arcurile dar manualul era pierdut, am trimis mail si am primit manualul pe mail, cu toate setarile ce trebuie facute la furca, ca idee uleiul in furca cu arcurile originale trebuie sa fie 2.5W dar pt ca forta de damping e mult mai mare, ca sa nu faci mobra capra se baga 10W si cu alte setari pe vitezele de compresie si revenire. Cum 650 ul nu are astfel de setari, doar daca pui valvele ricor, singuru lucru cu care te poti juca per kg tale, respectiv incarcare cu bagaje/pasager este uleiul. Tot la generatia asta de miar cand bagi arcurile hypepro, se modifica volumul, respectiv volumul de ulei ce trebuie completat si nu mai pusca cu cantitatea din manualul motocicletei. Se poate combina orice ulei de la aceasi firma si acelasi model intre 10W si 20W, dar 15W e un punct optim de referinta. Grija mare ca un ulei mineral are mai putini cSt la aceasi valoare decat un ulei sintetic si in acelasi timp se va degrada mult mai repede. Asa ca si daca acum luati un ulei mineral, ca ala e cel mai ieftin, peste 5 mii de km furca va lucra diferit, asa ca daca la schimb e usor lenesa furca, dupa 5-10 k km s ar putea sa fie prea moale. Deasemena vascozitatea se modifica foarte mult intre 5-10 grade cu plus si 20-30 de grade plus gropi. Asa ca deageaba faceti teste acuma iarna ca nu au nimic de a face cu comportamentul mobrei vara. Si arcurile originale si hyperpro sunt progresive. Diferenta e ca cele de la hypepro "inghit" mai multe kg ca sa spun asa. Nu va fie frica sa experimentati. Mai moi, mai tari, ulei mai gros, mai subtire, iar la miar viteze diferite pe compresie sau pe revenire. Am inteles ca la 650 urile astea noi au scos suruburile alea de reglaj la preload. Trebuie vazut daca nu se poate monta niste saibe inauntru pt a rigidiza un pic arcul, zic de cei peste categoria "pana". PS cand am pus belray 10w nu intelegeam de ce imi plampane toata furca si e atat de nasol cu ea. Dupa niste studii mai aprofudate am inceput s ainteleg tabelul aceasta http://mahonkin.com/~milktree/motorcycles/fork-oil.html si am decis ca e vreamea sa experimentez. Pt cei mai ne increzatori, recomand cel putin o combinatie de 10W cu 15W, adica 500 de ml de un fel, 500 de altul. Tot conform tabeulului minune repsolul 10 e comparabil cu castrolul 15 care sunt usor peste SS8ul acela. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trasan Postat Februarie 11, 2021 Share Postat Februarie 11, 2021 8 hours ago, Erhard said: Dar cum sa caut ? Poti da un model, producator ? un email aici https://ravetechmotorcycles.com/store/en/products/18-dl650-mini-skid-plate.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 11, 2021 Share Postat Februarie 11, 2021 Revin cu poze când schimb uleiul din furcă, prin iunie, cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigore1 Postat Februarie 11, 2021 Share Postat Februarie 11, 2021 Acum 2 ore, trasan a spus: https://ravetechmotorcycles.com/store/en/products/18-dl650-mini-skid-plate.html La cit de simplu pare asta de la Ravetech te imbie sa il produci loco. Ref Ravetech , numai cuvinte de lauda altfel , am probat si sint foartre seriosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 11, 2021 Share Postat Februarie 11, 2021 Acum 3 ore, cooldeep a spus: Incercati sa nu mai bagati 10W in furcile de 650, mai ales mineral ! Uleiul acesta nu prea are nici o treaba cu SS8 de care scrie in manual. Am tot spus si pe aici si pe FB. Bagati 15W si daca e cumva prea lenesa, desi ma indoiesc, atunci la urmatorul schimb faceti un mix cu 1/3 10W. La categoria "pana" avem destui de putini rideri pe aici care sa mearga singuri si fara bagje. Ai 100 de kile pe cantar si mergi cu bagaje sau pasager? nici nu are rost sa incerci 10w. Cea mai mare tampenie care au putut sa o scrie in manual a fost treaba asta cu SS8, puteau sa dea si ei un rating de ulei, un cSt, dar na, asa sunt inginerii sau mai bine zis aia de pe la vanzari La 650 urile pana prin 2012 era clar 524 ml ulei per jamba. De asemenea dupa ce vin cumparate arcurile de la hyperpro, in cutie exista si un mic manual, o hartie, unde spune exact ce cantiate si ce fel de ulei se baga sau ce coloana de aer trebuie sa ramana. La dl1000 le meu L6 am primit arcurile dar manualul era pierdut, am trimis mail si am primit manualul pe mail, cu toate setarile ce trebuie facute la furca, ca idee uleiul in furca cu arcurile originale trebuie sa fie 2.5W dar pt ca forta de damping e mult mai mare, ca sa nu faci mobra capra se baga 10W si cu alte setari pe vitezele de compresie si revenire. Cum 650 ul nu are astfel de setari, doar daca pui valvele ricor, singuru lucru cu care te poti juca per kg tale, respectiv incarcare cu bagaje/pasager este uleiul. Tot la generatia asta de miar cand bagi arcurile hypepro, se modifica volumul, respectiv volumul de ulei ce trebuie completat si nu mai pusca cu cantitatea din manualul motocicletei. Se poate combina orice ulei de la aceasi firma si acelasi model intre 10W si 20W, dar 15W e un punct optim de referinta. Grija mare ca un ulei mineral are mai putini cSt la aceasi valoare decat un ulei sintetic si in acelasi timp se va degrada mult mai repede. Asa ca si daca acum luati un ulei mineral, ca ala e cel mai ieftin, peste 5 mii de km furca va lucra diferit, asa ca daca la schimb e usor lenesa furca, dupa 5-10 k km s ar putea sa fie prea moale. Deasemena vascozitatea se modifica foarte mult intre 5-10 grade cu plus si 20-30 de grade plus gropi. Asa ca deageaba faceti teste acuma iarna ca nu au nimic de a face cu comportamentul mobrei vara. Si arcurile originale si hyperpro sunt progresive. Diferenta e ca cele de la hypepro "inghit" mai multe kg ca sa spun asa. Nu va fie frica sa experimentati. Mai moi, mai tari, ulei mai gros, mai subtire, iar la miar viteze diferite pe compresie sau pe revenire. Am inteles ca la 650 urile astea noi au scos suruburile alea de reglaj la preload. Trebuie vazut daca nu se poate monta niste saibe inauntru pt a rigidiza un pic arcul, zic de cei peste categoria "pana". PS cand am pus belray 10w nu intelegeam de ce imi plampane toata furca si e atat de nasol cu ea. Dupa niste studii mai aprofudate am inceput s ainteleg tabelul aceasta http://mahonkin.com/~milktree/motorcycles/fork-oil.html si am decis ca e vreamea sa experimentez. Pt cei mai ne increzatori, recomand cel putin o combinatie de 10W cu 15W, adica 500 de ml de un fel, 500 de altul. Tot conform tabeulului minune repsolul 10 e comparabil cu castrolul 15 care sunt usor peste SS8ul acela. Per total e bine ce zici dar le cam amesteci. V-strom are furca mult prea simplă așa că treaba cu setarea optimă se complică. Treaba cu vâscozitatea nu ține de greutatea călărețului. Contează doar la fermitatea cu care lucrează furca, în fapt, volumul de ulei care poate trece prin găurile din "push rod" într-un interval de timp. Cu cât mai vâscos uleiul, cu atât mai rigidă suspensia, foarte bună pe asfalt perfect și virajat, însă total nepotrivită pe realitățile românești, drumurile proaste pe care le știm. Ce zici tu acolo e un tuning după ureche între un arc standard și vâscozitatea uleiului. Dar nu se face așa. Pentru persoane de greutăți diferite trebuie arcuri de tării diferite, astfel încât SAGul (cursa înghițită la rece cu tot harnașamentul pe mobră) să fie 1/3 din toată cursa. Motocicleta țopăie cu unul de 60 de kile și e fleșcăită cu unul de 120 din cauza arcurilor, nu a uleiului. Știu că toți recomandați arcurile progresive dar eu nu sunt convins de ele. Altfel, cu vâscozitatea care se schimbă în funcție de temperatură, de gradul de uzură, de natura uleiului, sunt total de acord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yglos Postat Februarie 11, 2021 Share Postat Februarie 11, 2021 Acum 13 ore, vis-a-vis a spus: Păi zise vrăjitoru, Touratech skid plate V-Strom (650), motorschutz... (dacă-l găsești p-ăla cu kit de relocare, facem schimb, ți-l dau p-al meu fără Ia încearcă să cobori mătăluță din stratosferă. Bicicleta aia a ta e concepție recentă și la ce roți are, n-o pot încadra la ieșiri off-road. Mai are și 200 de kile și putere ioc. Chiar dacă pentru tine faptul c-ai ajuns la cabana Petrimanu reprezintă o mare realizare, vezi că sunt v-stromiști p-aici care cu 650 sau 1000 te mănâncă la micul dejun. Am înțeles că ai făcut cea mai mare afacere din lume, dar compari mere cu pere. Chiar dacă m-am trezit posesorul unui v-strom 650 pe care am dat 2700€ și pe care n-aveam de gând să-l scot pe arătură, după doi ani pot spune că se descurcă onorabil și e aproape chel, am doar crash bar pe el, nici vorbă de avioane extra off-road fără de care nu poți merge de la Trei Brazi la Poiana Secuilor. Să fim serioși, contează cine stă pe agregat și cauciucurile, restul sunt mofturi extra scumpe... Hei men, nu fii asa de agresiv tata ca nu am dat cu paru' Vad ca te-ai simtit ofensat ca "bicicleta mea" are dotari de fabrica mai buna decat a ta....nu e cazul sa fii invidios si nici taios. Suntem in aceasi breasla si poate in doua luni trec eu la GS 1200 si incep sa fac misto de martoaga ta. Normal ca sunt realist in ce priveste actualul DL 250, dar nici nu ma arunc cu orice pret sa iau V-Strom de 650 fara ca sa fac niste calcule daca merita luat si puse toate rahaturile alea lipsa pe el, sau daca merita luat altceva, care le are deja. Daca vrei sa ajuti poti sa-mi spui cat costa un scut de metal pentru 650, cat costa sa schimbi prinderile alea fara urechi de montat bare laterale/genti, cu ce ai echipat-o touring si cat te-a costat fiecare in parte. Asa poti fi de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Februarie 11, 2021 Share Postat Februarie 11, 2021 (editat) @yglos: iti spun eu: Crashbar - 555 (Givi) Cric central - 560 (Bogdan Harea) Scut metal - 660 (Touteatech) Protectii maini - 400 (alea de plastic de la Suzuki) Scarite, manete, protectie bascula - 600 (ebay) Sistem bagaje sw-motech - 3300 (SW-Motech cu 2 genti de aluminiu luate din clasa B cu 250EUR bucata) Parbriz Kappa - 450 Iar cu urechile alea nu ii mai da inainte ca nimic nu se prinde de ele in afara gentile originale sau de unii care au facut rack pentru asta. Eu nu as pune in ele altceva decat gentile originale care se potrivesc doar la 250 si 1000 si care sunt de tot rahatul din cauza ca sunt mici si neincapatoare. Orice rack de la orice firma se prinde in suruburi de subcadrul spate! Restul nu sunt pentru gropi sau off. Vrei sa faci comparatie intre dotarile la motociclete? Nu poti face asa ceva. Nu o sa poti face o tura cu unii care au 650 pentru ca nu te vei putea tine dupa ei. Eu stiu cum era cand aveam 650 si mergeam cu baietii cu miare. Tragi de ea sa ii sara pistoanele. Cand pleaca un 650 in depsire tu trebuie sa fii de 2-3 secunde cu gazul in blana si cel putin o treapta in jos ca sa stai in siajul lui. Si sa stii ca nu vorbesc de mers agresiv sau sportiv. Ci un mers sportiv. Sotia mea cu CB500X tragea de motor cand mergeam in ture si aveam de mers mai tare si tu imi spui ca iti e suficient. O fi... dar numai pentru tine. Ah, si poti compara scutul ala cu un scut de la SW-Motech, Givi, Cosmo, care au tabla de 3 mm sau mai groasa? E solid? Pare solid? Daca da atunci e ok. Merita. Si niste preturi pe care le-am gasit asa rapid (puteai sa te uiti in loc sa ceri altuia sa o faca): Givi - 668 ron - https://www.motomus.ro/suporti-genti-moto/suport-side-case-v-strom-250-17-18.html SW-Motech - 668 - https://www.motomus.ro/suporti-genti-moto/slc-side-carrier-dreapta-suzuki-v-strom-250-18.htm - https://www.motomus.ro/suporti-genti-moto/slc-side-carrier-stanga-suzuki-v-strom-250-18.html Kit complet SW-Motech 1900 - https://www.motomus.ro/accesorii/sysbag-15-15-system-suzuki-v-strom-250-18.html Editat Februarie 11, 2021 de vrajitoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yglos Postat Februarie 11, 2021 Share Postat Februarie 11, 2021 Mersi de info. Preturile alea sunt in lei cu montaj inclus presupun... Am cercetat si eu, dar nu sunt prea incantat de ce am gasit, tocmai din acest motiv am mai cerut informatii de la voi. De ce crezi ca am spus ca tot la 10k euro ajungi cu toate puse pe ea? In principal la 650 trebuie: - deflector touring - plasa protectie radiator - cutii bagaje si sisteme de prindere - scut motor - sa custom, caci cea originala e tare la drum lung - topcase + sistem prindere O parte din ele vreau sa le transfer de pe actualul 250. Sunt realist cum e cu lipsa de putere, ieri deabia am depasit pe autostrada un camion, pe exterior de curba si cu vant din fata....asta e, nu-mi plac drumurile pe autostrazi, noroc ca nu avem multe in RO si nu prea circulam noi pe ele. 650-ul il vad ca un compromis intre greutate si putere. In acelasi timp prefer mobra actuala pentru oras, caci am preponderent drumuri in aglomeratie urbana, unde ma strecor excelent cu al meu 250. Este un compromis optim intre o mobra de oras cu care sa poti iesi si la drumuri variate prin tara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Februarie 11, 2021 Share Postat Februarie 11, 2021 Preturile sunt doar piesele. Montaj facut de mine ca nu e complicat deloc. Deflector gasesti pe china foarte ieftin si foarte bun. Cauta echivalentul la MRA XCreen Sport. Aia cu saua presupun ca e din citit, eu am facut 70k cu saua originala la L2 si cam 30k la K4 si nu am avut nici un stres. E una din cele mai comode sei. La fel: uita de plasa de la radiator. In toate turele de offroad nu am dat odata cu piatra acolo. E protectie nenecesara. Si am facut off destul. Cu ambele VStroame. Si niciunul nu a avut protectie la radiator. Iar la bagaje poti ramane la un pret decent daca iei de plastic. Givi, Kappa, Shad... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaif2000 Postat Februarie 11, 2021 Share Postat Februarie 11, 2021 mai trebuie sa bagi crash bar si cric central. Uite la al meu ce frumos sta el pe cricul central montat azi ... Are si crash barul si suportul pt cotiile laterale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Februarie 11, 2021 Share Postat Februarie 11, 2021 si uitanduma asa la poza asta vad primul upgrade ce il consider necesar Semnalizari LED. Caci am vazut ca foarte multi cer sticle sau semnalizari complete. Eu am avut led la ambele vstroame de cand le am cumparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 11, 2021 Share Postat Februarie 11, 2021 De ce musai led și nu unele cu braț scurt și bec halogen? 60 lei perechea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Erhard Postat Februarie 11, 2021 Share Postat Februarie 11, 2021 21 minutes ago, cooldeep said: si uitanduma asa la poza asta vad primul upgrade ce il consider necesar Semnalizari LED. Caci am vazut ca foarte multi cer sticle sau semnalizari complete. Eu am avut led la ambele vstroame de cand le am cumparat. Am gasit si far cu led https://hoglights.com.au/products/suzuki-v-strom-650-1000. Dar si pretul pe masura. Ce semnalizari cu LED ar fi mai ok ? Oare trebuie schimbat si releul de semnalizare ? Eu am releu electronic pe 2 fire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigore1 Postat Februarie 11, 2021 Share Postat Februarie 11, 2021 Dacă vrei sa te simți high.... Nu uita de asta.... Apele se vor deschide! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 11, 2021 Share Postat Februarie 11, 2021 (editat) Nu mă ispiti! Btw, am schimbat mașina și am un k.k.t. de claxon de nu se sinchisesc nici copiii. Iar cumpăr kit Bosch bitonal, de alea fără goarne, care ridică morții din cavou. Editat Februarie 11, 2021 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.