Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

La 07.09.2023 la 20:40, Z.Lucian a spus:

Salut, daca are crash bar de la Givi verifica sa nu vibreze unde se face inbinarea intre partea stanga si cea dreapta.

Eu asa am patit, se macinase garnitura de cauciuc.

Multumesc de raspuns Lucian, dar nu e de la crash bar, am verificat toate garniturile am mai strans suruburile de prindere toate sunt ok. 

Probabil ca vine din alta parte sunetul .

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Verifica suruburile deflectorului. Am avut o problema similara si niciunul din baieti nu s-a gandit la asta.

 

In alta ordine de idei va intreb daca la versiunile 2020-2022 aveti probleme cu etrierul spate care ramane putin blocat si discul se incalzeste usor in traseu, fara utilizarea franei spate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salut tuturor!

Are cineva idee daca anumite componente de pe Dl1000 se potrivesc si pe Dl650?

Fiara în cauză (Dl650 2011 ABS) a căzut de pe cricul central in garaj în urma unor mutari ale altor fiare.

Sunt interesat dacă se potrivesc următoarele componente de pe Dl1000 sau daca vinde cineva direct componente de Dl650 și mai bine :

- Handguard-ul de pe partea dreaptă

-semnalizare dreapta

-Levierul de frână/față.

Mulțumesc anticipat.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare! Proaspat posesor de mobra,Dl650 2015, dupa pauza de vreo 15 ani, timp in care m-am mai dat ocazional cu cateva motociclete ale prietenilor si am mai inchiriat prin concedii (chiar una similara cu a mea si stiu ca mi-a placut maxim).

 Am mai avut o Suzi, un dr650r din 92 pe care l-am calarit cu placere si super intensiv vreo 2 ani, mare parte in offroad.

 Cu stromul, intentionez sa merg la drumuri lungi si plimbari in mare parte pe asfalt(prost deseori) si ocazional forestiere si drumuri lejere, denivelate cateodata dar fara noroaie. O sa merg singur in mare parte, cu bagaje suficiente pentru camping, greutate medie.

 Fara gluma, am citit in topicul asta cel putin ultimele 300 pagini si o sa evit intrebarile prostesti, o sa incerc sa raman la subiect dar reintrat in lumea moto dupa asa pauza, o gasesc schimbata, cu o gramada de progrese tehnologice si o multime de posibilitati de upgradeuri, piese si accesorii aftermarket.  Sunt mai old school, asa ca sigur o sa mai derapez cateodata 😀

 Ca sa trec la subiect, trebuie sa schimb in prima faza gumele, vreau ceva mai nou, chiar daca astea de pe ea par ca mai au ceva viata in ele si pana acum, in 1000 de km pe asfalt uscat si chiar si vreo 100 pe asfalt ud si prost nu mi s-au parut rele deloc si nici nu mi-au dat vreo emotie. Ce e drept, pentru ca ma simt destul de ruginit am mers extrem de prudent si nu am fortat mai deloc. Pe ea am in momentul de fata Anakee 2 dar urmeaza un drum de cateva mii de km in curand si vreau sa aiba gume noi.

 Decizia e luata in proportie de 90% pentru Pirelly rally str deoarece pare ca se potriveste exact la ce am nevoie si au un pret per set excelent. Evident ca varianta a doua ar fi 

Anakee Adventure dar sunt mult mai scumpe si din parerile de pe net nu le vad plusurile,poate un f f mic avantaj pe asfalt/asfalt ud.

Ca sa fie si mai concreta intrebarea: aveti careva pe 650 Pirelly Rally Str sa imi dati o parere la "cald" ? P.s - am vazut ca sunt 3 tari in care se fabrica modelul asta, este vreunul cu probleme si sa imi iau tzapa cu un pret bun pe un cauciuc cu probleme ( cred ca sunt oferte de 1300 lei setul, posibil si mai putin) 

 

Salutare si bucurati-va de mobre !

Asfalt uscat sau cum va doriti voi sa fie !

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu i sa ai probleme. Pana acum e cea mai buna varianta pret-calitate. 

Stau bine si pe uscat si pe ud si se comporta decent si in offroad. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt raspuns. O sa mai urmeze niste genti laterale textile( China, de buget, din prelata impermeabila) si montat scutul pe care il am deja.  Nu sunt pretentios, nici genul care sa isi spele mobra la 2 picaturi de noroi pe ea, prefer sa o am tehnic impecabila si sa o folosesc la plimbare.

https://www.motea.com/ro/sac-de-sa-pentru-motociclete-bagtecs-wp8-2x30l-roll-up-side-bag-waterproof-251242-0

 

 Stiu ca nu au cum sa fie cine stie ce la pretul asta dar cred ca o sa imi fac treaba cu ele. O sa intaresc cu ceva chingi suplimentare daca este cazul. Am suporti Givi pe laterale dar gentile sunt prea scumpe in acest moment, poate o sa le vina si lor randul.

 Probabil voi mai pune si un deflector, pentru portiunile de autostrada pe care o sa le am, parbrizul original pana la 100 protejaza perfect dar peste e cam deranjant.

 

Una peste alta, la pretentiile mele imi place maxim motocicleta, un adventure de buget mai mult decat decent.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, Adrian.Popescu a spus:

Salutare! Proaspat posesor de mobra,Dl650 2015, dupa pauza de vreo 15 ani, timp in care m-am mai dat ocazional cu cateva motociclete ale prietenilor si am mai inchiriat prin concedii (chiar una similara cu a mea si stiu ca mi-a placut maxim).

 Am mai avut o Suzi, un dr650r din 92 pe care l-am calarit cu placere si super intensiv vreo 2 ani, mare parte in offroad.

 Cu stromul, intentionez sa merg la drumuri lungi si plimbari in mare parte pe asfalt(prost deseori) si ocazional forestiere si drumuri lejere, denivelate cateodata dar fara noroaie. O sa merg singur in mare parte, cu bagaje suficiente pentru camping, greutate medie.

 Fara gluma, am citit in topicul asta cel putin ultimele 300 pagini si o sa evit intrebarile prostesti, o sa incerc sa raman la subiect dar reintrat in lumea moto dupa asa pauza, o gasesc schimbata, cu o gramada de progrese tehnologice si o multime de posibilitati de upgradeuri, piese si accesorii aftermarket.  Sunt mai old school, asa ca sigur o sa mai derapez cateodata 😀

 Ca sa trec la subiect, trebuie sa schimb in prima faza gumele, vreau ceva mai nou, chiar daca astea de pe ea par ca mai au ceva viata in ele si pana acum, in 1000 de km pe asfalt uscat si chiar si vreo 100 pe asfalt ud si prost nu mi s-au parut rele deloc si nici nu mi-au dat vreo emotie. Ce e drept, pentru ca ma simt destul de ruginit am mers extrem de prudent si nu am fortat mai deloc. Pe ea am in momentul de fata Anakee 2 dar urmeaza un drum de cateva mii de km in curand si vreau sa aiba gume noi.

 Decizia e luata in proportie de 90% pentru Pirelly rally str deoarece pare ca se potriveste exact la ce am nevoie si au un pret per set excelent. Evident ca varianta a doua ar fi 

Anakee Adventure dar sunt mult mai scumpe si din parerile de pe net nu le vad plusurile,poate un f f mic avantaj pe asfalt/asfalt ud.

Ca sa fie si mai concreta intrebarea: aveti careva pe 650 Pirelly Rally Str sa imi dati o parere la "cald" ? P.s - am vazut ca sunt 3 tari in care se fabrica modelul asta, este vreunul cu probleme si sa imi iau tzapa cu un pret bun pe un cauciuc cu probleme ( cred ca sunt oferte de 1300 lei setul, posibil si mai putin) 

 

Salutare si bucurati-va de mobre !

Asfalt uscat sau cum va doriti voi sa fie !

 


Ba, nu ma pricep la Stoarme, dar respectele mele pentru intrarea sau reintrarea pe forum! Coinacii din ziua de azi isi iau cate o ragalie si, cand dau de greu, deschid direct un topic ca sa ceara servisare moca pe forum, nici noroc, nici 'te-n curr, nimic. Sau, varianta doi, n-au mobra, n-au permis dar se iau cu oi in gura de la al doilea post ca ei stiu mai bine si noi suntem niste bulangii ca nu suntem de acord cu ei.

Bravo, dom'le, sa o stapanesti sanatos si so o calaresti mult si bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau așa ceva, dacă te coafează, prinderea e mult mai zdravănă.

Al meu 650 2004 are 131.000 km, se dă greu plecatului, că n-am fost pe fază să dau periodic km înapoi. Motoarele astea merg mult și bine, întreținute corespunzător.

IMG_20230715_173846.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, Lucian_M a spus:

Am luat și eu gențile alea, renunț la cutiile laterale, păstrez doar topcase-ul și pun genți textile pe laterale.

Tot suporti Givi ai si tu ? Cum se asaza gentile astea pe ele ? Ai pus ceva chingi suplimentare pe suporti?  

 

Multam pentru raspunsuri baieti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, Adrian.Popescu a spus:

Multam pentru raspunsuri baieti.

Da" ceva poze cu instrumentu",, nu pui?

Dacă nu îl lauzi tu, atunci cine?!

Toate bune și mulți kilometri! 🍺

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, De 3 Lei CuiE a spus:

Da" ceva poze cu instrumentu",, nu pui?

Dacă nu îl lauzi tu, atunci cine?!

Toate bune și mulți kilometri! 🍺

M-am gandit ca sunt mai pasionati baietii de modele mai noi. Eu sunt foarte incantat de mobra, arata bine si se tine bine pentru anii ei. Mie personal chiar si designul imi place, poate un pic uratele farurile 😀

 La anii si km ei ( un pic peste 70k, reali zic eu pentru ca este luata de la o cunostinta si in mare ii stiu istoricul) este o motocicleta cinstita.

Urmeaza in curand gume noi, montat scutul si genti textile. Am topcaseul Givi pe care o sa il montez la plimbari mai lungi.

Multam fain, kilometrii multi si cat mai placuti va urez tuturor.

20240301_165401.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Adrian.Popescu a spus:

poate un pic uratele farurile

Pfiuuu... Chestie de gusturi. Mie astea imi plac cel mai mult din toate. Modelul cu cioc, „mă omoară” 😀

A mea e din 2011. I-am pus becuri +++ de la Philiphs și se vad super bine.

Sa-ti fie de bine si sa te poarte multi kilometri. 

Toate bune! 🍺

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Bateria incepe sa dea semne de oboseala. Am inceput sa caut. Acum pe motor am Yuasa. Sa merg pe aceeasi marca sau sa ma uit si la altceva? Voi ce baterii aveti/recomandati?

Multumesc!

Toate bune!

🍺

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yuasa probabil te va tine cu 1-2 ani mai mult decat o Varta sau alta marca. Diferenta de pret nu e mare... din ce stiu. Acum orice iei are 2 ani garantie parca. Nu stiu daca mai conteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 22.03.2024 la 12:59, vrajitoru a spus:

Yuasa probabil te va tine cu 1-2 ani mai mult

 

La 22.03.2024 la 23:50, Lucian_M a spus:

Folosesc FulBat din 2018

Mulțumesc pentru raspuns!

Probabil ca o sa merg inainte cu Yuasa.

Toate bune!

🍺

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Experiență cu Yuasa. Bateria, nu are 2 ani. Nu am pornit motorul 1 lună, se aprindeau luminile, nu reușea să învârtă electromotorul.  Pus la incarcat, după 24 ore aproximativ, nu era încărcată complet, 13,8 v și tot încărca.

I-am scos capacele ( do not remove- zice) ,am adăugat cam 5 ml apa distilată în fiecare element. În 15 minute , a atins 14,2 și a terminat încărcarea.

Bateria originală după 4 ani , am readus-o la viață încă un an , așa.

Baterii fără întreținere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, george13 a spus:

Nu am pornit motorul 1 lună, se aprindeau luminile, nu reușea să învârtă electromotorul.

O lună deja e mult când 🏍 trage permanent câțiva mA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...