ivanp Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Deci pana la urma V-Stromul lu' @yamoco are jiglerele mai mici!!!!!!!! Am zis!!!!! si pariez ca e si neagra motoreta ... "se stie" ca culoarea neagra subtiaza. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Stati asa, ca abaterea aia de 8-10% e doar la vitezometru (ca asa e facut el, intentionat), dar kilometrajul e destul de precis, are abatere sub 1% din ce am vazut eu. Deci nu iti influenteaza cu nimic consumul calculat. Eu de multe ori cand merg cu moto ma uit dupa bornele kilometrice si le compar cu contorul de km de pe bord, si bordul imi arata mai mult. Sa zic cam max 2km eroare la 50km parcursi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Dragilor, " ivanp " pierde pariul. E neagra doar in cerul gurii , in rest mergem pe argintiu ( stiu stiu .... si asta subtiaza bineinteles ) Pe "Vrajitorul" am sa-l uimesc : jiglerele nu ca sunt mai mici, LIPSESC CU DESAVARSIRE In concluzie va dati seama ca am fost chiar modest cu 4% - 4,2% : produc benzina, nu consum........................... O zi buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 (editat) @ivanp: nope. e gri. a mea e neagra. problema e ca nu stiu cum sa o fac sa si "subtieze" Editat Iulie 11, 2013 de vrajitoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Eu de multe ori cand merg cu moto ma uit dupa bornele kilometrice si le compar cu contorul de km de pe bord, si bordul imi arata mai mult. Sa zic cam max 2km eroare la 50km parcursi. Poate "crosetezi" tu prea mult in trafic, de-aia iti iese distanta mai mare! Mie pe autostrada imi da aproape identic. Recordul meu de consum a fost 4.35, mers in grup, fara pasager, ritm de plimbare, fara accelerari bruste, fara sa depasesc 130... dar de multe ori nu ma tin nervii sa merg asa, era sa adorm, la modul cel mai serios. De obicei imi consuma 5-5.5, dar poate sa-mi consume si 8 in zilele mai proaste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 @ivanp: nope. e gri. a mea e neagra. problema e ca nu stiu cum sa o fac sa si "subtieze" Pai am mai spus anterior : calculezi consumul la coborarea Balea Lac - Cartisoara sau Ranca - Novaci. Se subtiaza rau de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 e unul (akleftos) pe spritz.de cu consum de 3.5%. daca il bateti pe ala jur ca vin pana la sibiu si fac cinste o bere stima, paul Pai am mai spus anterior : calculezi consumul la coborarea Balea Lac - Cartisoara sau Ranca - Novaci. Se subtiaza rau de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Salutare, Info au fost mai mult decat utile! Spune-mi si mie te rog de unde ai luat cele 2 kituri? Eu le-am gasit urmatorul site: http://www.adventuretech.biz/dl650-2004-to-20011.html 6. Eu am 1,90 si am efectuat urmatoarele : - kit inaltare ghidon 2cm- seaua inaltata 5 cm la Dan la Timisoara.- kit coborare pedale frana si schimbator.Sper sa-ti fie de folos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 (editat) e unul (akleftos) pe spritz.de cu consum de 3.5%. 70km/h in viteza 6, mers constant, atata iese. Ajuta si rotile unflate cu 0,5 peste, dar asta este deja nebunie. Editat Iulie 11, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 70km/h in viteza 6 mers constant atata iese. ))) pe stander? ca altfel cred ca e greu de mers asa ... nah - hai sa nu o mai lungim cu consumul - e oki! (ala care o fi!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Asa gandeam si eu pana sa ma apuc de cricuri. Cand le-am luat la mana si am vazut cate componente au si cata manopera consuma s-a schimbat optica. Chiar la 550 roni montat pe motocicleta, tot sunt doar 60 % din pretul unuia nou, fara sa fie cu nimic mai prejos. Imi cer scuze ca inca nu am castigat la Loto pt a lucra doar din plictiseala. Eu inca sper. Propunerea mea pt urmatoarea extragere 9 22 34 48 15 2. Doamne Ajuta! Nu am vrut sa jignesc, spuneam ca raportul dintre ce platesti si ce primesti este cam inechitabil, cel putin daca imi iau cricul pentru mentenanta lantului. Cutiile in schimb mi se par echitabile ca pret, si poate vom face o afacere la inceputul sezonului viitor, daca nu te-am suparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Salutare, Info au fost mai mult decat utile! Spune-mi si mie te rog de unde ai luat cele 2 kituri? Eu le-am gasit urmatorul site: http://www.adventuretech.biz/dl650-2004-to-20011.html http://www.adventuretech.biz = corect, de aici l-am luat www.swmotech.de = kit inaltare ghidon ena dan <ena_dan2000@yahoo.com> = modificare sea/sa/sha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Uitaţi aici înalţătoare ieftine, rezistente , simple: http://motor-inn.ro/ro/piese-de-schimb/inaltatoare-ghidon/tusk-handlebar-riser-kit-7/8-bars-inaltator-pentru-ghidon-de-22mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 @ivanp: nope. e gri. a mea e neagra. problema e ca nu stiu cum sa o fac sa si "subtieze" ia las-o si tu mai usor cu mancarea si o sa vezi ca functioneaza . scapi si tu de burtoaca aia si scade si consumul la motoreta. eu am incercat...dar nu mi-a iesit. poate la tine va da rezultate. eu nici de burtoaca n-am scapat ...nici consumul n-a scazut. ma gandeam ca dupa sincronizare sa simt ceva dar a ramas la fel. nu stiu cum e la consum redus. acum nici nu mai calculez. cand se termina benzina ma duc la benzinarie si gata. nici nu ma mai uit la litri ci la cat trebuie sa platesc. o singura data am scos 5.45 dar de regula pe la 6 se invarte treaba indiferent cum merg . faza e ca totusi nu trece de 7-7.5 si e ok . cred ca am mai zis asta cu hornetul blanit 180-200 imi papa 12% cu v-stromul doar 7-7.5 deci e bine ...si nici nu ma dor oasele ca pe hornet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Bai sergiu, @yamoco e unu ca mine si jumate in plus. De aia ma oftic. E si mare si merge si cu mai putina benzina. Aici se sfideaza legile fizicii. Despre recorduri: Eu am un record de 3.8% intr-o tura de 300 km Sibiu-Praid-Sibiu. Merge dupa o coloana de 3 masini, in ritmul lor, cu accelerarile care le au ele si cu viteza lor (un logan, o solenza si un polo). Eram singur pe motor si nu aveam nici topcase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Si acum cireasa de pe tort : SB - Jina - Sugag - Obarsie - Novaci , plinul la SB , plinul la Novaci , fara pasager, side caseuri + top case full , 9 martori , ritm de choppere , 3,96% . No acum sa vezi comentarii ................ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 (editat) Nu am vrut sa jignesc, spuneam ca raportul dintre ce platesti si ce primesti este cam inechitabil, cel putin daca imi iau cricul pentru mentenanta lantului. Cutiile in schimb mi se par echitabile ca pret, si poate vom face o afacere la inceputul sezonului viitor, daca nu te-am suparat. Cricul central e cel mai de folos accesoriu pe care il poti pune pe o mobra, de la facut pene si intins lant pana la servisat furci, schimbat discuri de frana, rulmenti directie-roti e absolut indispensabil. Editat Iulie 11, 2013 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 Si acum cireasa de pe tort : SB - Jina - Sugag - Obarsie - Novaci , plinul la SB , plinul la Novaci , fara pasager, side caseuri + top case full , 9 martori , ritm de choppere , 3,96% . No acum sa vezi comentarii ................ Benzinaria din Novaci e defecta! Pt inaltatoarele de ghidon de 30 mm trebuie schimbate cablurile sau ajung cele originale? Cred ca nu, dar totusi s-ar putea sa depinda de cat de inspre spate vrei sa pui ghidonul. Eu am de 20 mm si cu 1,5 spre spate (din alea oblice) si daca vreau sa dau ghidonul mai spre spate, la bracaj, se cam tensioneaza cablurile. Acum ghidonul urmeaza linia telescoapelor si e foarte bine. Nici o tensionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 Benzinaria din Novaci e defecta! Cred ca nu, dar totusi s-ar putea sa depinda de cat de inspre spate vrei sa pui ghidonul. Eu am de 20 mm si cu 1,5 spre spate (din alea oblice) si daca vreau sa dau ghidonul mai spre spate, la bracaj, se cam tensioneaza cablurile. Acum ghidonul urmeaza linia telescoapelor si e foarte bine. Nici o tensionare. In 29.06.2013, in jurul orei 11:00 AM am alimentat in Novaci 9 motociclete !!! Cum termini coborarea de la Ranca, intri in Novaci, faci dreapta si imediat pe stanga e o prapadenie de pompa. Poate acum e inchisa, dar la data precizata de mine era deschisa. In 29.06.2013, in jurul orei 11:00 AM am alimentat in Novaci 9 motociclete !!! Cum termini coborarea de la Ranca, intri in Novaci, faci dreapta si imediat pe stanga e o prapadenie de pompa. Poate acum e inchisa, dar la data precizata de mine era deschisa. Cateva detalii suplimentare ca sa nu escaladam subiectul consumului : - Nu vand mobra, nici acum, nici in viitorul apropiat sau mediu, m-am indragostit de ea, deci nu am nici un motiv sa "vand gogosi" - Cu prima ocazie a unei ture comune il rog pe Vrajitoru sa-mi monitorizeze personal consumul (de gaz nu alcool ) si sa-l posteze aici : promit sa nu umblu cu bidonase sau alti recipienti ascunsi Asfalt uscat Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 @yamoco: imi asum "uitucenia" de a pune zambilici prin posturile mele. Am postat doar sa te necajesc. Nu iti contest bre consumul la mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 @yamoco: imi asum "uitucenia" de a pune zambilici prin posturile mele. Am postat doar sa te necajesc. Nu iti contest bre consumul la mobra. Vedeti ca se poate si mai putin ... stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 @yamoco: imi asum "uitucenia" de a pune zambilici prin posturile mele. Am postat doar sa te necajesc. Nu iti contest bre consumul la mobra. No dara n-am pus botul bre , dar am vrut sa fie toti siguri ca nu vand gogosi. Nu sunt asa suparacios. O zi faina Interesant. http://rideapart.com/2013/07/2014-suzuki-v-strom-1000-designer-talks-details/ Si asta e fff interesant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 da. noul V-strom 1000. suzuki vrea sa ne impresioneze cu motorul vechi si cu niste roti de IJ . pana si pedala de frana a ramas aceiasi. sa nu mai vorbim ca si-au batut joc de far! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Iulie 13, 2013 Share Postat Iulie 13, 2013 da. noul V-strom 1000. suzuki vrea sa ne impresioneze cu motorul vechi si cu niste roti de IJ . pana si pedala de frana a ramas aceiasi. sa nu mai vorbim ca si-au batut joc de far! Of nu mai apare odata sa ne convingem de ce hram poarta ciocata Ciocul trebuie flexuit! Cu cat seamana mai putin cu bmw-ul cu atat se strica mai greu O fi ceva sa nu-mi mai iau busa din cauza asteia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Iulie 13, 2013 Share Postat Iulie 13, 2013 Exclus!BMW a copiat ciocul de la DR 750 BIG cu ani in urma.Iar cand teutonilor li se pare ca cineva a copiat,cica de la ei,sar ca arsi.Am citit un articol cu unul dintre inginerii care s_a ocupat de Yamaha 1200.Cand a fost intrebat ceva in legatura cum ca ar fi copiat ceva de la BMW,gagiul i-a dat in gat cu furtul ciocului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.