Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Salutare tuturor V-Stromistilor !

Ma bate un gand de ceva timp sa imi achizitionez un V-Strom 1000 dar nu stiu prea multe detalii despre el si m-am gandit ca cea mai buna idee e sa va intreb pe voi, detinatori si buni cunoscatori ai motocicletei.

Am citit acest forum cat de cat dar n-am avut rabdarea necesara sa parcurg cele 600 si ceva de pagini.

M-ar interesa pareri pro si contra, date tehnice, ce probleme ati intampinat, sfaturi, etc.

Am 1,75 m si 75 kg, mentionez ca pot lua in considerare si 650-ul in cazul in care cea de 1000 este prea inalta pt mine.

 

Multumesc frumos , astept cu interes raspunsurile voastre ! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

M-ar interesa o janta de roata fata de DL 650 / 1000 pe 19". Vreau sa fac o adaptare la un alt motor. Daca are cineva, astept o oferta pe PM. Sau poate stiti pe cineva care dezmembreaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor V-Stromistilor !

Ma bate un gand de ceva timp sa imi achizitionez un V-Strom 1000 dar nu stiu prea multe detalii despre el si m-am gandit ca cea mai buna idee e sa va intreb pe voi, detinatori si buni cunoscatori ai motocicletei.

Am citit acest forum cat de cat dar n-am avut rabdarea necesara sa parcurg cele 600 si ceva de pagini.

M-ar interesa pareri pro si contra, date tehnice, ce probleme ati intampinat, sfaturi, etc.

Am 1,75 m si 75 kg, mentionez ca pot lua in considerare si 650-ul in cazul in care cea de 1000 este prea inalta pt mine.

 

Multumesc frumos , astept cu interes raspunsurile voastre ! :D

Nu am Vstrom, am Transalp, dar am fost la drive test Yamaha si m-am dat cu Super Tenere 1200, care imi pare putin mai inalt decat al meu, poate. Eu am 1.85 si am ajuns bine cu piciorele jos. La diferenta de inaltime intre mine si tine, de 10 cm poate se simte diferenta, avand in vedere ca si inaltimea la vStrom este alta decat de pe ce vii tu. Incerca un motor in gama asta de inaltime si vezi cum ajungi jos cu picioarele.

Editat de kalator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am Vstrom, am Transalp, dar am fost la drive test Yamaha si m-am dat cu Super Tenere 1200, care imi pare putin mai inalt decat al meu, poate. Eu am 1.85 si am ajuns bine cu piciorele jos. La diferenta de inaltime intre mine si tine, de 10 cm poate se simte diferenta, avand in vedere ca si inaltimea la vStrom este alta decat de pe ce vii tu. Incerca un motor in gama asta de inaltime si vezi cum ajungi jos cu picioarele.

Da, asta e ideea sa gasesc un motor pt drive test dar eu acum locuiesc in Germania si am cautat toate reprezentantele Suzuki din zona si niciuna nu o are pe cea de 1000. Dar 10 cm e destul in cazuri de genul :)) sper sa nu fie chiar asa de inalta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici unul de 650 nu au? Vezi cum stai pe ea si intreba care este diferenta de garda intre cele doua modele. Si nu te opri doar la Suzuki. Du-te si la alte reprezentante, Honda, BMW, etc, toti care au ceva in gama asta. Sau mergi la handler-i, sigur gasesti ceva, si urca-te pe ele si vezi cum stai.

Editat de kalator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 1,75 nu e nici o problema in a conduce nici o motocicleta. Diferenta dintre 650 si 1000 e de maxim 2-3 cm, depinde de anii de fabricatie, sa nu uitam ca in calcul trebuie luata si latimea.

Totul se rezuma la buget. Un 650 nou 2014 e undeva la 6 mii de euro plus minus in functie de multi factori, pe cand 1000 le cel nou e la 8/9 mii. Vb de 3 mii diferenta. Se stie ca in teorie 650 u e mai fiabil decat 1000le. 1000le sufera de ceva problema la ambreaj si stator parca, bube nerezolvate cica nici dupa noua seria lansata. La modelu nou de 650 fata de cel vechi(2012) cica or imbunatatit una alta la motor dar o aparut o problema la releul de incarcare.

Ca si consum 650 nou, 650 vechi, 1000le nou, 1000 le vechi. Cel mai bine vezi consumurile pe spritmonitor.de alegi acolo paginile din mijloc ca sa iti faci o idee.

Ca putere daca mergi singur e suficient 650 u, daca mergi 2 si ii dai in freza e de preferat 1000le, dar apoi vine problema consumului :)

In ordinea finantelor e de ales intre generatia 2008-2012 de 650, apoi 2012-prezent de 650 si 2014-prezent de 1000. As evita 1000le vechi si asta doar din discutiile de pe forumuri, parere formata posibil prost. ABS ul ca dotare ar trebui sa fie obligatoriu in alegerea modelului.

La buget de peste 10 mii de euro vb deja de (alte) motociclete :) pana ni le vom permite mai ne dam pe vstroame :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai a zis foarte corect ca doar in teorie e mai fiabil. in realitate cate dl1000 au ramas pe marginea drumului din cauza problemei ambreiajului?

Fabio ar putea sa ne dea o statistica mai buna ca pe mana lui au trecut destul de multe.

 

legat de inaltime, cu siguranta la 1.75 cam poti sa conduci orice motocicleta. eu am 1.66m si merg pe dl1000. si sunt multi posesori de v-strom de înălțimea mea :) . eu chiar bălesc la un ktm dar am o mica retinere legata de bani :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai a zis foarte corect ca doar in teorie e mai fiabil. in realitate cate dl1000 au ramas pe marginea drumului din cauza problemei ambreiajului?

Fabio ar putea sa ne dea o statistica mai buna ca pe mana lui au trecut destul de multe.

 

legat de inaltime, cu siguranta la 1.75 cam poti sa conduci orice motocicleta. eu am 1.66m si merg pe dl1000. si sunt multi posesori de v-strom de înălțimea mea :) . eu chiar bălesc la un ktm dar am o mica retinere legata de bani :))

Mmmda , cum ziceam bugetul, inaltimea nu mai e o problema :))

» Post actualizat in 17 Jan 2016 14:22

@cooldeep :

Hai sa nu vorbim de lucruri sfinte totusiMultumesc frumos pt sfaturi , inteleg ce spui , cu abs cu ambreiajul dar fiabilitatea pana la urma ? E sau nu doar pe hartie?

Eu pusesem ochii pe un 1000 din 2004 ceea ce e cam vechiut din ce spui tu , pt mine ar fi parfum tinand cont de buget.

» Post actualizat in 17 Jan 2016 14:25

As putea alege in locul celui de 1000 unu de 650 mai nou in banii aia totusi. Cat despre pasager , n-am:)) deci as merge singura dar trebuie sa ma tin dupa Intruderul de mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un miar din 2004 cu 63000km la bord, absolut nici o problema

atentie : kawasaki klv 1000 sunt tot v strom 1000, dar vandute de kawasaki

singura modificare facuta sunt franele, niste distantori, alti etrieri si alte placute de frana

franele sunt mediocre atat la 650 cat si la 1000, exceptie facand modelele cu abs

dl 1000 - mai bun la ture lungi , incarcat, cu viteze mai mari de croaziera, este mai greu si sta mai bine pe sosea

dl 650 - mai bun daca mergi des si in oras, consumul mai mic, mai usurica , mai manevrabila in oras

 

daca citesti pe forumuri despre fiabilitate te ia durerea de cap oricum, nimeni nu intra pe forum sa spuna cat de bine ii merge mobra de 650 sau 1000

http://www.vstrom.info/Smf/index.php

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mi-am luat vstrom de 650 cu ABS din 2010 :) Am facut aceasta alegere dupa ce am citit unele forumuri evident. Trebuie sa recunosc ca "fiabilitatea" a fost cel mai important lucru ce l-am luat in calcul. Cum am mai spus-o, echipajul Micadu cu plimbarile lor plus inca cineva care a pelcat de la polu nord si s-a oprit in australia, iar pe aceste drumuri nici unii nu au avut probleme (doar intretinere curenta) m-au facut sa ma hotarasc ca 650 u e cea mai ok optiune. Defapt am mai facut un test ride acum cativa ani cu un 650 pe niste dealuri prin germania cu un model 2004 si la primul contact cu el mi-a placut la nebunie.

Pe spritmonitor.de sunt 5 pagini cu dl1000 si 22 cu cel de 650. Nu zic ca e un punct de referinta, dar se pare ca in europa sunt mai multe 650uri pe drumuri.

 

PS: daca as locui in germania nu as rezista sa nu am un FJR1300 strict pt autostrazi :), iar daca as fi castigat la lotto si banii nu ar fi o problema, as avea o multime de motoare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ziceam de inaltime nu de putere tinand cont ca am mers si mai merg pe un Power Cruiser Suzuki Intruder C 1800.

Salut,

 

Nu o sa ai probleme de inaltime sa la statura ta - si eu sunt tot pe acolo (ajung cu juma' de talpa). Un pic de atentie la manevre pe loc la inceput apoi o sa te obisnuiesti.

Gandeste-te mai mult la ce vrei sa faci cu mobra. Daca predominant touring in 2 cu bagaje e recomandat 1000 (indiferent de producator) iar daca predominant oras cu ture de weekend singur + cate o tura de concediu in 2 - poti merge linistit pe 650cmc.

 

stima,

paul

» Post actualizat in 18 Jan 2016 11:15

PS1 - acum vad ca intruderul e de 1800cmc ... probabil ca cel mai relaxat te tii de el cu dl-ul de 1000. :)

PS2 - daca ar trebui din nou sa-mi re-cumpar mobra as alege neaparat cu ABS

 

stima si bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un miar din 2004 cu 63000km la bord, absolut nici o problema

atentie : kawasaki klv 1000 sunt tot v strom 1000, dar vandute de kawasaki

singura modificare facuta sunt franele, niste distantori, alti etrieri si alte placute de frana

franele sunt mediocre atat la 650 cat si la 1000, exceptie facand modelele cu abs

dl 1000 - mai bun la ture lungi , incarcat, cu viteze mai mari de croaziera, este mai greu si sta mai bine pe sosea

dl 650 - mai bun daca mergi des si in oras, consumul mai mic, mai usurica , mai manevrabila in oras

 

daca citesti pe forumuri despre fiabilitate te ia durerea de cap oricum, nimeni nu intra pe forum sa spuna cat de bine ii merge mobra de 650 sau 1000

http://www.vstrom.info/Smf/index.php

Ms frumos pt raspuns , m-am uitat si la klv , intradevar sunt cam aceiasi chestie si cam tot in pretul ala se invart. Eu o vreau pt drumuri lungi , poate foarte putin oras sau ture scurte . O sa ma mai documentez intre timp.

» Post actualizat in 18 Jan 2016 20:21

eu mi-am luat vstrom de 650 cu ABS din 2010 Am facut aceasta alegere dupa ce am citit unele forumuri evident. Trebuie sa recunosc ca "fiabilitatea" a fost cel mai important lucru ce l-am luat in calcul. Cum am mai spus-o, echipajul Micadu cu plimbarile lor plus inca cineva care a pelcat de la polu nord si s-a oprit in australia, iar pe aceste drumuri nici unii nu au avut probleme (doar intretinere curenta) m-au facut sa ma hotarasc ca 650 u e cea mai ok optiune. Defapt am mai facut un test ride acum cativa ani cu un 650 pe niste dealuri prin germania cu un model 2004 si la primul contact cu el mi-a placut la nebunie.

Pe spritmonitor.de sunt 5 pagini cu dl1000 si 22 cu cel de 650. Nu zic ca e un punct de referinta, dar se pare ca in europa sunt mai multe 650uri pe drumuri.

 

PS: daca as locui in germania nu as rezista sa nu am un FJR1300 strict pt autostrazi , iar daca as fi castigat la lotto si banii nu ar fi o problema, as avea o multime de motoare

Prima data m.am gandit la miar pentru ca am zis ca o sa ma plictisesc repede de 650 si o sa vreau sa o schimb dar dupa ce am mai citit , dupa ce mi.ati raspuns voi parca parca mi.as lua 650 , fiind mai usoara si mai manevrabila, tinand cont si de consum.

1000le cu abs nu mi.l permit deocamdata , deci ar ramane tot un 650 daca as opta pt abs .

PS: si eu as vrea sa castig la lotto sa imi iau cate un motor din fiecare clasa care imi place , dar mai intai trebuie sa pun la lotto :))

» Post actualizat in 18 Jan 2016 20:31

Salut,

 

Nu o sa ai probleme de inaltime sa la statura ta - si eu sunt tot pe acolo (ajung cu juma' de talpa). Un pic de atentie la manevre pe loc la inceput apoi o sa te obisnuiesti.

Gandeste-te mai mult la ce vrei sa faci cu mobra. Daca predominant touring in 2 cu bagaje e recomandat 1000 (indiferent de producator) iar daca predominant oras cu ture de weekend singur + cate o tura de concediu in 2 - poti merge linistit pe 650cmc.

 

stima,

paul» Post actualizat in 18 Jan 2016 11:15PS1 - acum vad ca intruderul e de 1800cmc ... probabil ca cel mai relaxat te tii de el cu dl-ul de 1000. :)

PS2 - daca ar trebui din nou sa-mi re-cumpar mobra as alege neaparat cu ABS

 

stima si bafta,

paul

Eu o sa merg singura majoritatea timpului, nah barbatii nu prea interactioneaza cu saua din spate :))

Vreau sa gasesc ambele modele pentru un drive test ca sa imi pot da seama ce ma coafeaza , intradevar eu o vreau pt ture lungi , dar as prefera sa ajung cu toata talpa jos si sa fie usor manevrabila.

Sa inteleg ca e chiar indispensabil ABS-ul?

Multumesc frumos,

Adriana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...