Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

adezivul asta de la loctite a fost incercat inainte sa lipeasca magnetii de oala. a lipit un alt magnet de o bucata de otel, l-a lasat 24h sa se intalreasca 100% si apoi l-a supus unor teste destul de brutale, iar adezivul nu a cedat. am vazut si eu pe svrider ca se plangeau unii ca au lipit magnetii si le-au cedat in scurt timp lipiturile, dar toti au folosit un adeziv dubios, care din cate am vazut pe site-ul producatorului, nu rezista la o temperatura ridicata sustinuta.

iar motorul merge perfect din aprilie pana azi, folosit aproape zilnic. acum fiecare face cum vrea, dar eu nu mai am incredere in lipiciul lor. cand am scos statorul de pe motocicleta mea ca sa-l testam la a lui, ca sa eliminam cauza, am descoperit si eu ca un magnet se deplasase la sv-ul meu, dar inca merge in parametri asa ca nu mi-am batut capul cu el. partea dubioasa e ca nici n-a vrut sa iasa, practic a glisat pe lipiciul original care inca il tine fixat. weird shit.

 

si da, nu e vorba de pozitia absoluta, ci de respectat secventa in care au fost ei montati original. daca 2 magneti sunt inversati si polaritatea lor nu e corecta, n-or sa isi mai faca treaba :)

Editat de gogO.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata!

 

Eu nu inteleg altceva: de ce au problemele astea modelele care au si radiator de ulei, adica teoretic temperaturi

in ulei mai scazute si nu am auzit de asa ceva la SV-urile vechi? Si mai ales ca Vstromul nou si de 650 si de 1000

cat si Gladius si SV-ul nou nu mai au radiatoare de ulei.

 

Sanatate!

 

Cred ca nici TL-ul nu avea buba asta, nu sunt sigur.

Editat de Flanker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista vreun deflector care sa fie montat pe parbrizul original al unul v strom1000 an 2005 ?

 

si sa isi faca si treaba ? am 180 inaltime

 

daca nu exista, ce parbriz ar fi bun pt a-l inlocui ?

 

Salut,

Ca deflector eu il stiu pe asta - https://www.louis.de/en/artikel/mra-x-screen-tour-spoiler-with-abe/10008895?list=171234401

Pe 650 cu parbrizul standard si rider la 185 - omul era multumit.

(acum ... fiecare cu asteptarile lui) dar ca sa iti faci o idee dimenensiunile spolerului sunt:

  • Dimensions (WxH) 355 x 155 mm

 

stima,

paul

 

Si eu recomand cel de la x-Creen, mai ales ca ai posibilitatea sa cumperi adtitional niste cleme cu care sa il prinzi de parbriz, sa nu fie nevoie sa gauresti parbrizul.

Daca iei varianta x-creen sport (nu aia de touring) are cleme incorporate, dar e mai mic deflectorul. Chiar si asa mai mic tot este mai mare decat unul normal (mai inalt nu mai lat).

De asemenea MRA are tot felul de delectoare. Pentru a vedea ce deflctor se potriveste la parbrizul tau (aici vorbesc de cele simple, nu xcreen) trebuie sa intri la MRA pe site si sa cauti instructiuni de potrivire. Nu e complicat dar nici simplu nu e.

Cel mai simplu e X-Creen care se prinde pe orice parbriz.

Importator este romimoto.ro. Toate deflectoarele le-am luat de la el si nu am avut nici o problema.

» Post actualizat in 06 Jul 2016 06:45

LE: vedeti pe V-Stromania ca se fac hanorace cu V-Stromania pe spate si nick pe fata pentru membri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! De unde pot face si eu rost de o scarita stanga pilot, Traversa scarita stanga pasager(bara de metal pe care sta fixata scarita pasager), si o sticla portocalie de semnal?

Am tot cautat pe net dar nu am gasit scarita la fel ca cea de pe dreapta, iar la semnal nu am gasit decat semnalul cu totul care e vreo 120 de lei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de faptul ca tot povesteam aseara cu Magarusulmarius despre una, despre alta: cine mai iese pe coclauri cu V-Strom-ul? Nu zice nimeni de hard-off-road! Doar drumuri desfundate, forestiere, cu sleauri, iarba etc.

Pentru ca, sincer, recent achizitionatul V-Strom 1000, mi s-a parut absolut superb in ceea ce priveste manevrabilitatea. Si aici il compar strict cu BMW 1200 GS. Nu rupe aderenta la acceleratie in pante cu pietris, trage mult mai bine in viteza I si a II-a, aproape ca nu ai nevoie sa folosesti ambreiajul.

Pe de alta parte, ghidonul se misca mult mai usor si facil fata de BMW.

Elasticitatea lantului e incomparabila cu rigiditatea cardanului.

Garda la sol e aproape la fel, iar pe unde a intrat GS-ul, a intrat si Suzuki, fara sa atinga vreodata.

Anyway, daca mai sunt doritori, poate ne strangem sa facem un gratar pe undeva.

post-88469-0-26216400-1467793464_thumb.jpgpost-88469-0-01741700-1467793477_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat eu sa fac cabana Ciucas sambata. Panta 45 de grade daca nu mai mult, pietris + dale+ ploicica. In consecinta am lasato pe lateral de nu m-am vazut. Acum caut scarite si semnal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat eu sa fac cabana Ciucas sambata. Panta 45 de grade daca nu mai mult, pietris + dale+ ploicica. In consecinta am lasato pe lateral de nu m-am vazut. Acum caut scarite si semnal

Am eu un semnal, cred ca-i original. Daca-ti trebuie, al tau e!

Am luat-o cu semnale diferite pe fata, tot din cauza unei trante, si le-am schimbat cu altele de pe Louis.de.

http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/2114

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms dar e diferit. Si nu pot sa pun unul de un fel si altul de alt fel. Mie mai exact imi trebuia sticla de la semnal ca s-a spart. Semnalul merge doar ca nu mai are sticla. O sa caut ori unul identic ori o sa iau doua si gata.

Multumesc inca o data.

Eu mai exact am asta:

http://adalmotorsservice.allshops.ro/produs/12505010/Lampa+semnal+stanga+spate+pentru+motocicleta+DL+V+Strom+650+(04-08),+DL+VStrom+1000+(02-08),GSF+650+Bandit+(S,A),SV+650+(S),SV+1000+(S)+K2,K3,K4,K5K6,K7,K8,+ref+cod+OEM+35604-27G00.html

Editat de vishu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms dar e diferit. Si nu pot sa pun unul de un fel si altul de alt fel. Mie mai exact imi trebuia sticla de la semnal ca s-a spart. Semnalul merge doar ca nu mai are sticla. O sa caut ori unul identic ori o sa iau doua si gata.

Multumesc inca o data.

Eu mai exact am asta:

http://adalmotorsservice.allshops.ro/produs/12505010/Lampa+semnal+stanga+spate+pentru+motocicleta+DL+V+Strom+650+(04-08),+DL+VStrom+1000+(02-08),GSF+650+Bandit+(S,A),SV+650+(S),SV+1000+(S)+K2,K3,K4,K5K6,K7,K8,+ref+cod+OEM+35604-27G00.html

Fix d-asta mi-a ramas si mie unul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat eu sa fac cabana Ciucas sambata. Panta 45 de grade daca nu mai mult, pietris + dale+ ploicica. In consecinta am lasato pe lateral de nu m-am vazut. Acum caut scarite si semnal

Lipsa cauciuc :)

 

PS. Vezi ca se dau amenzi pt traseul asta.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lipsa cauciuc :)

 

PS. Vezi ca se dau amenzi pt traseul asta.....

 

Adică ăia de la cabană au voie să facă ture cu gipurile pline de turiști (contra cost) și alții nu?

 

http://www.cabana-ciucas.ro/localizare/

Editat de Doctor X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, eu am luat de aici:

http://www.heed.com.pl/index.php/en/crash-bars-heed-dl-650-v-strom

 

Am facut direct transfer in contul lor bancar si totul a fost ok. Au si magazin pe eBay unde poti efectua plata prin PayPal.

 

Pana acum nu am avut contact cu asfaltul, dar pare facut sa reziste. Poti sa mai cauti pe net review-uri.

 

O seara buna.

Am comandat crash bar + scut motor. Astept cu nerabdare sa vina, multumesc pt pont. Daca vii vreodata spre Bistrita lasa un mesaj, ne intalnim , mergem la o tura pe coclauri. O zi faina !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lipsa cauciuc :)

 

PS. Vezi ca se dau amenzi pt traseul asta.....

Intradevar anvelopele sunt cam pe duca, trebuie sa le schimb, dar au fost mai multe lucruri care au dus la asta. Bagaje, ploaie. Seara cei de la cabana au plecat cu buldozerul sa refaca drumul ca deja incepusera si ei sa alunece cu masinile 4x4 ale lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata!

 

Eu nu inteleg altceva: de ce au problemele astea modelele care au si radiator de ulei, adica teoretic temperaturi

in ulei mai scazute si nu am auzit de asa ceva la SV-urile vechi? Si mai ales ca Vstromul nou si de 650 si de 1000

cat si Gladius si SV-ul nou nu mai au radiatoare de ulei.

 

Sanatate!

 

Cred ca nici TL-ul nu avea buba asta, nu sunt sigur.

 

la taraboanta mea vad foarte rara 3 linii la temperatura. toate drumurile in afara orasului le fac cu doua liniute. doar in oras mi-a crescut de cateva ori la 3 liniute. daca mai punem la socoteala si zgarcenia producatorului ...atunci se justifica scoaterea lui.

 

Apropos de faptul ca tot povesteam aseara cu Magarusulmarius despre una, despre alta: cine mai iese pe coclauri cu V-Strom-ul? Nu zice nimeni de hard-off-road! Doar drumuri desfundate, forestiere, cu sleauri, iarba etc.

Pentru ca, sincer, recent achizitionatul V-Strom 1000, mi s-a parut absolut superb in ceea ce priveste manevrabilitatea. Si aici il compar strict cu BMW 1200 GS. Nu rupe aderenta la acceleratie in pante cu pietris, trage mult mai bine in viteza I si a II-a, aproape ca nu ai nevoie sa folosesti ambreiajul.

Pe de alta parte, ghidonul se misca mult mai usor si facil fata de BMW.

Elasticitatea lantului e incomparabila cu rigiditatea cardanului.

Garda la sol e aproape la fel, iar pe unde a intrat GS-ul, a intrat si Suzuki, fara sa atinga vreodata.

Anyway, daca mai sunt doritori, poate ne strangem sa facem un gratar pe undeva.

attachicon.gifvs1.JPGattachicon.gifvs2.JPG

 

n-am mers cu GS-ul pe coclauri dar la test drive pe sosea mi s-a parut foarte fain GS-ul LC. are si ala bubele lui dar cred ca setarile alea de offroad nu-s chiar degeaba. eu cu DL-ul cam merg cu morcovul pe coclauri din cauza ca trage motorul prea de jos iar cutia nu este prea bine proportionata pentru offroad. suspensia e vai mama ei iar garda la sol de asemenea este in favoarea GS-ului.

din punctul meu de vedere, V-stromul e ok pe forestiere usoare, fara sleauri , pietre mari sau gropi.

 

un traseu de genul asta e destul e imputit pentru V-strom:

 

pe balastru e iar aiurea :

 

cum zicea si cu pietroaiele nu prea se impaca.ajungi unde trebuie dar risti sa ajungi cu comenzile rupte sau carenele sparte. problema e ca ajungi uneori in niste zone in care chiar nu vrei sa ai probleme. cine naiba m-ar fi recuperat le mine din pasul Curmatura cand nici semnal la telefon nu am si nici nu poti sa ajungi pana acolo fara 4x4 sau alt utilaj de teren.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la taraboanta mea vad foarte rara 3 linii la temperatura. toate drumurile in afara orasului le fac cu doua liniute. doar in oras mi-a crescut de cateva ori la 3 liniute. daca mai punem la socoteala si zgarcenia producatorului ...atunci se justifica scoaterea lui.

 

 

n-am mers cu GS-ul pe coclauri dar la test drive pe sosea mi s-a parut foarte fain GS-ul LC. are si ala bubele lui dar cred ca setarile alea de offroad nu-s chiar degeaba. eu cu DL-ul cam merg cu morcovul pe coclauri din cauza ca trage motorul prea de jos iar cutia nu este prea bine proportionata pentru offroad. suspensia e vai mama ei iar garda la sol de asemenea este in favoarea GS-ului.

din punctul meu de vedere, V-stromul e ok pe forestiere usoare, fara sleauri , pietre mari sau gropi.

 

un traseu de genul asta e destul e imputit pentru V-strom:

 

pe balastru e iar aiurea :

 

cum zicea si cu pietroaiele nu prea se impaca.ajungi unde trebuie dar risti sa ajungi cu comenzile rupte sau carenele sparte. problema e ca ajungi uneori in niste zone in care chiar nu vrei sa ai probleme. cine naiba m-ar fi recuperat le mine din pasul Curmatura cand nici semnal la telefon nu am si nici nu poti sa ajungi pana acolo fara 4x4 sau alt utilaj de teren.

 

 

Da, foarte faine filmuletele si plimbarile, implicit.

Nu stiu ce sa zic de LC, eu am doar GS-ul normal, din 2007. Cu el l-am comparat. Iar de suspensii, iar nu ma plang la V-Strom care are aceleasi setari pe spate, si preload si surubelul de pe amortizor, fix ca GS-ul. Un plus la Suzuki este reglarea suspensiei fata. BMW n-are la modelul meu.

In ceea ce priveste drumurile cu noroaie, nici una nu sta pe traiectorie fara cauciucuri cramponate. Eu am pus acum pe amandoua, si pe BMW, si pe Suzuki, Continental TKC 70. Sunt geniale si le recomand cu incredere. Cand stiu ca ma duc pe coclauri, pun celelalte gume, Conti TKC 80. Am un baiat la o vulcanizare auto care le schimba cu 25 de lei. Merita pentru o excursie "la iarba verde".

Sper sa ne vedem la un gratar! Sotia vine cu BMW-ul, asa ca se poate compara la fata locului. :)

» Post actualizat in 07 Jul 2016 08:57

Pai ce cautati ma fratilor cu Vst pe acele drumuri?Ia de cross si gata,nu mai rupeti nimic.

Pai iti raspund eu, din punctul meu de vedere: vreau sa fiu sigur ca japonezul s-a tinut de cuvant! Zice japonezul ca e sport-enduro-touring? Zice! Asa ca il folosesc si pe zona enduro. Ca pe zona sport este simplu. Orice cocalar cu slapi si pantaloni scurti, care a ciordit 500 de euro, isi ia o cazatura de vitezana, ii gaureste tobele si o tureaza pana ii scoate pistoanele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...