Jump to content

Recommended Posts

Acum 19 ore, Christian 1 a spus:

Luciene si eu am Pirelli MT 90 tot in China facute.Au peste 9.000 de km si arata inca foarte bine.

Faptul ca-s fabricate in China nu inseamna ca-s mai slabe calitativ,deci nu-i teapa,cum ii spui tu.

Uita-te in poza sa vezi cata "carne" mai au(poza e din oct.'18):

IMG-20181008-WA0008.jpeg

Nu am zis că e țeapă în adevăratul sens al cuvântului, ci doar că EU am sperat să fie fabricată in Germania. Și aifonu' tot la gălbejiți e făcut.

Mi-am luat protecții pentru jante de la Vicma, iar de la tata am arestat două leviere. Din păcate, nu pe alea de la Dacie, care aveau marginile rotunjite. Dar am cu ce le rezolva.

 

Florine, dă cu banul, ți-am zis și la telefon.

IMG_20190220_193912.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, Florin_Nx a spus:

Trebe sa incalt si eu V-strom-ul.

Am o dilema maxima, ca oscilez intre Tourance Next si Scorpion Trail 2. Pretul e tot cam pe acolo.

 

Merg in majoritate pe asfalt cu pasagera, iar la drumurile lungi mai bag si 25 kile de bagaj. Totusi mai intru cand si cand si pe drumuri de pietris/pamant dar nu pe distante mari.

 

Nu ma supar daca si rezista bine in timp - dar in pricipiu daca tin 12.000 km e ok ca oricum le schimb la 2-3 ani  - da` vreau aderenta maxima, inclusiv pe curbe.

 

Mobra am luat-o cu michelin anakee 2 - aderenta faina insa le-am cam topit in 4000 km. Erau si cam vechiute (2014).

Ia Scorpion ca sunt putintel mai aderente ca Nexturile. Nu le poti compara cu anakeeurile. :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scorpion o sa iau - deja ma cam batea gandul da` am zis sa mai intreb si altii care au avut. Mutumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Michelin PR4, PR5 sau Metzeler Roadtec01, super, pe asfalt uscat sau ploaie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

Anul trecut am avut parte de primul accident :( sper sa fie si ultimul. Am oprit la trecere dar masina din spatele meu nu. Din fericire daunele au fost doar materiale si am scapa atat eu cat si pasagera fara probleme serioase.

 

Am o dilema referitoare la crashbar. Si-a facut treaba... carena si piciorul meu nu au avut de suferit, insa crashbarul drept s-a apropiat de carena cu vreo 2-3 cm.

Sa il indrept sau sa il schimb?

 

Pentru indreptat... eu m-am gandit sa pun motocicleta intre 2 stalpi... In stanga sa leg de cadru iar in dreapta de partea de sus a crashbarului si sa dau usor la clicket chingii.

 

Atasez si cateva poze

IMG_20180424_092502.thumb.jpg.e8bb41a0061d2423e1917160c1c76f12.jpgIMG_20180424_142216.thumb.jpg.1ba9c2b0839912bbdcafe7e9417ad10f.jpgIMG_20180424_142204.thumb.jpg.957e7a0a5f3bdb224b04c2be19994ace.jpgIMG_20180424_085702.thumb.jpg.605929e503d41bef5001b6e4a69fc0ae.jpgIMG_20180424_093617.thumb.jpg.7fe91ec7b16643d05a39077980c1232e.jpgIMG_20180424_093626.thumb.jpg.ed98579ecdeaff8583e4c39f2df650d0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai modelat un pic loganul...

 

Pune motorul intre doi copaci, tragi cu un troliu sau chingă cu clichet de partea îndoită. Te descurci tu. 😁

Eventual îl dai jos și îl dezdoi într-o menghină.

Share this post


Link to post
Share on other sites

alti colegi au indreptat mai simplu. O chinga de un copac prins de crashbar, apoi lasat motoru pe parte si din greutatea lui se indreapta inapoi ajutat un pic. Treaba de 3-8 minute fara prea mari batai de cap fara trlii cricheti clicketi si alte nabadai. Timpul e dat de cat de lunga faci chinga la prima incercare :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treaba e simpla, de indreptat nitel se indreapta, da tot stramb o sa fie si deja a preluat un soc. Banii si i-a scos deja ca te-a salvat odata. Si la picioare si la buzunare. Merita scos la pensie si luat altul nou. Nu sunt ata de scumpe incat sa nu merite sa iei altul nou la fel de trainic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avem film de la intalnirea de toamna 2018 :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam puține v-strom

Share this post


Link to post
Share on other sites

sunt ex vstroamele deghizate :) asa ca, oamenii sunt aceasi :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minte puțină...

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) pe mine ma inspira.............

Share this post


Link to post
Share on other sites

astept de zile intregi sa mai scrie cineva pe aici ca sa pot sa pun si io o intrebare :)

 

Are cineva manualul de service pdf pt dl1000 de la 2014 in sus ? sau are cineva cont pe forumul .uk caci acolo sunt unii care il au si trimit linkul pe pm ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare v-stromisti,

 

De curiozitate am intrat pe site-ul Motul si am folosit functia Oil Selector unde iti introduci datele despre mobra si iti spune ce ulei recomnda (Motul bineinteles ca doar e site-ul lor).

 

Interesant e ca daca pt. mobra mea (DL650 2008) pana anul trecut recomandau Motul 7100 10W40 sau 10W50 acum recomanda Motul 7100, dar 20W50.

 

Asa ca intrebarea e daca foloseste cineva Motul 7100 20W50 si cum se comporta.

 

Multumesc,

Mihai

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, poate doar vara, la temperaturi foarte înalte. Cât sunt temperaturi normale, merg pe 10w40 de la Eneos. Verile trecute am mers pe Motul 5100 10w50. Mai sunt unii care baga 15w50. Dar 20w50 rar la Vstrom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si in manualul de V-Strom e trecut 20W50 doar ca plaja e de la -10 la +40 grade pe cand gama 10W incepe si de la -20..

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am bagat 20w50 fara nici o problema, dar de la belray, o  singura data mineral si de cateva ori semisintetic. Cel mai frumos torcea cu cel mineral, dar si daca il incalzeai apareau mici probleme cu el. Cu cel semisintetic absulut nici o problema. Frumusetea schimbarii vitezelor se mentine indiferent de temperatura. Nu pot spune asta despre motul, care tragi de pedala aia si cloncane la schimbat de numa la cald.

Cat despre motul... imi mentin parerea, doar marketing fara substanta. Pana si castrolul 15w50 din benzinarie (de ala de masina) se comporta mult mai bine ca motulul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Patit si eu la fel cu Motul,"agatatul" schimbatorului la schimbarea vitezelor,la cald.

3 motociclete din 5 pe care le detin,au motoare Suzuki.Daca la toate face la fel,e timpul sa schimb marca de ulei,mi-am zas!Si am trecut pe Ipone R4000RS,15w-50.Asta era prin 2015 daca nu ma insel si totul e smooth acum. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, Lucian_M a spus:

Subscriu.

Cu Eneos 10w40 schimbă mai bine.

La cele doo DR-uri,si asta parca are o tenta de a "agata" undeva la 90-100 grade temperatura uleiului.Cu Ipone-le,nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am zis că schimbă mai bine, nu perfect. Deocamdată nu schimbă deloc, stă pe bară, că nu mă pot apuca de treabă din cauza febrei musculare. E oleacă de lucru la mobră, e și frumos afară, este și chef, dar fizic îmi e imposibil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aloha. Lume, are careva prin dulap un suport de parbriz pentru V-Strom DL650 2004-2011, sau un sfat unde as putea gasi? Al meu a cam suferit de la zdranganelile din vara si se vrea inlocuit. Multam mult pentru ajutor :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...