Ciprian_B Postat Iulie 24, 2019 Share Postat Iulie 24, 2019 @olcitul : desi poate pe multi nu intereseaza, poti sa ne spui care e cel mai mic consum pe care ai reusit sa-l scoti cu 1000-ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Iulie 24, 2019 Share Postat Iulie 24, 2019 Acum 2 minute, Ciprian_B a spus: @olcitul : desi poate pe multi nu intereseaza, poti sa ne spui care e cel mai mic consum pe care ai reusit sa-l scoti cu 1000-ele? Si mediu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxxis Postat Iulie 24, 2019 Share Postat Iulie 24, 2019 Acum 7 minute, tzunoi a spus: Si mediu Și eu sunt curios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Iulie 24, 2019 Share Postat Iulie 24, 2019 Acum 18 minute, tzunoi a spus: Ai dreptate. Singura atuu al celui de 1000 e cornering abs-ul si franele mai bune decât cel de 650. In rest 650 are toate atuurile - inclusiv pretul care nu e deloc se neglijat. De aceea si incerc sa imi dau seama care mi-ar fi mai ok. Pe de altă parte tocmai la început sunt predispus la trante..si niste frane/electronica mai bună m-ar scoate din ...budă uneori. Iar legat de putere..Singura chestie de care mi-e teama e sa scap mana in accelerație din greșeală..si amândouă te ridica pe o roata....Nu e ca si cum ce cea de 1000 ma dau cu 200 si cu 650 ma opresc la 150 de km/h. Daca ar avea cornering abs cel de 650 nu as mai avea nici o dilemă..cred Referitor la trante: la ambele pui niste crashbar-uri si te-ai mai scos.... daca nu cazi foarte rau. Cel mult strici protectiile de maini. Referitor la electronica: ambele au controlul tractiunii desi la 650 nu stiu daca ajuta pe uscat, poate pe ploaie: nu are putere sa rupa aderenta si fiind incepator nu ii dai in gura ca la coasa. Eu nu am reusit sa o fac sa fuga spatele. Drept e ca nici nu ma duc cu turele in 8000. Referitor la ridicatul pe o roata: la 650 iti trebuie skill sa o ridici pe o roata. E lunga si nu are putere suficienta sa ridice fata numai din gaz (asta o stiu de la Marius Bacila - Rider Academy, si nici mie nu mi s-a ridicat niciodata fata). Nu stiu la miar daca are suficienta. Iar ambele au controlul tractiunii ceea ce face un wheelie imposibil. Cornering ABS te ajuta cand vei avea experienta si te vei da tare pe curbe. Te ajuta sa iesi din situatia in care ai intrat tare in ea si vrei sa ramai pe trasa. Pana atunci ... ala normal e suficient. La viteza mica pici pe o parte cu amandoua la fel de usor. Ah! Cornering ABS te ajuta pe offroad la franari in curbe (informatia asta vine de la IGI). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 24, 2019 Share Postat Iulie 24, 2019 (editat) Tzunoi, nu are rost să explic aici avantajele lui 650, că iar spun unii că eu fac și dreg. Dar uite că am făcut al treilea tur prin UE cu un 650 k4 încărcat bine, cu pasager și pregătire de camping. Consum mediu cam 4,9%, zic eu, în condițiile în care nu am fost tot timpul cuminte. Pe autostradă a luat mai mult, că am mers și cu 160. Sunt tare mulțumit de 650, dar cred că un compromis ar fi un 800, cu vreo 80 cai și cam 80-85 Nm. Din păcate, nu se fabrică așa ceva de către Suzuki (pus pe Vstrom). Nu zic că nu ar fi ok miarul, dar pentru oraș și navetă nu cred că e așa potrivit. Nu cred eu, asta nu înseamnă că nu e bun. Cu actualul agregat am făcut peste 50k km de când l-am luat (aproape trei sezoane), problemele întâmpinate fiind minore, ce țin mai mult de întreținere. Și al meu e primul model, nu cele cu motoarele moderne. Acum deh, banii sunt la tine. Cât despre ridicat pe o roată, mă trezesc des cu roata față pe sus când sunt încărcat (primele două trepte, mai ales dacă plec tare de la semafor). Închid un pic gazul și se așază. Ce e drept, eu chiar pun bagaje pe ea și merg cam tot timpul cu pasager. Editat Iulie 24, 2019 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexandruMa Postat Iulie 24, 2019 Share Postat Iulie 24, 2019 (editat) Mie cel de 1000 imi consuma intre 5.5 si 6 (mers normal - adesea pasagera si bagaje; nu tras de timp ca sa scot mai putin), iar in Bucuresti cu 1L in plus. Nu cred ca un 650 ar consuma 3 la acelasi stil de mers (ca daca ma chinui sigur si 1000 scoate mult mai putin) astfel incat sa alimentezi de 2 ori mai rar. 1000 pt oras e prea mult, nu are rost. Merita daca in alea 2 saptamani e vorba de pasager si bagaje multe (desi cred ca si 650 ar face fata intr-o oarecare masura - mers mai incet, depasiri mai lungi) Editat Iulie 24, 2019 de AlexandruMa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iulie 24, 2019 Share Postat Iulie 24, 2019 Acum 49 minute, Lucian_M a spus: Asta cu frânele mai bune decât la GS 1200 m-aș fi abținut să afirm. Nici eu, alea sunt bune doar ca cine le compara le compara cu ceva mai vechi de pe care a venit. Comparate cu alea de la KTM sau Ducati... Acum 2 ore, tzunoi a spus: Ai avut ocazia să testezi si cornering abs? E..marketing sau chiar e altceva fata de absul "normal"? L-am probat eu. O minunatie. Te scoate dintr-un mare (cuvant urat)! :))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 24, 2019 Share Postat Iulie 24, 2019 (editat) Gurile rele spun că frânele de pe 1290 adventure R nu ar fi prea grozave. Eu n-am mers decat vreun sfert de oră cu 1190 Adv și mi s-a părut wow la toate capitolele. Nu am avut plăcerea să călăresc vreo MS, din păcate. Pentru mine, frânele de pe 650 sunt ok, până acum nu pot să zic: bro, dacă aveam etrieri de RR evitam nu știu ce. La fel și ABS-ul. Mi-ar plăcea însă ca următorul motor să aibă: TC (bun pe ploaie, mai ales solo), slippery clutch și ABS. Editat Iulie 24, 2019 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Iulie 24, 2019 Share Postat Iulie 24, 2019 Acum 32 minute, bozoro a spus: L-am probat eu. O minunatie. Te scoate dintr-un mare (cuvant urat)! :)) Poti sa detaliezi in ce condiții? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 24, 2019 Share Postat Iulie 24, 2019 Maro?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Iulie 24, 2019 Share Postat Iulie 24, 2019 Atat timp cat sunt maro si nu roșii e ok. Totusi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iulie 24, 2019 Share Postat Iulie 24, 2019 Reiview 1k km oras.afara. Franele de pe 650 prima generatie sunt praf. Si fata si spate. Sunt bune cand mergi decent.. nu ai feedback, nu ai control. Doar tragi de ele. Dar motocicleta overall e geniala.. consum mic, motorul nu vibreaza deranjant, 130 pe A lejer, e plantata, ce mai vrei.. ideala pentru Ro. A si suspensia spate e peste fata cu mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 24, 2019 Share Postat Iulie 24, 2019 (editat) Schimbă și tu plăcuțele, serviseaza etrierii (poate și pompa), pune furtune metalice. Nu știu cum la tine nu frânează, dar eu cu 450 kg frânez fără emoții. Și, ca fapt divers, spune lumea pe aici că motoreta mea doar în vise are km afișați pe bord (vreo 78k). Editat Iulie 24, 2019 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iulie 24, 2019 Share Postat Iulie 24, 2019 De franat toate franeaza, unele mai bine - altele mai rau, depinde cu ce compari. Furtunele metalice nu maresc forta de franare, nu au cum. Sunt doar heavy-duty, adica rezista la folosire intensiva/temperaturi inalte fara sa se dilate si sunt mai durabile, tot in aceeasi distanta te opresti. E doar placebo daca spui ca franeaza mai bine cand tu schimbi doar conductele cu unele metalice, o iluzie. E greu sa umfli furtune normale cat timp nu sunt pe moarte. 6 hours ago, vrajitoru said: Iar ambele au controlul tractiunii ceea ce face un wheelie imposibil. Imposibil nu, mai greu da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 24, 2019 Share Postat Iulie 24, 2019 Mie mi s-a părut că pot doza mai bine forța cu care trag de levier după ce am pus conductele noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iulie 24, 2019 Share Postat Iulie 24, 2019 Nu te contrazic dar cel mai probabil diferenta perceputa, daca e reala si nu placebo, vine din faptul ca inlocuiesti conducte vechi cu unele noi, lichid schimbat, curatat restul, e normal o oarecare diferenta, indiferent daca noile furtune au camasa metalica sau nu. Multa lume pica in capcana asta, fie cu placute de frane, conducte, anvelope sau altceva, si se ajunge la concluzii nu tocmai corecte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Iulie 24, 2019 Share Postat Iulie 24, 2019 Dupa cativa ani de 650, si cativa zeci de mii de km, si dupa zece mii de km in nici 6 luni pe miarul nou, spun doar atat. Terminati cu prostiile. Nu are nici o treaba motocicleta de 650 cu cea de o mie. Lasand puterea la o parte e cu totul alta poveste. Frane, tc, suspensie spate dar mai ales minunatia de furca fata. Nu stiu ce au facut injinerii, dar au facut bine. Au mutat centru de grutate, au facut ceva si e desi mai grea decat micuta, e mult mult mai usor de condus pe off, iar fatza sta unde trebuie nu prea mere de niebuna pe unde vrea. Cat despre motorul in sine, e o bijuterie. La vstromania de vara pe off, absulut toate pantele le am urcat doar din acceleratie incetut si mereut fara sa imi trebuiasca o data ambreajul patinat. Cuplu acela in turele alea joase face minuni. cat despre consum, in 800+ de km azi m am plictisit de cate ori am alimentat. La 150 constant papa minim 8, nu ca 650ul ar manca mai putin, diferenta e ca miaril ajunge aproape imediat la viteza aia si spre deosebire de 650 ii si place si uleiul nu e pe lista de alimente. TCul e a doua cea mai mare inventie dupa abs. Eu sustin ca si 650u e destul de potent si ii place sa fie imblanzit de TC. Printre cele mai urate faze ce le poate face, inclinant fiind, daca tragi suficient de gaz, surpriza, roata fata e in aer, indrepti utilajul si cand pica jos roata... Sa fe ti, bine. Mie mi a fost usor cu ale mele peste 100de kile, dar senzatia nui placuta. Mai zic ceva de miar. E fantastic si e o placere cu el. Daca mergi babeste cu el consuma doar un pic peste 650, dar cine isi ia miar si sa mearga cu el ca si cu piticania. Pana la urma e fizica. Masa acceleratie energii, chestii de baza. Apropo stiu io un ktm care din auzite consuma mai mult ca miarul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Iulie 25, 2019 Share Postat Iulie 25, 2019 (editat) Apropo de consum, am alimentat azi 650-ul dupa 305 km mersi 100% in oras si am bagat 17 litri. Deci am avut un consum de 5.6 in oras. Asa ca, departe ideea ca papa minim 8, ca si miarul, asa cum zici matale, cooldeep La mers in afara, am alimentat si dupa 400 km. Si nu sunt genul care merge babeste. Editat Iulie 25, 2019 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Iulie 25, 2019 Share Postat Iulie 25, 2019 Tura de 9 zile in Bulgaria-Grecia-Macedonia-Albania-Muntenegru-Serbia. Am avut consum total 4.23 si mai jos consumul pe zile. Cu bagaje, fara pasager. Zilele cu consum mare au fost cele in care am mers si pe autostrazi. Viteza medie pe drum normal 90-110 cu varfuri de 130 si cu viteze de 60-80 in zonele muntoase si de curbe. Autostrazi cu viteza de 130 cu varfuri scurte de 150. O tura cu 7 motociclete. Deci mersul a fost lejer. V-Stromul a fost in 90% din cazuri prima motocicleta (lucru care conteaza). Km/Zi % zilnic 305.5 - 3.73 254 - 4.74 313.1- 4.57 132.1 - 4.39 334.9 - 4.17 236.4 - 3.85 256.1 - 4.85 351.2 - 3.68 323.7 - 4.37 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 25, 2019 Share Postat Iulie 25, 2019 Mie mi-a luat cel mai puțin 4,6, iar cel mai mult probabil 6 pe autostradă. Dar noi suntem doi pe motor și avem bagaje. Multe, inclusiv setul pentru camping. Și n-am luat decât strictul necesar. Bine, nu am folosit dușul pentru camping, dar ăla are cel mult 150 grame, deci nu se pune. Stil de mers: mixt. Adică pe unde s-a putut, s-a mers peste limita legală. Depășirile făcute rapid, deoarece adeseori pe contrasens era aglomerat. Oricum, sunt mulțumit, am consumat în 4900 km benzină de vreo 1500-1600 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Iulie 25, 2019 Share Postat Iulie 25, 2019 Desi 650ul consuma si 4 daca tre, se sfie ca eu am kmpins aproape 3 km motoru ca nu am ajuns cu el de la timisoara la sibiu asa ca atunvi cand zic ca consuma 8 stiu despre ce vb. Iarna nici miarul nici 650ul nu consuma 6, undeva la 9in oras... Dar daca vreti sa vedeti consumuri folositi spritmonitor, sunt de toate consumurile acolo.. Repet, vstromul consuma cat ii dai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Iulie 25, 2019 Share Postat Iulie 25, 2019 VStrom 650, 2009: https://www.spritmonitor.de/en/detail/822204.html Consum minim: 3,72 %, pe o distanta de aproximativ 400 de km. Bagajele pentru o delegatie de 3 luni (topcase, sidecases, rollbag pe saua pasagerului). E adevarat, a fost o zi intreaga prin Elvetia, fara autostrazi (Limita de viteza 80 km/h) Consum maxim: 8,31 %. aceleasi bagaje, la intoarcere, pe autostrada, tinut in 130 - 150 km / h (cu ceva probleme la moto - ramas fara incarcare) Motocicleta am folosit-o atat la ture lungi, cat si mult prin oras (trafic de Bucuresti). Consumul mediu, peste 40 000 km : 5 fix. Mi-am facut chiar si un calcul de costuri si mi-a iesit: 0,65 RON / km. In banii astia au intrat benzina, mentenanta, deprecierea moto, reparatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Iulie 25, 2019 Share Postat Iulie 25, 2019 Care ar fi costurile de întretinere ale unuia de 1000? Ma intereseaza in ideea in care il iau din 2017 - car at costa revizia furcii, reviziile motorului? La cât timp se schimba lanțul..si cat costa. La fel si cauciucurile. La motor sunt mai multe tipuri de revizii sau una si buna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexandruMa Postat Iulie 25, 2019 Share Postat Iulie 25, 2019 Cauta prin topicul asta, ca sigur s-a discutat. Revizii normale la nr de km 7-10k km (ulei, filtru ulei, paote filtru aer) Revizii la km mai multi (bujii, verificat supape, lichid de frana, placute) Lantul se schimba cand e nevoie, in functie de cum mergi, normal la ~30k km Cauciucurile ... discutie lunga. Sunt cauciucuri care tin 5k km, sunt altele care tin 20-25k km, multe care tin intre. Un set bun costa aproape 1000 de lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manoliu_Alex Postat Iulie 25, 2019 Share Postat Iulie 25, 2019 Vin și eu cu o întrebare către vstromistii mai vechi. A pus cineva pe 650 fork brace? Am luat una, montat și feelingul e destul de dubios și as vrea sa întreb cum se simte/s-a simțit la alții. La mine a rigidizat destul de mult furca, în sensul ca se scufunda mult mai greu acum și la viraje mi se pare ca nu prea lucrează suspensia. Atelajul este 650 2011 ABS și fork brace de la cosmo. Sarumana, AlexM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.