Jump to content

Recommended Posts

Acum 7 minute, Lucian_M a spus:

O, daaaa, păi de asta vreau să desfac. Cei de la tripoda erau ok, cu joc mic. La basculă sunt curios, de ăia nu s-a atins nimeni niciodată.

Daca au joc trebuie inlocuiti rulmentii + bucsile pe care ruleaza.

Jocul acela mic se amplifica si va afecta si rulmentii care sunt ok.

Dar o sa te prinzi tu cand desfaci acolo.

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ăia de la amortizor au fost desfăcuți și gresați când am inlocuit suspensia. Taaare cred că mai zboară niște bănuți din buzunar. Sau cont.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! Aveti idee daca regulatorul de tensiune de la DL 1000 - 2003 e acelasi cu cel de la 650, an similar? Si de unde as putea lua unul? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 11 minute, madapribu a spus:

Salutare! Aveti idee daca regulatorul de tensiune de la DL 1000 - 2003 e acelasi cu cel de la 650, an similar? Si de unde as putea lua unul? 

Salut,

Nu pare: https://www.suzukipartshouse.com/oemparts/partsearch/suzuki?partsearch=32800-06g00

2002 V-Strom (DL1000) - ELECTRICAL

2003 V-Strom (DL1000) - ELECTRICAL

2004 V-Strom (DL1000) - ELECTRICAL

2005 V-Strom (DL1000) - ELECTRICAL

2006 V-Strom (DL1000) - ELECTRICAL

2007 V-Strom (DL1000) - ELECTRICAL

2008 V-Strom (DL1000) - ELECTRICAL

2009 V-Strom (DL1000) - ELECTRICAL

 

 

numai bine,

paul

Edited by ivanp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 6 minute, ivanp a spus:

Salut,

Nu pare: https://www.suzukipartshouse.com/oemparts/partsearch/suzuki?partsearch=32800-06g00

2002 V-Strom (DL1000) - ELECTRICAL

2003 V-Strom (DL1000) - ELECTRICAL

2004 V-Strom (DL1000) - ELECTRICAL

2005 V-Strom (DL1000) - ELECTRICAL

2006 V-Strom (DL1000) - ELECTRICAL

2007 V-Strom (DL1000) - ELECTRICAL

2008 V-Strom (DL1000) - ELECTRICAL

2009 V-Strom (DL1000) - ELECTRICAL

 

 

numai bine,

paul

Merci mult, Paul. Dar nu ma prind daca e acelasi sau nu. La unele magazine, par sa fie identice,la altele nu. Si, chiar, alea chinezesti sunt bune de ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

legenda spune ca cele electrosport de pe motodiscount ar fi printre cele mai reusite :)

eu si multi altii cu asaceva am inlocuit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, madapribu a spus:

Merci mult, Paul. Dar nu ma prind daca e acelasi sau nu. La unele magazine, par sa fie identice,la altele nu. Si, chiar, alea chinezesti sunt bune de ceva?

Cel putin part numbere sunt diferite. 

N-as merge pe electrosport - Shindengen SH775 cel mai ok sau FH020 ( e cu MOSFET - se protejeaza pe el dar nu statorul) - iti trebuie si mufele de conectare.

parca eu de aici am luat sh775 dar probabil au ajuns si prin europa - https://roadstercycle.com/

 

numai bine,

paul

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are cineva un releu de incarcare pt DL 1000 - 2003? Poate fi si sh, dar functional. Eu am mers cu bateria veche, fara electrolit in ea, si mi s-a ars al meu. 

Tel/ 0730660418

Madalin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11.05.2019 at 0:52, ivanp said:

Cel putin part numbere sunt diferite. 

N-as merge pe electrosport - Shindengen SH775 cel mai ok sau FH020 ( e cu MOSFET - se protejeaza pe el dar nu statorul) - iti trebuie si mufele de conectare. 

parca eu de aici am luat sh775 dar probabil au ajuns si prin europa - https://roadstercycle.com/ 

 

numai bine,

paul

 

Cand am vrut sa-mi pun si eu, am gasit relativ usor releul Shingenden dar mufele "varsate" mi s-au parut greu de gasit si foarte scumpe, asa ca am cumparat un harness de Triumph cu mufele corecte pe partea cu releul si pe care voiam sa-l leg la instalatia Suzuki (ori sa gasesc o mufa care sa se potriveasca cu aia de pe VStrom, ori sa-l cositoresc+legat mecanic direct pe firele mobrei). Inca il am, ca nu am dat mobra cu releul si cel care a luat releul nu a vrut si mufele asa ca, daca are nevoie cineva de el, sa-mi spuna.

Edited by xtx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

Stie careva cine vinde in Romania sisteme de evacuare moto Yoshimura sau Two Brothers? 

 

Mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, trebuie sa scap de nise chestii asa ca..

DONEZ:
1x aripa de stroama 650 k4 cu defectele de rigoare (in poze), cine vrea si poate, sa o repare.

1x cadru de codita de la aceeasi stroama, putin indoit, se poate indrepa.

Daca nu scap de ele soon le arunc 😑

 

Vand:

Set de inaltatoare pentru bascula de 128mm, nu stiu ce cal a avut motorul inainte dar eu nu ajung nici pe varfuri cu ele puse. 100 lei

Set cauciucuri Metzeler Tourance 110/80/19 si 150/70/17 DOT 2415 fata si 1915 spate. 200 lei setul.

 

As prefera Bucuresti sa nu ma mai complic cu trimisul prin curier, 🍻

 

 20190516_194255.thumb.jpg.ac647a034bfe8daf24b5ed08f91dad31.jpg20190516_194243.thumb.jpg.6428fe0a44a766024631522003e9e703.jpg20190516_194038.thumb.jpg.9d89710a4cce40501c1597c04ed33064.jpg20190516_194003.thumb.jpg.fd79bbf82f451150fa1af4238a0c9d32.jpg20190516_193722.thumb.jpg.4b283b9d5ffde9fc2182979d13374f54.jpg20190516_193453.thumb.jpg.89359f640154d09f7f40cd4b5a4eb1b2.jpg20190516_193423.thumb.jpg.8731564032851b20e80e61b67eccc5b3.jpg20190516_193408.thumb.jpg.ecffb4575bffbea9819da0767b4198cf.jpg20190516_193347.thumb.jpg.4fd5f1b36e5430d9354f026ad76aa423.jpg

Edited by Fury

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai idee cu cât înalță cu totul oasele alea? Le rezerv eu până ne dumirim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 38 minute, vis-a-vis a spus:

Ai idee cu cât înalță cu totul oasele alea? Le rezerv eu până ne dumirim

din ce vazut de pe stormtrooper:

Raising Links

134 mm linkage set - raises rear of bike by 1.58cm
133 mm linkage set - raises rear of bike by 1.9cm
132 mm linkage set - raises rear of bike by 2.22cm
131 mm linkage set - raises rear of bike by 2.54cm
130 mm linkage set - raises rear of bike by 2.85cm

Lowering Links
145 mm linkage set - lowers rear of bike by 1.27cm
146 mm linkage set - lowers rear of bike by 1.58cm
147 mm linkage set - lowers rear of bike by 1.9cm
148 mm linkage set - lowers rear of bike by 2.22cm
 

As zice ca cele de 128 sunt mai mult de 3 cm🤨. Cred ca sunt cele mai scurte pe care le suporta mobra fara a elimina avantajul cricului central. Cu ele puse daca nu sta pe plat roata nu mai are mult si atinge solul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! 

Unde as putea gasi un sistem de ungere lant,  pt dl-650-2017? Vreau sa plec pt 3-4 sapt si nu as vrea sa tot ung lantul... 

Edited by Stefrusu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă dorești, îți pot confecționa unul. Discutăm pe pm.

Recomandări kit ambreiaj DL650 K4? Al meu, după 70k km, a decis să fie... alunecos.

 

 

A, să nu uit: montat pe față Next. Aaaaaalta viață!

IMG_20190517_212650.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceva recomandari de uleuri? Am cam neglijat motoru in ultimu an si nu stiu "noutatile" de pe piata 😀

Ultimul schimb e din mai 2018 cu ceva motorex 10w40 si am facut sub 3000km, nivelu bun,  ar trebui sa fie ok de umblat cateva zile pana prind o programare pe undeva, nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Discutia despre uleiuri este veche, atat pe forum, cat si pe acest topic, in particular. Eu personal, m-am limitat sa aleg in primul rand un ulei care  sa corespunda cu specificatiile date in manualul motocicletei. 

 

Nu stiu ce model ai 'mneata, dar la al meu model de 650 din 2010, asa zice manualul:

 

Use oil with an API (American Petroleum Institute) classification of SF/SG or SH/SJ, or with a JASO classification of MA.

Capture.PNG.4a7029a0a0b8c0f78bc4795064e6406c.PNG


API: American Petroleum Institute JASO: Japanese Automobile Standards Organization
SAE Engine Oil Viscosity Suzuki recommends the use of SAE 10W-40 engine oil. If SAE 10W-40 engine oil is not available, select an alternative according to the following chart.
Capture2.PNG.0ccb016bae707eae06c6489a7126ffa9.PNG


The JASO T903 standard is an index to select engine oils for 4stroke motorcycle and ATV engines. Motorcycle and ATV engines lubricate clutch and transmission gears with engine oil. JASO T903 specifies performance requirements for motorcycle and ATV clutches and transmissions.
There are two classes, MA and MB. The oil container shows the classification as follows.

Capture3.thumb.PNG.ad0fb47b98b507225fc39244fc138071.PNG

 

Din iunie 2018, am inceput cu:

 

Repsol

IMG_20180720_183918_resized_20180720_072952749.thumb.jpg.08e44a6ef9573e3f6340af0813169e42.jpg 

ulei ieftin si prost (100 lei - 3L), la urmatorul schimb era apos, pierduse mult din vascozitate.

 

Motul 5100

IMG_20180925_195043_resized_20180925_075212073.thumb.jpg.02bb0090fd2ebd18fce0d32678905c30.jpg

ulei decent ca pret si acceptabil ca rezultate (parca a fost 140 lei - 4L).

 

In 2019 am facut inca un schimb cu acelasi Motul de mai sus, dupa care acum o luna am schimbat cu un alt Motul:

IMG_20190425_113223_resized_20190429_062046108.thumb.jpg.143881974db18f986f36103ab4c0bb7d.jpg

Diferentele nu le sesizez, poate un sunet mai putin zgomotos metalic la turatie mare. Am inteles ca este topul de la Motul acest ulei. Pretul lui 300 V2 este undeva la 233 lei - 4L.

 

Cam atat am avut eu de interactionat cu ulei pentru V-Strom. Toate schimburile au fost facute la ~6000 km (plus-minus 300 km),  filtrul ulei schimbat la fiecare revizie. In manual scrie ca poti sa sari un schimb de filtru la unul de ulei, poate gresesc, aici nu mai stiu daca asa scrie in manual, dar nici nu m-a interesat, eu schimb filtrul oricum. Sper sa te ajute. 

Edited by misionaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceream sfaturi acum ceva vreme despre kit ambreiaj. Ei bine, in urma sapataurilor de anvergura am constatat ca nu sunt duse discurile. Pierderea de putere cred ca e din alta parte: reglaj supape sau "insuficienta debit benzina". Am vazut niste clipuri pe net 

si, discutand cu alti colegi, cred ca am ceva jeg prin rezervor. Am dat deja comanda de un filtru de benzina Knecht KL 14 (30 lei), voi incerca sa demontez pompa si sa curat interiorul rezervorului (sigur este jeg pe acolo), filtrul de joasa presiune, fac bypass la pompa (sa vad pe unde gasesc schema pentru operatiunea asta, eventual poate imi da cineva un link la vreun video).

Concret, daca trag de gaz, parca e o intarziere in raspunsul acceleratiei de la 6000 rpm in sus, mai ales daca trag brusc de gaz. In treapta a doua cel putin zici ca o gatuie cineva, da in nas, ajunge mai greu la turatii inalte. benzina folosita a fost preponderent petrom, de prin toamna bag doar de la MOL, dar pe afara am alimentat de pe unde se putea In special de la benzinarii mai "spalate", am evitat ruginile). Zgomotul de la ambreiaj a ramas, dispare cand trag maneta. Daca vrea cineva sa-si dea cu parerea (pana ma apuc de surubarit la ea), dau o bere la prima ocazie.

 

Ca o constatare dupa ce am montat Next-urile: frana s-a imbunatatit considerabil, dar tot imi blocheaza spatele cand sunt singur, daca nu dozez corect frana. Cand am pasager nu-i stres (cu ocazia asta am constatat ca merg mai relaxat cand am pasager, uneori chiar uit de el :D - imi reaminteste insa daca ma ia prea tare valul).

Agregatul are cca 70k km, utilizat in special pe sosea, prea putin offroad (dar se mai intampla si din astea). Totusi, avand in vedere calitatea benzinei de la noi si varsta (2004), nu i-ar strica o verificare a rezervorului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Io zic ca daca tot mai mesteresti mult in ea dupa tot ce vezi pe net pana in toamna iei alta ca nu mai iesi la liman. 😅

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă aș avea cu ce, aș lua. Nu prea găsesc la cine să merg prin zonă, așa că mai cer sfaturi. Dacă mă pricepeam, nu ceream.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A incercat cineva sa puna baterie mai inalta la V-strom 650?

Cea standard are 130mm - ma intreb daca ar incapea una de 145 mm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru un scut motor, am gasit aluminiu de 4 mm undeva langa Bucuresti dar nu vinde decat la lungime de 200x50 cm, 175 lei/ml.

As fi platit un metru.

Aveti idee unde as mai putea gasi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...