Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Mie mi-a zis ungurul care mi-a setat PC/ul sa stau departe de iridium si sa pun doar originescu.Imi pare rau ca nu l_am intrebat dece.Cert e ca pe vechea mea Virago,cu iridium am avut doar probleme.Stromul are bujii clasice dar a pornit din prima,de fiecare data,indiferent de temperatura

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi-a zis ungurul care mi-a setat PC/ul sa stau departe de iridium si sa pun doar originescu.Imi pare rau ca nu l_am intrebat dece.Cert e ca pe vechea mea Virago,cu iridium am avut doar probleme.Stromul are bujii clasice dar a pornit din prima,de fiecare data,indiferent de temperatura

Sa nu ai incredere in unguri. Ai vazut ce a patit baciul in Miorita. Eu am pus iridiu de cate ori am avut ocazia. Intotdeauna, fara exceptie motorul a mers mai bine chiar si 30000km cu aceleasi bujii. Am schimbat o data iridiu dupa clasice rulate nimai 2-3000 km, practic noi si diferenta in bine s-a simtit si atunci. Pesonal sunt fan iridiu si la injectie si carburatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mea culpa Fabio, motorul il am de vro 3000 km. Nustiu daca fostul proprietar a schimbat bujiile eu doar am presupus ca sunt cele originale, asta ca sa nu ma incred in ceea ce zice omul si sa fiu sigur pe ceea ce fac eu cu mana mea. Mereu a pornit la sfert dar vreau sa le schimb preventiv. Oricum, multumesc pentru sfaturi! :cheers: .Eventual te mai deranjez eu cu un telefon sa te intreb de unde exact sa iau cele necesare. Eu am gasit un furtun pentru motoare cu injectie (teoretic furtun pentru benzina) si era invelit intr-un material textil, probabil pentru a face fata presiunilor, la mai multe magazine cu profil auto. Filtru de 5 lei de plastic sau de 30 de lei metalic? App, ce bere bei?

sa fie furtun cu insertie in cauciuc nu pe exterior si sa scrie pe el cu verde. si vezi sa fie nemtesti sau italienesti. alea de scrie in romana se topesc.filtru poti sa iei si din ala de 5 lei transparent. ia 3 sa ai de schimb. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa fie furtun cu insertie in cauciuc nu pe exterior si sa scrie pe el cu verde. si vezi sa fie nemtesti sau italienesti. alea de scrie in romana se topesc.filtru poti sa iei si din ala de 5 lei transparent. ia 3 sa ai de schimb. :)

filtrele nu poti sa le pui in serie ? benzina va fi super curata si arderea va fi perfecta,nici catalizator nu mai trebuie :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu ai incredere in unguri. Ai vazut ce a patit baciul in Miorita. Eu am pus iridiu de cate ori am avut ocazia. Intotdeauna, fara exceptie motorul a mers mai bine chiar si 30000km cu aceleasi bujii. Am schimbat o data iridiu dupa clasice rulate nimai 2-3000 km, practic noi si diferenta in bine s-a simtit si atunci. Pesonal sunt fan iridiu si la injectie si carburatie.

Asa deci!Atunci data viitoare iridium sa fie...Ulei de furca 10w cu arcuri stock merge?Nu vor fi prea rigide?Ca de 8 nu gasesc si nici nu am chef de amestecuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adevarul este ca la vitezele ametitoare si cu franarile la limita cu care intram in viraje este posibil ca trasa ideala sa fie putin modificata de uleiul din furcile extrem de sofisticate ale vstromului. pune bre 10w de care gasesti ca in rahaturile noastre de furci diferenta e minima. cel mult o simti prea moale sau prea tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt poloneze? Am auzit ca fac ceva foarte asemanator cu originalele Suzuki mai rezonabile la pret, dar nu am apucat sa le vad.

Da cele poloneze sunt identice cu cele originale ba chiar in urma discutiei cu Fabio am concluzionat ca platicul de la nuca oglinzii si cu cauciucul de jos s-ar putea sa tina mai mult decat cele originale. Singurul lucru diferit este greutatea. Nu am stat sa le masor dar asta mi-a spus polonezul. Cele pe care i le-am dat lui Fabio sunt dupa cum am spus un pic mai lungi si cred ca sunt f bune pentru ce un pic mai inalti sau lati in spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da cele poloneze sunt identice cu cele originale ba chiar in urma discutiei cu Fabio am concluzionat ca platicul de la nuca oglinzii si cu cauciucul de jos s-ar putea sa tina mai mult decat cele originale. Singurul lucru diferit este greutatea. Nu am stat sa le masor dar asta mi-a spus polonezul. Cele pe care i le-am dat lui Fabio sunt dupa cum am spus un pic mai lungi si cred ca sunt f bune pentru ce un pic mai inalti sau lati in spate.

pe lnaga toate astea, adauga un plus de putere datorita faptului ca o rezistenta mai mica la vant :))

glumesc si eu...dar hai sa fim seriosi , toate tin pana le rupi, cand iei vreo tranta sau cine stie ce accident dubios. de la functioinare normala nu se uzeaza sau se strica :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai domnilor. Care aveti o oglinda de stanga, Fabio le-a suflat pe ale lui Butrosica.

Cu toate ca si cea de pe dreapta este fisurata la manson, doar stanga vibreaza si imi cade

putin dupa 50 km.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Il cunoaste cineva pe baiatul asta? http://micadu.ro/

Tocmai si-a incheiat calatoria si s-a intors in tara. Cred ca putem fi mandri de el si mandri de Stroama care l-a purtat in extraordinara aventura!

E la Sibiu.

Maine mergem la o bere... sau un vin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai domnilor. Care aveti o oglinda de stanga, Fabio le-a suflat pe ale lui Butrosica.

Cu toate ca si cea de pe dreapta este fisurata la manson, doar stanga vibreaza si imi cade

putin dupa 50 km.

 

Numai bine!

Fabio i le-a dat pe toate lui @bozoro .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai domnilor. Care aveti o oglinda de stanga, bozoro le-a suflat pe ale lui Butrosica.

Cu toate ca si cea de pe dreapta este fisurata la manson, doar stanga vibreaza si imi cade

putin dupa 50 km.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Il cunoaste cineva pe baiatul asta? http://micadu.ro/

Tocmai si-a incheiat calatoria si s-a intors in tara. Cred ca putem fi mandri de el si mandri de Stroama care l-a purtat in extraordinara aventura!

ii scoatem si noi la o bere ceva cand ajung in bucuresti ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...