Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Acum 13 minute, emilian_rks a spus:

Da, eu!

Dar doar pe spate E07+, ca pentru fata pe dimensiunea de 110/90/18 inca nu aparuse in Mai 2018. Spatele a tinut cam 13000km. Mie mi-a placut cum merge cu E07+, la viteze mici de tot se simt crampoanele - adica un tremurat/vibratie.

PS.  Ce mai face varul tau si fostul meu VFR?

Inca merge brici VFR-u, a trecut de 100k nu l-a scos anu asta ca are de schimbat o gramada de consumabile, discuri de frana, cauciucuri si zicea ca mai sta un pic 😅

am cautat acum dar nu am poza mai recenta decat asta care e de cativa ani.

 

Din ce am citit pare destul de ok E07+ si pe asfalt, si ca in general e mai bun decat k60 scout pe coclau.. k60 le-am dus peste 20k km si n-am prea avut probleme cu ele in afara de un pic de tractiune redusa pe spate in anumite conditii din cauza benzii centrale - E07+ ar trebui sa fie si mai ok din punctul asta de vedere. Pe stoc la chemtraders vad ca numai E07+ Dakar este, e vreo diferenta majora fata de non-dakar?

IMG_9557_s.jpg

e07.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dakar are 4 staturi pe margini in loc de 3 cate are ala "normal", deci sunt mai duri peretii laterali si o sa fie mai greu de pus dar te ajuta in off sa nu ajunga bolovanii la janta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Folosit si eu E-07+ Dakar, pe spate, pe fata k 60 Scout. Dakar m-o tinut peste 23.000 Km, mers incarcat dar fara pasager. Pe asfalt combinatia asta nu a fost ideala dar nici prea rea. Cat era nou Mitas-ul si K60 pe fata in jur de 10.000 Km, spatele era mai alunecos pe marcajele de vopsea de pe sosea. Dupa o vreme s-o mai tocit si era OK. Pe off e marginal peste Scout-uri - la urma urmei au acelasi profil la dimensiunea asta. Am mers si la 40 si la 0 grade, decent fara sa fie extraordinar. As mai lua, in special pentru longevitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, brake a spus:

Semnale pe galben sau alb. Preț. 

Semnalele sunt pe alb, de vstrom 650 xt 2019.

Nu m am gandit la un pret. Am si releu, daca trebuie. 

 

Am platit 200 de euro pe semnale led originale suzuki.

Editat de borsulica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca doar versiunea Dakar e disponibila la spatele E07+ ar fi o idee buna sa iau tot dakar pentru fata? ca pe fata vad ca le au pe stoc si E07+ si E07+ dakar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dakar-ul are peretii laterali mai tari, e mai greu, se monteaza mai greu pe roata dar te ajuta sa nu indoi janta in caz ca iei bolovani (pe off) sau borduri si gropi la viteza mai mare - mai ales in cazul in care mergi cu presiune mai mica. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai că mă amuză din ce în ce mai tare faza asta cu pusu' pe jantă... Ce dracu' contează la o jantă tubeless inepția asta? A făcut cineva pană atât de gravă ca să dea jos manual cauciucul de pe jantă? Cauciucul îl pui la vulcanizare. Doar nu e de tractor. Orice Mitas Dakar nu-i mai dur decât o anvelopă obișnuită de mașină. Eu am pus E09 Dakar la vulcanizare și n-a fost nici cea mai mică problemă. Hai să nu mai perpetuăm la nesfârșit inepția asta... La roțile cu cameră, da, poate fi o problemă, dar contează și cât de îndemânatic e motociclistul buclucaș...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

@vis-a-visPe tine te știu de n ani de pe forum.

Pe Emil îl știu de o viata și este printre cei mai calmi și politicoși oameni pe care i-am cunoscut vreodată. 

Spre deosebire de mulți altii (me super included) are o mare calitate - nu postează niciodată dacă nu are ceva pertinent de spus, din experienta proprie. 

Nu are nevoie sa ii iau eu apărarea, dar nu mi s-a părut fair play cum i s-a răspuns. 

Discutam, împărtășim idei pertinente și cred ca o putem face politicos. 

 

Omul a spus ca Dakar are pereții laterali mai tari. 

Da, suntem pe topic de motor cu roti tubeless, dar mai citesc și alții. 

Eu am dejantat Mitas E09 Dakar in pădure de câteva ori si da, era mai rigid decât alte gume. 

 

Îmi cer scuze pentru off topic celorlalti colegi. 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre, nu stiu de ce ziceti voi ca anvelopa x sau y se monteaza greu, dar sa va zic ce-am injurat la montajul lui Next si a lui Scorpion... Teapa cu Next pe fata am luat-o ca era seara, cam rece, nu am mai pus pistolul cu aer cald (de obicei caut un carton gros, mai mare decat anvelopa, pun pistolul fix in mijloc, printr-o gaura cat sa intre varful) si am zis ca "merge si asa". A mers de am transpirat la 10 grade, parca fugisem 5 km. Dupa ce a intrat dracia pe janta, chinul naibii pana am etansat flancurile, 15 minute la 8 bari si nu a vrut. Doar cu fixativ si aprinzator de aragaz. A bubuit si s-a asezat instant pe janta. Asta acasa, cu doua leviere si 4 protectii de janta + pasta de montaj data din belsug. La vulcanizare nu exista anvelopa sa nu poata fi montata pe janta de acelasi diametru, pur si simplu merge fara sughituri pe masina aia,

Care o fi avand ghinionul sa scoata sau sa puna o anvelopa cu flancuri ranforsate cu levierele, ii doresc succes maxim, mai ales izolat cine stie pe unde. Astea "sport" intra fara greturi, chiar si neincalzite, dar ale noastre parca au draci pe el.

*ele

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

The redneck way, cu cazmaua! :crack:

@Lucian_M, puteai să ai și 18 bar, problema e debitul de aer! La compresoarele mici aerul iese printr-un pai, dacă mai ai și furtunul cu gaură de 6mm nu ai cum să "pocnești" cauciucul. De aia și există "tunuri" pe la unele vulcanizări, chiar dacă ei oricum nu folosesc compresoare și furtune din astea hobby. Și pistolul pneumatic de deșurubat e în aceeași situație, fără debit nu "bate" decât anemic. 

Nici cu mașina de dejantat nu e chiar așa, m-am chinuit la o spițată de spate F650 de am transpirat fix ca tine. Iar unele jante auto se manevrează prin spate, altfel mori lângă ele. 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, _Raul_ a spus:

dar nu mi s-a părut fair play cum i s-a răspuns. 

Nu pot spune că i-am răspuns cuiva anume, probabil a fost bomboana de pe colivă postul lui. Dar ca v-stromist să te ferești de un cauciuc că are pereții mai rigizi, doar pentru că a zis X sau Y că e greu de pus pe jantă... Aici e model specific, e jantă tubeless și nu știu câți v-stromisti merg sub 2 bari pe spate. Dacă unu' dejantează Mitas Dakar pe spate cu v-stromu, eu îi plătesc altul ne-Dakar și îl iau eu p-ăla "nașpa". Am băgat și scos cauciucuri pe roți de mobră grupa mare, doar cu 3 leviere d-alea mici de la Buzetti. Totul ține de tehnică, să tragi buza bine pe șanțul din mijlocul jantei, altfel tragi de cauciuc ca de câine mort. 

Și apropo' de făcut pene. Am fost prin deltă cu bicicletele pe grindul Lupilor. Absolut toți am făcut pană în boschetăria ai. Eu am rezolvat repede. La biclă scot și bag cauciucul cu mâinile goale. Doi cocoși se băteau cu pumnii în piept că nu știu ce cauciucuri cu flancuri tari au și au rupt leviere la montaj. Mi-a luat vreo 15 secunde să scot cauciucul de pe jantă... E general valabil să tragi bine buza pe canalul central. În fine. Ca utilizator de Mitas Dakar pe V-strom, îl recomand pe spate mai ales dacă se merge cu pasager. Fața de E09 pe 19" e o mizerie. Crampoane mici care se tocesc imediat la frânare pe asfalt și nici de noi nu prea țin pe off-road. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, john17 a spus:

 

 

 

Nici cu mașina de dejantat nu e chiar așa, m-am chinuit la o spițată de spate F650 de am transpirat fix ca tine. Iar unele jante auto se manevrează prin spate, altfel mori lângă ele. 

Sper ca nu la mobra mea te-ai chinuit.Chiar cu E07 Dakar . Voi ma puneti ganduri. Oare o sa pot schimba camera  cu leviere , in caz de nevoie ?

Am mai schimbat la un Pegaso de 650 pe spate  si in 30 de minute nu am avut ce face la iesire din Sofia. Bine la aia aveam si central, la janghina de acum  nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 04.05.2020 la 15:25, greenharleyd a spus:

Folosit si eu E-07+ Dakar, pe spate, pe fata k 60 Scout. Dakar m-o tinut peste 23.000 Km, mers incarcat dar fara pasager. Pe asfalt combinatia asta nu a fost ideala dar nici prea rea. Cat era nou Mitas-ul si K60 pe fata in jur de 10.000 Km, spatele era mai alunecos pe marcajele de vopsea de pe sosea. Dupa o vreme s-o mai tocit si era OK. Pe off e marginal peste Scout-uri - la urma urmei au acelasi profil la dimensiunea asta. Am mers si la 40 si la 0 grade, decent fara sa fie extraordinar. As mai lua, in special pentru longevitate.

 

 Longevitate la E07?

Dupa 5000 km am simtit uzura pe spate, l am intins pana la 8000 km cumva.

Aderenta pe asfalt e fantastica, il inclini oricat, Pe ud e ok, pe teren daca s au ros din crampoane e mai slabut, dar nou e mai mult decat decent.

Editat de Honda Cbr F4
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, Honda Cbr F4 a spus:

 Longevitate la E07?

Dap, eu vorbeam de varianta Dakar. Alea tin considerabil mai mult ca-s mai rigide si nu se incalzesc la fel de tare, deci uzura mai mica. Cu dezavantajele de rigoare, evident.

 

@bozoro cateodata longevitatea nu este necesara numai din zgarcenie ;).

Editat de greenharleyd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici să pomenesc de alea mai agresive...

Karoo 3 bune 2-3 mii de kilometri, apoi se tocesc și mai sunt bune doar pe stradă.

La Pirelli, să fim serioși, nu găsești nimic agresiv pentru V-Strom. Scorpion Rally e maxim un 50-50 cu indulgență

Sunt fan Continental (dar la cauciucurile de bicicletă unde au scos niște modele fenomenale) d-aia am și încercat TKC80. Dezamăgire. La aderență pe asfalt sunt idem cu Mitas E09m să zicem că foarte puțin peste, dar în off-road sunt slabe, mult mai slabe. Și se tocesc imediat și neregulat. Țopăie roata la un moment dat și aici vorbim de un maxim de 5000 de kilometri.

 

Sau cam egalizat distanțele între cauciucuri, cel puțin dpdv compoziție, însă prețurile alea nejustificat de mari la unii producători aduc avantaje minore sau chiar deloc. E ca la Mercedes, nu mai e ce-a fost odată dar prețurile-s la fel de mari 😛

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Pirelli Rally STR am citit de bine pe off. Ati folosit careva? Ma bate gandul.. 

Mitas E-07 am avut pe Dominator, longevive, tin cu buzunarul, nu sunt mare expert si nu zic critic, dar mie mi-au lasat impresia ca asta e calitatea la care excelau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mitas au preturi bune pentru ca sunt fabricate in Europa de un producator care are capacitate de productie mare.. in US un set cum  mi-am luat eu e 313$ pe revzilla si oamenii le lauda si la banii astia in comparatie cu brandurile "premium". https://www.revzilla.com/motorcycle/mitas-e-07-plus-tires

 

Alta optiune la care m-am uitat a fost Bridgestone AX41 dar e nu prea are sens diferenta de pret substantiala pentru un pic mai multa aderenta p off si mai putini km.. in perioada asta m-am uitat cam la toate optiunile (ca timp am avut) si tot la E07+ m-am intors pentru ce imi trebuie mie 

20200506_130812.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata aici niste sfaturi de la batrani:

Nu va luati dupa mencanici:

- daca e Fabio Metzeler e tata lor, si daca se poate Tourance classic desi are 15 ani de fabricatie (oldies but goldies), da' in niciun caz sa nu iti iei Michelin.

- pentru mecanicul nostru din Sibiu, orice in afara de Michelin sunt "borduri" (adica o aderenta de ciment pe asfalt). E drept ca se da cu o troaca de 1400 si nu il tine o pereche de gume mai mult de 5-7000 km.

 

Parerile celorlati sa le luati cu un oarecare scepticism pentru ca fiecare merge in stilul lui si abordeaza virajele in stilul lui, mai agresiv, mai cursiv, mai lent.

Iar la offroad nu prea conteaza mai mult de 50-50 pentru ca nu rezista sa te duci de la Ala B ca sa incepi offroadul care duce la C si pe urma sa te intorci la A. Motocicletele sunt grele si mari. Daca ai intrat in noroi nici mama lu' cauciucul nu te scoate decat tras sau impins. Cel mai bine sa luati gume care sunt aderente pe asfalt (umed) si care au un 30-40% dedicatie pentru offroad. Care face mai mult de atat stie ce sa puna pe ea si stie cat il tine buzunarul (vezi pe vis-a-vis).

 

Cred ca am mai facut review la cele cu care am mers (search function is your friend) dar oricum e egal cu 2-3, ca sa nu zic 0.

Mitas (ca vad ca se bate apa in piua cu el) am avut E07 simplu, foarte multumit de el pana la capat. Primaproblema pe care i-am gasit-o (si Igi a confirmat): nu sunt suficient de rotunde si ajungi, in viraje,  repede pe marginea cauciucului si incepi sa mergi pe caramele ceea ce face ca motocicleta sa devina o barca pe viraj. Nu zic ca fuge dar iti da senzatia ca esti pe o saltea umflata (zici ca se unduieste soseaua).  A doua problema e ca vajaie. In rest e blana si on si off.

M-au tinut 16750km.

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pe mine m-a speriat Mitas E-07 pe curbe, si eram incepator. Simteam ca fuge in jos cand ma aplecam prea mult. Dar revin, eram incepator, pe un Dominator.

Pe noroi fugeau rau, dar am inteles ca e normal pt anvelope cu care ai ce sa cauti si pe asfalt.

Si Tourance Classic fug pe nori.

 

Mitas E-07 de cand e tehnologia? Macar 10 ani.

 

Cea mai noua tehnologie care sunt? Pirelli STR, le-as comanda fara sa stau pe ganduri, dar profilul ala, doar orizontal, ma face psihic.

 

Asa ca profil, imi plac maxim E-07, psihic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...