Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

5 hours ago, bozoro said:

 

Super. Deja pe lista mea scurta a ramas Scorpion Trail II si Roadtec 01. Stiu ca sunt din categorii (usor) diferite, insa deocamdata merg doar pe asfalt. Intre astea 2, vad pe https://www.tyrereviews.co.uk/ un usor avantaj pentru Metzeler.

Inca par ca mai merg sezonul asta gumele pe care le am (sunt din 2016).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 06.05.2020 la 15:43, vrajitoru a spus:

Care face mai mult de atat stie ce sa puna pe ea si stie cat il tine buzunarul (vezi pe vis-a-vis).

Hai că mă mai roade o idee și deja vreau s-o pun în practică. Pentru că E09-le de față nu prea mi-a plăcut (e destul de prost pe asfalt și nemulțumitor pe off-road), mă roade de un experiment. Anvelopă de cros de spate pe 19". Deja l-am comandat p-ăsta. https://anvelopemoto.eu/anvelopa-cauciuc-moto-shinko-120-90-19-r505s-66m-cheater/

image.thumb.png.40f64cacb7a211818e7cdae1aa9b389d.png

Un cauciuc între cele de trial și cele de enduro, foarte aderent.

Acum, pe lângă faptul că va scade viteza de croazieră probabil sub 100 km/h până la locul faptei, s-ar mai ivi două.

  1. Nu e tubeless, deci ori pun cameră, ori bag niște zeamă de etanșare ca la biciclete.
  2. S-ar putea din cauză că e mai balonată să fie foarte aproape sau să atingă aripa. Ar fi bai la nomoale dacă se încarcă prea mult...

A mai încercat careva chestia asta? :D

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 1 - pune camera, zama aia nu cred ca e pentru ce vrei tu. Plus ca daca ai camera, poti sa lasi presiunea mult mai jos. Si aia te va ajuta cu siguranta.

La 2 - vazand si facand... Dar s-ar putea ca la unele drumuri sa pleci fara aripa ;).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Efectul giroscopic e mai mare dar se simte la viteză, la viraje o lași de obicei mai moale. Am camere heavy duty pe XR și am avut și pe XTZ, roți de 21" și nu mi s-a părut atât de mare diferența. Oricum trăiască counter steeringu' ;)

 

  

Acum 30 minute, greenharleyd a spus:

Dar s-ar putea ca la unele drumuri sa pleci fara aripa ;).

Deci ar fi bine de făurit un soi de "quick release", s-o dau repede jos :D

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, greenharleyd a spus:

Cum le zice el, inteleptul. La naiba, ma oftic ca nu m-am gandit la asta :P.

M-am gândit eu, dar din experiență (Cu SuperTenere) știu că nu-i suficient... Iar dacă o pun mai sus arată ca dracu'... 

Cred că mă paște un cioculeț... 

image.thumb.png.ac3225d75d11d639c7d32f935eec3cb4.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

O intrebare pentru voi as avea daca se poate: cum sa fac sau unde  am gresit de se reseteaza ceasul

de fiecare data cand pornesc motocicleta? Observat anu asta dupa iarna can am pus iarasi bateria pe motor.

 

Multam!

 

Sanatate! 

 

Am dat si search dar nimic asemanator in rezultate.

Editat de Flanker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam mult!

Am fost derutat, pornneste foarte bine cu bateria asta iar motorul mai mult sta decat merge, deci nu prea se incarca.

O fi vre-o masa naspa.

 

Numa bine! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mufa magica din varena stanga.... Responsabila pt multe. Faruri lipsa, semnizare flasca 😁 chiar si restarea ceasului. Spor la gasit balauri. Daca nu i acolo desi 90% din cazuri de acolo e, mai poate fi de la mufa din panoul de instrumente. Spune ne ce ai gasit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! 

Hai ca aseara eram la servici si va scriam, apoi cand sa plec, pun contactul si nu s-a intamplat nimic interesant,

adica ioc lumini injectie orice, muta toata, doar semnalizarile s-au aprins nitel si lent ca la pomu de craciun.

Am dat saua sa ma uit, bezna, am zgaltait nitel relee si semnalizari si a mers, da parca spre casa, relantiul a cam scazut pe la 1000 si farurile in intensitate.

Mufa din stanga am mai refacut-o si vechiul Vstrom cand am ramas fara faza scurta, acu sper sa fie doar aia si nu vre-un releu de incarcare sau stator rotor si alte traznai.

Nus cand am timp sa ma uit. 

Motorul a venit cu mansoane incalzite, priza 12 v, si proiectoare, e o aglomerare de fire la baterie de te doare capu. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 11.05.2020 la 17:42, vis-a-vis a spus:

Hai că mă mai roade o idee și deja vreau s-o pun în practică. Pentru că E09-le de față nu prea mi-a plăcut (e destul de prost pe asfalt și nemulțumitor pe off-road), mă roade de un experiment. Anvelopă de cros de spate pe 19". Deja l-am comandat p-ăsta. https://anvelopemoto.eu/anvelopa-cauciuc-moto-shinko-120-90-19-r505s-66m-cheater/

image.thumb.png.40f64cacb7a211818e7cdae1aa9b389d.png

Un cauciuc între cele de trial și cele de enduro, foarte aderent.

Acum, pe lângă faptul că va scade viteza de croazieră probabil sub 100 km/h până la locul faptei, s-ar mai ivi două.

  1. Nu e tubeless, deci ori pun cameră, ori bag niște zeamă de etanșare ca la biciclete.
  2. S-ar putea din cauză că e mai balonată să fie foarte aproape sau să atingă aripa. Ar fi bai la nomoale dacă se încarcă prea mult...

A mai încercat careva chestia asta? :D

 

E drept că m-a chinuit E09 Dakar ca să-l dau jos, dar l-am dovedit. Cheateru' a intrat imediat, cca. 5 minute. S-a umflat imediat, cu pompă de podea pt biciclete. Deocamdată e pus tubeless, să vad daca ține aerul. E ciufulit tare, să văd mâine cum încape pe mobră...

WhatsApp Image 2020-05-15 at 22.24.39.jpeg

WhatsApp Image 2020-05-15 at 22.24.39 (1).jpeg

WhatsApp Image 2020-05-15 at 22.24.39 (2).jpeg

WhatsApp Image 2020-05-15 at 22.24.39 (3).jpeg

Cam măricel, nu am încercat să bag aripa. După 40 de kilometri de asfalt zic că se mișcă bine, până la 90 km/h deocamdată. Pe curbe se simte într-adevăr efectul giroscopic, dar nu e exagerat. Zornăie destul de intens caramelele alea dar cel puțin l treceri peste obstacole s-a redus extrem de mult efectul ăla de ciocan din suspensie. Probabil mâine o bag puțin pe off-road. 

IMG_20200516_182824.jpg

IMG_20200516_182739.jpg

IMG_20200516_182750.jpg

IMG_20200516_182807.jpg

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. E uscat ca Sahara

2. Dantura pinionului nu se vede bine din cauza unghiului din care ai pozat, trebuia să fii perpendicular pe porțiunea liberă a pinionului. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In weekend dupa o urcare lunga si brutala pe inclinatie mare cu bolovani ambreiajul a inceput sa prinda doar la sfarsitul cursei manetei.. cand am ajuns a 2-a zi la asfalt am obs ca in vitezele superioare daca il turez brusc de la 4k urca la 5-6k fara sa creasca si viteza in acelasi ritm. Motorul are vreo 84k

Se poate face ceva din ajustari sau trebuie sa schimb placi? 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica jocul la capatul manetei de ambreiaj. Daca e in parametri, cam inseamna ca se lasa cu cheltuiala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand dat jos capacul, dat jos melcul, curatat apoi ajustat acolo tija fix ca in manual. Strangi usor tija cu surubelnita pana opune rezistenta apoi intorci inapoi parca juma de tura. Repet e in manual procedeul, nu m il amintesc. Apoi ajustezi cablu de ambreaj tot conform manual. Daca ai avut ulei mineral poate ai noroc si ai scapat ca si mine dupa niste km buni de patinat. Important e sa nu il lasi sa patineze. Si din  ce au patit altii, daca tre sa schimbi placile, ca sa nu cheltui mai multi bani pe termen lung, cumpara placile originale nu aftermarket direct de la inceput.

Editat de cooldeep
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, cooldeep a spus:

In primul rand dat jos capacul, dat jos melcul, curatat apoi ajustat acolo tija fix ca in manual. Strangi usor tija cu surubelnita pana opune rezistenta apoi intorci inapoi parca juma de tura. Repet e in manual procedeul, nu m il amintesc. Apoi ajustezi cablu de ambreaj tot conform manual. Daca ai avut ulei mineral poate ai noroc si ai scapat ca si mine dupa niste km buni de patinat. Important e sa nu il lasi sa patineze. Si din  ce au patit altii, daca tre sa schimbi placile, ca sa nu cheltui mai multi bani pe termen lung, cumpara placile originale nu aftermarket direct de la inceput.

Si ce treaba are uleiul mineral? 🤔

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...