joby_toss Postat Martie 4, 2021 Share Postat Martie 4, 2021 Eu stiu ca cea OEM e de 68 mm (cod 09915-40611): http://www.oneidasuzuki.com/store/parts-accessories/oem-oil-filter-or-wrench.html https://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-Genuine-Oil-Filter-Wrench-Removal-Tool-68mm-09915-40611/164334452976?epid=1516652382 https://www.unimotors.ro/Cheie-filtru-ulei-68mm-14-laturi-HF138-HF147-HF191-JM_p_35998.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z.Lucian Postat Martie 4, 2021 Share Postat Martie 4, 2021 @joby_toss Multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 4, 2021 Share Postat Martie 4, 2021 Caută cheie de filtru yato, cu 3 gheare, se adaptează rapid pe orice filtru, vine cu patrat de 3/8 și adaptor de 1/2. Și nu-i deloc scumpă, vreo 30 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z.Lucian Postat Martie 4, 2021 Share Postat Martie 4, 2021 https://www.ebricolaj.ro/cheie-filtru-ulei-3-brate-63-120mm-yt-0826?gclid=EAIaIQobChMIouD1rpKX7wIVEAWiAx0nKgh1EAAYASAAEgKM3PD_BwE Cred ca la asta te referi. Multumesc, am sa o comand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 4, 2021 Share Postat Martie 4, 2021 Aia e! E preferata mea, desi mai am una cu banda metalica, una cu lant si inca o panarama, nu o pun la socoteala. O folosesc doar la desfacut, oricum, ca de strans- la mana. Daca vrei sa strangi cu cheia, cumperi filtre care au deja hexagon in fata. Dar cheia cu gheare e cam... universala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 4, 2021 Share Postat Martie 4, 2021 Eu îl desfac la mână, dar poate-s mai bine mâncat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 4, 2021 Share Postat Martie 4, 2021 86 de kile la 1,80, nu-s așa forțos. Fac schimbul cu motorul cald, trece căldura și prin mănușile de piele. Cheia e sfântă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Martie 5, 2021 Share Postat Martie 5, 2021 10 hours ago, vis-a-vis said: Eu îl desfac la mână, dar poate-s mai bine mâncat... Eu sigur sunt mancat, si singura data cand am schimbat eu cu manuta mea, nu am avut nici o cheie, am prins cu mana si s a desfacut dar nu cred ca are treaba cu asta, ca mecanicul meu tot cu mana le destrange si le strange si el nu e asa mancat ca noi doi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 5, 2021 Share Postat Martie 5, 2021 De ce să mă obosesc, dacă există scule? Încerc la următorul schimb, de probă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 5, 2021 Share Postat Martie 5, 2021 (editat) Acum 16 ore, Lucian_M a spus: 86 de kile la 1,80, nu-s așa forțos. Fac schimbul cu motorul cald, trece căldura și prin mănușile de piele. Cheia e sfântă. Deci, nu tot ce-ți place mătăluță e general valabil, am dat un exemplu. Accesul e facil și dacă schimbi des uleiul ca mine și nu strângi filtrul cu cheia (nici nu e recomandat pt că presezi prea tare garnitura), se desface destul de ușor dacă ai făcut ceva sport la viața ta. Până caut cheia, până o strecor acolo, până o pun pe cătare, prefer să-mi bag gheara Îl slabești nițel cât e rece sau călduț, fără mânuși... Acum 6 ore, cooldeep a spus: mecanicul meu tot cu mana le destrange si le strange si el nu e asa mancat ca noi doi Era un fel de-a spune... Editat Martie 5, 2021 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 5, 2021 Share Postat Martie 5, 2021 Păi cine strânge cu cheia? Doar dacă e cheie canelată și o strângi cu dinamometrica. In rest, după ce se apropie, maxim o tură și jumătate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharpD Postat Martie 14, 2021 Share Postat Martie 14, 2021 Salutare, înainte de începerea noului sezon aș dori să înlocuiesc conductele de frână și plăcuțele față și spate. De pe ce site mi-ați recomanda să cumpăr ceva de calitate? După un google search rapid, abia am găsit un singur site cu puține informații. Pentru un V-Strom 650 ABS, 2012, dacă are vreo relevanță. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 14, 2021 Share Postat Martie 14, 2021 Le vrei de-a gata sau te pricepi la meșterit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharpD Postat Martie 15, 2021 Share Postat Martie 15, 2021 (editat) Chiar dacă mă pricep la meșterit aș prefera să fie gata de montat kit-ul. Am vreun avantaj dacă cumpăr altceva? Editat Martie 15, 2021 de SharpD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 15, 2021 Share Postat Martie 15, 2021 Atunci Venhil sau Hel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharpD Postat Martie 15, 2021 Share Postat Martie 15, 2021 Unde găsesc? E vreun site din România care vinde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigore1 Postat Martie 15, 2021 Share Postat Martie 15, 2021 Acum 1 oră, SharpD a spus: Unde găsesc? E vreun site din România care vinde? Salutare! In mod sigur nu sint specialist dar cautind simplu pe ebay uite ce am gasit : https://www.ebay.de/itm/353309425-Schlauch-Bremse-Ruckseite-Fur-Suzuki-DL650-Vstrom-04-09-Carb-Gold/184711113144?hash=item2b01a3e9b8:g:8BQAAOSwNeJfKxmX Cred ca cel mai simplu pornesti in cautare de la codurile OEM apoi o sa gasesti sigur pe net kit uri si oferte , etc etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nolimi904 Postat Martie 28, 2021 Share Postat Martie 28, 2021 Salutare, Aveti idee ce diametru interior au furtunele de benzina de pe V-strom 2004? Mi-a facut cateva figuri anul trecut si as vrea sa le schimb. Inainte sa o duc anul trecut la adapost, prin noiembrie, am pornit-o dupa o luna de stat si mi-a dat benzina pe filtru de ulei si mai departe pe jos. Picura in adevaratul sens benzina. M-am uitat eu pe acolo, si parca venea de la un furtun de la carburator. Nu picura mai mult cand o acceleram. Dupa ce am lasat-o 10 minute cu motorul oprit, nestiind ce sa fac, am incercat o pornire si nu a mai picurat. Am mers pana la destinatie, cam 150km. Nu a mai facut probleme. Anul asta, tocmai ce am repornit-o pentru prima data, eram pregatit sa ma uit pe unde o sa picure, dar nimic. In afara de 2 picaturi de antigel de pe furtunul ce vine de la vasul de expansiune, nu am gasit nimic sub motocicleta. A mai patit cineva asa ceva? Am inteles ca furtunele cu armatura textila interioara sunt mai bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 28, 2021 Share Postat Martie 28, 2021 Ce benzină la filtrul de ulei? Ce carburatoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nolimi904 Postat Martie 29, 2021 Share Postat Martie 29, 2021 Acum 7 ore, Lucian_M a spus: Ce benzină la filtrul de ulei? Ce carburatoare? La prima întrebare m-am referit la faptul că picura pe filtru de ulei benzina care se scurgea de pe primul piston, ca și zonă. Corect, aici vorbim de clapete de accelerație. Verific mai în amănunt după ce demontez rezervorul, dar curios este faptul că nu mai face, de aceea vreau să am furtune și coliere pregătite că altceva nu știu ce pot să schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 29, 2021 Share Postat Martie 29, 2021 De la rezervor la corpul clapetelor ai o conductă dedicată, cam greu de crezut că a cedat. Poate vreo garnitura. Scoate rezervorul, pune poze, verifică în amănunt. Al meu nu face figuri, deși e din același an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Martie 29, 2021 Share Postat Martie 29, 2021 Intre cele doua injectoare exista un furtun de cauciuc de vreo 4cm lungime si,cred, 8mm interior. Vechimea si caldura il degradeaza si apar scurgeri intermitente. Poti inlocui furtunul cu unul de calitate si mai ales colierele (nu recomand pe cele cu strangere cu surub). Se inlocuiesc si o ringurile injectoarelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 30, 2021 Share Postat Martie 30, 2021 La 28.03.2021 la 23:05, nolimi904 a spus: Salutare, Aveti idee ce diametru interior au furtunele de benzina de pe V-strom 2004? Mi-a facut cateva figuri anul trecut si as vrea sa le schimb. Inainte sa o duc anul trecut la adapost, prin noiembrie, am pornit-o dupa o luna de stat si mi-a dat benzina pe filtru de ulei si mai departe pe jos. Picura in adevaratul sens benzina. M-am uitat eu pe acolo, si parca venea de la un furtun de la carburator. Nu picura mai mult cand o acceleram. Dupa ce am lasat-o 10 minute cu motorul oprit, nestiind ce sa fac, am incercat o pornire si nu a mai picurat. Am mers pana la destinatie, cam 150km. Nu a mai facut probleme. Anul asta, tocmai ce am repornit-o pentru prima data, eram pregatit sa ma uit pe unde o sa picure, dar nimic. In afara de 2 picaturi de antigel de pe furtunul ce vine de la vasul de expansiune, nu am gasit nimic sub motocicleta. A mai patit cineva asa ceva? Am inteles ca furtunele cu armatura textila interioara sunt mai bune. Furtunele de benzina sunt din plastic cu o forma specifica si mufe rapide. Singurul de cauciuc este cel dintre injectoare. Nu merg puse integral de cauciuc tocmai ca pierd presiune in timp. Folositi originale ca nu se deteorioreza in timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@nonim Postat Martie 30, 2021 Share Postat Martie 30, 2021 salutare, si imi cer scuze daca s.a mai discutat asta. as avea nevoie de un pic de ajutor. am rezervat azi un vstrom 650xt, si astept sa inceapa programul rabla pentru a putea beneficia de reducere, moment in care o sa si ridic motocicleta. (fun fact, am auzit ceva zvonuri ca anul acesta motocicletele vor beneficia de aceeasi subventionare ca si masinile-7500 lei, sper sa fie pe bune treaba). intrebarea principala se refera la ce crash baruri recomandati? am inteles ca anumite crash baruri au tendinta sa accentueze vibratiile motorului in cadru undeva la 5k-5.5k rpm. are cineva ceva experienta/ recomandari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Martie 30, 2021 Share Postat Martie 30, 2021 Cel de la Givi vibreaza pe la 5k ture. Dar e si cel care protejeaza cel mai tare. Daca ii pui gentute de crashbar o sa se diminueze vibratiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.