bogdan_harea Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 O solutie de la X challenge: http://www.hotrodwelding.nl/product.php?id=3 la Mounting instructions Alta varianta: pe vremuri la TIR erau soferi care si-au facut rezervoare de motorina suplimentare puse pe sasiul semiremorcii .Ca sa transfere licoarea bagau aer cu presiune in rezervorul suplimentar.Asta are dezavantajul ca trebuie sa stai sa pompezi niste aer in rezervorul suplimentar,dar avantajul ca nu mai desfaci rezervorul de pe locul lui cand faci transferul.In fuctie de cum va fi furtunul de transfer (legat permanent la rezervorul principal sau liber] poti sa transferi si la alta moto direct. Mai e o chestie ca rezervorul sub presiune se poate umfla daca nu e destul de solid. In cazul meu, particular, cele doua rezervoare, fiind amlasate cam la aceeasi inaltime, transferul se poate face prin cadere libera, pe masura ce se consuma benzina din rezervorul principal. Nu-mi trebuie decat o gaura in el prin care sa fac comunicarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 Cisterne am zis? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EEmil Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 http://www.autoevolution.com/news/2011-yam...aled-25174.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 S-a mai zis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 anul trecut la Transcarpatic am fost mecanicul lui Dan si am avut motoreta pe mana ca sa zic asa.... modelul este un ktm exc 530 din 2008cu chitul de meccasistem. transferul carburantului din rezervoare se face prin cadere. nu exista nici o pompa de benzina sau alte porcari.un simplu selector iti da voie sa schimbi rezervoarele pe care vrei sa le golesti. avand trei rezervoare(doua fata unu spate) cele din fata trebuiesc legate intre ele pentru a se goli simultan fara a dezechilibra motoreta iar cel din spate functioneaza pe post de rezerva. pentru a putea lucra rapid la motocicleta e nevoie de niste mufe rapide pentru furtunele de benzina, astfel trebuie doar sa decuplezi rezervorul fara sa mai inchizi benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 Cum arata alea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 anul trecut la Transcarpatic am fost mecanicul lui Dan si am avut motoreta pe mana ca sa zic asa....modelul este un ktm exc 530 din 2008cu chitul de meccasistem. transferul carburantului din rezervoare se face prin cadere. nu exista nici o pompa de benzina sau alte porcari.un simplu selector iti da voie sa schimbi rezervoarele pe care vrei sa le golesti. avand trei rezervoare(doua fata unu spate) cele din fata trebuiesc legate intre ele pentru a se goli simultan fara a dezechilibra motoreta iar cel din spate functioneaza pe post de rezerva. pentru a putea lucra rapid la motocicleta e nevoie de niste mufe rapide pentru furtunele de benzina, astfel trebuie doar sa decuplezi rezervorul fara sa mai inchizi benzina. KTM-ul era pe carburatie? ST evident este pe injectie si pompa de benzina este amplasata in rezervorul principal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 Pompa de benzina n-are treaba cu injectie/carburatie. Are treaba cu elevatia rezervorului. De ex la al meu exc rezervorul este deasupra carburatorului si nu am pompa de benzina. La tenere rezervorul este sub carburator si am pompa de benzina. Pompa de benzina isi face treaba amplasata oriunde pe traseul rezervor - carburator/injectoare. Pt rezervorul suplimentar ori folosesti pompa existenta ori ii ataseza alta suplimentara. Pt ca la ST10 pompa este in rezervor ai doua optiuni: ori pompa de benzina suplimentara, ori rezervor suplimentar conectat printr-o conducta la rezervorul normal. Si prin cadere libera sa se transfere benzina intre cele doua rezervoare. Altfel rezervorul suplimentar nu va fi decat o canistra mai mare (sau o cisterna mai mica). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 Are cineva idee cam ce autonomie are motocicleta asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 Imparte capacitatea rezervorului la un 5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLR-BV Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 (editat) Salutare Bogdan! Tocmai faceam putina ordine prin pozele facute anul acesta(deh la BV. s-a lasat bine bruma) si uite ce am gasit: Nu pot trece peste zambetul Claudiei ce se vede de la o posta....Ce sa insemne asta oare?? Sper ca si la anul sa mai putem face niste tura impreuna Editat Octombrie 30, 2010 de FLR-BV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 Nu pot trece peste zambetul Claudiei ce se vede de la o posta....Ce sa insemne asta oare?? "Ce-i frumos si lui Dumnezeu ii place!" Crezi ca ea nu simte/vede diferenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLR-BV Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 Imi cer scuze ,doream sa intru pe topicul XT-ului 1200 dar era pe a doua pagina....Poate gasim un moderator sa-l mute acolo. Te salut si pe tine,Vlad! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 "Ce-i frumos si lui Dumnezeu ii place!" Crezi ca ea nu simte/vede diferenta? Vlade, iar te imbeti cu apa rece! Crede-ma nu ai vrea sa auzi parerea Claudiei. Mesaj completat Salutare Bogdan!Tocmai faceam putina ordine prin pozele facute anul acesta(deh la BV. s-a lasat bine bruma) si uite ce am gasit: Nu pot trece peste zambetul Claudiei ce se vede de la o posta....Ce sa insemne asta oare?? Sper ca si la anul sa mai putem face niste tura impreuna Evident! Noi ne mai miscam inca cu motorul, dar avem toata iarna la dispozitie pt planificarea unor iesiri comune. Mesaj completat Weekend-ul asta suntem la Cheia cu bosorogii, poate veniti si voi in vizita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 27, 2010 Share Postat Noiembrie 27, 2010 A aparut si macheta ST1200: http://www.youtube.com/watch?v=ViftIL_lpso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 27, 2010 Share Postat Noiembrie 27, 2010 A aparut si macheta ST250: http://www.youtube.com/watch?v=ViftIL_lpso Nu arata rau deloc. Ceva caracteristici? Este mono sau bi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Noiembrie 27, 2010 Share Postat Noiembrie 27, 2010 Din ce vad, e mono, motorul de WR 250. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Noiembrie 27, 2010 Share Postat Noiembrie 27, 2010 Din ce vad, e mono, motorul de WR 250. XTZ250 e doar pentru piata din Brazilia. Detalii de la lansare aici Motorul nu e de pe WR250 ( care, cel putin varianta WR250R e MIA pe site-ul Yamaha Europa de vreo luna). E de pe YBR250 dupa specs. Nu m-am uitat si daca seamana vizual, dar la specs e la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 (editat) Un motor submersibil! Editat Decembrie 15, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 16, 2010 Share Postat Decembrie 16, 2010 Heh... orice motor e submersibil cel putin o data! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Am vazut-o si eu. Arata bine si pe alb. Eu fiind mai conservator imi place saua neagra, fara marginile argintii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 Un film facut cu testul celor celor de la MotoJournal, care chiar daca e in franceza, ilustreaza clar cam ce si cum P.S. Treaba cu curatatul rotilor de noroi mi s-a parut cea mai "tare" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 2:30~ 2:50 9:30~10:00 ...30 de sec interesante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Un film facut cu testul celor celor de la MotoJournal, care chiar daca e in franceza, ilustreaza clar cam ce si cum E, ia uite cum se vede mai realist ce-ti ofera o motocicleta - cand nu e testata de super-profesionisti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.