Sari la conținut

SuperTenere 2010


Postări Recomandate

O solutie de la X challenge:

 

http://www.hotrodwelding.nl/product.php?id=3 la Mounting instructions

 

 

Alta varianta: pe vremuri la TIR erau soferi care si-au facut rezervoare de motorina suplimentare puse pe sasiul semiremorcii .Ca sa transfere licoarea bagau aer cu presiune in rezervorul suplimentar.Asta are dezavantajul ca trebuie sa stai sa pompezi niste aer in rezervorul suplimentar,dar avantajul ca nu mai desfaci rezervorul de pe locul lui cand faci transferul.In fuctie de cum va fi furtunul de transfer (legat permanent la rezervorul principal sau liber] poti sa transferi si la alta moto direct.

Mai e o chestie ca rezervorul sub presiune se poate umfla daca nu e destul de solid.

In cazul meu, particular, cele doua rezervoare, fiind amlasate cam la aceeasi inaltime, transferul se poate face prin cadere libera, pe masura ce se consuma benzina din rezervorul principal. Nu-mi trebuie decat o gaura in el prin care sa fac comunicarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 746
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

anul trecut la Transcarpatic am fost mecanicul lui Dan si am avut motoreta pe mana ca sa zic asa....

modelul este un ktm exc 530 din 2008cu chitul de meccasistem. transferul carburantului din rezervoare se face prin cadere. nu exista nici o pompa de benzina sau alte porcari.un simplu selector iti da voie sa schimbi rezervoarele pe care vrei sa le golesti.

avand trei rezervoare(doua fata unu spate) cele din fata trebuiesc legate intre ele pentru a se goli simultan fara a dezechilibra motoreta iar cel din spate functioneaza pe post de rezerva. pentru a putea lucra rapid la motocicleta e nevoie de niste mufe rapide pentru furtunele de benzina, astfel trebuie doar sa decuplezi rezervorul fara sa mai inchizi benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anul trecut la Transcarpatic am fost mecanicul lui Dan si am avut motoreta pe mana ca sa zic asa....

modelul este un ktm exc 530 din 2008cu chitul de meccasistem. transferul carburantului din rezervoare se face prin cadere. nu exista nici o pompa de benzina sau alte porcari.un simplu selector iti da voie sa schimbi rezervoarele pe care vrei sa le golesti.

avand trei rezervoare(doua fata unu spate) cele din fata trebuiesc legate intre ele pentru a se goli simultan fara a dezechilibra motoreta iar cel din spate functioneaza pe post de rezerva. pentru a putea lucra rapid la motocicleta e nevoie de niste mufe rapide pentru furtunele de benzina, astfel trebuie doar sa decuplezi rezervorul fara sa mai inchizi benzina.

KTM-ul era pe carburatie? ST evident este pe injectie si pompa de benzina este amplasata in rezervorul principal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pompa de benzina n-are treaba cu injectie/carburatie. Are treaba cu elevatia rezervorului. De ex la al meu exc rezervorul este deasupra carburatorului si nu am pompa de benzina. La tenere rezervorul este sub carburator si am pompa de benzina. Pompa de benzina isi face treaba amplasata oriunde pe traseul rezervor - carburator/injectoare. Pt rezervorul suplimentar ori folosesti pompa existenta ori ii ataseza alta suplimentara. Pt ca la ST10 pompa este in rezervor ai doua optiuni: ori pompa de benzina suplimentara, ori rezervor suplimentar conectat printr-o conducta la rezervorul normal. Si prin cadere libera sa se transfere benzina intre cele doua rezervoare. Altfel rezervorul suplimentar nu va fi decat o canistra mai mare (sau o cisterna mai mica).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare Bogdan!

Tocmai faceam putina ordine prin pozele facute anul acesta(deh la BV. s-a lasat bine bruma) si uite ce am gasit:

post-15199-1288418283_thumb.jpg

Nu pot trece peste zambetul Claudiei ce se vede de la o posta....Ce sa insemne asta oare?? :laugh:

Sper ca si la anul sa mai putem face niste tura impreuna ;)

:D

Editat de FLR-BV
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Ce-i frumos si lui Dumnezeu ii place!"

 

Crezi ca ea nu simte/vede diferenta? :P

Vlade, iar te imbeti cu apa rece! Crede-ma nu ai vrea sa auzi parerea Claudiei.

Mesaj completat

Salutare Bogdan!

Tocmai faceam putina ordine prin pozele facute anul acesta(deh la BV. s-a lasat bine bruma) si uite ce am gasit:

post-15199-1288418283_thumb.jpg

Nu pot trece peste zambetul Claudiei ce se vede de la o posta....Ce sa insemne asta oare?? :laugh:

Sper ca si la anul sa mai putem face niste tura impreuna ;)

:D

Evident! Noi ne mai miscam inca cu motorul, dar avem toata iarna la dispozitie pt planificarea unor iesiri comune. :D

Mesaj completat

Weekend-ul asta suntem la Cheia cu bosorogii, poate veniti si voi in vizita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Din ce vad, e mono, motorul de WR 250.

 

XTZ250 e doar pentru piata din Brazilia. Detalii de la lansare aici

 

Motorul nu e de pe WR250 ( care, cel putin varianta WR250R e MIA pe site-ul Yamaha Europa de vreo luna). E de pe YBR250 dupa specs. Nu m-am uitat si daca seamana vizual, dar la specs e la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Un film facut cu testul celor celor de la MotoJournal, care chiar daca e in franceza, ilustreaza clar cam ce si cum

 

 

P.S. Treaba cu curatatul rotilor de noroi mi s-a parut cea mai "tare" :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un film facut cu testul celor celor de la MotoJournal, care chiar daca e in franceza, ilustreaza clar cam ce si cum

E, ia uite cum se vede mai realist ce-ti ofera o motocicleta - cand nu e testata de super-profesionisti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...