Sari la conținut

SuperTenere 2010


Postări Recomandate

Aveti dreptate, doar un radiator. E interesanta ideea cu mutatul bateriei acolo (e pusa la 90 de grade, inseamna ca poate fi doar d-aia cu gel) si accesul la toate cuplele si releele. Pare facil accesul.

Mie bordul imi place cel mai mult la motocicleta asta.

Interesanta ideea cu mutatul bateriei acolo, dar nu stiu asta cum ajuta la centrul de greutate joasa(cum spun cei de la Yamaha), la mine bateria se afla practic sub motor si dupa cum am vazut niste poze cu crash barurile puse, nu prea tind sa apere nici bateria nici radiatorul, mai ales cand scapi mobra cu ghidonul intr-o parte :o

 

Off topic : imi place poza ta de la avatar :D

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 743
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cardanul e simplu si la obiect, fara prostii cvasi-inutile gen Paralever (BMW) sau Tetra-lever (Kawasaki).

Cand o sa mergi pe un cardan simplu si o sa vezi cum face in accelerare sau franare o sa-ti doresti din tot sufletul prostiile alea inutile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Varadero / Moto Guzzi Stelvio / ST 2010 / BMW GS ADV / MotoMorini Granpaso / BMW GS cu roti spitate / KTM 990 / KTM 990 R

 

Pacat. As fi vrut oleaca mai la dreapta STul.

FIXED

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Scaritele din spate par puse destul de sus, nu stiu cat de comod e pt pasageri.

Si eu m-am uitat cam curios la ele.

 

e ceva gen 1200GS/VStrom/Stelvio/Multistrada/etc. ... un fel de V-Strom mai modern si cu cardan :D

 

Carcotasi comenteaza! Mie mi se pare reusita. Este un turing proiectat practic si realist. Greutate mai mica= fiabilitate generica mica si lipsa de stabilitate la viteza mare. Va merge exact pe acolo pe unde merge si 1200 GS, pe unde merge nu pe unde viseaza unii si altii sa mearga, dar nu ajung niciudata. Poate ma insel dar are un singur radiator, pe stanga. Pe dreapta are bateria si trusa de scule. La 14000 euro face toti banii.

Bogdan, ai dreptate. Este un turing reusit. Daca underdog-ul (cum l-a poreclit parca Chris Scott) monocilindric XT660Z Tenere duce mai departe legenda Tenere parca stergand episoadele 1991 - 1998 XTZ 660 din istoria marcii, ma asteptam ca si 1200 sa duca mai departe mostenirea. Nu spun ca am fi dus-o 99% din forumisti in Nepal si inapoi, dar mi-as fi dorit sa visez la ea ca la legenda renascuta care este in stare sa faca asta. Si ca la motocicleta care finalmente demonstra ca are o istorie si posibilitatea de a detrona 1200 Gs-ul si Ktm Adv.

As fi vrut o combinatie intre designul futurist, imaginea de marca, electronica si solutiile tehnice inovatoare de la Bmw si bicicleta usoara + valentele off-road sportive ale Adventure-ului.

Este o rutiera superba. Dar atat. Cine viseaza soft-enduro cu 260 de kg mi se pare o victima a publicitatii.

 

Sunt carcotas, pt ca vroiam o Yamaha Adventure, nu touring. Acum na, ma gandesc doar la KTM :)

Si eu. Dar nici la Ktm nu ma gandesc :o .

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand o sa mergi pe un cardan simplu si o sa vezi cum face in accelerare sau franare o sa-ti doresti din tot sufletul prostiile alea inutile.

Recunosc ca n-am mers decat pe un singur motor cu cardan simplu, Virago535, care nu prea are ce cauta in discutia asta :o , dar n-am simtit nimic ciudat.

Pe R1100, in schimb, era destul de deranjant, cu tot tra-la-leverul lui.

La FJR1300, in schimb, n-am auzit pe nimeni sa se planga de cardan, si presupun ca cel de pe ST e asemanator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FIXED

Multam de adaugiri si de corecturi la KTM. Pe primele chiar nu stiam unde sa incadrez celelealte doua vaci iar la KTM nu sunt deloc versat.

 

Nu stiu de tine, dar eu am vaga impresia ca GS ADV e ceva mai robust ca GSul normal. Ca sa nu mai spun de suspensiile mult mai generoase. Ai mers cu un GS normal (1200, nu al tau) sa vezi cum face la gropi? Parerea mea sincera e ca un GS normal nu are ce cauta in offroad foarte denivelat. Mai ales ca la cat il incarci de protectii tot la greutatea unui ADV ajungi :o

 

Cu alte cuvinte, GS ADV la dreapta, GS normal la stanga, te rog. Danke :D

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recunosc ca n-am mers decat pe un singur motor cu cardan simplu, Virago535, care nu prea are ce cauta in discutia asta :D , dar n-am simtit nimic ciudat.

Pe R1100, in schimb, era destul de deranjant, cu tot tra-la-leverul lui.

La FJR1300, in schimb, n-am auzit pe nimeni sa se planga de cardan, si presupun ca cel de pe ST e asemanator.

Eu o singura data am simtit cardanul la a mea si a trebuit sa fortez mult pentru asta. Pe Virago il simteam pronuntat.

Mesaj completat

Multam de adaugiri si de corecturi la KTM. Pe primele chiar nu stiam unde sa incadrez celelealte doua vaci iar la KTM nu sunt deloc versat.

 

Nu stiu de tine, dar eu am vaga impresia ca GS ADV e ceva mai robust ca GSul normal. Ca sa nu mai spun de suspensiile mult mai generoase. Ai mers cu un GS normal (1200, nu al tau) sa vezi cum face la gropi? Parerea mea sincera e ca un GS normal nu are ce cauta in offroad foarte denivelat. Mai ales ca la cat il incarci de protectii tot la greutatea unui ADV ajungi :o

 

Cu alte cuvinte, GS ADV la dreapta, GS normal la stanga, te rog. Danke :)

La ADV ai 13 litri de benzina pe care-i cari degeaba + ~5kg de rezervor in plus. Mai pui parbrizul mai mare, proiectoarele si nu prea mai ai ce cauta cu el in afara drumului. La un GS normal cu optiunile de prima treapta joasa si roti spitate mai pui un crashbar si o protectie de baie de ulei si ai terminat povestea cu vreo 20kg in minus. Si, daca vrei neaparat, iei un set de amortizoare de ADV.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce-mi place e ca ne-am strans cu totii ca la Maglavit... :D asteptam sa vedem minunea! a fost ca la seara prezidentialelor... Hai sa fim seriosi, inca un praf in ochii visatorilor ca pot strabate drumuri nebatute cu ea...e ca la masini, tot mai multa electronica si dotari, preturi mai mari, fiabilitate scazuta. Pt.touring pe asfalt pare perfecta, dar nu mai mult de un forestier uscat la nevoie. Vad ca toti merg pe directia asta, e deja concurent direct cu noul Ducati Multistrada...Caponordul meu Raid mi se parea imensa, acum pare un mic copil pe langa asta. Dar in sfarsit, asta e progresul, sa vedem review-urile si pretul, care va fi f. mare evident...oricum ma bucur ca ne intalnim iar virtual sa comentam ceva, asta inseamna ca avem aceeasi pasiune. Poate n-ar strica sa ne intalnim si pe viu odata (programat , nu inopinat gen Transalpina cum s-a intamplat, la o tura adventure ), fiecare pe mobra lui, ca sa si facem ceva concret si sa vorbim face to face despre subiecte comune...bafta! :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am linistit. Mi-era teama ca va fi o motocicleta care ma va face sa renunt la monocilindre. Asa cum am mai zis si la inceputul topicului, avem un nou touring cu pretentii de enduro-adventure doar datorita aspectului, design care sincer nu ma impresioneaza absolut deloc.

Pentru cei care nu vor un cilindru dar vor ceva usor care sa mearga cat de cat si pe langa asfalt, din punctul meu de vedere, F800GS rulez.

Mesaj completat

Poate n-ar strica sa ne intalnim si pe viu odata (programat , nu inopinat gen Transalpina cum s-a intamplat, la o tura adventure ), fiecare pe mobra lui, ca sa si facem ceva concret si sa vorbim face to face despre subiecte comune...bafta! :o

 

Pentru o excursie de-un weekend, trece-ma pe lista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Realitatea ca Super Tenere are moto de 1200 nu este vina japonezilor. Toata tampenia a plecat de la BMW care au inventat cifra 1200 si au alaturat-o unui motor de enduro-turing. Din pacate, neavand concurenta, ideea a prins in special la orgoliosii din lumea intreaga stabilind in lumea moto un barem idiot: ori ai 1200 si peste 110CP ori nu existi. Am mai spus-o si eu, dar si altii. Un motor modern de max 900, hai 1000, pana in 100CP si mai usor (max 200kg) ar fi fost mult mai nimerit pt ce fac in viata reala genul asta de motoare. Pt cei care viseaza si chiar fac turul lumii pe 2 roti se puteau construi sau super echipa cateva exemplare tunate. Oricum Yamaha a vorbit si cum niciun alt producator nu a mai anuntat nimic nou, pt urmatorii 5 ani, trebuie sa ne obisnuim cu ce avem deja pe piata. Ma bucur ca BMW nu mai este singur si sper ca Super Tenere sa fi si el un succes de piata. Pretul ar trebui sa fie cea mai mare surpriza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cuvantul de ordine DEZAMAGIRE.

Ma asteptam la roata de 21 fata si curse suspensii macar 220 ~250 si o greutate mult mai mica. Altfel moto arata ok , un pic cam lata dar in parametrii sistemul unificat de frane e un bonus dar cum mai spunea cineva inainte cred ca raman la monocilindru .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este frumoasa, spectaculoasa

Poate ca cel mai indicat era sa o numeasca TDM :o

Pozele neoficiale de la inceputul topicului duceau cu gandul in alta parte :D ... spre 990, nu spre Varadero

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda ... am vazut si mult asteptatul ST de 1200 ........ :o

 

Nu ma mai dau la barfa, ca ce era de spus, sa cam spus ! Un singr lucru am de precizat :

 

..... LC8 Rules ... si pe autostrada, pe drumurile lui Berceanu, in padure, in canal, in mirishtie, in nisip, pe pietroaie, pe iarba, pe zapada ... peste tot !

 

Cu respect ! :D

@petrica

Ma bucur ca ai spus-o tu, un fost proprietar de LC8 si alte jucarii gen Africa Twin,s-a dat si cu R1200GS etc. eu m-am abtinut, pt ca in topicul acesta am afirmat si eu asa ceva in legatura cu LC8 si mi-au sarit multi in cap pt ca sunt un proprietar, am vrut sa evit un "conflict", dar asta e adevarul: LC8 RULES

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se vede mare dezamagire de la Yamaha. clar nu rupe gura targului,cu nimic,chiar nimic...doar dak va fi la un pret de pana la 10.000.

imi poate spune cineva obiectiv de ce ar cumpara ST? si nu celelalte concurente existente deja pe piata 1200gs,KTM...etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cuvantul de ordine DEZAMAGIRE.

Ma asteptam la roata de 21 fata si curse suspensii macar 220 ~250 si o greutate mult mai mica. Altfel moto arata ok , un pic cam lata dar in parametrii sistemul unificat de frane e un bonus dar cum mai spunea cineva inainte cred ca raman la monocilindru .

 

Subscriu. Pacat de modelul asta nou si de eforturile Yamaha. Nu inteleg cum vor ei sa se bata cu R1200 GS cu o masa proprie cu 32kg mai mare, motor cu cuplu mai mic si cardan simplu. Cred ca abia asteapta baietii de la Motorrad sa faca primul comparativ. Yamaha a ridicat mingea la fileu iar nemtii vor lovi cu o racheta supersonica in ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se vede mare dezamagire de la Yamaha. clar nu rupe gura targului,cu nimic,chiar nimic...doar dak va fi la un pret de pana la 10.000.

imi poate spune cineva obiectiv de ce ar cumpara ST? si nu celelalte concurente existente deja pe piata 1200gs,KTM...etc

"mania" spre mobre spectaculase si fiabile? :o

Mesaj completat

Subscriu. Pacat de modelul asta nou si de eforturile Yamaha. Nu inteleg cum vor ei sa se bata cu R1200 GS cu o masa proprie cu 32kg mai mare, motor cu cuplu mai mic si cardan simplu. Cred ca abia asteapta baietii de la Motorrad sa faca primul comparativ. Yamaha a ridicat mingea la fileu iar nemtii vor lovi cu o racheta supersonica in ea.

probabil in sensul justificarii diferentei de pret :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta arata foarte bine si pare reziztenta ca un tanc :D Ar fi sunat bine o roata de 21 pe fata si o cursa a suspensiilor mai mare si s-ar fi intamplata asta doar daca era KTM-ul lider in vanzari pe segmentul asta de piata.

Sa speram ca o sa se dovedeasca fiabila in timp si o sa dea startul celorlalti producatori japonezi. :o ca sa avem de unde alege

 

P.S. Cu radiatorul in lateral au dat-o in bara rau si este sacrificat la prima tranta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cuvantul de ordine DEZAMAGIRE.

Singura mea dezamagire este faptul ca traiesc in Romania si sunt platit mai rau decat un gunoier din capitalismul putred

Daca as putea, as cumpara aceasta motocicleta exact in secunda asta

Yamaharzii au facut exact ce as fi facut si eu, adica au luat cate putin din ce e mai bun de la concurenta: cardanul, radiatoarele laterale si inca ceva detalii

Despre motorul 2 in linie nu cred ca se pune problema sa discutam, e consacrat (aceeasi solutie au adaptat-o si nemtii la F800)

Discutii in contradictoriu au fost si vor fi la orice produs nou, asa ca asta nu e o problema atata vreme cat discutam ca intre prieteni

Oricum, verdictul final (daca exista asaceva) il va da piata, au abia astept sa il vad live

Daca baietii vin la SMAEB.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi place.Desi este o diferenta imensa intre concept si produsul final,imi place chiar mult. Nu intru in polemica (mai ales LC8 vs GS care este mereu paguboasa si am de zis despere amandoua chestii multe) ci doar zic ca a mai aparut o mobra adventure. N-au ce lucra la fiabilitate pentru ca by default, orice mobra facuta in ziua de azi este la fel de fiabila ca un GS sau un LC8. Pana la urma e vorba de carisma si marketing. Vom vedea ce stie Yamaha sa faca in directia asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o intamplare care imi confirma ca "nu se mai fac motociclete cum se faceau odata". :o

 

In primul rand ca ma asteptam la un design ceva mai "adventure" (era geniala ideea aia cu carena in forma de turban) si la o "bicicleta" mult mai usoara (pana in 230 de kile) si NU atat de incarcata de electronici si mama electronicilor.

Privita in ansamblu imi da senzatia de "prea sofisticat" si "nu prea rezistent", asta e impresia mea.

 

Anyway, e clar ca nu-i destinata celor care vor sa "plece de nebuni si sa exploreze", care vor sa se simta liberi in natura si sa mearga unde vrea' muschiu' lor.

E pentru un fel de "domni" care or sa zica ca au si ei motocicleta "adventure" si or sa faca 500 de km pe asfalt + 2 km pe forestiere usoare si gata "aventura", mama ce super a fost! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara suparare cei indragostiti de monocilindrice ar trebui sa se aptina sau macar sa nu fie atat de vehementi. Super Tenere-ul este dintr-o alta categorie, total diferita. Un bicilindru care sa ramana un monocilindru in esenta a scos BMW cu F 800 si din punctul meu de vedere pt turing cu bagaje si pasager 6-800 km/zi este un fiasco total. Yamaha a vrut altceva mai aproape de utilizarea reala a motocicletei. Sa fim seriosi, cati scot 1200 GS in afara drumului fie el autostrada sau forestier. Ii numeri pe degetele de la o mana. Si nu ma refer la cativa km de proba sau test o data sau de doua ori pe an. Sant curios parerea lui Raul (Rul@) despre Super Tenere, care face parte din acei cativa, care stiu ca a bagat 1200GS pe unde nici fabricantul nu spera sa ajunga. Mie unul imi place si numai pt motorul modern care nu consuma ulei, frana evoloata, bascula clasica, sa mare si probabil comoda, bord, protectie la vant. Este o poza din fata unde picioarele motociclistului nici nu se vad din spatele carenelor generoase. Ce nu-mi place toba mare care mananca din spatiul cutiei stanga si rezervorul un pic cam mic, dar sa vedem consumul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...