Sari la conținut

Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii


Postări Recomandate

inca odata...

o baterie se incarca in aprox 24 ore. asta daca se doreste o treaba ca lumea..

asta cu 2 - 3 ore e moarte curata...

exista incarcatoare exceptionale la preturi ok

Cand se incarca pe motocicleta(mult mai repede decat 2-3 ore) nu mai moare? Sistemul de incarcare al motocicletei nu e deloc inteligent, nu limiteaza practic deloc curentul de incarcare,si nici nu se decupleaza automat cand bateria e incarcata.

E adevarat ca un incarcator inteligent e mai comod de utilizat si nici nu mai sunt f scumpe, dar in realitate in viata normala a unei baterii ciclurile de incarcare pe redresor sunt practic neglijabile si chiar nu conteaza daca-s facute cu un incarcator inteligent sau altul simplu fara limitare de curent , autodecuplare, float charge si alte minuni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cand se incarca pe motocicleta(mult mai repede decat 2-3 ore) nu mai moare? Sistemul de incarcare al motocicletei nu e deloc inteligent, nu limiteaza practic deloc curentul de incarcare,si nici nu se decupleaza automat cand bateria e incarcata.

E adevarat ca un incarcator inteligent e mai comod de utilizat si nici nu mai sunt f scumpe, dar in realitate in viata normala a unei baterii ciclurile de incarcare pe redresor sunt practic neglijabile si chiar nu conteaza daca-s facute cu un incarcator inteligent sau altul simplu fara limitare de curent , autodecuplare, float charge si alte minuni.

Ai partial dreptate, pe motocicleta pana ajunge la aprox 14v, asta depinzand de regulator, curentul nu este limitat dar pana la aceasta tensiune scade progresiv si bateria isi ia ia cat vrea sa se mentina la acea tensiune, nu se strica, nu fierbe. Redresoarele inteligente incarca bateria (curent limitat sau impulsuri), pe urma scad curentul drastic dar nu la zero si daca tensiunea a scazut sub o anumita valoare incarca din nou, cel putin asa functioneaza al meu cu prag de 14,2v si 12,8v

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand se incarca pe motocicleta(mult mai repede decat 2-3 ore) nu mai moare? Sistemul de incarcare al motocicletei nu e deloc inteligent, nu limiteaza practic deloc curentul de incarcare,si nici nu se decupleaza automat cand bateria e incarcata.

E adevarat ca un incarcator inteligent e mai comod de utilizat si nici nu mai sunt f scumpe, dar in realitate in viata normala a unei baterii ciclurile de incarcare pe redresor sunt practic neglijabile si chiar nu conteaza daca-s facute cu un incarcator inteligent sau altul simplu fara limitare de curent , autodecuplare, float charge si alte minuni.

sunt 2 chestii diferite, incarcarea "zilnica " pe masina si cea pe " robot". una e de " mentinere " practic.

pentru reparare/etc se folosesc scule dedicate.

eu vorbesc de cele cu procesor care chiar ..muncesc la bateria aia si nu de "cum incarca un redresor".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer va zic, ma intreb ce faceti cu bateriile de aveti nevoie de incarcatoare ultrainteligente (si eu am unul dar e ca sa fie acolo). Din experienta mea, bateria ti-o omoara doar consumatori gen alarma. Motorul l-am luat cu o panarama JMT care probabil nu era chiar noua, l-am lasat in primul sezon intr-un depozit neincalzit si in primavara am pornit-o fara smecherii (dupa vreun minut de dat la demaror, atentie).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa fie iar la LIDL redresoare, la vreo 70 de lei parca Eu am unul de vreo 3 ani si sunt multumit de el. L-am folosit la masina, moto si chiar odata la bateriile de la UPS.

Bateria de motor e o pocnitoare de Volton de 8Ah, am primit-o noua cu motorul, are 3 ani si merge destul de bine. Iarna a pus un led pe ea (din ala "licuritor") si de obicei prin Februarie o bag pe redresor odata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca un acumulator este incarcat daca tensiunea la borne este de min 12,6V/12,7 V , rezulta o concentratie a electrolitului de 1,26/1,28 g/cmc, iar acidul este in procent de 35% raportat la volumul de electrolit. In aceste conditii, electrolitul ingheata la temperaturi de - 50grdC. In cazul tau acumulatorul nu a fost incarcat/intretinut, s-a descarcat pe parcursul anotimpului rece, a scazut densitatea si a inghetat cred la -10grd.C. Un acumulator inghetat nu se mai reface, placile au fost indoite/fisurate si/sau rupte de volumul de gheata, probabil ca si bacul este deformat...presupun, practic acumulatorul tau este iesit din uz! Solutie: un acumulator nou si mare grija de el iarna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la Lidl.

Ultimate Speed ULGD 3.8 A1 se numeste.

124828511_1_644x461_zaryadnoe-ustroystvo

Probabil exista sanse sa gasesti pe internet puse la vanzare de catre cei care au luat cu sacul. Momentan nu mai exista in promotia magazinului.

Au adus iarasi la lidl astazi am luat eu 70 lei , foarte bun recomand !

» Post actualizat in 19 Feb 2015 15:13

astazi daca tot am luat redresorul de la lidl ma gandeam la o mica chestie , eu am cbr 500 f si ca sa dau bateria jos trebuie sa dau saua care este prinsa in suruburi , ca sa dau saua trebuie sa dau carenele de pe codita jos...o mai mare nebunie , nu inteleg de ce nu au facut sa cu incuietoare...nu mai zic ca nu am pic de spatiu unde sa tin si eu o cheie..o surubelnita o ceva...revenind...ma gandeam sa trag 2 fire cu mufa in capat. de la baterie undeva pe suportul de la scarita spate si cand vreau doar sa o conectez la redresor sau poate am nevoie vreodata sa iau curent pentru ceva...bec stiu eu...ar afecta daca pun redresorul cu bateria conectata la motocicleta ? in rest treaba nu este grea...Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am folosit redresor conectat direct la baterie si nu au fost probleme. daca te uiti pe louis la redresoarele saito au conector pe cablu si poti pune fie clesti, fie papuci rotunzi pe bateria montata, fie conector pentru bricheta. Asta de ieri din lidl are cablurile fixe si trebuie adaptat daca vrei asa ceva. Pentru alimentat alte dispozitive din bornele bateriei e bine sa ai o siguranta de 10A, fix cum vin brichetele montabile pe ghidon. Redresorul asta din lidl e inteligent si ar trebui sa mearga la fel ca saito-ul de pe louis, cand pun bateria pe moto fac eu un test.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am folosit redresor conectat direct la baterie si nu au fost probleme. daca te uiti pe louis la redresoarele saito au conector pe cablu si poti pune fie clesti, fie papuci rotunzi pe bateria montata, fie conector pentru bricheta. Asta de ieri din lidl are cablurile fixe si trebuie adaptat daca vrei asa ceva. Pentru alimentat alte dispozitive din bornele bateriei e bine sa ai o siguranta de 10A, fix cum vin brichetele montabile pe ghidon. Redresorul asta din lidl e inteligent si ar trebui sa mearga la fel ca saito-ul de pe louis, cand pun bateria pe moto fac eu un test.

am inteles , eu ma gandeam sa nu imi afecteze cdi sau alte chestii gen ...Stima !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E adevarat ca nu afecteaza cu nimic dar depinde si ce baterie ai ca s-ar putea sa dea pe afara plus ca asta e prilejul s-o inspectezi. De exemplu cand am inchis sezonul am observat ca bateria suferea crunt de sete, si doar o adapasem la inceput. Deci depinde si de baterie.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegu, postul era pentru vlad care a zis ca a trebuit sa puna apa in baterie la sfarsitul sezonului, nu pentru tine.

E buna incarcarea totusi.

am inteles , am citit in graba si de aceea , este bine ca e ok incarcarea , vreau sa spun ca bateria mea si a revenit total am ramas si eu uimit...am pus o pe redresorul acela intelingent de la lidl si acum imi arata ca am 13.1 in ea si ramane constant si porneste motorul bine bine chiar si dupa o sapt de stat . ma bucur ca am reusit sa o resuscitez , am mai scapat de o cheltuiala momentan, stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce se întâmplă dacă folosesc un încărcător auto pentru o baterie moto cu întreținere?

o sa pornesti o intreaga discutie pe forum !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

:)

 

vezi ce amperaj scoate redresorul(sa zicem 4A) poate ai un comutator.. poate nu.

 

vezi cati Ah are acumulatorul, sa zicem 10 , imparti 10/4=2,5 => ca trebuie sa-l lasi maxim 2 ore jumatate , in realitate se incarca mai repede ca nu-i niciodata descarcat de tot si daca ar fi trebuie sa-l schimbi oricum.

 

inainte sa-l pui la incarcat verifica nivelul electrolitului si completeaza eventual cu apa distilata, ti-as spune ca eu am bagat si de la robinet si n-a avut nici pe dracu dar pornesc alta revolta online.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am cu ce să măsor amperajul. Mă duc acasă, o pun câteva ore la încărcat, bănuiesc că ar trebui desfăcute căpăcelele, o montez și plec la un drum de 200 km în vederea vânzării. Cam ăsta ar fi planul.

Ultima dată când am pornit-o, am încercat să o pun pe redresor preventiv, dar m-am îngrijorat când am auzit cum bolborosea și am renunțat la idee. Am probat-o pe moto și la a 4-5 încercare a pornit după 2 luni de stat.

Sper să fie la fel de cuminte și acum.


» Post actualizat in 26 Feb 2015 18:03

Ideea întrebării inițiale era teama de a nu distruge bateria, crăpa etc. folosind un încărcător auto.

Poate nu va fi nevoie de încărcare sau poate că da.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil e de pe vremea când era tata mândru posesor de Dacie nouă.

N-am voltmetru, nu din lipsa banilor, ci a interesului. Nu am avut nevoie.

Când am pus bateria, în urmă cu mai bine de o lună, în câteva minute începuse să bolborosească tare și l-am și oprit.

E un redresor f bun, fiabil și are și un buton să îl poți regla, din câte îmi amintesc.

Îl voi da pe minim și voi supraveghea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa pornesti o intreaga discutie pe forum !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

:)

 

vezi ce amperaj scoate redresorul(sa zicem 4A) poate ai un comutator.. poate nu.

 

vezi cati Ah are acumulatorul, sa zicem 10 , imparti 10/4=2,5 => ca trebuie sa-l lasi maxim 2 ore jumatate , in realitate se incarca mai repede ca nu-i niciodata descarcat de tot si daca ar fi trebuie sa-l schimbi oricum.

 

inainte sa-l pui la incarcat verifica nivelul electrolitului si completeaza eventual cu apa distilata, ti-as spune ca eu am bagat si de la robinet si n-a avut nici pe dracu dar pornesc alta revolta online.

Un calcul total eronat...daca are comutator, va fixa un curent de 10% din capacitatea acumulatorului, practic 1 A, incarcarile rapide se pot face cu max 20% din capacitatea acumulatorului, dar nu cu 40%...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...