Sari la conținut

Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu 3,5 A sa incarci o baterie auto iti trebuie vreo doua zile.

 

 

 

La 22.03.2022 la 21:02, mihai c a spus:

e foarte bun si cel de la Lidl,ceva sub 70 lei

in ce priveste bateriile,excelente cele Kyoto,tin peste 5 ani, si accesibile ca pret ( Yuasa cele mai bune,insa cam piperate)

Kyoto e o mizerie chinezeasca.

 

 

 

Intreb si eu ceva pentru auto: am vazut ca au aparut redresoare speciale pentru start/ stop. E vreo smecherie?! Adica... ieri mi-am redresat bateria de la conserva cu Optimate 6 clasic si n-a zis nimic. Directorul de service Ford zice ca e OK. Deci lea dedicate start/stop sunt doar chestie de marketing pentru prosti?

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am învrednicit și mi-am luat mașină care se oprește și pornește singură (nu știam că are porcăria aia), trebuie să apăs butonul de dezactivare la fiecare pornire. Anul trecut am pus C-tek pe mașină, fără să scot bornele, nu a comentat deloc. Nu știu care e faza cu chargere de astea cu mofturi, dar sunt aproape sigur că e ceva marketing.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Teoretic bateriile pentru masinile cu start/stop rezista mai bine la mersul cu foarte multi cicli de pornire, dar ce inseamna asta in practica pentru un redresor e neclar spre dubios. Suna un pic a ulei de sarpe.

 

Lucian, de ce dezactivezi start/stop? Eu am pe 2 masini, modele diferite, pe una merge prost si il dezactivez, pe una nici nu se simte vreo intarziere cand porneste si se simte pozitiv la consum in oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Speedy.K a spus:

Cu 3,5 A sa incarci o baterie auto iti trebuie vreo doua zile.

Wtf?!? Păi un calcul simplu zice că în 20 de ore încarci o baterie de 70Ah! Asta de la 0 la 100%, deci pur teoretic, practic și mai repede pt că nu o iei de la 0 că ar fi moartă. 

Acum 5 ore, Lucian_M a spus:

Eu unul n-am chef să se oprească atunci când vrea el, ci când vreau eu.

Mama lui, arată-i cine-i șefu, dă-i și 2 palme start stopului ăla nesuferit! :crack: Și pe mine mă enervează și îl dezactivez ori de câte ori merg cu un coteț înzestrat cu așa ceva. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ENEOS a spus:

Wtf?!? Păi un calcul simplu zice că în 20 de ore încarci o baterie de 70Ah! Asta de la 0 la 100%, deci pur teoretic, practic și mai repede pt că nu o iei de la 0 că ar fi moartă. 

Mama lui, arată-i cine-i șefu, dă-i și 2 palme start stopului ăla nesuferit! :crack: Și pe mine mă enervează și îl dezactivez ori de câte ori merg cu un coteț înzestrat cu așa ceva. 

Pai da, 20 de ore, adica in doua nopti consecutive in conditiile in care folosesti autovehiculul ala zi de zi. De-aia am zis doua zile, nu in sensul ca iti trebuie 48 de ore.

Acum 6 ore, Lucian_M a spus:

Merg 5 km până la muncă, opresc să coboare soția, se oprește motorul. Plec spre casă, ajung la poartă, se oprește motorul. Eu unul n-am chef să se oprească atunci când vrea el, ci când vreau eu.

Orice start/stop are buton de anulare la bord. Asta unu. Si doi, orice masina cu cutie automata cu treapta Sport dezactiveaza automat start/ stopul cand mergi in Sport. Cel putin alea pe care le-am avut eu asa fac.

Acum 7 ore, Lucian_M a spus:

M-am învrednicit și mi-am luat mașină care se oprește și pornește singură (nu știam că are porcăria aia), trebuie să apăs butonul de dezactivare la fiecare pornire. Anul trecut am pus C-tek pe mașină, fără să scot bornele, nu a comentat deloc. Nu știu care e faza cu chargere de astea cu mofturi, dar sunt aproape sigur că e ceva marketing.

A, acum am vazut ca stiai de fapt ce ti-am scris despre dezactivare.

Cat despre redresoare, si eu am concluzionat ca e vrajeala de marketing, dar am zis sa mai ntreb si pe altii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Speedy.K a spus:

Pai da, 20 de ore, adica in doua nopti consecutive in conditiile in care folosesti autovehiculul ala zi de zi. De-aia am zis doua zile, nu in sensul ca iti trebuie 48 de ore.

Dacă-l folosești zi de zi la ce naiba să-l mai pui pe redresor?!? :moron: Start stopul se dezactivează oricum dacă scade capacitatea bateriei, toate au smart charge și senzor de baterie. Și oricum minim 60% tot e încărcată după utilizare dacă nu ai vreo bubă, deci 3.5A sunt arhisuficienți să o aducă la 100% în câteva ore. 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, ENEOS a spus:

Dacă-l folosești zi de zi la ce naiba să-l mai pui pe redresor?!? :moron: Start stopul se dezactivează oricum dacă scade capacitatea bateriei, toate au smart charge și senzor de baterie. Și oricum 60% tot e încărcată, deci 3.5A sunt arhisuficienți să o aducă la 100% în câteva ore. 

Tocmai ca stop/start pare sa consume acumulatorul. Eu am observat la un moment dat ca nu mai face start/stop cand ar fi trebuit. Masina avand trei ani. Am masurat bateria si era la 60%. Serviceul a zis ca de-aia nu mai opreste motorul in trafic. Am bagat Optimate 6 pe ea peste noapte, a urcat la 90% si si-a revenit si stop/start ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, Speedy.K a spus:

Tocmai ca stop/start pare sa consume acumulatorul. Eu am observat la un moment dat ca nu mai face start/stop cand ar fi trebuit. Masina avand trei ani. Am masurat bateria si era la 60%. Serviceul a zis ca de-aia nu mai opreste motorul in trafic. Am bagat Optimate 6 pe ea peste noapte, a urcat la 90% si si-a revenit si stop/start ul.

La 60% capacitate de stocare, mai bine o schimbi. Deja ai risc maxim sa pice si vara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Lucian_M a spus:

 Eu unul n-am chef să se oprească atunci când vrea el, ci când vreau eu.

se pot monta dracu stie ce relee undeva in bord, care dau nu stiu ce impulsuri, si nu se mai opreste motorul...

un prieten si-a pus pe Mitsu ASX o chestie de asta

si pe mine ma enerveaza rau acest sistem, mai ales ca la unele masini uit sa dezactivez cand pornesc si se opreste fix cand nu vreau eu :)

 

 

Acum 11 ore, Speedy.K a spus:

.....sunt doar chestie de marketing pentru prosti?

hahahaha,

eu nici nu m-am gandit ca se poate sau nu incarca bateriile astea start/stop cu CTEK...

eu la 3 masini cu start/stop am dat regenerare, o data pe an, cu bornele nedeconectate,  nu au avut nici pe dracu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, florinelu07 a spus:

La 60% capacitate de stocare, mai bine o schimbi. Deja ai risc maxim sa pice si vara.

N-a picat, inca, nici martorul galben nu mi s-a aprins. Si cand am spus 60% ma refeream la cat de incarcaata era, nu la capacitate de retentie. Prietenul meu cel mai bun e director de service la dealer si lucreaza cu marca de 25 de ani, daca era vreo sansa de a ma lasa, imi zicea sa o schimb, asa cum a mai facut in trecut referitor la alte piese sau consumabile.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
Acum 9 ore, Lucian_M a spus:

Sistemul lui pește prăjit e pentru iubitorii de eco, pentru hipsteri și pentru salvarea planetei. 

In general, da. Cu o exceptie, la Mazda merge impecabil, se opreste motorul doar daca e cald si e bateria incarcata 100%, are niste capacitori in plus pentru pornire si au un sistem de dureaza o fractiune de secunda sa porneasca, gen 150 de milisecunde, cat bagi in viteza deja e pornit motorul.  Am mers cu asa ceva suficient de mult incat sa ma conving ca e singurul sistem start-stop care nu doar ca nu ma deranjeaza, dar chiar imi place.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum,la cite complicatii necesita,generatoare de fiabilitate mica ,pare overkill;consumul in relanti e cam 0.5l/ora

insa asta e politica mondiala,o masina de-a mea 2005 merge fara probleme plictisitor,alta,aceeasi marca dar 2011,la citeva zile aprinde becul galben,asa,de chestie (softul e altfel ,nu hardware-ul)

22 hours ago, Speedy.K said:

Kyoto e o mizerie chinezeasca.

nu e bine sa ne blocam in prejudecati.

am avut un Kyoto care a decedat la cca 4 ani pe motiv de stator defect la Drz400,si alta Kyoto inca merge la Honda Sh300 ,are aprox 5 ani si inca porneste iarna;daca astea sunt mizerii,astept recomandari mai bune

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SI pe Ford Kuga merge impecabil, m-am obisnuit imediat si nu ma deranjeaza. Iar faptul ca in Sport se dezactiveaza singur ma ajuta, in general eu merg in sport ca altfel ma enerveaza intarzierile de raspuns ale automatei in Drive.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine treceti pe hibrid.

Am ramas placut impresionat de Lexus. A fost prima si singura hibrida pe care am condus-o pana acuma.

Recunosc ca nu eram mare fan,  dar nici nu mi-am dat silinta.

Functioneaza ca un Start/Stop, fara sa il simti , fara sa te calce pe nervi (am mers cu BMW serie3 cu Start/Stop  si nu m-a convins deloc).

Iar treaba asta chiar se simte la consumul in oras, pe langa ce iti mai ofera ca sistem hibird.

Consum in Bucuresti cu Lexusu' este pe la  8-8,5% ceea ce este impresionant la ce dihanie de motor are.

In schimb daca vrei musai aer conditionat vara cand este cald, ai pus-o. De la 12-13% in sus daca prinzi o zi cu viteza medie de 10-15 km/h 🤦‍♂️ (cum este o minunta vineri la ora 15:00 pe Stefan cel Mare). Idem si daca este frig rau si merge caldura (si motorul cand stai pe loc). Acuma ce sa faci, nu le poti avea pe toate.

 

@Lucian_M iar cand ajung acasa , am de mers vreo 200 m pe o alee, si cum merg usurel cu 20 km/h functioneaza exclusiv pe electric.

 

Si inca o chestie: daca vrei modul Sport nu trebuie sa faci nimica: calci pedala la podea si evident deschizi si portofelul mai larg.:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bateriile recente de start-stop sunt aproape exclusiv agm, daca scrie pe incarcator ca e pentru start-stop aia e ca sa nu retina prostul 3 initiale in plus ca nu poate

agm-urile accepta curent de incarcare mult mai mare in general, asa ca un incarcator special pentru start-stop ar trebui sa fie de putere mai mare, deci mai scump

ca de obicei, poate fi si vrajeala la alea mai ieftine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...