ThunderByte Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 http://www.electrexworld.co.uk/cgi-bin/sh000001.pl?REFPAGE=http%3a%2f%2fwww.electrexworld.co.uk%2facatalog%2fRR53.html&WD=gs450&PN=RR10.html%23aRR10#aRR10 - aici spune ca nu merge de pe GS 500 dar nu poti sti pana nu probezi exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 Io zic sa-i pui, totusi, o borna si la cablurile de "+"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OctavianG Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 Mda, am fost la un service pe langa zona unde lucrez. Releul de incarcare mai mult ca sigur este problema. Cand se ambaleaza motorul da sa incarce , dar foarte putin, nu ajunge la 13. cand sta la relanti consuma din baterie. Aveti vreo idee unde pot gasi un releu de incarcare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 Daca vrei unu de calitate iti recomand sa cumperi de la firma Ignitech din Cehia. Costa 100E cu tva dar daca poti sa-l iei pe firma il iei fara TVA adica cu 83.3E Releu de GS500 ai putea folosi dar probabil nu se potriveste exact la prinderi si la mufa, dar merge adaptat, cum defapt ar merge adaptat cam ori ce releu de japoneza ( care are alternator cu magneti , cu putere cel putin egala cu puterea alternatorului tau). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 Daca nu ai budget mare sau nu gasesti un releu potrivit, poti adapta un alt releu. Majoritate au functionalitate identica, si difere forma, mufe, etc. Poate te ajute daca pui o poza cu releul tau aici cu mufe in detaliu. Cum au constatat ca releu e de vina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OctavianG Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 Lucrurile au ramas in felul urmator. O cunostinta de a mea care este si colaborator cu serviceul unde am lasat azi motocicleta va cauta schema electrica, si va verifica rezistentele. Si eu mi-as dori foarte mult sa gasesc si o altfel de solutie, deoarece se gasesc foarte greu relee de incarcare si sunt si scumpe cam de la 80 de euro in sus. Abia am inmatriculat motocicleta( nu a fost inmatriculata in tara, doar un rand de numere rosii intr-un an si ceva) Pun un link de youtube care contine si o poza cum arata releul meu. http://www.ebay.com/itm/370513999564?item=370513999564&pt=Motorcycles_Parts_Accessories&cmd=ViewItem&hash=item56445af6cc&vxp=mtr Multumesc din nou tuturor pentru informatii, si brainstorming:) O zi frumoasa tuturor, Ps: nu stiu cum ar putea fi modificat un releu de genul acesta, si nu am cunostinte in electronica Totodata ma gandesc ca poate fi si alta solutie. Problema nu este ca ar incarca prea mult, peste 15 ci dimpotriva, doar la turatii mari abia ridica la 12.50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 Deci problema poate sa fie si din alternator. Fii sigur care este problema, inainte sa incepi cu cheltuieli. Asta e motoreta? http://www.manualedereparatie.info/download/suzuki-gs-250-x-400-450-twins-1979-1985-manual-de-reparatie.html Daca da, poti folosi cam orice releu cu 5 pini cum e folosit la motocicleta, cu o adaptare mica la mufa de la instalatia motorului. E important sa montezi releu in asa fel in cat sa se raceste bine pe cadru si/sau in vant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OctavianG Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 Da, aceasta este motoreta, pe acte anul de fabricatie este 1987. este exact la fel ca cea din manualul de reparatii pe prima pagina. Am sa vad in decursul zilei de luni de unde provine problema mai atent. Poate este de la alternator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
whiteman Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 Lucrurile au ramas in felul urmator. O cunostinta de a mea care este si colaborator cu serviceul unde am lasat azi motocicleta va cauta schema electrica, si va verifica rezistentele. Si eu mi-as dori foarte mult sa gasesc si o altfel de solutie, deoarece se gasesc foarte greu relee de incarcare si sunt si scumpe cam de la 80 de euro in sus. Abia am inmatriculat motocicleta( nu a fost inmatriculata in tara, doar un rand de numere rosii intr-un an si ceva) Pun un link de youtube care contine si o poza cum arata releul meu. http://www.ebay.com/...45af6cc&vxp=mtr Multumesc din nou tuturor pentru informatii, si brainstorming:) O zi frumoasa tuturor, Ps: nu stiu cum ar putea fi modificat un releu de genul acesta, si nu am cunostinte in electronica Totodata ma gandesc ca poate fi si alta solutie. Problema nu este ca ar incarca prea mult, peste 15 ci dimpotriva, doar la turatii mari abia ridica la 12.50. Salut, Problema ta poate fi ori de la alternator ori de la releu. Daca nu ma insela memoria motoreta ta are o singura siguranta de 15A din sticla. Acum pentru a depista problema scoti mufa de la releul de incarcare si vei gasi 5 fire din care primul din stg ar trebui sa fie negru cu alb care este masa. Trebuie sa mai ai un fir rosu care este firul de + care se duca la baterie. Celelalte trei fire sunt cele 3 faze care vin din alternator. Ar trebui sa fie urmatoarele culori. Galben, alb cu rosu, si alb cu albastru. Ca sa verifici fazele alternatorului masori continuitatea intre cele trei faze. Adica toate fazele tre sa conduca intre ele. Nu stiu exact ce rezistenta tre sa aibe pentru asta tre sa faci rost de un manual. Daca toate cele trei faze conduc curent intre ele, masori izolatia fiecarei faze la masa. Adica nici o faza nu tre sa conduca curent la masa. Mai poti incerca sa masori tensiunea generata de alternator intre cele trei faze. ATENTIE! acolo este curent alternativ. Trebuie sa setezi apapratul de masura pe curent alternativ la valoare pesate 100 V. Cu mufa scoasa pornesti motorul si masori tensiunea intre fieacare cele trei faze care tre sa fie aprox 75 V curent altenativ la 5000 de ture. Daca toate masuratorile sunt ok atunci intra in discutie releul de incarcare. Daca o sa gasesc pe undeva un manual pt motoreta ta si timpul necesar poate te pot ajuta si cu schema de masurare a releului. Musai tre sa veirifici ca firul alb cu negru sa conduca bine la masa. Verifica si firul de la borna de - a bateriei sa faca contact bun la ambele capete. Una din cauzele principale de bulire a releului de incarcare este legatura proasta la minusul bateriei. Daca incerci sa adaptezi alt releu tre sa faci rost de schema instalatiei din care e releul ala ca sa vezi excat pozitia papucilor. Daca gasesti un releu din care ies fire tre sa ti minte ca rosul este intotdeauna +`ul care se duce in baterie, un fir tre sa fie masa de obicei verde sau negru cu alb iar trei fire sunt fazele alternatorului. In cazul in care releul pe care incerci sa il adaptezi are si un al sasela fir, de obicei negru, ala trebuie legat la un + care vine din contact. Sper ca am fost de ajutor cat de cat. Cu stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 Lucrurile au ramas in felul urmator. O cunostinta de a mea care este si colaborator cu serviceul unde am lasat azi motocicleta va cauta schema electrica, si va verifica rezistentele. Si eu mi-as dori foarte mult sa gasesc si o altfel de solutie, deoarece se gasesc foarte greu relee de incarcare si sunt si scumpe cam de la 80 de euro in sus. Abia am inmatriculat motocicleta( nu a fost inmatriculata in tara, doar un rand de numere rosii intr-un an si ceva) Pun un link de youtube care contine si o poza cum arata releul meu. http://www.ebay.com/...45af6cc&vxp=mtr Multumesc din nou tuturor pentru informatii, si brainstorming:) O zi frumoasa tuturor, Ps: nu stiu cum ar putea fi modificat un releu de genul acesta, si nu am cunostinte in electronica Totodata ma gandesc ca poate fi si alta solutie. Problema nu este ca ar incarca prea mult, peste 15 ci dimpotriva, doar la turatii mari abia ridica la 12.50. chiar daca releul e cu 5 fire iti recomand unul sh (daca nu ai bani) cu 6 fire (din care 2 rosii) "de firma" ( adica Honda, yamaha etc) cu radiator cat mai mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 (editat) Masoara alternatorul la "mers in gol". Compara masuratorile cu valorile din manualul de service. Eu mizez pe stator ca e ars sau aproape ars .... Editat Octombrie 14, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OctavianG Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 (editat) Buna seara, Eram dator cu un raspuns pentru a inchide topicul. Multumesc pentru ajutor si mai ales pentru promptitudine. Pana la urma a fost vorba de alternator si nu de releul de incarcare care functioneaza foarte bine. Am pus un Stator nou cu ajutorul lui Ionut(Madras iasi) si motocicleta functioneaza foarte bine . De fapt trage acum mult mai puternic ca inainte. Pentru cei 44 de cai putere care probabil ca ii mai are avand in vedere vechimea motocicletei, dar starea buna a motorului trage imens de tare pentru greutatea mea:) 1.70 58 de kg. O seara buna, si multumesc din nou! Va urez o Iarna fara zapada:)) Editat Octombrie 19, 2012 de OctavianG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warhammer23 Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 (editat) Vreau sa cumpar un redresor special pt bateriile moto. Am inteles ca e trebuie incarcate cu un curent cat mai mic din ce am citit 10% din capacitatea totala (bateria care o am Varta pe gel de 12 Ah => ~ maxim 1,2 Ah.) Am gasit aceste produse,toate incarca in stagii si pana la maxim 0,8 Ah pt moto. 1) la 164 lei - http://caranda.shopm...-xs-0-8-3919001 http://www.causewayk...attery-charger/ 2) la 270 lei - http://www.performan...ate-4-dual.html 3) la 300 lei - care e pt toate si moto si masina si pot alege etc. http://caranda.shopm...-mxs5-0-3918977 Bune? Ms. Am mai citit tot aici pe topic si cred ca il cumpar pe cel de la 3). CTEK MXS5.0 ..ca e complet (ca am si masina ) si termin balciu. Editat Noiembrie 3, 2012 de warhammer23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcy89 Postat Decembrie 24, 2012 Share Postat Decembrie 24, 2012 Salutare. Probabil sa mai discutat dar nu am gasit Rasp la intrebare. Va Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Decembrie 24, 2012 Share Postat Decembrie 24, 2012 Cele cu gel de par. Cu gel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_mephisto Postat Decembrie 24, 2012 Share Postat Decembrie 24, 2012 Amindoua sunt bune.....depinde ce bani ai .........cele cu gel te tin mai mult insa si costul este pe masura ........dar si o Yuasa cu electrolit esta foarte buna (am una de 10 ani si mai merge) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lipton Postat Decembrie 24, 2012 Share Postat Decembrie 24, 2012 Bateria de la motocicleta se schimba pe baza codului din manualul de intretinere. Care in 90% din cazuri o sa reprezinte o baterie cu acid sau o baterie cu gel (exceptiile fiind Harley si BMW unde poti avea optiuni pe acid si pe gel). O baterie pe gel cu un amperaj nominal mai mare decat cel recomandat nu este intotdeauna solutia cea mai buna, te intereseaza si curentul furnizat in scurt (CCA). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 24, 2012 Share Postat Decembrie 24, 2012 (editat) cea mai buna e aia cu amperi adicatelea care vrea sa zica ca daca am o baterie mai puternica si ma scoate din necaz nu e bine??? siriosli ??? bmw...harley... hmmm nu crezi ca platesti marca... eu zic ca da, nu au nimic special motoretele alea Editat Decembrie 24, 2012 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Decembrie 24, 2012 Share Postat Decembrie 24, 2012 Cam offtopic, am bateria asta, dupa 2 ani ma cam lasa sau cel putin asta imi indica in bord. http://www.bateriimoto.ro/BATERII-CU-GEL--cID5.html problema e ca aparent e cu gel si pe ea scrie in engleza sa adaug acid de baterie cand nu mai merge bine. Nu inteleg daca e cu gel sau nu si daca pot sa adaug intradevar electrolit sau nu, HELP! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Decembrie 24, 2012 Share Postat Decembrie 24, 2012 cca se masoara la -18grade timp de zece secunde! unii spun amperi la pornire ! adica la 14 amperi poti da 5 automate iar la alta 8 youasa cu acid se apropie de calitate pret dar exista si mai bune peste 100 euro.pe gel! deci dupa buget! am uitat se poate pune daca este loc o baterie cu 30% cu amperi mai mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lipton Postat Decembrie 24, 2012 Share Postat Decembrie 24, 2012 Nu ai de ce sa pui baterie mai mare, asta e o baliverna urbana bazata pe principiul "cu cat mai mare cu atat mai bine". Daca nu porneste cu bateria recomandata de producator ori e bateria muci, ori problema e in alta parte. Iar o baterie mai mare aduce cu ea 2 dezavantaje sigure: - un pret mai mare - pierderea garantiei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcy89 Postat Decembrie 24, 2012 Share Postat Decembrie 24, 2012 Nu ai de ce sa pui baterie mai mare, asta e o baliverna urbana bazata pe principiul "cu cat mai mare cu atat mai bine". Daca nu porneste cu bateria recomandata de producator ori e bateria muci, ori problema e in alta parte. Iar o baterie mai mare aduce cu ea 2 dezavantaje sigure: - un pret mai mare - pierderea garantiei bn zis . in manualul meu scrie 12 V 14AH d ce cand caut pe siteuri moto si aleg modelul de motocicleta si anu si tot imi da baterie de 12V 12Ah? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Decembrie 24, 2012 Share Postat Decembrie 24, 2012 lipton are dreptate, pune codul care il recomanda producatorul! cauta exact codul si cauta bateria, e simplu! toti producatorii au acelasi cod, difera doar pretul in functie de producator! bateria are aceleasi caracteristici! si nu incerca sa pui baterie pe gel daca motocicleta a avut baterie cu acid din fabrica! desi mai toti zic nu e nici o problema, culmea este invers. cele pe acid nu prea suporta ok incarcarea pana pe la 15V pe cand cele pe gel nu au nici o problema.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 Nu ai de ce sa pui baterie mai mare, asta e o baliverna urbana bazata pe principiul "cu cat mai mare cu atat mai bine". Daca nu porneste cu bateria recomandata de producator ori e bateria muci, ori problema e in alta parte. Iar o baterie mai mare aduce cu ea 2 dezavantaje sigure: - un pret mai mare - pierderea garantiei aici trebuie sa te contrazic. nu iti pui baterie cu cca mai mare ca sa porneasca motoreta mai "altfel" decat ar trebui, desi sprag-ul (ambreiajul de pornire, "frai-ul" in popor) nu iti poate decat multumi. mai ales la monocilindrice si motoare mari in 2 cilindri fara decompresor. diferenta de pret e infima si garantia n-are nici o treaba, o pierzi daca pui mai mica, nu mai mare. cel putin de unde am luat eu pana acum. motivul principal pentru care iti pui o baterie mai mare este atunci cand ai consumatori in plus, gen o vesta incalzita si mansoane. la drum lung te ajuta mult. poti merge mai mult cu consumatorii porniti pana e nevoie sa-i opresti. cele mai ok sunt pe gel, pe langa faptul ca rezista mai mult nu curge nimic din ele sa-ti corodeze motorul, nu se evaporta nimic si, de obicei, sunt mai mici decat cele pe acid clasic. cca se masoara la -18grade timp de zece secunde! unii spun amperi la pornire ! adica la 14 amperi poti da 5 automate iar la alta 8 youasa cu acid se apropie de calitate pret dar exista si mai bune peste 100 euro.pe gel! deci dupa buget! am uitat se poate pune daca este loc o baterie cu 30% cu amperi mai mult ! se poate pune si cu 1000% mai multi amperi, "bateria" este un acumulator, nu o sursa de curent, "da" cat i se cere. p.s. @initiator: din cate stiu eu zzr-urile au avut de 10 si de 12 ah, nu de 14 din fabrica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 bmw...harley... hmmm nu crezi ca platesti marca... eu zic ca da, nu au nimic special motoretele alea Ehh.. scoate-i romanului asta din cap, in conditiile in care pentru el doar HD si BMW fac motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.