radu2000v Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 am comandat la TexasInstruments 6 circuite integrate ( maxim pentru free samples ) specializate pentru incarcarea bateriilor lifepo ... o sa revin cu detalii. Suna interesant, este vorba de BQ24105-Q1 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 circuitele sunt BQ24620 si BQ24630 dedicate pentru LiFePO4. o sa experimentez cu amindoua. o sa mai incerc transferul maxim de putere de la generator prin folosirea unui circuit PFC+buck , buck-boost ( limiat la maxim 60V intrarea datorita ci alese ) sau inversor de tensiune. prefer ultima varianta. daca la ralanti tensiunea se chinuie pe la 12V la turatie maxima sare de 60V. circuitele de incarcare accepta maxim 28V si trebuie un stabilizator intermediar. incerc sa folosesc in primul rind generatorul original si daca nu face fata la 10A la viteza de croaziera trec la trifazic. regulatoarele trifazic si cel original monofazic nu se vor folosi fiind niste mizerii dar trebuie sa am mare grija sa nu supravoltez CDI-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu2000v Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 circuitele sunt BQ24620 si BQ24630 dedicate pentru LiFePO4. o sa experimentez cu amindoua. o sa mai incerc transferul maxim de putere de la generator prin folosirea unui circuit PFC+buck , buck-boost ( limiat la maxim 60V intrarea datorita ci alese ) sau inversor de tensiune. prefer ultima varianta. daca la ralanti tensiunea se chinuie pe la 12V la turatie maxima sare de 60V. circuitele de incarcare accepta maxim 28V si trebuie un stabilizator intermediar. incerc sa folosesc in primul rind generatorul original si daca nu face fata la 10A la viteza de croaziera trec la trifazic. regulatoarele trifazic si cel original monofazic nu se vor folosi fiind niste mizerii dar trebuie sa am mare grija sa nu supravoltez CDI-ul Din ce am vazut la TI pe site, ambele circuite sunt limitate la 7 cell. Eu am socotit ca trebuie 8 cell (4 grupe de cate 2 in paralel, legate apoi in serie ptr a ajunge la ~14,8V). Bateriile vandute aici au tot 8 cell. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 o celula lifepo4 dezvolta 3.6V deci pentru a avea 14.4 V numarul de celule este 4 si numai acest numar conteaza. cite elemente pui in paralel nu are relevanta dpdv al tensiunii acestea tot 3.6V au intre borne. tocmai am primit coletul de la TI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu2000v Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 @BlueLed Am primit si eu acumulatorii si BQ24620 de la TI. O sa faci circuitul din schema de test ? La protectia celulelor te-ai gandit (sa nu scada tensiunea sub 3,2V pe celula) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 (editat) Referitor la SHORAI presupun ca sunt baterii excelente insa eu m-am lovit de serviciile lor si pot sa spun ca sunt de top. Pe scurt va relatez patania mea: cautat baterie pentru un 1200GS la care bateria originala statuse 2 ani fara a fi pornita...evident avea mari greutati la pornire insa am putut astepta coletul din Olanda(importator pentru Europa) - dealer o firma din Bulgaria - daca sunt interesati va pot da detalii. Am ales varianta de 21A vazand problemele aparute la posesorii de 1200 in cazul acestor baterii (initial si ei au gresit recomandand pe site 16A - din cate stiu le-au inlocuit pe toate cu 21A fara costuri suplimentare). Am utilizat bateria timp de 3 luni fara nici un fel de problema, insa intr-o dimineata bateria abia mai putea sa aprinda lcd-ul si ceasurile (complet moarta). Motivul (poate se mai gasesc "destepti" ca mine): din cauza unei folii(inclusa in chitul bateriei pentru a suplimenta diferenta de volum) aplicate pe fata bateriei, ramanea apa pentru cateva minute bune dupa fiecare ploaie sau spalare in zona mufei de incarcare......insa la scurt timp apa disparea (motiv pentru care nu am observat fenomenul).....parte din apa intra in baterie, parte se scurgea pe langa. Cert este ca in 3-4 luni pe langa ca au corodat toate contactele mufei de incarcare, bateria a murit din cauza apei ce s-a prelins in interior pe langa mufa. Resemnat, am scris un e-mail celor de la SHORAI USA cu descriere completa a celor intamplate (mi-am recunoscut vina usor voalat ) considerand ca si ei ar fi trebuit sa se gandeasca la acest aspect (fiind vorba de o baterie necapsulata precum cele cu acid la care nici nu iese acidul dar nici nu intra apa) si la faptul ca utilizatorul nu acorda o mare importanta amplasarii, caz in care se poate intampla exact ce am patit eu - mai mult, ei precizeaza ca poate fi asezata in orice pozitie ceea ce este corect, insa trebuie avuta mare grija la eliminarea apei din zona mufei de incarcare sau mai bine zis grija la a nu bloca scurgerea apei din zona mufei. Raspunsul lor imediat a fost sa le trimit poze cu mufa corodata si copia facturii de achizitie pentru a-mi trimite una noua fara nici un cost suplimentar - inlocuire (nici macar costuri de transport). Astazi am primit coletul si inca nu-mi vine sa cred ca mi-au schimbat-o in garantie. Una peste alta noua baterie sper sa reziste cei 10 ani - durata de viata estimata..........in orice caz in situatia mea, bateria a meritat toti banii...... Editat Septembrie 24, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Cand am avut BMW-ul , mi-am pus bateria asta de la Odyssey fabricata in USA , pt ca cineva de aici din Austia mi-a recomandat-o . Si am cautat prin Germania , Austria , si cel mai bun pret l-am gasit la ACHIMOTO.RO si cu tot cu transportul pana la Graz , am iesit mai ieftin decat as fi luat-o de aici . Acum am pe Varadero , luata tot de la el o marca de baterie de care nu am prea auzit JMT , ACHIMOTO.RO , si cum ziceau colagii mai sus , frate este aproape de 2 ori mai usoara decat varta care am avut-o inainte , si amperi de pornire mult mai multi . Daca va uitati la Achimoto pe site , si nu gasiti produsele dorite , dati un e-mail sau un telefon , si va oferteaza orice , eu chiar am ramas surprins cat bolunzenii poate sa aduca . Apropo si noi ne dam aici pe un circuit de cross cu Gas Gas si Yamaha , si anumite chestii tot de la el le luam . Este foarte importanata greutatea in momentul in care faci un sport cu motor , indiferent ca il faci profi sau amator . Cum zicea un coleg mai sus , cand ramai in padure , si nu mai poti pornii , si intarzii catve minute , poti pierde multe pozitii importnte , si cand faci de placere ceva - si iti si permiti , vorba aia daca dai jumate din cat valoreaza motocicleta pe telescopul spate , nu iti iei o baterie buna ? Iar pe strada , intradevar daca nu ai multi bani , te cam strange sa dai mult pe o baterie , dar eu am calculat si cat am dat pe 1 baterie buna si cat ma tinut , dadeam aproape aceeasi bani pe bateriile clasice , si mai multa bataie de cap . Dar intradevar aici trebuie sa ai banii adunati . - Si inca un punct , am vazut ca se discuta despre redresoare , intradevar si eu am intrebat cand am luat bateria daca trebui alt fel de redresor decat cel clasic , si raspunsul a fost ca da ! Ori iti iei un redresor special pt baterii Lithiu , sau iti iei un redresor care sa poata incarca orice fel de acumulator , iar eu l-am luat Optimate Lithiu - tot la de Achimoto la pretul de 525 ron . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OctavianG Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 Pe scurt. Detin un suzuki gs 450 S din 89, intretinut foarte bine pe care abia l-am inmatriculat si am facut 2 3 iesiri cu el. Imi consuma toata bateria. Am pus voltmetru pe baterie dupa ce am incarcat-o de la redresor de vreo 2 ori, odata imi indica 12.15 sau 12.10.( acum e in casa la 12.30) Cand pornesc motorul si incep sa il ambalez nu urca mai mult de 12.30, cu farul aprins chiar imi coboara in 11.90 11.95. La cablul de la minus am o fisa normala, dar la cablul de la plus care il conectez la baterie sunt doar fire care le invart si le strang de borna. Este vreo posibilitate sa fie de la cabluri, sau Diode? Sau mai rau Releu incarcare, alternator. CUm pot verifica alternatorul sau releul de incarcare daca este bun . Multumesc mult pe ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 O baterie incarcata trebuie sa aiba 12,6-12,9V. Cu motorul pornit si turat trebuie sa ai 14-15V. La tine nu incarca alternatorul. De obicei la motociclete releul contine si diodele. Verifica rezistenta intre fiecare 2 din cele 3 fire care vin de la alternator la releu. Vezi in manualul de service cat trebuie sa fie, oricum, cativa ohmi. Daca e ok atunci e releul stricat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 Ca sa masori corect bobinele statorului trebuie sa fie deconectate de "releul" de incarcare. Se fac cam 2 tipuri de masuratori: -rezistenta lor care trebuie sa aiba valoare mica, si sa fie cam aceiasi pentru oricare 2 bobine, si rezistenta catre masa care trebuie sa fie infinita; masurarile astea se fac cu motorul oprit; daca rezultatul e ok se trece la masurarea tensiunii generate - cu motorul pornit ( si releul deconectat), cu un voltmetru de curent alternativ ( multimetru pus ce V ~ ) se masoara tensiunea intre firele (galbene de obicei) care ies din alternator; intre oricare 2 fire trebuie sa ai o tensiune de genul 20Vca si 70-80Vca in functie de turatia motorului. Daca masuratorile astea sunt OK problema este la "releul" de incarcare. Sper sa te ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 (editat) O baterie incarcata trebuie sa aiba 12,6-12,9V. Cu motorul pornit si turat trebuie sa ai 14-15V. La tine nu incarca alternatorul. De obicei la motociclete releul contine si diodele. Verifica rezistenta intre fiecare 2 din cele 3 fire care vin de la alternator la releu. Vezi in manualul de service cat trebuie sa fie, oricum, cativa ohmi. Daca e ok atunci e releul stricat. Atata teorie pentru nimic ... daca ii incarca 15 e deja prea mult, un 14.50 e perfect. Nu ai de unde sa stii daca ii da sau nu curent generatorul din datele date de el pana acum. Scoate mufa de la generator(aia cu 3 fire galbene, sau 3 la fel) si masoara, cu motorul pornit la relanti si aparatul pe curent alternativ, intre fire (1 cu 2, 1 cu 3, 2 cu 3) si ar trebui sa ai in jur de 17-25V, nu conteaza exact cat, atata timp cat toate combinatiile dau cam acelasi curent fara fluctuatii mari(ex 21-20.5-21.5) daca astea sunt ok, curata mufa o pui la loc si treci mai departe. La iesirea din releu fara sa scoti mufa din el pui aparatul, de data asta pe curent continuu si masori ca si cum ai masura la baterie(la relanti si in ture, cu sau fara far); daca iti da intre 13 si 14-14.5v inseamna ca problema e undeva pe traseu gen mufe, sigurante, etc; daca nu se incadreaza in valori normale de incarcare schimba releul. Editat Octombrie 12, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OctavianG Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 (editat) Multumesc Foarte mult de raspunsuri. Nu ma asteptam sa le primesc asa de repede. Cand ma duc la servici oricum iau moto cu mine, si ma uit mai atent la ce ati scris. Ma asteptam la mesaje directe spre releu, dar tinand cont de vechimea motocicletei si starea pe partea electrica mai sper. Motocicleta nu a mers in ultimii 2 ani decat 1 luna, dar a fost pornita cu regularitate, si intretinut motorul. Cat despre cabluri , a trebuit sa curat odata o siguranta cu shimrghelul pentru ca nu se facea contact. Poate e si de la cabluri, am sa le fac pe rand (referitor la posturile de mai sus) Acum partea mai interesanta. Daca presupunand ca releul este dus, este posibil sa fie compatibil cu relee de suzuki gs 500? sau alte modele? Am gasit doar pe wemoto.ro pentru gs 450 la un pret cam de 80-100 euro( un pic scump , dar cei drept nu cunosc piata de piese moto inca) Editat Octombrie 12, 2012 de OctavianG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 http://www.electrexworld.co.uk/cgi-bin/sh000001.pl?REFPAGE=http%3a%2f%2fwww.electrexworld.co.uk%2facatalog%2fRR53.html&WD=gs450&PN=RR10.html%23aRR10#aRR10 - aici spune ca nu merge de pe GS 500 dar nu poti sti pana nu probezi exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 Io zic sa-i pui, totusi, o borna si la cablurile de "+"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OctavianG Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 Mda, am fost la un service pe langa zona unde lucrez. Releul de incarcare mai mult ca sigur este problema. Cand se ambaleaza motorul da sa incarce , dar foarte putin, nu ajunge la 13. cand sta la relanti consuma din baterie. Aveti vreo idee unde pot gasi un releu de incarcare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 Daca vrei unu de calitate iti recomand sa cumperi de la firma Ignitech din Cehia. Costa 100E cu tva dar daca poti sa-l iei pe firma il iei fara TVA adica cu 83.3E Releu de GS500 ai putea folosi dar probabil nu se potriveste exact la prinderi si la mufa, dar merge adaptat, cum defapt ar merge adaptat cam ori ce releu de japoneza ( care are alternator cu magneti , cu putere cel putin egala cu puterea alternatorului tau). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 Daca nu ai budget mare sau nu gasesti un releu potrivit, poti adapta un alt releu. Majoritate au functionalitate identica, si difere forma, mufe, etc. Poate te ajute daca pui o poza cu releul tau aici cu mufe in detaliu. Cum au constatat ca releu e de vina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OctavianG Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 Lucrurile au ramas in felul urmator. O cunostinta de a mea care este si colaborator cu serviceul unde am lasat azi motocicleta va cauta schema electrica, si va verifica rezistentele. Si eu mi-as dori foarte mult sa gasesc si o altfel de solutie, deoarece se gasesc foarte greu relee de incarcare si sunt si scumpe cam de la 80 de euro in sus. Abia am inmatriculat motocicleta( nu a fost inmatriculata in tara, doar un rand de numere rosii intr-un an si ceva) Pun un link de youtube care contine si o poza cum arata releul meu. http://www.ebay.com/itm/370513999564?item=370513999564&pt=Motorcycles_Parts_Accessories&cmd=ViewItem&hash=item56445af6cc&vxp=mtr Multumesc din nou tuturor pentru informatii, si brainstorming:) O zi frumoasa tuturor, Ps: nu stiu cum ar putea fi modificat un releu de genul acesta, si nu am cunostinte in electronica Totodata ma gandesc ca poate fi si alta solutie. Problema nu este ca ar incarca prea mult, peste 15 ci dimpotriva, doar la turatii mari abia ridica la 12.50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 Deci problema poate sa fie si din alternator. Fii sigur care este problema, inainte sa incepi cu cheltuieli. Asta e motoreta? http://www.manualedereparatie.info/download/suzuki-gs-250-x-400-450-twins-1979-1985-manual-de-reparatie.html Daca da, poti folosi cam orice releu cu 5 pini cum e folosit la motocicleta, cu o adaptare mica la mufa de la instalatia motorului. E important sa montezi releu in asa fel in cat sa se raceste bine pe cadru si/sau in vant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OctavianG Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 Da, aceasta este motoreta, pe acte anul de fabricatie este 1987. este exact la fel ca cea din manualul de reparatii pe prima pagina. Am sa vad in decursul zilei de luni de unde provine problema mai atent. Poate este de la alternator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
whiteman Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 Lucrurile au ramas in felul urmator. O cunostinta de a mea care este si colaborator cu serviceul unde am lasat azi motocicleta va cauta schema electrica, si va verifica rezistentele. Si eu mi-as dori foarte mult sa gasesc si o altfel de solutie, deoarece se gasesc foarte greu relee de incarcare si sunt si scumpe cam de la 80 de euro in sus. Abia am inmatriculat motocicleta( nu a fost inmatriculata in tara, doar un rand de numere rosii intr-un an si ceva) Pun un link de youtube care contine si o poza cum arata releul meu. http://www.ebay.com/...45af6cc&vxp=mtr Multumesc din nou tuturor pentru informatii, si brainstorming:) O zi frumoasa tuturor, Ps: nu stiu cum ar putea fi modificat un releu de genul acesta, si nu am cunostinte in electronica Totodata ma gandesc ca poate fi si alta solutie. Problema nu este ca ar incarca prea mult, peste 15 ci dimpotriva, doar la turatii mari abia ridica la 12.50. Salut, Problema ta poate fi ori de la alternator ori de la releu. Daca nu ma insela memoria motoreta ta are o singura siguranta de 15A din sticla. Acum pentru a depista problema scoti mufa de la releul de incarcare si vei gasi 5 fire din care primul din stg ar trebui sa fie negru cu alb care este masa. Trebuie sa mai ai un fir rosu care este firul de + care se duca la baterie. Celelalte trei fire sunt cele 3 faze care vin din alternator. Ar trebui sa fie urmatoarele culori. Galben, alb cu rosu, si alb cu albastru. Ca sa verifici fazele alternatorului masori continuitatea intre cele trei faze. Adica toate fazele tre sa conduca intre ele. Nu stiu exact ce rezistenta tre sa aibe pentru asta tre sa faci rost de un manual. Daca toate cele trei faze conduc curent intre ele, masori izolatia fiecarei faze la masa. Adica nici o faza nu tre sa conduca curent la masa. Mai poti incerca sa masori tensiunea generata de alternator intre cele trei faze. ATENTIE! acolo este curent alternativ. Trebuie sa setezi apapratul de masura pe curent alternativ la valoare pesate 100 V. Cu mufa scoasa pornesti motorul si masori tensiunea intre fieacare cele trei faze care tre sa fie aprox 75 V curent altenativ la 5000 de ture. Daca toate masuratorile sunt ok atunci intra in discutie releul de incarcare. Daca o sa gasesc pe undeva un manual pt motoreta ta si timpul necesar poate te pot ajuta si cu schema de masurare a releului. Musai tre sa veirifici ca firul alb cu negru sa conduca bine la masa. Verifica si firul de la borna de - a bateriei sa faca contact bun la ambele capete. Una din cauzele principale de bulire a releului de incarcare este legatura proasta la minusul bateriei. Daca incerci sa adaptezi alt releu tre sa faci rost de schema instalatiei din care e releul ala ca sa vezi excat pozitia papucilor. Daca gasesti un releu din care ies fire tre sa ti minte ca rosul este intotdeauna +`ul care se duce in baterie, un fir tre sa fie masa de obicei verde sau negru cu alb iar trei fire sunt fazele alternatorului. In cazul in care releul pe care incerci sa il adaptezi are si un al sasela fir, de obicei negru, ala trebuie legat la un + care vine din contact. Sper ca am fost de ajutor cat de cat. Cu stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 Lucrurile au ramas in felul urmator. O cunostinta de a mea care este si colaborator cu serviceul unde am lasat azi motocicleta va cauta schema electrica, si va verifica rezistentele. Si eu mi-as dori foarte mult sa gasesc si o altfel de solutie, deoarece se gasesc foarte greu relee de incarcare si sunt si scumpe cam de la 80 de euro in sus. Abia am inmatriculat motocicleta( nu a fost inmatriculata in tara, doar un rand de numere rosii intr-un an si ceva) Pun un link de youtube care contine si o poza cum arata releul meu. http://www.ebay.com/...45af6cc&vxp=mtr Multumesc din nou tuturor pentru informatii, si brainstorming:) O zi frumoasa tuturor, Ps: nu stiu cum ar putea fi modificat un releu de genul acesta, si nu am cunostinte in electronica Totodata ma gandesc ca poate fi si alta solutie. Problema nu este ca ar incarca prea mult, peste 15 ci dimpotriva, doar la turatii mari abia ridica la 12.50. chiar daca releul e cu 5 fire iti recomand unul sh (daca nu ai bani) cu 6 fire (din care 2 rosii) "de firma" ( adica Honda, yamaha etc) cu radiator cat mai mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 (editat) Masoara alternatorul la "mers in gol". Compara masuratorile cu valorile din manualul de service. Eu mizez pe stator ca e ars sau aproape ars .... Editat Octombrie 14, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OctavianG Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 (editat) Buna seara, Eram dator cu un raspuns pentru a inchide topicul. Multumesc pentru ajutor si mai ales pentru promptitudine. Pana la urma a fost vorba de alternator si nu de releul de incarcare care functioneaza foarte bine. Am pus un Stator nou cu ajutorul lui Ionut(Madras iasi) si motocicleta functioneaza foarte bine . De fapt trage acum mult mai puternic ca inainte. Pentru cei 44 de cai putere care probabil ca ii mai are avand in vedere vechimea motocicletei, dar starea buna a motorului trage imens de tare pentru greutatea mea:) 1.70 58 de kg. O seara buna, si multumesc din nou! Va urez o Iarna fara zapada:)) Editat Octombrie 19, 2012 de OctavianG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warhammer23 Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 (editat) Vreau sa cumpar un redresor special pt bateriile moto. Am inteles ca e trebuie incarcate cu un curent cat mai mic din ce am citit 10% din capacitatea totala (bateria care o am Varta pe gel de 12 Ah => ~ maxim 1,2 Ah.) Am gasit aceste produse,toate incarca in stagii si pana la maxim 0,8 Ah pt moto. 1) la 164 lei - http://caranda.shopm...-xs-0-8-3919001 http://www.causewayk...attery-charger/ 2) la 270 lei - http://www.performan...ate-4-dual.html 3) la 300 lei - care e pt toate si moto si masina si pot alege etc. http://caranda.shopm...-mxs5-0-3918977 Bune? Ms. Am mai citit tot aici pe topic si cred ca il cumpar pe cel de la 3). CTEK MXS5.0 ..ca e complet (ca am si masina ) si termin balciu. Editat Noiembrie 3, 2012 de warhammer23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.