yuk Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 (editat) si mie imi trebuie o baterie pe un kawa 636 model 2005. am gasit asa: YTX9-BS- baterie moto Toplite Pret: 193 Lei YTX9-BS - baterie moto cu Gel JMT Pret: 243 Lei YTX9-BS – Acumulator moto AGM cu pachet acid Landport Pret: 116 Lei YTX9-BS - baterie moto Varta Pret: 139 Lei YTX9-BS - baterie moto Bosch Pret: 148 Lei YTX9-BS (ETX9-BS) - baterie moto Exide Pret: 166 Lei YTX9-BS - baterie moto Yuasa Pret: 217 Lei e vreo firma anume care ar fi mai buna sau ceva? nimic nu-i pe gratis in lumea asta ... Editat Februarie 1, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 (editat) gel e tehnologie mai noua, din cate stiu eu "functioneaza" in orice pozitie. (daca ai moto cazuta, poate cu baterie cu gel porneste mai bine/repede ) buna e aia care poate sa-nvarta demarorul si sa porneasca utilajul Editat Februarie 1, 2013 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
defcon Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 si mie imi trebuie o baterie pe un kawa 636 model 2005. am gasit asa: YTX9-BS- baterie moto Toplite Pret: 193 Lei YTX9-BS - baterie moto cu Gel JMT Pret: 243 Lei YTX9-BS – Acumulator moto AGM cu pachet acid Landport Pret: 116 Lei YTX9-BS - baterie moto Varta Pret: 139 Lei YTX9-BS - baterie moto Bosch Pret: 148 Lei YTX9-BS (ETX9-BS) - baterie moto Exide Pret: 166 Lei YTX9-BS - baterie moto Yuasa Pret: 217 Lei e vreo firma anume care ar fi mai buna sau ceva? Din lista aia sa scoti din start Bosch-ul. Iti recomand Toplite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Din lista aia sa scoti din start Bosch-ul. Iti recomand Toplite Cred ca glumesti. Nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar Toplite sunt cele mai proaste baterii pe care le-am gasit vreodata pe motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigAir Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 diferenta este: FARA Intretinere = GEL CU Intretinere = Electrolit oricare dintre ele e buna dar eu parca as opta la ceva fara intretinere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 gel e tehnologie mai noua, din cate stiu eu "functioneaza" in orice pozitie. (daca ai moto cazuta, poate cu baterie cu gel porneste mai bine/repede ) buna e aia care poate sa-nvarta demarorul si sa porneasca utilajul ""alea fara intretinere, functioneaza in orice pozitie""....dar sunt moto la care sunt "obligatorii"...adica pozitia bateriei nu e verticala, si esti obligat sa folosesti o asemenea baterie. La cele cu electrolit( toate au electrolit....cum zicea cineva mai sus ) ai un min si un max la nivel- tre sa ai placile 'sub' electrolit.....daca sta inclinata....mai sunt sub electrolit ?.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunwaves Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 (editat) Va salut baieti, scriu aici pentru ca nu mai stiu unde sa caut raspuns, deci am o problema la motocicleta o Hyosung GT125R.Problema sta in felul urmator, releul de incarcare s-a dus, nu mai incarca neam, am pus un aparat de masura pe baterie sa vad daca primeste tensiune de la releul de incarcare si nimic sta la 12,78 W, din cate am inteles pornita motocicleta ar trebui sa stea la 14 W. Acum incerc sa caut un releu de incarcare SH, aici as dori ajutorul vostru pentru ca nu am idee cum sa identific seria sau codul releului pentru a putea lua altul (nu neaparat de Hyosung), am inteles ca majoritatea pieselor de pe Hyosung corespund cu cele de pe Suzuki .Multumesc anticipat si asfalt uscat . Editat Aprilie 4, 2013 de sunwaves Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 (editat) cauta pe net dupa seria de la motoreta ta piesa de care ai nevoie ca tre sa gasesti ceva. daca nu da jos de pe ea releul si vezi ce scrie pe el. Daca se potriveste cu ceva de la alt moto vezi ca se gasesc si piese aftermarket care sunt compatibile. Spor! Editat Aprilie 4, 2013 de Zven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 volti, nu wati... sper ca ai masurat cu motorul pornit... vezi ca iti spune in manual si la ce ture trebuie sa aiba ~14. 14v nu e o valoare fixa, difera de la motor la motor, unele incarca 13.5, altele chiar 15! multe "nu incarca" la relanti, adica foarte putin. in general turatia la care se masoara e de 4-5000 rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucaemanuel Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 eventual pune aici o poza cu el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunwaves Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Greseala mea ai dreptate. Am turat o pana in 4000 rpm sa stii si tot asa imi arata 12 si ceva in orice caz nu trecea de 13 .Deci presupun ca e de la releu nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 In multe cazuri, daca iti incarca peste 12.5-12.7 v ar trebui sa fie ok. Tragic este cand scade sub 12.5v. Eventual masoara si dupa ce a stat motorul vreo 2 ore. Daca ai sub 12.5 posibil sa ai o problema si cu bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noobzor Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Greseala mea ai dreptate. Am turat o pana in 4000 rpm sa stii si tot asa imi arata 12 si ceva in orice caz nu trecea de 13 .Deci presupun ca e de la releu nu ? Poti verifica si instalatia electrica de la alternator, etc. Mie imi arata 12.5 la relanti si aveam un fir din trei rupt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunwaves Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Deci daca motorul este oprit si pun pe borne aparatul imi arata 12.5 daca ii dau la automat si o tin la relanti 12.7 , 12.8 maxim . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sebi H Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 (editat) daca nu iti incarca valoarea de 12.5 sau ce valoare iti indica tie e tensiunea din baterie !,masoara si bateria Editat Aprilie 4, 2013 de Sebi H Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 (editat) Va salut baieti, scriu aici pentru ca nu mai stiu unde sa caut raspuns, deci am o problema la motocicleta o Hyosung GT125R.Problema sta in felul urmator, releul de incarcare s-a dus, nu mai incarca neam, am pus un aparat de masura pe baterie sa vad daca primeste tensiune de la releul de incarcare si nimic sta la 12,78 W, din cate am inteles pornita motocicleta ar trebui sa stea la 14 W. Acum incerc sa caut un releu de incarcare SH, aici as dori ajutorul vostru pentru ca nu am idee cum sa identific seria sau codul releului pentru a putea lua altul (nu neaparat de Hyosung), am inteles ca majoritatea pieselor de pe Hyosung corespund cu cele de pe Suzuki .Multumesc anticipat si asfalt uscat . Bai, tu postezi la misto? Ai la semnatura service moto si ceri sfat pe forum ..... ce dumnezeului, pai n-as veni acolo nici daca ar fi gratis. volti, nu wati... sper ca ai masurat cu motorul pornit... vezi ca iti spune in manual si la ce ture trebuie sa aiba ~14. 14v nu e o valoare fixa, difera de la motor la motor, unele incarca 13.5, altele chiar 15! multe "nu incarca" la relanti, adica foarte putin. in general turatia la care se masoara e de 4-5000 rpm. Tu ii mai dai si mura'n gura, probabil din cauza ca nu se intereseaza de'o honda! Parca ar conta V cu W, se pune la dublu si gata Editat Aprilie 4, 2013 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunwaves Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Era inevitabil sa nu apara si un critic ca tine, e treaba mea ce tin la semnatura si ce intreb aici, si e strict problema mea ce conduc poate imi plac mai mult coreenii decat japonezii , dar presupun ca nici nu stiai ca Hyosung sunt fabricate in Coreea de Sud, in fine, va multumesc tuturor pentru sfaturi si ajutor, asfalt uscat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 (editat) Era inevitabil sa nu apara si un critic ca tine, e treaba mea ce tin la semnatura si ce intreb aici, si e strict problema mea ce conduc poate imi plac mai mult coreenii decat japonezii , dar presupun ca nici nu stiai ca Hyosung sunt fabricate in Coreea de Sud, in fine, va multumesc tuturor pentru sfaturi si ajutor, asfalt uscat . Poate sa fie facute si pe marte, bai omule, tu nu esti sanatos, cum sa fi service moto .... moto ce? de care? Deci sa inteleg ca sint eu prea critic? Adica daca ma duc la service, sa ma astept sa ma intrebe care-i diferenta intre V si W? Foarte tare, inseamna ca sint pretentios, si cusurgiu, si daca moto a fost facuta in anglia, este cu totul altfel treaba cu electrica decit in china, nu mai spun de coreea. Editat Aprilie 4, 2013 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 off topic! pot sa te intreb care e faza cu sunwavesu? ...lucrez acolo nu de alta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Deci daca motorul este oprit si pun pe borne aparatul imi arata 12.5 daca ii dau la automat si o tin la relanti 12.7 , 12.8 maxim . poti sa verifici firele si mufele in prima instanta. nu o singura data am reparat motoare care nu incarcau din cauza unei simple mufe oxidata sau topita! Poate sa fie facute si pe marte, bai omule, tu nu esti sanatos, cum sa fi service moto .... moto ce? de care? Deci sa inteleg ca sint eu prea critic? Adica daca ma duc la service, sa ma astept sa ma intrebe care-i diferenta intre V si W? Foarte tare, inseamna ca sint pretentios, si cusurgiu, si daca moto a fost facuta in anglia, este cu totul altfel treaba cu electrica decit in china, nu mai spun de coreea. poate nu e service-ul lui si face doar reclama! daca e al lui ai dreptate, e trist... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunwaves Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 (editat) Inca odata multumesc frumos tuturor, nu vreau sa mai am de-a face cu tine "contabile" , pe de alta parte mersi "Performance S." o sa iti urmez sfaturile si o sa vad ce pot face, salutari. Editat Aprilie 4, 2013 de Crazy-devil jignire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 (editat) poti sa verifici firele si mufele in prima instanta. nu o singura data am reparat motoare care nu incarcau din cauza unei simple mufe oxidata sau topita! poate nu e service-ul lui si face doar reclama! daca e al lui ai dreptate, e trist... Hai sa zicem ca nu-i al lui service-ul, ce ii face? ..... poate reclama negativa, hai cum ar fi sa postez eu pe aici intrebari de arhitectura, rezistenta sau instalatii (mi-ar sarii toti sefii in cap).... ar da ca naiba! Si dupa ce mi se atrage atentia, sa-l fac pe ala ..... cam cu ce-mi permit anii cu care am plecat in lume. off topic! pot sa te intreb care e faza cu sunwavesu? ...lucrez acolo nu de alta! Cred ca nici o legatura, tot unuia care lucreaza pe acolo ii desenez eu o casuta luna asta, dar nici o legatura ca si comportament cu ... "specimenul". Editat Aprilie 4, 2013 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Poate sa fie facute si pe marte, bai omule, tu nu esti sanatos, cum sa fi service moto .... moto ce? de care? Deci sa inteleg ca sint eu prea critic? Adica daca ma duc la service, sa ma astept sa ma intrebe care-i diferenta intre V si W? Foarte tare, inseamna ca sint pretentios, si cusurgiu, si daca moto a fost facuta in anglia, este cu totul altfel treaba cu electrica decit in china, nu mai spun de coreea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebeselea Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Cod intern : CBTX9-BS Voltaj : 12 V Capacitate : 8 Ah Lungime x Latime x Inaltime : 150 x 87 x 105 mm Garantie : 6 luni Fișa tehnică : Pret en-detail (fara TVA) : 75 Lei Observatii : AGM - fara intretinere olosit cineva baterii moto de la rombat , ce parere aveti ? mai sus proprietatile, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninel60 Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Cod intern : CBTX9-BS Voltaj : 12 V Capacitate : 8 Ah Lungime x Latime x Inaltime : 150 x 87 x 105 mm Garantie : 6 luni Fișa tehnică : Pret en-detail (fara TVA) : 75 Lei Observatii : AGM - fara intretinere olosit cineva baterii moto de la rombat , ce parere aveti ? mai sus proprietatile, Anul trecut am cumpărat o baterie Rombat de 12AH şi sunt mulţumit de ea.Am dat pe ea 115 lei de la un magazin de piese auto şi o folosesc la un motor de 750cm3.Deocamdată sunt mulţumit de ea,menţionez că am pornit motorul acum 5 zile după o pauză de 5 luni şi a învârtit f bine.Cred că-şi merită preţul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.