dedant68 Postat Ianuarie 19, 2015 Share Postat Ianuarie 19, 2015 baterie sigilata inca n-am incercat sa "de-capacesc" Tu poti sa faci ce vrei tu si sa asculti cu sfintenie ce scrie pe instructiuni. Am o baterie, scuzati.... acumulator care tocmai intra in al zecelea sezon, tratat cu picatura chinezeasca Nu incerci, nu afli. Am avut si eu acumulator AGM de 5 ani, tratat cu incarcator inteligent iarna..am vandut moto cu el, in anul 2 la proprietar inca functiona in toamna, dar fara experiente "from the past" ! » Post actualizat in 20 Jan 2015 05:30 baterie sigilata inca n-am incercat sa "de-capacesc" Tu poti sa faci ce vrei tu si sa asculti cu sfintenie ce scrie pe instructiuni. Am o baterie, scuzati.... acumulator care tocmai intra in al zecelea sezon, tratat cu picatura chinezeasca Nu incerci, nu afli. zapp, on 18 Jan 2015 - 18:29, said: Oameni buni .... eu m-am jucat cu bateria mea (AGM) ... Masurata initial - 12.0 V Completata cu apa distilata (DESI E AGM - SCRIE MARE "DO NOT OPEN") , pusa la incarcat. Domnule Cezar, Te informez ca AGM este o "baterie" asa cum iti place tie sa spui, sigilata.............OK? imi pare bine, si uite asa ai mai aflat cate ceva domnule mecanic de service moto in domeniul electric. Este bine sa citesti inainte de a posta, iar cand nu cunosti un domeniu, evita-l !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 Salutare , am o baterie pe gel ( agm ) banner bike bull 12v cu 8A in toamna cand am pus mobra la iernat am dat o jos de pe moto si am pus o in camera la mine la caldura ( undeva jos) apoi acum dupa vro 2 luni de stat zic sa o pun pe un redresor moto sa isi revina putin sa pornesc si eu mobra , zis si facut ...ma duc cu ea la redresor acolo verde , voltaj 12,4 in ea ,,,zic buuuun mama ce baterie buna am ,..dai si fugi cu ea la moto sa o pornest montez tot cand surprizaaaaa a invartit de 2 ori si moarta! dau curent de la masina porneste ...o las 10 minutele pornita opresc si porneste la sfert cu bateria . WTF??? Ceva pareri , solutii , daca aveti as fi recunoscator , multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 Un acumulator trebuie incarcat o data pe luna daca vrei sa l ai Valoarea tensiunii la borne trebuie sa fie intre 12.8 - 13 V Sub 12.8 probleme. Masuratoarea trebuie facuta cu un digital de calitate. Incarcatorul trebuie sa furnizeze curent de incarcare de max 10% din curentul nominal al bateriei Deosebirea este evidenta intre acumulatorii ordinari si cei consacrati ca marca De asemenea intre cei cu gel si cei cu acid. Mai nou dau ora exacta acumulatorii LiFeFo4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 Un acumulator trebuie incarcat o data pe luna daca vrei sa l ai Valoarea tensiunii la borne trebuie sa fie intre 12.8 - 13 V Sub 12.8 probleme. Masuratoarea trebuie facuta cu un digital de calitate. Incarcatorul trebuie sa furnizeze curent de incarcare de max 10% din curentul nominal al bateriei Deosebirea este evidenta intre acumulatorii ordinari si cei consacrati ca marca De asemenea intre cei cu gel si cei cu acid. Mai nou dau ora exacta acumulatorii LiFeFo4 incarcatorul e cel din lidl ultimate speed am uitat sa precizez , am pus bateria pe un redresor clasic timp de 10 minute , si acum am pus - o pe cel ultimate speed si vad ca nu mai sare pe verde unde spune ca este plia ci arta ca incarca , probabil a fost prea descarcata...ma gandesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 La 12,4 era deja descarcata... i-ai mai dat si tu 2-3 chei, s-a dus la 12, atunci sigur s-a descarcat de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 In cazul bateriei de mai sus, este necesar un incarcator care sa scoata la iesire 14,4 v la un curent de 800 mA cu deconectare automata a procesului de incarcare . Deci un incarcator cu reglajul electronic al curentului de incarcare si al tensiunii Vorbeste cu un elecronist sa ti construiasca unul. Nu stiu daca se gasesc pe piata. Dar poti masura cu instrumentul ce stie sa faca redresorul LIDL: poate e ce trebuie si atunci ai scapat. Oricum in opinia mea bateria e compromisa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 Salutare , am o baterie pe gel ( agm ) banner bike bull 12v cu 8A in toamna cand am pus mobra la iernat am dat o jos de pe moto si am pus o in camera la mine la caldura ( undeva jos) apoi acum dupa vro 2 luni de stat zic sa o pun pe un redresor moto sa isi revina putin sa pornesc si eu mobra , zis si facut ...ma duc cu ea la redresor acolo verde , voltaj 12,4 in ea ,,,zic buuuun mama ce baterie buna am ,..dai si fugi cu ea la moto sa o pornest montez tot cand surprizaaaaa a invartit de 2 ori si moarta! dau curent de la masina porneste ...o las 10 minutele pornita opresc si porneste la sfert cu bateria . WTF??? Ceva pareri , solutii , daca aveti as fi recunoscator , multumesc! Salut. Trebuie sa lasi redresorul sa-si faca ciclul daca vrei sa o incarce. Am si eu acelasi redresor si functioneaza un urmatorul fel. Se pune bateria pe el, bagi in priza, si pe display o sa-ti afiseze ce tensiune ai in momentul respectiv. (nu stiu cat de precisa este masuratoarea) Ca sa inceapa incarcarea, selectezi programul reprezentat prin simbolul unei motociclete si de aici isi face treaba. O incarcare corecta o sa dureze vreo 6-8 ore. In acest timp tensiunea urca pana pe la 14.8 Volti (sa nu te sperii, e normal la bateriile de acest tip), dupa care coboara la 13V si se stabilizeaza acolo. Dupa toate astea, redresorul intra singur in modul "intretinere" si daca doresti, poti lasa bateria pe el o perioada lunga de timp, nu este nici o problema. Abia dupa asta poti spune ca bateria e incarcata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sarpee Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 Salut. Trebuie sa lasi redresorul sa-si faca ciclul daca vrei sa o incarce. Am si eu acelasi redresor si functioneaza un urmatorul fel. Se pune bateria pe el, bagi in priza, si pe display o sa-ti afiseze ce tensiune ai in momentul respectiv. (nu stiu cat de precisa este masuratoarea) Ca sa inceapa incarcarea, selectezi programul reprezentat prin simbolul unei motociclete si de aici isi face treaba. O incarcare corecta o sa dureze vreo 6-8 ore. In acest timp tensiunea urca pana pe la 14.8 Volti (sa nu te sperii, e normal la bateriile de acest tip), dupa care coboara la 13V si se stabilizeaza acolo. Dupa toate astea, redresorul intra singur in modul "intretinere" si daca doresti, poti lasa bateria pe el o perioada lunga de timp, nu este nici o problema. Abia dupa asta poti spune ca bateria e incarcata. Imi poti spune de unde ai luat redresorul cu functia de intretinere ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 De la Lidl. Ultimate Speed ULGD 3.8 A1 se numeste. Probabil exista sanse sa gasesti pe internet puse la vanzare de catre cei care au luat cu sacul. Momentan nu mai exista in promotia magazinului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sarpee Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 (editat) La ce pret era in LIDL? pe okazii l-am gasit la 170 lei Editat Februarie 9, 2015 de sarpee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 (editat) Salutare. Am si eu o baterie cu probleme sau...habar n-am asa ca va intreb pe voi. Am mesterit ceva la mobra si am observat ca nu mai are lichid bateria in ea pana la semne upper/lower,era sub lower cu vreo 2 cm asa ca am golit tot din ea si am pus electrolit nu apa distilata. Nu stiu daca am procedat corect dar asta e,daca am stricat-o iau alta,pornea si destul de greu mobra in ultimul timp. Am si un incarcator/redresor sau ce o fi dar e de pe vremea lu'...adica e vechi asa ca am pus-o la incarcat bateria dupa ce am pus electrolit in ea. Redresorul are un gemulet in care e un grafic cu un ac,care indica nu stiu ce,scrie ca acel ac cand e pe 0 bateria e incarcata,cand am pus-o la incarcat indica 8,graficul e de la zero la 10,acum dupa 2 ore de incarcat indica 4. Mai este buna de ceva bateria sau pot s-o arunc?Imaginile nu sunt prea clare. Am uitat sa mai spun ca bateria a inceput sa "fiarba" e normal? a inceput sa faca asa in timpul incarcarii. Editat Februarie 9, 2015 de yamaha yzf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 La oferta din toamna a costat 45 lei, daca imi aduc bine aminte. Oricum, pana in 50 de lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sarpee Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 Am inteles, cred ca prin toamna mai gasesc la ei, ms de informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 Un acumulator trebuie incarcat o data pe luna daca vrei sa l ai Valoarea tensiunii la borne trebuie sa fie intre 12.8 - 13 V Sub 12.8 probleme. Masuratoarea trebuie facuta cu un digital de calitate. Incarcatorul trebuie sa furnizeze curent de incarcare de max 10% din curentul nominal al bateriei Deosebirea este evidenta intre acumulatorii ordinari si cei consacrati ca marca De asemenea intre cei cu gel si cei cu acid. Mai nou dau ora exacta acumulatorii LiFeFo4 Se stabileste un curent de incarcare in varianta normala, cea "soft" de 10% din capacitatea nominala acumulatorului( Ah). La o incarcare rapida se poate ajunge pana la 15 % , dar reducandu-se timpul aferent incarcarii. » Post actualizat in 09 Feb 2015 15:49 Salutare , am o baterie pe gel ( agm ) banner bike bull 12v cu 8A in toamna cand am pus mobra la iernat am dat o jos de pe moto si am pus o in camera la mine la caldura ( undeva jos) apoi acum dupa vro 2 luni de stat zic sa o pun pe un redresor moto sa isi revina putin sa pornesc si eu mobra , zis si facut ...ma duc cu ea la redresor acolo verde , voltaj 12,4 in ea ,,,zic buuuun mama ce baterie buna am ,..dai si fugi cu ea la moto sa o pornest montez tot cand surprizaaaaa a invartit de 2 ori si moarta! dau curent de la masina porneste ...o las 10 minutele pornita opresc si porneste la sfert cu bateria . WTF??? Ceva pareri , solutii , daca aveti as fi recunoscator , multumesc! Un acumulator in stationare trebuie verificat permanent, in fiecare saptamana daca nu este conectat la un incarcator "inteligent "care controleaza procesul de incarcare prin bucla de reglare automata. Verificare cu un voltmetru de c.c, iar cand tensiunea la borne scade sub 12,7 V se conecteaza acumulatorul la un redresor. Cand tensiunea ramane constanta pentru 2 ore, procesul de incarcare este terminat(cazul acumulatorilor AGM-fara intretinere). In cazul celor cu intretinere, la emanarea de gaze, procesul de incarcare este finalizat. Un acumulator in stare de incarcare 100% va avea la borne o tensiune cuprinsa in intervalul (12,7-13,1)V. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 Pai ce gel ca nu a curs nimic din ea,si o pun asa laincarcat?cucu doapele scoase sau acoperite? Daca las acoperite nu are risc de explozie,cand am scos dopurile a fasait iti pierzi vremea, nu este nici cu gel si nu este nici cu intretinere. Nu s-a evaporat acid, asa "babeste": elementii au absorbit tot acidul, asa face ashtea cu acid fara intretinere, pt a preveni evaporarea ... studiati pe saiturile de acumulatori. Pe capace ar trebui sa scrie "do not open, you're wasting your time" . Singurul lucru care l-ai putea face este sa completezi si apoi sa improsti cu acid pe acolo. » Post actualizat in 09 Feb 2015 18:03 Apropos: bateria mea (8ah)are 5 sezoane si acum daca nu am pornit cam 6-7 saptamani a scazut la 12,06V , a pornit din prima si daca m-am dat cam o ora avea 12,65 (a 2a zi) . Intrebarea este care ar fi tensiunea sub care injectia nu mai porneste? Bateria este una de calitate medie, montata de yamaha (GT9B-4 marca GS) , stiu ca are pretul cam 80-90 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 acum daca nu am pornit cam 6-7 saptamani a scazut la 12,06VCred ca ai gresit ceva, la tensiunea aia nu-ti invirte o data motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 (editat) Nu neaparat, depinde mult de baterie, Am si eu o baterie deasta mai incapatanata care refuza sa moara, A fost abuzata grav,a ramas cu consumator pe ea vreo 3 zile iar cand mi-am dat seama avea 0.00V iar dupa ce i-am deconectat consumatorul avea 0.2V, am vrut initial sa o arunc dar mai mult din curiozitate i-am mai dat o sansa. Am pus-o la incarcat cu un alimentator mic de 15V din care sugea doar cativa mA. Dupa vreo zi jumate s-a intamplat minunea si a inceput sa traga curent calumea, adica mai mult decat cei1.5A pe care-i putea genera alimentatorul care intra in protectie ciclic. S-a tot incarcat asa in pulsuri inca vreo zi pana a ajuns la o tensiune normala. Asta s-a intamplat in decembrie 2012. De atunci nu prea a fost folosita, doar am pornit cu ea cateva motociclete si scutere . Din august 2014 am inceput s-o folosesc la motorul meu si nu mi-a facut figuri. In standby , adica la cateva ore dupa ce opresc motorul nu are niciodata mai mult de 12.3V . Daca sta mai mult timp nemearsa scade si mai mult si cu toate astea dau linistit cateva butoane cate ii sunt necesare pompei sa umple carburile dupa o perioada mai lunga de stationare. Am avut si cazuri inverse, baterii neabuzate, cu tensiunea la borne "in parametri" dar care-mi mureau la primul buton. Asa ca mie nu mi se pare deloc imposibil ca o baterie cu 12V la borne sa fie in stare sa porneasca o motocicleta. Editat Februarie 9, 2015 de binox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 Nu neaparat, depinde mult de baterie, Am si eu o baterie deasta mai incapatanata care refuza sa moara, A fost abuzata grav,a ramas cu consumator pe ea vreo 3 zile iar cand mi-am dat seama avea 0.00V iar dupa ce i-am deconectat consumatorul avea 0.2V, am vrut initial sa o arunc dar mai mult din curiozitate i-am mai dat o sansa. Am pus-o la incarcat cu un alimentator mic de 15V din care sugea doar cativa mA. Dupa vreo zi jumate s-a intamplat minunea si a inceput sa traga curent calumea, adica mai mult decat cei1.5A pe care-i putea genera alimentatorul care intra in protectie ciclic. S-a tot incarcat asa in pulsuri inca vreo zi pana a ajuns la o tensiune normala. Asta s-a intamplat in decembrie 2012. De atunci nu prea a fost folosita, doar am pornit cu ea cateva motociclete si scutere . Din august 2014 am inceput s-o folosesc la motorul meu si nu mi-a facut figuri. In standby , adica la cateva ore dupa ce opresc motorul nu are niciodata mai mult de 12.3V . Daca sta mai mult timp nemearsa scade si mai mult si cu toate astea dau linistit cateva butoane cate ii sunt necesare pompei sa umple carburile dupa o perioada mai lunga de stationare. Am avut si cazuri inverse, baterii neabuzate, cu tensiunea la borne "in parametri" dar care-mi mureau la primul buton. Asa ca mie nu mi se pare deloc imposibil ca o baterie cu 12V la borne sa fie in stare sa porneasca o motocicleta. Aici discutia se poate extinde sau inchide, depinde de: -poti sa ai 12 V, dar cu o capacitate de 8Ah sau 12 Ah, lucrurile se schimba: -poti sa ai 12 V, dar cu un curent de pornire Iccr mai mare sau mai mic, 120A, 180A, etc, la fel in functie de capacitatea acumulatorului. -poti sa pornesti la 6 grd C sau la 17 grd C, la fel discutii si efecte... Problema mult discutata si verificata prin teste de mai multi fabricant, este ca un acumulator incarcat 100% nu are sub 12, 6 V la borne, atunci isi face treaba si al 0 grd C, este testul de forta cand porneste un motor fara probleme. Iar cazurile particulare pot sa existe.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 stiam ca ideal este 12,8 si tot ce-i sub 12,6 nu-i bine, dar jigodia a pornit cu 12,06 . Cei 12,6 dupa 2 saptamani devin 12,3-12,35. Mentionez ca masuratoarea este facuta cu o jigodie de ia cu 40 lei de la supermarket. Asta este bateria : http://www.motoshopitalia.com/batteria-gt9b-sigillata-precaricata-p-10547.html 130A(cca) "ala" la pornire este ok pt baterie de 8ah? Pare a fi totusi fabricata de yuasa, cred ca asta-i de bine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 Cold Cranking Amperes, exact ce spuneam curentul de pornire la 0 grd C, este ok , bine calculat, pentru 8Ah! Ai avut 12, 06V, dar uite ce Icca ai !? Ai grija de acumulator,am tinut un yuasa 6 ani, si am dat motorul cu el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 Salut. Trebuie sa lasi redresorul sa-si faca ciclul daca vrei sa o incarce. Am si eu acelasi redresor si functioneaza un urmatorul fel. Se pune bateria pe el, bagi in priza, si pe display o sa-ti afiseze ce tensiune ai in momentul respectiv. (nu stiu cat de precisa este masuratoarea) Ca sa inceapa incarcarea, selectezi programul reprezentat prin simbolul unei motociclete si de aici isi face treaba. O incarcare corecta o sa dureze vreo 6-8 ore. In acest timp tensiunea urca pana pe la 14.8 Volti (sa nu te sperii, e normal la bateriile de acest tip), dupa care coboara la 13V si se stabilizeaza acolo. Dupa toate astea, redresorul intra singur in modul "intretinere" si daca doresti, poti lasa bateria pe el o perioada lunga de timp, nu este nici o problema. Abia dupa asta poti spune ca bateria e incarcata. bun asa am facut dupa ce am conectat bateria la acel redresor de la lidl , in prealabil am conectato la unul clasic timp de 10 minute pentru ca era moarta de tot , in fine...am lasato pe redresor pana mi-a dat verde vro 3-4 ore cred ca au fost , am luat bateria aseara si nu am mai montato pe moto , astazi de dimi am mers sa o montez , zic sa o masor , si aveam 12,55 ( masurat cu un aparat din acela de 15 lei de la rusi care nu stiu cat este de bun in masuratoare ) montez si dai sa pornesc , invare ft bine si porneste imediat , apoi am masurat iar la borne cu motorul pornit si aveam 14,3 indiferent de turatie deci cred ca este ok. Multumesc pentru sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 (editat) Cold Cranking Amperes, exact ce spuneam curentul de pornire la 0 grd C, este ok , bine calculat, pentru 8Ah! Ai avut 12, 06V, dar uite ce Icca ai !? Ai grija de acumulator,am tinut un yuasa 6 ani, si am dat motorul cu el... pa tocmai am scris ca 130 este cca ala, ma asteptam sa imi spui daca este o valoare ok pt o baterie de 8ah, si ma asteptam sa spui ca temperatura etalon este -18 (minus 18) ... dar se pare ca nici tu nu le sti chiar pe toate, de aia se tot ia ala de tine . » Post actualizat in 10 Feb 2015 15:57 Cred ca ai gresit ceva, la tensiunea aia nu-ti invirte o data motorul. sa sti ca motoreta veche masuram tot cu aparatul ieftin si cand era bateria slaba nici nu invartea, desi parea ca luminile si claxonul mai au curent. Nu ma pricep dar poate decompresorul sau fray-ul percuteaza la o turatie minima, turatie ce la mobra asta se obtine cu numai 12,06V, da am scris bine cifrele de dupa virgula. Ma asteptam ca problema sa vina mai repede de la presiunea pompei de benzina Editat Februarie 10, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 Salutare. Am si eu o baterie cu probleme sau...habar n-am asa ca va intreb pe voi. Am mesterit ceva la mobra si am observat ca nu mai are lichid bateria in ea pana la semne upper/lower,era sub lower cu vreo 2 cm asa ca am golit tot din ea si am pus electrolit nu apa distilata. Nu stiu daca am procedat corect dar asta e,daca am stricat-o iau alta,pornea si destul de greu mobra in ultimul timp. Am si un incarcator/redresor sau ce o fi dar e de pe vremea lu'...adica e vechi asa ca am pus-o la incarcat bateria dupa ce am pus electrolit in ea. Redresorul are un gemulet in care e un grafic cu un ac,care indica nu stiu ce,scrie ca acel ac cand e pe 0 bateria e incarcata,cand am pus-o la incarcat indica 8,graficul e de la zero la 10,acum dupa 2 ore de incarcat indica 4. Mai este buna de ceva bateria sau pot s-o arunc?Imaginile nu sunt prea clare. Am uitat sa mai spun ca bateria a inceput sa "fiarba" e normal? a inceput sa faca asa in timpul incarcarii. Nu am primit un raspuns asa ca va spun doar ca bateria s-a incarcat acum ramane de vazut daca tine incarcata,nu am cu ce sa masor cat are la borne dar am pus-o pe mobra si am dat cheie si a pornit din prima,unde tin mobra sunt vreo 0 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 (editat) pa tocmai am scris ca 130 este cca ala, ma asteptam sa imi spui daca este o valoare ok pt o baterie de 8ah, si ma asteptam sa spui ca temperatura etalon este -18 (minus 18) ... dar se pare ca nici tu nu le sti chiar pe toate, de aia se tot ia ala de tine . » Post actualizat in 10 Feb 2015 15:57 sa sti ca motoreta veche masuram tot cu aparatul ieftin si cand era bateria slaba nici nu invartea, desi parea ca luminile si claxonul mai au curent. Nu ma pricep dar poate decompresorul sau fray-ul percuteaza la o turatie minima, turatie ce la mobra asta se obtine cu numai 12,06V, da am scris bine cifrele de dupa virgula. Ma asteptam ca problema sa vina mai repede de la presiunea pompei de benzina Fray-ul de care vorbesti daca este un fel de rulment unisens isi face treaba indiferent de viteza de rotire a electromotorului, dar ca sa stii asta trebuia sa ai unul in mana. Ps Pentru a mea am facut calculul si i-ar trebui pana in 50A la pornire. Editat Februarie 10, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 pa tocmai am scris ca 130 este cca ala, ma asteptam sa imi spui daca este o valoare ok pt o baterie de 8ah, si ma asteptam sa spui ca temperatura etalon este -18 (minus 18) ... dar se pare ca nici tu nu le sti chiar pe toate, de aia se tot ia ala de tine . » Post actualizat in 10 Feb 2015 15:57 sa sti ca motoreta veche masuram tot cu aparatul ieftin si cand era bateria slaba nici nu invartea, desi parea ca luminile si claxonul mai au curent. Nu ma pricep dar poate decompresorul sau fray-ul percuteaza la o turatie minima, turatie ce la mobra asta se obtine cu numai 12,06V, da am scris bine cifrele de dupa virgula. Ma asteptam ca problema sa vina mai repede de la presiunea pompei de benzina sunt 0 grd F( Fahrenheit), am omis din graba... se mai intampla, daca faci conversia ajungi la -18 grd C Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.