Sari la conținut

Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii


Postări Recomandate

 

Cold Cranking Amperes, exact ce spuneam curentul de pornire la 0 grd C, este ok , bine calculat, pentru 8Ah! Ai avut 12, 06V, dar uite ce Icca ai !? Ai grija de acumulator,am tinut un yuasa 6 ani, si am dat motorul cu el...

pa tocmai am scris ca 130 este cca ala, ma asteptam sa imi spui daca este o valoare ok pt o baterie de 8ah, si ma asteptam sa spui ca temperatura etalon este -18 (minus 18) ... dar se pare ca nici tu nu le sti chiar pe toate, de aia se tot ia ala de tine .

» Post actualizat in 10 Feb 2015 15:57

 

Cred ca ai gresit ceva, la tensiunea aia nu-ti invirte o data motorul.

sa sti ca motoreta veche masuram tot cu aparatul ieftin si cand era bateria slaba nici nu invartea, desi parea ca luminile si claxonul mai au curent. Nu ma pricep dar poate decompresorul sau fray-ul percuteaza la o turatie minima, turatie ce la mobra asta se obtine cu numai 12,06V, da am scris bine cifrele de dupa virgula. Ma asteptam ca problema sa vina mai repede de la presiunea pompei de benzina Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Salutare.

Am si eu o baterie cu probleme sau...habar n-am asa ca va intreb pe voi.

Am mesterit ceva la mobra si am observat ca nu mai are lichid bateria in ea pana la semne upper/lower,era sub lower cu vreo 2 cm asa ca am golit tot din ea si am pus electrolit nu apa distilata.

Nu stiu daca am procedat corect dar asta e,daca am stricat-o iau alta,pornea si destul de greu mobra in ultimul timp.

Am si un incarcator/redresor sau ce o fi dar e de pe vremea lu'...adica e vechi asa ca am pus-o la incarcat bateria dupa ce am pus electrolit in ea.

Redresorul are un gemulet in care e un grafic cu un ac,care indica nu stiu ce,scrie ca acel ac cand e pe 0 bateria e incarcata,cand am pus-o la incarcat indica 8,graficul e de la zero la 10,acum dupa 2 ore de incarcat indica 4.

Mai este buna de ceva bateria sau pot s-o arunc?Imaginile nu sunt prea clare.

 

 

 

 

Am uitat sa mai spun ca bateria a inceput sa "fiarba" e normal? a inceput sa faca asa in timpul incarcarii.

 

Nu am primit un raspuns asa ca va spun doar ca bateria s-a incarcat acum ramane de vazut daca tine incarcata,nu am cu ce sa masor cat are la borne dar am pus-o pe mobra si am dat cheie si a pornit din prima,unde tin mobra sunt vreo 0 grade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pa tocmai am scris ca 130 este cca ala, ma asteptam sa imi spui daca este o valoare ok pt o baterie de 8ah, si ma asteptam sa spui ca temperatura etalon este -18 (minus 18) ... dar se pare ca nici tu nu le sti chiar pe toate, de aia se tot ia ala de tine .

» Post actualizat in 10 Feb 2015 15:57

sa sti ca motoreta veche masuram tot cu aparatul ieftin si cand era bateria slaba nici nu invartea, desi parea ca luminile si claxonul mai au curent. Nu ma pricep dar poate decompresorul sau fray-ul percuteaza la o turatie minima, turatie ce la mobra asta se obtine cu numai 12,06V, da am scris bine cifrele de dupa virgula. Ma asteptam ca problema sa vina mai repede de la presiunea pompei de benzina

Fray-ul de care vorbesti daca este un fel de rulment unisens isi face treaba indiferent de viteza de rotire a electromotorului, dar ca sa stii asta trebuia sa ai unul in mana.

Ps Pentru a mea am facut calculul si i-ar trebui pana in 50A la pornire.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pa tocmai am scris ca 130 este cca ala, ma asteptam sa imi spui daca este o valoare ok pt o baterie de 8ah, si ma asteptam sa spui ca temperatura etalon este -18 (minus 18) ... dar se pare ca nici tu nu le sti chiar pe toate, de aia se tot ia ala de tine .

» Post actualizat in 10 Feb 2015 15:57

sa sti ca motoreta veche masuram tot cu aparatul ieftin si cand era bateria slaba nici nu invartea, desi parea ca luminile si claxonul mai au curent. Nu ma pricep dar poate decompresorul sau fray-ul percuteaza la o turatie minima, turatie ce la mobra asta se obtine cu numai 12,06V, da am scris bine cifrele de dupa virgula. Ma asteptam ca problema sa vina mai repede de la presiunea pompei de benzina

sunt 0 grd F( Fahrenheit), am omis din graba... se mai intampla, daca faci conversia ajungi la -18 grd C

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt 0 grd F( Fahrenheit), am omis din graba... se mai intampla, daca faci conversia ajungi la -18 grd C

Fii atent repeta dupa mine , nu am omis, am gresit din graba ca daca omiteam nu puneam unitatea de masura, hai ca nu-ti ia nimeni capul nu e nevoie sa dai explicatii.

Scuze n-am putut sa ma abtin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc moderatorilor care au intervenit si au sters jignirile aduse de vlad58 la adresa mea..Am raportat si oamenii acestia si-au facut datoria, merita tot respectul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca odata...

o baterie se incarca in aprox 24 ore. asta daca se doreste o treaba ca lumea..

 

asta cu 2 - 3 ore e moarte curata...

 

 

exista incarcatoare exceptionale la preturi ok

nu mai luati pocnitori...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca odata...

o baterie se incarca in aprox 24 ore. asta daca se doreste o treaba ca lumea..

 

asta cu 2 - 3 ore e moarte curata...

 

 

exista incarcatoare exceptionale la preturi ok

nu mai luati pocnitori...

pe unii acumulatori scrie clar , ca la prosti : NU!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca odata...

o baterie se incarca in aprox 24 ore. asta daca se doreste o treaba ca lumea..

asta cu 2 - 3 ore e moarte curata...

exista incarcatoare exceptionale la preturi ok

Cand se incarca pe motocicleta(mult mai repede decat 2-3 ore) nu mai moare? Sistemul de incarcare al motocicletei nu e deloc inteligent, nu limiteaza practic deloc curentul de incarcare,si nici nu se decupleaza automat cand bateria e incarcata.

E adevarat ca un incarcator inteligent e mai comod de utilizat si nici nu mai sunt f scumpe, dar in realitate in viata normala a unei baterii ciclurile de incarcare pe redresor sunt practic neglijabile si chiar nu conteaza daca-s facute cu un incarcator inteligent sau altul simplu fara limitare de curent , autodecuplare, float charge si alte minuni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand se incarca pe motocicleta(mult mai repede decat 2-3 ore) nu mai moare? Sistemul de incarcare al motocicletei nu e deloc inteligent, nu limiteaza practic deloc curentul de incarcare,si nici nu se decupleaza automat cand bateria e incarcata.

E adevarat ca un incarcator inteligent e mai comod de utilizat si nici nu mai sunt f scumpe, dar in realitate in viata normala a unei baterii ciclurile de incarcare pe redresor sunt practic neglijabile si chiar nu conteaza daca-s facute cu un incarcator inteligent sau altul simplu fara limitare de curent , autodecuplare, float charge si alte minuni.

Ai partial dreptate, pe motocicleta pana ajunge la aprox 14v, asta depinzand de regulator, curentul nu este limitat dar pana la aceasta tensiune scade progresiv si bateria isi ia ia cat vrea sa se mentina la acea tensiune, nu se strica, nu fierbe. Redresoarele inteligente incarca bateria (curent limitat sau impulsuri), pe urma scad curentul drastic dar nu la zero si daca tensiunea a scazut sub o anumita valoare incarca din nou, cel putin asa functioneaza al meu cu prag de 14,2v si 12,8v

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand se incarca pe motocicleta(mult mai repede decat 2-3 ore) nu mai moare? Sistemul de incarcare al motocicletei nu e deloc inteligent, nu limiteaza practic deloc curentul de incarcare,si nici nu se decupleaza automat cand bateria e incarcata.

E adevarat ca un incarcator inteligent e mai comod de utilizat si nici nu mai sunt f scumpe, dar in realitate in viata normala a unei baterii ciclurile de incarcare pe redresor sunt practic neglijabile si chiar nu conteaza daca-s facute cu un incarcator inteligent sau altul simplu fara limitare de curent , autodecuplare, float charge si alte minuni.

sunt 2 chestii diferite, incarcarea "zilnica " pe masina si cea pe " robot". una e de " mentinere " practic.

pentru reparare/etc se folosesc scule dedicate.

eu vorbesc de cele cu procesor care chiar ..muncesc la bateria aia si nu de "cum incarca un redresor".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer va zic, ma intreb ce faceti cu bateriile de aveti nevoie de incarcatoare ultrainteligente (si eu am unul dar e ca sa fie acolo). Din experienta mea, bateria ti-o omoara doar consumatori gen alarma. Motorul l-am luat cu o panarama JMT care probabil nu era chiar noua, l-am lasat in primul sezon intr-un depozit neincalzit si in primavara am pornit-o fara smecherii (dupa vreun minut de dat la demaror, atentie).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa fie iar la LIDL redresoare, la vreo 70 de lei parca Eu am unul de vreo 3 ani si sunt multumit de el. L-am folosit la masina, moto si chiar odata la bateriile de la UPS.

Bateria de motor e o pocnitoare de Volton de 8Ah, am primit-o noua cu motorul, are 3 ani si merge destul de bine. Iarna a pus un led pe ea (din ala "licuritor") si de obicei prin Februarie o bag pe redresor odata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca un acumulator este incarcat daca tensiunea la borne este de min 12,6V/12,7 V , rezulta o concentratie a electrolitului de 1,26/1,28 g/cmc, iar acidul este in procent de 35% raportat la volumul de electrolit. In aceste conditii, electrolitul ingheata la temperaturi de - 50grdC. In cazul tau acumulatorul nu a fost incarcat/intretinut, s-a descarcat pe parcursul anotimpului rece, a scazut densitatea si a inghetat cred la -10grd.C. Un acumulator inghetat nu se mai reface, placile au fost indoite/fisurate si/sau rupte de volumul de gheata, probabil ca si bacul este deformat...presupun, practic acumulatorul tau este iesit din uz! Solutie: un acumulator nou si mare grija de el iarna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la Lidl.

Ultimate Speed ULGD 3.8 A1 se numeste.

124828511_1_644x461_zaryadnoe-ustroystvo

Probabil exista sanse sa gasesti pe internet puse la vanzare de catre cei care au luat cu sacul. Momentan nu mai exista in promotia magazinului.

Au adus iarasi la lidl astazi am luat eu 70 lei , foarte bun recomand !

» Post actualizat in 19 Feb 2015 15:13

astazi daca tot am luat redresorul de la lidl ma gandeam la o mica chestie , eu am cbr 500 f si ca sa dau bateria jos trebuie sa dau saua care este prinsa in suruburi , ca sa dau saua trebuie sa dau carenele de pe codita jos...o mai mare nebunie , nu inteleg de ce nu au facut sa cu incuietoare...nu mai zic ca nu am pic de spatiu unde sa tin si eu o cheie..o surubelnita o ceva...revenind...ma gandeam sa trag 2 fire cu mufa in capat. de la baterie undeva pe suportul de la scarita spate si cand vreau doar sa o conectez la redresor sau poate am nevoie vreodata sa iau curent pentru ceva...bec stiu eu...ar afecta daca pun redresorul cu bateria conectata la motocicleta ? in rest treaba nu este grea...Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am folosit redresor conectat direct la baterie si nu au fost probleme. daca te uiti pe louis la redresoarele saito au conector pe cablu si poti pune fie clesti, fie papuci rotunzi pe bateria montata, fie conector pentru bricheta. Asta de ieri din lidl are cablurile fixe si trebuie adaptat daca vrei asa ceva. Pentru alimentat alte dispozitive din bornele bateriei e bine sa ai o siguranta de 10A, fix cum vin brichetele montabile pe ghidon. Redresorul asta din lidl e inteligent si ar trebui sa mearga la fel ca saito-ul de pe louis, cand pun bateria pe moto fac eu un test.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am folosit redresor conectat direct la baterie si nu au fost probleme. daca te uiti pe louis la redresoarele saito au conector pe cablu si poti pune fie clesti, fie papuci rotunzi pe bateria montata, fie conector pentru bricheta. Asta de ieri din lidl are cablurile fixe si trebuie adaptat daca vrei asa ceva. Pentru alimentat alte dispozitive din bornele bateriei e bine sa ai o siguranta de 10A, fix cum vin brichetele montabile pe ghidon. Redresorul asta din lidl e inteligent si ar trebui sa mearga la fel ca saito-ul de pe louis, cand pun bateria pe moto fac eu un test.

am inteles , eu ma gandeam sa nu imi afecteze cdi sau alte chestii gen ...Stima !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E adevarat ca nu afecteaza cu nimic dar depinde si ce baterie ai ca s-ar putea sa dea pe afara plus ca asta e prilejul s-o inspectezi. De exemplu cand am inchis sezonul am observat ca bateria suferea crunt de sete, si doar o adapasem la inceput. Deci depinde si de baterie.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...