Dragomir Ionut Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Deci pe firele galbene ar trebui sa vina de la alternator curent alternativ care ulterior e redresat si transformat in cc de catre relu? Cum sa masor cu releul deconectat nu inteleg. Fii amabil si detaliza un pic procedura de masurare mai pe intelesul meu adica asa babeste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 si baiatul de la magazin mi-a recomandat-o, cica nu a avut probleme cu ele, acum vom vedea pe viitor cum se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 (editat) Cu motorul pornit trebuie să apară acolo de la 20 la 80 de volţi dar între un galben şi masă să nu apară tensiune. Poţi încerca cu un bec de far dacă nu ai voltmetru. După asta bagi firele în releu şi vezi dacă scoate ceva între G şi +B. Acolo între G şi +B trebuie să fie tensiunea bateriei. Editat Martie 30, 2015 de Penetru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Deci pe firele galbene ar trebui sa vina de la alternator curent alternativ care ulterior e redresat si transformat in cc de catre relu? Cum sa masor cu releul deconectat nu inteleg. Fii amabil si detaliza un pic procedura de masurare mai pe intelesul meu adica asa babeste. Adica scoti cele doua fire galbene din releu si pui pe ele un voltmetru (pe scala de alternativ) dai drumul la motor si masori tensiunea, la ralanti si in ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 si baiatul de la magazin mi-a recomandat-o, cica nu a avut probleme cu ele, acum vom vedea pe viitor cum se comporta. Deci topicul e mai mult reclama, ca parerea unora sigur nu mai conteaza, dupa ce ai cumparat bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 nu este reclama , ba conteaza parerea sa stiu la ce sa ma astept, am spus doar ce mi-a zis vanzatorul, nu vad unde este reclama ...ai interpretat gresit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragomir Ionut Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Acum am priceput. revin cu impresii dupa ce ajung acasa si fac masuratorile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Pt 60 euro , iti vind un releu cu mosfet-uri, nu are moarte, provine de la un R1 2008, are 5 fire, 3 pt alternator, 2 pt baterie, adica universal. » Post actualizat in 31 Mar 2015 09:40Si vezi sa nu ai scurt circuit intre infasurarea generatorului (statorului) si minusul bateriei (shasiului mobrei). » Post actualizat in 31 Mar 2015 09:41De cele mai multe ori strapungerea izolatiei infasurarii statorului este buba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragomir Ionut Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Am reusit sa fac masuratorile. Intre cele doua fire galbene nu am tensiune deloc. Am mers pe traseul lor pana la iesirea din alternator si nici acolo nu am tensiune fireste cu motorul pornit. M-am apucat de demontat volanta ca sa ajung la alternator sau cum s-o numi el la motociclete. Acolo o sa am nevoie din nou de ajutor ca sa stiu ce sa verific. Pana una alta pt a putea scoate volanta de pe axul cu pana imi trebuie o presa. M-am apucat de facut presa si sper ca maine sa o desfac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Am reusit sa fac masuratorile. Intre cele doua fire galbene nu am tensiune deloc. Am mers pe traseul lor pana la iesirea din alternator si nici acolo nu am tensiune fireste cu motorul pornit. M-am apucat de demontat volanta ca sa ajung la alternator sau cum s-o numi el la motociclete. Acolo o sa am nevoie din nou de ajutor ca sa stiu ce sa verific. Pana una alta pt a putea scoate volanta de pe axul cu pana imi trebuie o presa. M-am apucat de facut presa si sper ca maine sa o desfac. Nu uita sa vii cu poze. Aparatul de masura sper ca l-ai pus pe alternativ, intreb si eu ca nu se stie. De curiozitate, continuitatea intre cele 2 fire galbene si izolatia fata de masa ai masurat-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 De curiozitate, continuitatea intre cele 2 fire galbene si izolatia fata de masa ai masurat-o? Şi între ele, să ştim dacă e întreruptă bobina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Şi între ele, să ştim dacă e întreruptă bobina. Pai si eu ce zisei? continuitate si izolatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 (editat) Am si eu o problema, recunosc ca n-am citit cele 77 de pagini, am o mobra mica CBR 125 R cu care n-am mai mers de 2-3 ani - bateria ei are undeva la 3-4 ani, nu mai se incarca nici cu redresor de moto (opti ..... si ceva cu 4) nici cu redresor de masina (un amarit de bosh). Ce ma intereseaza este - o reciclez din prima (bateria)? ca mobra a pornit la a-4a cheie cu curent de la alta baterie. Multumesc anticipat! PS. Si mai face o chestie ciudata (pentru mine), cu bateria ei mufata, porneste cu cabluri (ca atunci cind ceri pe drum cuiva) de la alta baterie, dupa care daca interup cablul de ajutor (mobra mergind) ..... se stinge motorul ....... n-ar trebui sa suplineasca cu curent generatorul ei ? Editat Aprilie 1, 2015 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 Cand ai pus-o pe Optimate 4 ce ti-a dat ca rezultat dupa 30 min, de ex. ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 (editat) E minune daca o baterie mai poate acumula curent dupa cateva luni de stat pe dreapta, iar tu iti pui problema dupa 3 ani? Schimb-o, gasesti baterii la preturi acceptabile si aici: http://www.sorgeti.ro/18-baterii-moto Nu le fac reclama, dar eu am una de 3 ani si functioneaza foarte bine. Editat Aprilie 1, 2015 de Gnraloo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 (editat) Ai o impresie gresita .... mobra n-a mai mers de x ani, batericiul (Varta) a fost pus destul de regulat pe redresor dedicat moto. Buba este ca acum nici bordul nu reuseste sa-l aprinda. PS. Multumesc oricum de raspuns! » Post actualizat in 01 Apr 2015 12:39Cand ai pus-o pe Optimate 4 ce ti-a dat ca rezultat dupa 30 min, de ex. ? Nimic ..... n-aprinde nici becurile de bord, si pe acela de masina, ma asteptam macar sa se incalzeasca un pic ... nimic. Editat Aprilie 1, 2015 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 Poate nu m-am exprimat cum trebuie: ai pus bateria pe OPTIMATE 4 -> ce becuri s-au aprins pe Optimate dupa 30 min, de ex. ? Grila de galbene pt incarcare, cel rosu de baterie moarta, etc. ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 (editat) PS. Daca-i cazul s-o "ingrop" .... am curte nu-i bai, sint eu mai ecologist cred de cit este cazul ..... mai ales ca proprietarul este frate'miu - la o adica iau alta. » Post actualizat in 01 Apr 2015 12:49 Poate nu m-am exprimat cum trebuie: ai pus bateria pe OPTIMATE 4 -> ce becuri s-au aprins pe Optimate dupa 30 min, de ex. ? Grila de galbene pt incarcare, cel rosu de baterie moarta, etc. ? Omule, daca l-am tinut 1-1.2h pe incarcator de masina si n-a luat curent nici s-aprinda bordul la moto f.mic, mai merita tinuta? PS. Optimus arata ca incarca de "final" ..... tind sa cred ca avea dreptate! Editat Aprilie 1, 2015 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 Daca tot ai ustensila asta (Optimate) fa o incercare, pune acolo si vezi ce-ti da. Are si functie de testare, abia dupa poti sa-ti faci o idee daca o schimbi sau nu. Altfel ceri parerea degeaba aici , solutia simpla este "ia alta" si basta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 Hai ca m-am prins .... ii fac impamintarea. » Post actualizat in 01 Apr 2015 12:54Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 De ce nu o predai tu frumos, ecologic si civilizat vanzatorului de la care iti iei bateria noua? E si o taxa (modica) pe care trebuie sa o platesti daca nu dai acumulatorul vechi la schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 (editat) Tu ma faci un pic sa zimbesc ...... stai linistit! - Este ca tine! PS. Bata la toti .... si multumesc inca o data. Editat Aprilie 1, 2015 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 (editat) Salut,oare ma puteti ajuta cu cateva informatii despre redresorul urmator?Model: Bosch Battmax 8 Nominal Charging Voltage: 6 V / 12 VCharging current:- arithmetic: 6A- effective: 8ASwitch position:- 12V High -> battery capacity 28…112 Ah- 12V Low -> battery capacity 10…40 Ah Specs: http://www.scribd.com/doc/166667891/BOSCH-BATTMAX-SERIES-SPECIFICATION-SHEET#scribd 1. ce inseamna "arithmetic charging current"? Mai exact, care este diferenta dintre arithmetic si effective, pana la urma cu cati amperi incarca?2. redresorul este echipat si cu ampermetru, care, pe masura ce bateria se incarca, indica valori din ce in ce mai mici,iar eventual va ajunge spre 0 cand bateria este incarcata. Asta inseamna ca de fapt nu incarca constant la 6A?3. este potrivit pentru incarcarea unei baterii de tip YTX7L-BS 12v 6Ah (folosind doar setarea LOW)?Pe eticheta si in manual este descris si ca redresor pt acumulatori moto, insa doar pentru baterii cu capacitate de minim 10Ah? Thx. Editat Aprilie 9, 2015 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 ampermetru de pe el nu are nimic de a face cu realitatea. Cand scrie ca incarca cu 4 dabia incarca cu 2 in realitate. Pe modulul low incarca cam cu 0,8 A, iar pe masura ce creste voltaju in baterie scade si curentu care tinde spre 0. Singura problema e ca nu e foarte inteligent, iar cand ajunge la 0 si pui voltmetru vezi cum creste voltaju chiar pana la 15V si se incalzeste bateria. Daca il folosesti pe high pe baterie de masina si ai capacele deschise la baterie incarcata vezi efectiv cum fierbe electrolitu. Teoria zice ca incarcarea la acumulatori se face cu a 10 parte din cat scrie pe ea. Deci teoretic la cei 6 Ah ai tai ar trebui sa incarci cu 0,6. Personal am incarcat baterie de 8Ah cu incarcatoru asta si am masurat 0,8 A pe incarcare, deci nu mi-am facut probleme. Sunt convins totusi ca pe motor acumulatoru se incarca cu mult mai mult decat a zecea parte din capacitate deci raspunsu e, incarca linistit si ori verifici cu un voltmetru cand e incarcat la maxim, ori decuplezi cand a ajuns la 0. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 Iati un redresor inteligent, eventual cauta la LIdl cand baga la oferta asta Bosh e de pe vremea bunicii, de exemplu si redresorul de la Lidl baga 0,8 A dar taie incarcarea peste 14,2V, dupa care intra-n regim de intretinere, nu ai sanse sa fierbi bateria. Teoria zice ca incarcarea la acumulatori se face cu a 10 parte din cat scrie pe ea. Deci teoretic la cei 6 Ah ai tai ar trebui sa incarci cu 0,6. Personal am incarcat baterie de 8Ah cu incarcatoru asta si am masurat 0,8 A pe incarcare, deci nu mi-am facut probleme. Sunt convins totusi ca pe motor acumulatoru se incarca cu mult mai mult decat a zecea parte din capacitate deci raspunsu e, incarca linistit si ori verifici cu un voltmetru cand e incarcat la maxim, ori decuplezi cand a ajuns la 0. Dar pe motor nu-i permite sa se duca-n 15v, nu fierbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.