Sari la conținut

ACCIDENT MORTAL BUCURESTI


monsteristu'
 Share

Postări Recomandate

altu` pe din`afara.... post gratuit...

 

 

maestre Nightwolf:

este foarte posibil sa fiu pe dinafara pentru ca nu am ajuns la locul accidentului si nu am avut acces la toate probele din dosar cum presupun ca nici tu. oricum ai acces la informatii mai rapid ca mine.

Avand in vedere ca aceasta sectiune din forum are un caracter informativ in speranta evitarii viitoarelor accidente cred ca ai putea foarte usor sa elucidezi misterul producerii acestui accident printr-o parere personala(nu cred ca esti purtatorul de cuvant al politiei rutiere ca sa ne poti da un raspuns oficial desi ar fi frumos) despre dinamica producerii evenimentului.

 

prezentarea de pe pro-tv este destul de departe de adevar: motocicleta ruleaza pe mijlocul soselei, si dupa voblaj apare highside-ul fenomen in care esti aruncat inaine nu in lateral(eu am cateva la activ si niciodata nu am fost proiectat in lateral)

Poblema castilor e foarte simpla: se pot spune vizualizand probele dosarului daca baretele erau inchise sau nu. nu cred ca le-a desfacut cineva ulterior doar petru poza. am inteles ca erau sisteme de inchidere dublu D ce sunt atestate ca ar fi cele mai sigure.

cine a condus e lafel de simplu de aflat: cel care a avut leziuni frontale mai puternice in urma impactului cu stalpul sau probe de amprenta de pe mansoane(si manusile lasa amprenta, presupunand ca au acelasi model de manusi nu vor fi avut niciodata aceasi marime.)

 

raman la parerea mea bazata pe urmele de cauciuc de pe bordura: acrosarea longitudinala a bordurii duce la dezechilibrarea motoretei si acrosarea stalpului dupa cazatura.

ce l-a deterninat pe conducatorul motocicletei sa mearga atat de aproape de bordura este greu de aflat.

 

Astept replica pe forun nu pe PM.

Nu vreau sa fiu inteles gresit dar in afara de RIP-uri si pareri de rau trebuie sa invatam cate ceva aici si sa punem in practica.

Din ce am inteles, ea avea un Nolan N62 pe cap, casca care nu are Double-D. El avea un HJC, deci nu stiu ce sistem de prindere avea dar ma indoiesc ca Double-D. Din posturile anterioare, reiese ca ea avea si un Arai dar pe acasa, nu pot sa inteleg cum poate un om sa aleaga sa poarte Nolan in loc de Arai, casca cu 10 clase peste Nolan, confortabila si super sigura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 930
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

altu` pe din`afara.... post gratuit...

 

 

maestre Nightwolf:

este foarte posibil sa fiu pe dinafara pentru ca nu am ajuns la locul accidentului si nu am avut acces la toate probele din dosar cum presupun ca nici tu. oricum ai acces la informatii mai rapid ca mine.

Avand in vedere ca aceasta sectiune din forum are un caracter informativ in speranta evitarii viitoarelor accidente cred ca ai putea foarte usor sa elucidezi misterul producerii acestui accident printr-o parere personala(nu cred ca esti purtatorul de cuvant al politiei rutiere ca sa ne poti da un raspuns oficial desi ar fi frumos) despre dinamica producerii evenimentului.

 

prezentarea de pe pro-tv este destul de departe de adevar: motocicleta ruleaza pe mijlocul soselei, si dupa voblaj apare highside-ul fenomen in care esti aruncat inaine nu in lateral(eu am cateva la activ si niciodata nu am fost proiectat in lateral)

Poblema castilor e foarte simpla: se pot spune vizualizand probele dosarului daca baretele erau inchise sau nu. nu cred ca le-a desfacut cineva ulterior doar petru poza. am inteles ca erau sisteme de inchidere dublu D ce sunt atestate ca ar fi cele mai sigure.

cine a condus e lafel de simplu de aflat: cel care a avut leziuni frontale mai puternice in urma impactului cu stalpul sau probe de amprenta de pe mansoane(si manusile lasa amprenta, presupunand ca au acelasi model de manusi nu vor fi avut niciodata aceasi marime.)

 

raman la parerea mea bazata pe urmele de cauciuc de pe bordura: acrosarea longitudinala a bordurii duce la dezechilibrarea motoretei si acrosarea stalpului dupa cazatura.

ce l-a deterninat pe conducatorul motocicletei sa mearga atat de aproape de bordura este greu de aflat.

 

Astept replica pe forun nu pe PM.

Nu vreau sa fiu inteles gresit dar in afara de RIP-uri si pareri de rau trebuie sa invatam cate ceva aici si sa punem in practica.

 

No comment la asa ceva pe forum imi pare rau. Vrei sa cunosti exista PM. Nu ai ce sa inveti din accidentul asta crede-ma. Misterul se va elucida in saptamanile urmatoare mai ai rabdare. Nu se elucideaza asa repede... preconizez ca in max 2 saptamani sa fie elucidat. In rest, ai grija ce presupui deoarece s-ar putea sa presupui gresit :rose:. In rest... PM daca vrei... cu draga inima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene Mihail, tu ramai cu ganditul, se vor gasi si unii care sa faca ceva. In timp ce tu te uiti la dramele cinematografice sus-amintite si studiezi carti ca sa alegi cuvinte potrivite, altii se dau cu motoarele. Ultimul status al lui Qaz pe messenger era: "minus 1 grad. Vreme de motor."

Am remarcat ca faci parte din categoria gica-contra, nu ma mira, nu ma surprinde, ba si mai mult, nici nu ma deranjeaza. Faptul ca poti sa critici si sa combati idei cu maiestrie pentru a nu propune nimic nu te ridica in ochii nimanui. Ramai unul dintre acei ilustri necunoscuti care militeaza pentru nimic. Un nihilist care ilustreaza la perfectie imaginea inutilitatii. Acum sper ca ti-am dat suficiente cuvinte cat sa poti face analiza pe text si sa te pierzi in declaratii patetice.

Intre timp noi vom face ceva. Un protest, o revolutie, o campanie, un film, o bomba, o firma de emigrare sau o societate de asfaltare. Eu am facut o propunere, rolul comunitatii este sa o discute si sa vina cu imbunatatiri, rezultatul poate sa difere total de lucrul de la care s-a plecat, insa precedente exista, iar o actiune bine gandita si bine facuta poate salva vieti. De exemplu viata preacuviosuluiMihail, care va avea subiecte de despicat in paispe pe forum.

Numai bine!

Raman eu cu ganditul si tu cu recordul la scris-viteza...mai repede decat gandesti. Si nu cred ca-ti merg prea repede degetele.

Ce legatura are statusul lui Qaz cu blocarea bucurestiului? Iti spun eu, nici una, atat ca in aceste momente da bine.

O propunere sa nu mai ia tot prostu permis moto fara ca macar sa stie ca spre deosebire de poligon, strazile au gropi in realitate , nu ai fi facut. vrei sa blochezi bucurestiul....sa fie numai al comunitatii moto. S-ar lovi intre ei. In rest tot nu vor avea loc, cineva ii va sabota, si primaria nu-si face treaba.

Acum mi-am adus aminte, tu esti cel care mi-a dat dat primul warn in 2008. Ptr offtopic. Genial. Da-ti si tu un 10% ptr "facut propuneri stupide". Hai tu...just 4 fun...ca tie iti scoti warn-ul...dupa cateva zile. :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ramas bun, prieten drag!

 

erai singura persoana din lumea asta care aveai dreptul sa ma judeci, dar nu ai facut-o ... !

 

erai un adevarat gentleman intr-o mare de fatarnici

 

... adio, urias cu suflet de aur ... :rose:

 

 

 

 

P.S. imi pare rau ca a trebuit Qaz sa moara, ca sa mai postez ceva pe acest forum plin de oameni deosebiti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A ramas cu traume dupa warn-ul din 2008. Cred ca nu se va supara nimeni daca voi muta mai tarziu posturile offtopic de aici intr-un topic separat unde eu si preacuviosul ne vom putea balacari in voie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dumnezeu sa-i odihneasca in pace.

 

Va rugam, pastrati decenta acestui topic, certurile si orgoliile personale, postate aici, nu pot face decat sa trezeasca iritarea celor pentru care cei doi au lasat un gol in suflet prin trecerea in nefiinta.

 

Cu respect,

 

DAC MOTORS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Condoleante familiei si prietenilor pentru aceasta mare pierdere suferita. Odihna vesnica celor disparuti prea timpuriu... Nu vreau sa supar pe nimeni, dar -1 C nu e tocmai o temperatura optima pentru inceperea sezonului. Un an de la obtinerea permisului este foarte putin. Nu e bine sa schimbi motorul ca pe camasa. Numai ei pot sti ce s-a intamplat si de ce. Sa ii lasam acum sa se odihneasca. Sunt ceva semne de intrebare .Cand vom avea date certe, poate vom invata totusi ceva si noi.

Editat de fast_arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din nou m-am uitat la profilul lui, carnet moto din 2008. Poate este trecut la misto, chiar nu mai conteaza...Dupa trei sezoane era sa-mi rup gatul intr-o groapa la Slanic Prahova pe 22 noiembrie intr-un moment de relaxare si dintr-un reflex nepotrivit. Recunosc, sunt si eu un neica nimeni, dar unul inca in viata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cititi comentariul lui Anonim. Aveti aici o doza de prostie dar si o amenintare. Unul ca el putea sa dea peste ei. Poate sa dea peste noi oricand.

http://www.libertatea.ro/stire/motociclist...ati-281367.html

Poate sunt off-topic, poate totusi nu. (citat: eu de cand conduc am dat o singura data peste un motociclist si a murit dar nu imi pare rau pentru ca nu eu sunt de vina).

Cred ca multi dintre noi banuim ce s-a intamplat, mai ales cei care l-am cunoscut pe Qaz (care conducea motorul).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incercand sa apelez la colegii de la site sa aflu detalii despre omul asta ei au preferat sa ii stearga comentariile. Din pacate, faptul ca stergi niste comentarii nu stergi si conceptiile. :rose: Sa speram ca au fost doar vorbe-n vant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faptul că i-au Âşters comentariul, nu impică imediat că nu se mai poate da de acel descreierat. Cred că trebuie să insiÂşti puțin, că doar îți sînt colegi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tot nu pot sa imi dau seama de unde atata ura pt motociclisti am citit si eu si pur si simplu am ramas asa :rose: cu ce deranjam noi pe ceilalti? eu asta nu inteleg.......

O mica parte din ura vine din frustrare. restu e raspunsul la ingamfarea pilotilor de a NU se pozitiona pe strada ca si participanti corecti la trafic care au posibilitatea si acceptul de a se baga printre masini, cand se poate si nu exista nici un pericol. Ce fac "motociclistii"?: conduc fara permis, fara sa respecte nici cea mai elementara regula de circulatie, fac mitinguri in care tureaza motoarele, scot DB killer-ele de pe motoare. Asta e respect ptr ceilalti? Nu. Motociclistii sunt un stres pentru ceilalti participanti la trafic.

Smecherii pot fi stiuti de frica, dar nu prea sunt iubiti in general. iar ca sa fii stiut de frica, tre chiar sa fii smecher adevarat nu un coate goale care strans de nas lesina si cu banii de groapa ai bunicilor sa-ti cumperi un jaf de 15 ani...cu cadru sudat in 5 locuri.

 

PS: nu-mi sariti in cap cei care nu va regasiti. Incercati sa vedeti in ansamblu "motociclistii" pe principiul majoritatii. daca aveti alte concluzii decat mine...poate gresesc eu

 

PS2: mi-am adus minte de smecheru ala...care spunea cum l-a oprit un S classe si i-a tras-o 1 din masina. Si ca nimeni nu a sarit:))))

Editat de Preacuviosul_Mihail
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mica parte din ura vine din frustrare.

 

O FOARTE mica parte.

In rest... nu ai cu cine discuta, ar fi trebuit sa iti dai seama pana acum.

Unii "motociclisti" sunt chiar zmeii care enerveaza, altii sunt mediocrii inecati in bere ce folosesc "comunitatea moto" ca pe o ultima reduta in calea constientizarii vietii pierdute. Si evident se baga in orice disputa unde pot sa bata cu pumnii in piept ca (ceva).

Motociclistii normali NU PREA (mai) discuta ... isi vad de ale lor.

Editat de kelye
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze daca sunt off-topic, dar AMR sau vreo alta organizatie a mobristilor (nu stiu care-s toate) nu are in plan sa exprime un protest fata de reportajul baietilor antenisti? Este tendentios si dezinformeaza, sugereaza ca toti mobristii sunt indivizi care incalca legea. Mi se pare similar cu situatia in care ar spune despre un individ cercetat pt. o infractiune ca e vinovat. Dreptu-i, in acel caz ar fi sanctionati. Nu sunt familiarizata cu regulamentul CNA, dar daca am avea o organizatie serioasa ar face demersuri pentru sesizarea acestui organism, pentru public awareness si alte forme de protest. Desigur, daca am avea o organizatie serioasa m-as inscrie in ea :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RIIP!!!

GRESEALA ESTE MARE !!!!!,CONSIDER CA NU A MERSRS CUM ERA NECESAR!!!!!!!!!!!!!!

RIP!!!!!!!!!!!.DUMNEZEU O SA AIBA GRIJA DE EI ,!!!! .VA SPUN EU CA ,NU AU VRUT SA IASA ASA.!!!!!!!!!!!!

EU O SA- MA ROG PENTRU EI TOATA VIATA ,VA SPUN CA GRESELILE SE IARTA.DUMNEZEU SA-I ODIHNEASCA IN PACE!!!!!!.RIP!!!!!!. RIP!!!!!!!!!!!!! .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu greu apas butonul de Fast Reply. Inca am momente in care nu realizez. In fiecare om mai intalt, cu pleata si/sau barba il vad pe el. Aveam mai multi uriasi pe care-i stresam. Am ramas fara unul. Dragul de Qaz... :rose: Dragul de barbos...

 

Ultimele noastre cuvinte:

Qaz: ok, gata cu distractia

Nicky: gata, te bagi la munca?

Qaz: revin la munca, sa termin mai repede... ca vreau sa ajung si prin alter ego in seara asta

Nicky: asa, asa

Nicky: baga mare

Nicky: :P

Nicky: s-o saluti pe irinuca din partea mea

Nicky: eu nu mai vin

Nicky: ca abia m-am parcat

Qaz: oke

Nicky: spoooooor! :)

Qaz: am fugit, mai vorbim :rose:

Nicky: sure!

Nicky: take care

Nicky: paaa!

Qaz: bbyeeeeeeeeee

 

 

Mai vorbim... take care... stau ca tuta de 5 minute in fata monitorului si plang intr-una. :(

 

 

Dumnezeu sa va ierte, copii! Sa va fie tarana usoara...

Editat de BooBoo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o chestie ciudata ...

....azi m-am dus la munca ..si cand eram la masa am citit un ziar ...unde evident era un articol si despre accident ...

si acolo scria ca firma Dimar se ocupa de asflatarea acelui drum ...dar ca aveau o intarziere de 10 zile ...

patronul acestei firme ..este ..nimeni altul decat un vecin de-al meu ...adica acel "minunat" om care detine aceasta firma .... sta la 3-4 case de mine .....

cand am venit de la munca ...evident tot cu motorul .. m-am oprit ptr 10 secunde in dreptul portii lui uitandu-ma in gol aiurea ca prostul ..

nu pot explica de ce am facut asta si ce am simtit .....insa stiu ca intr-un fel daca eram poate altcineva pus intr-o alta situatie ...as fi reactionat cumva probabil mai putin omenesc .... :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai m-am intors de la locul accidentului. Am aprins lumanari, le-am resuscitat pe cele care s-au stins si m-am invartit incercand sa pricep cum si ce s-a intamplat. Concluzia mea e ca nu poti circula in bezna de acolo cu viteza astfel incat sa nu poti frana la un obstacol. Imediat ce intri pe segmentul acela, dinspre Mihai Bravu catre Vitan te intampina niste cratere pe banda din dreapta. Apoi banda a treia se ingusteaza brusc si se uneste cu banda 2. Este si un limitator de viteza montat pe asfalt. Instinctual te feresti de banda 1 unde e acel canal de care s-a tot vorbit. Am incercat sa accelerez la 50, imitand sa zicem ce a facut Qaz daca nu ar fi stiut cum e drumul (desi sigur stia pentru ca a stat in zona si se plimba prin cartier cu Viraga). Apoi urmeaza niste gropi adanci care te fac imediat sa incetinesti. Ai 30-40... Urmeaza santuri cu gropi, cel putin o denivelare care te cam arunca in dreapta dar nu puternic pentru ca, repet, nu ai cum sa ai viteza. Apoi urmeaza o groapa si dup-aia stalpul de care s-au izbit. Dupa acel stalp asfaltul e mai bun pana in capatul strazii unde iar sunt gropi. Dar ei n-au mai ajuns la capat. :rose: Concluzia mea este ca nu aveau timp sa accelereze astfel incat sa cada din cauza gropilor. Parerea mea este ca au fost sicanati (un cuvant bland...). Dar cine sunt eu? Si din pacate nimic nu ii mai intoarce...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze daca sunt off-topic, dar AMR sau vreo alta organizatie a mobristilor (nu stiu care-s toate) nu are in plan sa exprime un protest fata de reportajul baietilor antenisti? Este tendentios si dezinformeaza, sugereaza ca toti mobristii sunt indivizi care incalca legea. Mi se pare similar cu situatia in care ar spune despre un individ cercetat pt. o infractiune ca e vinovat. Dreptu-i, in acel caz ar fi sanctionati. Nu sunt familiarizata cu regulamentul CNA, dar daca am avea o organizatie serioasa ar face demersuri pentru sesizarea acestui organism, pentru public awareness si alte forme de protest. Desigur, daca am avea o organizatie serioasa m-as inscrie in ea :rose:

Offtopic: Reportajul respectiv e evident tendentios pentru ca porneste cu un film facut de unul care merge noaptea pe SS de 1000cc cu 250km/h (si care din cate am inteles a murit intre timp fiind la volan, nu ghidon) pe cand motocicleta implicata in accident nici nu prea poate prinde mai mult de 180-190km/h.

Dar avem lege pentru a pedepsi asa ceva? Cand astia vorbesc acolo pe postul ala toata ziua de dictatura care ne invadeaza si pe care inca nu a reusit sa o demonstreze nimeni si nimeni nu-i amendeaza crezi ca pot fi macar amendati pentru ca mistifica un accident rutier in care din intamplare e implicata o motocicleta? Daca am trai intr-o tara cu legislatie anglo-saxona as intelege ca un procuror sau o persoana afectata sa deschida un proces si daca castiga ulterior toti ceilalti sa castige pe principiul precedentei, dar la noi traim intr-o lume cu legislatie pe principiul francezo-germano-rusesc unde nu ai voie sa faci nimic daca nu e permis explicit de lege care trebuie neaparat sa aiba si un regulament de aplicare al legii. Din punctul asta de vedere cred ca si cand mergi la buda e ilegal sau semi-legal, pentru ca noi nu avem o lege clara despre cum se merge acolo, etc., si oricum legea ar fi vax fara regulament de aplicare care sa explice clar de exemplu din ce parte trebuie sa iei hartia in mana. CNA-ul in cazul asta ar putea da doar amenzi daca e sesizat, problema e ca asemenea stiri nu ar trebui sa existe intr-o lume normala la cap. Desigur noi nu traim inca intr-o lume normala la cap (eu sunt optimist).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Petru Moldovan: nu cred ca are sens o discutie despre faptul ca anglo-saxonii respecta dreptul la exprimare al presei cu religiozitate, asa ca la ei, ca si la noi, in cazuri ca cel de fata nu s-ar pune problema raspunderii penale, ci tot a platii unor amenzi sau a unor despagubiri. Iar amenzile pe care le poate aplica CNA cred ca sunt suficient de mari ca sa descurajeze (cineva care cunoaste domeniul poate spune daca asa stau lucrurile).

 

Lasand lucrurile astea deoparte, chiar ii intreb din nou pe cei din AMR: au de gand ca in problema asta sa lase lucrurile asa cum au cazut? Nici macar un drept la replica?

Editat de cats
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...