Sari la conținut

ACCIDENT MORTAL BUCURESTI


monsteristu'
 Share

Postări Recomandate

Pentru cei suparati/indignati/revoltati puteti sa va manifestati vis-a-vis de asta: /index.php?...t&p=2347398

 

Sa lasam acest topic pentru ganduri curate si amintirea celor doi prieteni care s-au stins.

mda...chiar ar fi haios sa se intample o chestie d-asta.... :rose: ...ca doar ce...ce sa-ti faca?sa te bage la puscarie ca meri prin intersectzie? :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 938
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Irina, sunt convins ca pe cei care ati cunoscut-o va doare cu mult mai tare decat pe cei care doar au aflat ca au mai murit niste motociclisti.

 

Mai ales daca ai fi fost tu sau unul din cunoscutii mei as fi mers acolo si as fi facut tot posibilul sa-mi dau seama ce s-a intamplat. Pentru ca fiecare cauta o logica a unui accident, daca totul ar fi doar fatalitate nu ne-am mai urca pe motor.

 

Nu-mi place ca din cauza durerii se pleaca la o lupta falsa, impotriva unei gropi care personal nu cred ca a provocat accidentul.

 

Stii ca esti motociclista dinaintea mea si stii ca ne-am vazut mai mereu la orice actiune la care am putut participa si care am crezut ca va ajuta motociclismul.

 

Am vrut doar sa trag un semnal de alarma ca poate miscarile astea care vor urma vor avea o baza falsa, bazata doar pe durere si neputinta. Eu am incheiat,dar nu voi participa la miting decat daca mesajul este altul decat "a murit din cauza unei gropi".

 

Imi cer scuze pentru cei carora le-am provocat si mai multa durere dar am avut si eu dreptul la opinie.

 

RIP

Editat de Niko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Irina, sunt convins ca pe cei care ati cunoscut-o va doare cu mult mai tare decat pe cei care doar au aflat ca au mai murit niste motociclisti.

 

Mai ales daca ai fi fost tu sau unul din cunoscutii mei as fi mers acolo si as fi facut tot posibilul sa-mi dau seama ce s-a intamplat. Pentru ca fiecare cauta o logica a unui accident, daca totul ar fi doar fatalitate nu ne-am mai urca pe motor.

 

Nu-mi place ca din cauza durerii se pleaca la o lupta falsa, impotriva unei gropi care personal nu cred ca a provocat accidentul.

 

Stii ca esti motociclista dinaintea mea si stii ca ne-am vazut mai mereu la orice actiune la care am putut participa si care am crezut ca va ajuta motociclismul.

 

Am vrut doar sa trag un semnal de alarma ca poate miscarile astea care vor urma vor avea o baza falsa, bazata doar pe durere si neputinta. Eu am incheiat,dar nu voi participa la miting decat daca mesajul este altul decat "a murit din cauza unei gropi".

 

Imi cer scuze pentru cei carora le-am provocat si mai multa durere dar am avut si eu dreptul la opinie.

 

RIP

 

Niko - ai dreptul la opinie, corect...dar daca ai macar un suflet bun, te-ai putea interesa altfel, nu sa dai cu parul si sa spui anumite vorbe aruncate in vant. Sorry, dar noi am pierdut niste prieteni buni si macar ai si tu putin obraz pana ne mai calmam, ca suntem toti distrusi de cele intamplate. Toate la timpul lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

altu` pe din`afara.... post gratuit...

 

 

maestre Nightwolf:

este foarte posibil sa fiu pe dinafara pentru ca nu am ajuns la locul accidentului si nu am avut acces la toate probele din dosar cum presupun ca nici tu. oricum ai acces la informatii mai rapid ca mine.

Avand in vedere ca aceasta sectiune din forum are un caracter informativ in speranta evitarii viitoarelor accidente cred ca ai putea foarte usor sa elucidezi misterul producerii acestui accident printr-o parere personala(nu cred ca esti purtatorul de cuvant al politiei rutiere ca sa ne poti da un raspuns oficial desi ar fi frumos) despre dinamica producerii evenimentului.

 

prezentarea de pe pro-tv este destul de departe de adevar: motocicleta ruleaza pe mijlocul soselei, si dupa voblaj apare highside-ul fenomen in care esti aruncat inaine nu in lateral(eu am cateva la activ si niciodata nu am fost proiectat in lateral)

Poblema castilor e foarte simpla: se pot spune vizualizand probele dosarului daca baretele erau inchise sau nu. nu cred ca le-a desfacut cineva ulterior doar petru poza. am inteles ca erau sisteme de inchidere dublu D ce sunt atestate ca ar fi cele mai sigure.

cine a condus e lafel de simplu de aflat: cel care a avut leziuni frontale mai puternice in urma impactului cu stalpul sau probe de amprenta de pe mansoane(si manusile lasa amprenta, presupunand ca au acelasi model de manusi nu vor fi avut niciodata aceasi marime.)

 

raman la parerea mea bazata pe urmele de cauciuc de pe bordura: acrosarea longitudinala a bordurii duce la dezechilibrarea motoretei si acrosarea stalpului dupa cazatura.

ce l-a deterninat pe conducatorul motocicletei sa mearga atat de aproape de bordura este greu de aflat.

 

Astept replica pe forun nu pe PM.

Nu vreau sa fiu inteles gresit dar in afara de RIP-uri si pareri de rau trebuie sa invatam cate ceva aici si sa punem in practica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vr-un reportaj pe la vreo televiziune de la inmormantarile lor? N-am fost decat la Mada ... :rose:(

 

Nu te supara, de ce vrei sa vezi reportajele cu inmormantarile lor? Nu ti-a ajuns ca ai fost la una prezent si ai simtit in realitate cum e?

 

...daca vei da 2-3 pagini in urma gasesti acolo.

 

 

Pacat de ce s-a intamplat. :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci si-a incalcat regula cu urcatul ca pasager si mai ales cu un posesor de permis de un an si care poseda un choper puturos de 535cmc.Nu ma mai mira ca a pierdut controlul.Tdm este un motor de viteza comparabil cu 535 Virago.Acum stiu de ce si-au pierdut viata.La acestea se adauga faptul ca s-au lovit de ceva-cate forte G au suportat!?Si inevitabil casca de 2 lei a sarit.Iar Araiul astepta acasa pentru ca nu se asorta cu linia de la Berick.Of,Doamne!

 

 

Permisul il avea de mai mult de 1 an. Acel "choper puturos" (apropo, corect e chopper) nu era singura motocicleta pe care a condus-o, fiind pilot pe motoare mult mai mari: Honda VTR 1000 SP1, Honda Deauville, si multe multe altele, pe care le-a condus intotdeauna fara probleme. Concluzia: nu, nu stii nimic, doar presupui.

 

Qaz, o sa imi lipsesti, frate... O sa imi lipseasca zambetul tau, postura ta impunatoare, tu... Si urma sa ne vedem in maxim 3 saptamani cand urma sa vin la Timisoara, sa te duc la Camelot, ca nu fusesei inca acolo...

Iarta-ma ca te tachinam cu blitz-ul cu cateva ore inainte sa pleci pentru totdeauna... Era o gluma prosteasca, la care nu te-ai suparat niciodata... Asta e ultima poza care o am cu tine...

post-10458-1269421405_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

altu` pe din`afara.... post gratuit...

 

 

maestre Nightwolf:

este foarte posibil sa fiu pe dinafara pentru ca nu am ajuns la locul accidentului si nu am avut acces la toate probele din dosar cum presupun ca nici tu. oricum ai acces la informatii mai rapid ca mine.

Avand in vedere ca aceasta sectiune din forum are un caracter informativ in speranta evitarii viitoarelor accidente cred ca ai putea foarte usor sa elucidezi misterul producerii acestui accident printr-o parere personala(nu cred ca esti purtatorul de cuvant al politiei rutiere ca sa ne poti da un raspuns oficial desi ar fi frumos) despre dinamica producerii evenimentului.

 

prezentarea de pe pro-tv este destul de departe de adevar: motocicleta ruleaza pe mijlocul soselei, si dupa voblaj apare highside-ul fenomen in care esti aruncat inaine nu in lateral(eu am cateva la activ si niciodata nu am fost proiectat in lateral)

Poblema castilor e foarte simpla: se pot spune vizualizand probele dosarului daca baretele erau inchise sau nu. nu cred ca le-a desfacut cineva ulterior doar petru poza. am inteles ca erau sisteme de inchidere dublu D ce sunt atestate ca ar fi cele mai sigure.

cine a condus e lafel de simplu de aflat: cel care a avut leziuni frontale mai puternice in urma impactului cu stalpul sau probe de amprenta de pe mansoane(si manusile lasa amprenta, presupunand ca au acelasi model de manusi nu vor fi avut niciodata aceasi marime.)

 

raman la parerea mea bazata pe urmele de cauciuc de pe bordura: acrosarea longitudinala a bordurii duce la dezechilibrarea motoretei si acrosarea stalpului dupa cazatura.

ce l-a deterninat pe conducatorul motocicletei sa mearga atat de aproape de bordura este greu de aflat.

 

Astept replica pe forun nu pe PM.

Nu vreau sa fiu inteles gresit dar in afara de RIP-uri si pareri de rau trebuie sa invatam cate ceva aici si sa punem in practica.

Din ce am inteles, ea avea un Nolan N62 pe cap, casca care nu are Double-D. El avea un HJC, deci nu stiu ce sistem de prindere avea dar ma indoiesc ca Double-D. Din posturile anterioare, reiese ca ea avea si un Arai dar pe acasa, nu pot sa inteleg cum poate un om sa aleaga sa poarte Nolan in loc de Arai, casca cu 10 clase peste Nolan, confortabila si super sigura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

altu` pe din`afara.... post gratuit...

 

 

maestre Nightwolf:

este foarte posibil sa fiu pe dinafara pentru ca nu am ajuns la locul accidentului si nu am avut acces la toate probele din dosar cum presupun ca nici tu. oricum ai acces la informatii mai rapid ca mine.

Avand in vedere ca aceasta sectiune din forum are un caracter informativ in speranta evitarii viitoarelor accidente cred ca ai putea foarte usor sa elucidezi misterul producerii acestui accident printr-o parere personala(nu cred ca esti purtatorul de cuvant al politiei rutiere ca sa ne poti da un raspuns oficial desi ar fi frumos) despre dinamica producerii evenimentului.

 

prezentarea de pe pro-tv este destul de departe de adevar: motocicleta ruleaza pe mijlocul soselei, si dupa voblaj apare highside-ul fenomen in care esti aruncat inaine nu in lateral(eu am cateva la activ si niciodata nu am fost proiectat in lateral)

Poblema castilor e foarte simpla: se pot spune vizualizand probele dosarului daca baretele erau inchise sau nu. nu cred ca le-a desfacut cineva ulterior doar petru poza. am inteles ca erau sisteme de inchidere dublu D ce sunt atestate ca ar fi cele mai sigure.

cine a condus e lafel de simplu de aflat: cel care a avut leziuni frontale mai puternice in urma impactului cu stalpul sau probe de amprenta de pe mansoane(si manusile lasa amprenta, presupunand ca au acelasi model de manusi nu vor fi avut niciodata aceasi marime.)

 

raman la parerea mea bazata pe urmele de cauciuc de pe bordura: acrosarea longitudinala a bordurii duce la dezechilibrarea motoretei si acrosarea stalpului dupa cazatura.

ce l-a deterninat pe conducatorul motocicletei sa mearga atat de aproape de bordura este greu de aflat.

 

Astept replica pe forun nu pe PM.

Nu vreau sa fiu inteles gresit dar in afara de RIP-uri si pareri de rau trebuie sa invatam cate ceva aici si sa punem in practica.

 

No comment la asa ceva pe forum imi pare rau. Vrei sa cunosti exista PM. Nu ai ce sa inveti din accidentul asta crede-ma. Misterul se va elucida in saptamanile urmatoare mai ai rabdare. Nu se elucideaza asa repede... preconizez ca in max 2 saptamani sa fie elucidat. In rest, ai grija ce presupui deoarece s-ar putea sa presupui gresit :rose:. In rest... PM daca vrei... cu draga inima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene Mihail, tu ramai cu ganditul, se vor gasi si unii care sa faca ceva. In timp ce tu te uiti la dramele cinematografice sus-amintite si studiezi carti ca sa alegi cuvinte potrivite, altii se dau cu motoarele. Ultimul status al lui Qaz pe messenger era: "minus 1 grad. Vreme de motor."

Am remarcat ca faci parte din categoria gica-contra, nu ma mira, nu ma surprinde, ba si mai mult, nici nu ma deranjeaza. Faptul ca poti sa critici si sa combati idei cu maiestrie pentru a nu propune nimic nu te ridica in ochii nimanui. Ramai unul dintre acei ilustri necunoscuti care militeaza pentru nimic. Un nihilist care ilustreaza la perfectie imaginea inutilitatii. Acum sper ca ti-am dat suficiente cuvinte cat sa poti face analiza pe text si sa te pierzi in declaratii patetice.

Intre timp noi vom face ceva. Un protest, o revolutie, o campanie, un film, o bomba, o firma de emigrare sau o societate de asfaltare. Eu am facut o propunere, rolul comunitatii este sa o discute si sa vina cu imbunatatiri, rezultatul poate sa difere total de lucrul de la care s-a plecat, insa precedente exista, iar o actiune bine gandita si bine facuta poate salva vieti. De exemplu viata preacuviosuluiMihail, care va avea subiecte de despicat in paispe pe forum.

Numai bine!

Raman eu cu ganditul si tu cu recordul la scris-viteza...mai repede decat gandesti. Si nu cred ca-ti merg prea repede degetele.

Ce legatura are statusul lui Qaz cu blocarea bucurestiului? Iti spun eu, nici una, atat ca in aceste momente da bine.

O propunere sa nu mai ia tot prostu permis moto fara ca macar sa stie ca spre deosebire de poligon, strazile au gropi in realitate , nu ai fi facut. vrei sa blochezi bucurestiul....sa fie numai al comunitatii moto. S-ar lovi intre ei. In rest tot nu vor avea loc, cineva ii va sabota, si primaria nu-si face treaba.

Acum mi-am adus aminte, tu esti cel care mi-a dat dat primul warn in 2008. Ptr offtopic. Genial. Da-ti si tu un 10% ptr "facut propuneri stupide". Hai tu...just 4 fun...ca tie iti scoti warn-ul...dupa cateva zile. :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ramas bun, prieten drag!

 

erai singura persoana din lumea asta care aveai dreptul sa ma judeci, dar nu ai facut-o ... !

 

erai un adevarat gentleman intr-o mare de fatarnici

 

... adio, urias cu suflet de aur ... :rose:

 

 

 

 

P.S. imi pare rau ca a trebuit Qaz sa moara, ca sa mai postez ceva pe acest forum plin de oameni deosebiti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A ramas cu traume dupa warn-ul din 2008. Cred ca nu se va supara nimeni daca voi muta mai tarziu posturile offtopic de aici intr-un topic separat unde eu si preacuviosul ne vom putea balacari in voie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dumnezeu sa-i odihneasca in pace.

 

Va rugam, pastrati decenta acestui topic, certurile si orgoliile personale, postate aici, nu pot face decat sa trezeasca iritarea celor pentru care cei doi au lasat un gol in suflet prin trecerea in nefiinta.

 

Cu respect,

 

DAC MOTORS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Condoleante familiei si prietenilor pentru aceasta mare pierdere suferita. Odihna vesnica celor disparuti prea timpuriu... Nu vreau sa supar pe nimeni, dar -1 C nu e tocmai o temperatura optima pentru inceperea sezonului. Un an de la obtinerea permisului este foarte putin. Nu e bine sa schimbi motorul ca pe camasa. Numai ei pot sti ce s-a intamplat si de ce. Sa ii lasam acum sa se odihneasca. Sunt ceva semne de intrebare .Cand vom avea date certe, poate vom invata totusi ceva si noi.

Editat de fast_arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din nou m-am uitat la profilul lui, carnet moto din 2008. Poate este trecut la misto, chiar nu mai conteaza...Dupa trei sezoane era sa-mi rup gatul intr-o groapa la Slanic Prahova pe 22 noiembrie intr-un moment de relaxare si dintr-un reflex nepotrivit. Recunosc, sunt si eu un neica nimeni, dar unul inca in viata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cititi comentariul lui Anonim. Aveti aici o doza de prostie dar si o amenintare. Unul ca el putea sa dea peste ei. Poate sa dea peste noi oricand.

http://www.libertatea.ro/stire/motociclist...ati-281367.html

Poate sunt off-topic, poate totusi nu. (citat: eu de cand conduc am dat o singura data peste un motociclist si a murit dar nu imi pare rau pentru ca nu eu sunt de vina).

Cred ca multi dintre noi banuim ce s-a intamplat, mai ales cei care l-am cunoscut pe Qaz (care conducea motorul).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incercand sa apelez la colegii de la site sa aflu detalii despre omul asta ei au preferat sa ii stearga comentariile. Din pacate, faptul ca stergi niste comentarii nu stergi si conceptiile. :rose: Sa speram ca au fost doar vorbe-n vant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faptul că i-au Âşters comentariul, nu impică imediat că nu se mai poate da de acel descreierat. Cred că trebuie să insiÂşti puțin, că doar îți sînt colegi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tot nu pot sa imi dau seama de unde atata ura pt motociclisti am citit si eu si pur si simplu am ramas asa :rose: cu ce deranjam noi pe ceilalti? eu asta nu inteleg.......

O mica parte din ura vine din frustrare. restu e raspunsul la ingamfarea pilotilor de a NU se pozitiona pe strada ca si participanti corecti la trafic care au posibilitatea si acceptul de a se baga printre masini, cand se poate si nu exista nici un pericol. Ce fac "motociclistii"?: conduc fara permis, fara sa respecte nici cea mai elementara regula de circulatie, fac mitinguri in care tureaza motoarele, scot DB killer-ele de pe motoare. Asta e respect ptr ceilalti? Nu. Motociclistii sunt un stres pentru ceilalti participanti la trafic.

Smecherii pot fi stiuti de frica, dar nu prea sunt iubiti in general. iar ca sa fii stiut de frica, tre chiar sa fii smecher adevarat nu un coate goale care strans de nas lesina si cu banii de groapa ai bunicilor sa-ti cumperi un jaf de 15 ani...cu cadru sudat in 5 locuri.

 

PS: nu-mi sariti in cap cei care nu va regasiti. Incercati sa vedeti in ansamblu "motociclistii" pe principiul majoritatii. daca aveti alte concluzii decat mine...poate gresesc eu

 

PS2: mi-am adus minte de smecheru ala...care spunea cum l-a oprit un S classe si i-a tras-o 1 din masina. Si ca nimeni nu a sarit:))))

Editat de Preacuviosul_Mihail
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...