Bobozauru Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Anul trecut treceam zilnic pe acolo..Nu de putine ori pe acel sector de drum m-au sicanat diversi conservari..Nu stiu exact unde s-a intamplat nenorocirea dar stiu ca undeva pe la mijlocul distantei dintre Mihai Bravu si tragul Vitan, pe banda a2a este un damb pe care il ocolesc toti..Evitam sa merg in paralel cu vreo masina pe portiunea aia de drum..Aproape in fiecare zi era cate unul care tragea dreapta si ajungea pe prima banda indiferent daca era libera sau nu..Oricum noaptea, ulita aia pana la centura este plina de capcane.. RIP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arian46 Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Trist ,condoleante familiei si prietenilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 (editat) Ultima data cand l-am vazut pe prietenul Qaz, o petrecere la mine acasa inainte de a pleca din Timisoara. Am vrut sa intru in detalii dar stim cu totii cum era Qaz, am sa ii duc lipsa.. Editat Martie 24, 2010 de hora09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 R.I.P ,cuvintele-s de prisos . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 VA BATETI JOC DE MEMORIA CELOR 2! ULTIMUL MESAJ DE LA RAVENITA In urma accidentului din 21 aprilie Adrian Bercea cunoscut ca si Qaz si Madalina Avram si-au pierdut viata. Costurile inmormantarii au fost destul de mari. Daca doriti sa ajutati familiile indurerate, puteti face o donatie in conturile asociatiei DAC MOTORS, asociatie din care Adrian facea parte. CUI: 21523207 CONT: RO16PIRB4201705338001000 PIRAEUS BANK CAROL avem rugamintea la mentiuni sa scrieti donatie pt a evita probleme contabile. In cazul in care cineva detine informatii clare, concrete legate de acest caz, sau poate veni cu un ajutor (legislativ) prin care sa se poata actiona cumva impotriva statului/firmelor implicate in acest caz, va rugam dati un PM oricarui moderator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdani0405 Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 (editat) Salut, Din nefericire pentru putinii naivi dintre noi, printre care ma enumar, tara asta nu are nici o scapare. Extrapoland de la acest mic topic la tot forumul si mai departe la populatia acestei tari, se poate observa de ce ne scaldam in mocirla. Fiecare vrea neaparat sa demonstreze ca el are dreptate, fara scrupule, nu conteaza deloc contextul nici ce lasa in urma. Prea mult cinism, prea multa rautate, gratuite si in scopuri pur egoiste. Ca daca mergeau mai incet, ca poate au ocolit un caine, ca poate i-a sicanat o masina, ca nu se putea merge mai tare... poate, daca, presupun, nici politia nu stie exact, sa le oferim si lor, politistilor, o urma de incredere ca poate chiar vor sa-si faca datoria, daca nu si-o vor face, ulterior, cine-si doreste, se poate reinventa in rol de detectiv. Urmaresc topicul de accidente cam de cand am user pe acest forum, si in general nu prea scriu aici ca n-am de ce, dar acum sunt chiar scarbit . Ar trebui sa invat ceva de aici? Ce? Eu is mai destept ca tine, ba nu, eu is mai destept, ba p-a ma-tii. Daca nu va vine sa credeti, ati coborat la acest nivel. Si e pacat, din spusele celorlalti nivelul lor era altul. Cat despre a face ceva, era o vorba, violenta nu aduce altceva decat violenta, daca cineva e gata de vreo revolutie tre' sa-si asume propriul sacrificiu sau sangele altcuiva curs pe camasa, vesta sau mainile lui, iar romanul nu are in spirit asa ceva, nu e sirb. Si lucrurile astea trebuiesc discutate in alta parte. Aici... e loc de lacrimi, mai putin de orgolii. Si poate ar trebui sa acceptam ca moartea vine... Editat Martie 25, 2010 de bogdani0405 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Cu tot respectul pentru toata lumea indurerata, inclusiv eu, aceasta rubrica se numeste ACCIDENTE si nu BOCETE LA CIMITIR. Deci cred ca suntem indreptatiti sa discutam despre ACCIDENTUL in sine, cum a avut loc, sa incercam sa intelegem CE S-A INTAMPLAT! Il cunosteam pe QAZ de multa vreme de pe messenger, si acum cand scriu ma doare enorm numai cand ma gandesc ca nu mai e printre noi - dar asta nu ma opreste sa nu ma gandesc si sa nu ma intreb CUM S-A INTAMPLAT. De ce? Chiar daca adevarul doare uneori, e bine sa stim ce s-a intamplat si nu cred ca acest lucru este de condamnat si nu intineaza memoria nimanui. Trebuie sa aflam ce s-a intamplat ca sa invatam ceva din asta, sa nu se mai intample. Cred ca asta e cel mai important acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu30 Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Condoleante familiei si celor care ii cunosteau. Nu am citit tot topicul dar imi pun 2 intrebari: Voi credeti ca gaura aia de canal care nu cred ca era adanca mai mult de 5 cm a dezechilibrat motocicleta? (eu am luat gropi mult mai mari si n-am avut nici o treaba ,,,,,,Nu stiu ce sa zic ) Eu nici cu scuterul nu merg asa de aproape de bordura, ei de ce mergeau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mary Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Dumnezeu sa-i odihneasca in pace! Cu greu mi-am facut curaj sa postez...inca nu pot si nu vreau sa cred ca mi-am pierdut o prietena, un om care m-a incurajat si m-a sfatuit cand am avut nevoie, un om vesel care stia sa-ti ridice oricand moralul...imi vei lipsi Mada... iarta-ma...si sa sti ca vei ramane mereu in amintirea noastra. NU TE VOM UITA NICIODATA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZooM-ZooM Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 nu am vrut sa postez pana acum,insa mada era printre putinele persoane care isi respecta principiile si stilul de mers pe motor,imi pare nespus de rau ca s a urcat cu altcineva,mai ales ca nu era motorul lui Qaz... sper sa ii fie mai bine acolo sus,si sa ne fie alaturi cand suntem pe 2 roti. eu personal de fiecare data cand voi pleca la drum,voi transmite un gand acolo sus,catre prietena noastra Mada Moto. Stefan Ionescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Aici parca scrie: "Accidente - Sa invatam din greselile altora". Cum sa invatam, daca se sterg post-urile? Daca scriem doar RIP, RIP, RIP, RIP, RIP, va invata cineva ceva, fara detalii despre felul in care s-a produs accidentul? Daca tot continuati sa stergeti post-urile celor care-si mai dau si cu parerea, nu numai cu RIP, voi incepe sa ma gandesc daca nu purtati si dvs., moderatorii, o parte din vina, vis-a-vis de faptul ca unii nu invata nimic din accidentele altora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Sa se odihneasca in pace saracii! Se discuta si la Cluj despre accidentul acesta mediatizat si pe forum si de catre mas media. Si la noi a murit deja un scuterist cu ghidonul infipt in ficati iar alti motociclisti si scuteristi au suferit deja accidente mai usoare. Din cele spuse pe aici rezulta destul de clar ca motivul principal al accidentului mortal, pe linga ghinionul de a nimeri exact intr-un stilp de beton (total rigid si nedeformabil) a fost gazul tras prea tare in conditii total defavorabile (drum denivelat si noapte). Asa cum am afirmat intotdeuna, energia cinetica acumulata la viteze peste 50 km/h este mai mult decit suficienta sa-ti ia viata indiferent de tinta impactului (alt vehicol, bordura, sant, chiar asfalt). Cu putin ghinion poti chiar conta pe asta...si a venit din nou primavara si cu ea turele inalte ale bolizilor care circula peste 100 in oras. Fac din nou obisnuitele mele apeluri la moderatie si bucurie nelimitata si reala pe doua roti . Fara nevoia sa o potentam prin viteza. Uitati-va in jur la natura, la oameni, si integrati-va pe cit puteti intr-o realitate nonviolenta si noncompetitionala. Lasati la o parte ruleta ruseasca, exista multe alte variante de a obtine adrenalina fara riscuri. Ginditi-va ca de fapt nu trebuie sa demonstrati nimic nimanui si nu trageti de gaz excesiv decit acolo unde riscurile sint minime, afara din oras, cind se intinde in fata soseaua libera si puteti dezlantui toti caii putere. 1. Respectati regulile de circulatie (stopuri, prioritate, viteza) 2. Conduceti mereu defensiv in localitati, aruncati oglinzile de fitze si baleiati mereu cu privirea 360 de grade in jurul vostru. 3. Considerati ca nu aveti niciodata prioritate, mai bine fara dreptate acasa decit cu dreptate la upu sau la cimitir! 4. Aveti grija de motor in primul rind de frine directie si lumini (inclusiv stop pe frina), apoi de suspensie, daca nu aveti suspensie decenta de teren, nu uitati ca primavara se circula soft enduro prin gropile din sosele, care apar brusc de sub vehicolele din fata si mergeti mai incet decit de obicei! pastrati deasemenea o distanta mai mare fata de vehicolul din fata. 5. Nu umblati in nici un caz fara echipamentul minimal (o casca de calitate ASIGURATA INTOTDEUNA SUB BARBIE!!! , geaca si pantaloni de motor cu cit mai multe protectii, cizme moto, manusi moto) 6. Face-ti-va vizibili, mai ales daca aveti motor 'de camuflaj" mereu farul aprins si nu va pica rangul daca folositi si vestele reflectorizante 7. Aveti grija sa va asigurati mereu o rezerva de timp, nu va grabiti niciodata! 8. Lasati orgoliile deoparte, nu intrati in competitii dezordonate cu nimeni! daca aveti chef de asa ceva sint piste pentru asta! 9. La orice drum in oras (chiar in Bucuresti) diferenta de timp medie intre un stil de mers sobru si calculat si fortaj la limita nu depaseste 2-5 minute pentru care nu merita sa-ti dai viata. Multa bafta tuturor! si mai ales grija in trafic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Ce sa mai discutam atat? 2 persoane si-au pierdut viata intr-un accident... De ce vreti sa despicam firul in 14? Fiecare isi trage concluzia singur si invata de unul singur. De ce trebuie sa tot ne certam pentru asta...doriti un om care sa fie vinovat si sa-l linsati? Cautati in alta parte.........fiecare sa-si traga concluziile si cu asta basta. Sunteti ca hienele, fix cum sunt cei din presa. E frumos afara, iesiti cu mobrele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 (editat) Va lansati in ipoteze aiurea. S-a spus clar ca nu s-au finalizat cercetarile, ca nu s-a dat un verdict final. E greu sa asteptati? Credeti-ma ca mai greu este ptr familie si prietenii apropiati. O dati cu viteza, neasigurarea castilor, etc. Repetam anumite fapte, multe din memorie (da, am citit toate paginile, spre deosebire de unii): - motorul se afla la 35 de m de locul accidentului si este intact, avariile fiind minore, deci viteza supersonica care o mentioneaza majoritatea cam pica din ecuatie (ganditi-va cate avarii ar fi avut motorul la viteze mari si ce distanta ar fi parcurs, plus ca nu puteti stii daca motorul era culcat in momentul accidentului, deci se mai putea deplasa pe roti destui metri inainte sa se culce pe o laterala din lipsa pilotului. Da, au fost cazuri cand motorul s-a culcat singur la 15-20 m de locul accidentului dupa un stoppie involuntar, stoppie cauzat de acrosajul cu o masina.) - castile au fost legate: Qaz a fost vazut legandu-si casca, eu unul nu l-am vazut niciodata cu casca nelegata, Nightwolf a specificat clar ca pe la inceput, din cate tin minte, ca acele casti erau sarite, adica legate inca, dar nu mai erau pe capetele celor 2 (o iau ca la copiii de 2 ani, daca nu intelegeti) - drumul era neiluminat (exista lampi pe stalpi, dar nu functioneaza de ani buni) - el nu avea echipament pe el in afara de geaca si casca deoarece tot echipamentul lui era la Timisoara, el venise la Buc cu avionul (casca lui, cu care a fost inmormantat, i-a fost adusa de la Timisoara) - presa a insistat pe cadrele cu canalul cu un numar langa el, desi Nightwolf NU a spus ca ar fi fost parte a ecuatiei, din cercetarea initiala, ci doar un element care ar fi putut fi parte a ecuatiei, deci pana la finalizarea investigatiilor, din nou, nu se stie daca si ce rol a avut acel canal - duba alba nu a avut nici un rol in producerea accidentului in afara de faptul ca a protejat locul accidentului ptr a nu se pierde sau muta dovezi / indicii, plus ca au incercat sa-i ajute, avand cursuri de prim ajutor 2 ocupanti ai dubei Ar fi bine sa terminati pana nu se fac publice rezultatele investigatiilor. De ce dureaza? Ptr ca nu au fost martori si trebuiesc analizate toate elementele cu atentie pentru a se ajunge la cauzele accidentului. Cred ca cel mai bine ar fi sa se inchida topicul momentan si sa fie redeschis la aflarea concluziilor oficiale, nu a multitudinii de "specialisti" de pe acest forum, multi cu carnet moto de foarte putin timp si atoatestiutori. Asta ca sa nu mai spunem ca probabil nici nu ati vazut locul accidentului, deci nu va puteti da cu parerea. Editat Martie 25, 2010 de legionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amiba Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 "Cred ca cel mai bine ar fi sa se inchida topicul momentan si sa fie redeschis la aflarea concluziilor oficiale, nu a multitudinii de "specialisti" de pe acest forum, multi cu carnet moto de foarte putin timp si atoatestiutori. Asta ca sa nu mai spunem ca probabil nici nu ati vazut locul accidentului, deci nu va puteti da cu parerea." Total de acord, din respect pentru cei doi si pentru evitarea off-topic-urilor e mai bine sa fie inchis topicul pana la concluzia anchetei oficiale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Am uitat un lucru: in nume personal vreau sa multumesc moderatorilor ca au incercat sa pastreze topicul curat. Sunt sigur ca aveti frigiderul plin de carne... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Placebo Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 PENTRU TRANSPARENTA ATASEZ URMATOARELE INFORMATII: In contul DM au fost stranse urmatoarele sume: (mi-am permis sa completex cu XXX datele confidentiale si numele de familie a donatorilor ... presupunand ca doresc sa-si pastreze anonimatul) VA ROG SA TRANSFERATI PANA MAINE 26 MARTIE TOATE DONATIILE PE CARE LE DORITI SA LE MAI FACETI PENTRU A NU DA PESTE CAP CONTABILITATEA INTERNA A CLUBULUI. SUMELE VOR FI DIRECTIONATE IN MOD EGAL CELOR 2 FAMILII. CEI CARE NU SE VAD IN LISTA VA ROG SA-SI VERIFICE CONTUL PERSONAL DACA NU CUMVA SUMELE S-AU INTORS. DACA NU SA MA CONTACTEZE PE PM sau SA DEA REPLY PE TOPIC. Incasare OP 50.00 23MAR DPHDQ00323001606 2760818xxx xxxCristina M RO67INGBxxx /ROC/DONATIE - CRIS SI COSMIN xxx Incasare OP 50.00 24MAR DPHDQ00324001315 1690924xxx xxx VALENTIN-DANI RO44BACXxxx /ROC/donatie//RFB/1 Incasare OP 100.00 24MAR DPHDQ00324006743 1820728xxx xxx PAUL ALEXANDRU RO19BUCUxxx /ROC/Donatie Adrian Bercea (QAZ) //RFB/1 Incasare OP 60.00 25MAR DPHDQ00325001849 1800419xxx xxx FLAVIUS MIHAI RO62OTPVxxx /ROC/donatie Harley X si Qaz//RFB/1 1 Incasare OP 500.00 25MAR DPxxxxxx88 1730709xxx xxx xxxxxx RO90INGBxxx /ROC/donatie de la xxxxxx //RFB/N/A Depunere numerar 150.00 25MAR DONATIE BIR xxx ADRIAN STEFAN BI/Pas. Seria xxx Mesaj completat Luni sper sa atasez lista actualizata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 "Cred ca cel mai bine ar fi sa se inchida topicul momentan si sa fie redeschis la aflarea concluziilor oficiale, nu a multitudinii de "specialisti" de pe acest forum, multi cu carnet moto de foarte putin timp si atoatestiutori. Asta ca sa nu mai spunem ca probabil nici nu ati vazut locul accidentului, deci nu va puteti da cu parerea." Total de acord, din respect pentru cei doi si pentru evitarea off-topic-urilor e mai bine sa fie inchis topicul pana la concluzia anchetei oficiale. Pe un asemenea topic se spun tot felul de lucruri, unele de bun simt, altele aiurea. Nu vreau sa interpretati gresit ce am scris eu. De aceea precizez: Cind ma refeream la bolizi cu peste 100 km/h care si-au facut aparitia o data cu primavara in toate orasele, nu ma refeream la acest accident, ci se stiu ei la cine. Motocicleta implicata in accident nu intra in categoria aceea. Acolo a fost altceva, mai multi factori implicati. Vorbeam de viteza in corelatie cu starea drumului si cu gradul de iluminare. Primele victime ale sezonului au aparut deja si la Cluj. Cei din Dac Motors MC sint prietenii mei si sint alaturi de ei in aceste momente grele. Si depling soarta tragica a colegilor lor. Dar cei care ma cunosc stiu ca profit de orice prilej de audienta maxima pe forum ca sa reamintesc citeva lucruri simple, dar care stiu ca salveaza vieti. Nu am nevoie sa scriu ca sa ma bag in seama. Daca cei plecati dintre noi nu mai pot fi reintorsi din drum, cei ramasi trebuie insa sa gindeasca mai mult si sa actioneze in consecinta cind sint pe motor. E un paradox dureros, dar cei plecati ii pot salva prin mesajul intimplarii pe cei vii. In marile orase chiar si circulatia responsabila si ponderata pe doua roti a devenit un risc greu de acceptat. Iar inceputul de sezon reprezinta mereu un risc maxim. Poate ca e deformatie profesionala (am anchetaqt multe accidente) dar am experienta necesara ca sa pot cuantifica riscurile cele mai importante la care ne expunem chiar circulind corect si prudent. In ultimii 3 ani am pierdut 6 prieteni buni si nici unul dintre ei nu era "apucat" Dar intr-un context sau altul fiecare a fortat intr-un fel sau altul destinul. Am asistat deasemenea in ultimii ani la un adevarat carnagiu printre amatorii de viteza de dragul vitezei si incerc sa demonstrez ca acela nu e un drum bun si ca poti sa te bucuri la fel de mult de motociclism si circulind prudent responsabil si civilizat, chiar mergind unde se poate tare, respectindu-te pe tine insa si respectind pe altii. Cei plecati sa se odihneasca in pace, condoleante familiilor, condoleante clubului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Cred ca initiatorul topicului poate solicita cosmetizarea si apoi inchiderea lui.Nu mai e nimic de spus.Presupuneri si iar presupuneri despre ce s-a intamplat, s-au facut deja.Vom stii de la politie concluziile anchetei atunci cand vor fi finalizate.Vor raspunde cred la intrebrile puse aici gen "cine a condus" sau "ce viteza aveau" sau "i-a sicanat sau nu vreo masina".Sunt sigur ca politistii au inregistrarea camerelor de la Mercedes si i-au vazut trecand prin dreptul reprezentantei destul de clar ca sa-si dea seama cine conducea sau daca inainte sau dupa ei a mai intrat vreo masina pe strada aia.Sunt sigur ca le-au facut analize sa vada daca au avut alcool sau substante interzise in sange si ne vor spune si asta. Poate ca nu vor putea sa stabileasca cauza accidentului sau daca o vor stabili ,sigur vor fi destui care sa o conteste (apropo,simularea PROTV-ului sfideaza legile fizicii) dar si asa,nimeni nu-i mai intoarce inapoi.Putem invata ceva din accidentul lor? Eu cred ca nu atata timp cat nu stim sigur ce s-a intamplat.Poate doar ca nu e bine sa mergi noaptea pe drumuri intunecoase prin Bucuresti intr-o tara de kko unde nu exista frica de nimic atata timp cat dai spaga unde trebuie.Si aici ma refer la asfaltangii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Si totusi mai putem face ceva pentru ei si pentru noi. Sa cerem inasprirea legilor si sanctiunilor, sa militam pentru drumuri bune, fara peticeli si carpeli, nu mai zic de gropi. Sa cerem instalarea de camere pe cat mai multe sosele, cel putin in orasele mari, pentru a avea dovada cand suntem sicanati sau loviti. Sa facem o lista cu zonele, strazile periculoase si sa insistam pentru remedierea problemelor. Sa fim uniti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reptile Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Trist... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Tocmai ce m-am intors de la locul accidentului... nu mai era nici o lumanare aprinsa. Un accident extrem de ciudat. Abia astept sa se dea publicitatii rezultatele anchetei, asta in caz de n-o sa ne dea ceva sec citandu-ne cine stie ce remarca din legislatia rutiera. Sa le fie somnul lin! Condoleante familiilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 V-as ruga sa marcati stalpul acela cu ceva, fotografii cu cei doi de ex; eu nu cunosc zona dar cand trec pe acolo as vrea sa pot aprinde o lumanare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nicole Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 R.I.P. ... pacat sa mori din aceste cauze...si de obicei militieni spun: "nu a adaptat viteza la conditiile de drum" ...pai nu ar fi mai bine daca ar face drumurile mai bune sau gropile sa fie macar semnalizate cumva ca sa poata fi observate si evitate... dar nu, motociclistul trebuie sa fie de vina ca nu stie sa adapteze viteza la conditile mizere din tara da da motociclistii sunt mereu niste teribilisti care merg cu viteza (sunt sigur ca asta e din pacate parerea multora care au vazut stirea)...dar si modul de prezentare influenteaza lumea Ma scuzi, nu inteleg ce te-a deranjat IN ACEST CAZ la "militieni". E o adresare peiorativa care nu isi are locul. Daca stai sa te gandesti, "militienii" fac, totusi, cele mai bune campanii de protectie rutiera. Si pentru motociclisti, si pentru pietoni, si pentru soferii auto. Cand erai in scoala generala si iti venea politistul sa te invete sa traversezi sau sa te invete sa mergi CU BICICLETA printre jaloane, maica-ta nu zicea "vino acasa, nu vorbi cu militianul, ca te invata de rau, si te asteapta dupa colt, sa faci 18 ani si sa te amendeze". Ce s-a intamplat intre timp? Te-ai prins ca orice actiune are consecinte, si atunci e de vina "militianul"? Poate din cauza unuia din ei nu te-a facut ciormolit(z)a vreo betoniera pana acum. Eh? In plus, unii "militieni" ar sti sa articuleze (vezi textul verde). Ei ar scrie "... si, de obicei, CETATENII spun:". Referitor la ce ti-am subliniat cu rosu: nu MILITIENII trebuie sa iti faca drumurile mai bune, ci primaria. Nu e nici sarcina Politiei sa semnaleze gropile. P.S. intre timp, culmea nesimtirii. Autoritatile bucurestene s-au apucat sa asfalteze astăzi gropile din sectorul de drum unde ne-au parasit Qaz si Madalina! Deci e bine cu gropi sau fara gropi? De cand a devenit o problema faptul ca se repara strazile? NISTE CURIOZITATI: 1) Chiar erau singuri (adica nu mai era nicio alta moto cu ei) si chiar nu exista niciun fel de martori? 2) Cine a sunat la 112? Motorist? 3) Care a fost primul motociclist ajuns la locul accidentului, si de cine a fost anuntat? 4) Nu stiu daca am inteles bine... sensul lor de mers era spre Popesti-Leordeni? Nu are nimeni idee unde se duceau la ora aia, si DE CE PE ACOLO? 5) Pana la urma, exista sau nu vreo inregistrare video cu ceva edificator? Condoleante ambelor familii! Asta n-ar trebui sa fie un loc de aruncat cu noroi in politisti, jurnalisti sau drumari... Nu e un cadru oficial, nu se cauta vinovati. Se incearca intelegerea unor circumstante... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tassadar Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Ma scuzi, nu inteleg ce te-a deranjat IN ACEST CAZ la "militieni". E o adresare peiorativa care nu isi are locul. Daca stai sa te gandesti, "militienii" fac, totusi, cele mai bune campanii de protectie rutiera. Si pentru motociclisti, si pentru pietoni, si pentru soferii auto. Cand erai in scoala generala si iti venea politistul sa te invete sa traversezi sau sa te invete sa mergi CU BICICLETA printre jaloane, maica-ta nu zicea "vino acasa, nu vorbi cu militianul, ca te invata de rau, si te asteapta dupa colt, sa faci 18 ani si sa te amendeze". Ce s-a intamplat intre timp? Te-ai prins ca orice actiune are consecinte, si atunci e de vina "militianul"? Poate din cauza unuia din ei nu te-a facut ciormolit(z)a vreo betoniera pana acum. Eh? In plus, unii "militieni" ar sti sa articuleze (vezi textul verde). Ei ar scrie "... si, de obicei, CETATENII spun:". Referitor la ce ti-am subliniat cu rosu: nu MILITIENII trebuie sa iti faca drumurile mai bune, ci primaria. Nu e nici sarcina Politiei sa semnaleze gropile. Deci e bine cu gropi sau fara gropi? De cand a devenit o problema faptul ca se repara strazile? NISTE CURIOZITATI: 1) Chiar erau singuri (adica nu mai era nicio alta moto cu ei) si chiar nu exista niciun fel de martori? 2) Cine a sunat la 112? Motorist? 3) Care a fost primul motociclist ajuns la locul accidentului, si de cine a fost anuntat? 4) Nu stiu daca am inteles bine... sensul lor de mers era spre Popesti-Leordeni? Nu are nimeni idee unde se duceau la ora aia, si DE CE PE ACOLO? 5) Pana la urma, exista sau nu vreo inregistrare video cu ceva edificator? Condoleante ambelor familii! Asta n-ar trebui sa fie un loc de aruncat cu noroi in politisti, jurnalisti sau drumari... Nu e un cadru oficial, nu se cauta vinovati. Se incearca intelegerea unor circumstante... Este foarte adevarat ca nu este in sarcina politiei sa semnalizeze gropile, dar sa amendeze administrstorul drumului pentru neindeplinirea obligatiilor legate de mentinerea drumului in conditii optime este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.