kelye Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 (editat) O mica parte din ura vine din frustrare. O FOARTE mica parte. In rest... nu ai cu cine discuta, ar fi trebuit sa iti dai seama pana acum. Unii "motociclisti" sunt chiar zmeii care enerveaza, altii sunt mediocrii inecati in bere ce folosesc "comunitatea moto" ca pe o ultima reduta in calea constientizarii vietii pierdute. Si evident se baga in orice disputa unde pot sa bata cu pumnii in piept ca (ceva). Motociclistii normali NU PREA (mai) discuta ... isi vad de ale lor. Editat Martie 24, 2010 de kelye Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cats Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Scuze daca sunt off-topic, dar AMR sau vreo alta organizatie a mobristilor (nu stiu care-s toate) nu are in plan sa exprime un protest fata de reportajul baietilor antenisti? Este tendentios si dezinformeaza, sugereaza ca toti mobristii sunt indivizi care incalca legea. Mi se pare similar cu situatia in care ar spune despre un individ cercetat pt. o infractiune ca e vinovat. Dreptu-i, in acel caz ar fi sanctionati. Nu sunt familiarizata cu regulamentul CNA, dar daca am avea o organizatie serioasa ar face demersuri pentru sesizarea acestui organism, pentru public awareness si alte forme de protest. Desigur, daca am avea o organizatie serioasa m-as inscrie in ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 RIIP!!! GRESEALA ESTE MARE !!!!!,CONSIDER CA NU A MERSRS CUM ERA NECESAR!!!!!!!!!!!!!! RIP!!!!!!!!!!!.DUMNEZEU O SA AIBA GRIJA DE EI ,!!!! .VA SPUN EU CA ,NU AU VRUT SA IASA ASA.!!!!!!!!!!!! EU O SA- MA ROG PENTRU EI TOATA VIATA ,VA SPUN CA GRESELILE SE IARTA.DUMNEZEU SA-I ODIHNEASCA IN PACE!!!!!!.RIP!!!!!!. RIP!!!!!!!!!!!!! . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BooBoo Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 (editat) Cu greu apas butonul de Fast Reply. Inca am momente in care nu realizez. In fiecare om mai intalt, cu pleata si/sau barba il vad pe el. Aveam mai multi uriasi pe care-i stresam. Am ramas fara unul. Dragul de Qaz... Dragul de barbos... Ultimele noastre cuvinte: Qaz: ok, gata cu distractia Nicky: gata, te bagi la munca? Qaz: revin la munca, sa termin mai repede... ca vreau sa ajung si prin alter ego in seara asta Nicky: asa, asa Nicky: baga mare Nicky: Nicky: s-o saluti pe irinuca din partea mea Nicky: eu nu mai vin Nicky: ca abia m-am parcat Qaz: oke Nicky: spoooooor! Qaz: am fugit, mai vorbim Nicky: sure! Nicky: take care Nicky: paaa! Qaz: bbyeeeeeeeeee Mai vorbim... take care... stau ca tuta de 5 minute in fata monitorului si plang intr-una. Dumnezeu sa va ierte, copii! Sa va fie tarana usoara... Editat Martie 24, 2010 de BooBoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CMIDP Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 o chestie ciudata ... ....azi m-am dus la munca ..si cand eram la masa am citit un ziar ...unde evident era un articol si despre accident ... si acolo scria ca firma Dimar se ocupa de asflatarea acelui drum ...dar ca aveau o intarziere de 10 zile ... patronul acestei firme ..este ..nimeni altul decat un vecin de-al meu ...adica acel "minunat" om care detine aceasta firma .... sta la 3-4 case de mine ..... cand am venit de la munca ...evident tot cu motorul .. m-am oprit ptr 10 secunde in dreptul portii lui uitandu-ma in gol aiurea ca prostul .. nu pot explica de ce am facut asta si ce am simtit .....insa stiu ca intr-un fel daca eram poate altcineva pus intr-o alta situatie ...as fi reactionat cumva probabil mai putin omenesc .... :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Tocmai m-am intors de la locul accidentului. Am aprins lumanari, le-am resuscitat pe cele care s-au stins si m-am invartit incercand sa pricep cum si ce s-a intamplat. Concluzia mea e ca nu poti circula in bezna de acolo cu viteza astfel incat sa nu poti frana la un obstacol. Imediat ce intri pe segmentul acela, dinspre Mihai Bravu catre Vitan te intampina niste cratere pe banda din dreapta. Apoi banda a treia se ingusteaza brusc si se uneste cu banda 2. Este si un limitator de viteza montat pe asfalt. Instinctual te feresti de banda 1 unde e acel canal de care s-a tot vorbit. Am incercat sa accelerez la 50, imitand sa zicem ce a facut Qaz daca nu ar fi stiut cum e drumul (desi sigur stia pentru ca a stat in zona si se plimba prin cartier cu Viraga). Apoi urmeaza niste gropi adanci care te fac imediat sa incetinesti. Ai 30-40... Urmeaza santuri cu gropi, cel putin o denivelare care te cam arunca in dreapta dar nu puternic pentru ca, repet, nu ai cum sa ai viteza. Apoi urmeaza o groapa si dup-aia stalpul de care s-au izbit. Dupa acel stalp asfaltul e mai bun pana in capatul strazii unde iar sunt gropi. Dar ei n-au mai ajuns la capat. Concluzia mea este ca nu aveau timp sa accelereze astfel incat sa cada din cauza gropilor. Parerea mea este ca au fost sicanati (un cuvant bland...). Dar cine sunt eu? Si din pacate nimic nu ii mai intoarce... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Scuze daca sunt off-topic, dar AMR sau vreo alta organizatie a mobristilor (nu stiu care-s toate) nu are in plan sa exprime un protest fata de reportajul baietilor antenisti? Este tendentios si dezinformeaza, sugereaza ca toti mobristii sunt indivizi care incalca legea. Mi se pare similar cu situatia in care ar spune despre un individ cercetat pt. o infractiune ca e vinovat. Dreptu-i, in acel caz ar fi sanctionati. Nu sunt familiarizata cu regulamentul CNA, dar daca am avea o organizatie serioasa ar face demersuri pentru sesizarea acestui organism, pentru public awareness si alte forme de protest. Desigur, daca am avea o organizatie serioasa m-as inscrie in ea Offtopic: Reportajul respectiv e evident tendentios pentru ca porneste cu un film facut de unul care merge noaptea pe SS de 1000cc cu 250km/h (si care din cate am inteles a murit intre timp fiind la volan, nu ghidon) pe cand motocicleta implicata in accident nici nu prea poate prinde mai mult de 180-190km/h. Dar avem lege pentru a pedepsi asa ceva? Cand astia vorbesc acolo pe postul ala toata ziua de dictatura care ne invadeaza si pe care inca nu a reusit sa o demonstreze nimeni si nimeni nu-i amendeaza crezi ca pot fi macar amendati pentru ca mistifica un accident rutier in care din intamplare e implicata o motocicleta? Daca am trai intr-o tara cu legislatie anglo-saxona as intelege ca un procuror sau o persoana afectata sa deschida un proces si daca castiga ulterior toti ceilalti sa castige pe principiul precedentei, dar la noi traim intr-o lume cu legislatie pe principiul francezo-germano-rusesc unde nu ai voie sa faci nimic daca nu e permis explicit de lege care trebuie neaparat sa aiba si un regulament de aplicare al legii. Din punctul asta de vedere cred ca si cand mergi la buda e ilegal sau semi-legal, pentru ca noi nu avem o lege clara despre cum se merge acolo, etc., si oricum legea ar fi vax fara regulament de aplicare care sa explice clar de exemplu din ce parte trebuie sa iei hartia in mana. CNA-ul in cazul asta ar putea da doar amenzi daca e sesizat, problema e ca asemenea stiri nu ar trebui sa existe intr-o lume normala la cap. Desigur noi nu traim inca intr-o lume normala la cap (eu sunt optimist). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cats Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 (editat) @Petru Moldovan: nu cred ca are sens o discutie despre faptul ca anglo-saxonii respecta dreptul la exprimare al presei cu religiozitate, asa ca la ei, ca si la noi, in cazuri ca cel de fata nu s-ar pune problema raspunderii penale, ci tot a platii unor amenzi sau a unor despagubiri. Iar amenzile pe care le poate aplica CNA cred ca sunt suficient de mari ca sa descurajeze (cineva care cunoaste domeniul poate spune daca asa stau lucrurile). Lasand lucrurile astea deoparte, chiar ii intreb din nou pe cei din AMR: au de gand ca in problema asta sa lase lucrurile asa cum au cazut? Nici macar un drept la replica? Editat Martie 24, 2010 de cats Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobozauru Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Anul trecut treceam zilnic pe acolo..Nu de putine ori pe acel sector de drum m-au sicanat diversi conservari..Nu stiu exact unde s-a intamplat nenorocirea dar stiu ca undeva pe la mijlocul distantei dintre Mihai Bravu si tragul Vitan, pe banda a2a este un damb pe care il ocolesc toti..Evitam sa merg in paralel cu vreo masina pe portiunea aia de drum..Aproape in fiecare zi era cate unul care tragea dreapta si ajungea pe prima banda indiferent daca era libera sau nu..Oricum noaptea, ulita aia pana la centura este plina de capcane.. RIP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arian46 Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Trist ,condoleante familiei si prietenilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 (editat) Ultima data cand l-am vazut pe prietenul Qaz, o petrecere la mine acasa inainte de a pleca din Timisoara. Am vrut sa intru in detalii dar stim cu totii cum era Qaz, am sa ii duc lipsa.. Editat Martie 24, 2010 de hora09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 R.I.P ,cuvintele-s de prisos . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 VA BATETI JOC DE MEMORIA CELOR 2! ULTIMUL MESAJ DE LA RAVENITA In urma accidentului din 21 aprilie Adrian Bercea cunoscut ca si Qaz si Madalina Avram si-au pierdut viata. Costurile inmormantarii au fost destul de mari. Daca doriti sa ajutati familiile indurerate, puteti face o donatie in conturile asociatiei DAC MOTORS, asociatie din care Adrian facea parte. CUI: 21523207 CONT: RO16PIRB4201705338001000 PIRAEUS BANK CAROL avem rugamintea la mentiuni sa scrieti donatie pt a evita probleme contabile. In cazul in care cineva detine informatii clare, concrete legate de acest caz, sau poate veni cu un ajutor (legislativ) prin care sa se poata actiona cumva impotriva statului/firmelor implicate in acest caz, va rugam dati un PM oricarui moderator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdani0405 Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 (editat) Salut, Din nefericire pentru putinii naivi dintre noi, printre care ma enumar, tara asta nu are nici o scapare. Extrapoland de la acest mic topic la tot forumul si mai departe la populatia acestei tari, se poate observa de ce ne scaldam in mocirla. Fiecare vrea neaparat sa demonstreze ca el are dreptate, fara scrupule, nu conteaza deloc contextul nici ce lasa in urma. Prea mult cinism, prea multa rautate, gratuite si in scopuri pur egoiste. Ca daca mergeau mai incet, ca poate au ocolit un caine, ca poate i-a sicanat o masina, ca nu se putea merge mai tare... poate, daca, presupun, nici politia nu stie exact, sa le oferim si lor, politistilor, o urma de incredere ca poate chiar vor sa-si faca datoria, daca nu si-o vor face, ulterior, cine-si doreste, se poate reinventa in rol de detectiv. Urmaresc topicul de accidente cam de cand am user pe acest forum, si in general nu prea scriu aici ca n-am de ce, dar acum sunt chiar scarbit . Ar trebui sa invat ceva de aici? Ce? Eu is mai destept ca tine, ba nu, eu is mai destept, ba p-a ma-tii. Daca nu va vine sa credeti, ati coborat la acest nivel. Si e pacat, din spusele celorlalti nivelul lor era altul. Cat despre a face ceva, era o vorba, violenta nu aduce altceva decat violenta, daca cineva e gata de vreo revolutie tre' sa-si asume propriul sacrificiu sau sangele altcuiva curs pe camasa, vesta sau mainile lui, iar romanul nu are in spirit asa ceva, nu e sirb. Si lucrurile astea trebuiesc discutate in alta parte. Aici... e loc de lacrimi, mai putin de orgolii. Si poate ar trebui sa acceptam ca moartea vine... Editat Martie 25, 2010 de bogdani0405 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Cu tot respectul pentru toata lumea indurerata, inclusiv eu, aceasta rubrica se numeste ACCIDENTE si nu BOCETE LA CIMITIR. Deci cred ca suntem indreptatiti sa discutam despre ACCIDENTUL in sine, cum a avut loc, sa incercam sa intelegem CE S-A INTAMPLAT! Il cunosteam pe QAZ de multa vreme de pe messenger, si acum cand scriu ma doare enorm numai cand ma gandesc ca nu mai e printre noi - dar asta nu ma opreste sa nu ma gandesc si sa nu ma intreb CUM S-A INTAMPLAT. De ce? Chiar daca adevarul doare uneori, e bine sa stim ce s-a intamplat si nu cred ca acest lucru este de condamnat si nu intineaza memoria nimanui. Trebuie sa aflam ce s-a intamplat ca sa invatam ceva din asta, sa nu se mai intample. Cred ca asta e cel mai important acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu30 Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Condoleante familiei si celor care ii cunosteau. Nu am citit tot topicul dar imi pun 2 intrebari: Voi credeti ca gaura aia de canal care nu cred ca era adanca mai mult de 5 cm a dezechilibrat motocicleta? (eu am luat gropi mult mai mari si n-am avut nici o treaba ,,,,,,Nu stiu ce sa zic ) Eu nici cu scuterul nu merg asa de aproape de bordura, ei de ce mergeau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mary Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Dumnezeu sa-i odihneasca in pace! Cu greu mi-am facut curaj sa postez...inca nu pot si nu vreau sa cred ca mi-am pierdut o prietena, un om care m-a incurajat si m-a sfatuit cand am avut nevoie, un om vesel care stia sa-ti ridice oricand moralul...imi vei lipsi Mada... iarta-ma...si sa sti ca vei ramane mereu in amintirea noastra. NU TE VOM UITA NICIODATA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZooM-ZooM Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 nu am vrut sa postez pana acum,insa mada era printre putinele persoane care isi respecta principiile si stilul de mers pe motor,imi pare nespus de rau ca s a urcat cu altcineva,mai ales ca nu era motorul lui Qaz... sper sa ii fie mai bine acolo sus,si sa ne fie alaturi cand suntem pe 2 roti. eu personal de fiecare data cand voi pleca la drum,voi transmite un gand acolo sus,catre prietena noastra Mada Moto. Stefan Ionescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Aici parca scrie: "Accidente - Sa invatam din greselile altora". Cum sa invatam, daca se sterg post-urile? Daca scriem doar RIP, RIP, RIP, RIP, RIP, va invata cineva ceva, fara detalii despre felul in care s-a produs accidentul? Daca tot continuati sa stergeti post-urile celor care-si mai dau si cu parerea, nu numai cu RIP, voi incepe sa ma gandesc daca nu purtati si dvs., moderatorii, o parte din vina, vis-a-vis de faptul ca unii nu invata nimic din accidentele altora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Sa se odihneasca in pace saracii! Se discuta si la Cluj despre accidentul acesta mediatizat si pe forum si de catre mas media. Si la noi a murit deja un scuterist cu ghidonul infipt in ficati iar alti motociclisti si scuteristi au suferit deja accidente mai usoare. Din cele spuse pe aici rezulta destul de clar ca motivul principal al accidentului mortal, pe linga ghinionul de a nimeri exact intr-un stilp de beton (total rigid si nedeformabil) a fost gazul tras prea tare in conditii total defavorabile (drum denivelat si noapte). Asa cum am afirmat intotdeuna, energia cinetica acumulata la viteze peste 50 km/h este mai mult decit suficienta sa-ti ia viata indiferent de tinta impactului (alt vehicol, bordura, sant, chiar asfalt). Cu putin ghinion poti chiar conta pe asta...si a venit din nou primavara si cu ea turele inalte ale bolizilor care circula peste 100 in oras. Fac din nou obisnuitele mele apeluri la moderatie si bucurie nelimitata si reala pe doua roti . Fara nevoia sa o potentam prin viteza. Uitati-va in jur la natura, la oameni, si integrati-va pe cit puteti intr-o realitate nonviolenta si noncompetitionala. Lasati la o parte ruleta ruseasca, exista multe alte variante de a obtine adrenalina fara riscuri. Ginditi-va ca de fapt nu trebuie sa demonstrati nimic nimanui si nu trageti de gaz excesiv decit acolo unde riscurile sint minime, afara din oras, cind se intinde in fata soseaua libera si puteti dezlantui toti caii putere. 1. Respectati regulile de circulatie (stopuri, prioritate, viteza) 2. Conduceti mereu defensiv in localitati, aruncati oglinzile de fitze si baleiati mereu cu privirea 360 de grade in jurul vostru. 3. Considerati ca nu aveti niciodata prioritate, mai bine fara dreptate acasa decit cu dreptate la upu sau la cimitir! 4. Aveti grija de motor in primul rind de frine directie si lumini (inclusiv stop pe frina), apoi de suspensie, daca nu aveti suspensie decenta de teren, nu uitati ca primavara se circula soft enduro prin gropile din sosele, care apar brusc de sub vehicolele din fata si mergeti mai incet decit de obicei! pastrati deasemenea o distanta mai mare fata de vehicolul din fata. 5. Nu umblati in nici un caz fara echipamentul minimal (o casca de calitate ASIGURATA INTOTDEUNA SUB BARBIE!!! , geaca si pantaloni de motor cu cit mai multe protectii, cizme moto, manusi moto) 6. Face-ti-va vizibili, mai ales daca aveti motor 'de camuflaj" mereu farul aprins si nu va pica rangul daca folositi si vestele reflectorizante 7. Aveti grija sa va asigurati mereu o rezerva de timp, nu va grabiti niciodata! 8. Lasati orgoliile deoparte, nu intrati in competitii dezordonate cu nimeni! daca aveti chef de asa ceva sint piste pentru asta! 9. La orice drum in oras (chiar in Bucuresti) diferenta de timp medie intre un stil de mers sobru si calculat si fortaj la limita nu depaseste 2-5 minute pentru care nu merita sa-ti dai viata. Multa bafta tuturor! si mai ales grija in trafic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Ce sa mai discutam atat? 2 persoane si-au pierdut viata intr-un accident... De ce vreti sa despicam firul in 14? Fiecare isi trage concluzia singur si invata de unul singur. De ce trebuie sa tot ne certam pentru asta...doriti un om care sa fie vinovat si sa-l linsati? Cautati in alta parte.........fiecare sa-si traga concluziile si cu asta basta. Sunteti ca hienele, fix cum sunt cei din presa. E frumos afara, iesiti cu mobrele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 (editat) Va lansati in ipoteze aiurea. S-a spus clar ca nu s-au finalizat cercetarile, ca nu s-a dat un verdict final. E greu sa asteptati? Credeti-ma ca mai greu este ptr familie si prietenii apropiati. O dati cu viteza, neasigurarea castilor, etc. Repetam anumite fapte, multe din memorie (da, am citit toate paginile, spre deosebire de unii): - motorul se afla la 35 de m de locul accidentului si este intact, avariile fiind minore, deci viteza supersonica care o mentioneaza majoritatea cam pica din ecuatie (ganditi-va cate avarii ar fi avut motorul la viteze mari si ce distanta ar fi parcurs, plus ca nu puteti stii daca motorul era culcat in momentul accidentului, deci se mai putea deplasa pe roti destui metri inainte sa se culce pe o laterala din lipsa pilotului. Da, au fost cazuri cand motorul s-a culcat singur la 15-20 m de locul accidentului dupa un stoppie involuntar, stoppie cauzat de acrosajul cu o masina.) - castile au fost legate: Qaz a fost vazut legandu-si casca, eu unul nu l-am vazut niciodata cu casca nelegata, Nightwolf a specificat clar ca pe la inceput, din cate tin minte, ca acele casti erau sarite, adica legate inca, dar nu mai erau pe capetele celor 2 (o iau ca la copiii de 2 ani, daca nu intelegeti) - drumul era neiluminat (exista lampi pe stalpi, dar nu functioneaza de ani buni) - el nu avea echipament pe el in afara de geaca si casca deoarece tot echipamentul lui era la Timisoara, el venise la Buc cu avionul (casca lui, cu care a fost inmormantat, i-a fost adusa de la Timisoara) - presa a insistat pe cadrele cu canalul cu un numar langa el, desi Nightwolf NU a spus ca ar fi fost parte a ecuatiei, din cercetarea initiala, ci doar un element care ar fi putut fi parte a ecuatiei, deci pana la finalizarea investigatiilor, din nou, nu se stie daca si ce rol a avut acel canal - duba alba nu a avut nici un rol in producerea accidentului in afara de faptul ca a protejat locul accidentului ptr a nu se pierde sau muta dovezi / indicii, plus ca au incercat sa-i ajute, avand cursuri de prim ajutor 2 ocupanti ai dubei Ar fi bine sa terminati pana nu se fac publice rezultatele investigatiilor. De ce dureaza? Ptr ca nu au fost martori si trebuiesc analizate toate elementele cu atentie pentru a se ajunge la cauzele accidentului. Cred ca cel mai bine ar fi sa se inchida topicul momentan si sa fie redeschis la aflarea concluziilor oficiale, nu a multitudinii de "specialisti" de pe acest forum, multi cu carnet moto de foarte putin timp si atoatestiutori. Asta ca sa nu mai spunem ca probabil nici nu ati vazut locul accidentului, deci nu va puteti da cu parerea. Editat Martie 25, 2010 de legionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amiba Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 "Cred ca cel mai bine ar fi sa se inchida topicul momentan si sa fie redeschis la aflarea concluziilor oficiale, nu a multitudinii de "specialisti" de pe acest forum, multi cu carnet moto de foarte putin timp si atoatestiutori. Asta ca sa nu mai spunem ca probabil nici nu ati vazut locul accidentului, deci nu va puteti da cu parerea." Total de acord, din respect pentru cei doi si pentru evitarea off-topic-urilor e mai bine sa fie inchis topicul pana la concluzia anchetei oficiale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Am uitat un lucru: in nume personal vreau sa multumesc moderatorilor ca au incercat sa pastreze topicul curat. Sunt sigur ca aveti frigiderul plin de carne... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Placebo Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 PENTRU TRANSPARENTA ATASEZ URMATOARELE INFORMATII: In contul DM au fost stranse urmatoarele sume: (mi-am permis sa completex cu XXX datele confidentiale si numele de familie a donatorilor ... presupunand ca doresc sa-si pastreze anonimatul) VA ROG SA TRANSFERATI PANA MAINE 26 MARTIE TOATE DONATIILE PE CARE LE DORITI SA LE MAI FACETI PENTRU A NU DA PESTE CAP CONTABILITATEA INTERNA A CLUBULUI. SUMELE VOR FI DIRECTIONATE IN MOD EGAL CELOR 2 FAMILII. CEI CARE NU SE VAD IN LISTA VA ROG SA-SI VERIFICE CONTUL PERSONAL DACA NU CUMVA SUMELE S-AU INTORS. DACA NU SA MA CONTACTEZE PE PM sau SA DEA REPLY PE TOPIC. Incasare OP 50.00 23MAR DPHDQ00323001606 2760818xxx xxxCristina M RO67INGBxxx /ROC/DONATIE - CRIS SI COSMIN xxx Incasare OP 50.00 24MAR DPHDQ00324001315 1690924xxx xxx VALENTIN-DANI RO44BACXxxx /ROC/donatie//RFB/1 Incasare OP 100.00 24MAR DPHDQ00324006743 1820728xxx xxx PAUL ALEXANDRU RO19BUCUxxx /ROC/Donatie Adrian Bercea (QAZ) //RFB/1 Incasare OP 60.00 25MAR DPHDQ00325001849 1800419xxx xxx FLAVIUS MIHAI RO62OTPVxxx /ROC/donatie Harley X si Qaz//RFB/1 1 Incasare OP 500.00 25MAR DPxxxxxx88 1730709xxx xxx xxxxxx RO90INGBxxx /ROC/donatie de la xxxxxx //RFB/N/A Depunere numerar 150.00 25MAR DONATIE BIR xxx ADRIAN STEFAN BI/Pas. Seria xxx Mesaj completat Luni sper sa atasez lista actualizata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.