valbi Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Dumnezeu sa ii ierte! si eu cred ca acel canal este locul unde au iesit de pe drum si nu cauza accidentului (nu vad de ce ar rula o motocicleta la cateva zeci de centrimeti de bordura) viteza nu a fost excesiva cum spunea si colegul de la cercetari, avarile moto sunt minime. pentru a avea toate oasele rupte in tine nu cred ca trebuie sa ai mai mult de 50 km/h cand lovesti un stalp. nu intelg de ce nimeni nu spune cine e barbatul ? veneau de la o petrecere, au consumat ? faptul ca nu aveau castile legate si au pierdut controlul la o viteza decenta lasa cateva semne de intrebare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Mai nene dar lobotomizatii aia de la antena1 si restu papagalilor de la stiri nu se mai opresc din imbecilitati? -In primul rind ei deja stiu cu ce viteza se deplasa mobra aia... au eternul radar anal in ei... "mare... foarte mare... si infinita" ...si trag concluzia ca motociclistii tot nu au inteles ca blah blah... bai nene ne lasati cu balivernele astea de babe? -Ne arata un clip copiat de pe iutub cu unu de merge cu 240 noaptea cine stie pe unde si ne spun ca nu se vede nimic din postul de pilotaj de la o mobra... pai ei evident ca nu vad nimic in clipul ala si la "experienta lor vasta" pe mobre. Nimeni sau nici o camera nu "vede" ce "vede" pilotul nu? Ce importanta are ce vezi tu (mai ales un papagal de ala de stirist) pe o camera dintr-o inregistrare? -"Impactul cu stilpul o aruncase de pe motor ca pe o papusa de plastic..." geee... incredibil nu? dar merge pentru efectul de scena la babe... -"Amindoi... aveau aproape toate oasele zdrobite"... eu nu stiu de ce i-au mai dus la IML frate... ca astia le stiu pe toate... din tarot cred. Au camere cu raze X astia frate... -"Motocicleata... a fost aruncata la citeva zeci de metri... s-a facut bucati". Motocicleta e intro singura bucata in imagini si nici nu pare sa aibe urme de impact frontal. In plus si cu 50km/h se duce zeci de metri taras ffs... pe frine la viteze mari te duci zeci de metri daramite taras.... imbecilii dreq. -"Politistii nu au vazut urme de frinare... semn ca cel care conducea motocicleta nici nu a vazut gura de canal".... ala are lobotomie bilaterala frate.... facuta in graba cu lingurita. Din anusul lui plin de experienta moto stie el ca imediat ce vezi un posibil pericol bagi frina si lasi urme de frinare... cu fata cred... In cazul trist de mai sus cauzele pot fi multiple dar starea drumului respectiv e printre primele. Si chiar daca suna "mercantil", familiile celor doi ar trebui sa caute sa dea in judecata administratorul drumului si sa caute ca verdicutul sa fie cit mai favorabil schimbarii de atitudine a "bijnitarilor" care intretin drumurile in Ro... ca de scapat de ei nu avem cum. Drumul respectiv este pustiu nu are strazi care sa intre in el pe o perioada de mai bine de 2Km cred dar, e praf. Numai gropi sint in el. Si e suficient ca pasagerul sa reactioneze gresit la o miscare de evitare a pilotului si mobra se poate dezechilibra... Daca pilotul reduce gazul si mai apare inca o groapa de canal sau ceva... rezultatul poate fi unul ca in cazul asta. Este trist sa vedem la motociclisti atitudini de astea de tip: "parul meu sa creasca...". Toti i-am dat, ii mai dam sau ii vom mai da in goarna uneori. Indiferent de mobra... ca un enduro care tisneste pina la 100 ca un proiectil nu e "mai cuminte" decit o Hayabusa care nu poate dezvolta 300le magic in Bucuresti. Nu va mai repeziti sa dati vina pe viteza. In unele situatii este pur si simplu ridicol... viteza e cea care te scapa de un canal!!! ...nu urmele de frinare. Cine frineaza in fata unui canal e doar un biciclist. So... ar fi bine ca toata lumea sa nu le mai cinte in struna retarzilor de la stiri... cu viteza and stuff. Pentru ca nu facem decit sa ne creem deservicii noua motociclistilor in general. Cu speranta ca "tinerii si nelinistitii" care baga mina in gaz se vor potoli vazind creieri pe caldarim si comentarii de tip "bau-bau bu-hu-huuu" se lasa prea mult sa se creeze imaginea asta a motociclistilor/motociclistelor sataniste si in loc lumea sa se obisnuiasca cu ideea ca sintem participanti la trafic (cu particularitatile noastre si ale vehiculelor noastre) lumea nu reuseste sa scoata capu din "punga cu organe de la donatori". Singuri lasam sa se perpetueze imaginea asta "balcanica" a motociclismului dar in acelasi timp "tinjim" la respectul pe care il au cei din vest pentru motociclisti/motociclism. Respectul si atitudinea aia din vest au fost cistigate "cu singe de motociclist"... si dupa campaniile continue de afara ne dam seama ca "lupta" e in desfasurare continuu. Nu mai sariti sa aruncati cu pietre in cadavre! Pentru ca se simte mirosul fricii de la o posta. Este frica ca toti o putem pati la fel si atunci incercam sa o alungam dind vina pe lucruri pe care credem/speram ca noi nu le facem... viteza... mobra... still... etc. Acceptati-va frica, empatizati cu camaradul cazut. Vedeti dincolo de eroare. A merge pe doua roti inseamna sa te expui unui risc de a muri de 20 de ori mai mare ca pe 4 roti... statistic vorbind. Stati putin si ginditi-va ca oricare dintre noi poate fi urmatorul indiferent de experienta, echipament sau cit de cuminte e "scuterul" pe care il calareste. Se poate muri in fel si chip pe 2 roti si la fiecare "chip" se vor gasi "lobotomizati" care din condei sa faca mortu sa para un retard "speed junkie" sau mai stiu eu ce. Nu va mai lasati cuprinsi de astfel de atitudini inclusi in voi insiva. Cum se zice... errare humanum est. Nu mai stati in casa si comentati ca soferii nu sint obisnuiti cu mobrele... iesiti afara si obisnuiti-i. Nu va mai inchipuiti ca veti convinge tinerii sa mearga incet pe R6-le cumparat de mami si tati la 18 ani ci incercati sa ii convingeti sa poarte echipament, sa mearga pe circuit sa vada exact ce e acea mobra. Nu ii mai blestemati pe "conservarii" care ies (tisnesc, pardon) in strada in fata voastra, ci incercati sa explicati in stinga si in dreapta ca o motocicleta doar pare ca e departe si merge incet si ca doar pare ca e condusa de Robocop. (de fapt AMR-ul ar trebui sa faca eforturi demne de un ONG si sa incerce sa faca proiecte de promovare continua a motociclismului ca realitate sociala (iar... cu particularitatile lui)). Nu mai tolerati atitudinile de connaisseur-i ale stiristilor care pronunta erotic "Ca-da-vre-le"... "Zdrobiti"... etc M-am apucat sa scriu asta nu ca sa stirnesc polemica distructiva ci poate una constructiva. Am asistat ieri la aftermath-ul accidentului de pe Racovita in care un tinar a luat (din explicatiile celor care ajunsesera inaintea mea) coada unei berline care i-a iesit in fata de la o spalatorie. Din nou... usor se putea da vina pe viteza, inexperienta... dar nu m-am putut opri sa ma gindesc ca puteam fi eu. Am trecut la doar 15 minute in urma lui si conditiile de vizibilitate erau cam aceleasi (iesirea de la spalatoria respectiva era obstructionata de alte vehicole). Timing-ul prost poate rezolva diferenta de viteza. Poate cineva are info despre sanatatea tinarului respectiv si lasa de veste. Peace! si cum se mai zice in aviatie... Salut! S! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabel629 Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Trist eveniment in chiar prima zi( noapte ) frumoasa ! Poate sa ne fi un avertizment la debutul sezonului , sa fim atenti la drumurile noastre "dragi" la cei ce ne devin dusmani atunci cand nu mai suntem patrupezi ca si ei ! Circul in sezon 70-100km /zi pe doua roti si sunt satul de agresivitatea BIZONILOR ... SA moara si capra vecinului ! Atata ura, ostilitate, numai la un popor rroman poti afla! Fac referire la forumul din zdreanta de gazeta libertatea... la discutiile din forum ! (http://www.libertatea.ro/stire/doi-tineri-motociclisti-au-murit-aseara-pe-splaiul-unirii-280979.html) R.I P .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pompiliu Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Dumnezeu sa ii ierte! si eu cred ca acel canal este locul unde au iesit de pe drum si nu cauza accidentului (nu vad de ce ar rula o motocicleta la cateva zeci de centrimeti de bordura) viteza nu a fost excesiva cum spunea si colegul de la cercetari, avarile moto sunt minime. pentru a avea toate oasele rupte in tine nu cred ca trebuie sa ai mai mult de 50 km/h cand lovesti un stalp. nu intelg de ce nimeni nu spune cine e barbatul ? veneau de la o petrecere, au consumat ? faptul ca nu aveau castile legate si au pierdut controlul la o viteza decenta lasa cateva semne de intrebare. un inceput de sezon tragic. cuvintele noastre sunt de prisos. au plecat prea repede. mare pacat, imi dau lacrimile cand scriu. nu-i cunosc, dumnezeu sa-i aiba in paza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Am o FOARTE MARE problema cu saritul acelor casti din cap poate ma puteti ajuta voi. Si enumeram urmatoarele intrebari:- locul de impact casca-asfalt-stalp-pom etc din cate stiu eu din dinamica accidentelor moto se petrece intr-o zona superioara a castii in 99% din cazuri corect? - casca nu iti sare daca este legata regulamentar asa-i? - viziera castii sare doar in cazul uni impact EXTREM de violent DAR exista posibilitatea ca acea casca sa nu se crape? - in cazul in care aduci modificari castii, se intervine asupra coeficientului de siguranta al acesteia? Multumesc! di - dintr-o statistica imi amintesc altceva (fara pretentia ca spun exact) - peste 70% din impacturi sunt in zona laterala (sincer nu inteleg cum se intampla asta, pentru ca oricum ai cadea poti lovi cu partea laterala doar o bordura, sau un obiect, impactul cu asfaltul ar fi cu partea lateral superioara) ; poate ca era vorba de lateral versus fata-spate; - casca poate sa sara din cap chiar daca e perfecta ca marime, legata corect, cu inchizatoare dublu D. Am vazut pana acum cel putin 4 cazuri, din care doua cu castii full versus asfalt - nu dau numele, sunt useri de pe acest forum. Depinde de multe, inclusiv forma fetei si a barbiei. - la castile de calitate viziera sare doar in cazul unui impact extrem de violent; am avut o casca pt pasager Lazer Katana care a cazut de pe saua motocicletei si i-a sarit viziera, mecanismul de prindere fiind facut intr-un plastic ieftin si casant. La unele sisteme de prindere viziera poate sa sara destul de usor daca are un anumit grad de uzura si este deschisa la maxim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarkRyder Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Ambele viziere erau sarite inclusiv o protectie de viziera ... nu ma puneti sa spun de pe care imi este imposibil de precizat. Anyway impactul a fost infiorator de violent. A se intelege ca nu impactul moto Vs. stalp ci motoCICLISTI Vs. stalp Vs. asfalt .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alisuca Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Mie nu-mi vine sa cred ca s-a intamplat asta... Aseara a stat cu noi la masa..... Dumnezeu sa-i odihneasca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 di- dintr-o statistica imi amintesc altceva (fara pretentia ca spun exact) - peste 70% din impacturi sunt in zona laterala (sincer nu inteleg cum se intampla asta, pentru ca oricum ai cadea poti lovi cu partea laterala doar o bordura, sau un obiect, impactul cu asfaltul ar fi cu partea lateral superioara) ; poate ca era vorba de lateral versus fata-spate; - casca poate sa sara din cap chiar daca e perfecta ca marime, legata corect, cu inchizatoare dublu D. Am vazut pana acum cel putin 4 cazuri, din care doua cu castii full versus asfalt - nu dau numele, sunt useri de pe acest forum. Depinde de multe, inclusiv forma fetei si a barbiei. - la castile de calitate viziera sare doar in cazul unui impact extrem de violent; am avut o casca pt pasager Lazer Katana care a cazut de pe saua motocicletei si i-a sarit viziera, mecanismul de prindere fiind facut intr-un plastic ieftin si casant. La unele sisteme de prindere viziera poate sa sara destul de usor daca are un anumit grad de uzura si este deschisa la maxim e vorba de raportul Hurt - singurul studiu facut pana in prezent pe tema accidentelor de motocicleta. am vazut imagini cu accidente in care au sarit cizmele din picior sau manusile din mana asa ca se poate sa sara si casca indiferent cat de bine legata era. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cezu Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 r.i.p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rados Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 In cazul trist de mai sus cauzele pot fi multiple dar starea drumului respectiv e printre primele. Si chiar daca suna "mercantil", familiile celor doi ar trebui sa caute sa dea in judecata administratorul drumului si sa caute ca verdicutul sa fie cit mai favorabil schimbarii de atitudine a "bijnitarilor" care intretin drumurile in Ro... ca de scapat de ei nu avem cum. fff bine spus toti spun ca viteza , inconstienta fac victime , gresit domnilor , in acest caz nu viteza ,nu inconstieta sunt cauzele ci starea fff proasta a drumului . daca acel canal era la nivel cu soseaua (din ce am vazut era si o groapa linga canal) acest accident nu ar fi avut loc asa ca sa nu aruncam cu pietre in victime ca asa pot fi ele numite .Sunt victime ale nepasarii autoritatilor sau mai bine zis a celor ce nu au reparat drumul respectiv . Daca am trai intr-un stat cu adevarat democratic in care institutiile sale ar fi cu adevat competente la ora asta administratorii drumului ar fi fost invitate sa dea cu subsemnatul ca suspecti posibil faptasi morali ai acestui accident dar nu , noi traim in romania si victima este de vina . nu este o perioada buna de a baga mina in gaz prin bucuresti , e plin de gropi un exemplu clar va pot da in dr taberei - v ialomitei sensul de mers dinspre romancierilor pe banda a doua sunt doua dreptungiuri destul de mari facute de lucratorii de la drumuri inca de acum o saptamina si ceva nici pina azi nu s-au astupat si asta este doar un exemplu , cred ca sunt nenumarate gropi in bucurestiul asta . numeroase acciente din tara atit auto cit si moto se datoreaza starii proaste a drumurilor !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Dumnezeu sa ii odihneasca Comentariile sunt de prisos, pacat de vietile lor tinere irosite intr-o clipa( televiziuni, radio, etc...multa desertaciune umana, idioti dornici de afirmare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blake Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Dumnezeu sa-i odihneasca! Aseara am vazut-o pe madalina si am vorbit. nu-mi vine sa cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wolf4mwolf Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Dumnezeu sa-i ierte. Este vorba de Madalina (Harley X) si despre Adi (Qaz din Dac Motors). Motocicleta (Yamaha TDM 850) este momentan in custodia politiei. Cele doua trupuri se afla la IML in cursul zilei de maine vor putea fi preluate de catre familie. Pe Fratele Qaz il vom conduce catre satul natal in cursul zilei de maine. Va rog ca in acest topic sa pastram decenta in cinstea celor doi. Cu respect, Wolfu P.S. Inca nu se cunosc concluziile cercetarilor, cand le vom afla va vor fi aduse la cunostinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 N-am vazut pana acum casca cu dublu D sa sara de pe cap. Inclusiv eu am avut accident in care am sarit peste ghidon, am lovit asfaltul si casca (Shoei) a ramas pe cap. Aveti grija ce si cum spuneti pentru ca o casca nu sare aiurea de pe cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puya123123 Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Dumnezeu sa-i ierte. Este vorba de Madalina (Harley X) si despre Adi (Qaz din Dac Motors). Motocicleta (Yamaha TDM 850) este momentan in custodia politiei. Cele doua trupuri se afla la IML in cursul zilei de maine vor putea fi preluate de catre familie. Pe Fratele Qaz il vom conduce catre satul natal in cursul zilei de maine. Va rog ca in acest topic sa pastram decenta in cinstea celor doi. Cu respect, Wolfu P.S. Inca nu se cunosc concluziile cercetarilor, cand le vom afla va vor fi aduse la cunostinta. ai idee ce id avea qaz? ca am pe cineva in lista..si e dubios ca nu mai raspunde pe mess...totusi nu cred ca e acelasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 am vazut imagini cu accidente in care au sarit cizmele din picior sau manusile din mana asa ca se poate sa sara si casca indiferent cat de bine legata era. fara sa fiu rautacios dar nu am auzit de cizme si manusi sa aiba D_ring. un D-ring asigurat corect nu se va deschide accidental. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirelzeus Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 r.i.p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Se prea poate portiunea respectiva e plina de crapaturi in asfalt in banda 2 si pe ax.[..] ba da era o mica denivelare. Care nu a avut nicio treaba. Si era semnalizata [..] "Astia de la politie" vor folosi intotdeauna sintagma "pe fondul vitezei excesive SAU neadaptate" atunci cand cauzele accidentului sunt neclare si e doar un singur vehicul implicat. Genial, deci soseaua era plina de transee, se da vina pe viteza si ca rezolvare, fiind vorba de "viteza", se cumpara cateva sute de radare in loc sa astupe gaurile. - locul de impact casca-asfalt-stalp-pom etc din cate stiu eu din dinamica accidentelor moto se petrece intr-o zona superioara a castii in 99% din cazuri corect? Nu chiar, 15-20% din impacturi sunt in mandibula (aviz celor cu castroane nazi). http://obairlann.net/reaper/motorcycle/beginner/helmets.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Wolf!! E Qaz, cel cu gs-ul F de 500 alb/albastru (carenat)??! Nu pot sa cred!!!! Pe amandoi ii cunoasteam. Mi-e rau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 - casca nu iti sare daca este legata regulamentar asa-i? Daca e legata corect si este marimea potrivita, nu vad cum ar putea sari fara sa se rupa ceva din ea (prinderi). Daca e legata slab si nu are un sistem gen Anti-Roll-Off (Marushin's "M.A.R.O.", SCHUBERTH A.R.O.S) sau casca e prea mare (pasagera cu fostul XL al pilotului), sunt sanse sa iasa in functie de dinamica impactului. - viziera castii sare doar in cazul uni impact EXTREM de violent DAR exista posibilitatea ca acea casca sa nu se crape? De fapt vizierele sar destul de usor, mai ales la castile ieftine. Stiu casti cu viziere sarite dupa ce au fost scapate din mana (~ 1 metru de sol). - in cazul in care aduci modificari castii, se intervine asupra coeficientului de siguranta al acesteia? In functie de modificari. Daca dai gauri cu bormasina in ea sa-i pui creasta probabil la primul impact usor se desface in doua (deci siguranta afectata 100%), daca o vopsesti cu o substanta care ataca plasticul e posibil sa ti se faca tandari casca la viteze mult mai mici decat cele garantate, daca pui un abtipild pe ea, probabil coeficientul de siguranta e afectat foarte putin (asta daca abtipildul nu are el un adeziv ce ataca plasticul / fibra castii). Ambele viziere erau sarite inclusiv o protectie de viziera ... nu ma puneti sa spun de pe care imi este imposibil de precizat. Anyway impactul a fost infiorator de violent. A se intelege ca nu impactul moto Vs. stalp ci motoCICLISTI Vs. stalp Vs. asfalt .... Accidentul asta e extrem de ciudat: 1) nu e motor de viteza; 2) nu par fitzobikeri cu liniute in cap; 3) nu aveau ce cauta langa bordura; 4) ei se zdrobesc de stalp iar motorul nu? Impactul cu asfaltul nu trebuia sa fie o problema, aveau casti de protectie. Stalpul i-a ucis. 5) canalul ala din imagini nu le putea afecta traiectoria nici la 200Km/h pe un TDM. Da, nu e placut sa iei unul, dar nu ii arunca pe amandoi in stalp. Cred ca lipseste ceva din toata imaginea, ori un caine desi nu prea sunt in zona aia ca nu au ce manca acolo, ori o masina fugita de la locul accidentului, ori un obstacol "rezolvat" rapid pana la venirea camerelor video (nu-s putine cazurile de semne de circulatie mutate imediat dupa accident de "prieteni"). Sau, ceva ce probabil nu va fi confirmat niciodata de forumisti, pilotul era baut de la petrecerea la care tocmai fusese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pozaru' Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Dumnezeu sa-i odihneasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Dar unde e mai exact acest loc al accidentului, eu merg pe chei zilnic spre munca. Nu exista nici un oficiu mare, care sa aiba o camera de supraveghere, ceva?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SDS Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 "Ce-i viata asta?,... un fir de praf, ....o adiere de vant si..... s-a dus", Dumnezeu sa-i odihneasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi_UZI Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 (editat) Dar unde e mai exact acest loc al accidentului, eu merg pe chei zilnic spre munca. Nu exista nici un oficiu mare, care sa aiba o camera de supraveghere, ceva?... intre reprezentanta mercedes si targ autovit. la jumatate. Editat Martie 21, 2010 de Adi_UZI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Dar unde e mai exact acest loc al accidentului, eu merg pe chei zilnic spre munca. Nu exista nici un oficiu mare, care sa aiba o camera de supraveghere, ceva?... Pare a fi portiunea de chei dintre podul Mihai Bravul si Podul de la tirgul Vitan... daca am inteles eu corect din imagini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.