Sari la conținut

Bucuresti - Bd. Turda (inainte de urcarea pe Podul Grant)


cristian2009
 Share

Postări Recomandate

Buna ziua!

 

Sunt noua pe forum acesta! Mi-am facut cont aici pt ca m-a marcat destul de tare accidentul de pe trecerea de pietoni. Locuiesc f aproape, pe langa reprezentanta Dacia si unde era inainte Fordul.

In seara de sambata pe la 21.30 aprox. ne intorceam acasa, si era deja venita politia, smurd-ul, o gramada de lumea adunata, multi vecini din bloc. Fata statea cu noi in bloc, o stiam din vedere, cred (zic cred, ca nu mai am ocazia sao vad vreodata :) ), pe tatal ei la fel, tot din vedere, l-am recunoscut...

In fine, pe trecerea aia am trecut de f multe ori, de cele mai multe ori cu copiii (am 2 copii), iesind spre parcul Regina Maria (pt cine sta in zona). Iarna am mers mai mult pe acolo, cand vine caldura mai "evadam" cu masina catre alte parcuri. Chiar mi-e urata trecerea aia, mi-e f greu, un copil strans de mana, celalalt in carut, sau acum recent ca am cam renuntat la carut, unul de mana strans, celalalt cu o mana in brate... Greu pot traversa, multi soferi sunt nesimtiti, daca incerc asa timid sa pun un picior pe carosabil, imi fac semn sa stau pe loc, daca trec ma claxoneaza ca merg cam agale (cu 2 copii nu prea pot sa alerg!!). Ma rog, sunt si soferi ok...

Pe vremuri exista semafor normal (cu rosu, si verde), de cativa ani l-au pus pe intermitent, sincer nici nu am observat daca la un moment dat nu mai mergea (astazi mergea sigur, l-am vazut).

Dupa cum ziceam mai sus, sunt si sofer, am carnet si conduc. Ca si sofer nu am trecut decat de vreo 2 ori in viata pe la trecerea cu pricina, si oricum nu se pune, pt ca locuid in zona si cunoscand-o bine, stiu unde e, si incetinesc automat fara sa ma uit dupa indicatoare neaparat. Insa intr-adevar trecere este f prost plasata, oarecum in curba, are o vizibilitate proasta, mai ales dinspre sensul arcul de triumf-podul grant (cum venea si motociclistul).

Insa, exista niste reguli de circulatie pe care marea majoritate a soferilor nu le respecta

- viteza maxima legala in localitate este de 50 km/h; atunci de ce mergi ca la curse cu 80-100-120 km/h??? hai un 60-65 mai intelegi, ca e liber, sa nu te cacai...

- in apropierea oricarei treceri de pietoni trebuie sa reduci viteza!!! Ca sa elimini riscul de a-ti aparea vreun pieton drept in fata sarind ca berbecul

- si poate cea mai importanta, inainte de a te urca la volan, nu consumi bauturi alcoolice, droguri, etnobotanice, sau chiar medicamente care ti-ar afecta capacitatea de a conduce autovehicule (este specificat in prospect lucrul asta, daca e cazul)

Asa ca nu stiu, eu zic ca motociclistul ala nu are nici o scuza!, Fata era pe trecere, el mergea cu super viteza, consumase nu stiu ce substante...

 

Astazi m-am intalnit cu administratora, fusese la inmormantarea fetei impreuna cu cativa vecini... Din spusele ei (are vedere de la apt, fix catre str turda-trecere pietoni, si cum a auzit zgomutul produs de accident, a iesit la geam), faptele s-a derulat cam asa: Dupa impact. motociclistul s-a dat jos, s-a dus catre victima, a pus mana pe ea sa vada daca mai misca, nu mai misca, si-a dat seama ca a murit, a stat cateva secunde sprijinit de barele de la liniile de tramvai, dupa care si-a luat casca si s-a asezat undeva pe bordura, si a dat telefoane. Au ajus apoi Smurdul, care a incercat sa resusciteze fata, fara succes, ambulanta, tatal fetei, politia, televiziunile...samd...

 

D-zeu sa o odihneasca!

Apropo, ce inseamna RIP?

S-au mai aflat alte date despre accident?de ex ref. la substantele consumate de motociclist, e tot la spital, a inceput ancheta etc? Speram sa se aduca imbunatatiri la semnalizarea trecerii, dupa parerea mea ar merge un semafor care sa fie verde pt masini iar tu ca pieton sa apesi pe un buton cand vrei sa traversezi si automat sa se faca rosu pt autovehicule, sau pur si simplu sa puna din nou semafor normal.

 

Oricum, acum cu atat mai mult am prins o frica de trecerea aia, am un gol in stomac numai cand o vad... :P Cred ca o sa incercam sa folosim pasajul, cand mai iesim in parcul din zona

 

Scuze ca m-am intins asa de mult, poate nici nu am fost coerenta 100%

 

Nu inteleg, ti-ai facut cont numai ca sa ne spui ca n-ai vazut nimic, ca ai auzit nu stiu ce poveste de la administrator (fuck, toata lumea stie ca aia vorbesc ca sa se afle in treaba), ca sa ne povestesti despre trecerea aia si semaforul ei ceea ce s-a mai spus si ceea ce unii care am locuit ani de zile in zona stim deja si ca sa ne explici cum e cu soferii care nu opresc la trecere ?!?!?!

Te intreb pentru ca nu suport facutul de conturi aiurea pe toate forumurile pe care gasesti un subiect tangent la o problema de-a ta. Si eu am doi copii, nici pe mine nu ma lasa lumea sa traversez pe trecere pana nu ma arunc practic in fata unei masini, stiu cand au montat semaforul ala si cam cat a functionat in regim de trei culor, stiu ca e nasol locul ala si din cauza copacilor, a masinilor parcate pe trotuar chiar in dreptul trecerii, a sicanei introdusa fortat acolo din cauza refugiilor de langa sina de tramvai si multe altele. Dar asta nu inseamna ca ma apuc sa le povestesc pe toate pe un forum de...sa zicem... yoghini, treaba cu care nu am nicio treaba.

A, si zi-mi si mie, daca stai la Dacia de ce o iei pe trecerea aia ca sa ajungi la Regina Maria? Exista pasaj subteran chiar in dreptul parcului. Cu carutul inteleg, dar acum, fara?

Partea cu viteza 50 in oras... hai sa fim cinstiti, eu unu' nici nu ma uit pe ceas in oras. Pentru ca in general se merge foarte incet, printre masini, pietoni, semafoare dese, etc iar unde e loc ii dau atat cat sa ma simt in siguranta si sa pot evita orice neprevazut care ar putea aparea. Dar 50 la ora...

Cat despre influenta diferitelor substante, asta e doar o circumstanta agravanta. Conteaza ca era sau nu era fumat? Adica e vreo diferenta in cazul asta daca era sau nu? Mie nu mi se pare. Decat prin prisma pedepsei pe care o va primi.

Deci ce ne-ai spus? Nimic, nici macar o parere despre accident.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 473
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Sa ne fereasca Dumnezeu de asa ceva...ca toti o ardem tare...

 

Cel mai ok post de pana acum,am tot zis ca nu ma apuc sa scriu dar cred ca ai spus asta in numele multora si mare dreptate ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ speedy k

Mi-am spus parerea despre accident, consider ca motociclistul este vinovat 100% si fata nu a gresit cu nimic! Era deja angajata pe trecere cand a lovit-o baiatul. NU i-a sarit in fata, deci ar fi trebuit sa o vada. Si alta chestie, de ce nu a franat? Chiar nu a vazut-o nici macar de aproape?!

Cam astea-s parerile si intrebarile mele privind accidentul care (si) pe mine m-a afectat f mult

 

Da, de 1 saptamana, de cand nu mai folosim carutul, folosim pasajul, pana atunci mi-era imposibil sa car carutul in brate pe trepte! Nici acum nu mi-e usor cu 2 copii mici, unul de mana unul in brate, mai ales ca este un efort mult mai mare urcatul/coboratul decat mersul pe o suprafata plana, cum e la trecere. In fine, nu conteaza!

 

Si am mai spus, consider ca trebuie sa se faca ceva cu trecerea de pietoni de acolo, ca s-au produs mult prea multe accidente in ultimul timp.

 

Imi p[are rau daca am creat deranj sau am spus ceva nepotrivit, nu cred ca o sa mai scriu pe aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara a avea intentia de a bate vreun apropo...

 

Asemeni celor din Occident si in Romania ar trebui sa se adopte sistemul cu treceri pt pietoni semaforizate sau pasarele, in functie de locul in care sunt amplasate.

 

Am intalnit de f multe ori treceri pt pietoni imposibile si pietoni incapatanati pana la D-zeu care risca orice pt presupusa dreptate. In curba de la Cinema

Gloria acum cativa ani un mos mi-a traversat strada intentionat,pe trecere ce-i drept, dar in scurt si in timp ce ma privea ranjind...Eram destul de inclinat si doar priintr-o minune nu m-a luat nimeni pe contrasens in timp ce incercam sa-l evit. Totul se petrecea la o viteza ridicola dar cine a avut comunista cunoaste.

 

Crezi ca-l interesa ca eu aveam 20 de ani iar Niprul cu care eram sa-l calc putea sa ne aduca sfarsitul la amandoi? :)

 

Nu dati cu pietre din auzite, viata bate filmu' iar cateodata esti actoru principal cu voia regizorului cel mare dar fara voia ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai ok post de pana acum,am tot zis ca nu ma apuc sa scriu dar cred ca ai spus asta in numele multora si mare dreptate ai.

Ce este atat de ok in postul lui stege, incat sa spui ca este "cel mai ok de pana acum" ? Sa inteleg ca mai sunt multi care o ard tare prin oras , drogati fiind si ratand in ultima clipa pietoni care sunt pe trecere si asta este ok ? In numele cui a vorbit ?

 

In caz ca multora v-au scapat, ca de obicei multe detalii, am sa "traduc" eu unu, doua...Omul nu era afumat cu un joint, ci cu altceva, iar tipa aproape TERMINASE de traversat...deci NU era angajata in traversare, ca sa se poate specula...."stai ca s-a aruncat pe trecere...era cu un pas pe ea...era cu doua...etc.

Aproape TERMINASE traversarea...

Editat de TARKA 2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg, ti-ai facut cont numai ca sa ne spui ca n-ai vazut nimic (...)

Deci ce ne-ai spus? Nimic, nici macar o parere despre accident.

La' ca ne-ai zis tu tot! :)) Nu te supara, dar cred ca ai niste frustrari mai serioase...

E omeneste sa ai asemenea reactie, precum doamna de mai devreme, monica78. Si citeste mai bine postul dansei; ai sa vezi ca n-ai dreptate, asa cum te bati cu pumnii in piept.

On topic: sper ca nu numai inculpatul din acest post, ci toti care fac asemenea "greseli" sa-si primeasca pedepsele corespunzator pentru ceea ce-au facut. Cum conservarii sunt pusi la zid ca omoara motociclisti, asa si lumea moto trebuie "curatata". Si asta ca urmare a niciunei frustrari, ci doar ca atunci cand ca motociclist esti asociat cu tembelii care se cred zmei pe 2 roti, it's simply not fair!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce este atat de ok in postul lui stege, incat sa spui ca este "cel mai ok de pana acum" ? Sa inteleg ca mai sunt multi care o ard tare prin oras , drogati fiind si ratand in ultima clipa pietoni care sunt pe trecere si asta este ok ? In numele cui a vorbit ?

 

In caz ca multora v-au scapat, ca de obicei multe detalii, am sa "traduc" eu unu, doua...Omul nu era afumat cu un joint, ci cu altceva, iar tipa aproape TERMINASE de traversat...deci NU era angajata in traversare, ca sa se poate specula...."stai ca s-a aruncat pe trecere...era cu un pas pe ea...era cu doua...etc.

Aproape TERMINASE traversarea...

 

N-am chef de offtopic, eu m-am referit strict la afirmatia lui Stege...Nu iau apararea nimanui, nu am de gand sa sustin vinovatia sau nevinovatia niciunuia.

 

Era vb ca toti o ardem mai mult sau mai putin tare, sa nu fim ipocriti...Chiar daca nu mergem supersonic , un 70-80 tot mergem in oras...Nimeni nu merge 50-60 constant cu motocicleta TOT TIMPUL.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am chef de offtopic, eu m-am referit strict la afirmatia lui Stege...Nu iau apararea nimanui, nu am de gand sa sustin vinovatia sau nevinovatia niciunuia.

 

Era vb ca toti o ardem mai mult sau mai putin tare, sa nu fim ipocriti...Chiar daca nu mergem supersonic , un 70-80 tot mergem in oras...Nimeni nu merge 50-60 constant cu motocicleta TOT TIMPUL.

 

E o nuanta: 70-80 *unde se poate*. Adica unde e liber in fata, unde nu sunt masini parcate stanga dreapta, unde-s mai mult de 2 benzi pe sens (circulabile, nu blocate de masini stationate!), unde nu-s treceri de pietoni etc.

 

Vezi vreo diferenta intre ce am enumerat mai sus si cazul de fata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La' ca ne-ai zis tu tot! :)) Nu te supara, dar cred ca ai niste frustrari mai serioase...

E omeneste sa ai asemenea reactie, precum doamna de mai devreme, monica78. Si citeste mai bine postul dansei; ai sa vezi ca n-ai dreptate, asa cum te bati cu pumnii in piept.

On topic: sper ca nu numai inculpatul din acest post, ci toti care fac asemenea "greseli" sa-si primeasca pedepsele corespunzator pentru ceea ce-au facut. Cum conservarii sunt pusi la zid ca omoara motociclisti, asa si lumea moto trebuie "curatata". Si asta ca urmare a niciunei frustrari, ci doar ca atunci cand ca motociclist esti asociat cu tembelii care se cred zmei pe 2 roti, it's simply not fair!

Nu pot sa inteleg din ce scrii decat ca iti place cuvantul "frustrare" dimpreuna cu intreaga sa familie. Cat despre ale mele... bineinteles ca exista, dar nu vis-a-vis de fomei, cum ai vrea tu sa subinteleg fara a avea curajul sa o spui clar. Am, de exemplu, frustrarea de a nu putea sa dau dilit pe forum conturilor facute aiurea.

Cat despre reactii...e omeneste sa ai orice reactie, reactiile omenesti sunt diverse, dar eu nu asta am comentat, daca citesti ce-am scris...

De batut nu ma bat, iar de citit am citit. Si tot nu mi-as face cont pe un site de gay ca sa-mi exprim sentimentele cand unu din ei a murit de SIDA.

Ador feminismul si spiritul feminist de fronda!

 

LE Chiar, scuze de off-topic, promit sa nu mai continui discutia, cel putin nu aici.

Editat de speedy.k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o nuanta: 70-80 *unde se poate*. Adica unde e liber in fata, unde nu sunt masini parcate stanga dreapta, unde-s mai mult de 2 benzi pe sens (circulabile, nu blocate de masini stationate!), unde nu-s treceri de pietoni etc.

 

Vezi vreo diferenta intre ce am enumerat mai sus si cazul de fata?

 

Doar n-o sa mergem constant cu x-viteza...Dar per total cam aia e valoarea.

 

Noaptea mergi lejer cu 80 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Nu dati cu pietre din auzite, viata bate filmu' iar cateodata esti actoru principal cu voia regizorului cel mare dar fara voia ta.

 

+1

 

Fac foarte mult rau "miscarii motociclistice" (ca sa nu zic comunitatii ca multi sint dezamagiti de ea) toate lasarile alea libere de emotii pe forum.

 

Fara sa vreau sa par cinic, ar trebui sa invatam putin de la politicieni care, incearca pe cit posibil (de multe ori sfatuiti de oameni care pentru asta sint platiti) sa sa pronunte cit mai putin in privinta actelor "negative" ale colegilor. Nu ca nu ar da bine la imaginea proprie sa "o zica pe bune" sau ca "principial" trebuie sa recunosti ce e de recunoscut ci pentru ca pe termen lung isi afecteaza propriul partid si/sau propria imagine care poate oricind fi asociata cu a respectivului "coleg in greseala".

 

 

Multi motociclisti isi inchipuie ca daca infiereaza cit mai tare actele "reprobabile" ale unor colegi, perceptia publicului se imbunatateste si "uscaturile" pot fi izolate si eliminate mai repede. Lucru eronat din o gramada de punce de vedere:

 

1. Perceptia publicului este de tip "libertatea" "can-can"... nu ii intereseaza daca situatia s-ar imbunatati... ii intereseaza "senzationalul" si "bucuria patologica" ca altu e in rahat sau a comis un mare rahat.

2. Uscaturile nu dispar... ci sint inlocuite cu mai multe pentru ca motociclismul ia amploare nu se reduce si "istetimea" noilor motociclisti este invers proportionala cu caii putere/turatiile/vitezele dezvoltate de motoarele disponibile (hey... look at me...)

3. Uscatura poate fi maine chiar cel care azi se bate cu caramida dreptatii si principiilor in piept si isi inchipuie ca numai faptul ca e asa de dur cu "colegul pacatos" ii garanteaza evitarea gafelor sau prostiilor crunte.

Editat de zaelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar n-o sa mergem constant cu x-viteza...Dar per total cam aia e valoarea.

 

Noaptea mergi lejer cu 80 :)

 

 

Noaptea mergi tu lejer cu 80. Nu ii mai baga pe toti in aceeasi oala. Ne mai si vaitam cand o fac altii.

 

On topic: Pacat ca trebuie sa se intample astfel de lucruri si sper ca motoristul sa primeasca ce i se cuvine. Macar daca cineva ar invata ceva din asta, dar cei care fac astfel de "cascadorii" nu vor invata niciodata.

Editat de micaradu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa mai raspund la o chestie.. Intreba speedy.k ce conteaza ca motociclistul era drogat sau nu?

Logic, zic si eu, ca daca era perfect lucid (deci fara consum de stupefiante, bauturi alcoolice etc) poate o VEDEA pe fata si o putea evita, reducand viteza, incercand sa franeze etc,....

Asa, din cate pun eu cap la cap totul, am impresia ca a intrat "ca in branza", aceiasi viteza, frana nu, deci clar nu a vazut-o... Si fata era la mijlocul trecerii, deci nu a rasarit asa pur si simplu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noaptea mergi tu lejer cu 80. Nu ii mai baga pe toti in aceeasi oala. Ne mai si vaitam cand o fac altii.

 

:) :P :( N-are rost, n-am de gand sa ma inscriu in clubul lupilor moralisti...

 

Ipocrizia domneste pe forum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

poate si el merge cu 80 dar nu e "lejer" deloc cu chestia asta. pe mine m-a prins si suta de cateva ori prin pasaje dar nu e ca si cand nu pun geana pe geana din pricina asta. ma rog , pana cand s-or lipi ele definitiv :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faptul ca multa lume o arde tare prin oras, nu are nicio relevanta in acest caz.

 

Imi permit sa intreb de ce nu ar avea relevanta faptul ca lumea o arde tare prin oras? Pentru ca aceasta este cauza accidentului nu alta. Mai devreme am vazut ca ai afirmat ca tipul nu era "afumat cu un joint" ci cu altceva, pot sa intreb cu ce? pentru ca nu am vazut pe aici publicat nimic si nici prin ziar un raport exact cu privire la starea de intoxicare a motociclistului. V-as atrage atentia ca domeniul stupefiantelor este enorm si contine foarte multe substante cu efecte foarte diferite intr-un spectru larg, deci revin si incerc o structura logica si simplificata atat cat se poate in acest caz tragic:

1. viteza + trecere de pietoni = in 99% din cazuri vina conducatorului auto/moto --> in acest caz expertiza politiei in baza legilor fizicii va stabili ce si unde s-a intamplat exact nu opinia publica "avea viteza foarte mare" "s-a dat jos de pe motor si s-a uitat la victima" "era drogat" si tot felul de ineptii puerile demne de un inceput de ev mediu...

2. viteza avem cu totii din cand in cand si chiar as vrea sa posteze aici cel care niciodata dar niciodata nu a tremurat un pic zicand "mama ce era sa il iau pe unu azi noroc ca..." "mama ce era sa ma ia unu azi, noroc ca..." indiferent cine ar fi fost de vina, desigur asta nu este o scuza pentru nimeni iar cine greseste plateste pentru ceea ce a facut, dar nu mai fiti ipocriti, atata tot.

3. nu faceti confuzie intre consumul de droguri si a fi sub influenta drogurilor. Mai exact nu am vazut nicaieri mentionat sub influenta exact caror droguri s-ar fi aflat si inainte sa imi sariti in cap ca nu ar avea importanta va atrag atentia ca asa cum am scris mai sus efectele si durata lor variaza foarte mult.

4. daca ati fi avut macar curiozitatea de a va fi documentat inainte de a aprinde facliile si a-l linsa pe autorul tragicului accident ati fi constatat ca diversele stupefiante, narcotice sau halucinogene raman prezente in organism mult timp putand fi detectate si dupa 6 luni sau mai mult in functie de dozele/frecventa/natura substantelor consumate.

5. Astept sa vad raportul toxicologic, cu ce substanta a fost depistat, ce nivel prezenta in sange/urina/saliva/fir de par sau ce i-or mai fi testat la IML, care este nivelul minim pentru ca aceasta sa insemne ca era SUB INFLUENTA LOR (adica afectat de ele astfel incat reflexele sa ii fi fost incetinite, pupilele marite, vedea iepurasi roz in situatia aia...?) sau daca i s-au gasit doar reziduuri din care sa rezulte ca la un moment dat a consumat astfel de substante. Personal nu incurajez si nu sustin consumul de droguri dar asta este alta poveste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa mai raspund la o chestie.. Intreba speedy.k ce conteaza ca motociclistul era drogat sau nu?

Logic, zic si eu, ca daca era perfect lucid (deci fara consum de stupefiante, bauturi alcoolice etc) poate o VEDEA pe fata si o putea evita, reducand viteza, incercand sa franeze etc,....

Asa, din cate pun eu cap la cap totul, am impresia ca a intrat "ca in branza", aceiasi viteza, frana nu, deci clar nu a vazut-o... Si fata era la mijlocul trecerii, deci nu a rasarit asa pur si simplu

Pai eu asta vroiam sa spun, ca ACUM nu mai conteaza. Ideal ar fi fost ca aia cu care a fumat (ca de obicei nu prea fumezi singur) sa nu-l lase pe mobra, dar asta e alta discutie.

 

@enlil: nu asta e cauza accidentului, ca o ardem cateodata peste limita legala in oras. Cauza e ca boul a ars-o cu 120 pe unde nu era cazu'. Si am zis "ce era sa ma ia unu' azi, noroc ca ...am anticipat ceva pericol".

Si, cum am mai zis, acum nu ma mai intereseaza daca era sau nu drogat, a omorat un om pe trecere si gata.

Editat de speedy.k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi permit sa intreb de ce nu ar avea relevanta faptul ca lumea o arde tare prin oras? Pentru ca aceasta este cauza accidentului nu alta.

Bun venit in primul rand. :P Afirmatia mea urmeaza unui numar mare de pagini, posturi pe acest topic. Care au o logica cronologica. Ca s-o intelegi mai bine, te rog frumos sa citesti cu atentie toate posturile si in felul acesta o sa gasesti printre randuri, intr-unul dintre posturi "declaratia" unuia dintre tovarasii lui , spune el ce mancase riderului. La cat de viteaz a fost si pe PM cu mine, cred ca este un tovaras apropiat riderului, asa ca am luat-o de buna si cred in ce a spus.

In alta ordine de idei, ai citit pe aici, c-ar fi existat urme de frana la locul accidentului ? Nu cred. Eu cel putin, care am fost acolo, nu am vazut. Ciudat ca nici altii nu au vazut.

Deci...Viteza...lipsa frana...victima tarata niste zeci de metri. Crezi ca este primul rider care se apropie cu 100 de o trecere de pietoni noaptea si restul mergem cu ele impinse ? Crezi ca viteza este de vina ? Este parerea ta, eu am alta :(

 

L.E. : Nu astepta raportul toxicologic pe aici, nu cred ca o sa auzi de asa ceva, si oricum dureaza cam o luna sa iasa. Desi cateodata seamana, nu-i chiar OTV aici. :)

Editat de TARKA 2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa mai raspund la o chestie.. Intreba speedy.k ce conteaza ca motociclistul era drogat sau nu?

Logic, zic si eu, ca daca era perfect lucid (deci fara consum de stupefiante, bauturi alcoolice etc) poate o VEDEA pe fata si o putea evita, reducand viteza, incercand sa franeze etc,....

Asa, din cate pun eu cap la cap totul, am impresia ca a intrat "ca in branza", aceiasi viteza, frana nu, deci clar nu a vazut-o... Si fata era la mijlocul trecerii, deci nu a rasarit asa pur si simplu

 

 

Faptul ca motociclistul dupa un astfel de accident (poate nu realizezi ca s-a dat de-a berbeleacul si el dupa impact si a rams constient) a dat telefoane la 112 poate indica pentru ochiul "forumistic" ca substantele respective nu aveau mare efect. In plus... iar nu cred ca realizezi ( ca nu esti motociclist din ce am inteles) ca mersul "luat" pe mobra nu e ca pe masina cum ai vazut tu la teve la stirile de la ora 5. Oricine poate conduce o masina pina in primul stilp macar daca e beat sau "luat" de cine stie ce substante dar, pe doua roti povestea se termina foarte repede de cele mai multe ori.

 

Omiti din rationalizarea ta (care oricum are efect nul fiind a unui non motociclist pe forumul de motociclism care oricum "nu va fi chemat in instanta") faptul ca ACEA trecere de pietoni in mod special!!! are un decupaj si ca prima banda este invizibila cind te apropii de ea astfel un pieton aflat "la jumatatea trecerii" pe ACEA trecere nu este acelasi lucru cu un pieton aflat la jumatatea unei treceri "obisnuite". O omisiune mica dar care ajuta la argumentatia ta caricaturistica.

 

 

Cind o sa mergi pe doua roti si o sa stii ca poti sa vezi un obstacol dar tot poti sa intri in el pentru ca faci ceea ce se cheama "target fixation", ca poti sa vezi un obstacol si totusi sa nu mai ai nici o reactie o sa poti sa iti depui aici impresiile despre cum se vad obstacolele de pe motocicleta si cum se evita accidentele.... eventual cu urme de frinare ale rotii fata de 30 de metri.

 

Pina atunci nu faci decit sa profiti de "ceea ce este evident" si sa dai cu piciorul in cadavre... ca toata lumea face asta si e la moda.

 

 

Vreau sa intaresc faptul ca toata lumea omite ca la "orbul gainii" faptul ca motociclistul desi "gonea drogat si s-a izbit de un obstacol dupa care a zburat 40 de metri"... a supravietuit destul de intreg... ba chiar s-a apucat sa dea telefoane. Foarte "tipic" accidentul nu? Toate se leaga perfect... atita vreme cit poti sa ii dai doua picioare in burta pe forum cit e cazut la pamint...

 

 

Dar... nu ma lasati sa va bag indoiala in judecata voastra dreapta si marsaluiti inainte... furci si topoare mai trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faptul ca motociclistul dupa un astfel de accident (poate nu realizezi ca s-a dat de-a berbeleacul si el dupa impact si a rams constient) a dat telefoane la 112 poate indica pentru ochiul "forumistic" ca substantele respective nu aveau mare efect. In plus... iar nu cred ca realizezi ( ca nu esti motociclist din ce am inteles) ca mersul "luat" pe mobra nu e ca pe masina cum ai vazut tu la teve la stirile de la ora 5. Oricine poate conduce o masina pina in primul stilp macar daca e beat sau "luat" de cine stie ce substante dar, pe doua roti povestea se termina foarte repede de cele mai multe ori.

 

Omiti din rationalizarea ta (care oricum are efect nul fiind a unui non motociclist pe forumul de motociclism care oricum "nu va fi chemat in instanta") faptul ca ACEA trecere de pietoni in mod special!!! are un decupaj si ca prima banda este invizibila cind te apropii de ea astfel un pieton aflat "la jumatatea trecerii" pe ACEA trecere nu este acelasi lucru cu un pieton aflat la jumatatea unei treceri "obisnuite". O omisiune mica dar care ajuta la argumentatia ta caricaturistica.

 

 

Cind o sa mergi pe doua roti si o sa stii ca poti sa vezi un obstacol dar tot poti sa intri in el pentru ca faci ceea ce se cheama "target fixation", ca poti sa vezi un obstacol si totusi sa nu mai ai nici o reactie o sa poti sa iti depui aici impresiile despre cum se vad obstacolele de pe motocicleta si cum se evita accidentele.... eventual cu urme de frinare ale rotii fata de 30 de metri.

 

Pina atunci nu faci decit sa profiti de "ceea ce este evident" si sa dai cu piciorul in cadavre... ca toata lumea face asta si e la moda.

 

 

Vreau sa intaresc faptul ca toata lumea omite ca la "orbul gainii" faptul ca motociclistul desi "gonea drogat si s-a izbit de un obstacol dupa care a zburat 40 de metri"... a supravietuit destul de intreg... ba chiar s-a apucat sa dea telefoane. Foarte "tipic" accidentul nu? Toate se leaga perfect... atita vreme cit poti sa ii dai doua picioare in burta pe forum cit e cazut la pamint...

 

 

Dar... nu ma lasati sa va bag indoiala in judecata voastra dreapta si marsaluiti inainte... furci si topoare mai trebuie.

Nu stiu ce te mana-n lupta, dar iti dau cateva info de care tu nu tii cont:

 

1. ala traieste nu ptr ca a fost aruncat 40de metri, ci ptr ca a tarat femeia 20 de metri, deci s-a amortizat. daca intra in ceva dur, alta era situatia si ai fi fost convins ca a avut viteza

2. nu tre sa stie nimeni cum e cu point fixation, asta nu scuza nimik.

3 daca se descopera subst interzise agraveaza situatia. e diferenta intre un accident in stare de ebrietate si 1 normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa ma lungesc in polemica dar:

 

1. Ala traieste pentru ca a avut bafta. Femeia nu cred ca a ramas cu motorul 20 de metri cum nu cred ca a rams nici el.

2. Tre sa stie un non motociclist caruia ii era adresat postul in acea portiune si nu e vorba de scuza ci o argumentatie asupra concluziei hazardate ca din moment ce nu exista urme de frinare si ala era drogat a intrat fara s ao vada.

3. Asa si? am zis eu ca nu? Doar am insinuat ca acele substante ori nu si-au facut efectul ori nu erau chiar ce isi inchipuie lumea pe aici.

 

 

Nu ma mina nimic in lupta... incerc sa argumentez ca lupta de pe aici nu are rost si aduce prejudicii "motociclismului" romanesc asa cum este el... vai de el. Esti liber sa nu fii de acord si sa ii dai bataie inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omiti din rationalizarea ta (care oricum are efect nul fiind a unui non motociclist pe forumul de motociclism care oricum "nu va fi chemat in instanta") faptul ca ACEA trecere de pietoni in mod special!!! are un decupaj si ca prima banda este invizibila cind te apropii de ea astfel un pieton aflat "la jumatatea trecerii" pe ACEA trecere nu este acelasi lucru cu un pieton aflat la jumatatea unei treceri "obisnuite".

Habar nu avem daca a sunat la 112 sau la tovarasi sa-i intrebe si pe ei unde ii este casca sau care a fost dinamica accidentului, ca nu a fost niciun martor ocular al accidentului pe bune, doar ceva "aproape"...deci nu putem sa speculam.

 

Dar hai sa sa-ti spun eu ceva cert. Drumul ala, trecerea...alveola...totul este asa de muuuulti ani acolo asa. Atat de multi incat nici nu imi aduc minte de cand. In tot timpul asta vor fi trecut pe acolo mii de motociclisti de zeci de mii de ori. Iti spune fratele tau ca toata floarea din Drumul Taberei, Militari si Crangasi, rupe tobele acolo de ani de zile in drum spre DN 1 mai ales in week-end, atat ca la dus...la intors, seara, nu mai vorbesc. Este turbozone. Daca vrei, ne luam o lada de bere de la buticul din zona ( este unul aproape) si ne apucam sa-i numaram, la misto intr-o zi, pana terminam lada. :) Pai tu crezi ca daca era asa cum zici tu nu erau 100 de cruci acolo pana acum ?

Asta este. Omul a comis-o, are circumstante agravante, a omorat un om. Putea sa conduca si o betoniera...discutam atunci pe forumul de betoniere. dar a comis-o aflandu-se pe motor. Asa s-a nimerit. Asta discutam aici, nu cat de bun baiat era el sau cat de bine tinea ghidonul. Cu atat mai pacat ca era asa si a comis-o in felul asta. Baietii buni care care o comit asa, eu ii numesc idioti si sincer, as vrea sa stiu ca se poate traversa strada fara sa risc sa dau de un baiat bun ca asta, chiar daca ma asigur bine si eu si familia si apropiatii mei. Iar daca stai s-o iei la bani marunti, cu mici exceptii, lumea de pe aici, a fost chiar finutza in adordare.

Editat de TARKA 2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...