Theo Biker Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Am găsit în Univers Moto nr 4 din 2005 pag 27 date despre cursa suspensiilor(e adevărat,e vorba despre a 2 a generație,injecție,dar nu Âştiu dacă diferă). Față spate 130/137. Ciudat,pt că eu am 102 limita maximă între pahar Âşi jug. AÂşa că vă rog să puneți Âşi voi mâna pe ruletă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Salutare SV isti, daca are nevoie cineva de bujii NGK CR8E noi, am 4 bucati cu 20 lei bucata, mai am o maneta de ambreiaj noua ,sigilata- merge la modelele intre 2004 si prezent tot la 20 lei si un set de semnalizari ( cu becuri incluse) tot noi la 25 lei perechea', tel. 0745697773 Paste Fericit tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Salutare. Probabil ca mesajul acesta trebuia trimis la categoria Bursa, dar nu stiu in ce masura ar interesa posesori de alte tipuri de motociclete. Asadar, as dori sa dau la schimb toate cele 4 semnalizari + lampa numar inmatriculare pentru SV model 99-02 cu o pereche de ornamentee de sub sa, cum este exemplificat in foto. Precizez ca atat semnalizarile cat si lampa numar nu mai au mufele originale pentru ca in urma upgrade-ului mi-au fost de folos. Nu le-am facut inca poze, dar sunt in stare buna. Voi reveni cu foto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Am găsit în Univers Moto nr 4 din 2005 pag 27 date despre cursa suspensiilor(e adevărat,e vorba despre a 2 a generație,injecție,dar nu Âştiu dacă diferă). Față spate 130/137. Ciudat,pt că eu am 102 limita maximă între pahar Âşi jug. AÂşa că vă rog să puneți Âşi voi mâna pe ruletă Eu unul, cand am demontat toata fata pentru a indrepta prinderile farului plus schimbat farul plus uns rulmentii de la jug plus.... nu mai stiu ce am mai facut pe acolo, la remontaj stiu ca am respectat niste dimensiuni din manual. Nu mai am idee care erau si nici cat, stiu doar ca am facut exact cum am citit acolo. CE stiu sigur este ca nu am masurat lungimea de la jug la "pahar" si nici nu mi-am pus vreodata problema deoarece suspenisa lucreaza ca la inceput si nu m-a deranjat pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Impulse Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Imi trebuie gume secunde pt SV, ponturi? Sh sau de rezerva? Sh poti incerca aici /index.php?/topic/674492-cauciucuri-moto-second-hand/ sau la userul flavius b dar cam scumpe 160 doar spatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Prima tura dupa iernat... si revopsit... si multe altele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 (editat) cateva intrebari pt posesorii de SV: 1) am o problema la furca, la cel mai mic hop/denivelare, aud un 'clank' (ca si cum ar ajunge pana la capat amortizoarele). Nu e de la rulmentii de jug. Cred ca e o problema de la furca (ulei de schimbat/arcuri/cuzineti?) e ceva comun? De obicei e ulei-ul, dar se mai intampla sa fie si altele. La sv-uri stiu ca era o problema cu furca si pentru ameliorare se pune ulei ceva mai gros 2) Vreau sa schimb ghidonu de naked cu semighidoane . Ce semighidoane se potrivesc? Modelul meu e 650N 2004. Merg doar alea de pe SV 650S de dupa 2003? sau merg si ale de pe 99-02. Sau mergi si de pe gixxer etc? In esenta cred ca 'merg' alea care se potrivesc ca si diametru (la furca) si la comenzi...dar poate stie careva,care a mai montat, de pe ce modele merg, ca sa stiu ce sa caut. Orice semighidon de cu diametrul de 41, numai sa iti placa tie pozitia ... merg si cele de la 99-02 De asemenea, ar fi careva interesat sa faca schimb cu mine? Sa dau ghidonul cu oglinzi ,prinderea si tot ce tine de partea de "N" la schimb cu semighidoane. Pt semighidoane trebuie sa schimb doar semighidoanele si tripla (yoke ul) care vine pe furca? Sau mai trebuie si alte piese? Sa-l porti sanatos! Aaa si ... stiu pe cineva care are semighidoane de sv, dar nu stiu daca le da ... Editat Aprilie 16, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Prima tura dupa iernat... si revopsit... si multe altele... Foarte fain a iesit. Daca ii pui si un parbriz semi fumuriu ar arata bamboocha cateva intrebari pt posesorii de SV: 1) am o problema la furca, la cel mai mic hop/denivelare, aud un 'clank' (ca si cum ar ajunge pana la capat amortizoarele). Nu e de la rulmentii de jug. Cred ca e o problema de la furca (ulei de schimbat/arcuri/cuzineti?) e ceva comun? 2) Vreau sa schimb ghidonu de naked cu semighidoane . Ce semighidoane se potrivesc? Modelul meu e 650N 2004. Merg doar alea de pe SV 650S de dupa 2003? sau merg si ale de pe 99-02. Sau mergi si de pe gixxer etc? In esenta cred ca 'merg' alea care se potrivesc ca si diametru (la furca) si la comenzi...dar poate stie careva,care a mai montat, de pe ce modele merg, ca sa stiu ce sa caut. 1. Daca o flexezi pe loc se aude ceva ? E foarte moale ? Probabil necesita servisare. 2. Nu stiu sigur de 99-02, dar sigur iti merg cele de pe 2003+. Iti trebuiesc doar semighidoanele si partea superioara a jugului (care nu cred ca merge de la alte modele datoria prinderii dedesubt a suportilor de semighidon). In rest iti vor mai trebui doar suporti de oglinda care sa aiba loc pe teava. Dar de ce vrei sa faci trecerea ? De obicei lumea vrea invers, sa faca din S ghidon de N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Ms Capone. Intrebare: exista vreo modalitate fac parbrizul OEM fumuriu? Ma gandesc la folie, dar oare se vede bine si e fiabila? Mai am de adaptat un bellypan (pinten, carena inferioara etc. nu stiu cum sa o numesc) si va arata super. Momentan e in lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Impulse Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Cuzinetii trebuie sa-i schimbi doar daca sunt tociti.Daca vrei sfaturii despre cum sa o desfaci si reasamblezi spune-mi ca eu tocmai ce am desfacut-o dar numai pot sa refac la loc deoarece imi trebuie presa, m-am chinuit mult dar nu merge fara presa asa ca iti trebuie si o presa sau pe cineva care sa aiba. Eu acum astept sa treaca pastele si apoi zilele urmatoare ma apuc sa o sterg si sa o refac. Este foarte usor de facut schimbu de ulei si semeringuri dar trebuie presa. Mersi Goodkat pentru sfat cu magazin din cotroceni ptr piesa aceea, acolo am gasit cel mai ieftin 267 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Impulse Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu piesa aceasta si cu tija schimbatorului, deoarece in urma unui accident sa spart in mai multe bucati,sa strambat si tija schimbatorului plus multe alte probleme. Avand aceste piese as dori sa o pornesc si sa schimb de cateva ori treptele pentru a fi sigur daca nu a patit si ceva motorul in interior plus ca as putea indrepta tija schim. daca am alta identica pentru ca nu vreau sa-mi pierd timpu si banii facand rost de o piesa sau reparand un lucru ca mai apoi sa descopar ca mai este si altceva. Motorul este un sv 650 s an 99. Va multumesc, sanatate si numai bine. Postu asta. Nu stiu daca te are pe lista neagra dar nu cred ca este o probleme, piesa mea a venit mai repede decat au zis(au zis 2 sapt dar a venit dupa 1) si oricum daca nu cumperi tu piesa aia sigur o ia altcineva asa ca...Crezi ca o sa-si aleaga clientii la ce foame este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Impulse Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 (editat) De mers inca nu am apucat ca am ramasa la amortizoare sa inlocuiesc una alta, dar de pornit si de bagat in viteze merge. Avea un pic de mizerie din cauza ca a ramasa nepornita iarna dar dupa 5-10 min de relantiu si cateva forjarii si-a dat drumu si merge asa de rotund imi venea sa o calaresc pana la sf lunii o termin de pregatit( mai am o inscriu pe numele meu si sa-i fac asigurare) Tu cand o termini, cand o bagi pe drum? Dam o tura pe undeva? Editat Aprilie 16, 2012 de Impulse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrum vrum Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Salutare si Hristos a inviat! Am avut un SV650s si nu ii mai stiu consumul. Imi puteti spune cat consuma un SV650 de prin 2000? Imi aduc aminte ca fata de Ducati Monster imi papa putintel. Vreau sa imi cumpar a treia mobra si nustiu ce sa aleg....Transalp, BMW gs, Hornet s sau n, CBR 600f, SV 650s sau n. La cat e benzina si cat o sa mai creasca m-as orienta mai mult spre consum. Consum la model 1998-2001 si la cel pe injectii. Capacitatea 650. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Dacă decisiv e consumul,câÂştigător e F650 GS. La fel Âşi la capitolul confort Âşi ergonomie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Salutare si Hristos a inviat! Am avut un SV650s si nu ii mai stiu consumul. Imi puteti spune cat consuma un SV650 de prin 2000? Imi aduc aminte ca fata de Ducati Monster imi papa putintel. Vreau sa imi cumpar a treia mobra si nustiu ce sa aleg....Transalp, BMW gs, Hornet s sau n, CBR 600f, SV 650s sau n. La cat e benzina si cat o sa mai creasca m-as orienta mai mult spre consum. Consum la model 1998-2001 si la cel pe injectii. Capacitatea 650. Multumesc. Suzuki SV650n 2002 - 5,5% consum mixt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Salutare si Hristos a inviat! Am avut un SV650s si nu ii mai stiu consumul. Imi puteti spune cat consuma un SV650 de prin 2000? Imi aduc aminte ca fata de Ducati Monster imi papa putintel. Vreau sa imi cumpar a treia mobra si nustiu ce sa aleg....Transalp, BMW gs, Hornet s sau n, CBR 600f, SV 650s sau n. La cat e benzina si cat o sa mai creasca m-as orienta mai mult spre consum. Consum la model 1998-2001 si la cel pe injectii. Capacitatea 650. Multumesc. In oras imi consuma in jur de 9-10 lejer, asta mers normal de motocicleta, poate mai mult daca schimb vitezele dupa 6-7000. Mers de scuter n-am incercat . Afara e alta poveste, 4,6 mi-a consumat la ultima drumetie cu pasager si mers constant cu 110-120 intr-a 6a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Cam trebuie schimbate plăcuțele pe față. Am găsit Brembo organice la 264 lei 2 seturi Âşi sinterizate la 330 lei. Ce experiențe aveți cu plăcuțele,organic vs sinter? Mă interesează să am frânare bună,dar nici să schimb discurile în 10.000 km nu vreau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Cam trebuie schimbate plăcuțele pe față. Am găsit Brembo organice la 264 lei 2 seturi Âşi sinterizate la 330 lei. Ce experiențe aveți cu plăcuțele,organic vs sinter? Mă interesează să am frânare bună,dar nici să schimb discurile în 10.000 km nu vreau. Eu zic să mergi pe recomandarea de la ei de pe site. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Cum iti consuma tie 9-10 in oras ? Doar nu e miar... Cat sa tragi de el in Bucuresti? Ceva nu e normal, verifica presiunea in roti, filtrul de aer, ceva care sa fie in legatura cu consumul. Asa am patit eu cu CB-ul cand l-am luat, 10 in oras motor 500 cmc...cand am verificat presiunea rotilor...pfff...0,5 atmosfere. La carte zice sa pun 2,2 pe ambele roti. Am incercat asa si nu imi place, parca ar fi de piatra plus ca imi cam fugea spatele la accelerari mai bruste. Acum am 1,7 si mi se pare echilibrat. Nu cred ca daca nu e 2.2 si e 1.7 consuma asa de mult. Poate la 0.5 e alta povestea... In oras stop&go-ul dicteaza consumul plus ca 100% sigur nu ai cum sa iti faci un consum in oras din moment ce pe acelasi traseu o data faci 10 minute, altadata faci 30. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Un consum de 9-10% in oras pentru un SV650 pe injectie este, putin spus, COLOSAL. Nici sa mergi cu ea in 9-10000RPM nu ar trebui sa iti ia atat. Sfat - pana nu ajungi in sapa de lemn, ca mintenas sare benzina de 6lei/litru - verifica in special pompa de benzina (sa iti scoata parametrii pe care tre sa ii scoata) si apoi senzorii de acceleratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 mie imi ia 6,5 ..cam asa in oras si in afara am scos si 4 l/100 km. sezonul asta am scos un consum de 5,7 in oras in conditiile in care fac 15-20 minute pana la munca. vineri de exemplu am facut o ora si 10 min pe acelasi traseu, dracu stie cat a consumat. ideea este, pride, ca este posibil ca cu acel reglaj de fast idle/tps sa pape mai mult. stiu ca am avut la un momentdat cu valbi despre chestia asta, daca ma ajuta memoria, si spunea ca dupa ce si-a facut reglajul asta ii consuma in draci si a revenit la setarile initiale. acum , dupa ce am facut si eu aceste reglaje sa vedem ce iese. daca sare de 7l/100 in oras s-ar putea sa mai demontam odata la motoreta mea. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Fast idle nu influenteaza consumul, ala este socul automat. TPS nu ar trebui sa creasca consumul cu 40%, e prea mult, din ce am citit creste consumul dar cu putin...40% e aproape jumate deci nu putin. O sa vad si eu in momentul in care fac reglajele si eventual mai intreb pe cineva, dar ma indoiesc. Pe svrider.com nimeni nu se plange de consum dupa TPS, si aia sunt commuteri care fac multi km pe an. pana mea...traim si vedem! oricum la mine plinul asta este compromis , nu am cum sa ii fac un consum, la urmatorul o sa stau cu ochii pe el! tu mai mesteresti mult la mobra aia ca zici ca ai construit-o de la zero! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 (editat) la mine au fost mai multe la mijloc. am anulat TRE-ul; sunt ferm convins ca ia mai mult cu TPS-ul in oras, miroase a benzina nearsa. 1.7 este foarte putin strici cauciucul si risti sa te imprastii pe la colturi. pentru strada un cauciuc fie cat de moale (streetlegal) nu trebuie lasat sub 2.1 (la rece/NU la benzinarie) Editat Aprilie 17, 2012 de valbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 vezi in semnatura mea ca ai linkul cu TPS-ul. suzetele de 1000+ au o limitare pe care acest TRE o anuleaza, un bypass care ii spune calculatorului ca este in treapta 4, singura nelimitata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 (editat) mie imi ia 6,5 ..cam asa in oras si in afara am scos si 4 l/100 km. sezonul asta am scos un consum de 5,7 in oras in conditiile in care fac 15-20 minute pana la munca. vineri de exemplu am facut o ora si 10 min pe acelasi traseu, dracu stie cat a consumat. ideea este, pride, ca este posibil ca cu acel reglaj de fast idle/tps sa pape mai mult. stiu ca am avut la un momentdat cu valbi despre chestia asta, daca ma ajuta memoria, si spunea ca dupa ce si-a facut reglajul asta ii consuma in draci si a revenit la setarile initiale. acum , dupa ce am facut si eu aceste reglaje sa vedem ce iese. daca sare de 7l/100 in oras s-ar putea sa mai demontam odata la motoreta mea. ) Reglajul fast idle nu face decat sa tina motorul putin turat pana ajunge la o temperatura optima de functionare, dupa aia relantiul e normal 1200-1300. Practic consumul este "marit" doar in primele 2-3 minute pana se incinge motorul. Am prieten cu super tenere de 750 caruia ii sare de 10% consumul in oras. Acum depinde si cum mergi, daca stai in coloana de masini 40 de min din victoriei pana la universitate, sau o depasesti, daca o accelerezi pana in momentul in care trebuie sa franezi sau mergi constant cu aceasi viteza... la mine au fost mai multe la mijloc. am anulat TRE-ul; sunt ferm convins ca ia mai mult cu TPS-ul in oras, miroase a benzina nearsa. 1.7 este foarte putin strici cauciucul si risti sa te imprastii pe la colturi. pentru strada un cauciuc fie cat de moale (streetlegal) nu trebuie lasat sub 2.1 (la rece/NU la benzinarie) Benzina arsa poate sa miroasa si de la sistemul PAIR sau dupa caz, o toba prea "sport" sau un filtru de aer prea imbacsit. TPS-ul controleaza cand incepe sa injecteze mai multa benzina. E logic ca daca era setat la 3500rpm si a fost reglat la 1500, sa aiba un oarecare consum in plus dar e ceva minor. P.S. La tine Diana era ok nu am umblat la TPS ca era setat la 1500 Editat Aprilie 17, 2012 de Pride Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.