Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator Adrian

Al meu ii din 1999 prima generatie. 2003 e de la 2300 euro in sus face aceasi chestie si e mai scump cu 1000 euro si trage tot la fel. Se vede dupa cadru ca e primu model. Alte detalii : faci plinu si te plimbi toata ziua :peace:

 

o ......pwla.

 

1st gen se vinde intre 1200 eur si 1600 eur tops (iar ala la 1600 ar trebui sa fie tipla si cu ceva accesorii ca sa-si merite banii)

 

2nd gen se vinde intre 1700 si 3000 eur (1700 era unu 2003). cam 1900-2400 pt unul din 2003-2007. 2008/2009 am vauzut pana in 3000.

 

nu e diferenta de 1000 eur intre 1st gen si 2nd gen decat daca iei cel mai tavalit 1st gen si-l compari cu unu 2nd gen mediu.

 

Recomand 2nd gen pt ca-i motor generatie mai noua, injectie,nu mai ai atata fu.tai la cap cu carburatia. Eu am avut unul N, 2004. Mi-a placut f mult.

 

usor ( ~ 165 kg la gol), are zvac cam pana intr-a 3-a, consum mic, foarte fun, arata si s-aude bine.

 

Daca ai grija de el,nu ai treaba cu consumabilele. placutele tin ok, lantul la fel,gumele la fel (chiar daca-i v2)...

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De 3 ani am motoru nu am avut probleme cu carburatia deloc. In fine ii doresc sa isi ia ce ii place

o ......pwla.

 

1st gen se vinde intre 1200 eur si 1600 eur tops (iar ala la 1600 ar trebui sa fie tipla si cu ceva accesorii ca sa-si merite banii)

 

2nd gen se vinde intre 1700 si 3000 eur (1700 era unu 2003). cam 1900-2400 pt unul din 2003-2007. 2008/2009 am vauzut pana in 3000.

 

nu e diferenta de 1000 eur intre 1st gen si 2nd gen decat daca iei cel mai tavalit 1st gen si-l compari cu unu 2nd gen mediu.

 

Recomand 2nd gen pt ca-i motor generatie mai noua, injectie,nu mai ai atata fu.tai la cap cu carburatia. Eu am avut unul N, 2004. Mi-a placut f mult.

 

usor ( ~ 165 kg la gol), are zvac cam pana intr-a 3-a, consum mic, foarte fun, arata si s-aude bine.

 

Daca ai grija de el,nu ai treaba cu consumabilele. placutele tin ok, lantul la fel,gumele la fel (chiar daca-i v2)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?/topic/705963-honda-cbf-600s-abs-an-2005-19150-km/

 

Uite aici !

 

Ma zgarii pe ochi ca nu a aparut cand imi cautam eu motor, e ideala pentru un incepator... cu ABS.

Sunt posesor de Honda CBF600 de la sfarsitul lunii septembrie. Trage foarte bine in ture joase iar peste 8000 inca mie frica sa-i dau.

Editat de antonov
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumul:

- mers normal 4.2-4.5% (afara), 5%(oras)

- mers tare 5% (afara), 6%(oras)

 

Probleme inca n-am avut cu ea, ulei nu consuma (desi "profesorii" spun ca nu exista V2 sa nu consume ulei).

Se mai spune ca V2-ul uzeaza repede cauciucul si lantul, la a mea guma spate are 8000km si lantul 14.000km... nici vorba de uzura exagerata.

 

Ca performante, pana in 160km/h sta langa Hornet, pana in 180km/h sta aproape, peste 180km/h isi ia rusine.

 

Intr-o perioada vroiam s-o vand dar mi se pare PREA buna pentru pretul care l-as putea obtine pe ea asa ca o pastrez si de diferenta pentru una mai noua iau un DR.

 

Succes!

post-40351-0-75055800-1387270359_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am auzit ca merge, m-am gandit sa o fac, am batut forumurile in lung si-n lat si am vazut cum se face, am trecut la cautat piese pe e-bay (fata completa) si m-am desumflat. stiu si de tabelasul ala cu piese compatibile, dar e mult mai ok sa pui o fata completa studiata si inchegata inginereste.

dupa care e vorba si de utilizare. la mine este exclusiv pe strada, mai mereu cu pasagera. deci las frumusel toate vitejiile acasa, desi chiar si asa am facut lume de rusine pe serpentine...gen d-aia cu miar si cauciuc impecabil pe laterale. mai pe scurt, furca face treaba chiar si asa cum e. suspensia e reglata 'two up' ( n-o sa stau sa schimb asta de fiecare data ies singur din curte) si stii ce? se descurca onorabil. stii de ce? pentru ca nu prea i se cere sa rezolve chestii grele, pentru ca asa e mersul stradal. e mai fezabil cu arcuri pentru mine personal.daca vrei s-o scoti pe circuit si sa o exploatezi cat mai mult, atunci da, se impune furca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! A venit si vremea mea ! m-am gandit sa imi cumpar Suzuki Sv650s 2000-2003. Ce parere aveti ? ce consum are ? manevrabilitate.. etc. P.S. sunt incepator :D. vreau cateva sfaturi ! multumesc :D !

 

Sfaturi ? Alege motocicleta care-ti place indiferent de ce zice lumea . Tu trebuie sa te simti bine pe ea . Studiaza toata gama de motociclete de 600 - 650 - 750 inainte sa faci o alegere . Vezi si Yamaha , Honda , Ducati , BMW , etc . Poti avea surpriza ca dupa un an sa nu-ti mai satisfaca poftele si sa vrei altceva . In rest , bafta si bine ai venit printre noi . Sarbatori fericite .

 

P.S : am uitat de Kawasaki ! Scuze posesorilor , nimic personal :) . Ba chiar sugerez gama Z !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudat. Al meu merge mai tare ca hornet ul unui tovarăș.

 

Eu am incercat cu si fara pasager, in reprize uneori SV-ul e putin mai rapid dar Hornetul recupereaza pe masura ce creste viteza.

 

Pe autostrada, la 210km/h in bord (cu pasager) SV-ul era mort complet(~10.000rpm), Hornetul a depasit 220km/h (in bord).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Consumul:

- mers normal 4.2-4.5% (afara), 5%(oras)

- mers tare 5% (afara), 6%(oras)

 

Nu vreau sa pornesc iar flame cu sv 1st gen vs. 2nd gen, dar de unde scoateti fratilor consumul asta?

4.2 - 4.5 % in afara, mers normal (adica incet, sub 120 km/h) aici sunt de acord, dar 5% in oras sau mers tare in afara 5% e un basm. Ce inseamna la voi tare? 120 km/h pe autostrada?

 

Iar in oras n-are cum sa-ti ia 5% decat daca iesi noaptea si te plimbi, fara semafoare, fara trafic...

 

Stiu ca a mea era 2nd gen,injectie si a ta e 1st gen carburatie,dar tot nu se pupa cifrele tale..

 

Pe autostrada, la 210km/h in bord (cu pasager) SV-ul era mort complet(~10.000rpm), Hornetul a depasit 220km/h (in bord).

 

De acord, eu singur, pe europeana, aveam 210/215 km/h si eram CAPAT (vorba lui frigider).... (dar era N nu S).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

eu am auzit ca merge, m-am gandit sa o fac, am batut forumurile in lung si-n lat si am vazut cum se face, am trecut la cautat piese pe e-bay (fata completa) si m-am desumflat. stiu si de tabelasul ala cu piese compatibile, dar e mult mai ok sa pui o fata completa studiata si inchegata inginereste.

dupa care e vorba si de utilizare. la mine este exclusiv pe strada, mai mereu cu pasagera. deci las frumusel toate vitejiile acasa, desi chiar si asa am facut lume de rusine pe serpentine...gen d-aia cu miar si cauciuc impecabil pe laterale. mai pe scurt, furca face treaba chiar si asa cum e. suspensia e reglata 'two up' ( n-o sa stau sa schimb asta de fiecare data ies singur din curte) si stii ce? se descurca onorabil. stii de ce? pentru ca nu prea i se cere sa rezolve chestii grele, pentru ca asa e mersul stradal. e mai fezabil cu arcuri pentru mine personal.daca vrei s-o scoti pe circuit si sa o exploatezi cat mai mult, atunci da, se impune furca.

 

Ai dreptate. Daca te uiti pe ebay,te descurajezi rapid :) La unele chestii,preturile sunt mult mai mari decat ce gasesti la noi la dezmembrari.

 

Da, stiu ca-i de preferat o fata completa (mai ales ca daca o iei completa, o poti prinde si la pret mai mic, ca-l scapi pe om de mai multe piese), dar crede-ma ca nu e nici o problema atata timp cat furca e una buna. Adica jugul & alte chestii nu au nici un impact asupra felului cum va lucra furca/fata... E o chestie de estetic. Jugul nu este un rulment,care sa se uzeze, sau un lant, sau ceva care sa deranjeze ulterior. E ...doar un jug, o bucata de metal care nu ti afecteaza cu nimic motoreta. La fel si roata...

 

Cam de acord cu ce ai scris, de data asta. Si in cazul tau si nu numai, la SV 1000,c u arcuri si ulei o rezolvi lejer.

 

Chiar ia baga o poza,doua ceva cu SV ul,sa mai animam topicul si cu ceva poze:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumul:

- mers normal 4.2-4.5% (afara), 5%(oras)

- mers tare 5% (afara), 6%(oras)

 

Probleme inca n-am avut cu ea, ulei nu consuma (desi "profesorii" spun ca nu exista V2 sa nu consume ulei).

Se mai spune ca V2-ul uzeaza repede cauciucul si lantul, la a mea guma spate are 8000km si lantul 14.000km... nici vorba de uzura exagerata.

 

Ca performante, pana in 160km/h sta langa Hornet, pana in 180km/h sta aproape, peste 180km/h isi ia rusine.

 

Intr-o perioada vroiam s-o vand dar mi se pare PREA buna pentru pretul care l-as putea obtine pe ea asa ca o pastrez si de diferenta pentru una mai noua iau un DR.

 

Succes!

foarte frumoasa motocicleta ta. Daca te hotarasti sa o vinzi..anunta-ma.

 

Eu am incercat cu si fara pasager, in reprize uneori SV-ul e putin mai rapid dar Hornetul recupereaza pe masura ce creste viteza.

 

Pe autostrada, la 210km/h in bord (cu pasager) SV-ul era mort complet(~10.000rpm), Hornetul a depasit 220km/h (in bord).

Sv-ul nu se tine cu hornetul ?:o nu cred..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, omul e incepator, ce-i dati inainte cu viteze maxime de 200-250 km/h?

 

Un incepator are nevoie de altceva, cel putin in primii ani.

 

SV650S a fost si primul meu motor, il am si acum, de 4 ani si nu am in plan sa imi iau altceva.

 

Ar lasa de dorit protectia la vant la peste 100-120 km/h (se rezolva partial cu parbrize after-market), altfel e o mobra faina, un pic cam brutala dar usor de intretinut.

 

Vrei viteze maxime de peste 200 km/h in conditii de confort? Poti controla ACUM o mobra la vitezele astea in siguranta? Atunci ia-ti altceva: Busa, ZZR, FJR etc.

 

Vrei sa inveti sa manevrezi, sa franezi, sa te bucuri de mersul pe 2 roti? SV-ul e bun, bune sunt si GS500, CB500.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva reguli de baza pe forum :

- primele doua pagini intr-un topic cuprind raspunsuri corecte , la subiect

- urmatoarele doua pagini sunt derivari din subiect

- restul , nu prea mai au legatura cu motociclismul dar sunt interesante

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Total eronat.

 

in afara de a arunca niste replici asa, doar de dragul de-a o face pe-a 'mecanicul atotstiutor' ai putea sa aduci argumente? ca daca gresesc si sunt prost, nu m-ar deranja sa fiu corectat (Dar macar cu argumente).

 

Deci daca poti sa-mi explici ce anume si de ce e eronat in afirmatia mea? sau ne trezim doar asa.... ?

 

@ pepsi: cum e pe 954? n-ai momente cand ai vrea 'napoi pe sv650?:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In aceeasi situatie am fost si eu in august. Din tot ce am sapat, auzit, citit si rascitit si rasauzit, m-am oprit la fazer.

 

E superioara din toate punctele de vedere sv-ului, confort, frane etc si desi nu pare, e foarte iertatoare. Nu m-am nascut motociclist, dar pot spune ca m-a ajutat sa n-am nicio problema pana acum.

E impunatoare si ma tine din a 'rupe norma' cu ea. Singura problema a fost in parcare cand am alunecat pe un os proaspat:)

 

In rest, la 140 spre chestia aia care a fost la Comana m-am simtit in regula si in siguranta. Fara incidente de niciun fel.

 

Dar SV-ul era pe locul 2:D, defapt asta am vrut si eu din prima dar m-au indrumat veteranii spre asa ceva.

 

In orice caz, bafta la cautat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

La ce enormitati scrii nu am ce sa-ti explic.

Nu sunt mecanic.

Sa fii sanatos!

 

pai e mai usor sa fii hater si sa arunci arogant niste replici....

 

puteai sa spui " ba, nu e corect ce spui, pentru ca......"

 

dar probabil e un efort prea mare pt tine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...