bc_krist Postat Februarie 22, 2017 Share Postat Februarie 22, 2017 Am bagat mobra la iernat (garaj subteran) la sf de noiembrie 2016. Uleiul il schimbasem cu 1000 km mai devreme. Zilele astea vreau s.o scot. Sa schimb uleiul sau sa mai merg cu el macar 3000 km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 22, 2017 Share Postat Februarie 22, 2017 Nu e lapte, sa se strice. Poti sa o lasi linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Februarie 23, 2017 Share Postat Februarie 23, 2017 Salutare colegi, dupa indelungi perioade de gandire , am decis sa fac trecerea de la pozitia de pilotat de pe S la cea de pe N, asa ca urmeaza sa fac respectiva conversie. Rog pe cei care au facut deja aceasta conversie, sau sunt mai in masura sa de niste tips-uri, sa o faca. Dupa documentarile mele, voi avea nevoie de : - Jug superior ( flansa ) de sv 650 N, momentan nu am gasit pe la dezmembrari, am gasit doar doar de S. Cred ca ramane varianta sa iau una de S si sa o gauresc, pe cea originala a mobrei o pastrez intacta... -ghidon : o sa caut ceva putin mai agresiv ca si pozitie, gen streetfighter - prinderi ghidon : imi recomandati ceva anume ? se potrivesc orice prinderi? de exemplu https://www.olx.ro/oferta/prinderi-plus-inaltatoare-ghidon-adaptoare-yamaha-honda-suzuki-risere-ID4l8LQ.html#9c2e994fc8 - conducte de frana mai lungi ( + 3 inc, 8 cm ) : ce si cum imi recomandati ? nu vreau neaparat metalice, si asa ma costa mai mult decat preconizam... - cablu ambreiaj mai lung : merge de N din cate am inteles - cablul de aceleratie : se poate reruta pe langa cadru As fii posibil interesat si de un chit complet de conversie de tip ABM sau altceva de gen, dar nu la preturi de 3-400 euro.... Mersi anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ske087 Postat Februarie 23, 2017 Share Postat Februarie 23, 2017 Salutare colegi, dupa indelungi perioade de gandire , am decis sa fac trecerea de la pozitia de pilotat de pe S la cea de pe N, asa ca urmeaza sa fac respectiva conversie. Rog pe cei care au facut deja aceasta conversie, sau sunt mai in masura sa de niste tips-uri, sa o faca. Dupa documentarile mele, voi avea nevoie de : - Jug superior ( flansa ) de sv 650 N, momentan nu am gasit pe la dezmembrari, am gasit doar doar de S. Cred ca ramane varianta sa iau una de S si sa o gauresc, pe cea originala a mobrei o pastrez intacta... -ghidon : o sa caut ceva putin mai agresiv ca si pozitie, gen streetfighter - prinderi ghidon : imi recomandati ceva anume ? se potrivesc orice prinderi? de exemplu https://www.olx.ro/oferta/prinderi-plus-inaltatoare-ghidon-adaptoare-yamaha-honda-suzuki-risere-ID4l8LQ.html#9c2e994fc8 - conducte de frana mai lungi ( + 3 inc, 8 cm ) : ce si cum imi recomandati ? nu vreau neaparat metalice, si asa ma costa mai mult decat preconizam... - cablu ambreiaj mai lung : merge de N din cate am inteles - cablul de aceleratie : se poate reruta pe langa cadru As fii posibil interesat si de un chit complet de conversie de tip ABM sau altceva de gen, dar nu la preturi de 3-400 euro.... Mersi anticipat. salut am un prieten care a facut aceiasi modificare ca tine insa nu a fost multumit, daca vrei poti sa il cauti pe aici pe site si cand intra poate iti spune ceva din experienta ce a avut-o (Bonzoo il cheama pe aici ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 Mersi pentru pont, o sa iau legatura cu el. Acum nu stiu de ce nu ar fii fost el multumit, pe forumurile de afara absolut toti s-au declarat incantati de schimbare, dpdv. confort, manevrabilitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 Asta a fost S, La momentul cumpararii N era mai scump decat S, -Jugurile au fost gaurite pt prindere ghidon -conducte de frana gasesti la dez.moto .... merita cele cu insertie metalica ( alea din furtun panzat oricum nu le schimba nimeni la intervalul recomandat de producator ) -cablul ambreiaj si acc. de la N -grija si la cablul de soc -renuntand la carene au trebuit scurtate cablurile electrice de la ghidon/ nu e cazul daca ramane carena -au ramas doar prinderile scaritelor pilot de la S / sunt ceva " mai pe spate " - pozitie si manevrabilitate imbunatatita .... costurile depind de mofturi, nou sau SH....in cazul meu amortizate de vanzarea carenelor, bord, oglinzi ( aici nu ma refer la ansamblul fata DUCATI ) Spor ! Parerea mea : merita conversia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 calin_cz : mersi pentru info. Semicarena o sa o pastrez, vreau sa schimb doar ghidonul pentru o pozitie mai relaxata, sa vad cum ma impac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 Daca te uiti cateva pagini mai in spate, si yoyo_man a facut aceeasi modificare pe gen 1 pe care ti-o doresti. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ske087 Postat Februarie 26, 2017 Share Postat Februarie 26, 2017 Mersi pentru pont, o sa iau legatura cu el. Acum nu stiu de ce nu ar fii fost el multumit, pe forumurile de afara absolut toti s-au declarat incantati de schimbare, dpdv. confort, manevrabilitate. tocmai pentru ca devenise prea confortabila, prea relaxanta ,,,, parca numai era funy” zicea el. probabil se invatase cu ea mai sport si trecerea i s-a parut prea drastica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 ske087: da, asa mi-a spus si el. Si eu sunt in dilema daca sa fac sau nu schimbarea, dar pana la urma cred ca fac pasul sa vedem ce si cum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 (editat) salutare. are careva de vanzare piesele 8 10 si 12 din graficul asta? noi le-am gasit, da' nu imi vine sa dau 100 de euro pe 2 fiare si un plastic daca pot sa le gasesc aici sau la dezmembrari... Editat Martie 2, 2017 de gogO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bc_krist Postat Martie 7, 2017 Share Postat Martie 7, 2017 As vrea sa schimb toba stock cu ceva care sa se auda mai frumos. Gasesc pe la noi ceva, sau sa ma uit pe siteuri din afara? Sau stiti pe careva care face pe comanda? SV650S din 2000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat Martie 7, 2017 Share Postat Martie 7, 2017 Salutare un sv de vanzare aici /index.php?/topic/744625-suzuki-sv-650s-08-2250-e/ vreau sa achizitionez 2 hornet 07++ . daca e cineva interesat de SV 2008. orice intrebare nu e nici o problema. sunt primul proprietar in RO. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fr33man Postat Martie 8, 2017 Share Postat Martie 8, 2017 As vrea sa schimb toba stock cu ceva care sa se auda mai frumos. Gasesc pe la noi ceva, sau sa ma uit pe siteuri din afara? Sau stiti pe careva care face pe comanda? SV650S din 2000. Suna-l pe baiat si vezi http://vscexhaust.wixsite.com/vsc-exhaust/contact are un filmulet cu o toba facuta de pe un Sv650 gen2. Apare si pe forum pe aici pe undeva dar nu prea mai raspunde si prefera sa fie sunat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coite Postat Martie 8, 2017 Share Postat Martie 8, 2017 As vrea sa schimb toba stock cu ceva care sa se auda mai frumos. Gasesc pe la noi ceva, sau sa ma uit pe siteuri din afara? Sau stiti pe careva care face pe comanda? SV650S din 2000. Salutare Eu de aici mi-am luat si sunt multumit. Vine cu toate, coliere cot/teava de prelungire. Doar o desfaci pe a ta si o pui pe asta » Post actualizat in 08 Mar 2017 14:11 https://www.dominator-exhaust.ro/sv-650-1999-2002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 8, 2017 Share Postat Martie 8, 2017 (editat) Au ceva certificare tobele alea? Ma refer la ambele marci. Editat Martie 8, 2017 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Martie 8, 2017 Share Postat Martie 8, 2017 (editat) mai mult ca sigur nu. Editat Martie 8, 2017 de gogO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamikaze_wtf Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 Salut.Am si eu o problema cu un Sv650 din 2003 injectie.Dupa ce l-am spalat a inceput sa mearga balbait apoi s-a oprit de tot .Scanteie da dar uda bujiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ske087 Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 Salut.Am si eu o problema cu un Sv650 din 2003 injectie.Dupa ce l-am spalat a inceput sa mearga balbait apoi s-a oprit de tot .Scanteie da dar uda bujiile. vezi sa nu fi intrat apa in rezervor cand l-ai spalat eu am patit cu al meu odata ceva de genul si aveam apa in rezervor, nu il mai chinui verifica rezervorul si pe urma vezi daca e sa aiba alte pronleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamikaze_wtf Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 vezi sa nu fi intrat apa in rezervor cand l-ai spalat eu am patit cu al meu odata ceva de genul si aveam apa in rezervor, nu il mai chinui verifica rezervorul si pe urma vezi daca e sa aiba alte pronleme Nu prea vad pe unde sa intre apa in el .Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dinu Marian Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 As vrea să achiziționez un sv650 din 2003! Din ce am citit modelul pe care vreau sa îl iau a fost produs pana în 2002! Are modificările din poze! Este din Italia cu 24000 km! Am citit topicul dar va rog sa îmi dați câteva păreri legate de fiabilitate, cat de scumpa este întreținerea ei, puncte tari- slabe având în vedere ca este prima motocicleta! Va mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 Modelul din poza e un SV gen1 modificat - au fost produse intre 99 si 2002 (modelul 2003 e deja generatia 2 la care s-a renuntat la carburatoare in favoare injectiei si au schimbat cadrul rotund pe sectiune cu cel dreptunghiular). Mai mult ca sigr nu are 24000Km, dar mai important este cum au fost facuti km pe care ii are. Motorul de SV este unul foarte fiabil, daca ii dai ceea ce ii trebuie CAND ii trebuie. Gen 1 are ceva problema la partea electrica in special regulatorul de tensiune si in anumite cazuri magnetoul. intretinerea lui este dupa buget si posibilitati, dar cred ca cu 250 ron ii faci un schimb de ulei si filtru + bujii - daca iti place sa te murdaresti. probabil la un service te va costa mai mult. La motorul de mai sus ti-as recomanda inainte de toate un test de compresie - este un motor destul de batranel si e posibil sa necesite mai multa servisare decat un simplu fitru si o bujie... nRock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dinu Marian Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 (editat) Asa am găsit și eu ca a fost fabricat doar pana în 2002 acces model! E posibil ca prima înmatriculare sa fii fost în 2003! Motocicleta o sa fie adusa de familia Biris și verificarea a fost făcuta de Cosmin! Editat Martie 22, 2017 de Dinu Marian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 mobra aia arata prea bine estetic ca sa aiba un motor neingrijit. Cine vinde mobra respectiva s-a asigurat ca are mobra calumea S-o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 Pentru cine cauta un upgrade de suspensie fata, vand arcuri Ohlins nefolosite: /index.php?/topic/745102-arcuri-furca-ohlins-liniare-pentru-sv650-k3-k7/ Le-am cumparat pentru mine dar am constatat ca am internele de furca diferite fata de stock si nu se potrivesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.