rares_04cpl Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 Ca tot se vorbea zilele trecute de consum, adaug si yo niste fotografii, motor de 14 ani, merge ceas... WP_20160604_21_54_02_Raw.jpg WP_20160604_21_53_48_Raw.jpg consum mixt - fredonat in oras + naveta spre casa, zilnic ca locuiesc la 15Km de Bv - 4,95 si nu, nu respect ad literam regimu' de viteza love this little bike! aha , deci poate si cifre dinastea sv-ul , da nu cu mine la ghidion , totusi am ajuns la un consum de 6.3 care in opinia mea e rezonabil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bc_krist Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 Azi am patit prima duda. Am ramas fara benzina. In urcare, in depasire. A zvacnit de doua ori si.a murit. Centura Ploiesti. Abia iesisem de pe autostrada si ma duceam spre Targoviste. Si la primu pod a decedat. Becu de la rezervor incepuse sa palpaie cu vreo 20 km in urma. M.am gandit ca mai duce macar 50-60 km. C.asa zice in cartea ei....cand palpaie mai ai cam 3-3.5 l. Dar n.a fost sa fie. Noroc c.a oprit un alt confrate. Sa.i dea Dumnezeu sanatate. Era si pe sensu alalalt. A trebuit sa mearga pana la un giratoriu. Sa intoarca. Apoi s.a dus sa ia benzina. Si.a stat cu mine o ora si ceva. D.asta imi place mie comunitatea asta. Gasesti un om de suflet sa te ajute. Dupa ce i.am pus benzina i.am dat la automat pana era sa prajesc electromotoru. In final a pornit impinsa. Acum e totu ok. Porneste normal. Ce.am aflat....cand se duce toata benzina si apoi pui alta, tre sa dai de.un surub ca sa ajunga benzina la carburi (nu stiu unde e rahatu asta de surub ca nu l.am gasit si nici scule nu aveam). Altfel o fwti din buton sa porneasca si faci kktu praf. Io i.am dat la automat pana a inceput sa scoata un bazait din zona sigurantelor principale (alea de 30) de langa vasu cu lichidu de racire. Am zis ca s.a dus dreacu, ca i.am prajit releul de incarcare sau cine stie ce alte minuni. Dar am reusit doar sa incing electromotoru. Merci Ionut (hornet albastru de PH) si merci Florin (http://servicemoto.net/service-moto/ ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 (editat) Pompa de benzina si supapa de la rezervor sunt vacuumatice. Nu este nici un surub (din cate stiu eu) care sa deschida benzina si sa ajunga in carburator. Cred ca bazaitul era mai degraba in tacanit de releu. Dupa cum zici tu ca ai tot tinut butonul apasat, tind sa cred ca ai descarcat bateria => releul cupla si decupla -> tzac tzac tzac. Ce baterie ai? In cazul meu dupa o iarna de stat, incarc bateria si apoi o pornesc tot la fel. dureaza cam 20 de secunde pana o ia din loc. IN acest interval cu bateria incarcata, nu face nici un zgomot releul principal. Asa ca ori ai o baterie care nu e incarcata prea bine sau e mai veche? sau e de o capacitate mai mica? Daca cumva e mai veche s-ar putea sa te trezeti cu releul de incarcare ars in curand. Editat Iunie 13, 2016 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bc_krist Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 Nu facea tzac tzac. Doar un bazait prelung, cat tineam apasam butonul. Fix din sigurantele principale se auzea. Bateria e ok. Si era si atunci ca aveam claxon. Acu porneste la sfert. La o ora dupa incident a pornit fara probleme. D.aia inclin catre varianta cu electromotoru incins de la prea multe incercari de pornire nereusite. Asa cum a zis si Florin. Dupa ce am varsat benzina din sticle in rezervor i.am si dat butoane. Initial a invartit, a dat s.o ia si atat. Posibil s.o fi si innecat. Dracu stie. Trebuia s.o las oleaca dupa ce.am pus benzina si apoi s.o pornesc. Nu sa.i dau ca turbatu 30 de butoane. Cat despre surubu ala, mi.a zis unu in telefon ca sa.l caut si sa dau drumu la benzina. Si parca sa zic ca era ceva prin zona carburilor. Pe ambele era cate un surub cu cap inbus (la care se putea ajunge cu o surubelnita mai lunga). Si fiecare surub avea langa el ceva ca un shtutz asa, cat sa intre o scobitoare. Si sub ambele suruburi era cate un punct rosu. Io m.am gandit ca invart de surub iar pe shtutzul ala curge benzina. Da' n.am incercat ca nu eram sigur. Or fi fost alea sau nu suruburile in cauza, habar n.am. Daca e careva mai priceput, as fi curios si eu. Si care ar fi procedura de pornire dupa ce ramai in pana prostului la modul ca nu mai ai nici macar vapori de benzina in rezervor. Pui benzina si apoi ce si cum faci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 In cazul SVului, pur si simplu apesi pe buton... SI crede-ma ca am scos carburatoarele de vreo cateva ori pentru curatare si sincronizare, deci erau seci, iasca... bagi benzina, eventual deschizi un pic socu si apesi pe buton... incepe sa invarta - e un sunet specific cand n-are benzina - o lasi 20-30secunde (mai ales daca te sti cu o baterie mai speriata) - iar apesi invarte un pic si apoi sigur porneste (asta daca nu ai si alte hibe). si inca ceva, daca ai socu tras nu te atinge de acceleratie ca o inneci. nRock » Post actualizat in 14 Jun 2016 09:27Apropo, ca mi-am adus aminte de ceva... datorita varstei motoarelor din prima generatie robinetul vaccumatic al rezervorului se poate bloca (patit-o in iarna, cand motorul a stat mai mult timp) si garnitura agata in pozitia OFF, vaccumul fiind insuficient ptr a o deschide... bagi benzina, dai de nebun la automat si nimic, ca benzina nu are cum sa ajunga in carburatoare... Solutia: a. schimbi robinetul sau cumperi kitu de reparatie - undeva la vreo 30-40oiro sau 2. anulezi robinetul scotandu-i garnitura de cauciuc si arcul de retur (like me)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_bandit650 Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Buna ziua! Suportul de numar standard (care este si aparatoare de noroi) nu il am. Ideea este ca atunci cand dau de putin ud, imi arunca peste codita, implicit pe mine. Cum as putea rezolva problema, pt ca m am obisnuit asa, si parca e mai urat cu suportul clasic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Cum as putea rezolva problema, pt ca m am obisnuit asa, si parca e mai urat cu suportul clasic Daca te-ai obisnuit si suportul original nu iti convine, unde e problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bc_krist Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 In cazul SVului, pur si simplu apesi pe buton... SI crede-ma ca am scos carburatoarele de vreo cateva ori pentru curatare si sincronizare, deci erau seci, iasca... bagi benzina, eventual deschizi un pic socu si apesi pe buton... incepe sa invarta - e un sunet specific cand n-are benzina - o lasi 20-30secunde (mai ales daca te sti cu o baterie mai speriata) - iar apesi invarte un pic si apoi sigur porneste (asta daca nu ai si alte hibe). si inca ceva, daca ai socu tras nu te atinge de acceleratie ca o inneci. nRock » Post actualizat in 14 Jun 2016 09:27Apropo, ca mi-am adus aminte de ceva... datorita varstei motoarelor din prima generatie robinetul vaccumatic al rezervorului se poate bloca (patit-o in iarna, cand motorul a stat mai mult timp) si garnitura agata in pozitia OFF, vaccumul fiind insuficient ptr a o deschide... bagi benzina, dai de nebun la automat si nimic, ca benzina nu are cum sa ajunga in carburatoare... Solutia: a. schimbi robinetul sau cumperi kitu de reparatie - undeva la vreo 30-40oiro sau 2. anulezi robinetul scotandu-i garnitura de cauciuc si arcul de retur (like me)! Eu in primele 30 de sec cred ca i.am dat vreo 5 butoane. Apoi m.am infipt si in soc oleaca+acceleratie trasa. Deci mi.e clar cam ce s.a intamplat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 pe langa ghidon (+prinderi) ti-ar trebui si jugul superior. va trebui sa schimbi (din cate stiu) si furtunele de frana + ambreiaj, si cablurile de acceleratie, cele de S am inteles ca n-or sa ajunga pan' la ghidon. incearca si prin topicurile de dezmembrari pt jug si ghidon. eu le-am gasit pe toate 3 cu 200 lei, la o oferta. poate ai si tu noroc si gasesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_bandit650 Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Daca te-ai obisnuit si suportul original nu iti convine, unde e problema? Ma gandeam la o alternativa fata de cel original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 (editat) nici eu nu-l am pe cel original, nu stiu daca e vreo firma anume, dar nu ma zoieste atunci cand ploua, probabil datorita aripii aftermarket mai am un prieten cu un sv care nu are nici acea aripa, nici suportul original, si n-are problema asta... tu ce suport ai acum? mai cauta pe net la suporturi universale, vezi care ar parea mai mare... Editat Iunie 16, 2016 de gogO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krysztoff Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Salut. Am un k4 si azi mergand spre munca, se aprindeau indicatoarele de semnalizare si cel de faza lunga. Nu stateau aprinse tot timpul, doar cand si cand. Daca incercam sa semnalizez stanga sau dreapta, functioneaza. Ma gandesc la ceva contacte imperfecte. Poate fi si de la altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bc_krist Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 O idee ptr asigurarea busonului de la baia ulei? Ieri am surprins un drac de copil care umbla prin zona aia. Mi.e sa nu.mi bage careva cine stie ce minuni in baia de ulei. Varianta cu husa pica, ptr ca am, dar ieri am gasit.o ridicata pe jumate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 Lipeste alaturi un sticker cu cap de mort. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 O idee ptr asigurarea busonului de la baia ulei? Ieri am surprins un drac de copil care umbla prin zona aia. Mi.e sa nu.mi bage careva cine stie ce minuni in baia de ulei. Varianta cu husa pica, ptr ca am, dar ieri am gasit.o ridicata pe jumate. ceva de genul asta: LINK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 O idee ptr asigurarea busonului de la baia ulei? Ieri am surprins un drac de copil care umbla prin zona aia. Mi.e sa nu.mi bage careva cine stie ce minuni in baia de ulei. Varianta cu husa pica, ptr ca am, dar ieri am gasit.o ridicata pe jumate. relax, daca il strangi suficient de tare + vibratiile il fac sa fie de nedesfacut, yo uneori tre sa folosesc un patent pentru a il redeschide pe al meu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dru Postat Iunie 20, 2016 Share Postat Iunie 20, 2016 Hello. Care a mai patit sa ii mearga intr-un cilindru, si cand se scoate bujia sa ii fie ruginita? Bujie noua, maxim o luna de folosinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Mers pe ploaie, intrat apa acolo. Canalul de evacuare probabil infundat. E cilindrul fata presupun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dru Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 (editat) Mers pe ploaie, intrat apa acolo. Canalul de evacuare probabil infundat. E cilindrul fata presupun. Da da, cilindrul fata. Canalul ala de evacuare era intr-adevar infundat. Bujie noua si merge. Cu ocazia asta am bagat o revizie mai ca lumea: - verificat compresie - 100% in parametri, - jocuri la supape (cilindrul fata ok, cilindrul spate cam la limita superioara - schimbam pastilele), - distributie - ok - rulmenti roti + jug - servisare furca (semeringurile invechite, si putin crapate) - filtru de aer (cel vechi cred neschimbat de la primul proprietar din italia, dupa cum arata) Editat Iunie 22, 2016 de Dru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bc_krist Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Apropo de verificat jocul supapelor. La cati km ati verificat jocul in supape si ce rezultate ati avut? Dru, tu le.ai verificat singur sau ai mers la service. Daca ai apelat la service, ce pret ti.au cerut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Manualul zice sa verifici la fiecare 24.000 km si sa schimbi cand e cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 (editat) Manualul zice sa verifici la fiecare 24.000 km si sa schimbi cand e cazul. Si tu le-ai verificat la fiecare 24? » Post actualizat in 23 Jun 2016 07:00 In cazul SVului, pur si simplu apesi pe buton... SI crede-ma ca am scos carburatoarele de vreo cateva ori pentru curatare si sincronizare, deci erau seci, iasca... bagi benzina, eventual deschizi un pic socu si apesi pe buton... incepe sa invarta - e un sunet specific cand n-are benzina - o lasi 20-30secunde (mai ales daca te sti cu o baterie mai speriata) - iar apesi invarte un pic si apoi sigur porneste (asta daca nu ai si alte hibe). si inca ceva, daca ai socu tras nu te atinge de acceleratie ca o inneci. nRock Asta merge daca ai destula benzina in rezervor ca sa curga singura pana in carburatoare. Daca nu...trebuie sa "dai la buton" pana reuseste sa traga pompa suficienta benzina ca sa porneasca. » Post actualizat in 14 Jun 2016 09:27 Apropo, ca mi-am adus aminte de ceva... datorita varstei motoarelor din prima generatie robinetul vaccumatic al rezervorului se poate bloca (patit-o in iarna, cand motorul a stat mai mult timp) si garnitura agata in pozitia OFF, vaccumul fiind insuficient ptr a o deschide... bagi benzina, dai de nebun la automat si nimic, ca benzina nu are cum sa ajunga in carburatoare... Solutia: a. schimbi robinetul sau cumperi kitu de reparatie - undeva la vreo 30-40oiro sau 2. anulezi robinetul scotandu-i garnitura de cauciuc si arcul de retur (like me)! Patit asta acum vreo 3 ani, doar ca robinetul meu a ramas deschis si mi-a inundat motorul. Am cumparat kitul pacii si dupa cateva luni am patit iar acelasi lucru. L-am "anulat" si am pus un robinet vacuumatic chinezesc. A costat vreo 20RON si merge si acum fara probleme. Editat Iunie 23, 2016 de ADVRadu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ochitu Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Salut, Daca e cineva interesat de un SV 650 S, 2004, al meu este gata sa isi gaseasca un prieten nou de joaca. http://www.bikeshop.ro/handler.php?act=view&src=db&tip=am&ID=624969 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 pe langa ghidon (+prinderi) ti-ar trebui si jugul superior. va trebui sa schimbi (din cate stiu) si furtunele de frana + ambreiaj, si cablurile de acceleratie, cele de S am inteles ca n-or sa ajunga pan' la ghidon. incearca si prin topicurile de dezmembrari pt jug si ghidon. eu le-am gasit pe toate 3 cu 200 lei, la o oferta. poate ai si tu noroc si gasesti Nu stiu cum e la SV1000, dar eu la 650 am luat niste prinderi de ghidon de la dezmembrari (de la ceva chopper, daca bine retin) si un ghidon de aluminiu "la reducere" de pe Louis. Am dat 2 gauri in jugul superior si am montat prinderile acolo. Cablurile de acceleratie au ajuns fara probleme, dar furtunul de frana si cablul de ambreiaj au trebuit schimbate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dru Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Apropo de verificat jocul supapelor. La cati km ati verificat jocul in supape si ce rezultate ati avut? Dru, tu le.ai verificat singur sau ai mers la service. Daca ai apelat la service, ce pret ti.au cerut? Eu am motorul la service la Mechatronics in Cluj.. Ca si preturi nu pot sa ma pronunt, inca nu am primit scorul final (motorul e inca acolo). Daca e sa ma ghidez dupa preturile de pe Shadow, o sa ma coste ceva.. Schimb ulei + filtre(benzina, ulei, aer), schimbate garniturile culbutori pe ambii cilindri, curatat si sincronizat ambele carburatoare, plus diverse reglaje si verificari - 670 de lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.