Mr.Honda Postat August 1, 2019 Share Postat August 1, 2019 Salutari, Poate recomanda cineva un mecanic specializat ( sau nu ) pe SV-uri in Bucuresti? Am din nou o problema cu al meu SV din prima generatie cum ca nu porneste. I-am schimbat ambele buji, am verificat sa dea si scanteie pe ele si e totul ok, am luat si o baterie noua, m-am uitat si in rezervor sa am combustibil insa dau la automat si nu schiteaza nimic sa porneasca. Banuiesc ca nu ajunge benzina cumva sau o fi ceva din carburatoare, mai mult decat ce am mentionat mai sus nu stiu ce sa-i mai fac ca o sa repar singur si am tot avut des probleme cu ea la partea de alimentare / pornire. Please help Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat August 2, 2019 Share Postat August 2, 2019 @Mr.Honda din ce ai descris si intr-un post de prin August anul trecut, pare sa fie problema de caburatoare. Du-o la mecanic, pe alea nu le faci tu acasa daca nu te pricepi. GRG, Tashulina, sau mai cauta pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Honda Postat August 5, 2019 Share Postat August 5, 2019 Mersi pentru recomandari hardKnot, asa e anul trecut aveam alte probleme cu ea si tot ceva pe alimentare, atunci am dus-o la Razvan la Vitan si a mers ok o perioada ( stiu ca zicea ca i-a curatat carburatorele ), porma iarasi am avut problema cu pornirea si ca mergea intr-un singur piston, apoi nu a mai pornit deloc si i-am schimbat bujiile, a mers ce a mers asa apoi acum iarasi nu mai porneste deloc . Cred ca o voi duce la GRG pana la urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat August 8, 2019 Share Postat August 8, 2019 Sa trăiți! Știe cineva cum se numește piesa aceasta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zo10000 Postat August 8, 2019 Share Postat August 8, 2019 (editat) Ignition pulse generator. Nu stiu denumirea tehnica in romana. Este un senzor Hall care determina momentul potrivit pentru scanteie. Editat August 8, 2019 de zo10000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat August 8, 2019 Share Postat August 8, 2019 Mulțumesc frumos! Se defectează? Se arde, samd ? Cititor, cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zo10000 Postat August 8, 2019 Share Postat August 8, 2019 In general nu. Senzorul nu este alimentat si nu are contact fizic cu nimic. El genereaza o tensiune in prezenta unui camp magnetic. Tensiunea este citita de CDI si da comanda pt aprindere. Pana acum am vazut senzor Hall defect numai din cauze mecanice. Spre exemplu piesa metalica prinsa intre oala si senzor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat August 8, 2019 Share Postat August 8, 2019 Mulțumesc mult! Cu respect va salut! Vă salut din nou ! Suzuki SV 400 este identic cu SV 650 în afară de blocul motor? Mulțumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat August 25, 2019 Share Postat August 25, 2019 Salutare, găsesc și eu pe grup un rezervor Sv 650, 03+? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pauna Postat August 30, 2019 Share Postat August 30, 2019 Salutare,sant incepator, am um suzuki sv650s, 2000. Am desfacut releul de incarcare si lam "reparat", acum imi arata 16,80v fara consumatori si 13,40 cu farurile aprinse. Este ok? Sau ce ar mai trebui sa verific? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat August 31, 2019 Share Postat August 31, 2019 O sa distrugi acumulatorul. Nu trebuie sa depasesti 14,4 V. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pauna Postat August 31, 2019 Share Postat August 31, 2019 Ok, atunci astept releul comandat pe AliExpres. Multumesc! Sper sa nu fie su altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pauna Postat Octombrie 2, 2019 Share Postat Octombrie 2, 2019 Problema rezolvata. Acum revin cu o alta problema, nu stiu dacă are legatura, cand am facut plinul sa stins tot in bord. Pe masura ce am mai mers cu ea a inceput sa isi revina. Are legatura cu senzorul sau plutitorul din rezervor? Ca sa completez, cand am cumpărat-o nu functiona si avea plinul facut. Si pe la jumatatea rezervorului a inceput sa functioneze bordul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Noiembrie 16, 2019 Share Postat Noiembrie 16, 2019 Salutari. Sunt proaspat poses or de Sv650 1999, intampin o problema destul de ciudata, cu motorul cald si motocicleta pe cric relantiul are in jur de 1300rpm,cand indrept motocicleta relantiul scade in jur de 1000-1100rpm, pun motocicleta pe cric creste iar la 1300rpm. Cablurile de acceleratie sunt OK, face asa si cu ele montate si fara. Care sa fie problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto_dan Postat Februarie 16, 2020 Share Postat Februarie 16, 2020 Donator. Tel 0734183368 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flower-Power Postat Februarie 16, 2020 Share Postat Februarie 16, 2020 Cum adică, o donezi? Că o vreau eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto_dan Postat Februarie 16, 2020 Share Postat Februarie 16, 2020 Organe, pipota etc ea le donează,eu le vand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flower-Power Postat Februarie 16, 2020 Share Postat Februarie 16, 2020 Da,mă gândeam eu..dar am zis să încerc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 18, 2020 Share Postat Februarie 18, 2020 La 02.10.2019 la 16:04, Pauna a spus: Problema rezolvata. Acum revin cu o alta problema, nu stiu dacă are legatura, cand am facut plinul sa stins tot in bord. Pe masura ce am mai mers cu ea a inceput sa isi revina. Are legatura cu senzorul sau plutitorul din rezervor? Ca sa completez, cand am cumpărat-o nu functiona si avea plinul facut. Si pe la jumatatea rezervorului a inceput sa functioneze bordul... sonda din rezervor are un on/off. Cand esti pe rezerva, circuitul iti alimenteaza becul cu pompa din bord. Daca bordul se alimenteaza odata cu becul, cineva a facut niste prostii in cablurile tale. Daca se aprinde inainte sa se aprinda si becul, ai un scurt pe undeva. Cel mai probabil undeva in spatele ceasurilor/carenei frontale ai firele innadite prost. La 16.11.2019 la 23:15, claudeel a spus: Salutari. Sunt proaspat poses or de Sv650 1999, intampin o problema destul de ciudata, cu motorul cald si motocicleta pe cric relantiul are in jur de 1300rpm,cand indrept motocicleta relantiul scade in jur de 1000-1100rpm, pun motocicleta pe cric creste iar la 1300rpm. Cablurile de acceleratie sunt OK, face asa si cu ele montate si fara. Care sa fie problema? nu cred ca s-a lovit prea multa lume de problema asta. Esti din Bucale, mergi la mecanic cu ea(GRG e un exemplu) poti sa mai cauti pe svrider.com sau sv650.org, dar pare sa fie un reglaj de prin carburatoare "checking the float height in the carb" -- http://xlforum.net/forums/archive/index.php/t-436452.html aici la fel, tot despre "plutitor" se vorbeste -- https://www.southbayriders.com/forums/threads/132553/ @Pauna @claudeel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Februarie 18, 2020 Share Postat Februarie 18, 2020 Nu vinde nimeni un SV1000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Februarie 19, 2020 Share Postat Februarie 19, 2020 Caut ceva rapid/ieftin pana iau urmatorul motor si n-as vrea sa ma complic cu inmatriculat, adus, etc... SV-ul mi-a ramas in suflet si am zis sa intreb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Mai 22, 2020 Share Postat Mai 22, 2020 (editat) Salutare, sunt interesat sa cumpar urmatoarele, daca aveti sau stiti pe cineva care vinde, puteti da de stire : - jug superior pentru SV 650 N ,gen II ( NU de S) - furtune metalice pentru frana fata, tot de SV 650 N, gen II ( NU de S) - suport topcase ( eventual si topcase + placa de prindere, daca imi fac cu ochiul ) Mersi anticipat ! Editat Mai 22, 2020 de ridersowg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 27, 2020 Share Postat Mai 27, 2020 A facut cineva jocul la supape la SV? ma descurc oare fara "blocator" de intinzator pt lantul de distributie? am inteles ca e cam greu de dat afara. Din ce am citit in rest prin manual.. se face (daca nu esti sperios) am cam 90.000 km, iar partea nasoala o sa fie cu asteptatul dupa pastile.. dar as putea sa desfac doar partial, de masurat, si sa montez la loc pana imi ajung.. @ridersowg -- incearca si pe olx, am mai vazut SV-uri la dezmembrat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 27, 2020 Share Postat Mai 27, 2020 Ia legatura cu @bozoro, are pe stoc pastile de Vstrom, care e cam la fel cu SV la motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 27, 2020 Share Postat Mai 27, 2020 @Lucian_M buna idee... hai ca postez si la V-stromaniaci, ca sunteti mai activi pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.