Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In ceea ce priveste diferenta de rezistenta in tre X-ring vs O-ring nu as putea sa dau o parere din proprie experienta. Ceea ce am observat insa, este ca alegerea intre cele doua influenteaza rezistenta in timp mult mai putin decat intretinerea constanta a lantului (spalat/gresat).

Referitor la PS : Nu am cumparat eu ci cunoscuti Regina si au fost nemultumiti de calitate. Pareri neavizate dar......

 

Din ce informatii am gasit se pare ca este o diferenta, ce se reflecta si in pret, in general lanturile O-Ring fiind mai ieftine.

 

"X-ring motorcycle chains are usually much stronger than the O-ring versions. This is because a chain with more tensile strength will stretch less and handle more power without breaking. X-ring motorcycle chains also tend to last nearly twice as long as an O-ring. So, while you will pay more for an X-ring, you won't have to replace it as often."

 

sau

 

"Instead of having an O shape it now has an X shape. This means that when pressed between the chain plates, it no longer has a flattened O ring shape but instead has two smaller faces touching either plate in an X shape. This gives you the same great sealing and durability but now with very low friction. The perfect chain!"

 

Ma intereseaza totusi si parerea unui motorist despre durabilitatea lantului O-Ring, daca diferentele nu sunt asa mari precum sunt prezentate si pe site-ul DID, de exemplu (numai ca DID produce aproape numai X-Ring), as alege optiunea mai ieftina desigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lantul original DID X-ring a tinut 21000 km fara reglaj pana l-a intins un mecanic mai mult decat trebuie(cred ca nici nu trebuia reglat) si si-a dat sfarsitul repede. Am pus un lant CZ O-ring si in 25000 km nu l-am intins niciodata,inca este bun. Cat despre intretinere, in ultimii 10000 km doar l-am uns, nu l-am spalat niciodata(excluzand cateva spalari la spalatorie cand se da cu jet si pe lant;jetul fiind totusi de evitat). Ce-i drept nici nu prea am mai mers mult pe ploaie.

Editat de edi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ma gandeam si eu. Alea pe care scrie "Hornet" si sunt usor transparente sunt originale?

 

Cu oglinzile astea am luat-o, nu stiu de la ce sunt. Probabil de la o pudriera.

Nu , nu sunt...dar ce descrii tu par a fi Harris....mansoane de buna calitate...Mansoanele originale sunt negre....nici nu stiu cum sa le descriu...nu mai bine iti dau o poza si un link :) ? :

http://www.wemoto.ro/bikes/honda/cb_600_fy_f1_hornet_pc34/00-01/picture/handlebar_grip_-_right_-_throttle_side_includes_pipe_-_oem/

 

as vrea sa stiu si eu daca, unde si cand se intalnesc hornetistii din Bucuresti, multumesc

Pe vremuri ne intalneam Joia in Constitutiei...dar vremurile alea sunt trecute...poate actuali hornetisti ar putea reinvia obiceiul asta intr-o forma sau alta...acum cateva sezoane ne adunam zeci de motoare joia....uite aici un mic "taste" despre ce vorbesc :

/index.php?/topic/51828-honda-hornet/?p=2395444

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe vremuri ne intalneam Joia in Constitutiei...dar vremurile alea sunt trecute...poate actuali hornetisti ar putea reinvia obiceiul asta intr-o forma sau alta...acum cateva sezoane ne adunam zeci de motoare joia....uite aici un mic "taste" despre ce vorbesc :

/index.php?/topic/51828-honda-hornet/?p=2395444

Hahaha old times :D din pacate pe masura ce se aduna banii de benzina dispare timpul de plimbari, niciodata nu e un echilibru :(((

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara,

 

De curand m-am alaturat si eu grupului vesel al hornetistilor, pe calea asta chiar doresc sa va salut :D Cum spuneam, de curand sunt posesorului unei Honda Hornet PC34 care nu inceteaza sa-mi depaseasca asteptarile. De curand am facut-o lata cum numai un incepator o putea face si anume dimineata am pornit-o si am vazut ca se comporta foarte ciudat, socul tras la maxim 2.000 de ture cel mult si daca incercam sa o accelerez murea motorul, am zis ba probabil trebuie o sincronizare de carburatoare (neavand facuta una de muulta vreme), stau o incalzesc cu socul tras la maxim la 2000 de turatii o pornesc si plec cu ea. Bineinteles ca pe drum s-a comportat oribil in ideea in care daca incercam sa accelerez lin murea motorul, mergem in hopuri daca pot spune asa, mi-am zis clar are ceva si o duc la mecanic si ii spun sa-i faca o sincronizare de carburatoare. Ii face acea sincronizare pornesc motorul iarasi cu socul tras aceleasi probleme, imi zic ce naiba ma poate s-a stricat ceva prin motor, ajung iarasi la mecanic cu ea chinuita si vai de ea ne uitam totul parea ok, insa prezenta simptomele de mai sus (soc pus -> fara acceleratie ca murea motoruil) soc scos motorul mergea ceva mai ok dar murea la ture mai mici. Se uita asta mai bine si vede intr-un final ca manetica de la soc nu functiona cum trebuie in sensul in care daca il trageai la maxim el il baga la maxim insa daca il opreai el se inchidea (in carburatoare) foarte putin, sa zicem jumatate in cel mai bun caz. Inchidem socul manual, spuneai ca ai alta motocicleta, pornire instanta, acceleratie lina (ca in vremurile bune) toate mergeau absolut perfect.

Uite asa am avut parte de prima patanie pe hornet, chiar una idioata daca as putea-o numi asa, insa sper sa fie ok si sa nu fi afectat prea mult motorizarea. Acum va intreb pe voi, din experienta voastra, inafara de faptul ca am chinuit motocicleta in ultimul hal, ce poate pati motorul daca se merge destul de mult (cum am facut-o deja, ~ 20km pe putin) cu socul tras cam pe jumatate in cel mai bun caz ? La ce probleme ar trebui sa ma astept datorita acestei patanii ? Momentan motocicleta merge impecabil, cum trebuia sa mearga dealtfel, uleiul l-am verificat si este ok (nu a intrat benzina in el, am mai citit ca atunci cand mergi cu socul benzina poate intra in ulei -> o ungere proasta care duce dupa sine o grooaza de probleme) bujiile la fel, sunt relativ ok (trebuiesc schimbate obligatoriu sezonul viitor) insa de alte lucruri nu prea mi pot da seama.

A si la sincronizare mecanicul a observat 2 jiglere rupte care necesita a fi schimbate curand. Unul este de soc intr-un carburator si celalalt este in alt carburator dar nu mai stiu exact rostul lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Stie cineva daca exista kit aftermarket de ambreiaj hidraulic pentru Honda Hornet ?

Am gasit kit de ambreiaj hidraulic. Costa 290 de lire , fara transport. Costa cam mult, nu mai vreau :)

http://www.venhill.co.uk/Magura_Clutch_Conversion/Honda/2100001_HYMEC_CLUTCH_CONVERSION.html

Editat de mitza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Si-a facut cineva schimb de far pe CBF600S cu unul de CB600F? Cred ca si invers e cam acelasi lucru. Ma intereseaza daca sunt de facut modificari majore mecanice si electrice pentru un model din anul 2000.

Incurci ceva, probabil te referi la hornet cb600s, care nu e acelasi lucru cu cbf600s, care s-a produs din 2004.

Daca vrei sa modifici un hornet S (aka cb600s) sunt cateva aspecte de luat in seama:

 

1. Daca vitzeometrul e prin cablu sau electronic (la S e doar electronic la naked este sunt ambele versiuni)

2. Becul H4 e acelasi la ambele versiuni (98-02, la 03+ e altfel), comenzile sunt aceleasi, aici nu e o problema, s-ar putea chiar si mufele sa se potriveasca

3. Cablajele la S sunt ascunse la S sub bord, unde ai ceva mai mult loc, la naked toate cablajele sunt chiar in far, s-ar putea daca modifici S-ul in naked, sa nu iti incapa cablurile in farul de la naked.

4. oglinzile la S sunt montate pe carena, la naked sunt pe ghidon si daca modifici un S nu o sa ai unde sa prinzi oglinzile de naked (dar gasesti piese de naked din belsug la dezmembrari).

 

spor la treaba, sa ne tii la curent daca reusesti sa faci modificarea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incurci ceva, probabil te referi la hornet cb600s, care nu e acelasi lucru cu cbf600s, care s-a produs din 2004.

Daca vrei sa modifici un hornet S (aka cb600s) sunt cateva aspecte de luat in seama:

 

1. Daca vitzeometrul e prin cablu sau electronic (la S e doar electronic la naked este sunt ambele versiuni)

2. Becul H4 e acelasi la ambele versiuni (98-02, la 03+ e altfel), comenzile sunt aceleasi, aici nu e o problema, s-ar putea chiar si mufele sa se potriveasca

3. Cablajele la S sunt ascunse la S sub bord, unde ai ceva mai mult loc, la naked toate cablajele sunt chiar in far, s-ar putea daca modifici S-ul in naked, sa nu iti incapa cablurile in farul de la naked.

4. oglinzile la S sunt montate pe carena, la naked sunt pe ghidon si daca modifici un S nu o sa ai unde sa prinzi oglinzile de naked (dar gasesti piese de naked din belsug la dezmembrari).

 

spor la treaba, sa ne tii la curent daca reusesti sa faci modificarea

Mersi de ajutor. Intr-adevar, este un Hornet S. O sa fac putina cercetare sa vedem cam cat m-ar costa in bani si timp o astfel de operatiune, apoi ma decid daca incep. Operatiunile o sa le fac impreuna cu un prieten bun (a lui este viespea).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare! De aproximativ o luna, mi-am achizitionat un un Hornet, fabricat in 2000. Am descoperit in trusa de scule un obiect care nu-mi dau seama la ce foloseste. Ma poate ajuta cineva? Am atasat o poza in care am marcat obiectul.juom.jpg

 

 

hai ca is curios si eu , caci am gasit si eu la motor una de asta si habar n-am la ce ajuta :)

se foloseste in tarile civilizate pentru a lega casca de ea cand o lasi parcata temporar, adica te plimbi prin oras si trebuie sa faci o mie de opriri atunci nu mai cari casca dupa tine ci o legi de sufa (a se citi shufa :crack: ) aia, repet in tarile civilizate :)). Sufa aia se prinde de o ureche pe cadru sub sa in partea stanga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ! Frumos motorul Leprone, sa o stapanesti sanatos fara incidente.

Vin si eu cu o nelamurire in legatura cu racirea hornetului. Cand am cumparat-o, acum mai bine de o luna, am observat ca antigelul era "jos" rau de tot in sensul in care nici macar radiatorul nu era plin. L-am completat (da, stiu proasta miscare) si urmeaza ca zilele ce urmeaza sa-l schimb complet. Pana sa-l completez motorul se incingea foarte tare si repede, nu aveai ce discuta cu el iar dupa ce l-am completat a fost ok, in parametri normali. Acum ca a venit senzonul rece am observat ca inca imi porneste radiatorul in oras si dupa 8 km prin Bucuresti ajung la munca cu radiatorul mergand si acul stand cu o liniuta/2 mai sus de mijloc.

Acum intrebarea este : e normal ca si pe temperaturile astea sa ajunga in punctul in care sa aibe nevoie de radiator ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...