Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Absolut mișto mobra, se comporta exemplar pe drum. Pleacă frumos și este extrem de manevrabila. Ce nu îmi plac, oglinzile. Sunt relativ functionabile pana la 100 km/h. Peste, se învârt în toate direcțiile... Este vreo șmecherie la reglaj sau trebuie să iau altele?

Cred ca nu sunt stranse cum trebuie. Par a fi cele originale si ar fi bine sa tii de ele. Eu am avut aftermarket si am cautat originale multa vreme pana am gasit la un pret acceptabil. Diferenta era imensa intre unele si altele cu un maaare plus pentru cele originale. Editat de Sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pro si contra ... pun o anvelopa spate de 190 sau 180 ???

 

Cand mi-am luat Horneta avea pe spate anvelopa de 190 (IRC SP-11 | 190/50/ZR-17 M/C 73W) si am mers asa mai multe sezoane (pe fata am schimbat 2 anvelope, insa spatele a ramas cea de 190).

 

Fiind o anvelopa sport-touring cu profil U, a fost destul de ok pana cand uzura pe centru s-a accentuat, moment in care devenise mai riscant sa iei virajele putin mai tare datorita zonei de contact reduse pe laterale. In linie dreapta se comporta foarte bine, am dus-o chiar, intr-un moment de inconstienta, pe Autostrada Transilvania si i-am dat cat a putut).

 

Dupa ce am schimbat setul cu PP (120/180) Horneta mi se pare mult mai manevrabila si intra mai usor pe viraje.

Presupun ca nu ai avea aceleasi probleme cu o anvelopa de 190 model sport.

 

Legat de consum, nu am observat diferente intre 180/190.

 

Totusi, dpdv estetic o avelopa de 190 mi se pare prea mare pt o motocicleta ca si Hornet, in plus nu ai aceeasi manevrabilitate ca si cu 180. Personal, nu inteleg din ce motiv ai alege 190, in conditiile in care 180 (standardul la CB600f) este o anvelopa suficient de mare, spre deosebire de 160 (la GSF600 de exemplu).

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar azi citeam un articol interesant despre gume, unde scria si ceva in legatura cu dimensiunea:

 

First lets explain those crazy numbers on the sidewall. Lets use the most common 180/55-17 as the example. 180 is the width of the tire. A 180 from Michelin may look wider than a 180 from Pirelli because they all measure their tires a little bit differently. But thats okay - we are talking the difference of a few millimeters from one to another. The second number "55" is the height of the tire as a percentage of the first number. So in this case, the tire would be 55% as tall as it is wide. Make sense? The last number is the rim size.

Because the second number is a percentage and not a hard number, it can get a little confusing. What is the height difference between a 190/50-17 and a 180/55-17? Probably just a fraction of an inch. However, the difference between a 120/70-17 and a 120/60-17 is more significant.

Many riders like to try to squeeze in a larger tire on the rear of the bike because it looks cool. But this will alter (probably adversely) the handling characteristics of your bike. Changing the tire size to a width that cannot be supported by the rim width will result in a pinched or flattened tire profile, adversely affecting the tire's abilities. Again, your safest bet is to stay with the manufacturer's recommendations by using the stock tire sizes.

 

Pentru cei interesati, puteti gasi articolul aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar azi citeam un articol interesant despre gume, unde scria si ceva in legatura cu dimensiunea:

Pentru cei interesati, puteti gasi articolul aici

 

Interesant site-ul ce l-ai citat (canyonchasers.net), l-am descoperit de ceva timp si am trecut printre materialele de acolo. Destul de ok, insa, in opinia mea, si articole discutabile, de exemplu review-urile la anvelope.

 

Un alt articol despre diferentele dintre gume, mai la obiect in schimb -> AICI

 

In post-ul meu am oferit dimensiunile detaliate ale anvelopei de 190 ce am avut-o, pentru ca atunci cand vine vorba de 190 este foarte importanta inaltimea (ex. 50 / 55 ).

 

O guma de 190/50 este mai joasa si mai lata, motocicleta va intra mai greu pe viraje insa va avea mai multa tractiune datorita zonei de contact mai mare cu asfaltul in pozitie verticala. Pe de alta parte o anvelopa 190/55 este mai inalta si, teoretic, va oferi aceasi manevrabilitate ca si una de 180/55, foarte important insa ca vorbim de motociclete ce au ca si standard 190, in cazul CB600f 180 este standardul.

 

Imi aduc aminte ca in primul sezon cu Horneta, am fost la o revizie si am fost intrebat daca ma descurc cu guma de 190 pe spate. Mecanicul, cu experienta pe motociclete de viteza, mi-a explicat ca datorita dimensiunii si profilului anvelopei ce o aveam este posibil ca in viraje de viteza mai mare sa imi faca figuri spatele (smth like fishtail), deoarece anvelopa se deformeaza de la forta centrifuga si se inalta (ceea ce va ridica mai mult decat normal spatele motocicletei).

 

Bineinteles ca nu am avut probleme pt ca la nivelul meu de experienta de atunci puteam sa ma dau si cu anvelope de Logan, cum am mai auzit la unii cu chopper pe forum, ca tot nu sesizam nimic :)

 

Concluzie: dimensiunile oferite de producator sunt ideale pentru a beneficia de manevrabilitatea maxima a motocicletei, insa, daca te dai doar pe bulevard sau, cum am observat mai nou, vii cu moto la serviciu 3-5 km si atat.. poti sa ii pui si de 200 pe spate ;)

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

Am si eu o rugaminte catre voi, mai ales cei din Bucuresti: vreau sa curat si sa sincronizez carburatoarele la un Hornet din 2001 . Din experienta voastra imi puteti recomanda un service, va rog? Daca va mai aduceti aminte m-ar ajuta si niste preturi.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

În urmă unei lucrări la roata fata am constatat ca furca dreapta este putin strâmbă(dar nu trăgea intr-o parte),la remontare, în timpul frânare a apărut un zgomot in partea fata a suspensiei. Mă ajuta cineva din Timișoara cu un atelier care sa îndrepte jamba sau o alta jamba pt Hornet pc34.

Mulțumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Iti recomand Wolf Motor, in spate la Casa Presei, fix langa Taverna Sarbului. Baietii sunt super rabdatori, profi si decenti la preturi.

Numai bine!

 

Multumesc de recomandare,

Am vorbit cu ei si se pare ca sunt full toata luna. O sa caut in alta parte, trebuie sa gasesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, o recomandare de plăcute de frâna fata pentru Hornetul meu, precizez ca nu sunt vitezoman, mai mult de 140 nu am mers,caut ceva care sa fie fiabile si calitative.mulțumesc anticipat pentru recomandări.

» Post actualizat in 11 May 2016 19:58

O intrebare stupida dar chiar nu stiu, la pretul asta e setul sau doar o bucata ?

http://consumabile.bepagroup.ro/ferodo-fdb570st?keyword=FDB570&category_id=103

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, o recomandare de plăcute de frâna fata pentru Hornetul meu, precizez ca nu sunt vitezoman, mai mult de 140 nu am mers,caut ceva care sa fie fiabile si calitative.mulțumesc anticipat pentru recomandări.

» Post actualizat in 11 May 2016 19:58

O intrebare stupida dar chiar nu stiu, la pretul asta e setul sau doar o bucata ?

http://consumabile.bepagroup.ro/ferodo-fdb570st?keyword=FDB570&category_id=103

 

Pai placutele vin la set de 2 per etrier\disc.

Eu pana acu am avut Brembo, acu am SBS Street excel si urmeaza sa pun ceva de la Carbone Lorraine.

Astea de la SBS franeaza foarte bine.

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SC BEPA AUTO MOTO SRL SECT. 4 - CALEA VACARESTI NR. 207, BL. 85B, SC. A, PARTER

Salutare tuturor,

Am si eu o rugaminte catre voi, mai ales cei din Bucuresti: vreau sa curat si sa sincronizez carburatoarele la un Hornet din 2001 . Din experienta voastra imi puteti recomanda un service, va rog? Daca va mai aduceti aminte m-ar ajuta si niste preturi.

 

Multumesc.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O întrebare: a mai avut cineva probleme cu contactul la Hornet?

Sa povestesc pe scurt ce pățesc:

Motorul, un Hornet din 2005.

Pun contactul, nu se întâmplă nimic, rotesc cheia în spre dreapta, unde este doar contactul avariilor și înainte de a ajunge cu cheia în acea poziție, se luminează bordul, se aprinde farul și pot pornii motorul. Problema este ca trebuie sa țin cheia intre cele 2 poziții ca sa pot utiliza motorul.

Pana acu vreo 2 săptămâni am mers asa crezând ca e ok și din cauza ca nu părea cine știe ce pana când am avut nevoie sa trag unpic de gaz și a sărit cheia din acea poziție și s-a oprit motorul.

A mai avut careva o astfel de problemă?

Parca nu m-aș pune sa schimb contactul dacă se poate repara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

Unde gasesc sa cumpar sau sa fac aceste "piulitele" speciale pentru un Hornet PC34 ?

Cele existente sunt foarte deteriorate si e destul de enervant cand trebuie sa desurubez prinderile laterale.

In foto se vede exact unde sunt pozitionate. Sunt una din cele 2 prinderi pentru fairing-urile laterale pozitionate langa rezervor.

 

post-84294-0-15822100-1463224613_thumb.jpg

post-84294-0-65677200-1463224617_thumb.jpg

post-84294-0-58530700-1463224620_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta pe Louis codul 10003128 - M5 sau 10003129 - M6

 

Multumesc pentru raspuns. Din pacate nu se potrivesc pe Honda cele de pe codul 1000328 - M5 (diametrul camasei de cauciuc e prea mic si e prea lunga prinderea) , iar 10003129 - M6 sunt cu totul altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un binevoitor mi a zgâriat rezervorul, nu rău, dar tot se vede urât. Dacă ați avut probleme similare, cum ați rezolvat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. M-ar tenta si pe mine un Hornet dupa 2007 ca si prima motocicleta. Asa ca, am inceput sa ma interesez de diferite chestii legate de motorul asta si am ramas masca in momentul in care am ajuns sa vad pretul consumabilelor. Cum se poate ca niste cauciucuri sau niste discuri de frana sa fie mai scumpe decat la un BMW seria 3? Cam toate consumabilele sunt mai scumpe decat la E90. Exista o explicatie logica? Inca nu inteleg cum, la o masina de 45000 de euroi, consumabilele sunt mai ieftine decat la un motor de sub 10000 de euro...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masina e o necesitate ,motorul o pasiune sau cum vrei sa i zici.

Nu sunt de acord.

Pur si simmplu ingineria utilizata e mai scumpa si negustorii sunt mai nesimtiti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. M-ar tenta si pe mine un Hornet dupa 2007 ca si prima motocicleta. Asa ca, am inceput sa ma interesez de diferite chestii legate de motorul asta si am ramas masca in momentul in care am ajuns sa vad pretul consumabilelor. Cum se poate ca niste cauciucuri sau niste discuri de frana sa fie mai scumpe decat la un BMW seria 3? Cam toate consumabilele sunt mai scumpe decat la E90. Exista o explicatie logica? Inca nu inteleg cum, la o masina de 45000 de euroi, consumabilele sunt mai ieftine decat la un motor de sub 10000 de euro...

Care a fost motivul pentru care ai lansat comparatia cu BMW seria 3? De ce nu cu ... Dacia Logan sau ... Cu Porsche 911?

Honda hornet, modelul PC36 ofera aproximativ 0.66 CP/Kg raport putere greutate.

Incearca o comparatie cu un automobil care ofera acelasi raport. Si comparatia tot nu ar fi 100% corecta sau valabila

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masina e o necesitate ,motorul o pasiune sau cum vrei sa i zici.

E si asta o varianta de raspuns dar depinde de utilizator/utilizare. Pentru unul poate fi necesitate, pentru altul pasiune...

 

Care a fost motivul pentru care ai lansat comparatia cu BMW seria 3? De ce nu cu ... Dacia Logan sau ... Cu Porsche 911?

Honda hornet, modelul PC36 ofera aproximativ 0.66 CP/Kg raport putere greutate.

Incearca o comparatie cu un automobil care ofera acelasi raport. Si comparatia tot nu ar fi 100% corecta sau valabila

"Intamplator", stiu preturile la consumabile la E90. ;)

Daca ar fi sa ma iau dupa rationamentul tau, probabil ca PC36-le ar depasi la intretinere si un McLaren P1.

 

Nu sunt de acord.

Pur si simmplu ingineria utilizata e mai scumpa si negustorii sunt mai nesimtiti.

Cu raspunsul asta pot fi de acord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...